Forum » Znanost in tehnologija » Varnostni pas
Varnostni pas
jype ::
V temi o drogah se je razpravljalo o nevarnostih, ki jih država zmanjšuje s krovnimi prepovedmi ali zapovedmi. Med njimi je bila omenjena in diskutirana obvezna uporaba varnostnih pasov.
Ker je varnostni pas naprava, katere učinke se uporablja pri visokem razponu pojemkov, ker so sodobni avtomobili že precej nad zmogljivostjo človeškega telesa, včasih celo če se ne zaletijo, bo tema verjetno zanimiva.
Pogosto sem slišal argument, da v primeru nesreče varnostni pas onemogoča hiter izstop iz vozila, ko je to nujno (požar, vozilo stoji sredi hitre ceste), a statistika kaže, da je ta nevarnost zanemarljiva v primerjavi z nevarnostmi, ko oseba ni privezana in pride do trka pri danes aktualnih hitrostih.
Ena zoprna reč so tudi potniki na zadnjih sedežih, pri čemer je bilo v omenjeni temi že izpostavljeno dejstvo, da neprivezani potniki z zadnjih sedežev ob čelnem trčenju nadaljujejo pot na sprednje sedeže in morda še naprej in pri tem nemalokrat poškodujejo potnike na sprednjih sedežih. Ni še tako daleč čas, ko smo se vozili v stoenkah, kjer zadnji sedeži sploh niso bili opremljeni s pasovi, "pa se ni nihče pritoževal". Pa se res ni?
Sam statistik o tem ne poznam in se še nisem ubadal z njimi. Perci je našel tale link: http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campaigns/seatbelts/seatbelts.htm.
Če sklepam po tistih preizkusih trčenja, ki sem jih lahko videl z in brez varnostnih pasov (in njihove počasne posnetke) je takoj jasno, da varnostni pas sicer lahko polomi ključnico (sodobni pa imajo itak že tudi omejevalnike obremenitve, ki taka tveganja dodatno zmanjšajo), vendar prepreči, da bi potnik naredil luknjo v trde dele potniške kabine.
Ker je varnostni pas naprava, katere učinke se uporablja pri visokem razponu pojemkov, ker so sodobni avtomobili že precej nad zmogljivostjo človeškega telesa, včasih celo če se ne zaletijo, bo tema verjetno zanimiva.
Pogosto sem slišal argument, da v primeru nesreče varnostni pas onemogoča hiter izstop iz vozila, ko je to nujno (požar, vozilo stoji sredi hitre ceste), a statistika kaže, da je ta nevarnost zanemarljiva v primerjavi z nevarnostmi, ko oseba ni privezana in pride do trka pri danes aktualnih hitrostih.
Ena zoprna reč so tudi potniki na zadnjih sedežih, pri čemer je bilo v omenjeni temi že izpostavljeno dejstvo, da neprivezani potniki z zadnjih sedežev ob čelnem trčenju nadaljujejo pot na sprednje sedeže in morda še naprej in pri tem nemalokrat poškodujejo potnike na sprednjih sedežih. Ni še tako daleč čas, ko smo se vozili v stoenkah, kjer zadnji sedeži sploh niso bili opremljeni s pasovi, "pa se ni nihče pritoževal". Pa se res ni?
Sam statistik o tem ne poznam in se še nisem ubadal z njimi. Perci je našel tale link: http://www.thinkroadsafety.gov.uk/campaigns/seatbelts/seatbelts.htm.
Če sklepam po tistih preizkusih trčenja, ki sem jih lahko videl z in brez varnostnih pasov (in njihove počasne posnetke) je takoj jasno, da varnostni pas sicer lahko polomi ključnico (sodobni pa imajo itak že tudi omejevalnike obremenitve, ki taka tveganja dodatno zmanjšajo), vendar prepreči, da bi potnik naredil luknjo v trde dele potniške kabine.
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Jaz se zadaj vedno privezujem. Vcasih sem se samo vcasih. Potem je imelo pet znancev prometno nesreco. Tisti trije na zadnjih sedezih so bili neprivezani in so jo precej slabo odnesli. Eden brez nog, ena pa sploh ne...
Enostavno so popadali iz avtomobila.
Enostavno so popadali iz avtomobila.
imagodei ::
Pred parimi tedni sem na TV gledal en dokumentarec o avtomobilski varnosti. Statistike so jasno pokazale, da uporaba varnostega pasu rešuje življenja. Redki so primeri, ko bi varnostni pas škodoval. Zadeva je skrajno simpl, pa blazno poveča varnost v avtomobilih.
Zagovorniki NEuporabe navajajo redke negativne primere - varnostni pas se zatakne, avto pa se vžge, oz. pade v vodo, kjer se utopiš, ker se ne moreš rešiti. Navajajo poškodbe vratu in reber. Ja, v teh redkih primerih se varnostni pas res izkaže za "nevarnega". Sicer ti "denierji" ne znajo pomisliti, da ob trčenju brez uporabe varnostnega pasu brez problema končaš z zobmi v volanu ali obrazom v vetrobranskem steklu in da nezavestni tudi ne more sam izplavati iz potopljenega avtomobila ali zlesti iz gorečega.
Iskat tiste redke primere, v katerih NEuporaba varnostnega pasu rešuje življenja, je približno tako nevrotično, kot bi zagovarjal anoreksijo, ker se pri požiranju hrane lahko zadušiš.
Pripenjanje na prednjih IN zadnjih sedežih je mandatory. Bom tudi jaz poskušal dobit link na statistiko.
Zagovorniki NEuporabe navajajo redke negativne primere - varnostni pas se zatakne, avto pa se vžge, oz. pade v vodo, kjer se utopiš, ker se ne moreš rešiti. Navajajo poškodbe vratu in reber. Ja, v teh redkih primerih se varnostni pas res izkaže za "nevarnega". Sicer ti "denierji" ne znajo pomisliti, da ob trčenju brez uporabe varnostnega pasu brez problema končaš z zobmi v volanu ali obrazom v vetrobranskem steklu in da nezavestni tudi ne more sam izplavati iz potopljenega avtomobila ali zlesti iz gorečega.
Iskat tiste redke primere, v katerih NEuporaba varnostnega pasu rešuje življenja, je približno tako nevrotično, kot bi zagovarjal anoreksijo, ker se pri požiranju hrane lahko zadušiš.
