» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
350 / 1135
»»

Gregor P ::

Glede na to, da je to videti tak zelo lep otok oz. košček narave, bi morda bilo bolj "okolju prijazno", da če so že hiše tam, bi samo te imele svoje solarne strehe* (najbrž bi morala biti tudi posebej ojačane za morebitna neurja); ne bi ravno gradil celotne elektrarne.:8)


* torej ta drugo Muskovo alternativo s "Trebenjsko rešitvijo"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

vostok_1 ::

Nah. To postavljanje na streho je bolj za tiste entuzijaste, ki se jim da s tem ukvarjat. V resnici je najbolj ekonomično jih postavit na neko centralizirano bazo, kjer je vzdrževanje in kontrola enostavnejša.
Drgače pa poglejte naklon panelov...tudi če ne veste kje je Samoa, vam pove dovolj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

ima za razliko od tebe na borzi pozitivne donose

Tko slabo razumeš zadeve?
Žalostno.

Pusti ga, pač nima pojma. Si že dokazal svoj prav, ko si vplačal jurja in zaprl usta vsem, ki so kdaj dvomili v to, da si nesporna svetovna EV avtoriteta in drugi mož cerkve.

WarpedGone ::

It sucks to be wrong, yes.

Ampak si vsaj v dobri družbi... Toyota will launch a new start-up company this December to develop electric vehicles (EVs).

So pa ful resni:
This company, which is yet to be named, will begin work in two weeks' time with the aim of fast-tracking Toyota EV models to the market. It will be comprised of just four employees but will have access to the tools and information of Toyota's main brand.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

However, Toyota admits a lack of hydrogen infrastructure in several of the world's global markets and expensive production costs mean more conventional EVs are the more economically viable option for now.


So spregledal al je sam šizofrenija usekala v drugo smer?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Zgoraj sem omenjal, da je tesla precej več kot 'samo' izdelovalec avtomobilov.

Tesla converted an entire island to solar with new microgrid product developed by SolarCity


That is awesome.

Pač, kar tupim že vs čas. Kjer je sonce, je solar totalno smiselna zadeva. Toliko bolj, ker kapacitete in tehnologija so dramatično napredovali od leta 2000.

Jaz pa pravim, da vsak na svoji strehi ne bo nikoli mogel tekmovati s tistimi, ki imajo večje kapacitete. Kolikor vidim je ta projekt narejen tako kot mora biti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ko proizvodna cena pade pod ceno prenosa, bodo celice na strehi edina preostala opcija.

Pogelj na položnico, kolk plačuješ za prenos in si naračunaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Debato? Kje pa vidiš kakšno debato?
Praktično vsi, vključno s tabo, se spotikate ob drobce in totalno spregledate pomen. A če jih zamenja 'samo' 14 sm mel narobe, vi pa prav?
Če jih zamenja 16, sm mel spet narobe, vi pa prav?

Konkretna cifra sploh ni važna (niti konstantna), bistvo je da bo car-sharing ornk lahko zaživel šele, ko bodo avtomobili na L5. Točna cifra kolk avtomobilov bo posamezen L5car nadomestil bo različno od primera do primera, končni efekt bo pa vaše onaniranje na 100M letne prodaje padu v vodo - ta cifra bo šla dol, močno.


Zgresil si bistvo. Pa tolk mas za povedat o pismenosti drugih. :)

Ti pravis, da bo Model 3 zamenenjal X (da se ne bos slucajno spet spotikal ob nepomembne stevilke, ki jih nihce razen tebe ni omenjal) ICE vozil zaradi car sharinga in L5 avtonomnosti.

Jaz ti pa pravim, da Model 3 pride ven drugo leto in da takrat sigurno ne bo zamenjal vec kot enega ICE vozila.

EN samovozeč avto (Model 3 to bo) lahko nadomesti 15 (petnajst) ICE lastniških vozil.
Milijon njih nadomesti 15M prodanih ICE v rangu 40.000 USD.


Kdaj bo pa Model 3 zmogel Level 5 avtonomijo, pa lahko samo ugibamo. Pred 2020 je to zelo vprasljivo, ce ne zaradi drugega pa zaradi zakonodaj in dovoljenj. Vprasljivo je tudi ali bo 2017 verzija Modela 3 to zmogla. Trenutno ne kaze slabo, so pa se kar nekaj korakov do cilja.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Ko proizvodna cena pade pod ceno prenosa, bodo celice na strehi edina preostala opcija.

