Forum » Sedem umetnosti » Kdo na slo-techu razen mene je dj?
Kdo na slo-techu razen mene je dj?
nokia6310 ::
Pozdrav vsem!
Temo nisem odpl zato, da bi se hvalil, ampak zato, ker bi rad da naredimo eno debato o stilu glasbe, načinu mixanja opremi ki jo uporabljate itd.
Sicer ne vem koliko vas te stvari zanimajo ampak vseeno vprašam, ker bi rad podelil svoje dragocene izkušnje z vami.
No in imam prvo vprašanje:
Kje dobiti bite, efekte razne glasbene vložke sample in take stvari ki spadajo zraven, če hočem narediti dober mix?
Tehnično ni tak problem narediti dobrega mixa po istem bitu problem je beat dobiti in razne efekte kot so: ploskanje, žvižganje itd.
Vsi predlogi dobrodošli.
Kolikor vem večina dj-jev uporablja iste posnete efekte, ki jih je možno slišati v različnih mixih.
Hvala vsem za odgovore.
Temo nisem odpl zato, da bi se hvalil, ampak zato, ker bi rad da naredimo eno debato o stilu glasbe, načinu mixanja opremi ki jo uporabljate itd.
Sicer ne vem koliko vas te stvari zanimajo ampak vseeno vprašam, ker bi rad podelil svoje dragocene izkušnje z vami.
No in imam prvo vprašanje:
Kje dobiti bite, efekte razne glasbene vložke sample in take stvari ki spadajo zraven, če hočem narediti dober mix?
Tehnično ni tak problem narediti dobrega mixa po istem bitu problem je beat dobiti in razne efekte kot so: ploskanje, žvižganje itd.
Vsi predlogi dobrodošli.
Kolikor vem večina dj-jev uporablja iste posnete efekte, ki jih je možno slišati v različnih mixih.
Hvala vsem za odgovore.
Turboslav ::
Ja jaz sem tudi DJ.
Najbolj obvladam navezo računalnik + mešalka (Pioneer DJM600), kjer uporabljam Traktor DJ studio.
Drugače imam pa tudi dva Technicsova gramofona SL1200MKII in okoli dvajset plošč,
ampak na gramofone se še učim.
Vrtim schranz in techno, včasih pa tudi kaj drugega...
Najbolj obvladam navezo računalnik + mešalka (Pioneer DJM600), kjer uporabljam Traktor DJ studio.
Drugače imam pa tudi dva Technicsova gramofona SL1200MKII in okoli dvajset plošč,
ampak na gramofone se še učim.
Vrtim schranz in techno, včasih pa tudi kaj drugega...
Sir je dober
madmitch ::
Ufff, pol je pa res že davno od kar sem jaz to počel. Takrat si rabil tri Technicse, ogromen kup maxi singlec, mizo in basta. Verjetno bi danes izgledal kot kakšen bedak.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
nokia6310 ::
Turboslav:
Po nicku sodeč sem mislil, da vrtiš turbofolk.
No pa sej ga zato jst. Kaj pa final scratch a si probal z njim vrtet?
A miksaš komad v komad al daš vsem komadom en beat za podlago pa pol po istem bitu vrtiš vse?
Meni je to najbolš čeprav me gramofoni ne zanimajo.
Plate so drage, predrage za preveč nezahteven folk pa so tudi mp3ji čisto dobri.
Itak imam kompresijo 256 tako da jst ne slišim kompresije.
Drugače pa so gramofoni legende ja mešalka pa sploh čeprav bi za svoje potrebe raje vzel eclerja.
A maš dost efektov pa teh stvari jih kaj uporabljaš?
Veliko dj-jev pretirava z njimi in komad zgubi prvoten smisel no vsaj jst tko razmišljam.
Po nicku sodeč sem mislil, da vrtiš turbofolk.
No pa sej ga zato jst. Kaj pa final scratch a si probal z njim vrtet?
A miksaš komad v komad al daš vsem komadom en beat za podlago pa pol po istem bitu vrtiš vse?
Meni je to najbolš čeprav me gramofoni ne zanimajo.
Plate so drage, predrage za preveč nezahteven folk pa so tudi mp3ji čisto dobri.
Itak imam kompresijo 256 tako da jst ne slišim kompresije.
Drugače pa so gramofoni legende ja mešalka pa sploh čeprav bi za svoje potrebe raje vzel eclerja.
A maš dost efektov pa teh stvari jih kaj uporabljaš?
Veliko dj-jev pretirava z njimi in komad zgubi prvoten smisel no vsaj jst tko razmišljam.
Turboslav ::
@ Nokia 6310
Ne, ne vrtim turbofolka
S final scratchem še nisem vrtel, niti me dotična zadeva ne interesira kaj preveč.
Miksam komade v komad, ker če bi vsem komadov dajal en beat za podlago bi izpadlo čudno, dolgočasno in monotono.
Pioneerjevo mešalko sem vzel zato, ker je to že kar nekaj časa standard po celem svetu.
Zanimal sem se tudi za Eclerja in Allen&Heath, ampak prvi me ni privlačil, tadrugi pa je bil predrag za moje finančne zmožnosti
Efektov na mešalki je menda okrog 8, potem imaš še sampler, kjer lahko narediš loop do 16 beatov. Efekte uporabljam v zmerni meri in čimbolj diskretno, tako da ne povarijo komada in tudi pretiravam ne z njimi.
Ne, ne vrtim turbofolka
S final scratchem še nisem vrtel, niti me dotična zadeva ne interesira kaj preveč.
Miksam komade v komad, ker če bi vsem komadov dajal en beat za podlago bi izpadlo čudno, dolgočasno in monotono.
Pioneerjevo mešalko sem vzel zato, ker je to že kar nekaj časa standard po celem svetu.
Zanimal sem se tudi za Eclerja in Allen&Heath, ampak prvi me ni privlačil, tadrugi pa je bil predrag za moje finančne zmožnosti
Efektov na mešalki je menda okrog 8, potem imaš še sampler, kjer lahko narediš loop do 16 beatov. Efekte uporabljam v zmerni meri in čimbolj diskretno, tako da ne povarijo komada in tudi pretiravam ne z njimi.
Sir je dober
nokia6310 ::
Ja pa ravno v tem je smisel pretiravat pa se ne sme res ne.
Komad mora še vedno imeti prvotno zasnovo s tem se tudi sam strinjam ja.
Drugače mi je pa všeč po istem bitu mixat ker ispade dobro saj ne da bi zdaj 12 ur mixal tako samo če že delam mix mi zgleda kar lepo.
Kako pa se reče tisti funkciji podobna je reloop, ko ti ponavlja eno besedo vnaprej al pa en beat vnaprej če me razumeš?
Pa pol tisto miksaš recimo z nadaljevanjem komada. To mi je zlo dobr pri miksih sam ne vem kako se reče tej funkciji?
Verjetno pa je kak sample.
