» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 363 364 365 366 367 ... 372

WarpedOne ::

The fear of unknown.
One does not know what one does not know.

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

Kakšni problemi razen cene?

A to je resno? Ti misliš, da je EV stvar brez problemov? Jaz namreč v izdelke brez problemov ne verjamem. Oziroma očitno nimamo vsi enake definicije besede.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Seveda ima vse, "probleme". Moj mobi ima težavo se polnit preko kozmičnih žarkov, ga pa še vedno redno uporabljam in mi dobro služi.
There will be chutes!

nekikr ::

To je recimo en argument za upgrade domačih varovalk nad 7kW. Če bo dost moči, se bo baterija segrela, nafilala in bo OK. Če moči ni dost, se lahk zgodi da se niti ne segreje dovolj, da bi se začelo filanje al pa je to močno upočasnjeno.
Priporočam branje norvežanih in švedskih forumov za konkrente cifre. Oni se te igrice igrajo redno in resno. V splošnem pa ni nekega jamranja na to temo.

Jamranja ni, ker so izdelki serijskega izdelovalca čudežev, po vostokovo, brez problemov. Kot edini produkt vseh časov, ki mu je to uspelo.
Tam piše, da potrebuje do 12KW za ogrevanje? Torej se zna zgoditi, da ga v zadnjih treh tednih pred hišo ne moreš polniti praktično nikoli, ker nad ničlo ni bilo? Ok, ker ima tak domet, pa se zapelješ v odročno "črpalko" in napolniš ta napredek človeštva, ampak EV z manjšimi baterijami so pa med zimo bolj kot ne za okras potem?

Magic1 ::

vostok_1 je izjavil:

Kakšni problemi razen cene?

Pa a ti gledaš videote, ki jih je W1 nalimal?
Normaln folk se vsede v avto in vozi dokler mu lučke ne svetijo (dve možni, za bencin in servis) pa še potem čakajo do zadnjega litra, servis pa se bo itak naročilo šele čez par mesecev. Teslaši pa planirajo, kalkulirajo, konstantno nekaj nastavljajo,... Sej men bi bilo fajn, sam me cena karkoli električnega preveč odbije. Samo za 90% folka pa to ni. In zdaj vi pričakujete, da bo folk skaku v luft za takim avtom, ki se ga bo mogoče dobilo čez par let za 40k€?!? Sej folk daje dost na avte pri nas, sam pretirano ukvarjat z njimi se da pa samo mulcem pri dvajsetih.
Magic

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

Seveda ima vse, "probleme". Moj mobi ima težavo se polnit preko kozmičnih žarkov, ga pa še vedno redno uporabljam in mi dobro služi.

Moj pa:
- Applov touch je slabši od Androidovega,
- notificationi so slabši kot na Androidu,
- baterija včasih ne zdrži niti en dan,
- pozimi indikator stanja baterije ne deluje pravilno,
- iTunes je shit,
- touch dela v 30%. Ko mam malo potne roke (čisto malo) ne deluje več,
- Ko na hitro vpišem geslo za ekran, mi ne zazna vseh številk,
- kamera je dobra, a slabša kot pri novem Nexusu.
...

Seveda ima tudi dobre lastnosti, drugače ga ne bi imel, sedaj sem ti pač naštel področja, kjer menim da ni dovolj dober.
Blagor tistim, ki ste hitro zadovoljni in pomanjkljivosti ne opazite. :)
Jaz pač na izdelke ne gledam kot na nekaj, kar nima "problemov". Oziroma na tak izdelek še nisem naletel.

Jamranja ni, ker so izdelki serijskega izdelovalca čudežev, po vostokovo, brez problemov. Kot edini produkt vseh časov, ki mu je to uspelo.
Tam piše, da potrebuje do 12KW za ogrevanje? Torej se zna zgoditi, da ga v zadnjih treh tednih pred hišo ne moreš polniti praktično nikoli, ker nad ničlo ni bilo? Ok, ker ima tak domet, pa se zapelješ v odročno "črpalko" in napolniš ta napredek človeštva, ampak EV z manjšimi baterijami so pa med zimo bolj kot ne za okras potem?

Kaki problemi razen cene? :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

The fear of unknown.