Pogelj na položnico, kolk plačuješ za prenos in si naračunaj.

To bomo še videli. Za naše kraje so stvari malo bolj zapletene in ni dovolj da imaš na voljo za 3 dni baterij brez polnjenja. Velikemu nesorazmerju med porabo in proizvodnjo bo omrežje še dolgo pomagalo, mogoče kar za vedno.

WarpedGone je izjavil:

It sucks to be wrong, yes.

Ampak si vsaj v dobri družbi... Toyota will launch a new start-up company this December to develop electric vehicles (EVs).

So pa ful resni:
This company, which is yet to be named, will begin work in two weeks' time with the aim of fast-tracking Toyota EV models to the market. It will be comprised of just four employees but will have access to the tools and information of Toyota's main brand.

Random misel. Na tem forumu mislim da nihče ni podpiral Toyote s svojo politiko "hibridi über alles".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Jaz ti pa pravim, da Model 3 pride ven drugo leto in da takrat sigurno ne bo zamenjal vec kot enega ICE vozila.

Uau, kakšna pronicljiva napoved in izostren pogled v daljno prihodnost.
I'm awed...

Toliko besed in povedanega nič.

Random misel. Na tem forumu mislim da nihče ni podpiral Toyote s svojo politiko "hibridi über alles".

Švoh misliš, podpora hibridom je močna, vera v Toyoto pa še močnejša.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ko proizvodna cena pade pod ceno prenosa, bodo celice na strehi edina preostala opcija.

Pogelj na položnico, kolk plačuješ za prenos in si naračunaj.


Na zalost je/bo 'free elektrika', ki nam jo da Sonce, nekaj kar so samo sanje. Dandanes se dezevnica ni vec zastonj. :) Zal. Dvomim, da bo z elektriko kaj drugace.

Nikec3 ::

Švoh misliš, podpora hibridom je močna, vera v Toyoto pa še močnejša.

Možno. A ne na tem forumu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Ko proizvodna cena pade pod ceno prenosa, bodo celice na strehi edina preostala opcija.

Pogelj na položnico, kolk plačuješ za prenos in si naračunaj.


Don't count on it. Prispevki so 50% položnice, in cesar si ne bo nikoli nič odrekel. Never happened and never will.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

W1 očitno ne ve, da so določene stvari obvezne, in mednje bodo lahko čisto mirno uvrstili tudi priklop na električno omrežje. Tako recimo, kot se moraš obvezno priklopit na kanalizacijo (in plačevati komunalni prispevek), in ne moreš reči, da si čisto zadovoljen z domačo greznico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Morm priznat, da si spisal lep primerek bulšita.

Primerov, ko hiše *niso* priklopljenje na javno kanalizacijo, je nebroj.
Glavni razlog je recimo neobstoj kanalizacijskega omrežja tam kjer stoji hiša.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

A to se poteguješ za kakšno Darwinovo nagrado? Ali samo namerno delaš butca iz sebe?

WarpedGone ::

Se pogovarjaš z ogledalom?
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Morm priznat, da si spisal lep primerek bulšita.

Primerov, ko hiše *niso* priklopljenje na javno kanalizacijo, je nebroj.
Glavni razlog je recimo neobstoj kanalizacijskega omrežja tam kjer stoji hiša.

To kar je napisal sploh ni daleč od resnice. Zakonodaja predpisuje obvezen priklop. Če se ta zakonodaja dejansko izvaja je drugo vprašanje. Enako bo pri elektriki, če bo priklop recimo nekoč obvezen.

WarpedGone ::

Zdej mi pa razloži zakaj in kako tole ni butast FUD.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Zakonodaja predpisuje obvezen priklop. Če se ta zakonodaja dejansko izvaja je drugo vprašanje. Enako bo pri elektriki, če bo priklop recimo nekoč obvezen.

Seveda se zakonodaja izvaja. Triletnemu otroku je pa mogoče treba res posebej povedati, da če v vasi ni kanalizacije, potem se res ni treba obvezno priklopiti nanjo.