Komad mora še vedno imeti prvotno zasnovo s tem se tudi sam strinjam ja.
Drugače mi je pa všeč po istem bitu mixat ker ispade dobro saj ne da bi zdaj 12 ur mixal tako samo če že delam mix mi zgleda kar lepo.
Kako pa se reče tisti funkciji podobna je reloop, ko ti ponavlja eno besedo vnaprej al pa en beat vnaprej če me razumeš?
Pa pol tisto miksaš recimo z nadaljevanjem komada. To mi je zlo dobr pri miksih sam ne vem kako se reče tej funkciji?
Verjetno pa je kak sample.
Nejc Pintar ::
@nokia: Glede tega pretiravanja z efekti se 100% strinjam s tabo. Sploh je to značilno za začetnike ki hočejo uporabit vse v enem komadu.
Lahko je biti prvi, če si edini!
Turboslav ::
@ Nokia 6310
Ja, tej funciji se reče sampler, s katerim lahko narediš loop.
Na mešalki ga vklopiš tako, da na effects/sampler gumbu izbereš REC, nato pritisneš rdeč gumb, ki začne utripati in utripa dokler se snema, ugasne pa se avtomatsko. Dolžino loopa lahko nastaviš od 1-16 takta. Loop nato vklopiš z istim gumbom, le da tokrat utripa zeleno, imaš pa tudi funkcijo FADER START, da se loop avtomatsko vklopi, ko prestaviš fader.
Dokaj uporabna zadeva, ampak jaz loope rajši uporabljam v Traktorju.
Ja, tej funciji se reče sampler, s katerim lahko narediš loop.
Na mešalki ga vklopiš tako, da na effects/sampler gumbu izbereš REC, nato pritisneš rdeč gumb, ki začne utripati in utripa dokler se snema, ugasne pa se avtomatsko. Dolžino loopa lahko nastaviš od 1-16 takta. Loop nato vklopiš z istim gumbom, le da tokrat utripa zeleno, imaš pa tudi funkcijo FADER START, da se loop avtomatsko vklopi, ko prestaviš fader.
Dokaj uporabna zadeva, ampak jaz loope rajši uporabljam v Traktorju.
Sir je dober
Tic ::
Plate so drage, predrage za preveč nezahteven folk pa so tudi mp3ji čisto dobri. Itak imam kompresijo 256 tako da jst ne slišim kompresije.
Zanimivo, jaz jo slišim. CDji mi gredo na jetra.
Imam Technics gramofona ter Pioneer DJM 500. Vrtim pa liquid dnb.
Zanimivo, jaz jo slišim. CDji mi gredo na jetra.
Imam Technics gramofona ter Pioneer DJM 500. Vrtim pa liquid dnb.
persona civitas ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tic ()
sketch ::
Hm, jaz sem se vcasih malo ukvarjal s tem, pa sem obupal... tako da tehnično nisem dj :D
Sicer pa, nokia - ne mi zamerit, ampak ti nisi DJ; ti si nadebudnež, ki je instaliral nekaj programov in se ima za DJa. Saj ne da bi te hotel v nič dajat, ampak jaz sem tudi mislil da mi že kar dobro gre - potem ko sem pa ugotovil, koliko moram dejansko še predelat da bom se upal špilat v javnosti... sem pa stvar raje pustil vnemar.
Sicer pa... ja, danes imamo že traktor in podobne finte, ampak jaz sem to še počel na dveh kompih s pitch/speed korektorji (je bilo treba uskladit na uho, brez autsynchinga kot ga ima traktor).
Dejansko je pa tako, da če hočeš bit dober DJ, moraš obvladat tako vinilke kot CDje kot računalnik, če imaš pa še nekaj glasbene šole za sabo da veš razliko med molom in durom pa še toliko bolje. No, pri štanctehnu to niti ni pomembno, ampak precej ko se greš nekaj malo bolj melodičnega pa je že pomembno da komadi pašejo skupaj.
(za primer: najdite bootleg od AndyC-ja, BBC oddaja essential mix januar 2005 - okoli 150 komadov v 2 urah, pa vsi se klapajo. Lep primer predpripravljenega seta, ki ga je naredil nekdo s posluhom in >2 gramofoni).
Sicer pa... o tehniki je veliko debate; nekateri pravijo da je vse razen vinilk moodkiller, posebaj na manjših floorih. Po drugi strani pa Makoto in veliko japoncev rolajo samo še z laptopov. Spectrum je delal z midi inputom iz klaviature in kompom. Kar nekaj, predvsem novih, gre gor izključno z laptopi - ker je ceneje in treba vinilov kupovat. Ampak ravno to pomeni, da ko vidiš tipa z lapopom nisi ziher kaj boš dobil (no, recimo Nova je bil eden prvih z laptopom pri nas, pa mu ni kaj za rečt). Je pa res da igla v brazdi ima svoj filing, ki pa se malo izgubi ko stric tam gori bulji v ekran in pegla miš celo noč. Ni isto.
Skratka... veliko sreče, ampak ne mislit da si zmagal ker ti je ratalo par komadov v vrsto postavit. Ko boš enkrat spravil skupaj poslušljiv demo, ki bo lepo strukturiran (izbor komadov), stilsko konsistenten (podobni komadi, ne best-of-2005-lestvica pa kar je gor je dobro), bo imel lepo krivuljo bpmjev (uvod, nekaj vrhov, zaključek), tehnično neoporečen, lepo popeglan na prehodih (brez sinkopiranega ritma)... in ko boš imel ene par špilov za sabo, potem pa boš lahko res rekel da si DJ.
lp
s.
Sicer pa, nokia - ne mi zamerit, ampak ti nisi DJ; ti si nadebudnež, ki je instaliral nekaj programov in se ima za DJa. Saj ne da bi te hotel v nič dajat, ampak jaz sem tudi mislil da mi že kar dobro gre - potem ko sem pa ugotovil, koliko moram dejansko še predelat da bom se upal špilat v javnosti... sem pa stvar raje pustil vnemar.
Sicer pa... ja, danes imamo že traktor in podobne finte, ampak jaz sem to še počel na dveh kompih s pitch/speed korektorji (je bilo treba uskladit na uho, brez autsynchinga kot ga ima traktor).
Dejansko je pa tako, da če hočeš bit dober DJ, moraš obvladat tako vinilke kot CDje kot računalnik, če imaš pa še nekaj glasbene šole za sabo da veš razliko med molom in durom pa še toliko bolje. No, pri štanctehnu to niti ni pomembno, ampak precej ko se greš nekaj malo bolj melodičnega pa je že pomembno da komadi pašejo skupaj.
(za primer: najdite bootleg od AndyC-ja, BBC oddaja essential mix januar 2005 - okoli 150 komadov v 2 urah, pa vsi se klapajo. Lep primer predpripravljenega seta, ki ga je naredil nekdo s posluhom in >2 gramofoni).
