» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
349 / 1139
»»

RedDrake ::

Ok, vsaj za silo spodoben prispevek, ampak se mi zdi, da še vedno ne vidiš pravega problema.
Ja, zaznavanje zagotovo ne bo problematično s trenutno računsko močjo. Hell, jaz lahko na enem navadnem PC-ju s par kamerami delam zelo dobro detekcijo in tracking N objektov v znanem prostoru. Jasno ne gre za isto kompleksnost, ampak zato pa je tam nekaj deset TFLOPS, namesto nekaj 100 GFLOPS.

Dejanski problem povsem avtonomne (Lvl5) vožnje je v predvidevanju kaj bodo počele stvari, katerih namena ne poznaš (se pravi ljudje, živali, vremenski pojavi in podobno (think leteče stvari pri močnem vetru, kamni/skale, ipd ...). Veliko se da narediti z dobrimi filtri in obstoječimi algoritmi, ampak to te privede do 9?% zanesljivosti pri vožnji. To ni 100%, kolikor bo moralo biti za L5, kar bo potrebno, da se bodo vozila lahko prazna prevažala naokoli. Dovolj ti pove, da so za en klinčev šah potrebovali superračunalnik, da je lahko pariral človeku. Vožnja v okolju z objekti, ki se obnašajo neodvisno in so nepovezani, je mnogo mnogo bolj kompleksna od tega.
Tu pa ljudje upravičeno dvomijo o tem ali bo ena grafična kartica dovolj ali ne. Morda bo potreben povsem drugačen HW, ki bo trenuten HW naredil dejansko za abakus, morda pa tudi ne. Govorimo torej o tem, da trenuten HW z 99% verjetnostjo ne bo zadoščal za pravo AI vožnjo, ki bo hkrati 100% (ali pa 99,999%) zanesljiva. Bo pa zagotovo zadoščal za 90%+ varno vožnjo, kar pa po drugi strani ne bo zadoščalo zakonodajalcem, da bi pustili tak avto vozit sam, ker bi najbolj ogrožal ravno najmanj zaščitene udeležence v prometu (pešce, kolesarje, živali, ...), ali pa kar potnike vozila.
Dajva en tak preprost primer, recimo da se peljem z avtonomnim vozilom po AC, ko se zgodi močan naliv. Bo avto prepoznal odseke, kjer je možnost aquaplaninga? Bo avto upočasnil na 60, ker bo vidljivost in vodljivost v kurcu, pa ga bo napičil romunski šlepar s 100+ v katerem šofer glihkar pleše polko? Bo ... ?
Detektcija objektov je eden manjših problemov avtonomne vožnje, zato ti večina ljudi piše takšne stvari, kot jih.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Na eni strani so nabijanja 'smetane mojstrov' teh algoritmov, ki imajo za pokazat trenutno najbolši podporni sistem za vožnjo. Oni so tisti, ki so specificirali HW zahteve za naslednji nivo.

Tvoj guru je recimo izpostavil naslednje trdno znanstveno-strokovno osnovano dejstvo, kdaj bo njihov "beta" avtopilot (pozor, ne več avtonomno vozilo!) tudi uradno nared za na ceste:

We expect that worldwide regulatory approval will require something on the order of six billion miles


... pred tem je govoril o (tem kdaj bo iz "bete")
1 billion miles


... in nato se je že popravil v ...
With less than 1B miles, there simply isn't enough data. 1B is a necessary but not necessarily sufficient condition.

(pomeni, da bo očitno dlje časa v "beti"; le da on seveda, kaj to pomeni "beta", definira povsem drugače)

Tebi se to najbrž zdijo zelo oprijemljive številke, take konkretne pa to, tako kot moč CPU ipd. 8-)

A kaj hudiča ko ...
Quantity doesn't equal quality.
:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

pomeni, da bo očitno dlje časa v "beti"; le da on seveda, kaj to pomeni "beta", definira povsem drugače

Še vedno nimaš pojma o čem sploh blebetaš.

Quantity doesn't equal quality.

