» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
268 / 1147
»»

fpbs ::

avani je izjavil:

@WarpedOne res mi je žal Daimlerja, ker od evropskih firm še najbolj razume celoten spekter mobilnosti. Pokrivajo namreč vse od klasičnih avtov do avtobusov, kamionov, športa, do mikro mestnih avtov (smart), do nenazadnje projektov, kot sta Car-to-go, in moovel (carsharing in public transit sharing). Imajo cel spekter, le EVjev se otepajo, kar je, no škoda.

Ne obžaluj Daimelerja, Daimler Investing $543M to Expand Battery Production:
http://fortune.com/2016/03/01/daimler-n...

WarpedGone ::

V tej fabriki bodo sestavljal baterije iz korejskih celic. O tem smo govorili zgoraj.
Prehitro zate? Oprosti.

Citroen razkazuje supercar EV v ženevi.



Ki ima slabše lastnosti kot avto, ki je že pol leta na cesti v rokah voznikov.
Resnica boli, so več kot 10let za teslo. Tale koncept bi bil špica, če bi na cesto zapeljal 2006.
Danes ima takšne (boljše) lastnosti električni SUV za 7 ljudi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

80 litrov kerozina v posodi za gorivo pa zadostuje za več kot 2.000 kilometrov dinamične vožnje.


Če tole preračunamo, dobimo 4l/100km, kar je ob teh zmogljivostih prav tako super, tisto o 0.18l/100km pa lahko samo sanjajo.

Nikec3 ::

vostok_1 je izjavil:

fpbs je izjavil:

Mislim, da je namen Nissan IDS koncepta, namen prikazat prihodnost avtonomnega EV, in so kapaciteta baterije, doseg, lahko tudi oblika, drugotnega pomena.
O tem konkurenca lahko le sanja:


Lol, kiri fail. S Teslo, norci že pol leta gredo "look ma', no hands!"

Jaz ne razumem, da raja dejansko pada na te cheasy konceptne videe.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SambaShare ::

Nikec3 je izjavil:

Jaz ne razumem, da raja dejansko pada na te cheasy konceptne videe.


Saj ne, samo marketing je postal tako dekadenten da mislijo da bo. Prisotno povsod ampak še bolj izrazito v avtomobilski industriji, ki stagnira že 20 let.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Jaz ne razumem, da raja dejansko pada na te cheasy konceptne videe.

Ghosn zagotavlja, da bo ta njihova tehnologija avtonomne vožnje nameščena v nekaj njihovih različnih vozilih do leta 2020. S proizvodnjo za japonsko tržišče naj bi pričeli že letos.

Nikec3 ::

http://insideevs.com/february-2016-plug...

Prodajne številke za Model s in X skupaj so sicer lepe, a Tesla ima zelo očitno precejšnje težave s proizvodnjo Modela X.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

SimplyMiha ::

Pa kaj je s temi "modernimi" avti, da so dizajnirani kot cestne kosilnice? Nič dobrega se ne obeta pešcu, ki ga tak avto povozi... Poln ostrin :|

WarpedGone ::

a Tesla ima zelo očitno precejšnje težave s proizvodnjo Modela X.

Manjše kot jih je imel z Model S.
Trenutna proizovdnja je v rangu 400 na teden. Ne zgleda kot problematična.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Spoke to my friend today who works at the Tesla Fremont Plant and everyone he knows has place a reservation and they have seen the units going to Hawthorne! He says they look amazing and that if he had someway that couldn't be detected to send me a photo he would! All he says is it looks amazing! Also he said they are in a SKIF mode right now and all employees must lock up cell phones before starting their shift.

Govorica gre, da so zaposleni izvedli že 17.000 rezervacij.
Pomeni, da nekaj njih ni rezerviralo avtomobila, mnogo njih pa je rezerviralo več kot en avto (sorodniki, itd).

Tako zgleda, če imaš pravi produkt.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Smells like mobbing.

Nikec3 ::

Zveni kot ona naša lokalna, ko so morali člani stranke SDS kupiti 5 delnic Nove TV, da so ostali v dobrem odnosu z vodstvom stranke.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

pegasus ::

To je danes mogoče kupiti pri nas: http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...