Sicer pa... o tehniki je veliko debate; nekateri pravijo da je vse razen vinilk moodkiller, posebaj na manjših floorih. Po drugi strani pa Makoto in veliko japoncev rolajo samo še z laptopov. Spectrum je delal z midi inputom iz klaviature in kompom. Kar nekaj, predvsem novih, gre gor izključno z laptopi - ker je ceneje in treba vinilov kupovat. Ampak ravno to pomeni, da ko vidiš tipa z lapopom nisi ziher kaj boš dobil (no, recimo Nova je bil eden prvih z laptopom pri nas, pa mu ni kaj za rečt). Je pa res da igla v brazdi ima svoj filing, ki pa se malo izgubi ko stric tam gori bulji v ekran in pegla miš celo noč. Ni isto.
Skratka... veliko sreče, ampak ne mislit da si zmagal ker ti je ratalo par komadov v vrsto postavit. Ko boš enkrat spravil skupaj poslušljiv demo, ki bo lepo strukturiran (izbor komadov), stilsko konsistenten (podobni komadi, ne best-of-2005-lestvica pa kar je gor je dobro), bo imel lepo krivuljo bpmjev (uvod, nekaj vrhov, zaključek), tehnično neoporečen, lepo popeglan na prehodih (brez sinkopiranega ritma)... in ko boš imel ene par špilov za sabo, potem pa boš lahko res rekel da si DJ.
lp
s.
Adapt and overcome.
Gapi ::
sketch: Tko ti bom povedu da bolj verjamem ušesom od nokie kot pa očem
edit: se opravičujem za tale offtopic.
edit: se opravičujem za tale offtopic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gapi ()
nokia6310 ::
Nejc Pintar:
Ja če sem iskren efektov sploh ne maram razen v izjemnih primerih.
Mislim da se da sposobnost dj-a na veliko bol enovativen način pokazat kot spuščat efekte.
Ponavadi s tem samo zakrijejo napake, ki bi se drugače opazile.
Sam rad dam tu pa tam kakšen efekt to pa je tudi vse.
Tic:
Če je kompresija 128 je res žalost od komada posebej, če ga poslušaš na dobrem ozvočenju ali dobrem hifi sistemu, kjer se napake kompresije še prej opazijo.
Drugače pa težko verjamem da opaziš razliko med .wavin 320 kb/s kompresije, ko je že skoraj toliko velik komad ko sam wav.
Kako pa so novejše plate zaščitene pred pokanjem in temi stvarmi?
Recimo pri starih platah je bilo to značilno za njih.
A obstaja kakšen filter teh pokov če dobim kakšen tak posnetek, da ga lahko kolikor toliko sfiltriram?
Sketch:
Verjetno imaš preveč denarja, da lahko kupuješ vinilke.
Drugače pa omenjal si tracktorja in te programe.
Če te zanima sam delam izključno po posluhu da ne govorim o tem, da je marsikje treba biti precej iznajdljiv in uporabiti znanje.
Poglej koliko pevcev poje, pa še posluha nimajo nasrečo pri meni ni tako.
Je pa res, da verjetno ne poslušaš mojega stila glasbe.
Verjamem pa da težko privoščiš nekomu uspeh, če ga sam nisi imel posebej če je to, da bi rad bil dj bila tvoja želja, ki se ti ni uresničila.
Dj-stvo je zame umetnost in vse kar se spomnim dodati v miks, vključno z redkimi efekti mogoče kakimi sampli mix polepša zaščita pa onemogoča krajo mixa.
Drugače pa je res, da sam najbolj sovražim nek program in da mu daš sing pa ti uskladi 2 komada to zame ni dj-stvo, ampak samo vrtenje glasbe.
Vse bite delam izključno na posluh, saj v tem je tudi smisel dj-anja in neboš verjel en miks mi vzame par ur če hočem da je dober, pa da dobro ispade.
Sketch: Kakšen stil glasbe poslušaš?
Mogoče bi s svojim velikim predznanjem lahko odprl šolo za dj-e saj če že tebi ni uspelo boš mogoče lahko naučil druge.
Tudi sam bi prišel v tako šolo zato, ker vidim da imaš dovol visoke zahteve samo vprašanje je če ne bi prej obupal, kot si sam rekel.
Ja če sem iskren efektov sploh ne maram razen v izjemnih primerih.
Mislim da se da sposobnost dj-a na veliko bol enovativen način pokazat kot spuščat efekte.
Ponavadi s tem samo zakrijejo napake, ki bi se drugače opazile.
Sam rad dam tu pa tam kakšen efekt to pa je tudi vse.
Tic:
Če je kompresija 128 je res žalost od komada posebej, če ga poslušaš na dobrem ozvočenju ali dobrem hifi sistemu, kjer se napake kompresije še prej opazijo.
Drugače pa težko verjamem da opaziš razliko med .wavin 320 kb/s kompresije, ko je že skoraj toliko velik komad ko sam wav.
Kako pa so novejše plate zaščitene pred pokanjem in temi stvarmi?
Recimo pri starih platah je bilo to značilno za njih.
A obstaja kakšen filter teh pokov če dobim kakšen tak posnetek, da ga lahko kolikor toliko sfiltriram?
Sketch:
Verjetno imaš preveč denarja, da lahko kupuješ vinilke.
Drugače pa omenjal si tracktorja in te programe.
Če te zanima sam delam izključno po posluhu da ne govorim o tem, da je marsikje treba biti precej iznajdljiv in uporabiti znanje.
Poglej koliko pevcev poje, pa še posluha nimajo nasrečo pri meni ni tako.
Je pa res, da verjetno ne poslušaš mojega stila glasbe.
Verjamem pa da težko privoščiš nekomu uspeh, če ga sam nisi imel posebej če je to, da bi rad bil dj bila tvoja želja, ki se ti ni uresničila.
Dj-stvo je zame umetnost in vse kar se spomnim dodati v miks, vključno z redkimi efekti mogoče kakimi sampli mix polepša zaščita pa onemogoča krajo mixa.
Drugače pa je res, da sam najbolj sovražim nek program in da mu daš sing pa ti uskladi 2 komada to zame ni dj-stvo, ampak samo vrtenje glasbe.
Vse bite delam izključno na posluh, saj v tem je tudi smisel dj-anja in neboš verjel en miks mi vzame par ur če hočem da je dober, pa da dobro ispade.
Sketch: Kakšen stil glasbe poslušaš?
Mogoče bi s svojim velikim predznanjem lahko odprl šolo za dj-e saj če že tebi ni uspelo boš mogoče lahko naučil druge.
