Slo-Tech - O PhysX-u, 1. fizikalno procesni enoti (PPU), je bilo pred časom veliko napisanega tudi na Slo-Tech-u. Ageia je oznanila, da bo PhysX proizvajalcem Asus in BFG kupcem na voljo začetku maja. Na PCI kartici bo PPU čipu družbo delalo 128 MB GDDR3 pomnilnika. Različica za sodobnejši PCIe bo na voljo kasneje.
Poleg tega je Ageia dobila konkurenco, saj sta pred kratkim Havok in nVidia predstavila možnost pospeševanja fizikalnih učinkov s pomočjo SLI tehnologije. V tem primeru eden izmed GPU-jev opravlja nalogo PPU-ja. Več o tem lahko preberete v nVidiinem sporočilu za javnost.
Več o prihajajočih PPU-jih si lahko preberete v izvorni novici na Daily Tech-u.
Novice » Grafične kartice » Maja prihajajo prvi PPU-ji
krneki0001 ::
A lahko kdo mal stvari razloži?
1. a bo ta zadeva omogočala več teh procov?
2. a bo možno tut za kej drugega kot samo za igre?
3. kok zanimiva zadeva bi bila to če bi imel 4 CPU xeone v mašini z ogromno rama, pa zraven še ene 4 take PPu-je za računat fizikalne pojave - recimo simulacija avtomobilske nesreče in fizika v teh nesrečah, ali pa recimo vpliv pospeškov in pojemkov na človeka v avtomobilu pri nesreči.?
1. a bo ta zadeva omogočala več teh procov?
2. a bo možno tut za kej drugega kot samo za igre?
3. kok zanimiva zadeva bi bila to če bi imel 4 CPU xeone v mašini z ogromno rama, pa zraven še ene 4 take PPu-je za računat fizikalne pojave - recimo simulacija avtomobilske nesreče in fizika v teh nesrečah, ali pa recimo vpliv pospeškov in pojemkov na človeka v avtomobilu pri nesreči.?
Tear_DR0P ::
lepo da se stvr razvija - me zanima kako bo delovalo in če bo omogočalo moje mokre sanje o strategijah
in eno izmed GPUjev naj popravi v eden izmed GPUjev
in potem pobriše moje neumestno slovnično opozorilo
Havok and nVidiatole nej nekdo popravi v in
in eno izmed GPUjev naj popravi v eden izmed GPUjev
in potem pobriše moje neumestno slovnično opozorilo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Mr.B ::
Havok and nVidia - je spet manjši nateg od NV, čeprav se pozna.
Po eni strani je potrebno imeti SLI, kar pomni dve NV kartici, oziroma dodatni nateg SLI matična plošča.
Po drugi strani, pa lahko rečemo, da je SLI neuporaben v večini primero, za load balancing, pa zakaj nebi uporabili procesorsko moč druge kartice, če SLI ne dela....
Treta je sedaj tu cena. Koliko pride ppu in koliko SLI ? Koliko je potem podprto s programske opreme…
Po eni strani je potrebno imeti SLI, kar pomni dve NV kartici, oziroma dodatni nateg SLI matična plošča.
Po drugi strani, pa lahko rečemo, da je SLI neuporaben v večini primero, za load balancing, pa zakaj nebi uporabili procesorsko moč druge kartice, če SLI ne dela....
Treta je sedaj tu cena. Koliko pride ppu in koliko SLI ? Koliko je potem podprto s programske opreme…
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Vesoljc ::
@nebivedu
1. ce zadeve niso tko postavl v samem startu so mocno zajeb...
2. zakaj pa ne? zadeva zna racunant in je optimizirana za dolocene tipe racunov. samo pomoje ni tolk genericna... pac tko kot shaderji, se da narest marsikej, ne pa vse. tist kar lahko, je pa fast.
3. imho se zna izkazat za zanimivo. recimo realnost ragdoll-a je odvisna od stevila kosti.