Magic1 ::

Seveda ti nekje pustijo živeti tudi brez priklopa na kanalizacijo. Če bo sprejetih žnj pogojev, da je to res edino možno in se jim ne splača vlečt povezave. Sam ti zagrenijo in zakomplicirajo življenje do amena in plačaš tudi konkretno. Imeti novogradnjo s greznico je mnogo dražje, kot priklop na omrežje. Tudi stroškovno.
Magic

Okapi ::

Enako velja tudi za pitno vodo. Če je v bližini vodovod, se moraš obvezno priklopit nanj. Ni mogoče reči, da vodovoda ne potrebuješ, ker imaš vodnjak, ali cisterno za deževnico.

BlaY0 ::

Okapi je izjavil:

Zakonodaja predpisuje obvezen priklop. Če se ta zakonodaja dejansko izvaja je drugo vprašanje. Enako bo pri elektriki, če bo priklop recimo nekoč obvezen.

Seveda se zakonodaja izvaja. Triletnemu otroku je pa mogoče treba res posebej povedati, da če v vasi ni kanalizacije, potem se res ni treba obvezno priklopiti nanjo.

Ne, zakonodaja se ne izvaja. Če bi se, potem bi bili vsi že priklopljeni oziroma vsi ki ne bi bilo, bi bili oglobljeni. Do 31.12.2015 so vsi imeli cajt da se priklopijo oziroma si zgradijo bio čistilne naprave.

Okapi ::

Kanalizacijo AFAIK gradijo občine, ne posamezni zasebniki. Če je v bližini ni, se pač ne moreš priklopit nanjo.

BlaY0 ::

...in si moraš zato zgraditi bio čistilno napravo!!!

WarpedGone ::

Kako da ne, če pa:
W1 očitno ne ve, da so določene stvari obvezne
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

Če zakon predvideva recimo nadzor, nadzornikov pa ni, potem se nadzor ne more izvajati. In če se nadzor v tem primeru ne izvaja se de facto zakon ne izvaja.

BTW, a so megatovarno za reciklažo baterij že začeli gradit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Okapi ::

BlaY0 je izjavil:

...in si moraš zato zgraditi bio čistilno napravo!!!

Ampak mi se ne pogovarjamo o tem, kakšno greznico moraš imeti, ampak ali se moraš priklopit na kanalizacijo. Če kanalizacija je, ne moreš reči, da se ne boš priklopil, ker imaš svojo čistilno napravo. AFAIK.

lufthammer ::

BlaY0 je izjavil:

...in si moraš zato zgraditi bio čistilno napravo!!!


No, stare greznice lahko do kanalizacije (če jo bo sfinancirala Evropa) ostanejo, novogradnje morajo imeti obvezno bio ČN, vendar vsi plačujemo KANALŠČINO v višini cca 15 € na mesec in praznjenje greznic izvaja lahko le komunalno podjetje, kar seveda spet plačaš. RTV članarina gre na gospodinjdki elektro priklop in moraš dokazat, da TVja nimaš, itd. Tko da, cesar zna poskrbeti zase.

vostok_1 ::

lufthammer je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

...in si moraš zato zgraditi bio čistilno napravo!!!


No, stare greznice lahko do kanalizacije (če jo bo sfinancirala Evropa) ostanejo, novogradnje morajo imeti obvezno bio ČN, vendar vsi plačujemo KANALŠČINO v višini cca 15 € na mesec in praznjenje greznic izvaja lahko le komunalno podjetje, kar seveda spet plačaš. RTV članarina gre na gospodinjdki elektro priklop in moraš dokazat, da TVja nimaš, itd. Tko da, cesar zna poskrbeti zase.


Kako dokažeš da nimaš TVja, a jim slikaš steno dnevne, kjer bi se pričakovalo, da lahko stoji TV? :))

Fak ej tej avtoritarni birokrati so ene črevesne gliste.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

Fak ej tej avtoritarni birokrati so ene črevesne gliste.

Še slabše gliste so njihovi podrepniki.
Birokrati v principu lahko kot obvezno predišejo karkoli je fizikalno možno.
Tudi, da si mora vsakdo zjutraj v rit potisnit šahovsko figuro in jo cel dan nosit okrog. Ženske pač dve.

