Forum » Omrežja in internet » Kako odpraviti odzivni čas (ping) ???
Kako odpraviti odzivni čas (ping) ???
Lex_Luthor ::
Pozdravljeni,
Imam siol adsl 1Mb. Ne razumem zakaj z vsemi programi na off, firewall zoprt,... mi igrca UT '99 pinga (in to ful). Prijatlom z istim adslom pa ne toliko, oni se igrajo po vsej evropi brez velikih tezav.
imam laptop HP nx8220 star 1mesec, tkoda mislim, da tehnika ni ovira.
Prosim, kje je rešitev?
lep pozdrav
Imam siol adsl 1Mb. Ne razumem zakaj z vsemi programi na off, firewall zoprt,... mi igrca UT '99 pinga (in to ful). Prijatlom z istim adslom pa ne toliko, oni se igrajo po vsej evropi brez velikih tezav.
imam laptop HP nx8220 star 1mesec, tkoda mislim, da tehnika ni ovira.
Prosim, kje je rešitev?
lep pozdrav
Lex_Luthor ::
pinging kanin.arnes.si [193.2.1.87] with 32 bytes of data:
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=180ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=156ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=211ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=196ms TTL=248
Reqest timed out.
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=202ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=151ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=171ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=132ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=157ms TTL=248
Pinging statistics for 193.2.1.87:
Packets: sent = 10, recived =9, lost = 1 (10% loss),
approximate round trip times in milli-seconds:
minimum = 132ms, maximum = 211ms, average = 172
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=180ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=156ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=211ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=196ms TTL=248
Reqest timed out.
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=202ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=151ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=171ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=132ms TTL=248
reply from 193.2.1.87: bytes=32 time=157ms TTL=248
Pinging statistics for 193.2.1.87:
Packets: sent = 10, recived =9, lost = 1 (10% loss),
approximate round trip times in milli-seconds:
minimum = 132ms, maximum = 211ms, average = 172
Lex_Luthor ::
oj,
sklopim vse kr rabe net, grem v igrco in se povežem na kak server v slo. in edino meni mi pinga tko, da v bistvu nemorm igrat.
sklopim vse kr rabe net, grem v igrco in se povežem na kak server v slo. in edino meni mi pinga tko, da v bistvu nemorm igrat.
Ales ::
Aja, pozabil napisat:
najbolj zanesljiva rešitev za popolno odpravo pinga in kakršnegakoli odzivnega časa je, da izklopiš računalnik iz omrežja...
najbolj zanesljiva rešitev za popolno odpravo pinga in kakršnegakoli odzivnega časa je, da izklopiš računalnik iz omrežja...
iNN ::
Zivijo!
Torej moras se zavedat, da verjetno ni pri teb nobenga problema. Dostopni cas je v vecini odvisen od drugih dejavnikov kot pa od konfiguracije tvoje masine. Najboljs je ce poklices na siol pa vprasas ce ti lahko kako pomagajo. Ceprov kakor vem, bos naletel na gluha usesa.
Torej moras se zavedat, da verjetno ni pri teb nobenga problema. Dostopni cas je v vecini odvisen od drugih dejavnikov kot pa od konfiguracije tvoje masine. Najboljs je ce poklices na siol pa vprasas ce ti lahko kako pomagajo. Ceprov kakor vem, bos naletel na gluha usesa.
==
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iNN ()
Saladin ::
Ping ti je res užasan.
Preveri nastavitve za mrežno ter pppoe povezavo. Ročno vtipkaj DNS naslove, ter poskusi vklapljat/izklaplat razne kompresije, netbios nastavitve,...
Preveri nastavitve za mrežno ter pppoe povezavo. Ročno vtipkaj DNS naslove, ter poskusi vklapljat/izklaplat razne kompresije, netbios nastavitve,...
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
rok86 ::
Lex_Luthor ::
zdejle sm SiOLa klicu in so rekl, da bodo linijo preverl.
mislim, da se bo vseskupi zavleklo v nedoglet in da plačujem SiOL brez veze!!!