Ja, unknown. Sploh za prebivalca blokovskega naselja, ki svojega avta zaenkrat nima se kam vstekati. Pri nas je to vecina prebivalstva. :)

Ali pa tega, kak elektricni prikljucek bos potreboval, da bos lahko avto brez tezav uporabljal tudi tiste dni, ko bo cel teden pod -10C zunaj. Tip zgoraj razlaga, da je fajn imeti 12kW prikljucek. Jaz imam 14kW doma, verjetno bi avto nastavil, da mi ne vlece vec kot 10kW. Ampak tako moje polnjenje ne bo optimalno. A bo bolj optimalno kot tankanje bencina zunaj pri -10C? Ej, nevem.

Ampak razlagati, da so EVji brez problemov je priblizno tako butasto, kot razlagati, da so ICE vozila brez problemov. :)

WarpedOne ::

Beating a dead horse ... when to stop?

https://m.youtube.com/watch?v=HdD9_1hHI...

745 KM... In z večanjem kapacitete, bo max moči le še več.
One does not know what one does not know.

BigWhale ::

Kak dead horse?

Kaj mi pomaga 745KM, ce pa zivim v osmem nadstropju v Stepanjskem naselju, do najblizjega parkirisca imam pa pet minut pesacenja in voznje z dvigalom? Ali pa ce imam 7kW enofazni prikljucek za elektriko, elektro podjetje bo pa potrebovalo se vsaj pol leta, da mi napelje 14kW trofazni prikljucek (ki bo pozimi komaj dovolj, da mi polni avto)? Na koncu je pa problem tudi v tem, da bi me avto stal 1000 EUR na mesec za naslednjih deset let, zasluzim pa 1200 EUR na mesec.

A to niso povsem realni problemi za EVje? Trenutno so EVji za manjsino ljudi, ki si jih lahko privoscijo in imajo ustrezno infrastrukturo za njih.

'Fuzinc' s 1200 EUR place. 120.000EUR za Teslo ali pa 12.000 EUR za Cliota.

RedDrake ::

Če nimaš 30.000 EUR za Teslo M3 z ogrevano garažo in 10kW+ polnilno postajo, potem je brez veze, da sploh živiš.

WarpedOne ::

'Fuzinc' s 1200 EUR place. 120.000EUR za Teslo ali pa 12.000 EUR za Cliota.

'Fužinc' bo dal 1200 za 10 let starga golfa. Get your facts straight.
Ko/če bo na oljo na GolfEV, bo na EV, sicer pač na trafo-olje.

A to niso povsem realni problemi za EVje?

So tolk realni problemi kot so realni problemi nujno menjavanje olja, filtrov, jermenov, svečk.

Zadeva je problem glih tolk kot hočeš jokcat, da je stvar problem.
One does not know what one does not know.

Okapi ::

BigWhale ti hoče dopovedati, da je na svetu več kot 6 milijard "fužincev", ki so vsi potencialni kupci avta, ampak še zelooo dolgo ne električnega. In šefi vseh tistih avtomobilskih firm, ki jim ti napoveduješ skorajšni propad, to zelo dobro vedo.

Utk ::

Ja samo cilj velikim ni, da postanejo Tate. Še hyundai in kia hočete it v premium trg, ne pa da bo bmw delal avte za reveže.

pegasus ::

Frankly, dacia na lpg je trenutno best buy. Čez pet let upam da bo drugače ... Do takrat bo pa še trenutna kočija brcala.

hojnikb ::

sam je dacia, sosedi ti nebojo nič fouš, kvečjemo te bojo postran gledal...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 180GB SSD, R9 280X, W10
LappyBox: Akoya P6660, 1080p, 8GB DDR3L, 840PRO 256GB, 930M, i3 6100U, W10

pegasus ::

Perfect.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Ja samo cilj velikim ni, da postanejo Tate. Še hyundai in kia hočete it v premium trg, ne pa da bo bmw delal avte za reveže.
Nekoč so že delali avte za reveže, bodo pa že spet, če bo treba. Profit je profit.

Gregor P ::

Prej kot avto za reveže je najbrž dejstvo, da se ljudje vedno bolj zavedamo, koliko dejansko preplačujemo za te škatle na štiri kolesa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

Stages of grief
1. Denial - The first reaction is denial. In this stage individuals believe the diagnosis is somehow mistaken, and cling to a false, preferable reality.

2. Anger - When the individual recognizes that denial cannot continue, they become frustrated, especially at proximate individuals. Certain psychological responses of a person undergoing this phase would be: "Why me? It's not fair!"; "How can this happen to me?"; "Who is to blame?"; "Why would this happen?".