Pripenjanje na prednjih IN zadnjih sedežih je mandatory. Bom tudi jaz poskušal dobit link na statistiko.
- Hoc est qui sumus -
Vikking ::
Kako pa je s prtljago v prtljažniku, tudi prtljaga zna ubijati pri trku, zato tudi če nimammo nobene osebe zadaj je pametno da je varnostni pas vseeno pripet. vsaj mislim da s tem onemogočiš izlet prtljage na sprednje sedeže.
poweroff ::
Glede prtljage je stvar iz lastne izkušnje takale... pred časom (v bistvu sem bil še v srednji šoli) je en sosed avtomehanik popravljal ročno zavoro na maminem avtu. Ko je bilo delo končano, je bilo zavoro seveda treba preiskusiti. Takrat seveda ni bilo teh elektronskih sistemov, pač pa se je preiskusilo tako, da si med hitro vožnjo pač potegnil ročno zavoro in videl kako prime.
In sva šla... sosed je pritisnil na plin, nato pa potegnil ročno.
Žal sva pa pozabila, da je v prtljažniku ležala guma (s feltno), ki je ob ustavljanju poletela v prednji del. V bistvu je bila tako nesrečno postavljena, da je letela precej visoko.
Na srečo sem sedel tako, da sem sem bolj "ležal" v sedežu in mi je guma zletela nad glavo.
Kakšnih hujših posledic verjetno ne bi bilo, verjamem pa da udarec takega predmeta v glavo ni ravno prijeten.
In sva šla... sosed je pritisnil na plin, nato pa potegnil ročno.
Žal sva pa pozabila, da je v prtljažniku ležala guma (s feltno), ki je ob ustavljanju poletela v prednji del. V bistvu je bila tako nesrečno postavljena, da je letela precej visoko.
Na srečo sem sedel tako, da sem sem bolj "ležal" v sedežu in mi je guma zletela nad glavo.
Kakšnih hujših posledic verjetno ne bi bilo, verjamem pa da udarec takega predmeta v glavo ni ravno prijeten.
sudo poweroff
damjan11 ::
V našem avtu vsi uporabljmo varnostne pasove, saj je splošno znano, da so poškodbe in posledice ob uporabi varnostnega pasa veliko manjše, kot pa ob neuporabi le tega.
Za prtljago pa bi rekel, da je odvisno tudi od tipa vozila in pa kako je prtljaga zložena v avtu. Tu predvsem mislim na prtjažni prostor. Žal še nisem zasledil, da bi kdo zaradi prtlage v prtljažniki pripenjal varnostne pasove.
Za prtljago pa bi rekel, da je odvisno tudi od tipa vozila in pa kako je prtljaga zložena v avtu. Tu predvsem mislim na prtjažni prostor. Žal še nisem zasledil, da bi kdo zaradi prtlage v prtljažniki pripenjal varnostne pasove.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damjan11 ()
aljazh ::
Nedolgo nazaj sem imel možnost udeležiti se tečaja varne vožnje pri AMZSju.
Govora je bilo tudi o varnostnih pasovih. Ogledali smo si posnetke crash testov, kjer se je lepo videlo, zakaj je uporaba varnostnih pasov obvezna. Spredaj in zadaj. Tudi če so ljudje spredaj pripeti, jih bodo neprivezani potniki zadaj lahko ubili. Točno to se je zgodilo v prometni nesreči, ko je že pred nekaj leti na gorenjski hitri cesti umrl nekdanji direktor Petrola. V avtu (Audi A8) bi preživeli vsi, če bi bili vsi potniki pripeti.
Potem smo pomen varnostnih pasov preizkusili tudi v praksi. Ne sicer z zaletavanjem, pač pa z vrtenjem avtomobila, ki ga zanese pri 80 km/h. Že tukaj so takšne sile, da se težko obdržiš na sedežu (sploh zadaj, kjer ni bočnega oprijema), če nisi pripet.
In ja, nevarne so tudi stvari, ki jih prevažamo v prtljažniku. Kakšna težja stvar (npr računalnik) po besedah inštruktorja zlahka polomi naslonjalo zadnje klopi v primeru trka in poleti v kabino. Zato je treba težje stvari postaviti tik ob steno zadnje klopi, da ne more poleteti, s čimer se poveča sila, s katero udari ob naslonjalo. Dober nasvet je - kot je že Vikking dejal - da če prevažamo v prtljažniku kaj težjega, da zapnemo varnostne pasove zadaj, tudi če tam nihče ne sedi. Tudi mreže, ki jih vidimo v karavanih naj ne bi bile sposobne zadržati nekaj kilogramov težkega predmeta, da ne bi poletel v kabino.
Jaz osebno sem že prej vsem 'težil', da se morajo pripeti, sedaj pa sploh ne speljem, dokler se vsi ne pripnejo. Če je že tistemu zadaj vseeno za svoje življenje, pa meni ni vseeno za moje, ko bo ta človek morda priletel v mojo glavo.
Govora je bilo tudi o varnostnih pasovih. Ogledali smo si posnetke crash testov, kjer se je lepo videlo, zakaj je uporaba varnostnih pasov obvezna. Spredaj in zadaj. Tudi če so ljudje spredaj pripeti, jih bodo neprivezani potniki zadaj lahko ubili. Točno to se je zgodilo v prometni nesreči, ko je že pred nekaj leti na gorenjski hitri cesti umrl nekdanji direktor Petrola. V avtu (Audi A8) bi preživeli vsi, če bi bili vsi potniki pripeti.
Potem smo pomen varnostnih pasov preizkusili tudi v praksi. Ne sicer z zaletavanjem, pač pa z vrtenjem avtomobila, ki ga zanese pri 80 km/h. Že tukaj so takšne sile, da se težko obdržiš na sedežu (sploh zadaj, kjer ni bočnega oprijema), če nisi pripet.
In ja, nevarne so tudi stvari, ki jih prevažamo v prtljažniku. Kakšna težja stvar (npr računalnik) po besedah inštruktorja zlahka polomi naslonjalo zadnje klopi v primeru trka in poleti v kabino. Zato je treba težje stvari postaviti tik ob steno zadnje klopi, da ne more poleteti, s čimer se poveča sila, s katero udari ob naslonjalo. Dober nasvet je - kot je že Vikking dejal - da če prevažamo v prtljažniku kaj težjega, da zapnemo varnostne pasove zadaj, tudi če tam nihče ne sedi. Tudi mreže, ki jih vidimo v karavanih naj ne bi bile sposobne zadržati nekaj kilogramov težkega predmeta, da ne bi poletel v kabino.