Če nekaj birokrati lahko zahtevajo, ne poveč nič o 'kvaliteti' tega nekaj.
Da birokrati lahko zahtevajo obvezen odkup državne elektrike, ne pove ničesar o možnosti lastnega generiranja elektrike.
Je čisto nesrmano smrdljivo strašenje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: fpbs ()

lufthammer ::

VW -30.000 zaposlitev kaže v moj prav.

Sem šel prebrat članek. Lepo piše , da bodo to rešili v glavnem z upokojitvami in to firma, ki zaposluje cca 610.000 delavcev. Nobene katastrofe ni. Mimogrede si spregledal da bodo zaposlili 9000 novih na elektro liniji...

Der Konzern will den Stellenabbau anderweitig regeln, etwa durch Altersteilzeit.
Im Bereich Elektromobilität will Volkswagen 9000 zusätzliche Arbeitsplätze aufbauen.

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:


Da birokrati lahko zahtevajo obvezen odkup državne elektrike, ne pove ničesar o možnosti lastnega generiranja elektrike.
Je čisto nesrmano smrdljivo strašenje.

Domače vodnjake in vrtine je treba od leta 2004 naprej obvezno prijavljati oziroma za njih uporabo pri državi zaprositi za vodno dovoljenje.
Za vsak tak primer državni organ, če seveda prošnji ugodi, določi najvišjo dovoljeno količino počrpane vode, izključen namen rabe ter višino vodnega povračila, pri čemer je treba za dokazljivost na vodni vir namestiti števec.


Včasih je bil vodnjak na vasi samoumeven in zastonj.

Ko bo dovolj streh nasranih s paneli, se bo zgodilo podobno kot z vodnjaki, nič bat. Najprej korenček, nato palica....

WarpedGone ::

Lepo piše , da bodo to rešili v glavnem z upokojitvami ...

'Rešili'?
Zanimiva uporaba besede 'rešili' v situaciji ko se zmanjšuje št. delovnih mest zaradi šparanja in zmanjševanja proizvodnje ICE vozil.

Sm že parkrat napisal, pa bom še parkrat: VW ima odlično šanso da se elegantno reši ICE zavez in na polno skoči na EV platformo.
So zaenkrat tudi edini, ki vsaj študirajo o lastni ornk fabriki baterij, ki jim bi to dejansko omogočila. Zadnji dogodki nakazujejo, da se bo to tudi zgodilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

lufthammer je izjavil:

VW -30.000 zaposlitev kaže v moj prav.

Sem šel prebrat članek. Lepo piše , da bodo to rešili v glavnem z upokojitvami in to firma, ki zaposluje cca 610.000 delavcev. Nobene katastrofe ni. Mimogrede si spregledal da bodo zaposlili 9000 novih na elektro liniji...

VW je s tem dal jasno vedeti, da se na področju EV ne bodo več delali, da nekaj delajo, ampak se bodo resno lotili proizvodnje EV. Počasi bo konec Muskovega preseravanja.

Gregor P ::

Za mene kot potrošnika EV danes še vedno ni poceni in praktična rešitev; in ta tema je stara že 10 let in se to še vedno ni spremenilo. Ne vidim ravno, da se bo v 10 letih to drastično spremenilo (za navadnega povprečnega potrošnika). Le več dragih EV bom imel na izbiro.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

(za navadnega povprečnega potrošnika).

Takšna žival ne obstaja.
Obstaja slovenski tipičen potrošnik, obstaja avstrijski tipičen potrošnik, obstaja hrvaški tipičen potrošnik. Obstaja ameriški tipični potrošnik, ...
Razlike med njimi so tudi več kot 10-kratne.
Prva zahteva za uspešno napovedovanje, so dobre definicije igralcev.

Če govoriš v svojem imenu, pa raje delaj na povečevanju svojega razpoložljivega prihodka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

To se kar lepo nanaša tudi na povprečne ameriške, avstrijske (sploh!) in seveda tudi hrvaške potrošnike. Na mene pa v toliko, da ne mislim ("marketinško") preplačevati vozila samo zato ker je EV. Sem pripravljen investirati v določene tehnologije, a to z nakupom osebnega vozila ni neposredno povezano.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

(za navadnega povprečnega potrošnika).