Niti ene 7 let stare igrce ne morm igrat...
...SiOL sux
mislim, da se bo vseskupi zavleklo v nedoglet in da plačujem SiOL brez veze!!!
Niti ene 7 let stare igrce ne morm igrat...
...SiOL sux
Lex_Luthor ::
no, ja...
... hvala za informacijo.
sam SiOL suxa.
... hvala za informacijo.
sam SiOL suxa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lex_Luthor ()
Microsoft ::
Odpri Command Prompt in napisi netstat, vsebino pa potem prekopiraj sem.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
BlazP ::
Pa da ne bi slucajno na zegn probaval izklaplat/vklaplat razne kompresije in netbios nastavitve, ce ne ves kaj delas. Ne vem kak sploh lahka kdo svetuje tako oslarijo "probi neki strcat tam, pa bo mogoce delal".
Lex_Luthor ::
Sm SiOla klicu in so prej poslal strokovnjaka s Telekoma in je jeku, da ping za siol.si je v normah.
Tkoda oni so kriti. Je pa res, da mi dela za vse druge serverje prekleto počasi, 3x manj kot naj bi delovalo. Tkoda za dnar, ki ga plačujem, mam 3x manj kot drugi. Dodal je, da naj pokličem nazaj na SiOL in naj povem, da je on bil tuki in da je reku, da naj bolj odprejo signal.
KONČNO PA VEM, KJE JE POINT PINGA, KAJ JE TO IN ZAKAJ NASTAJA.
Ko bom imel čas bom polkicu spet tja, pa vas obvestim.
Microsoft, kako se uno v cmdju kopira?
Tkoda oni so kriti. Je pa res, da mi dela za vse druge serverje prekleto počasi, 3x manj kot naj bi delovalo. Tkoda za dnar, ki ga plačujem, mam 3x manj kot drugi. Dodal je, da naj pokličem nazaj na SiOL in naj povem, da je on bil tuki in da je reku, da naj bolj odprejo signal.
KONČNO PA VEM, KJE JE POINT PINGA, KAJ JE TO IN ZAKAJ NASTAJA.
Ko bom imel čas bom polkicu spet tja, pa vas obvestim.
Microsoft, kako se uno v cmdju kopira?
Saladin ::
Glede kompresij se pozna razlika (do 25ms).
Seveda nekatere kombinacije sploh ne delajo, zato moraš poznat default nastavitve.
Seveda nekatere kombinacije sploh ne delajo, zato moraš poznat default nastavitve.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Microsoft ::
Kak mislis, kak se kopira?! Tko, kot si naredil za ping malo visje, naredi se za netstat. Mislim, sej ni nobene umetnosti. Samo da namesto ping napises netstat. To je vsa umetnost.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Lex_Luthor ::
Prepiasl :)
Proto Local Address Foreign Address State
TCP jst:1025 localhost:18350 ESTABLISHED
TCP jst:18350 localhost:1025 ESTABLISHED
TCP jst:1130 chello062178197017.4.15.vie.surfer.at:1358 ESTABLISHED
TCP jst:1154 baym-cs192.msgr.hotmail.com:1863 ESTABLISHED
TCP jst:1179 tjas-ku99cedpsf:2491 ESTABLISHED
TCP jst:1194 193.189.170.199:http CLOSE_WAIT
TCP jst:1230 207.68.178.61:http CLOSE_WAIT
TCP jst:1547 BNS-250-209-74.dial-up.dns.siol.net:4169 ESTABLISHED
TCP jst:1591 69.9.183.66:http ESTABLISHED
TCP jst:1601 216.239.57.147:http ESTABLISHED
Proto Local Address Foreign Address State
TCP jst:1025 localhost:18350 ESTABLISHED
TCP jst:18350 localhost:1025 ESTABLISHED
TCP jst:1130 chello062178197017.4.15.vie.surfer.at:1358 ESTABLISHED
TCP jst:1154 baym-cs192.msgr.hotmail.com:1863 ESTABLISHED
TCP jst:1179 tjas-ku99cedpsf:2491 ESTABLISHED
TCP jst:1194 193.189.170.199:http CLOSE_WAIT
TCP jst:1230 207.68.178.61:http CLOSE_WAIT
TCP jst:1547 BNS-250-209-74.dial-up.dns.siol.net:4169 ESTABLISHED
TCP jst:1591 69.9.183.66:http ESTABLISHED
TCP jst:1601 216.239.57.147:http ESTABLISHED
Saladin ::
PPPoe Settings - Enable/Disable software compression
PPP Link - (not)/Use IP header compression
adresses, suffixes, netbios
Z DNS adress in suffixi sem se prenehal ukvarjat, software oz. IP compression ter netbios pa imajo vidne učinke na povezavi
PPP Link - (not)/Use IP header compression
adresses, suffixes, netbios
Z DNS adress in suffixi sem se prenehal ukvarjat, software oz. IP compression ter netbios pa imajo vidne učinke na povezavi
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Lex_Luthor ::
en dan bom pop****. Sem bil pri prijatelju v Ajdovščini in tam na popolnoma enakem paketu adsl (1mbit) kot imam jaz so igral na štirih računnalnikih igrco bres nobenga pinga.