3. Bargaining - The third stage involves the hope that the individual can avoid a cause of grief. Usually, the negotiation for an extended life is made in exchange for a reformed lifestyle. People facing less serious trauma can bargain or seek compromise. For instance: "I'd give anything to have him back." Or: "If only he'd come back to life, I'd promise to be a better person!"

4. Depression - "I'm so sad, why bother with anything?"; "I'm going to die soon, so what's the point?"; "I miss my loved one, why go on?"
During the fourth stage, the individual despairs at the recognition of their mortality. In this state, the individual may become silent, refuse visitors and spend much of the time mournful and sullen.

5. Acceptance - "It's going to be okay."; "I can't fight it; I may as well prepare for it."
In this last stage, individuals embrace mortality or inevitable future, or that of a loved one, or other tragic event. People dying may precede the survivors in this state, which typically comes with a calm, retrospective view for the individual, and a stable condition of emotions.


Ste na stopnjah 1 do štiri, večina na 2 in 3.
One does not know what one does not know.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

RedDrake ::

Ampak enka je zaenkrat še prava stvar.

Masovni EV, v smislu, na cesti jih boš videl toliko kot recimo pri nas Golfov ali Cliotov, je še desetletja stran.

Da pa EV ni prava stvar, ti pa samo kakšni padalci tu in tam trdijo.

Gregor P ::

Glede na to, da si nas večina tu želi neka "futuristična" vozila na alternativni pogon, ne živimo v zanikanju, ampak v pomanjkanju oz. iluziji:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

V iluzijah, ali po domače sanjah, živi W1.

WarpedOne ::

1. Denial - The first reaction is denial. In this stage individuals believe the diagnosis is somehow mistaken, and cling to a false, preferable reality.
One does not know what one does not know.

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

1. Denial - The first reaction is denial. In this stage individuals believe the diagnosis is somehow mistaken, and cling to a false, preferable reality.

Ampak v tej fazi si vendarle že deset let.... toliko časa je preteklo, odkar se je tema odprla. Tržni delež električnih vozil danes je pa kakšen?

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

A to niso povsem realni problemi za EVje?

So tolk realni problemi kot so realni problemi nujno menjavanje olja, filtrov, jermenov, svečk.

Zadeva je problem glih tolk kot hočeš jokcat, da je stvar problem.


Olje dokaj redno menjujejo prav vsi lastniki avtomobilov. Kjerkoli ze zivijo. Pa sedaj primerjas hruske in kotlete. Eno je polnjenje avtomobila z gorivom, cesar povprecen fuzinc ne more, ce ima Teslo. Drugo je pa menjava potrosnih materialov.

WarpedOne je izjavil:

1. Denial - The first reaction is denial. In this stage individuals believe the diagnosis is somehow mistaken, and cling to a false, preferable reality.


Ja, to je faza v kateri si ti. :)

EVje imamo, nekateri izmed njih so pogojno uporabni, privosci si jih pa lahko %1 prebivalstva planeta, v lasti ima pa EVje se precej manj ljudi. Taksna je realna slika v tem trenutku. Eni drzimo pesti, da bo cim prej slika lepsa, drugi pa cepetate z nogami in pravite, da je vse ze tako ali tako roznato. :) Jah, ni.

BigWhale ::

RedDrake je izjavil:

Masovni EV, v smislu, na cesti jih boš videl toliko kot recimo pri nas Golfov ali Cliotov, je še desetletja stran.
Da pa EV ni prava stvar, ti pa samo kakšni padalci tu in tam trdijo.


Ja, to je glavni problem, ki ga nekateri ne uspejo dojeti. Jaz bi sicer rekel bolj desetletje, kot desetletja. Ampak to ni nekaj kar se bo zgodilo cez noc, pa tudi ni zagotovo, da se sploh bo zgodilo. Trend v to smer vsekakor je. In jaz bi bil vesel mestnih sredisc in mest kjer bi bil promet z ICEji povsem prepovedan. Ampak zal, se to ne bo zgodilo pojutrisnjem.