Jaz osebno sem že prej vsem 'težil', da se morajo pripeti, sedaj pa sploh ne speljem, dokler se vsi ne pripnejo. Če je že tistemu zadaj vseeno za svoje življenje, pa meni ni vseeno za moje, ko bo ta človek morda priletel v mojo glavo.
jozek ::
Tudi jaz ne sklepam kompromisov pri varnosti.
Sprašujem se pa zakaj, pri vsej tehnologiji in povdarjanju varnosti v sodobnih avtomobilih, ne uvedajo večtočkovne pasove v osebne avtomobile.
Če bi na primer imel še en pas da se pripneš navzkriž z običajnim, potem bi tudi kakšna ključnica man počila.
Moj kolega je vozil jugopokal. Profesionalni trdi sedeži pa 5(al kolk) točkovni pas. Rekel je (vzemimo malo rezerve) da meja nevadnosti 100km/h v steno. Ampak dejstvo da trup kljub vsem silam ne zaniha več kot 5cm od sedeža prihrani mnoge obremenitve. Več točkovni pas pa bolj enakomerno "ujame" trup. Trpi neposredno predvsem vrat, pa še to očitno ni tak problem ker imajo še "težke" čelade gor.
Zgled je F1. Ko se avto razbije v prafaktorje, voznik sam stopi ven in gre na varno. Pa ne traja dolgo da se odpne in ven skobaca. Tako da pri osebnem avtu ne more biti pas problem. Prede ti uspe vrata odpret je tudi že pas odpet.(problem je edino če človek ni vajen da je pripet ampak zato ni kriv pas!)
Sprašujem se pa zakaj, pri vsej tehnologiji in povdarjanju varnosti v sodobnih avtomobilih, ne uvedajo večtočkovne pasove v osebne avtomobile.
Če bi na primer imel še en pas da se pripneš navzkriž z običajnim, potem bi tudi kakšna ključnica man počila.
Moj kolega je vozil jugopokal. Profesionalni trdi sedeži pa 5(al kolk) točkovni pas. Rekel je (vzemimo malo rezerve) da meja nevadnosti 100km/h v steno. Ampak dejstvo da trup kljub vsem silam ne zaniha več kot 5cm od sedeža prihrani mnoge obremenitve. Več točkovni pas pa bolj enakomerno "ujame" trup. Trpi neposredno predvsem vrat, pa še to očitno ni tak problem ker imajo še "težke" čelade gor.
Zgled je F1. Ko se avto razbije v prafaktorje, voznik sam stopi ven in gre na varno. Pa ne traja dolgo da se odpne in ven skobaca. Tako da pri osebnem avtu ne more biti pas problem. Prede ti uspe vrata odpret je tudi že pas odpet.(problem je edino če človek ni vajen da je pripet ampak zato ni kriv pas!)
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..
edge540 ::
Varnostni pa rešuje življenja. Vedno se privežem, tudi zadaj. V bistvu se sploh ne morem peljati v avtomobilu brez pasov.
Nekateri ljudje žal še vedno vztrajajo, da so pasovi v določenih situacijah nevarni - v stilu avto gori pa ne moreš ven. Pozabijo pa na to malenkost da tistega dela kjer se avto vžge v primeru da niso pripeti sploh nebi dočakali ker bi jim obraz razmazalo skozi vetrobransko steklo. Da ne omenjamo da se načeloma vozila danes pri trkih več ne vžigajo.
Tudi moja babica ni kaj boljša - tudi spredaj je vedno odpeta, si pa z roko potegne pas preko in ga tam drži (ker se je seveda potrebno pripasati zaradi policajev).
Žalostno... Mogoče pa bi pomagali kakšni spoti na televiziji na to temo. Ali pa sem preveč optimističen?
Nekateri ljudje žal še vedno vztrajajo, da so pasovi v določenih situacijah nevarni - v stilu avto gori pa ne moreš ven. Pozabijo pa na to malenkost da tistega dela kjer se avto vžge v primeru da niso pripeti sploh nebi dočakali ker bi jim obraz razmazalo skozi vetrobransko steklo. Da ne omenjamo da se načeloma vozila danes pri trkih več ne vžigajo.
Tudi moja babica ni kaj boljša - tudi spredaj je vedno odpeta, si pa z roko potegne pas preko in ga tam drži (ker se je seveda potrebno pripasati zaradi policajev).
Žalostno... Mogoče pa bi pomagali kakšni spoti na televiziji na to temo. Ali pa sem preveč optimističen?
jernejl ::
Kako pa je s prtljago v prtljažniku, tudi prtljaga zna ubijati pri trku, zato tudi če nimammo nobene osebe zadaj je pametno da je varnostni pas vseeno pripet. vsaj mislim da s tem onemogočiš izlet prtljage na sprednje sedeže.
sicer se neposredno ne tiče varnostnih pasov, se mi pa vseeno zdi pomembno glede varnosti v avtomobilih:
Veliko mladih ima predelano polico za zadnjimi sedeži (ki ločuje prtljažnik od potniške kabine).
Bodisi vgradijo novo, težjo, leseno polico (za zvočnike), bodisi samo naknadno vgradijo večje in močnejše (in težje) zvočnike.
Taka naknadno vgrajena polica in/ali zvočniki navadno niso varnostno preverjeni in lahko pomenijo tudi smrtonosni izstrelek v primeru nesreče.
Sem enkrat poslušal policista na TV, ko je omenjal primer take nesreče. Potnika na sprednjih sedežih bi sicer nesrečo preživela, ampak je polico s težkimi zvočniki utrgalo in odneslo naprej, polomila je naslonjala za glave in obema zlomila tilnik.
Nekateri imajo zaradi tega te police in tudi zvočnike, ojačevalnike ipd. pripete s posebnimi pasovi oz. verigami.
ripmork ::
Že dolgo nazaj se je od prijatelja oče ubil na prav takšen način - nepripet je bil na zadnjem sedežu, ob čelnem trku ubil sebe in še spredaj sedečega.
Takoj ko se usedem v avto se že od malega avtomatično brez razmišljanja pripnem - ali vozim, sedim spredaj oziroma zadaj sploh ni bistveno.