Absolutno. Tesla AP-1 vs. Mercedes DrivePilot
In avtorji te DrivePilot šizofrenije trdijo da bodo imeli samovozeča vozila čez 4 leta. ST-inteligenzza nima pripomb.
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

RedDrake je izjavil:

Dovolj ti pove, da so za en klinčev šah potrebovali superračunalnik, da je lahko pariral človeku.


Najboljšemu človeku. Za sosedovega Janeza je zadostoval že osebni računalnik izpred 30 let.

RedDrake je izjavil:


Dajva en tak preprost primer, recimo da se peljem z avtonomnim vozilom po AC, ko se zgodi močan naliv. Bo avto prepoznal odseke, kjer je možnost aquaplaninga? Bo avto upočasnil na 60, ker bo vidljivost in vodljivost v kurcu, pa ga bo napičil romunski šlepar s 100+ v katerem šofer glihkar pleše polko? Bo ... ?


Vprašaj se podobno za sosedovega Janeza, ki je brez večjih težav prišel do izpita.

RedDrake je izjavil:


Bo pa zagotovo zadoščal za 90%+ varno vožnjo, kar pa po drugi strani ne bo zadoščalo zakonodajalcem, da bi pustili tak avto vozit sam, ker bi najbolj ogrožal ravno najmanj zaščitene udeležence v prometu (pešce, kolesarje, živali, ...), ali pa kar potnike vozila.


Koliko % varne vožnje pa je zmožen sosedov Janez? Zakonodajalcem bi moralo zadoščati takrat, ko bo avtomobil zmožen večjega odstotka kot on.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

pomeni, da bo očitno dlje časa v "beti"; le da on seveda, kaj to pomeni "beta", definira povsem drugače

Še vedno nimaš pojma o čem sploh blebetaš.
Ti to resno?
Misunderstanding of what "beta" means to Tesla for Autopilot: any system w less than 1B miles of real world driving


WarpedGone je izjavil:

Tesla AP-1 vs. Mercedes DrivePilot
In avtorji te DrivePilot šizofrenije trdijo da bodo imeli samovozeča vozila čez 4 leta. ST-inteligenzza nima pripomb.

no, no, no ... ne kar tako počez8-)

Gregor P je izjavil:

Tudi Mercedes je hotel uporabiti Teslin PR glede asistenta pri vožnji, a je na koncu rajši kar umaknil reklamo, kjer je prikazano, da naj bi avto vozil kar sam: Mercedes pulls confusing autonomous car ad
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ti to resno?

Z vso žalostjo, razočaranjem in obupom nad ST-inteligenzzo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Sam pri sebi razmišljam, če bi bilo vredno potegniti povezave z letalskim prometom. Tam že xy let obstaja autopilot, pa vseeno nobenemu ne pade na kraj pameti, da bi letalo poslal v zrak brez pilota.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

thramos ::

Hkrati pa tudi nobenemu ne pade na pamet, da bi človeški pilot upravljal letalo 95+ % časa.

Gregor P ::

A se morajo zato piloti (obvezno) uriti ves čas.

+ da imajo avtopiloti na letalu dosti lažjo nalogo od vožnje avtomobila po mestu (imajo točno začrtane zračne koridorje oz. letalske poti)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RedDrake ::

Ker je letenje ena sama non-stop interakcija z nepredvidljivimi objekti.

Če že uporabljaš logične fallacy-je, potem saj uporabi konkretnega.
Največ avtonomnih milj v osončju so zaenkrat naredili avtopiloti Voyager sond in to je bilo dizajnirano že v '70ih.
Valda bomo lahk' dans z miljardokrat močnejšim računalnikom vozil avto po cesti, če lahko furamo sondo triljone milj a ne?

Kar se pa tiče sosedovega Janeza, je pa tako, da ima trenutno boljšo zanesljivost v vseh pogojih, na vseh cestah kot pa Tesla AP1 v lepih pogojih samo na avtocestah.
Pa so avtoceste daleč najbolj varne ceste ...
Ti to kaj pove?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

thramos ::

RedDrake je izjavil:

Ker je letenje ena sama non-stop interakcija z nepredvidljivimi objekti.