WarpedOne ::

Če bi obvladali vsaj matematiko OŠ, bi razumeli, da ni nobenega razkoraka med poanto te teme in dosedanjim gibanjem deleža EV. Vaše težave z razumevanjem kaj razlagam, so osnovane v tem da zares ne niti seštevanja, kaj šele kakšne bol kompleksne operacije. Da bralne nepismenosti sploh ne omenjam. Po eni strani tumbate kako ni nobenega efekta od tesle, po drugi strani tumbate, kako bo kak star proizvajalec z levo roko naredu totalno spremembo stanja, ko in če se mu tko zazdi. Stistnit in prdnit ne gre. Edini ki bo lahko prehitel testo, bo tisti, ki bo v EV vlagal več kot vlaga tesla. Ergo, kje so fabrike ranga GF? Kje so razvojne ekipe ranga vsaj teh pri tesli?

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.
Nad takimi osebki lahko le z žalostjo obupam.
One does not know what one does not know.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Masovni EV, v smislu, na cesti jih boš videl toliko kot recimo pri nas Golfov ali Cliotov, je še desetletja stran.
Da pa EV ni prava stvar, ti pa samo kakšni padalci tu in tam trdijo.


Ja, to je glavni problem, ki ga nekateri ne uspejo dojeti. Jaz bi sicer rekel bolj desetletje, kot desetletja.

Če bi od danes naprej prodajali le še električna vozila, bi jih čez deset let bilo na cestah približno polovica - na razvitih trgih, kjer je mediana starosti osebnih vozil nekaj manj kot 10 let.
Trenutna prodaja električnih osebnih vozil pa je < 1% vseh prodanih osebnih vozil - spet na razvitih trgih.

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.

Na področju prodaje sploh.
 Najbolje prodajan avto v ZDA 2016

Najbolje prodajan avto v ZDA 2016


 Najbolje prodajan avto v ZDA 2006

Najbolje prodajan avto v ZDA 2006


 Najbolje prodajan avto v nemčiji 2016

Najbolje prodajan avto v nemčiji 2016


 Najbolje prodajan avto v nemčiji 2006

Najbolje prodajan avto v nemčiji 2006

Invictus ::

BigWhale je izjavil:

In jaz bi bil vesel mestnih sredisc in mest kjer bi bil promet z ICEji povsem prepovedan. Ampak zal, se to ne bo zgodilo pojutrisnjem.

Recimo v Ljubljani? Se ze dogaja.

Pocasi bodo za voznjo v mestih prepovedali dizle. Pariz kot primer...

V Londonu delajo taksije na vodik... http://www.hydrogenlondon.org/news/mayo...

WarpedOne je izjavil:

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.
Nad takimi osebki lahko le z žalostjo obupam.

Eh, vse kar je bilo odkritega pri ICE motorjih, so nastudirali med WW2. Zdaj so samo dodali vec filtrov in racunalnike. Enako pri elektricnih avtih. Vcasih je imel elektricni avto celo hitrostni rekord.

Edini napredek pri avtih je pisana LED razveljava v kabini. Vse ostalo je bilo ze prej kot pred 10 leti :D.

Bistvenega se ni spremenilo nic. Me pa zanima kaj ti tretiras kot bistveno ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Če bi obvladali vsaj matematiko OŠ, bi razumeli, da ni nobenega razkoraka med poanto te teme in dosedanjim gibanjem deleža EV. Vaše težave z razumevanjem kaj razlagam, so osnovane v tem da zares ne niti seštevanja, kaj šele kakšne bol kompleksne operacije. Da bralne nepismenosti sploh ne omenjam. Po eni strani tumbate kako ni nobenega efekta od tesle, po drugi strani tumbate, kako bo kak star proizvajalec z levo roko naredu totalno spremembo stanja, ko in če se mu tko zazdi. Stistnit in prdnit ne gre. Edini ki bo lahko prehitel testo, bo tisti, ki bo v EV vlagal več kot vlaga tesla. Ergo, kje so fabrike ranga GF? Kje so razvojne ekipe ranga vsaj teh pri tesli?

In le najbol zahojen bedak, lahko trdi da se v zadnjih deset letih na avtomobilskem področju ni spremenilo nič bistvenega.
Nad takimi osebki lahko le z žalostjo obupam.


A ti znas napisat eno sporocilo brez, da se spustis na nek diesel-truck-redneck nivo? Probi bit tko distinguished, kot bo distinguished tvoje elektricno vozilo. :) Ker meni se zdi, da tudi tebi manjka precej bralnega razumevanja. No, ali pa samo selektivno beres, mogoce celo nalasc, da bi dokazal svoj prav. V tvojem odgovoru je en kup ad-hominem napadov, povedal pa pravzaprav nic nisi.