Takoj ko se usedem v avto se že od malega avtomatično brez razmišljanja pripnem - ali vozim, sedim spredaj oziroma zadaj sploh ni bistveno.
Alexius Heristalski ::
Takoj ko se usedem v avto se že od malega avtomatično brez razmišljanja pripnem
Jaz tudi. Zdi se mi samoumevno. Najbrž se za to lahko zahvalim staršem, ki so bili vedno dosledni pri tem, se pravi največ pomaga vzgoja. Nikoli se mi ni zdelo frajersko (ali kaj podobnega), da bi se peljal nepripet.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
perci ::
nevone: Že v tejle temi se je javlo par ljudi, ki vedo za dejanske primere, ko so ljudje umrli na tak način (da jim je nekdo od zadaj priletel). To pomeni, da zadeva ni ravno redka, ali pa imamo prav na slo-techu vse take čudne primerke.
In ker slovenija morda ni delala statističnih raziskav na to temo, ne pomeni, da zadeva ne obstaja.
Sicer pa naj ti nekdo prevede, ce ne razumes angleskih linkov.
In ker slovenija morda ni delala statističnih raziskav na to temo, ne pomeni, da zadeva ne obstaja.
Sicer pa naj ti nekdo prevede, ce ne razumes angleskih linkov.
V-i-p ::
Poznam enega otroka, ki sem ga slučajno enkrat peljal. Jaz, tamali star nekje 6 let, pa njegov fotr... Njegov fotr mi je rekel, da je mulo v avtu najbolj občutljiv na pas in da sploh ne pusti speljat, dokler niso vsi pripeti. Nisem posvečal neke pozornosti temu, dokler ju nisem pripeljal domov. Seveda jaz, ker poznam okolico, sem se avtomatično odpel tri križišča pred blokom in tamali se je začel tako dret in cmerit, da je blo joj, lej ati kakšen je ta stric, zakaj je to naredil, ko pa se ne sme, itd... No, pobu sem se moral na koncu lepo opravičiti, da mi je žal in da ne bom več tega naredil, da je bil mir :). Priznam, škoda ker nisem sam tak...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
kekz ::
Jaz se ponavadi ne pripenjam.
Se mi je enkrat zgodilo, če bi bil takrat pripet, tegale zdaj ne bi več pisal.
Pri ~100 km/h mi je odletelo kolo, avto je zaneslo s ceste, ob cesti je bil strm klanec po katerem sem se skotalil na streho. V bistvu se je avto 2x zarotiral in na koncu obstal na strehi. Streha je bila tam, kjer je bila prej moja glava, jaz pa sem se ob pričetku kotaljenja vrgel na tla pred prednje sedeže in se z vso močjo uprl ob spodnji del armaturke. Bil sem le malo prebuškan, iz avta so mi pomagali mimo vozeči, saj se ga od znotraj ni dalo odpreti. Avto je bil totalka, streho je imel skoraj ravno s havbo.
Izguba kolesa je po mojem mnenju kar pogost pojav. Meni se je zgodilo 3x (samo v opisanem primeru je bilo usodno za avto) + 2x mi je eksplodirala guma (brez posledic, le sopotnik se je ustrašil, ker je mislil, da se je udrl skozi dno vozila ). Tudi znanci so že doživljali odpadanje kolesa (kolegovemu očetu celo na izpitni vožnji in od takrat ni več sedel za volan).
Policaji me seveda redno kaznujejo.
Se mi je enkrat zgodilo, če bi bil takrat pripet, tegale zdaj ne bi več pisal.
Pri ~100 km/h mi je odletelo kolo, avto je zaneslo s ceste, ob cesti je bil strm klanec po katerem sem se skotalil na streho. V bistvu se je avto 2x zarotiral in na koncu obstal na strehi. Streha je bila tam, kjer je bila prej moja glava, jaz pa sem se ob pričetku kotaljenja vrgel na tla pred prednje sedeže in se z vso močjo uprl ob spodnji del armaturke. Bil sem le malo prebuškan, iz avta so mi pomagali mimo vozeči, saj se ga od znotraj ni dalo odpreti. Avto je bil totalka, streho je imel skoraj ravno s havbo.
Izguba kolesa je po mojem mnenju kar pogost pojav. Meni se je zgodilo 3x (samo v opisanem primeru je bilo usodno za avto) + 2x mi je eksplodirala guma (brez posledic, le sopotnik se je ustrašil, ker je mislil, da se je udrl skozi dno vozila ). Tudi znanci so že doživljali odpadanje kolesa (kolegovemu očetu celo na izpitni vožnji in od takrat ni več sedel za volan).
Policaji me seveda redno kaznujejo.
jype ::
Predvsem pa ne bo odletelo kolo :)
Se mi zdi, da je tritočkovni varnostni pas tam tudi zato, da se lahko nagneš, ko streljajo nate skozi vetrobransko steklo. Pri štiritočkovnem bi bilo to težje :)
Se mi zdi, da je tritočkovni varnostni pas tam tudi zato, da se lahko nagneš, ko streljajo nate skozi vetrobransko steklo. Pri štiritočkovnem bi bilo to težje :)
edge540 ::
>>Se mi zdi, da je tritočkovni varnostni pas tam tudi zato, da se lahko nagneš, ko streljajo nate skozi vetrobransko steklo.
Kaj v fužinah živiš?
Ne resno, mislim da so tritočkovni pasovi v kombinaciji z vsemi airbagi (čelni, stranska zavesa, ponekod že za kolena) čisto ok.
Kaj v fužinah živiš?
Ne resno, mislim da so tritočkovni pasovi v kombinaciji z vsemi airbagi (čelni, stranska zavesa, ponekod že za kolena) čisto ok.
kekz ::
Predvsem pa ne bo odletelo kolo :)
Do zdaj sem števlično na cesti videl največ pasatov brez kolesa. Mislim, da so bili trije. Ni bil ravno zadnji model ampak predzadnji.
Zanimivo prigodo je imel tudi znanec. Neprivezovanje je tudi njega rešilo, ampak on je vozil zelo noro in rad izzival (sicer sebe, ne drugih). Na kakšni ravni ovinkasti cesti si je dal duška in nekoč je to počel s katrco . Ko mu je nekoč šla v ovinku naravnost, se je s kolesi in prednjim delom zataknil v jarek in naredil preval naprej. On se je nekaj hipov za tem zavedel zraven ob avtu na njivi (vrglo ga je ven). Brez praske!