Maaaah; nemorem več.
Maaaah; nemorem več.
Malkec ::
Siol spet pinga!!!!!!!!!!!!
/* Xaser 3 * 939 dual sata 2 * Opti165 (ccb1e0608mpmw) @2933 MHZ*/
/*TT 120 * X800 XL *1GB Transcend pc 3200 * MAxtor 160 GB SATA II /
/*TT 120 * X800 XL *1GB Transcend pc 3200 * MAxtor 160 GB SATA II /
antonija ::
@Lex_Luthor: Dej prosim pejd na google ali pa na wikipedio prebrat kaj je ping in kaj meritve pinga pomenijo. Sej izjave da nekdo igra "igrico brez pinga" so strasno lustkane in cloveka nasmejejo, sam cez nekaj casa pa ratajo neumne...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Lex_Luthor ::
@antonija: dej, prosim, če ti ne paše, ne brat. Skadi še kako rastlino raje. Sploh ni več point v igrci. Meni in še marsikateremu daje siol 3x manj možnosti za isto ceno!!!
tkoda, prosim
hvala za razumevanje
p.s.
In noben ne ve vse, tkoda če ti, ki veš kaj je ping to ne pomeni, da vemo vsi; Hvala za nasvet, grem prebirat še tja kaj je ping ker zgleda (vsaj po tvoje), da mi je tehnik telekoma slabo razložu.
tkoda, prosim
hvala za razumevanje
p.s.
In noben ne ve vse, tkoda če ti, ki veš kaj je ping to ne pomeni, da vemo vsi; Hvala za nasvet, grem prebirat še tja kaj je ping ker zgleda (vsaj po tvoje), da mi je tehnik telekoma slabo razložu.
BlazP ::
Lex_luthor: vzemi v roke pogodbo, ki jo imas s Siolom in povej katere so te moznosti iz pogodbe, ki so 3x manjse v primerjavi z ostalimi.
Izi ::
Vsi ste skurcali ubogega Lex_Luthor-ja, nobeden pa se ne potrudi in mu v parih besedah pove kaj ping sploh je.
Ping je orodje za preverjanje odzivnosti TCP/IP mreže oz. Interneta.
Ping pošlje ICMP (echo request) paketek na naslov, ki ga izbereš in čaka na odgovor (echo response) (primer: ping www.arnes.si)
Če dobi odgovor nazaj napiše čas v milisekundah, ki ga je potreboval, da je dobil odgovor.
To je vse kar je treba vedeti o pingu.
In sedaj bistvo:
Pinga ne moreš odpraviti ampak je vedno tu saj paketki vedno potrebujejo nekaj časa da se vrnejo.
Dobro pa je, da je ping čim manjši, še posebno za igranje hitrih strelskih iger.