To, da ima elektrika precej potenciala (hehe), so vedeli ze rusi, ko so naredili elektricni kombanj za zetje njiv. Ni bil ravno prakticen, ker je rabil manjso transformatorsko postajo ob njivi in precej dolg kabel do te postaje, drugace pa ni bil tako zanic.

So pa proizvodnja, prodaja in cena EVjev precej kljucnega pomena za uspeh vozil. Teslo lahko prehiti 'vsak', vprasanje je samo kako hitro. Glede na danasnje razmere je proizvodnja Tesel buticna. Kar je povsem ok, ker si jih ne more privosciti toliko ljudi. Ko je Ford zacel z izdelavo Model-T so v petih letih prisli na proizvodnjo 200.000 avtomobilov letno. Avto je na zacetku stal $850 (danasnjih $22.000), na koncu pa $260 (danasnjih $3.500), povprecna mesecna placa pa je bila med $450 in $530. Takrat avtomobilov se nihce ni imel in ga je lahko kupil vsak, ki se mu je zahotelo. Dans nas pa vecina ne ve kam bi s starim smrdljivim bencincem, sele potem lahko razmisljamo a si lahko privoscimo EV, ki stane med 35.000 in 150.000 EUR.

EVji so kul, ampak bo trajal se kar nekaj casa preden jih bomo redno srecevali na cestah. :)

-valvoline- ::

Slovenci so-smo pac kar se tice alternativnih goriv in nacin transporta zelo konzervativni in nazadnjaski. Na stevilo prebivalcev mamo najnizje stevilo vozil na alternativni pogon (predvsem LPG, CNG pa itak skoraj da ni, pravtako tudi EV). Tezko da se bo v prihodnosti kaj spremenilo, ze 5 let cakam na metansko polnilnico v MB da si prpeljem CNGasa iz IT ampak bo kar ostalo pri rekla kazala tko k marsikaj drugega povezano z ekoprijaznimi tehnologijami.

SimplyMiha ::

Daj ne bluzi, no. Med prvimi smo posvojili alternativne pogone.

-valvoline- ::

SimplyMiha je izjavil:

Daj ne bluzi, no. Med prvimi smo posvojili alternativne pogone.

Jap, bicikle pa to.... :)

-valvoline- ::

K bo EV tehnologija parajt za masovno uporabo se bo itak dalo oz splacalo predelat vse kar se trenutno kotali po cestah v EV. Ko-ce se bo zacelo z smiselnimi,uporabnimi in cenovno sprejemljivimi DIY ali profi predelavami bo to jasen signal da se zadeve res spreminjajo v prid EV. Ka pa ves, morda LPG instalacijo zamenjam z EV packom predn postavijo lokalno polnilnico za CNG.
:D

Zgodovina sprememb…

kow ::

Lani je bilo prodanih 550k pluginov, letos jih bo cirka 750k.
Kupuje jih (globalni) top 1%. 2017 bo verjetno prodali ze cirka 1m. Kupovali jih bodo top 2% prebivalstva.

Zaenkrat kaze, da ima WO prav.

WarpedOne ::

A ti znas napisat eno sporocilo brez, da se spustis na nek diesel-truck-redneck nivo?

Si že večkrat izkazal svoje matematične in slovnične (ne)sposobnosti, tko da .. cry me a river.

To, da ima elektrika precej potenciala (hehe), so vedeli ze rusi, ko so naredili elektricni kombanj za zetje njiv.

Seveda, ko bo tu end-game, boste vsi "itak vedeli že od začetka, da se bo to zgodilo". Tukaj pa že 10 let tumbate kako da ne in ne in ne in problemi in cena in crkuje in fužine in duplek in filanje in ...
"Zahojeni bedaki" ni žaljivka ampak tehnični opis.
One does not know what one does not know.

vostok_1 ::

U pizda, tema ima res že več kot 10 let, sm mislu, da sam figure of speech.

Sicer pa warpi, mene zanima, finančno boš šel skozi naslednje leto ko bo treba kupit?
There will be chutes!

Nikec3 ::

kow je izjavil:

Lani je bilo prodanih 550k pluginov, letos jih bo cirka 750k.
Kupuje jih (globalni) top 1%. 2017 bo verjetno prodali ze cirka 1m. Kupovali jih bodo top 2% prebivalstva.

Zaenkrat kaze, da ima WO prav.