MadMax ::
Da človeku 3x odpade kolo iz avta (predvidevam da ne rezervno ) mora biti nekaj hudo narobe tudi z lastnikom, ne le z vozilom...
/ontopic:
Se pripenjam, redno.
Sicer se večkrat pripnem že ko speljem (preden pridem s parkirišča na cesto), in pa odpnem nekaj hiš pred domom.
/ontopic:
Se pripenjam, redno.
Sicer se večkrat pripnem že ko speljem (preden pridem s parkirišča na cesto), in pa odpnem nekaj hiš pred domom.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
BluPhenix ::
kekz, imel si srečo. Ob takih nesrečah neprivezani ljudje navadno zletijo iz avtomobila. JA sej vem, da si v bistvu lastnoročno odreagiral, ampak v novih avtih se malo težko vržeš pod armaturko, pa večinoma niti nimaš časa reagirati in misliti. Pa danes imajo avti tudi boljšo kletko. S kakšnim avtom si pa ti to izvedel? S katrco?
Poznal sem nekoga, ki se je neprivezan vozil zadaj. Zaleteli so se v drevo. Tista dva spredaj sta jo odnesla z lažjimi poškodbami tisti zadaj pa je poškodbam podlegel na kraju nesreče.
Jaz se vedno pripenjam, če se ne pripnem se mi zdi, kot da mi nekaj manjka in mi je v takem stanju zelo nelagodno voziti. Zadnje čase se redno pripenjam tudi zadaj.
Poznal sem nekoga, ki se je neprivezan vozil zadaj. Zaleteli so se v drevo. Tista dva spredaj sta jo odnesla z lažjimi poškodbami tisti zadaj pa je poškodbam podlegel na kraju nesreče.
Jaz se vedno pripenjam, če se ne pripnem se mi zdi, kot da mi nekaj manjka in mi je v takem stanju zelo nelagodno voziti. Zadnje čase se redno pripenjam tudi zadaj.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
kekz ::
Da človeku 3x odpade kolo iz avta (predvidevam da ne rezervno ) mora biti nekaj hudo narobe tudi z lastnikom, ne le z vozilom...
Glede na kilometrino ni čudno, se mi je pripetilo že svašta. Od lomljenja polosi, drobljenja zobnikov v menjalniku, 2x se mi je med vožnjo odprla sprednja havba (sicer ne do nevarnega položaja).
Npr. enkrat se mi je odtrgalo sprednje desno kolo, ker je tovornjaku spredaj padlo stran rezervno, jaz pa sem zadaj 130 km/h naletel nanj.
Včasih, ko smo se res z garami vozili (jaz sem imel vsaj zmeraj kar toge avtomobile) pa poznam 2 tipa, katerima se je avtomobil prelomil na pol. En od teh dveh se je potem skotalil ob cesti po bregu ~100 metrov nižje in se "ovil" okoli drevesa. Bil je le malo popraskan. Ne vem, najbrž je bil privezan.
Sošolec je v fičotu skupaj s sedežem padel skozi dno na cesto. Kako se pas obnese v takem primeru?
Največ koles sem jaz izgubil pri renaultih (2x).
aiko ::
Bom pokomentiral malo glede na prtljago v primeru trka. Govorim iz lastne izkušnje, saj sem vozil in se zaletel.
V prtljažniku je bil subwoofer, vrtalni stroj in par malenkosti. Po nesreči so bili zadnji sedeži polomljeni (nosilci) in zviti, prav tako je bil zvit moj (voznikov) sedež, ker zadnji sunka subwooferja niso mogli zadržati. Malo orodja, katero je bilo v prtljažniku je pometalo po celem avtu in pri tem razrezalo strešno tapiserijo, sopotnikov vzglavnik in razbilo ogledalo.
Hitrost je bila cca. 80 km/h v kanal.
Tako, da imet privezane zadnje sedeže bi bistveno ublažilo posledice v tej nesreči (seveda, če bi bili križem vezani). Torej to sploh ni neumna ideja.
Izredno nevarna je tudi zadnja lesena polica z zvočniki, če ni narejena in pritrjena pravilno.
Efekt letenja stvari iz prtljažnikaje večji (in bolj pogost) pri 5 vratnih avtih, kot pri 4 vratnih, saj zadnja polica je pri večini 4 vratnih železna, tako, da zmanjša kot letenja stvari (če že do tega pride).
V prtljažniku je bil subwoofer, vrtalni stroj in par malenkosti. Po nesreči so bili zadnji sedeži polomljeni (nosilci) in zviti, prav tako je bil zvit moj (voznikov) sedež, ker zadnji sunka subwooferja niso mogli zadržati. Malo orodja, katero je bilo v prtljažniku je pometalo po celem avtu in pri tem razrezalo strešno tapiserijo, sopotnikov vzglavnik in razbilo ogledalo.
Hitrost je bila cca. 80 km/h v kanal.
Tako, da imet privezane zadnje sedeže bi bistveno ublažilo posledice v tej nesreči (seveda, če bi bili križem vezani). Torej to sploh ni neumna ideja.
Izredno nevarna je tudi zadnja lesena polica z zvočniki, če ni narejena in pritrjena pravilno.
Efekt letenja stvari iz prtljažnikaje večji (in bolj pogost) pri 5 vratnih avtih, kot pri 4 vratnih, saj zadnja polica je pri večini 4 vratnih železna, tako, da zmanjša kot letenja stvari (če že do tega pride).
kekz ::
Nekoč sem bral v časopisu kot zanimivost, da so nekje v ZDA kaznovali nekega motorista, ki se je vozil tako, da je imel čelado pripeto na kolenu. Potem so zahtevali, da si zadevo da na glavo. Nekaj km naprej je imel nesrečo in si poškodoval koleno!
Ok, bilo je navedeno med zanimivimi prigodami in je nepreverjeno.
Ok, bilo je navedeno med zanimivimi prigodami in je nepreverjeno.
aljazh ::
Pa še nekaj je nevarno, ko govorimo o zadnjih policah. Ljudje pogosto na njih prevažajo dežnike in ostalo kramo, tudi poslovni kovček sem že videl na njej. Ne bi rad bil na mestu voznika in/ali potnikov, ko bi dežnik ali celo poslovni kovček kot projektil poletel naprej.
