Forum » Igre » Source koda zahtevnejše igre
Source koda zahtevnejše igre
MihaFirst ::
zdravo!
mene zanima, če se da brezplačno al pa vsaj dokaj ugodno dobit source kodo ene kompleksne strelske igre, ki bi jo pol jst lahk predelal in vrgu v svoje 3d okolje? se pravi, moja grafika in tuja koda gibanja, kontrol itd.
mene zanima, če se da brezplačno al pa vsaj dokaj ugodno dobit source kodo ene kompleksne strelske igre, ki bi jo pol jst lahk predelal in vrgu v svoje 3d okolje? se pravi, moja grafika in tuja koda gibanja, kontrol itd.
www.gamma.si
Poldi112 ::
Ja. Doom, Quake. Pojdi na njihov homepage.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Vesoljc ::
afaik je tudi q3 engine free za nekomercialne projekte. lahko prebrskas tudi tukaj.
srecno pa v naboljsem smislu...
srecno pa v naboljsem smislu...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
klemen22 ::
edward: Torej si kmalu lahko obetamo Quake 5 s tvoje strani?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
mtosev ::
V kateremu programskem jeziku je to?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
DOOM_er ::
čeprou je večinoma c++ z openGL ... ko bom imel čas (zdaj ga niam - šola ) se bom malo bolje posvetil openGLu
Robots will steal your job. But that's OK
dronyx ::
Večina spodobnih računalniških iger ima kot dodatek še poseben program, ki omogoča prav to kar želiš. Uporabiš njihov grafični pogon in ustvariš svoje svetove in like. To msilim da je daleč najlažja pot.
Kot mi je znano tudi pravi razvijalci iger ne počno vsega od začetka, ampak ali kupijo licenco, ali naredijo svoj grafični pogon v katerem potem igro dokončajo. To je prej proces za razne "level designerje", grafike in podobne kadre, kot pa za programerje v Cju.
Imam pa občutek, da je problem tu v tem, da je zadeva tako časovno zahtevna, da prej obupaš preden prideš do kakšnega vzpodbudnega rezultata. Koliko iger ni nikdar izšlo, pa so na njih delale cele ekipe programerjev in razvijalcev.
Recimo naš Hannibal.
Kot mi je znano tudi pravi razvijalci iger ne počno vsega od začetka, ampak ali kupijo licenco, ali naredijo svoj grafični pogon v katerem potem igro dokončajo. To je prej proces za razne "level designerje", grafike in podobne kadre, kot pa za programerje v Cju.
Imam pa občutek, da je problem tu v tem, da je zadeva tako časovno zahtevna, da prej obupaš preden prideš do kakšnega vzpodbudnega rezultata. Koliko iger ni nikdar izšlo, pa so na njih delale cele ekipe programerjev in razvijalcev.
Recimo naš Hannibal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Wolfenstein: The New Order (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 17104 (9406) | kitl76 |
» | ID objavil izvorno kodo Doom 3 pogona in to pod GPL 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 13827 (10275) | opeter |
» | 'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Igre | 14640 (11502) | MrStein |
» | Quake IV - Multiplayer (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9362 (6136) | ERGY |
» | V razvoju je igra ki jo razvija slovenski razvijalec, vendar to ni Arxel Tribe! (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4605 (3279) | Vesoljc |