Kar se pa tiče sosedovega Janeza, je pa tako, da ima trenutno boljšo zanesljivost v vseh pogojih, na vseh cestah kot pa Tesla AP1 v lepih pogojih samo na avtocestah.
Pa so avtoceste daleč najbolj varne ceste ...
Ti to kaj pove?


Nekaj mi pove to, da v svojih razlagah oziroma primerjavah uporabljaš napačne predpostavke: pri šahu primerjaš računalnik z najboljšimi šahisti, pri vožnji pa z neobstoječim 100 % varnim človeškim voznikom.

Da je trenutna zanesljivost povprečnega človeka boljša kot Teslina se verjentno strinjamo vsi (razen enega ;)), pogovarjamo pa se o tem, kaj bo čez n let.

Gregor P je izjavil:

A se morajo zato piloti (obvezno) uriti ves čas.

+ da imajo avtopiloti na letalu dosti lažjo nalogo od vožnje avtomobila po mestu (imajo točno začrtane zračne koridorje oz. letalske poti)


Seveda. Ampak če vlečemo povezave z letalskim prometom, potem bi (morda) lahko napovedovali tudi, da kmalu nikomur več ne bo prišlo na kraj pameti, da ne bi dela vožnje prepustil robotu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Nikec3 ::

thramos je izjavil:

Hkrati pa tudi nobenemu ne pade na pamet, da bi človeški pilot upravljal letalo 95+ % časa.

No sej. Ampak tukaj se verjetno vsi strinjamo, da bo autopilot s človekom za volanom zelo hitro realnost. Vprašanje je, kdaj bo realnost to, da bo avto vozil sam, brez voznika z izpitom za volanom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

pri šahu primerjaš računalnik z najboljšimi šahisti, pri vožnji pa z neobstoječim 100 % varnim človeškim voznikom.

Dokler je bil človeški šahovski prvak še boljši od kumpjuterja, je bilo podobno blebetanje kako je šah težka reč, kako računalnik 'ne bo nikoli', 'je še daleč prešibak', 'je problem čist pretežek', .'''
Pol pride watson in so vsi šokiran.
Še bol očitna paralela je Go, kjer nihče od neposvečenih ni predvidel uspeha mašine. "Ja, šah je simpl v primerjavi z gojem, ful manj kombinacij, manj zapleteno, ..." Pol pride AlphaGo in premaga 'cvet človeških sposobnosti' oz. 'organsko farmo'.

Poanta pa je, da imamo neposvečeni v problem zelo slabe osnove za sklepanje o minimalnih strojnih zahtevah za določen nivo sposobnosti sistema.
Če zahtevaš popolnost, pol celo vesolje ne bo dovolj. Če se zadovoljimo samo z izboljšanjem stanja, pa je lahko dovolj že XYZ.
Kakšen je XYZ nimam pojma, verjamem pa da ljudje ki se s tem ubadajo majo neki pojma.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

thramos je izjavil:

Ampak če vlečemo povezave z letalskim prometom, potem bi (morda) lahko napovedovali tudi, da kmalu nikomur več ne bo prišlo na kraj pameti, da ne bi dela vožnje prepustil robotu.
... a le, če bo vedno znova in znova obnavljal svoj vozniški izpit; kar bi lahko pomenilo tudi, da če mu ne bo uspelo obnoviti znanja oz. bo zato izgubil vozniški izpit, tudi vožnje robotu ne bo mogel prepustiti, ker sploh ne bo smel več voziti (kakršnegakoli) avta ... če že delamo takšne primerjave.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Nikec3 je izjavil:


No sej. Ampak tukaj se verjetno vsi strinjamo, da bo autopilot s človekom za volanom zelo hitro realnost. Vprašanje je, kdaj bo realnost to, da bo avto vozil sam, brez voznika z izpitom za volanom.


Se res? Čez koliko let bo robot nadomestil 90 % človeškega časa pri vožnji?