Zanimivo pa je, da nekateri proizvajalci na zadnjih policah celo predvidijo mesto za dežnik. Na primer v mojem avtu je za zadnjim sedežem manjša vdolbina, namenjena za dežnik. Ampak mi niti slučajno ne pade na misel, da bi ga odložil tja.
Zanimivo pa je, da nekateri proizvajalci na zadnjih policah celo predvidijo mesto za dežnik. Na primer v mojem avtu je za zadnjim sedežem manjša vdolbina, namenjena za dežnik. Ampak mi niti slučajno ne pade na misel, da bi ga odložil tja.
kurjač ::
Običajno se pripnem z grdo navado med vožnjo po kakih 100-200 metrih. Enkrat so me policaji ociganl ravno na ta račun.
Kar se pa tiče komentarja: V novejših avtih bo streha ostala na svojem mestu - varnostna kletka pa to.
Da se ne bi kdo slučajno zanašal na to. Še vsak avto, ki je šel na streho je imel pomendrane prednje stebričke in s tem potlačeno streho.
Pa saj je nimamo rely vozil, da bi imeli kletko ojačano s štangami
Kar se pa tiče komentarja: V novejših avtih bo streha ostala na svojem mestu - varnostna kletka pa to.
Da se ne bi kdo slučajno zanašal na to. Še vsak avto, ki je šel na streho je imel pomendrane prednje stebričke in s tem potlačeno streho.
Pa saj je nimamo rely vozil, da bi imeli kletko ojačano s štangami
edge540 ::
>>Še vsak avto, ki je šel na streho je imel pomendrane prednje stebričke in s tem potlačeno streho.
Renault mogoče, ko je grajen da na NCAP dobi 5 zvezdic. Pri proizvajalcih, ki se jim resnično gre za varnost tega ni. Tako iz glave se spomnem testa Volvo XC90, ki so ga bočno skipali.
Danes imajo vsi avtomobili srednjega in višjega razreda takšno varnostno kletko.
Renault mogoče, ko je grajen da na NCAP dobi 5 zvezdic. Pri proizvajalcih, ki se jim resnično gre za varnost tega ni. Tako iz glave se spomnem testa Volvo XC90, ki so ga bočno skipali.
Danes imajo vsi avtomobili srednjega in višjega razreda takšno varnostno kletko.
WarpedGone ::
Clio zleti čez ograjo
Tistih 5 zvezdic ni tko mal, kot bi si nekateri - predvsem tisti, ki jih nimajo - radi mislili.
Tistih 5 zvezdic ni tko mal, kot bi si nekateri - predvsem tisti, ki jih nimajo - radi mislili.
Zbogom in hvala za vse ribe
edge540 ::
Super, dal si posnetek za rally ojačanega avtomobila. Z takšno kletko tudi v yugotu preživiš.
WarpedGone ::
Maš res, kazga civilnega renoja ne najdem. Je pa tule Mazda MX-5. Poraz.
Zbogom in hvala za vse ribe
zee ::
Z varnostnim pasom se pripnem takoj, ko sedem v avto. Odpnem sem šele potem, ko ugasnem motor...avtomatsko.
Pripenjam se tudi zadaj, posebej odkar me je en policist kaznoval.
Pripenjam se tudi zadaj, posebej odkar me je en policist kaznoval.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
darkolord ::
Hmm, nedolgo nazaj sem nekoga čakal in sem med tem časom opazoval, koliko voznikov si pripenja pasove. Sem bil precej šokiran, ko pri kakih 500 avtomobilih, ki so šli mimo, pri recimo 200 avtih vozniki niso bili pripeti.
edge540 ::
>>Mazda MX-5. Poraz.
Ja, z kabrioleti je žalost. Nekateri (konkretno vem za Volvo C70 pa če se ne motim Mercedes SL) imajo zaščitne stebričke, ki skočijo ven, ko se avto nagne za nek določen kot.
Definitivno pa ti tudi te zaščite ne pomagajo, če nisi privezan in te gladko vrže ven in stlači lasten avto
Ja, z kabrioleti je žalost. Nekateri (konkretno vem za Volvo C70 pa če se ne motim Mercedes SL) imajo zaščitne stebričke, ki skočijo ven, ko se avto nagne za nek določen kot.
Definitivno pa ti tudi te zaščite ne pomagajo, če nisi privezan in te gladko vrže ven in stlači lasten avto
Boeing ::
Po moje sploh nebi bla slaba ideja uvedba 5 točkovnega pasu, takšnega, kot se uporablja v letalstvu.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
dejanslo ::
ne vem, res ne vem, kako lahko nekateri pomislijo, da je varnostni pas potencialno bolj nevaren kot varen
mislim, da tu gre za isto finto kot pri kadilcih, ki so naenkrat ogroženi, kr morjo kadit na mrazu
add: kekz, nvm kak lahko rečeš, da je tistega znanca s katrco neprivezanost rešila? rešila ga je velika sreča, da pri padcu iz avta ni padel pod le-tega, ali pa da si ni pri padcu zlomil, npr vratu..
mislim, da tu gre za isto finto kot pri kadilcih, ki so naenkrat ogroženi, kr morjo kadit na mrazu
add: kekz, nvm kak lahko rečeš, da je tistega znanca s katrco neprivezanost rešila? rešila ga je velika sreča, da pri padcu iz avta ni padel pod le-tega, ali pa da si ni pri padcu zlomil, npr vratu..
There`s More Than One Way To Do It
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dejanslo ()
perci ::
Pa potem tudi avtmatski razrez takih pasov v primeru nesreče (zaradi nevarnosti požara recimo), tako kot imajo to rešeno figter jeti.
kekz ::
add: kekz, nvm kak lahko rečeš, da je tistega znanca s katrco neprivezanost rešila? rešila ga je velika sreča, da pri padcu iz avta ni padel pod le-tega, ali pa da si ni pri padcu zlomil, npr vratu..
Jaz v resnici ne dvomim v koristnost varnostnega pasu. Od svojih otrok vedno zahtevam privezovanje.
Res pa obstajajo srečne okoliščine (ki niso zanemarljivo redke), ko neprivezanost koristi.