Magic1 ::

Ne nudi stresa, me prav zanima kaj bi porekel če bi se slučajno v Tepanjih že polnila dva avta in bi rabil čakat pol ure na začetek polnenja:)) Da ne omenjam, če se ti mudi, ali pa imaš otoka s sabo. To je za okoli Ljubljane se jajčkat, ne pa za v Maribor!
Magic

BigWhale ::

Magic1 je izjavil:

To je za okoli Ljubljane se jajčkat, ne pa za v Maribor!


Seveda, ampak, ce moras na malo daljso pot je pa stvar tudi izvedljiva.

Magic1 ::

Seveda je, ampak ne brez stresa, kot avtor članka navdušeno obljublja. Je zadeve prej podvig, kot pa udobna praksa.
Magic

msjr ::

+ pozabili so všteti v strošek ceno najema baterije

Magic1 ::

Seveda so "pozabili". Najem te stane 80EUR na mesec do 10kkm prevoženih na leto(ne vem če je DDV vštet). Torej za najem plačaš 1000EUR za 10000km. Bancin pri porabi 7l/km te bi stal 800EUR. Res je poceni:)), samo 200EUR dražje je z električnem v najboljšem primeru, ko narediš točno 9999km, seveda v primeru da vso elektiko dobiš zastonj. Joke za matematiko.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Ilustracija:
Imagine you are a housing contractor just about done constructing a wooden house with the only imperative in the contract that you must call the client once every three months to report the floor area constructed. You have plenty of wood and and the ability to light fires but no way of putting them out. At one end of the house there is a room with a cute little fireplace feature called the EV market and flickering away in there are things like the BMW i3, the Bolt, the eGolf and a lot of dry Leafs. That room is not very tasteful and adds next to nothing to the floor area so you spend most of your time building a hunky SUV annex at the opposite end of the plot. Unfortunately in the cute feature room there is a Model S and a Model X that has escaped from the cute fireplace and is smouldering in a structural beam.

Model 3 is like the first visible flames of a fire that has been Model S and Model X -ing in that beam.

So now what. Now here is a fire that will obviously grow and take the whole house and it is only a matter of tine before the client is going to notice the floor area is shrinking!

The suggestion to build large quantities of EVs to combat this little fire - fighting fire with fire if you like - is analogous to setting fire to the curtains throughout the rest of the house. You might manage to starve the fire of a little fuel but this is obviously not going to improve the overall situation. It's also a complete waste of time to try to pack more logs in the little fireplace assuming you can even reach the fireplace through the flames in that wing. Nobody needs to go near that fireplace to get warm because now it's positively toasty on the upper floors everywhere from the Sedan room to the SUV room and the mezzanine is warming up too and this will probably spread to the truck room before too long and ultimately the whole ground floor.

So if setting light to the curtains won't help (and the fireplace is irrelevant), what's plan B?

Answer: Given that you have plenty of wood, build as fast as you can to add floor area to any room that is not currently in fire - and frantically try to call the fire department (lobby the government) for help - and hope to goodness you can keep reporting at least the same floor area every three months and that the client does not catch on to your cries for help and start asking awkward questions about wtf is going on with this project and why the floor area does not mean what it used to.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Never go full meta. :>

WarpedGone ::

raje poskus razložit zakaj ghosn fehta vlade, da bi predpisale lock step prehod na evje, kjer bi vse firme mele enak minimum in poslediČno enako škodo. Tko kor je brzijo v bankrot. Slowmotion train wreck.
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Kje(link) in kdaj(po našem času) bo live event?

Dauer ::

Event bo baje live na strani www.teslamotors.com ob 8.30 PST ..pri nas ob 5.30 zjutraj.

nekikr ::

Človeška neumnost je resnično brezmejna. Applovce imajo vsi za bedake, ker stojijo v vrsti za nekaj, kar je predstavljeno v detajle in na voljo čez tri ure, ko prideš na vrsto. Tule pa čakajo, da plačajo nekaj, kar ne vejo kaj je ali bo, brez kakršnihkoli podatkov, da bodo lahko čez dve ali tri leta dobili novo igračo (če ne bo šlo k vragu slučajno kaj vmes ali pa novi zamiki). Bravo. Idiocracy je tu.

WarpedGone ::

Lahko si idiot ker hočeš kupit neko dobro reč, lahk si pa idiot če kupiš neko kripl zadevo.

idiot si pa sigurno če utrujaš kako ni trga za električne avtomobile, da niso dovolj dobri, itd.

