Forum » Kaj kupiti » Slaba izkušnja http://www.rusilnecene.com
Slaba izkušnja http://www.rusilnecene.com
softwar66 ::
Ni vse dobro, kar se se hvali. Podjetje ne pozna izraza dobro poslovanja s strankami oziroma se ne drži zakona o varstvu potrošnikov. Zaradi tehničnih razlogov neprimernosti izdelka sem odstopil od nakupa na daljavo. Kljub opozorilom o vračilu kupnine in s tem kršitve roka o vračilu po zakonu se podjetje ne odziva. Temu jaz pravim aroganca in slab odnos do strank. Kupujte drugje. Ne preostane mi drugega kot prijava na tržni inšpektoriat.
Podatki o podjetju:
Www. Rusilnecene. Com
Zmaga je vaša d. O. O.
Ulica dušana kvedra 43a
3230 šentjur pri celju
Podatki o podjetju:
Www. Rusilnecene. Com
Zmaga je vaša d. O. O.
Ulica dušana kvedra 43a
3230 šentjur pri celju
- polepsalo: Stepni Volk ()
Gwanaroth ::
Bi lahko malo več povedal o tvojem primeru? Zanima me, kaj si kupil, kolikšna je bila vrednost nakupa, kako si komuniciral z njimi, itd. ? Saj ne, da je tvoj post nerazumljiv, nekje je lahko malo dvoumen.
Lights often keep secret hypnosis..
softwar66 ::
Dvoumno je za tiste, ki ne poznajo zadeve. Načrtno nisem podal vseh informacij. Gre za wlan kartico. Odstop, ker z njo nisem bil zadovljen. Ne pokriva željenega področja. Pa ne, da ne poznam wlan scene. Druga primerljiva kartica pokrije področje brez problema. Proizvajalca sta TP-LINK in D-LINK. Prostor okoli 100m2. Po zakonu ni potrebno prodajalca pri nakupu na daljavo obvestiti zakaj odstopate od nakupa. Držite se samo rokov 15+15 dni. 15 za obvestilo 15 dni za vračilo. V primeru pošiljanja v roku šteje to za namero o odstopu. Roki so bili upoštevani. Od prvega obvestila se podjetje ne odziva. Komuniciranje elektrosnka pošta in poljžja pošta priporočeno. Kršitev je kršitev.
Kot zanimivost, 2x je bilo pošiljanje s strani prodajalca presetavljeno za smetano na torti pa mi je bil poslan napačen izdelek. Ob naročanju in kasnejšem komuniciranju zaradi zamenjave izdelka je korespodenca potekala z maksimalnim dnevnim zamikom, sedaj, ko je prišlo do odstopa so nekako postali gluhi.
Kot zanimivost, 2x je bilo pošiljanje s strani prodajalca presetavljeno za smetano na torti pa mi je bil poslan napačen izdelek. Ob naročanju in kasnejšem komuniciranju zaradi zamenjave izdelka je korespodenca potekala z maksimalnim dnevnim zamikom, sedaj, ko je prišlo do odstopa so nekako postali gluhi.
softwar66 ::
podjetje Zmaga je vaša d.o.o. se je opravičilo za nastalo situacijo in nemudoma poravnalo vse obveznosti izhajajoč iz vračila kupnine.
tiborrr ::
Vcasih groznja s prijavo inspektoratu za varstvo potrosnikov resnicno zaleze. Torej se je vse dobro izteklo.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59156 (7343) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38256 (3225) | tomaz- |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10768 (9782) | Schrei |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23419 (14801) | RejZoR |
» | Vrnitev kupnine pri odstopu od online nakupa?!Oddelek: Kaj kupiti | 2499 (1336) | frenk |