Po drugi strani pa neprivezanost škodi samo sebi, drugim nikakor. Zato mislim, da neprivezanost ne bi smela biti tako strogo obravnavana in kaznovana kot je.
darkolord ::
Če nekdo na zadnjem sedežu neprivezan prileti v sedež, lahko še kako škodi tistemu, ki je spredaj
jype ::
perci> Pa potem tudi avtmatski razrez takih pasov v primeru nesreče (zaradi nevarnosti požara recimo), tako kot imajo to rešeno figter jeti.
Še bolje: 0-0 ejection seat. Potem naj se pa kdo zaleti v tunelu, če si drzne :)
Še bolje: 0-0 ejection seat. Potem naj se pa kdo zaleti v tunelu, če si drzne :)
;-) ::
Jaz se po mestu nikoli ne pripnem, sploh ne razmišljam o varnosti, ko pa se v mestu itak počasi pelješ. Na avtocesti in ostalih hitrejših cestah sem vedno pripet.
Drugače pa nemoreš rečt da je pas varen ali nevaren, pač stvar posameznika. Ne strinjam se z tem da je uporaba obvezna. Smo z družino imeli prometno, vsi nepripasani pa smo dobro odnesli (avto ki se je zaletel v nas in sta bila 2 starčka pripasana sta veliko slabše odnesla).
Mogoče zdaj ko delam izpit da se bom navadil drugače...upam.
Drugače pa nemoreš rečt da je pas varen ali nevaren, pač stvar posameznika. Ne strinjam se z tem da je uporaba obvezna. Smo z družino imeli prometno, vsi nepripasani pa smo dobro odnesli (avto ki se je zaletel v nas in sta bila 2 starčka pripasana sta veliko slabše odnesla).
Mogoče zdaj ko delam izpit da se bom navadil drugače...upam.
darkolord ::
Počasi? Če s 30km/h priletiš v armaturo/šipo je približno tak občutek, kot da se na obraz vržeš iz višine kake 4 metre...
perci ::
kekz: Kaj ti dejansko misliš, da neprivezan človek na zadnjih sedežih ni nevaren tistim na sprednjih?
Daliborg ::
pa se jaz pripopam svoje izkusnje glede varnostnega pasa:
Ko sem opravil izpit sem si v kratkem casu kupi Ford Fiesta XR2i 1.8 16V. Z tem avtom sem na dolgem 90° ovinku, ko mi je zaneslo zadnji konec, naredil 1,5 prevala bocno, sopotnica katera sedela zraven mene je imela varnostni pas, tako kot jaz, 2 sopotnica pa je sedela zadaj na sredini in ni bila pripeta. K sreci smo jo odnesli z lazjimi posledicami. Toda naj povdarim da sem imel brzino okoli 110km/h - in zmanjseval, tako da se mi zdi da smo se na streho obrnili pri 90-80km/h, 2 sopotnica katera je sedela zadaj je nekje med obracanjem zletela skozi zadnje steklo ( kater razmak med sedezi in streho je cca 40cm ) kasneje sem jo nasel cca 10m od vozila, jaz in sopotnica zraven mene pa sva lepo visela, in moram recti da pasa, ne nalomljenega kazalca takrat sploh cutil nisem ko sem bil napumpan adrenalina. Kletka je zacuda ostala cela s tem mislim da stebricki niso popustil, ceprav je bil avto razvalina.
Moje mnenje je da ce bi bila 2 sopotnica katera je sedela zadaj, privezana bi se vseeno imela boljse moznosti, ker to je bil pa res zegn da jo ni kaj zadel med letenjem iz avta.
Tko da tudi zadaj se je lepo pripeti.
Lp&Varno voznjo.
Ko sem opravil izpit sem si v kratkem casu kupi Ford Fiesta XR2i 1.8 16V. Z tem avtom sem na dolgem 90° ovinku, ko mi je zaneslo zadnji konec, naredil 1,5 prevala bocno, sopotnica katera sedela zraven mene je imela varnostni pas, tako kot jaz, 2 sopotnica pa je sedela zadaj na sredini in ni bila pripeta. K sreci smo jo odnesli z lazjimi posledicami. Toda naj povdarim da sem imel brzino okoli 110km/h - in zmanjseval, tako da se mi zdi da smo se na streho obrnili pri 90-80km/h, 2 sopotnica katera je sedela zadaj je nekje med obracanjem zletela skozi zadnje steklo ( kater razmak med sedezi in streho je cca 40cm ) kasneje sem jo nasel cca 10m od vozila, jaz in sopotnica zraven mene pa sva lepo visela, in moram recti da pasa, ne nalomljenega kazalca takrat sploh cutil nisem ko sem bil napumpan adrenalina. Kletka je zacuda ostala cela s tem mislim da stebricki niso popustil, ceprav je bil avto razvalina.
Moje mnenje je da ce bi bila 2 sopotnica katera je sedela zadaj, privezana bi se vseeno imela boljse moznosti, ker to je bil pa res zegn da jo ni kaj zadel med letenjem iz avta.
Tko da tudi zadaj se je lepo pripeti.
Lp&Varno voznjo.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
nevone ::
perci> Kaj ti dejansko misliš, da neprivezan človek na zadnjih sedežih ni nevaren tistim na sprednjih?
Ni čisto nenevaren. Ampak to je v istem rangu (količinskem ne vsebinskem), kot je nepripetost z varnostnim pasom lahko v redkih primerih ugodnejša od pripetosti.
Zato sem si zaželela statistike. Ki je pa seveda ni, čeprav se nesreče in vzroki smrti in poškodb nekje beležijo.
Glede varnostnega pasu pa ... poznam primer, ki se je zgodil pred kratkim, ko jo je ob trku avtomobila privezana sopotnica odnesla praktično brez poškodb, neprivezan voznik pa je fasal 17 šivov na glavi. Pripenjanje s pasom, vsekakor, tudi na zadnjih sedežih.
(Za mojo angleščino pa nič ne skrbi.)
o+ nevone
Ni čisto nenevaren. Ampak to je v istem rangu (količinskem ne vsebinskem), kot je nepripetost z varnostnim pasom lahko v redkih primerih ugodnejša od pripetosti.
Zato sem si zaželela statistike. Ki je pa seveda ni, čeprav se nesreče in vzroki smrti in poškodb nekje beležijo.
Glede varnostnega pasu pa ... poznam primer, ki se je zgodil pred kratkim, ko jo je ob trku avtomobila privezana sopotnica odnesla praktično brez poškodb, neprivezan voznik pa je fasal 17 šivov na glavi. Pripenjanje s pasom, vsekakor, tudi na zadnjih sedežih.