Gregor P je izjavil:

... a le, če bo vedno znova in znova obnavljal svoj vozniški izpit; kar bi lahko pomenilo tudi, da če mu ne bo uspelo obnoviti znanja oz. bo zato izgubil vozniški izpit, tudi vožnje robotu ne bo mogel prepustiti, ker sploh ne bo smel več voziti (kakršnegakoli) avta ... če že delamo takšne primerjave.


Ja, se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

RedDrake ::

Standardi za avtonomne naprave so višji, kot standardi za neavtonomne naprave. Zaenkrat je na vseh področjih tako.

No in sedaj, si zadel, del vožnje bo prepuščen robotu, pravzaprav je že (Tesla AP1, drugi sistemi, ki bodo na voljo v roku leta,dveh).
Ampak, pravljica, ki so jo nekateri obljubali, da bo neka znamka uničila celotno ICE industrijo, _ZATO_ ker bodo njihova vozila nadomestila 10 običjanih, ker bodo sama vozila naokoli (prazna, no less!), in to že v roku "par" let, pa je pač samo pravljica za lahko noč.
Bom pa vsekakor užival pri nakupu naslednjega novega vozila, ki mi bo omogočal, da se vsedem v avto ga zapeljem na AC, le-ta me čez 10 ur zbudi, in sem že v Berlinu. No, če bo to EV, potem bo sicer 13+ ur, ampak bo vseeno ok. Ampak ta avto ne bo mojih otrok vozil brez mene v šolo :). Bo pa verjetno to že možno za njihove otroke ...

Invictus ::

thramos je izjavil:


Se res? Čez koliko let bo robot nadomestil 90 % človeškega časa pri vožnji?

To bi se lahko na avtocestah zgodilo precej hitro.

Kljub vsemu bi se tam dalo promet urediti in avtomatizirati precej lažje kot na lokalnih cestah in v naseljih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Drži, večina si nas zagotovo želi imeti enega KITT-a v garaži in to čimprej ... a kljub vsemu je treba biti vsaj malo realen:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ampak, pravljica, ki so jo nekateri obljubali, da bo neka znamka uničila celotno ICE industrijo, _ZATO_ ker bodo njihova vozila nadomestila 10 običjanih, ker bodo sama vozila naokoli (prazna, no less!), in to že v roku "par" let, pa je pač samo pravljica za lahko noč.

Pismenost je lepa čednost.

a kljub vsemu je treba biti vsaj malo realen

Biti realen in pljuvati na slepo, ni ista reč.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

a kljub vsemu je treba biti vsaj malo realen

Biti realen in pljuvati na slepo, ni ista reč.

Lahko bi rekli tudi, da je magična meja 1 milijarda milj za prehod iz "bete" pljuvanje tvoje inteligence.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Pismenost je lepa čednost.


Kaj je večje od 180 stopinjskega zasuka modela lastništva? Zadnjih 100 let je lastništvo avtomobila pomenil totalni strošek. Sedaj bo pomenil možnost zaslužka.

Kdor zgornjega ne kapira, naj prosim ostane tiho. Kdor kapira... TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.
- W1


OK, ni še 31. 12., ampak + 450% v dobrem mesecu se ne sliši realno za neko realno industrijo ...

WarpedGone ::

se ne sliši realno za neko realno industrijo ...

Maš zelo švoh stik z realnostjo ... VW leta 2008:



Trenutno je TSLA v "don't touch, it might explode". Problem so masivni napadi šorterjev, ki uspejo zadušit vsak manjši dvig cene. Posledično ljudje z nakupom čakajo, da jim zmanjka sape. Kar se tiče 'zdravja' TSLA in njenih problemov, je teh precej manj kot jih je bilo, ko je bil TSLA na 250.
Vsak se igra s svojim denarjem. Vključno z mano. Ko bo ekonompisker končno popustil in se bo cena dvignila, boste lahko le še tiho in obžalovali še eno zamujeno priliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Eden izmed problemov, ki ga sam vidim je, da je ideja avtomobila v popolni mobilnosti in neodvisnosti človeka...