Če je ping večji od 200ms v mrežnih streljačinah nimaš kaj dosti za iskati in najti moraš drug server, ki bo imel ping manjši od 100ms
Ping 1000ms pomeni, da v mrežni igri vse počneš z eno sekundo zakasnitve.
Tvoja igra deluje še vedno povsem dobro in hitro, samo nikogar ne boš zadel z svojo pištolo, ker bo on v tistem trenutku že eno sekundo naprej. Lahko pa seveda strejlaš vse tiste, ki stojijo na mestu
Pomembno:
Za downloadanje in surfanje po internetu ping sploh ni važen in ne vpliva na nič.
Za visok ping ni kriv SiOL ali katerikoli ISP ampak slabo stanje povezave (kabli) med teboj in tvojim ISP
Če si torej na SiOLu in imaš visok ping, so za to krivi slabi Telekomovi kabli (parica) in tukaj se večinoma ne da nič narediti.
Nekje na tistih "kilometrih ali metrih" kabla med tvojo hišo in najbližjo centralo je kabel pretanek ali slabo povezan.
Zaključek:
Lex_Luthor, SiOl ti zagotavlja samo hitrost downloada in uploada in to je izpolnil.
Tvoj problem je "visok ping" saj imaš do arnesa 170ms ko bi moral biti pod 20ms
Ne uporablaj več več besedne zveze "nekdo ali nekaj pinga", ker je smešno in brezveze
Če SiOL po pregledu tvoje linije ni mogel nič narediti potem je kriv Telekom in edina možnost, če hočeš dobro igrati mrežne igre je da greš na kabelski internet, ki gre po drugem kablu.
Ping je orodje za preverjanje odzivnosti TCP/IP mreže oz. Interneta.
Ping pošlje ICMP (echo request) paketek na naslov, ki ga izbereš in čaka na odgovor (echo response) (primer: ping www.arnes.si)
Če dobi odgovor nazaj napiše čas v milisekundah, ki ga je potreboval, da je dobil odgovor.
To je vse kar je treba vedeti o pingu.
In sedaj bistvo:
Pinga ne moreš odpraviti ampak je vedno tu saj paketki vedno potrebujejo nekaj časa da se vrnejo.
Dobro pa je, da je ping čim manjši, še posebno za igranje hitrih strelskih iger.
Če je ping večji od 200ms v mrežnih streljačinah nimaš kaj dosti za iskati in najti moraš drug server, ki bo imel ping manjši od 100ms
Ping 1000ms pomeni, da v mrežni igri vse počneš z eno sekundo zakasnitve.
Tvoja igra deluje še vedno povsem dobro in hitro, samo nikogar ne boš zadel z svojo pištolo, ker bo on v tistem trenutku že eno sekundo naprej. Lahko pa seveda strejlaš vse tiste, ki stojijo na mestu
Pomembno:
Za downloadanje in surfanje po internetu ping sploh ni važen in ne vpliva na nič.
Za visok ping ni kriv SiOL ali katerikoli ISP ampak slabo stanje povezave (kabli) med teboj in tvojim ISP
Če si torej na SiOLu in imaš visok ping, so za to krivi slabi Telekomovi kabli (parica) in tukaj se večinoma ne da nič narediti.
Nekje na tistih "kilometrih ali metrih" kabla med tvojo hišo in najbližjo centralo je kabel pretanek ali slabo povezan.
Zaključek:
Lex_Luthor, SiOl ti zagotavlja samo hitrost downloada in uploada in to je izpolnil.
Tvoj problem je "visok ping" saj imaš do arnesa 170ms ko bi moral biti pod 20ms
Ne uporablaj več več besedne zveze "nekdo ali nekaj pinga", ker je smešno in brezveze
Če SiOL po pregledu tvoje linije ni mogel nič narediti potem je kriv Telekom in edina možnost, če hočeš dobro igrati mrežne igre je da greš na kabelski internet, ki gre po drugem kablu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
BlazP ::
Izi, smesno in brezveze je to, kako ti na zacetku definiras ping kot orodje, vse naprej ga pa uporabljas kot lastnost povezave(zakasnitev). Drat med hiso in centralo prakticno ne vnasa nobene zakasnitve. Najvec zakasnitev nastane pri odbelavi paketov na vmesnih napravah na poti.
antonija ::
Vsi ste skurcali ubogega Lex_Luthor-ja, nobeden pa se ne potrudi in mu v parih besedah pove kaj ping sploh je.