1. ce zadeve niso tko postavl v samem startu so mocno zajeb...
2. zakaj pa ne? zadeva zna racunant in je optimizirana za dolocene tipe racunov. samo pomoje ni tolk genericna... pac tko kot shaderji, se da narest marsikej, ne pa vse. tist kar lahko, je pa fast.
3. imho se zna izkazat za zanimivo. recimo realnost ragdoll-a je odvisna od stevila kosti.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Mr.B ::
Po moje je rešitev ATI-ja boljša : Link
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
krho ::
Tale zadeva zgleda precej "žejno". Ima extrakonektor za štrom. Močno se mi deozdeva, da ga bo imela tudi PCIe različica, ker bo PCIe 1x dajal premalo štroma..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
krneki0001 ::
Mr.B V mojih mašinah ni AGP portov, so samo PCI, tko da ati odpade zato ker ne bo kartice na pci vodilu(sicer je pa agp tut samo pci vodilo). Brez problema bi pa v 5 rež v mašini vtaknil 4 kartice z PPU in eno navadno atijevo 9200 na pci-ju , ki bi bila samo za izris.
Taka zadeva bi pa vseeno bila zanimiva za računanje fizikalnih pojavov.
Taka zadeva bi pa vseeno bila zanimiva za računanje fizikalnih pojavov.
hokuto ::
ok napredek je, samo po videih, ki jih je G-man postal, sodec, fizika vsaj pri eksplozijah tudi priblizno ni realisticna.
doke!
tiborrr ::
F@H, Seti in podobni krvosesi racunske moci - navalite
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
klemen22 ::
Ni šans da se te kartice kdaj uveljavijo kot samostojne. Ja kot "dodatek" grafični kartici že, samo kot samostojne kartice ne.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Poldi112 ::
In zakaj ne? Ni za vse PC zgolj igralna konzola.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
klemen22 ::
In zakaj ne? Ni za vse PC zgolj igralna konzola.
We will see.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
bacek ::
299$
Sam to ne vem al je to samo za procesor al za celotno kartico. Bomo vidli
http://physx.ageia.com/faqs.html vprasanje 11.
Sam to ne vem al je to samo za procesor al za celotno kartico. Bomo vidli
http://physx.ageia.com/faqs.html vprasanje 11.
strictom ::
Edino kar lahko rečem da je tole sweet
Me pa prav zanimajo kakšne bodo cene.
Aja. A PPU bi deloval v vseh igrah al samo igrah ki podpirajo to?
Me pa prav zanimajo kakšne bodo cene.
Aja. A PPU bi deloval v vseh igrah al samo igrah ki podpirajo to?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
drola ::
Samo v igrah, ki to podpirajo. Mogoče bodo razvili kakšen skupen standard, kot je za grafiko OpenGL in če bo ta kartica v sistemu, bo računala, v nasprotnem primeru pa centralni procesor.
https://drola.si
TekO ::
In to se vtakne v navadno PCI režo? oziroma kasneje v PCIe režo, če sem prav razumel?
Ideas are bulletproof.
Duke Nukem ::
me zanima koliko fps se potem pridobi, ko razbremeni proc pa grafo
2600@3000barton,1GbPatriot-GF6800gt,160Gb hitachi,Logitech Z 5500 :)
PrimozR ::
5k grem stzavt, da bo BFG izdal BFG PhysX OC :D Geforci so namreč (vsaj v 7 seriji) brez izjeme vsi OC, vsaj tako je na strani.