Dokaz je v pudingu in tokrat puding zgleda kot vrste ljudi ki so pripravljene plačat jurja in čakat par let. lahko jim rečeš idioti al pa priznaš da si idiot sam, ker še vedno verjameš v bencinski idiotizem in idiote, ki ti enakega produkta niso sposobni ponudit.

zna se zgodit 50k vplačil na prvi dan, plus kakih 50k v naslednjih par dneh prek online vplačil. do konca leta bo najava da se plan 500k leta 2020 podvaja, da bo še letost štart gradnje fabrike na kitajskem in še ene GF. Nato sledi prevzem proizvodnih kapacitet nekega starega banrkotiranega uveljavljenega proizvajalca ice ropotul za majhen denar.

Spij do dna svojo čašo bencina in se dopad samemu sebi.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Kdaj realno se pričakuje, da bo Model 3 dejansko prišel v Slovenijo? Na Siolu pišejo da šele leta 2019.

Če je to res, večina avtomobilskih firm, predstavi svoje množične izdelke samo nekaj mesecev preden so na voljo prvim kupcem, OK tovarna baterij je lahko indikacija koliko kdo misli resno na EV področju, ampak spet edino merilo kaj bo leta 2019 kdo sposoben naredit pa spet ni.

Moje osebno mnenje je pa, da bo mogla Tesla narediti še kar nekaj na kvaliteti in nepokvarljivosti, da bo njihov avto pred mojo hišo.

WarpedGone ::

V slovenijo bo pršu ko bo prvi dostavljen v evropo. Je funkcija globalnega interesa. Začelo se bo sredi 2018.

siol bolš da ne gledaš sploh. pa kej si preberi o statistiki in confirmation biasu.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

OK tovarna baterij je lahko indikacija koliko kdo misli resno na EV področju, ampak spet edino merilo kaj bo leta 2019 kdo sposoben naredit pa spet ni.

Žal je. Za čaranje z učinkovitostjo ni prostora, ornk EV nuca ornk baterijo, velika proizvodnja avtomobilov nuca velko proizvodnjo baterij. Velika fabrika baterij vseeno ni hec in 2020 je le 4 leta daleč. korejski lg je 5x manjši od prvega GF, ki pa je le prvi od mnogih.

Žal so tule veliki že kastrirani in zvezani na tirih, le še čakajo da jih povozi vlak, ki se že sliši v daljavi. Inovators dilemma ponuja eno rešitev, ki pa pri njih odpade zaradi neprimerne lasniške strukture.

konkurenca bo iz leta v leto životarila in počasi crkovala. korejski elektroniki pa bodo začel delat avte in baterije potem ko prevzamejo njihove proizvodne kapacitete.

mate frišen primer kako to zgleda v praksi: prehod iz hdd na sdd. kolk starih uspešnih proizvajalcev hdd, je danes uspešen proivajalec ssdjev?

Noben.

Samsung, ki je danes velik ssdjevec, je 2011 kupu propadli seagate, ki je bil velikan hdd ere. Pri avtomobilistih bo točno enako, le mal počasnejši bo prehod, ker je življenska doba izdelkov mal daljša.

Ključna napaka je pogled, da je motor EV elektromotor. Motor je baterija.
Danes avtomobilski trg ownajo proizvajalci ice mašin, v prih bodo to proizvajalci baterij.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::






itd

Idioti ali le ljudje, ki imajo dovolj idiotizma?

P.S.
Moj plan je bil 8:00 Graz ampak sm mel včeraj ob treh operacijo v polni narkozi plus kreditna je zamudila, tako da se bom mogu borit za pozornost internetnega serverja jutr zjutraj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

so že kje kake slikce ?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Ne.
Par montaž al pa pokritih avtomobilov, ki ne zgledajo nič drugač kot S.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

no juter bomo vse zvedl in vidl :)
Can't wait.
#brezpodpisa

RedDrake ::

Idioti ali le ljudje, ki imajo dovolj idiotizma?

Idioti.
Kdor gre nekaj kupovati, brez da ve kaj sploh kupuje, in za kakšno ceno, je preprosto idiot.
Mam pa vprašanje.
A je zdej ta avto s 320km idealnega dosega (se pravi realnega nekje okoli 200-220) še mizerija, ali ne več?
Kje je tista meja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Idiot je predvsem tisti, ki ne razume kaj se dogaja, še manj pa zakaj se to dogaja.