Sedaj je pa vprašanje, ali bo avtonomno vozilo znalo voziti tudi po krajih, kjer ni nikakršne ceste in kart, pač v krajih, kjer je cesta bolj ali manj improvizirana...

Ko bo sposobno voziti tudi v takih situacijah bomo počasi blizu sami popolni avtonomnosti.

Pa še potem bo moralo tako vozilo prevoziti ogromno km brez kakršnekoli nesreče.

Sam nikakor ne vidim zakonodajalca, ki bo rekel: "Ah, dovolj je 90% zaneslijovst po večini cest, da dovolimo popolnoma avtonomna vozila na cesti..."

IMHO bo sam zakon za popolnoma avtonomna vozila v prometu občutno ostrejši kakor je za navadnega Janeza danes...

Pa še takrat se bodo mnenja ljudi zelo kresala, če sploh dovolimo taka vozila na cesti brez človeka.

Da sploh ne govorimo o vseh ljudeh, ki bomo/jo proti avtonomnm vozilom, zaradi vseh možnih vdorov v vozila, nezaupanje v proizvajalca vozil, vprašnj o zasebnosti, varnosti itd.

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

se ne sliši realno za neko realno industrijo ...

Maš zelo švoh stik z realnostjo ... VW leta 2008:



Trenutno je TSLA v "don't touch, it might explode". Problem so masivni napadi šorterjev, ki uspejo zadušit vsak manjši dvig cene. Posledično ljudje z nakupom čakajo, da jim zmanjka sape. Kar se tiče 'zdravja' TSLA in njenih problemov, je teh precej manj kot jih je bilo, ko je bil TSLA na 250.
Vsak se igra s svojim denarjem. Vključno z mano. Ko bo ekonompisker končno popustil in se bo cena dvignila, boste lahko le še tiho in obžalovali še eno zamujeno priliko.


No TESLA, če gledamo graf za zadnji dve leti je bila na max 300 USD, sedaj je pod to mejo, da bo prišla na 1000 USD je še zaenkrat zelo daleč, bodo morali še veliko več pokazati...

Pa še to, sedaj je cca. 28 milijard USD maket cap, 4x več je cca 110 milijard USD...

Nekak nerealno za proizvajalca s tako malo prodanimi vozili...

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

se ne sliši realno za neko realno industrijo ...

Maš zelo švoh stik z realnostjo ... VW leta 2008:



Trenutno je TSLA v "don't touch, it might explode". Problem so masivni napadi šorterjev, ki uspejo zadušit vsak manjši dvig cene. Posledično ljudje z nakupom čakajo, da jim zmanjka sape. Kar se tiče 'zdravja' TSLA in njenih problemov, je teh precej manj kot jih je bilo, ko je bil TSLA na 250.
Vsak se igra s svojim denarjem. Vključno z mano. Ko bo ekonompisker končno popustil in se bo cena dvignila, boste lahko le še tiho in obžalovali še eno zamujeno priliko.

Tole je bil nerealen skok, dokaz za to je kar nadaljevanje tvojega grafa.
Kje je TSLA, mene, kot opazovalca, ne zanima. Tebe pa kot investitorja izjemno. Zato imaš tudi tako zelo biased odklon v prid TSLA, ker si pač odvisen od njihovega uspeha. Zato tudi širiš vse pozitivne novice, in blatiš vse negativne novice.
Sedaj pa prosim opravičilo, ker to, kako bo TSLA uničeval ICE industrijo z avtonomni vozili si trdil, sedaj pa ljudi zmerjaš z nepismenimi.
Ajmo, da vidimo, če te je vsaj toliko v hlačah da to priznaš ...

WarpedGone ::

Nekak nerealno za proizvajalca s tako malo prodanimi vozili...