Vesoljc ::
@pipi
bfg == OC
@duke
sej ne gre za visji fps, gre za vec feature-jev
bfg == OC
@duke
sej ne gre za visji fps, gre za vec feature-jev
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
RejZoR ::
Bolj me moti da zarad vsega tega sranja postajajo PCji domena bogatašev. Grem stavt da bojo začel te PPU kartice flancat kot štancajo zdej grafikulje. Pol pa se pejt, ko boš moral nadgrajevat 5 vrst kartic pa procov pa RAmov pa kdo ve kaj se bojo še spomnil. Če pa bo držala ena taka kartica 5 let brez da bi ti zarad tega štekal, pol pa ok. Pa s ceno 20k max za najhujši model. Več imo ni vredna, ampak ker je v osnovi skoraj ista kot grafična kartica bo cena kakopak isto zasoljena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
@RejZoR & jani123
Ne vem zakaj se razburjate... saj je to samo za igranje iger (vsaj zaenkrat). Mislim, zakaj bi se računalnik podražil, če to kartico ali PPU (ali bilo kako se že imenuje) sploh ne rabimo?
Poceni PC-ji bodo vedno... prosim, da to ne pozabite. Vsi se ne igrajo.
Ko pa bo tale PPU prešel v "bolj profesionalne vode", pša lahko pričakujete, da bo cena resnično astronomska... samo malo za primerjavo: koliko sploh stanejo 3D kartice tipa FireGL, Quadro in (sicer kmalu pokojna) serija WildCat od 3DLabs? Ali pa Matrox-ove rešitve? To so resnično pro zadeve. Cena teh koponent je zelo huda in če si denar ne zaslužiš z njimi je investicija totalno nesmiselna*
* seveda je v tej interpretaciji investicija v vedno nove in nove grafične kartice (posebej pa rešitve SLI in CrossFire) totalno nesmiselna
Mislim...
Drugače pa se mi je demo-video (tisto je neka igra?) dopadel. Ne razumem pa, zakaj to ne bi mogle izračunati procesor ali grafična. Zato, da nekdo spet zasluži z nameskimi procesorji (Voodoo GFX reborn? - se še spominjate? Voodoo 1-ko in 2-ko je bilo treba posebej vstavit v PCI režo računalnika poleg grafične)
Ne vem zakaj se razburjate... saj je to samo za igranje iger (vsaj zaenkrat). Mislim, zakaj bi se računalnik podražil, če to kartico ali PPU (ali bilo kako se že imenuje) sploh ne rabimo?
Poceni PC-ji bodo vedno... prosim, da to ne pozabite. Vsi se ne igrajo.
Ko pa bo tale PPU prešel v "bolj profesionalne vode", pša lahko pričakujete, da bo cena resnično astronomska... samo malo za primerjavo: koliko sploh stanejo 3D kartice tipa FireGL, Quadro in (sicer kmalu pokojna) serija WildCat od 3DLabs? Ali pa Matrox-ove rešitve? To so resnično pro zadeve. Cena teh koponent je zelo huda in če si denar ne zaslužiš z njimi je investicija totalno nesmiselna*
* seveda je v tej interpretaciji investicija v vedno nove in nove grafične kartice (posebej pa rešitve SLI in CrossFire) totalno nesmiselna
Mislim...
Drugače pa se mi je demo-video (tisto je neka igra?) dopadel. Ne razumem pa, zakaj to ne bi mogle izračunati procesor ali grafična. Zato, da nekdo spet zasluži z nameskimi procesorji (Voodoo GFX reborn? - se še spominjate? Voodoo 1-ko in 2-ko je bilo treba posebej vstavit v PCI režo računalnika poleg grafične)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
Lepo, da se zadeve pomikajo v tej smeri.
Se nekaj let, pa bomo imeli prave virtualne simulacije in shooterje.