Tvoje vprašanje kaže, da spadaš med tiste, ki ne razumejo ne kaj, še manj pa zakaj. Odgovor je zate zato nedoumljiv.

Sorry.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

sj je samo 1k$ predplačila, ki ga dobiš lahko nazaj. Jebat ga, folk proba.
#brezpodpisa

pegasus ::

Če bi imel, bi se v vrsto postavil tudi jaz. A je največ kar si lahko privoščim nadomestni kontroler za električen bicikl ...

J.McLane ::

Sem mnenja da se bo prehod zgidil dosti počasneje kot se je to zgodilo pri diskih, tako da tudi ce bo kdo zamudil pet let ne bo to ravno potop za firmo.

WarpedGone ::

Ni problem v zamujanju, problem je nesposobnost konkuriranja samemu sebi. Max kar si na novi tehnologiji sposobn narest je neki, kar ne zajeda v tvoje staro jedro - rezultat so mizerije in spake od Leaf, i3 ipd.
Dokler ni konkurence to gre, ko pride konkurenca to ne gre več.
Če sam narediš ornk EV pa z njim pofentaš svoj ICE del in je isto kot če ti to nardi konkurenca. Zguba kamorkoli pogledaš. Najdlje bodo preživeli proizvajalci,ki živijo od poceni avtomobilov, francozi, osnovni fiat in podobni. bmw? simbol največjega problematika, ki točno ve kaj ga čaka, narest pa nemre nič (hibridi niso rešitev ampak odlog neizbežnega).

Ena slikca:


Na padajočem trgu je edini avto ki vidi močno rast ornk EV, vse ostalo pada.
Model 3 bo enako naredu v srednjem razredu, ki je glavni nosilec kruha BMW,VW, MB ipd.

Da bo temu res tako, kažejo današnje več-sto glav dolge vrste pred praktično vsemi tesla predstavništvi po svetu (220 komadov). da bankrotiraš je dovolj da nimaš več profita, ni potrebe da ni več prometa).
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

RedDrake ::

Aha.
No, saj, glede na to, da gre za predplačilo, ki se ga lahko dobi nazaj, še ni tako hudo. Ampak stanje v vrsti, po možnosti še pred odprtjem / najavo, je pač idiotsko.

Drugo vprašanje, je pa čist resno. Ti si sam privlekel izraz mizerija, za avtomobile s 100km idealnega dosega. Hkrati si trdil da 400+ od S-ke je ok. Zdaj me zanima še kakšni so vmesni stadiji, z vidika Tesla vernika (to namreč si, pa če še tako zanikaš).
Ali bi potem potencialni Model A1 (S je nod MB-ju, 3 je BMW-ju, A1 naj bo Audiju, da bo Sv. Trojica popolna) z dosegom ~150km bil tudi ok, ali mizerija? Be consistent, or ...

Sam dobro poznam prednosti EV-ja, tudi Model S sem imel priliko voziti na kar konkretni razdalji (Kranj - Salzburg). Ampak ker sem glede avtomobilov škrtuh, me pač avto za 70k EUR z build quality-em enega Opla, ne gane ravno zelo. Zato ne pričakujem _tako_ zelo veliko od Modela 3, me pa vseeno firbec matra. Da bi pa stal v vrsti, ali karkoli takega, jok brate, odpade.

WarpedGone ::

prehod med mizerijo in ok zadevo je mehak in obsega več kot le eno cifro.

Kaj dobim v avtu? Tudi GMov Bolt je le pogojno ne-mizerija kljub +200 milj EPA dosegu. Nima uporabnega polnilnega omrežja kar mu dobesedno odreže jajca, ko se odločam ali je to lahko moj edini avto. Zame ne. Je 17k avto za 35k avta.

En tak lakmusov test za osnovno uporabnost zame osebno je dnevni izlet v naši realnosti brez vmesnega polnjenja i.e. Lj-obala in nazaj. Lj - Mb in nazaj, Lj-Bled in nazaj. Ko je to avto prestal grem šele gledat ostalo.

p.s. ne si delat utvar da si z 'Tesla FanBoy' uspel karkoli povedat oz. ovršt kako trditev. Povedal si le,da tega ne znaš drugače kot z limanjem fanboy oznak. Če kaj, mam u nulo naštudirane zadeve na tem področju.

