Forum » Programiranje » MP3 Albumi
MP3 Albumi
GaPe ::
Recimo, da sem si download-u MP3 album od neke skupine in bi ga zdaj rad razskosal na posamezne komade.
Zanima me, kako je tišina zapisana v mp3-ju. A je to ASCII koda 0? Pa koliko je sploh tega zapisanega, če recimo tišina traja 1s (a je to 16 byte-ov, če je kvaliteta 128kbit/s)?
Zanima me, kako je tišina zapisana v mp3-ju. A je to ASCII koda 0? Pa koliko je sploh tega zapisanega, če recimo tišina traja 1s (a je to 16 byte-ov, če je kvaliteta 128kbit/s)?
Don't steal! The government hates competition.
- spremenil: GaPe ()
BojlerTM ::
mislim, da je to lazje z CoolEdit-om...
"Salt?"
"Pepper?"
"Oh, it's...it's all right. I don't like you either."
"Pepper?"
"Oh, it's...it's all right. I don't like you either."
Senitel ::
Yeah right...
Prvo kot prvo MP3 ni zastonj in njegove specifikacije niso znane (ok če plačaš za licenco pol so znane ).
To, da je 1s pri 128kbps dolga 16bytov, drži, samo format je tko precej kompresiran... Sicer ne vem točno na katerem algoritmu dela MP3 sam je skoraj ziher nekaj podobnega "vector quantization". Pri tem algoritmu si nardiš eno multidimenzionalno tabelo (za grafiko 2D, za muzko pa je lahko tud 10D). Če imaš tabelo 2D vzameš dva sampla in ju uporabiš kot koordinati v tej tabeli in na tisti koordinati postaviš eno vrednost, ter to ponavljaš dokler ne prideš do konca file-a. Potem se poiščejo ena taka "območja vrednosti", kjer je gostota unih vpisanih vrednosti največja in se skupaj s tabelo (slovarjem) zapišejo v file. Vse kar je naprej od te tabele so pa samo indeksi unih "območji"...
Prvo kot prvo MP3 ni zastonj in njegove specifikacije niso znane (ok če plačaš za licenco pol so znane ).
To, da je 1s pri 128kbps dolga 16bytov, drži, samo format je tko precej kompresiran... Sicer ne vem točno na katerem algoritmu dela MP3 sam je skoraj ziher nekaj podobnega "vector quantization". Pri tem algoritmu si nardiš eno multidimenzionalno tabelo (za grafiko 2D, za muzko pa je lahko tud 10D). Če imaš tabelo 2D vzameš dva sampla in ju uporabiš kot koordinati v tej tabeli in na tisti koordinati postaviš eno vrednost, ter to ponavljaš dokler ne prideš do konca file-a. Potem se poiščejo ena taka "območja vrednosti", kjer je gostota unih vpisanih vrednosti največja in se skupaj s tabelo (slovarjem) zapišejo v file. Vse kar je naprej od te tabele so pa samo indeksi unih "območji"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
GaPe ::
Kaj pa če bi to bolj na grobo naredu. Ko sem pogledal v mp3 fajl sem vidu, da tam kjer je tišina so znaki "U". Pa bi tako naredu, da ko najde v mp3-ju za 32 byteov znakov "U" jo razkosa.
Don't steal! The government hates competition.
GaPe ::
Ja sem opazu, da je vedno drgač (damn! ). Kaj pa če bi ta MP3 Album pretvoru nazaj v .wav datoteko in bi to datoteko skeniral. A misliš da je tudi v .wav datoteki tišina vedno drugače zapisana?
Don't steal! The government hates competition.
Senitel ::
Ja v wav datoteki maš pa itak sam byte stream... Tukaj pa je tišina vedno enako zapisana, sam moraš pazt, da jo najdeš v obeh kanalih na enem mestu .
GaPe ::
Kako to misliš, mora biti v obeh kanalih na enem mestu?
Don't steal! The government hates competition.
Senitel ::
Ja lohk maš na desnem kanalu recimo 5s tišine medtem ko levi veselo špila se prav ga ne smeš tukaj rezat...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kopiranje zaščitenih CD-jevOddelek: Pomoč in nasveti | 9296 (7502) | charly5650 |
» | wav to mp3Oddelek: Programska oprema | 1435 (1342) | bastadu |
» | Mp3 v polifonicne oblikeOddelek: Programska oprema | 1974 (1838) | KTr1sk |
» | Program za hitro zamenjavo audio kanalov na divx datotekiOddelek: Zvok in slika | 1403 (1250) | CaqKa |
» | Par stvari o glasbenih cd-jih...Oddelek: Zvok in slika | 1475 (1259) | Damjan Jagar |