Lacni kitajci pa lovljenje rib pa pregovori pa to... Sej izgleda kruto, sam naucit se poiskat informacije ki jih potrebujes je se kako uporabna stvar in enkrat se bo tud to treba naucit.
Lacni kitajci pa lovljenje rib pa pregovori pa to... Sej izgleda kruto, sam naucit se poiskat informacije ki jih potrebujes je se kako uporabna stvar in enkrat se bo tud to treba naucit.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Izi ::
Izi, smesno in brezveze je to, kako ti na zacetku definiras ping kot orodje, vse naprej ga pa uporabljas kot lastnost povezave(zakasnitev).
Mogoče se sliši smesno in brezveze ampak tako je.
Ping je v bistvu programček, ki se požene z ukazom "ping". Iz tega sledi, da je ping orodje. Tako je definiran tudi v wikipediji.
Ampak za tisti rezultat, ki ga ta programček izpljune je bilo tudi treba uporabiti neko besedo in tako se je besedica "ping" uveljavila tudi za rezultat, ki ga dobiš.
Če še vedno ni jasno bom dal še en primer:
Imaš programček, ki se imenuje 3DMark. In za rezultat, ki ga na koncu dobiš z tem programom se je tudi uveljavilo, da dobiš recimo 5000 3DMarkov.
Lahko bi rekel, da si dobil 5000 točk z programom 3DMark, ali da si dobil 5000 3DMarkov.
Lahko bi rekel, da si dobil 20ms z programčkom Ping, ali pa da imaš ping 20ms. Štekaš?
Zdej sem pa razložil tako, da bi tudi moja mama tole razumela
Po pravici povedano, še sami ISP-ji ne vedo točno zakaj imajo nekateri na isti centrali toliko višje pinge od ostalih.
Seveda ima lahko vsak svoje mnenje glede tega, ampak jaz še vedno trdim, da visok ping nastane na slabih kablih v okolici tvojega stanovanja.
Primer:
Lex_Luthor in njegov sosed v sosednji ulici "pingata" arnes prek popolnoma istih "vmesnih napravah na poti" kot praviš ti. In bi torej morala doživeti popolnoma isto "zakasnitev pri odbelavi paketov".
Zakaj torej dobi Lex_Luthor rezultat 170ms, njegov sosed nekaj hiš naprej pa samo 15ms.
Vsa razlika nastane na "last mile" oz. na slabih kablih , ki jih je verjetno Lex_Luthor-jev dedek pred 50 leti sam zakopaval v zemljo okoli njihove hiše
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
antonija ::
Jst cist dobr vem zakaj imam od casa do casa zeloooo visoke pinge pri meni glede na druge na isti centrali. Pa kabel nikoli ni bil in nikoli ne bo signifikanten faktor. Ko enkrat paket starta po kablu ali pride do konca (dobis izmerjen "ping") ali pa ne pride (izgubljen paketek). Da bi pa kabel sam od sebe zadrzeval paketke preden jih spusti naprej si pa ne znam razlozit.... edino dolzina kabla (ob predpostavki da se paketi ne izgubljajo) lahko vpliva na cas, ampak so te razlike nekako zanemarljive...
Sej res ni tezko vse internetne tezave v nasi drzavi naprtit telekomu, sam zmerom pa to ne gre. Ce paketi "prezivijo" kabel, potem jih nekaj na zacetku/konca kabla "upocasnjuje", oz. "zadrzuje" in ti posledicno izmeris "visok ping".
Sej res ni tezko vse internetne tezave v nasi drzavi naprtit telekomu, sam zmerom pa to ne gre. Ce paketi "prezivijo" kabel, potem jih nekaj na zacetku/konca kabla "upocasnjuje", oz. "zadrzuje" in ti posledicno izmeris "visok ping".