Tudi sam bi prišel v tako šolo zato, ker vidim da imaš dovol visoke zahteve samo vprašanje je če ne bi prej obupal, kot si sam rekel.
sketch ::
Hehe, nokia, nekako se mi zdi da tebi leži predvsem 140bpm+ tehno :D
Sicer pa sem jaz pristaš vseh zvrsti... zdi se mi, da ni ene najboljše zvrsti elektronike, ampak je ta odvisna od konteksta, v katerem špilaš, publike, in termina oz. stanja v klubu... ker če vrtiš na otvoritvi razstave ali pa ob 11h, ko folk še kaplja notri, boš ven potegnil nekaj loungea in počasnega housa (thievery corporation, gotan project...). Po drugi strani, če pa si na vrsti takoj za headlinerjem ob 4h zjutraj, ko je folk še komplet pod gasom, pa moraš dat nekaj z veliko energije, pa naj bo to nek mračni jungle ali pa grmeči tehno - je pa odvisno od konteksta večera. Skratka, še posebej če si hočeš razširiti obzorja in poiskati nove zvoke in semple, je treba malo pogledati ven iz peskovnika tudi recimo med bližnjevzhodno in cigansko muziko ali pa kaj podobnega (googlajte "mitsoura").
Itak pa če si dober DJ boš zaznal razpoloženje publike in temu primerno prilagodil svoj set. Ker še pa si pripraviš en set ki sicer dobro zveni, pol pa forsiraš prehode ki si jih pač nadudlan na publiko, ki je čisto v drugačnem razpoloženju... ni fajn. Zame se dober DJ ne odlikuje toliko po tehniki, ki jo lahko spili vsak s preveč časa, ampak predvsem z izborom in tempiranjem komadov.
lp
s.
Sicer pa sem jaz pristaš vseh zvrsti... zdi se mi, da ni ene najboljše zvrsti elektronike, ampak je ta odvisna od konteksta, v katerem špilaš, publike, in termina oz. stanja v klubu... ker če vrtiš na otvoritvi razstave ali pa ob 11h, ko folk še kaplja notri, boš ven potegnil nekaj loungea in počasnega housa (thievery corporation, gotan project...). Po drugi strani, če pa si na vrsti takoj za headlinerjem ob 4h zjutraj, ko je folk še komplet pod gasom, pa moraš dat nekaj z veliko energije, pa naj bo to nek mračni jungle ali pa grmeči tehno - je pa odvisno od konteksta večera. Skratka, še posebej če si hočeš razširiti obzorja in poiskati nove zvoke in semple, je treba malo pogledati ven iz peskovnika tudi recimo med bližnjevzhodno in cigansko muziko ali pa kaj podobnega (googlajte "mitsoura").
Itak pa če si dober DJ boš zaznal razpoloženje publike in temu primerno prilagodil svoj set. Ker še pa si pripraviš en set ki sicer dobro zveni, pol pa forsiraš prehode ki si jih pač nadudlan na publiko, ki je čisto v drugačnem razpoloženju... ni fajn. Zame se dober DJ ne odlikuje toliko po tehniki, ki jo lahko spili vsak s preveč časa, ampak predvsem z izborom in tempiranjem komadov.
lp
s.
Adapt and overcome.
nokia6310 ::
sketch mogoče nisi vedu ampak jst sm slep.
NO in zato ne morem uporabljati programov kot so traktor vertual dj in ostalih zato ker mojj screen reader ni prilagojen za delo s takimi programi nažalost.
Pa četudi bi bil prilagojen raje ujamem beat na uho ker je dosti bolši filling kot pa dati beatlock al pa sing pa ti program mixa namesto tebe to zame ni dj ampak samo player v živi podobi, če se smem tako izrazit, pa upam da nisem koga užalil.
Ne techno je postranska zadeva bol so mi narodnjaki ala ceca brena kitič ta stil mi je bol všeč, saj veš nesmem zapostavljati svojih korenin.
Strinjam se s tabo, da moraš prilagajat muskko na raspoloženje publike saj to je glavno in to je včasih težko.
Eden hoče to, drugi ono pa kakorkoli narediš zmeraj se bo našel nekdo, ki mu ne bo všeč in ki bi rad nekaj svojega.
Res bi bilo dolgočasno, ko bi poslušali vsi isto se nebi meli o čem pogovarjat.
Mogoče pa nebi bilo slabo, ko bi mi kdo napisal skripte za podporo traktorju da se malo igram samo se bojim, da se bom preveč polenil, kar pa ni v mojem interesu.
NO in zato ne morem uporabljati programov kot so traktor vertual dj in ostalih zato ker mojj screen reader ni prilagojen za delo s takimi programi nažalost.
Pa četudi bi bil prilagojen raje ujamem beat na uho ker je dosti bolši filling kot pa dati beatlock al pa sing pa ti program mixa namesto tebe to zame ni dj ampak samo player v živi podobi, če se smem tako izrazit, pa upam da nisem koga užalil.
Ne techno je postranska zadeva bol so mi narodnjaki ala ceca brena kitič ta stil mi je bol všeč, saj veš nesmem zapostavljati svojih korenin.
Strinjam se s tabo, da moraš prilagajat muskko na raspoloženje publike saj to je glavno in to je včasih težko.
Eden hoče to, drugi ono pa kakorkoli narediš zmeraj se bo našel nekdo, ki mu ne bo všeč in ki bi rad nekaj svojega.
Res bi bilo dolgočasno, ko bi poslušali vsi isto se nebi meli o čem pogovarjat.
Mogoče pa nebi bilo slabo, ko bi mi kdo napisal skripte za podporo traktorju da se malo igram samo se bojim, da se bom preveč polenil, kar pa ni v mojem interesu.
gzibret ::
> Ne techno je postranska zadeva bol so mi narodnjaki ala ceca brena kitič ta stil mi je bol všeč, saj veš nesmem zapostavljati svojih korenin.
Mislim, da bi ful pasal v Tramontano (Ljubljana). Tam imajo DJ-a, ki bi ga najraje obseil za jajca, saj cel čas rola eno in isto (iste komade, kot, da bi mu primanjkovalo idej in CD-jev). Skrajni čas za zamenjavo. Pa turbo folk se tam suče.
To resno mislim!
Mislim, da bi ful pasal v Tramontano (Ljubljana). Tam imajo DJ-a, ki bi ga najraje obseil za jajca, saj cel čas rola eno in isto (iste komade, kot, da bi mu primanjkovalo idej in CD-jev). Skrajni čas za zamenjavo. Pa turbo folk se tam suče.
To resno mislim!
Vse je za neki dobr!
Tic ::
Kako pa so novejše plate zaščitene pred pokanjem in temi stvarmi?
Niso - to pokanje - pravi feeling.
lp
Niso - to pokanje - pravi feeling.
lp
persona civitas ;>
sketch ::
Nokia, sicer sem nekje videl debato ko si razlagal kako uporabljaš screenreaderje ipd., ampak sem pozabil da si to ti. Tako da toliko več spoštovanja da se ukvarjaš s takimi stvarmi.
Glede zaključka o tehnu - nekaj mladih DJev (predvsem tehnašev), ki sem jih videl, se je balo pretiranega sinhroniziranja in so namenom izbirali plate z enakimi/podobnimi bpmji in jih mešali na neko osnovo, tako da je vse izpadlo precej monotono.