Se nekaj let, pa bomo imeli prave virtualne simulacije in shooterje.
frudi ::
se mi zdi Ati-jeva rešitev precej bolj elegantna; zakaj tlačit še eno kartico v računalnik, če lahko za iste izračune uporabimo že itak hudo zmogljive grafične kartice. sploh glede na to, da te že itak postajajo vedno bolj programabilne in generične.
razen če je tale PPU po računski moči primerljiv s trenutnimi high-end karticami, kar pa dvomim, (sploh pa res ne rabimo še enega ~100W porabnika v računalnikih :)
razen če je tale PPU po računski moči primerljiv s trenutnimi high-end karticami, kar pa dvomim, (sploh pa res ne rabimo še enega ~100W porabnika v računalnikih :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
RejZoR ::
Crnapika, lepo te prosim. Če ne bi igral iger bi me kratko malo bolel organ za to zadevo. Tko pa SEM gamer, si SAM kupujem ves hardware in IMAM precej povprečno mašino v katero SEM zmetal precej $$$.
In zdej če bom hotel vsaj malo spodobno igrat špile bom rabil še to klinčevo kartico. Zaenkrat še ne rabimo, ampak ne veš pa kaj bo zagrabilo razvijalce.
Če pa bi mel not Athlona 4800+ pa 2GB RAMa in dva 7900 GTX v SLI pa bi mi bilo najverjetneje vseeno če bi mogu dat za to sranje še dodatnih 70 jurjev ka-li?. Imo če maš tak sistem si al bogatašev sinko al pa maš sila dobro plačo in rad vlagaš v take stvari.
In takim je vseeno če morajo not dat še 4 kartice da bojo in.
Folku ki pa vseeno radi igrajo pa enostavno nimajo sredstev pa bojo še bolj v riti. Vse skupi ni dost drugače kot v resničnem svetu.
Reveži itaq vedno najbolj najebejo, medtem ko se bolje rejenim godi še bolje.
In zdej če bom hotel vsaj malo spodobno igrat špile bom rabil še to klinčevo kartico. Zaenkrat še ne rabimo, ampak ne veš pa kaj bo zagrabilo razvijalce.
Če pa bi mel not Athlona 4800+ pa 2GB RAMa in dva 7900 GTX v SLI pa bi mi bilo najverjetneje vseeno če bi mogu dat za to sranje še dodatnih 70 jurjev ka-li?. Imo če maš tak sistem si al bogatašev sinko al pa maš sila dobro plačo in rad vlagaš v take stvari.
In takim je vseeno če morajo not dat še 4 kartice da bojo in.
Folku ki pa vseeno radi igrajo pa enostavno nimajo sredstev pa bojo še bolj v riti. Vse skupi ni dost drugače kot v resničnem svetu.
Reveži itaq vedno najbolj najebejo, medtem ko se bolje rejenim godi še bolje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
CCfly ::
Umiri živce. Če bi sledili tvoji logiki, ne bi potreboval 3D pospeševalnikov, ker bi zaradi tega obubožali vsi, ki nimajo bogatih atov in mamic.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Crimson_Shadow ::
Za "reveže" še vedno ostane Xbox 360 in od novembra dalje še PS3. Sam špilov se (še) ne da "trgat" kot marjetice.
We create worlds
RejZoR ::
Evo, testiranje NovodeX Physics Engine na procesorju AMD Athlon XP 2800+.
Če hočete preštet število kock, be my guest. Vse pa so frčale po luftu in se odbijale vsepovsod.
Če hočete preštet število kock, be my guest. Vse pa so frčale po luftu in se odbijale vsepovsod.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Romčy ::
Pravilno da gre razvoj naprej. Full pozdravljam to zadevo. Sej to ne bo obvezno za jo imet, kupu si jo bo pač tisti ki jo bo hotu-mogu, če ne bo pa igral brez. Super stvar.
RejZoR ::
Vbistvu sem zadevo že jezst trejdmarkal :P
V četrtem četrtletju 2006 bo naša (moja) domača firma NovaplayX predstavila MSPU kartico z imenom NovaplayX MusiX.
Neverjetni Music and Sound Processing Unit je zmožen strojno dekodirati vse večje audio formate kot so MP3, OGG, WMV, AAC ter še vrsto drugih, simultano strojno dekodiranje 4096 samplov ter posledično popolno offloadanje bremena dekodiranja zvoka iz procesorja.