(Za mojo angleščino pa nič ne skrbi.)
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
BluPhenix ::
Drugače pa nemoreš rečt da je pas varen ali nevaren, pač stvar posameznika. Ne strinjam se z tem da je uporaba obvezna. Smo z družino imeli prometno, vsi nepripasani pa smo dobro odnesli (avto ki se je zaletel v nas in sta bila 2 starčka pripasana sta veliko slabše odnesla).
Aha, kakšen avto ste pa imeli vi in kakšnega starčka. Polek tega, "starčki" imajo precej šibkejše telesce kot drugi ljudje. Pas IMO vsekakor povečuje varnost pri vožnji.
Glede nepripasanja v mestu. WTF? Nizke hitrosti WTF? Ti pelješ 50, en ti izsili pribiješ 50 direkt v njega, precejšnja hitrost. Ti pelješ 50, drugi 50 in čelno trčita, še večja hitrost. Trk s 30 kmh nepripasanega voznika odnese direkt v vetrobransko steklo z glavo.
Aha, kakšen avto ste pa imeli vi in kakšnega starčka. Polek tega, "starčki" imajo precej šibkejše telesce kot drugi ljudje. Pas IMO vsekakor povečuje varnost pri vožnji.
Glede nepripasanja v mestu. WTF? Nizke hitrosti WTF? Ti pelješ 50, en ti izsili pribiješ 50 direkt v njega, precejšnja hitrost. Ti pelješ 50, drugi 50 in čelno trčita, še večja hitrost. Trk s 30 kmh nepripasanega voznika odnese direkt v vetrobransko steklo z glavo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Karaya 52 ::
Dobra tema, mi je dalo misliti... vozim se v 17 let starem avtu, pragovi so precej razpadli (korozija), zvočniki za zadnjim sedežem, potniki vzadaj ne uporabljajo pasa... ko mi registracija poteče ga prodam in začnem uporabljat javni prevoz.
nastyboy ::
Master D a to ti resno?
Kaj pa če na zadnjih sedežih nimaš vzglavnikov? Ali obstajajo avtomobili ki imajo zadaj varnostne pasove, pa nimajo vzglavnikov. Ali kdo pozna primer izidov takšne nesreče?
Sam se vedno pripnem... pri dizlih je treba čakati da se ogreje spirala, tako da imam časa za to dovolj.
LP
Kaj pa če na zadnjih sedežih nimaš vzglavnikov? Ali obstajajo avtomobili ki imajo zadaj varnostne pasove, pa nimajo vzglavnikov. Ali kdo pozna primer izidov takšne nesreče?
Sam se vedno pripnem... pri dizlih je treba čakati da se ogreje spirala, tako da imam časa za to dovolj.
LP
Karaya 52 ::
Resno, drugače pa moj ford nima vzadaj vzglavnikov, pasove pa ima. Kolikor je meni znano lahko pride do zloma tilnika (posebno če se ti kdo "zakanta oduzadi").
lufthammer ::
>> Žal sva pa pozabila, da je v prtljažniku ležala guma (s feltno), ki je ob ustavljanju poletela v prednji del. V bistvu je bila tako nesrečno postavljena, da je letela precej visoko.
Nos ti bo zrasel! Ročna je na zadnjih kolesih in lahko blokira, pa se boš lepo počasi ustavljal. Večino dela pri zaviranju namreč opravijo prednje zavore, tako da... ne verjamem v leteče predmete pri zaviranju z ročno, sploh pa ne guma s feltno!
>> Pri ~100 km/h mi je odletelo kolo,...jaz pa sem se ob pričetku kotaljenja vrgel na tla pred prednje sedeže in se z vso močjo uprl ob spodnji del armaturke...Izguba kolesa je po mojem mnenju kar pogost pojav. Meni se je zgodilo 3x...
Še en Ostržek! Ko se je avto prevračal pri 100 na uro, si imel čas skočiti na tla pri tem, da te je fizika vlekla pod strop? Lahko bi nadaljeval takole: Potem sem skočil ven, ujel bežeče kolo in ga kar med vožnjo privil nazaj - nič lažjega, saj je imela katra samo tri vijake na kolo.
Dejte malo manj pretiravat.
Privezovanje da ali ne sploh ne sme biti vprašanje. Je pa res, če gre prehitro, ti tudi pas ne pomaga več.
Jamie in Adam sta obdelala tudi mit o tem, da te poškoduje rola toaletnega papirja na zadnji polici!!! Ne drži. Sekira pa je nevarna, to pa ja.
Nos ti bo zrasel! Ročna je na zadnjih kolesih in lahko blokira, pa se boš lepo počasi ustavljal. Večino dela pri zaviranju namreč opravijo prednje zavore, tako da... ne verjamem v leteče predmete pri zaviranju z ročno, sploh pa ne guma s feltno!
>> Pri ~100 km/h mi je odletelo kolo,...jaz pa sem se ob pričetku kotaljenja vrgel na tla pred prednje sedeže in se z vso močjo uprl ob spodnji del armaturke...Izguba kolesa je po mojem mnenju kar pogost pojav. Meni se je zgodilo 3x...
Še en Ostržek! Ko se je avto prevračal pri 100 na uro, si imel čas skočiti na tla pri tem, da te je fizika vlekla pod strop? Lahko bi nadaljeval takole: Potem sem skočil ven, ujel bežeče kolo in ga kar med vožnjo privil nazaj - nič lažjega, saj je imela katra samo tri vijake na kolo.
Dejte malo manj pretiravat.
Privezovanje da ali ne sploh ne sme biti vprašanje. Je pa res, če gre prehitro, ti tudi pas ne pomaga več.
Jamie in Adam sta obdelala tudi mit o tem, da te poškoduje rola toaletnega papirja na zadnji polici!!! Ne drži. Sekira pa je nevarna, to pa ja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | otrok in avtosedež (zvcp)Oddelek: Na cesti | 7018 (1179) | bastadu |
» | Varnostni pas na zadnjem sedežuOddelek: Na cesti | 2486 (1824) | Invictus |
» | Vožnja nepripetih otrok v avtu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17177 (13964) | r3dkv1c4 |
» | Prevoz psa v avtu-mora biti pripet z var. pasom?Oddelek: Loža | 4759 (2078) | miraldi |
» | nepripet in kazen 120 eur (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8729 (6341) | Buggy |