Je pa res, da beatsynching poleni človeka... samo se mu je težko izognit, ko loviš nekaj na uho, pa te tam čaka veliki rdeči gumb, ki te da znotraj 5% razlike v hitrosti, če ne bliže...
lp
s.
Glede zaključka o tehnu - nekaj mladih DJev (predvsem tehnašev), ki sem jih videl, se je balo pretiranega sinhroniziranja in so namenom izbirali plate z enakimi/podobnimi bpmji in jih mešali na neko osnovo, tako da je vse izpadlo precej monotono.
Je pa res, da beatsynching poleni človeka... samo se mu je težko izognit, ko loviš nekaj na uho, pa te tam čaka veliki rdeči gumb, ki te da znotraj 5% razlike v hitrosti, če ne bliže...
lp
s.
Adapt and overcome.
nokia6310 ::
gzibret:
Kolk hočš da ti dam da mi zrihtaš job he.
Sej ni problem probat je treba.
Drugače pa glede 5 % dovol je že, če je samo tisočinka sekunde nepravilnega zamika na nepravem mestu, pa gre beat čisto mimo.
Dobro če se to zgodi, ko so vsi nažgani je ok drugače pa lahko čudno ispadeš.
Fajn bi blo ko bi kakšen ki res obvlada pisanje skript pa programiranje vedel kako deluje jaws, pa da bi naredu kake skripte.
Saj ma veliko podpore samo čisto vsega se pa res neda delat.
Celo grafiko se da oblikovat do neke mire ampak res samo do neke.
Če ma kdo rad komercialo naj mi pusti na zs mail al pa msn pa mu lahk pošljem tut techno mi je všeč predvsem leto 1993 1994 tam do 1998, pol je pa zgubu svoj smisel vsaj za mene.
Kolk hočš da ti dam da mi zrihtaš job he.
Sej ni problem probat je treba.
Drugače pa glede 5 % dovol je že, če je samo tisočinka sekunde nepravilnega zamika na nepravem mestu, pa gre beat čisto mimo.
Dobro če se to zgodi, ko so vsi nažgani je ok drugače pa lahko čudno ispadeš.
Fajn bi blo ko bi kakšen ki res obvlada pisanje skript pa programiranje vedel kako deluje jaws, pa da bi naredu kake skripte.
Saj ma veliko podpore samo čisto vsega se pa res neda delat.
Celo grafiko se da oblikovat do neke mire ampak res samo do neke.
Če ma kdo rad komercialo naj mi pusti na zs mail al pa msn pa mu lahk pošljem tut techno mi je všeč predvsem leto 1993 1994 tam do 1998, pol je pa zgubu svoj smisel vsaj za mene.
gzibret ::
> Kolk hočš da ti dam da mi zrihtaš job he.
Jaz ne rabim provizije. Niti ne poznam nikogar od tam. Pošlji email ali telefoniraj tja. Jaz sem samo občasni obiskovalec Tramonatne in dal sem le idejo, kam bi pasal. Tudi glede na to, katere CD-je si ponujal za prodajo.
Jaz ne rabim provizije. Niti ne poznam nikogar od tam. Pošlji email ali telefoniraj tja. Jaz sem samo občasni obiskovalec Tramonatne in dal sem le idejo, kam bi pasal. Tudi glede na to, katere CD-je si ponujal za prodajo.
Vse je za neki dobr!
Tic ::
Drugače pa glede 5 % dovol je že, če je samo tisočinka sekunde nepravilnega zamika na nepravem mestu, pa gre beat čisto mimo.
Odvisno kdo posluša.
Odvisno kdo posluša.
persona civitas ;>
nokia6310 ::
Evo slo-techovci sm uplodal mixe pa še pretvorit sem jih mogu v mono, ker nisem mel dost placa za stereo.
Samo mislim, da za ocenjevanje ni potrebe po bolši kvaliteti.
Evo najprej link za cascado:
http://www.filegone.com/vqaa
Zdaj pa še za molelo:
http://www.filegone.com/imto
Vglavnem pokomentirajte ga lahko ga tudi skritizirate če hočete nimam nič proti.
Komentarji pa vsekakor dobrodošli.
Pa še lažje je tako da ne bom vsakemu pošiljal po mailu al pa msn-ju.
Vglavnem uživajte.
P.s.
Če pa hoče kdo da mu nardim kak mix po želji pa nej pove jst to rad delam.
Samo mislim, da za ocenjevanje ni potrebe po bolši kvaliteti.
Evo najprej link za cascado:
http://www.filegone.com/vqaa
Zdaj pa še za molelo:
http://www.filegone.com/imto
Vglavnem pokomentirajte ga lahko ga tudi skritizirate če hočete nimam nič proti.
Komentarji pa vsekakor dobrodošli.
Pa še lažje je tako da ne bom vsakemu pošiljal po mailu al pa msn-ju.
Vglavnem uživajte.
P.s.
Če pa hoče kdo da mu nardim kak mix po želji pa nej pove jst to rad delam.
Turboslav ::
Se pravi, da ti to bolj kratke mikse delaš ali kako?
Ker jaz, če se že ravno spravim nekaj posneti, zmiksam vsaj 20 komadov, je pa res, da se kar nekaj časa psravljam h temu
No, zdaj enkrat te dni bom naredil izjemo, in se bom malce odtrgal stran od schranza in techna ter bom za sodelavko naredil en mix hrvaških, lahko ga potem tudi uploadam na net, da boš (Nokia6310) lahko slišal kakšen je moj stil...
Ker jaz, če se že ravno spravim nekaj posneti, zmiksam vsaj 20 komadov, je pa res, da se kar nekaj časa psravljam h temu
No, zdaj enkrat te dni bom naredil izjemo, in se bom malce odtrgal stran od schranza in techna ter bom za sodelavko naredil en mix hrvaških, lahko ga potem tudi uploadam na net, da boš (Nokia6310) lahko slišal kakšen je moj stil...
Sir je dober
nokia6310 ::
Turboslav:
Ja sej je dost dolg.
Ja za mix pa ga kar uplodaj bi me zanimal tudi hrvaške so mi zelo všeč posebaj starejše.
Ja sej je dost dolg.
Ja za mix pa ga kar uplodaj bi me zanimal tudi hrvaške so mi zelo všeč posebaj starejše.
Turboslav ::
No, ta tvoj Molella mix sem poslušal na šihtu in zgleda dokaj v redu, ga bom pa še doma natančeneje in na malo boljših zvočnikih, kot na šihtu.
Za moj mix te pa moram razočarati, kajti ne bom miksal starejših komadov, ampak bolj novejše (karma colonia in podobno)...
Za moj mix te pa moram razočarati, kajti ne bom miksal starejših komadov, ampak bolj novejše (karma colonia in podobno)...
Sir je dober
nokia6310 ::
Ja pri moleli smo se mal igral naprej pa nazaj pa tko.
Meen sta oba dobra.