To je tipičen blind-spot analitikov - tesla je že danes precej več kot samo proizvajalec avtomobilov.
Prva cca podvojitev je v proizvajalca stacionarnih baterij. Dodaš kratnik v proizvajalca solarnih panelov.
Dodaš X-kratnik za ponudnika integriranih in optimiziranih rešitev generijanja,hranjenja,porabe električne enegije.
Dodaš Y-kratnik za 'optimizatorja' proizvodnih procesov (machine that builds the machine ... proizvodnja avtomobilov *brez* ročnih napeljevanj kablov ipd).
Dodaš Z-kratnik za proizvajalca pameti za avtonomna vozila (obstaja velika verjetnost da bo obstajal čas ko bo teslin sistem edini imel dovoljenje za uporabo).
Potem pridejo še električni avtonomni tovornjaki, avtobusi, itd (že napovedano ampak ignorirano s strani analitikov).

V splošnem analitki niso sposobni videt dlje od treh mesecev, in so nerealno prestrašeni z 'možno konkurenco'. V vsej svoji zgodovini analize trgov še niso uspeli pravilno napovedat enega samega bodočega velikana. Predno jim preveč nasedete, pejte pogledat kakšne so bile njihove analize in napovedi za AAPL pred prihodom in še v prvih letih iPhona, al pa reciimo Amazon za prvih 10 let obstoja, FB so totalno spregledal. Itd.
Kdor hoče zaslužit z delnicami se mora najprej začet zanašat nase in ne nasedat medijski propagandi (buy the rumor, sell the news, ignore the FUD).

Sedaj pa prosim opravičilo, ker to, kako bo TSLA uničeval ICE industrijo z avtonomni vozili si trdil, sedaj pa ljudi zmerjaš z nepismenimi.

Mal preveč se ti mudi ... opravičilo pride okrog 2020, če do takrat ne propade noben ICE proizvajalec, tesla pa obstane na cca 50k letni proizvodnji.
VW -30.000 zaposlitev kaže v moj prav.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

50k letna proizvodnja pri avtih je malo manj tako butična kot Ferrari (9k avtov)...

Skratka, v globalu, brez zveze... Še statistična napaka ni ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

Spet out-of-context, W1.
Poglej, rekli smo, da do 2020 ne bo vozil, ki bi smela vozit sama, prazna, četudi bo to zaradi regulacije, pač ne bo jih.
Ti si kot enega od stebrov tvoje "ICE bo propadel že v roku N let" teorije, uporabil trditev, da lahko en Tesla avtonomni zamenja tudi 10 ICE neavtonomnih, kar bi bilo v velemestih morda celo smiselno.
Namreč, to je bil tvoj odgovor na "Tesla tudi s 500k/letno ne bo konkuriral svetovni prodaji, ki je okoli 100M/leto". Tu si ti začel vleči notr zahodni trg in ta tvoj "avtonomni vzvod".
Jaz, sem rekel, da je to prodajanje pravljic, ti si me zmerjal z nepismenim (sklepam, da v kontekstu "I never said that!").
Kaj zdaj, sem nepismen, ali se "samo" motim?
Torej, če te prav razumem, sedaj praviš da bo 2020 tvoj Tesla M3 lahko odpeljal tvoje otroke cross country na počitnice na drug konec Slovenije?
Ok, morda malce preveč. Kaj pa znotraj mesta, recimo na drugi konec LJ? Še vedno preveč? Morda v šolo, tisti kilometer ali dva stran?
Morda sploh ne bo smel vozit brez voznika?
Ajmo, nek realen goalpost, ki se _NE BO VEČ PREMIKAL_.
Da slišmo.

WarpedGone ::

Ti si kot enega od stebrov tvoje "ICE bo propadel že v roku N let" teorije,

Pismenost je lepa čednost.
Manjka ti.

Torej, če te prav razumem, sedaj praviš da bo 2020 tvoj Tesla M3 lahko odpeljal tvoje otroke cross country na počitnice na drug konec Slovenije?
Ok, morda malce preveč. Kaj pa znotraj mesta, recimo na drugi konec LJ? Še vedno preveč? Morda v šolo, tisti kilometer ali dva stran?
Morda sploh ne bo smel vozit brez voznika

Dafuq bro?
Nauči se končno brat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

To je tipičen blind-spot analitikov

Ali nismo še par prispevkov nazaj strokovnjakom brezpogojno zaupali? Zdaj smo verjetno postali pametnejši in to ne velja več.

mikhaair ::

Za SI bo moral obvezno prepoznat negibno clovesko telo, ki lezi na cesti.