EV-ji bodo verjetno sledili trendom. Plug-in avtomobili so imeli v Evropi leta 2013 0,49% delež, leta 2014 0,66% delež, leta 2015 pa 1,41% delež. Letna rast iz 2013 na 2014 je bila 35%, iz leta 2014 na 2015 pa 113%. Verjetno se vsi strinjamo, da bo povprečna letna rast prodajnega deleža EV-jev v naslednjih petih letih med 30% in 60%. Po najbolj pesimističnem scenariju to pomeni, da bomo imeli leta 2021 v prodajni strukturi 5% EV-jev, v najbolj optimističnem pa 15%. EV-ji so prihodnost, kdor tega ne verjame lahko naredi temo, zakaj so vozila na vodik prava stvar. :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Saj večina se nas strinja s tem. Kdo hudiča ne bi želel čistega zraka? Ne strinjamo se samo o časovnem okviru in jutrišnjem propadu vseh ostalih, ki še niso na EV vlaku (se pravi hitremu propadu vseh trenutnih izdelovalcev ICE avtomobilov, ker warpi pravi, da postopni prehod ni mogoč). Zaenkrat imamo bolj prav od warpija in njegovega čudežnega kamna. Že 10 let. Kar pa ne spremeni tega, da naj ICE hitro gredo na smetišče zgodovine, da jih ne bom vohal, ko kolesarim.

Magic1 ::

Zdaj pa sprašujem W1 eno jasno vprašanje, ko je že tako sveto prepričan v popolno superiornost EV. Koliko EV bo leta 2030 na cesti v %? 10% natančnost bo zadosti.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Tukaj pa že 10 let tumbate kako da ne in ne in ne in problemi in cena in crkuje in fužine in duplek in filanje in ...


Jest res nevem zakaj se mors namerno delat debila. Od Modela S naprej je za dolocen segment ljudi EV postal uporaben. Ampak samo za ta segment. Vsi ostali bomo pa morali se malenkost pocakati. S tabo vred. Ti, recimo, si moral pocakati na Model 3. Za nekatere bo pa vstopni prag se nizji in bodo se dalj casa cakali. Meni je bil vstopni prag za EV en decent car sharing. Sicer ga ne morem dobiti v rovtah kjer zivim ampak po LJ mi pa kar prav pride.

Kdaj bo pa EV rentabilen za vse osebne avtomobile, pa ne vemo. V Ljubljani je vec kot 140.000 registriranih vozil. Vecina jih stoji po parkiriscih pred kaksnim blokom. Ti ljudje se precej casa ne bodo imeli moznosti polnjenja ponoci. Sploh, ce bodo polnilnice zaracunavale 'occupancy-time', ker bodo ljudje tam puscali avtomobile cez noc. Rad bi videl junaka, ki bo ob 23h zvecer pripeljal domov s praznim avtomobilom, dal avto polnit in po stirih urah vstal in sel avto prestavit. :)

WarpedOne je izjavil:

"Zahojeni bedaki" ni žaljivka ampak tehnični opis.


Ok, bomo dodal v tvoj slovar.

WarpedOne ::

Ne veš? Pol pa stopi korak nazaj in postani pismen. Lepo da si napisal to, kar trdim že precej let.
Ko pa uleti nek drug osebek in palamudi da ostali proizvajalci ne delajo podobnih vozil ker ni trga, se ne splača si pa tiho in nimaš nič proti. Lajaš pa, ko jim js razlagam, da jih dajeta matematika in logika.
Ergo? Se stinjaš z fpbs, jernejem in magicom? Ja ali ne?
Če ne, potem zakaj ko kontriraš meni, njim pa ne? Če pa ja, pa zgornjega ne moreš trdit brez šizofrenije.

S tem, kdaj ostaneš tiho kdaj pa ne, govoriš zelo jasno in glasno kaki so tvoji inherentni motivi.

On, ki želi napoved procenta, pa naj gre gledat kakih 5 do 7 let nazaj, ko je bilo jokanje, kako da ne bo dovolj elektrike. Sm delal projekcije količine ev na cesti. Za brezplačno ponavlanje pa mi ni dovolj pri srcu.
One does not know what one does not know.

Okapi ::

LOL, ja, Bigwhalovi inherentni motivi so propad Tesle.
A veš, katere psihološke motnje znamenje je, ko v vsaki, tudi najbolj vsakdanji in nedolžni trditvi, vidiš neke skrite "inherentne motive"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

mihagr ::

-valvoline-
Jap, bicikle pa to.... :)

Malo se informiraj, pa boš drugače govoril.
Za začetek poišči "Andrej Pečjak", če ti ne gre je tu povezava:
"http://www.ad-pecjak.si/eco/Dan_odprtih...
In preveri od kdaj že on razvija in kaj je dosegel.
Mimogrede za malo starejše, Andrej je sin Vida Pečjaka (Drejček in trije marsovci).