Tale tema je moj izvid, v njej najdeš moje napačne teze in napovedi. ti plačam za pivo za vsako katero najdeš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Se strinjam, mizerija ni črno-bela. Veliko je odvisno od tega, kaj uporabnik pričakuje.
Jaz vem, da je 300km minimum, ki bi ga gledal. Velikokrat toliko naredim v enem dnevu.
Spet drugi, ki se vozi iz Vrhnike v LJ na šiht, bo čist zadovoljen tudi z 80km realnega dosega (jasno, za pravo ceno!).
In tu se strinjam, konkurenca daje ven mnogo predrage avtomobile - pogojeno ne samo z manjkom poceni baterij, ampak tudi (morda celo predvsem) s tem da ne režejo profita svojim "paradnim" konjem.
Ampak ravno zaradi moje izkušnje z Model S sem skeptičen, kako bo izgledal avto s konkretno baterijo in "relativno" nizko ceno.
Saj tud Daewooji in stare Kie so bli avti, ampak notranjost je bila primerna ceni. Ne vem kako bo to tu. Jaz bi počakal vsaj na to, preden grem v vrsto. Povsem možno pa je, da bo realna cena dejansko bližje $40k+ in so pač že upoštevali popuste ali pa morda še več.
V glavnem, pustimo se presenetiti. Mogoče bo pa to avto na luksuz nivoju kakšne BMW 3-ke s pol nižjo ceno, z EV pogonom in 300km dosega. One can dream, right?

retrz ::

WarpedGone ::

Tesla Model 3: in-store reservations a success as impressive lines of people are spotted around the world [Live updates]

A še kdo verjame velikim, kako ni trga za ornk električni avto?
Nissan Leaf? BMW i3? VW eGolf?

Ko samo dovoliš, da ti folk da jurja za obljubo da bojno lahk čez dve leti naročili ornk EV, v enem samem dnevu fašeš 100k vplačil in 100M USD brezobrestnega posojila.

A še kdo verjame da je cesar oblečen?

P.S. Cifra 100k je po občutku glede na poročila o dolgih vrstah pred prestavništvi, v ameriki so dolge tudi po 800 glav.
To je na dan 1¸, potem se zgodi predstavitev in odprejo online vplačila,kjer se stvar lahk še parkrat pomnoži, skozi čas pa še parkrat.

Kater tržni analitik je predvideval kej podobnega?

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DarkSite ::

a je rekel 115.000+ pologov v zadnjih 24 urah? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

WarpedGone ::

Ja, nad 115.000 vplačil na prvi dan.



- 350km EPA dosega z manjšo baterijo
- prostor za 5 odraslih, tudi na zadnji klopi zarad steklene strehe
- pod 6s do 100kmh tudi najbol osnovni model
- dva prtljažnika
- polnjenje na SuperChargerjih brez doplačila i.e. v osnovni ceni
- en sredinski touchscreen
- vsi avtomobili opremljeni z autopilot hardwerom, osnovna cena vključuje vse varnostne funkcije
- osnovna cena 35.000 USD

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Precej lep dizajn. Lepši od X-a, nekje tam kot S. Je pa malo podoben kakšni Mazdi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

Hmmmm, nikjer ne morem dobit slik (zaenkrat), saj se ne mudi.
Ampak tole -
Model 3 production is scheduled to begin in late 2017

pa razloži ceno.
Se pravi izdelava se bo začela čez recimo 17-18 mesecev. Stava tu je verjetno, da bo predvplačil dovolj, da si bodo lahko privoščili tako nizko ceno, dokler dejanska cena izdelave ne bo nižja od prodajne.
It's basicly a clever ponzi scheme :D - in teoretično brez poražencev.

Napišem še kaj več (o avtu), ko bom videl tech specs in slike.

Mufasa ::

Lep avto. Podoben bmw 3 GT. Čez 5 let, če ne bo pametne konkurence - in nič ne kaže da bo - , bo resen kandidat za nakup.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::







Najbolši avto za 35 jurjev.
Ne glede na gorivo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()
««
268 / 1147
»»