Novice » Grafične kartice » Nove podrobnosti o PhysX (PPU)
Bistri007 ::
Ta izjava ni čisto res:
Pred CPUji oz. preden je IntEl naredil CPU so male napravice imele specializirana vezja in npr. kalkulatorji so bili sestavljeni iz množice čipov, ki so vsak delali svojo nalogo. To, da je bilo vse skupaj zelo nemodularno, ni potrebno posebej poudarjati.
Se sedaj vračamo v preteklost?
Gre se za čisto logično nadaljevanje decentralizacije računalnikov. Včasih je pač CPU skrbel za vse, kar pa ni preveč pametna ideja - ker je CPU pač procesor za čisto splošno uporabo in se ne znajde najbolje pri specializiranih nalogah.
Pred CPUji oz. preden je IntEl naredil CPU so male napravice imele specializirana vezja in npr. kalkulatorji so bili sestavljeni iz množice čipov, ki so vsak delali svojo nalogo. To, da je bilo vse skupaj zelo nemodularno, ni potrebno posebej poudarjati.
Se sedaj vračamo v preteklost?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
OwcA ::
Še prej si imel stroje, ki so računali vse. Kaj hočeš povedati?
Otroška radovednost - gonilo napredka.
barbarpapa1 ::
Zdravo
Sem si malo pogledal to zadevo. Zanimivo, ni kaj. Rad bi povedal, da zadeva še zdaleč ni zanimiva samo za igričarje, temveč ima potencial tudi za "resne" simulacije (Metoda končnih elementov, mehanika fluidov (CFD) itd....), Še vedno pa sem prepričan, da bodo kljub PPU-ju pri igrah v uporabi na nek način poenostavljene simulacije, katerih cilj bo doseči "vizualni" realizem, torej ni nujno, da bodo (ali so) rezultati tovrstnih kvazi simulacij uporabni tudi kot "inženirski" rezultati. V to me je prepričal tudi prikaz grafičnih sposobnosti PS3 in sicer premikanje račke po vodi. Sama sled in valovanje vode za račko je izgledalo zelo realistično (za igro verjetno povsem dovolj dobro), povsem drugačen pa je izgled neposredno pred račko, tam, kjer se tvori valovna fronta. Tam enostavno vala ni, pri tej hitrosti račke, bi celo rekel, da bi moralo celo priti do pršenja vode, ker bi se le-ta odcepila od trupa račke (je pa res, da je video zelo majhen )....Kakorkoli, ta PPU je sicer precejšen korak do real time realnih (rečimo temu inženirsko uporabnih) simulacij, vendar smo še zelo daleč od cilja (zato pa bodo še naprej potrebne zverine tipa Cray....). Ko bomo lahko zadeve simulirali v real time, tedaj bo tudi ray tracing ali radiosity delal v real time....
Če drži, da je CELL procesor v PS3 res predvsem vektorski procesor, potem pa so mu simulacije (ni nujno real time) pisane na kožo, saj se vse prej navedene simulacije (FEM, CFD....) na koncu koncev računajo kot matrike....
Za konec še vprašanje: Ali CELL računa z dvojno natančnostjo?
Pa fajn simulirajte
LP
Jože
Sem si malo pogledal to zadevo. Zanimivo, ni kaj. Rad bi povedal, da zadeva še zdaleč ni zanimiva samo za igričarje, temveč ima potencial tudi za "resne" simulacije (Metoda končnih elementov, mehanika fluidov (CFD) itd....), Še vedno pa sem prepričan, da bodo kljub PPU-ju pri igrah v uporabi na nek način poenostavljene simulacije, katerih cilj bo doseči "vizualni" realizem, torej ni nujno, da bodo (ali so) rezultati tovrstnih kvazi simulacij uporabni tudi kot "inženirski" rezultati. V to me je prepričal tudi prikaz grafičnih sposobnosti PS3 in sicer premikanje račke po vodi. Sama sled in valovanje vode za račko je izgledalo zelo realistično (za igro verjetno povsem dovolj dobro), povsem drugačen pa je izgled neposredno pred račko, tam, kjer se tvori valovna fronta. Tam enostavno vala ni, pri tej hitrosti račke, bi celo rekel, da bi moralo celo priti do pršenja vode, ker bi se le-ta odcepila od trupa račke (je pa res, da je video zelo majhen )....Kakorkoli, ta PPU je sicer precejšen korak do real time realnih (rečimo temu inženirsko uporabnih) simulacij, vendar smo še zelo daleč od cilja (zato pa bodo še naprej potrebne zverine tipa Cray....). Ko bomo lahko zadeve simulirali v real time, tedaj bo tudi ray tracing ali radiosity delal v real time....
Če drži, da je CELL procesor v PS3 res predvsem vektorski procesor, potem pa so mu simulacije (ni nujno real time) pisane na kožo, saj se vse prej navedene simulacije (FEM, CFD....) na koncu koncev računajo kot matrike....
Za konec še vprašanje: Ali CELL računa z dvojno natančnostjo?
Pa fajn simulirajte
LP
Jože
Gundolf ::
Cell računa z enojno natančnostjo.
Samo upam da zdaj ne mešaš PS3 in PPU, ker ga le ta ne vsebuje.
Samo upam da zdaj ne mešaš PS3 in PPU, ker ga le ta ne vsebuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gundolf ()
barbarpapa1 ::
Zdravo
Mislim, da ločim med CELL-om in PPU. Cell je delovno živinče PS3, PPU pa add-on procesor za uporabo v PC-ju (ali katerem koli drugem compu, za katerega bo narejena razširitvena kartica). Bi pa me ne čudilo, če bi imela dokaj podobne osnove. Prav tako me ne bi presenetilo, če bi SONY razširil CELL na double precision (vse resne simulacije delujejo v double precision) in ga ponudil v podobne namene kot PhysX svoj PPU.
Pa fajn se simulirajte....
LP
Jože
Mislim, da ločim med CELL-om in PPU. Cell je delovno živinče PS3, PPU pa add-on procesor za uporabo v PC-ju (ali katerem koli drugem compu, za katerega bo narejena razširitvena kartica). Bi pa me ne čudilo, če bi imela dokaj podobne osnove. Prav tako me ne bi presenetilo, če bi SONY razširil CELL na double precision (vse resne simulacije delujejo v double precision) in ga ponudil v podobne namene kot PhysX svoj PPU.
Pa fajn se simulirajte....
LP
Jože
CCfly ::
Ageia Technologies, Inc., provider of both hardware and software-based physics solutions for video games, has announced that it will develop physics-based middleware using technologies based on Ageia’s NovodeX physics software for the PlayStation 3 development environment.
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=5529
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=5529
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | CellFactor: Revolution Free GameOddelek: Igre | 1356 (1209) | Mavrik |
» | PhysX - 1. fizikalno procesna enota (PPU)Oddelek: Novice / Grafične kartice | 5411 (3179) | kobilica |
» | Namenski čip za umetno inteligencoOddelek: Novice / Grafične kartice | 2838 (2264) | MrStein |
» | Maja prihajajo prvi PPU-jiOddelek: Novice / Grafične kartice | 5694 (3187) | Senitel |
» | Nove slike PPU-jaOddelek: Novice / Grafične kartice | 4648 (3237) | jest10 |