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Izi ::
antonija, problem je v tem, da se ne izgubijo vsi paketi ampak se izgubljajo samo nekateri.
Poglej še enkrat rezultat Lex_Luthorja in opazil boš, da je bil en paketek od desetih izgubljen, ostali pa so se komaj prebili nazaj.
Računalnik mora za vsak paketek, ki ga pošlje dobiti nazaj odgovor, da je paketek uspešno prispel na cilj.
Če tega odgovora ni potem pošlje isti paketek še enkrat in to ponavlja toliko časa, da dobi pozitivni odgovor.
Nato se loti pošiljanja naslednjega paketka ...
Čim sabši so kabli več paketkov se enostavno nikoli ne vrne in zato jih mora računalnik poslati ponovno in to ponavlja toliko časa, da dobi nazaj vse kar bi moralo nazaj priti. In tukaj je ta zakasnitev.
Paketek se na slabem kablu ne izgubi ampak se lahko samo malenkost poškoduje in ni več enak poslanemu paketku, zato se vrnjeni rezultat ne ujema in paketek se šteje za izgubljen, čeprav je v bistvu prišel do cilja.
Ali ti dobiš vse paketke nazaj že od prve ali pa mora računalnik vsak paket poslati desetkrat.
Tako ima nekdo zakasnitev 10ms tisti drugi pa 100ms.
Poglej še enkrat rezultat Lex_Luthorja in opazil boš, da je bil en paketek od desetih izgubljen, ostali pa so se komaj prebili nazaj.
Računalnik mora za vsak paketek, ki ga pošlje dobiti nazaj odgovor, da je paketek uspešno prispel na cilj.
Če tega odgovora ni potem pošlje isti paketek še enkrat in to ponavlja toliko časa, da dobi pozitivni odgovor.
Nato se loti pošiljanja naslednjega paketka ...
Čim sabši so kabli več paketkov se enostavno nikoli ne vrne in zato jih mora računalnik poslati ponovno in to ponavlja toliko časa, da dobi nazaj vse kar bi moralo nazaj priti. In tukaj je ta zakasnitev.
Paketek se na slabem kablu ne izgubi ampak se lahko samo malenkost poškoduje in ni več enak poslanemu paketku, zato se vrnjeni rezultat ne ujema in paketek se šteje za izgubljen, čeprav je v bistvu prišel do cilja.
Ali ti dobiš vse paketke nazaj že od prve ali pa mora računalnik vsak paket poslati desetkrat.
Tako ima nekdo zakasnitev 10ms tisti drugi pa 100ms.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
antonija ::
Tisti izgubljen paketek je pomojem treba pripisati predolgemu casu. V zadnji koloni ti orodje "ping" napise tudi TTL, ali Time To Live. Po tem casu se paket smatra za izgubljenega in se ga ne pricakuje vec, torej "ping" poslje naslednji paket. Kabel pri tem nima nobene veze. Ali je nekaj na drugi strani kabla rabilo predolgo casa da je odgovorilo na "ping", ali pa je nekaj na prvi strani kabla imelo tako dolgo cakalno vrsto za paketke, da je med cakanjem paket za "ping" zalostno preminil. Kabel pa med tem ni nic delal, sam cakal je na informacije od mreznih naprav in jih posredoval naprej.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
bastadu ::
Če pokaže odzivni čas oz. ping npr. 100ms pomeni, da je 1 sam paket potreboval toliko časa, da je prišel nazaj in ni bilo nobenih 'vmesnih' izgubljenih paketkov, ki bi bili vzrok za povečan ping. Pa za občasno povečan ping nikakor ne moreš kriviti slabih kablov, se ti ne zdi?