MSPU čip bo izdelan v 90nm tehnologiji, čip bo po zmogljivosti primerljiv z osmimi Pentium 4 3GHz, kar je okoli 96 Gflops surove računske moči. Kartica bo podprta s 1GB GDDR3 spomina ter podporo PCI-E vodilu preko katerega se bo ultra hitro pretakali potrebni sampli ter se hranili v nakartičnem spominu.
Več informacij sledi okoli jeseni 2006...
V četrtem četrtletju 2006 bo naša (moja) domača firma NovaplayX predstavila MSPU kartico z imenom NovaplayX MusiX.
Neverjetni Music and Sound Processing Unit je zmožen strojno dekodirati vse večje audio formate kot so MP3, OGG, WMV, AAC ter še vrsto drugih, simultano strojno dekodiranje 4096 samplov ter posledično popolno offloadanje bremena dekodiranja zvoka iz procesorja.
MSPU čip bo izdelan v 90nm tehnologiji, čip bo po zmogljivosti primerljiv z osmimi Pentium 4 3GHz, kar je okoli 96 Gflops surove računske moči. Kartica bo podprta s 1GB GDDR3 spomina ter podporo PCI-E vodilu preko katerega se bo ultra hitro pretakali potrebni sampli ter se hranili v nakartičnem spominu.
Več informacij sledi okoli jeseni 2006...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
christooss ::
Rejzor kašne bodo pa sistemske zahteve :P
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo
TESKAn ::
To je akrtica za podporo lenim razvijalcem, ki ne znajo kode optimizirat. Lenuhi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
RejZoR ::
Zahteve?
- ~2GHz x86/x64 procesor
- PCI-E (oz tud PCI) reža
- Zvočna kartica
- ~2GHz x86/x64 procesor
- PCI-E (oz tud PCI) reža
- Zvočna kartica
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
krneki0001 ::
se mi zdi Ati-jeva rešitev precej bolj elegantna; zakaj tlačit še eno kartico v računalnik, če lahko za iste izračune uporabimo že itak hudo zmogljive grafične kartice. sploh glede na to, da te že itak postajajo vedno bolj programabilne in generične.
razen če je tale PPU po računski moči primerljiv s trenutnimi high-end karticami, kar pa dvomim, (sploh pa res ne rabimo še enega ~100W porabnika v računalnikih :)
Atijeva zadeva deluje samo na AGP in PCI-e slotih, jst recimo jo rabim pa na navadnem pci-ju. Meni je taka zadeva čist uporabna skupaj z enim atijem 9200 na pci vodilu.
Senitel ::
nebivedu: Ta zadeva ni programabilna tako kot GPU, kaj sele tako kot CPU (oziroma ta programabilnost ni vidna navzven). Edini nacin kako komunicirat s to zadevo je preko NovodeX knjiznice. To je "middleware engine" za fiziko in ne simpl API tko recimo D3D ali OpenGL.
krneki0001 ::
Senitel To da ni zadeva programibilna se pa nebi strinjal, če se da zvočno kartico sprogramirat v osciloskop, ki dela odlično, se da tudi s tem marsikaj narest.
Ampak da ostanemo pri stvari. ati 9200 na pci vodilu je počasna zadeva, 2 stara xeona 450 pa tudi(kakor vzameš). Če dodaš malo svežine z takim ppu-jem, razbremeniš malo cpu in malo gpu, pa zadeva dela malce hitreje in bolje. Ali se motim?
Ampak da ostanemo pri stvari. ati 9200 na pci vodilu je počasna zadeva, 2 stara xeona 450 pa tudi(kakor vzameš). Če dodaš malo svežine z takim ppu-jem, razbremeniš malo cpu in malo gpu, pa zadeva dela malce hitreje in bolje. Ali se motim?
krneki0001 ::
Mislim pa da je samoumevno to da pomaga ta zadeva v programih, ki bodo to podpirali in ne povsod.