Takšna žival ne obstaja.
Obstaja slovenski tipičen potrošnik, obstaja avstrijski tipičen potrošnik, obstaja hrvaški tipičen potrošnik. Obstaja ameriški tipični potrošnik, ...
Razlike med njimi so tudi več kot 10-kratne.
Prva zahteva za uspešno napovedovanje, so dobre definicije igralcev.

Če govoriš v svojem imenu, pa raje delaj na povečevanju svojega razpoložljivega prihodka.


Verjetno lahko tipicne uporabnike locis bolj na evropske in ameriske. Oboje pa lahko potem razvrstis v nekaj manjsih podskupin glede na cenovni razred.

http://www.best-selling-cars.com/europe...
http://www.goodcarbadcar.net/2016/01/20...

V Evropi pac potrebujemo golfa in clitoa, z vsaj 60kWh baterijo, ki ne bosta drazja od 25.000 (se bolje 20.000) EUR. V ZDA pa Hondo Civic al pa Toyoto Camry za $30.000.

Reanault z Zoe je ze precej blizu temu. Dokler ne bo tega, pa o neki masovni elektrifikaciji ne bomo mogli govoriti. Tesla je zaenkrat precej buticna. Model 3 bo to malenkost spremenil. Je pa odvisno od cene in tega kaj bos dobil za svoj denar, ter koliko casa bos moral cakati na vozilo. :)

WarpedGone ::

Kaj ti nuca nizka cena, če zadeve ni za dobit?
Renault Zoe EV reaches 50,000 production milestone
Renault Says ZOE Production Is At 160 Units Per Day
160 dnevno je 800 na teden, Tesla je trenutno nad 2000 na teden.

In pri naj bi bil massmarket, drgui pa butični...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Oba sta butična.

Toyota vseeno ni zanemarljiv igralec na področju baterij, glede na to, da v prodajnem programu sploh nimajo EV in vseeno na cesto dajo za ~1,7 GWh baterij letno (1.3 milj hibridov letno). Imajo tudi več svojih research centrov po celem svetu. Za nek masovni produkt pa pač čakajo, da bo prišel čas in se ga bodo takrat tudi že takoj lotili masovno.

In točno to je trn v peti tistim treehugejem, ki so med prvimi kupili Priusa, ker pač ne morejo kupiti EV pri isti znamki. Bencin na ogenj pa potem prilivajo še z reklamami, kao naši hibridi ne potrebujejo dolgotrajnega polnjenja. Ampak to vse skupaj je samo zabaven PR in nima veze s prihodnostjo same znamke.

Tesla bo letos naredila koliko vozil? 70k? 100k? Čez 4 leta bodo na 500k/letno. Tule pa poslušamo zgodbice kako bodo ostali proizvajalci s 70M/letno kar čez noč postali Nokia, pa kdo se iz koga dela norca. Če kaj potem bo Toyota na klasiki samo pridobivala, saj imajo edini dodobra serijsko razvit bencinski motorni sklop (oni temu rečejo hibrid), ki bo še dolgo zadostoval najstrožjim emisijsksim standardom. Poskus Hyundaija z IONIQ je na tem področju fail (pač direktni vbrizg).

WarpedGone ::

Tesla bo letos naredila koliko vozil?

Gleda na višino tvoje prižnice bi se spodobilo da boš pravilno cifro stresel iz rokava.
Trenutni run-rate je nad 100k letno, letošnja proizvodnja bo okrog 85k.

Čez 4 leta bodo na 500k/letno.

Konec '18 je planiran run-rate 600k/letno.
Trenutno za 2020 govorijo o 1M/letno.
Vmes so začel omenjat GF2 v evropi, ki bo štancal baterije in avtomobile, tja do 2020 bi znal glih zalaufat.

kako bodo ostali proizvajalci s 70M/letno

Kater proizvajalec dosega 70M/letno?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Vsi proizvajalci skupaj dosegajo 70M

Torej bo Tesla imela 2020 1,4 % global market share, ni slabo, ni pa zardi tega delat doom and gloom napovedi.

WarpedGone ::

Kako točno je skupna letna proizvodnja pomagala GMu leta 2009?
Natanko nič. Lepo so banrkotiral zarad mizernega 5% padca prodaje.
(Iščem vir za teh 5% pa zgleda kot da je to sprememba iz 2008 na 2009, od 2004 do 2008 jim je prodaja padla za 45%, na manj kot 3M vozil letno)

Kako točno skupna letna proizvodnja pomeni 'problem' za teslo?
Ne sploh, pomeni še ogromno prostora za hitro rast med 2020 in 2030.