Ti kar mixaj tut če so novejše tut te so dobre.
Meen sta oba dobra.
Ti kar mixaj tut če so novejše tut te so dobre.
Blazzz ::
"Verjetno imaš preveč denarja, da lahko kupuješ vinilke."
Če misliš se resno ukvarjat s tem, boš moral tudi mp3je kupovat, edina dobra stran mp3jev je pa da lahko kupujaš posamezne komade ki so ti res všeč, ne pa da kupiš ploščo zarad enga super komada, zraven pa dobiš še 3 priveske.
Zaradi 1 ms zamika ti pa zagotovim da beat ne bo mimo sekal, mogoče od 20ms naprej, pa še to odvisno od komada in seveda ozvocenja.
nokia6310: mogoče bi pri svojih mixih lahko mal domišlije uporabil, se igral z beati, ne pa da so popolnoma enolični beati čez cel mix. Skor bi lahko nastimal kick na 130 bpm pa sviral neke usrane melodije cez, pa se kaksen "pocukran" voice pa bi bil rezultat isti kot pri teh dveh mixih. Skratka mal več raznolikosti nebi škodilo.
Lep pozdrav Blaž
Če misliš se resno ukvarjat s tem, boš moral tudi mp3je kupovat, edina dobra stran mp3jev je pa da lahko kupujaš posamezne komade ki so ti res všeč, ne pa da kupiš ploščo zarad enga super komada, zraven pa dobiš še 3 priveske.
Zaradi 1 ms zamika ti pa zagotovim da beat ne bo mimo sekal, mogoče od 20ms naprej, pa še to odvisno od komada in seveda ozvocenja.
nokia6310: mogoče bi pri svojih mixih lahko mal domišlije uporabil, se igral z beati, ne pa da so popolnoma enolični beati čez cel mix. Skor bi lahko nastimal kick na 130 bpm pa sviral neke usrane melodije cez, pa se kaksen "pocukran" voice pa bi bil rezultat isti kot pri teh dveh mixih. Skratka mal več raznolikosti nebi škodilo.
Lep pozdrav Blaž
beatdirector ::
Pravzaprav sploh ne vem če ima smisel, ampak vseeno...
Jest vidim tukaj čisto enostavno zadevo.
Fant se ukvarja z muziko in bi rad postal dober DJ.
Ga neki zanima vi pa bi vse popluvali in skritizirali, ker vam deejayski EGO ne dovoli, da bi imel še nekdo drugi prav.
V 13. letih odkar se profesionalno ukvarjam z d.j.-stvom sem vrtel muziko na vseh možnih dogodkih in z vsemogočih naprav.
Na začetku smo celo vrteli iz kasetarjev in celo ulovili ritem na kasetarju.
Pa itak tudi gramofoni, CD-ji sedaj pa tudi računalniki.
Vse je to dobro na vse se da naredit dobro zabavo (če znaš), ko pa se vrtijo plošče pa je tukaj prisotna še druga energija.
To je energija, ki jo D.J. z svojim gibanjem da folku.
Dosti lažje padeš v musko če imaš kakšne plate za prekladat kot pa buljit v monitor in pritiskat tipke.
Poleg tega si je dosti lažje zapomnit slikce na platah kot pa vse naslove komadov
Okrog samega vrtenja muske pa še to.
Podpiram vsakega D.J.-ja in mislim, da je prav da ima vsak svoj pogled na to.
Drugače bi bila povsod ista muska.
Ups. sej je...
Vsaj po lokalih po Ljubljani kjer delajo dj-ji, ki nimajo domišlija pa vrtijo samo hite?! namesto, da bi ustvarjali hite!!!!
Vse prepogosto D.J.-ji pozabljajo da so oni tisti, ki lahko vplivajo na to kaj folk posluša.
VERJETNO JE PAČ LAŽJE ČE SI SAMO JUKEBOX
Drugače pa naj vam povem, če še niste vedl so jukebox izumil že v 60.-ih in dela na drobiž na pa za velike denarje...
Jest vidim tukaj čisto enostavno zadevo.
Fant se ukvarja z muziko in bi rad postal dober DJ.
Ga neki zanima vi pa bi vse popluvali in skritizirali, ker vam deejayski EGO ne dovoli, da bi imel še nekdo drugi prav.
V 13. letih odkar se profesionalno ukvarjam z d.j.-stvom sem vrtel muziko na vseh možnih dogodkih in z vsemogočih naprav.
Na začetku smo celo vrteli iz kasetarjev in celo ulovili ritem na kasetarju.
Pa itak tudi gramofoni, CD-ji sedaj pa tudi računalniki.
Vse je to dobro na vse se da naredit dobro zabavo (če znaš), ko pa se vrtijo plošče pa je tukaj prisotna še druga energija.
To je energija, ki jo D.J. z svojim gibanjem da folku.
Dosti lažje padeš v musko če imaš kakšne plate za prekladat kot pa buljit v monitor in pritiskat tipke.
Poleg tega si je dosti lažje zapomnit slikce na platah kot pa vse naslove komadov
Okrog samega vrtenja muske pa še to.
Podpiram vsakega D.J.-ja in mislim, da je prav da ima vsak svoj pogled na to.
Drugače bi bila povsod ista muska.
Ups. sej je...
Vsaj po lokalih po Ljubljani kjer delajo dj-ji, ki nimajo domišlija pa vrtijo samo hite?! namesto, da bi ustvarjali hite!!!!
Vse prepogosto D.J.-ji pozabljajo da so oni tisti, ki lahko vplivajo na to kaj folk posluša.
VERJETNO JE PAČ LAŽJE ČE SI SAMO JUKEBOX
Drugače pa naj vam povem, če še niste vedl so jukebox izumil že v 60.-ih in dela na drobiž na pa za velike denarje...
MUSIC MATTERS
suntrace1 ::
Ko slišim tak tuc-tuc, se mi takoj zarola slika mazoljastih in suhih 16 letnikov v poštirkanih srajčkah, en bolj kul k drug, LOL
Me res zanima, kateri ''techno'' je tebi všeč med 93 - 98? Scooter in La Bush?
Vem da o okusih ni za razpravljat, sam si ne morem pomagat, če kdo kaj takega enači z ''umetnostjo DJjanja'', Sync in play/pause pa znam tudi sam stisnit na Traktorju, tako da se malce bolj potrudi.
Pa še en link primeren temi
Me res zanima, kateri ''techno'' je tebi všeč med 93 - 98? Scooter in La Bush?
Vem da o okusih ni za razpravljat, sam si ne morem pomagat, če kdo kaj takega enači z ''umetnostjo DJjanja'', Sync in play/pause pa znam tudi sam stisnit na Traktorju, tako da se malce bolj potrudi.
Pa še en link primeren temi
nokia6310 ::
suntrace1:
Techno je postranska zadeva glavno so narodnjaki pa zabavne hrvaške.