Senitel ::
No da iz zvočne kartice narediš osciloskop ni glih nevem kak hud podvig...
Seveda je ta stvar tudi programabilna, ampak te funkcionalnosti ne kaže. V starih časih se je recimo zvočne preko prekinitev itd. pripravilo do tega da so špilale recimo midi. Danes imaš driver in na driverju še DirectSound in je to "programiranje" omejeno na kreiranje bufferjev in podajanje ukazov za predvajanje teh bufferjev...
Tukaj boš dobil nek hardware, z nekim driverjem in z kompletnim fizikalnim engine-om na vrhu. Potem boš nekam spakiral recimo 10000 enih objektov in njihove vektorje, gravitacijo in še par sil in potem klical update(0.2 sekunde) in zadeva bo sproceisrala to in vrnila stanje po 0.2 sekunde. Zaplete se ko bi rad delal nekaj po svoje...
Če povem še malo drugače, CPU programiraš tako da mu daš neko kodo, on vzame prvi ukaz ga izvede in gre na drugega itd. GPU programiraš (sedaj ko so shaderji) tako da mu daš en kup vertexov, mu daš en program kaj naj naredi iz tistega trikotnike, potem imaš en kup fragmentov, za katere spet poveš kaj naj čip naredi z njimi in ti fragmenti potem pristanejo v "sliki" (D3D10 pustimo zdej, ker bo stvar spet drugačna).
Kako boš tole programiral? Dal boš en kup podatkov, načeloma o neki (kvazi) geometriji, nafilal nekaj pravil in stvar bo delovala... Nekako... Tako je delal hardware t&l na GeForce 256 recimo... Dal si mu kup vertexov, 3 matrike po katerih naj jih transformira, še kakšno luč in to je blo to.
Seveda je ta stvar tudi programabilna, ampak te funkcionalnosti ne kaže. V starih časih se je recimo zvočne preko prekinitev itd. pripravilo do tega da so špilale recimo midi. Danes imaš driver in na driverju še DirectSound in je to "programiranje" omejeno na kreiranje bufferjev in podajanje ukazov za predvajanje teh bufferjev...
Tukaj boš dobil nek hardware, z nekim driverjem in z kompletnim fizikalnim engine-om na vrhu. Potem boš nekam spakiral recimo 10000 enih objektov in njihove vektorje, gravitacijo in še par sil in potem klical update(0.2 sekunde) in zadeva bo sproceisrala to in vrnila stanje po 0.2 sekunde. Zaplete se ko bi rad delal nekaj po svoje...
Če povem še malo drugače, CPU programiraš tako da mu daš neko kodo, on vzame prvi ukaz ga izvede in gre na drugega itd. GPU programiraš (sedaj ko so shaderji) tako da mu daš en kup vertexov, mu daš en program kaj naj naredi iz tistega trikotnike, potem imaš en kup fragmentov, za katere spet poveš kaj naj čip naredi z njimi in ti fragmenti potem pristanejo v "sliki" (D3D10 pustimo zdej, ker bo stvar spet drugačna).
Kako boš tole programiral? Dal boš en kup podatkov, načeloma o neki (kvazi) geometriji, nafilal nekaj pravil in stvar bo delovala... Nekako... Tako je delal hardware t&l na GeForce 256 recimo... Dal si mu kup vertexov, 3 matrike po katerih naj jih transformira, še kakšno luč in to je blo to.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kupec Ageie nVidia (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 9196 (7310) | Jst |
» | Ageia najavila PhysX 100M procesor za notesnike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 7303 (5945) | M-XXXX |
» | Maja prihajajo prvi PPU-jiOddelek: Novice / Grafične kartice | 5697 (3190) | Senitel |
» | Nove slike PPU-jaOddelek: Novice / Grafične kartice | 4649 (3238) | jest10 |
» | Nove podrobnosti o PhysX (PPU) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 9719 (8129) | CCfly |