Jan987 ::
če imaš res vse programe ugasnjene (sploh kakšne torrente al pa p2p) pol mogoče mal poglej kako vaš zvezan kabl če si ga sam delov. Pa tud un k sm ga jest dobu od siola zraven je bil crap k če je bil direktno v modem je delal če je bil pa umes še router pase je že ustavl. pol sm sam še enkrat konektorčk nov gor dal nakonc pa je zadeva delala full dobr tko da poglej ako maš zvezane kable (kako morjo bit žičke po barvah je vse na netu) pa al maš ti slučajno rač. povezan v mrežo preko routerja pa ti še kšn drug računalnik odžira povezavo?
Izi ::
Če je pingani računalnik res toliko obremenjen da ne more poslati nazaj podatka o prejetem paketku se ta paket res izgubi.
Pri slabih kablih pa se paketek lahko "poškoduje" (spremeni se samo en bit) in pingani računalnik pošlje nazaj rezultat, ki se ne ujema z poslanim paketkom.
Zato tvoj računalnik ponovno pošlje isti paketek in to ponavlja dokler ni rezultat pravilen.
In tukaj je potem razlika, da se sosedu poškoduje manj paketkov kot tebi in zato ima on manjšo zakasnitev in zato te tudi vedno ubije v mrežnih igrah
Z slabim kablom mislim na predvsem prevečkrat "štukanim" kablom. Na vsaki povezavi prerezanega kabla se vedno pojavljajo malenkostne motnje, in paketki se tako poškodujejo. Lahko je problem že v samem stanovanju, kjer gre kabel iz kleti v prvo nadstropje prek štirih prostorov in povsod je prekinjen z vtičnico in vtikačem.
Vedno je treba najprej probati priklopiti se direkt na kabel, ki pride v stanovanje. Že tako se lahko reši polovico problemov ...
Pri slabih kablih pa se paketek lahko "poškoduje" (spremeni se samo en bit) in pingani računalnik pošlje nazaj rezultat, ki se ne ujema z poslanim paketkom.
Zato tvoj računalnik ponovno pošlje isti paketek in to ponavlja dokler ni rezultat pravilen.
In tukaj je potem razlika, da se sosedu poškoduje manj paketkov kot tebi in zato ima on manjšo zakasnitev in zato te tudi vedno ubije v mrežnih igrah
Z slabim kablom mislim na predvsem prevečkrat "štukanim" kablom. Na vsaki povezavi prerezanega kabla se vedno pojavljajo malenkostne motnje, in paketki se tako poškodujejo. Lahko je problem že v samem stanovanju, kjer gre kabel iz kleti v prvo nadstropje prek štirih prostorov in povsod je prekinjen z vtičnico in vtikačem.
Vedno je treba najprej probati priklopiti se direkt na kabel, ki pride v stanovanje. Že tako se lahko reši polovico problemov ...
antonija ::
Pri slabih kablih pa se paketek lahko "poškoduje" (spremeni se samo en bit) in pingani računalnik pošlje nazaj rezultat, ki se ne ujema z poslanim paketkom.
Ping poslje na izbran IP en paketek. In caka. Ce pride paketek nazaj, napise kot rezultat lastnosti paketka in cas, ki ga je porabil za celo pot. Ce se paketek izgubi, je rezultat izgubljen paketek. In potem poslje naslednji paket...
In tako za vsak paketek posebaj.... tko da to ne more imet vpliva pa "ping" (cas, ki ga paketek potrebuje da sklene pot). Za vsak paket posebaj se racuna cas, za vsak paket posebaj se poda rezultat. Ce se paket izgubi se izgubi, zato ni ping nic visji. Ce pa paket pride po celi poti nazaj (brez da bi se vmes izgubil/poskodoval) je pa rezultat ze omenjeni cas. Torej izguba paketov ne vpliva na "ping" (cas).
Ping poslje na izbran IP en paketek. In caka. Ce pride paketek nazaj, napise kot rezultat lastnosti paketka in cas, ki ga je porabil za celo pot. Ce se paketek izgubi, je rezultat izgubljen paketek. In potem poslje naslednji paket...