Drugače pa mi je všeč vse tisto, kar se je vrtelo tistega leta, kot dobri poznavalec na glasbenem področju pa boš ti povedal kaj je to bilo, ko poznaš vse izvajalce pa komade. 16 sem bil pa star kdaj že?
Aha pred 9 leti se mi zdi.
Drugače pa ni umetnost stisniti sing in play, umetnost je beat na uho ujet, kar pa tebi zagotovo ne bo nikoli uspelo.
Sploh ne vem zakaj govoriš nekaj na pamet, če ne poznaš mojih metod mixanja in lovljenja beatov.
A se more kle na st res vsaka tema izrodit?
Beatdirector:
Svaka ti čast samo tako naprej.
Vidim, da znaš cenit delo drugih in to je samo pohvale vredno.
Tale slovenska foušija mi gre tko na ku***
da hvala bogu, da nism slovenc.
Techno je postranska zadeva glavno so narodnjaki pa zabavne hrvaške.
Drugače pa mi je všeč vse tisto, kar se je vrtelo tistega leta, kot dobri poznavalec na glasbenem področju pa boš ti povedal kaj je to bilo, ko poznaš vse izvajalce pa komade. 16 sem bil pa star kdaj že?
Aha pred 9 leti se mi zdi.
Drugače pa ni umetnost stisniti sing in play, umetnost je beat na uho ujet, kar pa tebi zagotovo ne bo nikoli uspelo.
Sploh ne vem zakaj govoriš nekaj na pamet, če ne poznaš mojih metod mixanja in lovljenja beatov.
A se more kle na st res vsaka tema izrodit?
Beatdirector:
Svaka ti čast samo tako naprej.
Vidim, da znaš cenit delo drugih in to je samo pohvale vredno.
Tale slovenska foušija mi gre tko na ku***
da hvala bogu, da nism slovenc.
Blazzz ::
beat na uho ujet ni prav nobena umetnost.
umetnost je da folk cez celo noc odpeljes tako da na koncu ne morejo reci drugega kot: omfg what a ride
umetnost je da folk cez celo noc odpeljes tako da na koncu ne morejo reci drugega kot: omfg what a ride
thramos ::
umetnost je da folk cez celo noc odpeljes tako da na koncu ne morejo reci drugega kot: omfg what a ride.
Točno tko.
Še posebi zato ker očitno lahko bit zadovoljivo ujamejo naprave.
nokia6310 ::
Sej ni sam beat sicer je zelo pomemben ampak so še druge stvari.
Tko kot sta rekla važen je celoten večer in vse od beata do izbora komadov do pravilnega rasporeranja.
Sam drug problem so okusi, ki so tolk različni, da ko je nekomu en komad všeč drugemu ni itd tako, da zadovolit vse publike res nemoreš poskušaš pa večino in to je to.
Tko kot sta rekla važen je celoten večer in vse od beata do izbora komadov do pravilnega rasporeranja.
Sam drug problem so okusi, ki so tolk različni, da ko je nekomu en komad všeč drugemu ni itd tako, da zadovolit vse publike res nemoreš poskušaš pa večino in to je to.
Daliborg ::
hmm...niti najmanj se nisem tako izrazil....sem pac tega mnenja da dandanes nastajajo tile dj-ji kot gobe po dezju, brez ritma, sluha ali smisla za "glazbo" no offense!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Tic ::
Tracklist: Tic420 - Live at home
Size: 57mb
Duration: 31min 9sec
Quality: 256kbps;44khz Stereo
Artificial Intelligence / Movin On / VRecords
Syncopix / 8-bit Blues / Hospital Records
Re-Bound Volume 3 / Voice Activated / Re-bound
Syncopix / Travellin' man / Hospital Records
Unknow Artist / Pump Friction / Breakbeat Worldwide
ill Logic and Raf / Reunited / Bingo Beats
Noisia vs Drifter / Brainstich / Shogan Audio
ill Logic and Raf / Turnaround / Bingo Beats
Roni Size / Trust me VIP / VRecords
Sub Focus / X-ray / RAM records
Syncopix / Barbie Q / PhunkFiction recordings
Lenny Fontana Nu:tone rmx / Spread love / Hospital
edit - odstranil povezavo. Ta dela so avtorsko zaščitena in zato je njihovo (javno) razpečevanje kršenje avtorskih pravic.
Size: 57mb
Duration: 31min 9sec
Quality: 256kbps;44khz Stereo
Artificial Intelligence / Movin On / VRecords
Syncopix / 8-bit Blues / Hospital Records
Re-Bound Volume 3 / Voice Activated / Re-bound
Syncopix / Travellin' man / Hospital Records
Unknow Artist / Pump Friction / Breakbeat Worldwide
ill Logic and Raf / Reunited / Bingo Beats
Noisia vs Drifter / Brainstich / Shogan Audio
ill Logic and Raf / Turnaround / Bingo Beats
Roni Size / Trust me VIP / VRecords
Sub Focus / X-ray / RAM records
Syncopix / Barbie Q / PhunkFiction recordings
Lenny Fontana Nu:tone rmx / Spread love / Hospital
edit - odstranil povezavo. Ta dela so avtorsko zaščitena in zato je njihovo (javno) razpečevanje kršenje avtorskih pravic.
persona civitas ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
gzibret ::
Za drugič - dajte se za razpečevanje telih mixov meniti preko privatne e-pošte ali ZS, ne jih pa javno objavljati.
Nič ni nelegalnega, če napišete: naredil sem mix, če koga zanima, naj mi napiše mail ali kaj podobnega. Je pa narobe, če zaščitena avtorska dela objaviš v javnem mediju (kar ST definitivno je).
Nič ni nelegalnega, če napišete: naredil sem mix, če koga zanima, naj mi napiše mail ali kaj podobnega. Je pa narobe, če zaščitena avtorska dela objaviš v javnem mediju (kar ST definitivno je).
Vse je za neki dobr!
sm0key ::
zanimivo je poslušat kako vedno več ljudi jamra čez to, da DJi niso nič drugega kot jukebox...sej so. ok so BILI. kajti DJ veste da je samo kratica za "disk-jockey" in ni nek title like "lord" ali "von", kar pa DJ wannabeji radi mešajo. DJ-a se je vedno držala neka fama ampak to iz različnih, med seboj različnih, okoliščin. Morda bi moral vsak ki se loti "posla" DJ-ja, najprej pogledati malo bolj v preteklost, ko term "DJ" sploh še ni obstajal. ko je mularija iz Čikaških in Detroitskih ulic uporabljala reel tejpe, gramofone BREZ PITCH controla, kot neko alternativo živi glasbi. itak je bla to totalna senzacija, ker se je zdelo čisto čudežno, da nekdo lahko zmiksa disco uspešnico z nekim uber takratnim pop hitičem, ter tako ubije dve muhi na en mah kar se tiče zadovoljitve publike. lahko izhajamo iz tega, da je DJ-janje najprej bilo ustvarjanje in inovacija, iskanje novega zvoka, itd.