WarpedGone ::

Ali nismo še par prispevkov nazaj strokovnjakom brezpogojno zaupali?

Tipičen primer nepismenosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Prva stvar katero je nujno treba nehat počet je razmišlanje po analogijah.
Takšna reč je lahko zanimivo branje, rekreacija, ima pa praktično ničelno napovedno moč v konkrentih primerih.
EV bo premagal ICE ne samo zato ker je EV ampak ker bo hkrati omogočil še kup drugih zadev, pri katerih je ICE po defaultu oplel.

...

Prej ko se nehate drogirat s prodajo v preteklih letih, prej boste skapiral da se stvari spreminjajo.

EN samovozeč avto (Model 3 to bo) lahko nadomesti 15 (petnajst) ICE lastniških vozil.
Milijon njih nadomesti 15M prodanih ICE v rangu 40.000 USD.

Splača se mal premislit kaj pravi ta tip

Menda je 15 let nazaj govoril o vodiku. Če ga zarad tega odpikate, ste naredil napako opisano v prvi vrstici. Leta 2000 so stvari zgledale drugače kot zgledajo danes.
Tip bi bil za odpikat, če bi še danes zagovarjal vodik. Pa ga ne več. Za razliko od toyote in BWM.

A te mal' alzheimer daje?
Kaj zdaj, bo en M3 menjal 15 ICE-jev zaradi tega ker bo samovozeč, ali ne bo?

VaeVictis ::

Ali lahko prosim, da se ne uporablja oznaka M3 za Tesla Model 3, ker M3 preveč spominja na BMW M3.

IMHO bi bilo bolje Mo3 in MoS.

WarpedGone ::

Ali lahko prosim, da se ne uporablja oznaka M3 za Tesla Model 3, ker M3 preveč spominja na BMW M3.

Ko je v temi tudi tesla, M3 pomeni Model 3. Lahko prosiš da bi blo drugače, ampak svet te ne bo upošteval.

Kaj zdaj, bo en M3 menjal 15 ICE-jev zaradi tega ker bo samovozeč, ali ne bo?

To si spet slabo bral, pravilna cifra je 51...
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

lahko, naj bi, morda, govori se, špekuliram, vedežujem, ...
Rumeni.press

Btw, za tiste, ki ne veste, zakaj ni takojšnjega odgovora, W1 čaka na odziv na investor forumu od TSLA, da ne bo on na pamet nekaj rekel.
Ne morš bit proti CK-ju, because of reasons ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

hojnikb ::

Ko je v temi tudi tesla, M3 pomeni Model 3. Lahko prosiš da bi blo drugače, ampak svet te ne bo upošteval.


ko first worldu omeniš M3, je prva stvar ki pride na misel bwm ali kakšen vijak, ne tesla. Seveda se pa lahko tolažiš z zgornjim :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

RedDrake ::

Odvisno od konteksta :)
Ne bom pozabil razočaranja ene punce, ki sem jo peljal domov z zabave slabih 20 let nazaj, s petko.
Je mislila da bo BMW, je bil pa Reno ... :D

thramos ::

Mja, saj. Tisti, ki so se že pred 20 leti peljali z zabave, pomislijo na BMW, tisti, ki bodo začenjali jutri, bodo pa na Teslo.

nekikr ::

Ne vem, če bo 50.000 ljudi letno res naredilo tak premik.

WarpedGone ::

Btw, za tiste, ki ne veste, zakaj ni takojšnjega odgovora, W1 čaka na odziv na investor forumu od TSLA, da ne bo on na pamet nekaj rekel.
Ne morš bit proti CK-ju, because of reasons ...