Kako točno skupna letna proizvodnja pomeni karkoli pozitivnega za ICE konkurenco?
Samo to, da nimajo več kam rastit razen v zelnik drugega ICE proizvajalca.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Tudi ICE/MNZ vozia so v bistvu še vedno predraga za to kar ponujajo (s tem seveda ne mislim na prestižna ipd. vozila, ampak taka navadna, povprečna), kaj šele EV. Ampak dobro recimo, da je 5000-7000 evrov še sprejemljivo za novo škatlo na štirih kolesih, ki te more relativno varno pripeljati od točke A do B.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hmm ::

Tudi ICE/MNZ vozia so v bistvu še vedno predraga za to kar ponujajo
To je brezvezna izjava, ki jo lahko podaš za katero koli stvar, ki ni zastonj. Pač osebno mnenje, ki ga večina očitno ne deli. Že v Sloveniji so povprečne cene (ugibam) nekje 1 x višje, kot naj bi bile "še sprejemljive".

Utk ::

Avti niso predragi, možno samo, da kdo premalo zasluži. Če je cena normalne televizije jurja, a ni avto vreden eno 15x več? Da ne govorimo o malo boljših telefonih. Ali pa kosilnici. Mislim, sej že ena peč, ki je samo 200 kil precej slabo obdelanega železa hitro 2 jurja, avto je pa vseeno malo bolj komplicirana stvar, da ne govorimo fizično vsaj 5x težja.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Kako točno je skupna letna proizvodnja pomagala GMu leta 2009?
Natanko nič. Lepo so banrkotiral zarad mizernega 5% padca prodaje.
To mogoče v tvoji domišljiji. Zaradi 5% padca prodaje pač niso bankrotirali, ampak zaradi različnih napačnih poslovnih odločitev. Posel, ki ne more absorbirati 5-10% nihanj prodaje, je v osnovi nekje zgrešen, in sama prodaja s tem nima nič.

In Tesla je verjetno klasičen primer takega posla, ki ga lahko zelo hitro prizadene že majhen upad prodaje (zaradi vse zadolženosti in predimenzioniranih proizvodnih zmogljivosti).

J.McLane ::

GM ni propadel samo zaradi 5% nižje prodaje, so imeli še precej drugega masla na glavi.

Res je, da največji nimajo kaj dosti prostora za rasti, to se vidi tudi na delnicah kjer se Toyota trguje na dokaj nizkem 8,6 P/E ratio, pa ima vseeno daleč največji mkt. cap. Pač delnica dokaj nezanimiva, pa kaj ima to veze če nisi delničar? Mene kot potrošnika zanimajo produkti Toyota ga res nima, ampak tudi drugi proizvajalci nimajo EV, ki bi me interesiral. Če čez 5 let ne bo za dobit nič pametnega za 20k €, bom za ženo lepo kupil Yaris Hibrid za 16k €, Simpl.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj ti nuca nizka cena, če zadeve ni za dobit?


Zdele sem klical enga prodajalca za Renault. Stari model ZOE je eden na zalogi in ga lahko takoj odpeljem, enga se dobijo. Ce narocim kaj drugega bom cakal devet tednov. Ce narocim nov model, bom cakal 12 tednov. V jebeni Sloveniji ga dobim v bistvu brez tezav.

No, drugace pa povecanje proizvodnje lahko dosezes samo s povecanim povprasevanjem, slednje pa ustvarjas tudi s ceno. In k bo na voljo 'clio' s spodobno baterijo, ki se prodaja po vsaj priblizno taksnih cenah kot se prodajajo najbolj prodani avtomobili, takrat bo bistveno vec povprasevanja kot zdaj.

Sedaj pa imamo pregresno drage avtomobile in pregresno drage avtomobile s shitty baterijami.

WarpedGone je izjavil:

In pri naj bi bil massmarket, drgui pa butični...

Kje je kdorkoli rekel, da je katerikoli EV mass market? Vsi EVji so buticni, s Teslo vred. Mass market sta Golf pa Camry. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
««
350 / 1135
»»