Ravno zaradi tega, ker je DJ resnici na ljubo tako lahko postati, pa pičke tud fajn palijo na to, še posebaj danes, ko imamo na voljo toliko opcij in formatov iz katerih dere muzika...še vedno je treba ločit med 4-imi major skupinami DJ-jev...pozerji, oziroma cut-on-fade-out princip vrtenja, kjer ni važno nič drugega kot to, da zavrtiš naslednji no.1 hitič, potem imamo razne "narodne" DJ-je, ki vrtijo tako nesmiselno mineštro glasbenih izbljuvkov, da ti gre na bruhanje, ampak fino, dokler se raja zabava...tudi vemo, kdo take evente obiskuje...potem bi lahko rekli kot anslednja grupa, young-and-restless-DJ-i, ki jim je vrtenje knobov in razbijanje udarnih ritmov totalno "hudo", ampak kaj kmalu ugotovijo, da je to preveč dela in preveč drago, kupovat toliko plat... in seveda super-star DJs, nekateri so pravi inovatorji zvoka, ki so občutno vplivali na trend zvočnega razvoja elektronske glasbe, pa spijo na lovorikah, ker njihovo ime bazira na plodni preteklosti, danes pa ne delajo nič pametnega, seveda ne spijo vsi, redke izjeme vedno potiskajo meje naprej in si svoje super-star ime recimo da zaslužijo. AMPAK ŠE VEDNO: na koncu lahko rečeš, "wooow, i'm sooo good at this, i know how to play other people's music" .......... potem so pa Turntablisti. opis ni potreben. smo v elektronski dobi, pojdite na Discogs, ali vaš najljubši/najbližji peer2peer odjemalec ter vpišite noter DJ Krush, Q-bert, DJ Spooky, DJ Food, DJ Shadow, DJ Format....veeliiiiiko jih je
Ne bom pisal doktorske dizertacije na to temo tukaj, ampak lahko povem samo še tole:
prva stvar, če hočeš bit dober DJ je, da LJUBIŠ glasbo ki jo predvajaš, da v njej morda vidiš tisto manjkajočo plast in jo zafilaš z lastno emocijo in nadgradiš celoten feeling v nekaj kar bojo obiskovalci partya znali cenit in predvsem začutit.
Ravno zaradi tega, ker je DJ resnici na ljubo tako lahko postati, pa pičke tud fajn palijo na to, še posebaj danes, ko imamo na voljo toliko opcij in formatov iz katerih dere muzika...še vedno je treba ločit med 4-imi major skupinami DJ-jev...pozerji, oziroma cut-on-fade-out princip vrtenja, kjer ni važno nič drugega kot to, da zavrtiš naslednji no.1 hitič, potem imamo razne "narodne" DJ-je, ki vrtijo tako nesmiselno mineštro glasbenih izbljuvkov, da ti gre na bruhanje, ampak fino, dokler se raja zabava...tudi vemo, kdo take evente obiskuje...potem bi lahko rekli kot anslednja grupa, young-and-restless-DJ-i, ki jim je vrtenje knobov in razbijanje udarnih ritmov totalno "hudo", ampak kaj kmalu ugotovijo, da je to preveč dela in preveč drago, kupovat toliko plat... in seveda super-star DJs, nekateri so pravi inovatorji zvoka, ki so občutno vplivali na trend zvočnega razvoja elektronske glasbe, pa spijo na lovorikah, ker njihovo ime bazira na plodni preteklosti, danes pa ne delajo nič pametnega, seveda ne spijo vsi, redke izjeme vedno potiskajo meje naprej in si svoje super-star ime recimo da zaslužijo. AMPAK ŠE VEDNO: na koncu lahko rečeš, "wooow, i'm sooo good at this, i know how to play other people's music" .......... potem so pa Turntablisti. opis ni potreben. smo v elektronski dobi, pojdite na Discogs, ali vaš najljubši/najbližji peer2peer odjemalec ter vpišite noter DJ Krush, Q-bert, DJ Spooky, DJ Food, DJ Shadow, DJ Format....veeliiiiiko jih je
Ne bom pisal doktorske dizertacije na to temo tukaj, ampak lahko povem samo še tole:
prva stvar, če hočeš bit dober DJ je, da LJUBIŠ glasbo ki jo predvajaš, da v njej morda vidiš tisto manjkajočo plast in jo zafilaš z lastno emocijo in nadgradiš celoten feeling v nekaj kar bojo obiskovalci partya znali cenit in predvsem začutit.
Dj_Johny ::
Tole se pa čist strinjam s tabo smokey in si ful uredu povedu vse kar je blo treba,tko da vsi "read it once more"
Mix and d3nce
Fatboyslim ::
na kratko: za mene DJ ni DJ, če nima za sabo neprespanih noči v studiu ter lastno produkcijo in prepoznaven stil.
Zato ni važno s katerega media DJ vrti, pomembno je, da ti takoj prpoznaš DJa po tehniki miksanja in izbiri komadov.
Na žalost je zadnje čase ogromno novodobnih DJev, ki kradejo delo pravim artistom, sami pa nimajo pojma o strukturi in zgodovini glasbe; med seboj si si pa vsi pretežno enaki.
Pa naj odgovorim še na prvotno vprašanje, če je še kdo DJ.
Moj odgovor bo NE, pa čeprav se z glasbo ukvarjam več kot 5 let, redno vrtim na privatkah in mi prijatelji pravijo da sem DJ. Sam se ne bom imel za DJa, dokler ne bom izdal avtorske projekte s katerimi bom zadovoljen ter jih predvajal pred zahtevno publiko in jih navdušil.
Zato ni važno s katerega media DJ vrti, pomembno je, da ti takoj prpoznaš DJa po tehniki miksanja in izbiri komadov.
Na žalost je zadnje čase ogromno novodobnih DJev, ki kradejo delo pravim artistom, sami pa nimajo pojma o strukturi in zgodovini glasbe; med seboj si si pa vsi pretežno enaki.
Pa naj odgovorim še na prvotno vprašanje, če je še kdo DJ.
Moj odgovor bo NE, pa čeprav se z glasbo ukvarjam več kot 5 let, redno vrtim na privatkah in mi prijatelji pravijo da sem DJ. Sam se ne bom imel za DJa, dokler ne bom izdal avtorske projekte s katerimi bom zadovoljen ter jih predvajal pred zahtevno publiko in jih navdušil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koga je navdušil Trance? (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 6844 (4861) | T-h-o-r |
» | A pozna kdo DJ Tiesto?Oddelek: Sedem umetnosti | 3553 (2305) | Volta |
» | Moji miksi za vse privržence balkana (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24113 (22638) | nokia6310 |
» | Vsi mamo radi Psy in Goa Trance! (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 6867 (5749) | snow |
» | Spoznavajmo italijanske DJ-jeOddelek: Sedem umetnosti | 6079 (5630) | snow |