Say what?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zgoraj sem omenjal, da je tesla precej več kot 'samo' izdelovalec avtomobilov.

Tesla converted an entire island to solar with new microgrid product developed by SolarCity
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj zdaj, bo en M3 menjal 15 ICE-jev zaradi tega ker bo samovozeč, ali ne bo?

To si spet slabo bral, pravilna cifra je 51...


Debato si ravnokar eskaliral na 'to si ti, kaj sem pa jest? Congrats! :>

Bomo drzal pesti, da ena Tesla Model 3 zamenja 15 ICEjev. Sej BMW trojka tud obstaja ze od pamtiveka, tko da se nisi povsem izgubil stave. ;>

(zdej se bo oglasil in povedal, da ni z nikomer stavil ...)

WarpedGone ::

Debato? Kje pa vidiš kakšno debato?
Praktično vsi, vključno s tabo, se spotikate ob drobce in totalno spregledate pomen. A če jih zamenja 'samo' 14 sm mel narobe, vi pa prav?
Če jih zamenja 16, sm mel spet narobe, vi pa prav?

Konkretna cifra sploh ni važna (niti konstantna), bistvo je da bo car-sharing ornk lahko zaživel šele, ko bodo avtomobili na L5. Točna cifra kolk avtomobilov bo posamezen L5car nadomestil bo različno od primera do primera, končni efekt bo pa vaše onaniranje na 100M letne prodaje padu v vodo - ta cifra bo šla dol, močno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Vključno z mano. Ko bo ekonompisker končno popustil in se bo cena dvignila, boste lahko le še tiho in obžalovali še eno zamujeno priliko.

Nič ne obžalujem. Imam z naftašem Petrolom letos 20% donos in več kot 4% dividendo na pladnju.

To je tipičen blind-spot analitikov - tesla je že danes precej več kot samo proizvajalec avtomobilov.

Če meniš da je podcenjena pač kupi še enkrat toliko delnic kot jih imaš trenutno. Dvojni PROFIT! Nimaš denarja? Ni problema, vzemi kredit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

V splošnem analitki niso sposobni videt dlje od treh mesecev, in so nerealno prestrašeni z 'možno konkurenco'. V vsej svoji zgodovini analize trgov še niso uspeli pravilno napovedat enega samega bodočega velikana. Predno jim preveč nasedete, pejte pogledat kakšne so bile njihove analize in napovedi za AAPL pred prihodom in še v prvih letih iPhona, al pa reciimo Amazon za prvih 10 let obstoja, FB so totalno spregledal. Itd.
Kdor hoče zaslužit z delnicami se mora najprej začet zanašat nase in ne nasedat medijski propagandi (buy the rumor, sell the news, ignore the FUD).

No končno si enkrat napisal tudi nekaj realnega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ni problema, vzemi kredit.

Tko slabo razumeš zadeve?
Žalostno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:

Ko je v temi tudi tesla, M3 pomeni Model 3. Lahko prosiš da bi blo drugače, ampak svet te ne bo upošteval.


ko first worldu omeniš M3, je prva stvar ki pride na misel bwm ali kakšen vijak, ne tesla. Seveda se pa lahko tolažiš z zgornjim :)

V tej temi je M3 Tesla.

WarpedGone je izjavil:

Ni problema, vzemi kredit.

Tko slabo razumeš zadeve?
Žalostno.

Tudi človek, ki tako slabo razume zadeve ima za razliko od tebe na borzi pozitivne donose. Če bi jaz bil ti bi mi bilo to resnično žalostno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

ima za razliko od tebe na borzi pozitivne donose

Tko slabo razumeš zadeve?
Žalostno.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Zgoraj sem omenjal, da je tesla precej več kot 'samo' izdelovalec avtomobilov.

Tesla converted an entire island to solar with new microgrid product developed by SolarCity


That is awesome.

Pač, kar tupim že vs čas. Kjer je sonce, je solar totalno smiselna zadeva. Toliko bolj, ker kapacitete in tehnologija so dramatično napredovali od leta 2000.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
349 / 1139
»»