Forum » Na cesti » Avtomobilizem - Podaljšano vetrobransko steklo globoko nad voznika
Avtomobilizem - Podaljšano vetrobransko steklo globoko nad voznika
Stepni Volk ::
Nasprotno od nekaterih 307 in 407 SW modelov, ki imajo nad običajnim vetrobranskim steklom novo strešno okno, so se pri GM/Opel/Vauxhall-u odločili, da vetrobransko steklo resnično potegnejo nazaj. Pred leti predstavljeno konceptno vozilo je že bilo z zamaknjenim prvim prečnim stebričkom. Prva napoved je bila, da bodo nove Astre ob splavitvi že imele to možnost.
Očitno konstrukcijsko ni bilo tako enostavno upeljati takšno vetrobransko steklo. Na prvi pogled ne izgleda ne vem kako revolucionarno. Potem se spomniš, da je strešno okno v 307SW uporabno le za tiste na zadnjih sedežih... da je v cabriolejih tu vedno veter in sonce, ki te lepo zažiga... tako je to idealna rešitev za vse, ki so hoteli občutek večje preglednosti tudi navzgor - recimo ob obisku velemest, naravnih znamenitosti med potjo, bird in plane spotterjev... a si zaradi različnih razlogov niste omislili cabria.
Moji plusi: sonce me ne more opeči (imam geekovsko/vampirsko polt, katero beloto daje edina svetloba, ki nanjo pada: računalniškega zaslona), veter ne moti audiofila v meni (niti lahko vnetljiva ušesa moje boljše polovice), avtomobil je lažji od odprte verzije, da ne govorimo o trdnosti same karoserije.
Way to go :)
Očitno konstrukcijsko ni bilo tako enostavno upeljati takšno vetrobransko steklo. Na prvi pogled ne izgleda ne vem kako revolucionarno. Potem se spomniš, da je strešno okno v 307SW uporabno le za tiste na zadnjih sedežih... da je v cabriolejih tu vedno veter in sonce, ki te lepo zažiga... tako je to idealna rešitev za vse, ki so hoteli občutek večje preglednosti tudi navzgor - recimo ob obisku velemest, naravnih znamenitosti med potjo, bird in plane spotterjev... a si zaradi različnih razlogov niste omislili cabria.
Moji plusi: sonce me ne more opeči (imam geekovsko/vampirsko polt, katero beloto daje edina svetloba, ki nanjo pada: računalniškega zaslona), veter ne moti audiofila v meni (niti lahko vnetljiva ušesa moje boljše polovice), avtomobil je lažji od odprte verzije, da ne govorimo o trdnosti same karoserije.
Way to go :)
- zavarovalo slike: Stepni Volk ()
tomaz 06 ::
Tudi sam nimam tezav s soncem (nikoli v zivljenju me se ni opeklo), to z vetrom pa mi ne bi blo najbolj vsec.
balocom ::
Lepo Ko to vid naša mat...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
matvoz ::
ok, sonce kot UV zarki..
kaj pa sonce kot blesceca svetloba ob vzhodu/zahodu?
sicer se mi zdi, da vidim neko 'ruleto' na sliki, samo vseeno mi ne stima :)
kaj pa sonce kot blesceca svetloba ob vzhodu/zahodu?
sicer se mi zdi, da vidim neko 'ruleto' na sliki, samo vseeno mi ne stima :)
.smidge. ::
Se posebi so te steklene strehe kul ko se zvrnes na streho =)
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
balocom ::
Itak se tist del strehe ob šip zvije, tuk da razlike ne bo, razen stebrički morjo bt bul trdni.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
Stepni Volk ::
Strukturna trdnost je dosežena drugače. Pri cabrilejih nosi vso obremenitev pri prevračanju prednja dva, t.i. A stebrička in prečna povezava. Vmes je vpeto vetrobransko steklo. Takšen model je Mazda MX5 (prejšnje generacije - za novo ne vem). Bolj varni kabrioti imajo še dodaten zadnji varnostni lok, ki je lahko pasiven ali aktiven - skoči ven le ob prevračanju.
Klasično grajeni avtomobili imajo še B in C stebričke z lokom . Torej 3x več kot kabrio, če odštejemo trdnost, ki jo zagotavlja sama pločevina strehe: efekt "jajčne lupine".
Takšni Astri torej ostaneta dva loka (B in C), ter oba A stebrička, ki sta zelo verjetno bolj ojačana, od običajnih. Ter "jajčna lupina" na zadnjih 2/3 strehe.
So pa imeli problem Smarti, ki jim je stekleno streho rezletavalo zaradi različnih sil, ki so delovale na karoserijo, ter vpetostjo stekla. Enak problem so morali odpraviti tudi v takšni Astri. Tako, da počakajmo, če se bo kaj podobnega začelo pojavljati tudi tu.
Klasično grajeni avtomobili imajo še B in C stebričke z lokom . Torej 3x več kot kabrio, če odštejemo trdnost, ki jo zagotavlja sama pločevina strehe: efekt "jajčne lupine".
Takšni Astri torej ostaneta dva loka (B in C), ter oba A stebrička, ki sta zelo verjetno bolj ojačana, od običajnih. Ter "jajčna lupina" na zadnjih 2/3 strehe.
So pa imeli problem Smarti, ki jim je stekleno streho rezletavalo zaradi različnih sil, ki so delovale na karoserijo, ter vpetostjo stekla. Enak problem so morali odpraviti tudi v takšni Astri. Tako, da počakajmo, če se bo kaj podobnega začelo pojavljati tudi tu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vozilo s panoramskim oknom - izkušnje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16270 (10909) | chort |
» | Poliranje vetrobranskega steklaOddelek: Na cesti | 25861 (11659) | Smartydug |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11499 (9243) | bambam20 |
» | Varnostni pas (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6168 (3416) | Nesta |
» | Senčila za strešna oknaOddelek: Loža | 7246 (6932) | domzi |