In tako za vsak paketek posebaj.... tko da to ne more imet vpliva pa "ping" (cas, ki ga paketek potrebuje da sklene pot). Za vsak paket posebaj se racuna cas, za vsak paket posebaj se poda rezultat. Ce se paket izgubi se izgubi, zato ni ping nic visji. Ce pa paket pride po celi poti nazaj (brez da bi se vmes izgubil/poskodoval) je pa rezultat ze omenjeni cas. Torej izguba paketov ne vpliva na "ping" (cas).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Izi ::
Hja, saj pravim, da si gklede teh zakasnitev niti ISP-ji sami še niso čisto na jasnem zakaj ima nekdo konstantno visok ping njegov sosed pa ne.
Jaz zatrdno vem, da smo pri dveh prijateljih popravili konstantno visok ping samo z tem, da smo zamenjali komplet vso staro telefonsko napeljavo po hiši.
Jaz zatrdno vem, da smo pri dveh prijateljih popravili konstantno visok ping samo z tem, da smo zamenjali komplet vso staro telefonsko napeljavo po hiši.
antonija ::
Ce si pa ISPji niso na jasnem potem je pa nekaj hudo narobe.... IMO vsi ISPji vejo zakaj je ping v njihov omrezju taksen kot je in zakaj se v popoldanskih in vecernih urah navadno poveca. Ampak dokler jim ni treba tega popravljat (ker imamo pac samo dve omrezji, telefonsko in kabelsko; premalo konkurence). Ce/ko pride alternativa, bojo tud zdajsnji vodilni ponudniki internetnih storitev morali nadgraditi svoja omrezja na ustrezno raven.
Tisto z zamenjavo napeljave pa ne vrjamem da je vplivalo na ping... je pa verjetno vplivalo na delez izgubljenih paketkov, to pa ja.
Tisto z zamenjavo napeljave pa ne vrjamem da je vplivalo na ping... je pa verjetno vplivalo na delez izgubljenih paketkov, to pa ja.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BlazP ::
Izi: takoj ko se paketek malo "poskoduje" na poti, ga bo naslednja naprava takoj zavrgla. Tudi ce tvoj racunalnik sprejme ta paketek, bo pogledu, ce se je "malo poskodoval". In ce se je, ga bo tudi zavrgel.
NoComent! ::
antonija:
Točno toda to ni odvisno od fizične povezave.
"Ping" je definiran na tretjem nivoju ISO/OSI,
izgubljeni paketi zaradi kabla pa stvar prvega oz drugega. OSI
Ping poslje na izbran IP en paketek. In caka. Ce pride paketek nazaj, napise kot rezultat lastnosti paketka in cas, ki ga je porabil za celo pot. Ce se paketek izgubi, je rezultat izgubljen paketek. In potem poslje naslednji paket...
Točno toda to ni odvisno od fizične povezave.
"Ping" je definiran na tretjem nivoju ISO/OSI,
izgubljeni paketi zaradi kabla pa stvar prvega oz drugega. OSI
SasoS ::
samo afaik razen wifija nižji nivoji ne delajo retransmitov...torej je izgubljen tudi paket na 3. nivoju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SasoS ()
Lex_Luthor ::
BTW
Vse deluje kot bi moglo.
SiOL, nevemkako, je moj problem odpravil in zdele se lahk igram prek neta.
waw Kolk laufa ;)
Vse deluje kot bi moglo.
SiOL, nevemkako, je moj problem odpravil in zdele se lahk igram prek neta.
waw Kolk laufa ;)
antonija ::
Pol zdaj nimas vec pinga?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Internet problemOddelek: Pomoč in nasveti | 2934 (2707) | theBill |
» | Hipkom.net internet povezava (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Omrežja in internet | 21456 (10564) | rontajzel |
» | Wlan router - ODZIVNI ČAS?Oddelek: Kaj kupiti | 1510 (1392) | MaCoFaCo |
» | Slab ping - What to do?Oddelek: Omrežja in internet | 2464 (2065) | KoReNJe |
» | ADSL ping?Oddelek: Omrežja in internet | 3306 (2320) | zile |