-valvoline- ::

mihagr je izjavil:

-valvoline-
Jap, bicikle pa to.... :)

Malo se informiraj, pa boš drugače govoril.
Za začetek poišči "Andrej Pečjak", če ti ne gre je tu povezava:
"http://www.ad-pecjak.si/eco/Dan_odprtih...
In preveri od kdaj že on razvija in kaj je dosegel.
Mimogrede za malo starejše, Andrej je sin Vida Pečjaka (Drejček in trije marsovci).

Eh, to so EV entuzijasti k so v pravem casu na narobe lokacijo :) Sej smo mel tut EV AX, pa SAXO, pa nek lupo itn...
4 the masses pa nic oprejemljivega, v SLO je zgolj 2-3 metanske polnilnice, bolj za okras in reklamo kot pa kej uporabnega ...
Se LPG hvala bogu se je z najmanj 30 letno zamudo komaj premaknil z mrtve pike. Dalec smo mi od EU.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

LOL, ja, Bigwhalovi inherentni motivi so propad Tesle.
A veš, katere psihološke motnje znamenje je, ko v vsaki, tudi najbolj vsakdanji in nedolžni trditvi, vidiš neke skrite "inherentne motive"?

Ja, reče si ji disleksija. Občasno uporabm ne 100% točn izraz, v tem primeru bi bil bolš "nesigurnost".

Ko BW opiše svoje stališče je to precej drugačno kot ko ga ti opišeš. Se pravi se ne strinjata glih. Ampak med sabo si ne kontrirata nikoli, oba pa imata ful potrebo po kontriranju meni. V tej in drugih temah. Kako se reče tej psihološki motnji?

Niti enkrat nisi bil sposoben kakemu debilčku tule napisat da otresta bedarije, se pa oglašaš v kontra skoraj vsakemu mojemu prispevku, BW le za dlako redkeje.

Al boš zavzel stališče, da sm v tej temi edini ki piše bedarije?

Ker pol bom še bol ponosen na svoj naziv tu na SloTech.
One does not know what one does not know.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

nekikr ::

Zgolj v vednost: če se z nekom ne strinjaš, spoštuješ pa njegov pogled na temo, ker je ta pogled v nekih zdravih mejah, potem ni potrebe po kontriranju. Tebi pa vsak kontrira, ker je tvoj pogled fanatičen in tako v osnovi zgrešen. Vostok zgoraj pravi, da EV nimajo napak razen cene. Takemu pacientu se seveda kontrira. In ko ti težiš vedno in povsod, da bodo vsi propadli zdaj zdaj, številke pa govorijo čisto drugače, je tudi smiselno te številke povedati. In ko vsako najmanjšo grajo Tesle vzameš kot sveto vojno proti tebi in tvojemu serijskemu izdelovalcu čudežev (get the fucking hint) tudi ostali ne bodo ravnodušni. Imaš nekaj tehničnega znanja, zanima te zadeva in poznaš več stvari kot marsikdo, ker to pač spremljaš, ampak vse skupaj zaviješ v najbolj odurni, fanatični, ego-pump. Ok, anonimni forum, pa naj bo tako. Če si tak v realnem življenju, potem pa ne vem kako shajaš. Da se ne boš nazadnje sam vozil z M3, s sliko Muska na sovoznikovem sedežu ;)

WarpedOne ::

. In ko ti težiš vedno in povsod, da bodo vsi propadli zdaj zdaj

Nepismenost je ozdravljiva bolezen, žal zahteva pripravljenost na zdravljenje.
One does not know what one does not know.

nekikr ::

To je vse kar premoreš? Daj no, ne bodi len warpi. Popravi in še enkrat napiši, bolj žaljivo, da te bomo resno jemali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Nikec3 ::

Al boš zavzel stališče, da sm v tej temi edini ki piše bedarije?

No seveda nisi. Si pa najbolj zabaven in hkrati najbolj vztrajen v zagovarjanju fanatizma. Recimo v mojem podpisu je en tak ekstremen primer.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
strani: 1 ... 363 364 365 366 367 ... 372