Forum » Znanost in tehnologija » BMW se vrača v parno gnane čase
BMW se vrača v parno gnane čase
Stepni Volk ::
Koncept parnega stroja naj bi izumili že antični grki, le da se je takrat imenovala aeolipile. Ko je izumitelj Heron Aleksandrijski predstavil svoj koncept vrtečega stroja, gnanega s pomočjo vodne pare, mu je kralj mestne državice odvrnil: "In kaj naj potem s sužnji?"
Izum je utonil v pozabo, kot še nekaj drugih izumov antičnega sveta (grški ognenj, cement, taksimeter, hamburger itd.)
Sužnjev nimamo več, parne turbine delajo na nuklearno gnanih plovilih in kot kaže, se vračajo tudi v osebna vozila.
Ker gre veliko energije pri vozilih, gnanih na motorje z notranjim izgorevanjem, v nič v obliki toplote skozi izpušne cevi, si je BMW zamislil nov hibriden koncept vozila, ki izkorišča to uhajajočo toploto.
Z njo namreč poganja dodatno parno turbino. Razveseljivo pa je, da jo je možno dodati obstoječim modelom tovarne.
Vsi obstoječi modeli na ta način postanejo 15% bolj varčni.
Očitno so tudi pri BMW-ju seznanjeni s trčenjem avtonomnih avtobuskov na Nizozemskem. Zato razvijajo tudi sistem, ki bo avtomobilom omogočal zaznavanje ostalih udeležencev v prometu. Upajmo, da se ne bodo s televizijsko predstavitvijo osmešili tako, kot se je nova Mercedezova S klasa z vgrajenim radarjem Distronic plus. Samo parno turbino bi bilo zanimivo dodati Priusu II, predelanim na delo s plinom. Dobili bi gorenjsko-škotski avto leta ...
Izum je utonil v pozabo, kot še nekaj drugih izumov antičnega sveta (grški ognenj, cement, taksimeter, hamburger itd.)
Sužnjev nimamo več, parne turbine delajo na nuklearno gnanih plovilih in kot kaže, se vračajo tudi v osebna vozila.
Ker gre veliko energije pri vozilih, gnanih na motorje z notranjim izgorevanjem, v nič v obliki toplote skozi izpušne cevi, si je BMW zamislil nov hibriden koncept vozila, ki izkorišča to uhajajočo toploto.
Z njo namreč poganja dodatno parno turbino. Razveseljivo pa je, da jo je možno dodati obstoječim modelom tovarne.
Vsi obstoječi modeli na ta način postanejo 15% bolj varčni.
Očitno so tudi pri BMW-ju seznanjeni s trčenjem avtonomnih avtobuskov na Nizozemskem. Zato razvijajo tudi sistem, ki bo avtomobilom omogočal zaznavanje ostalih udeležencev v prometu. Upajmo, da se ne bodo s televizijsko predstavitvijo osmešili tako, kot se je nova Mercedezova S klasa z vgrajenim radarjem Distronic plus. Samo parno turbino bi bilo zanimivo dodati Priusu II, predelanim na delo s plinom. Dobili bi gorenjsko-škotski avto leta ...
Utk ::
Super. 15% je že kar nekaj...če porabi 10 l/100 km je to pri 100,000 1500 litrov manj:) in približno toliko evrov...tolk pa verjetno tisto ne bo stalo, vsaj ne bi smelo bmw, kupca bo najbrž še več:) Pa tudi če se ekonomsko ne izplača (pri 100k km), se ekološko verjetno da. Pa to je šele pri 100k...za bmw nič, pri 400,500k se pa že kar pozna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nuklearna elektrarna VS izpušni sistemi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9577 (4767) | Smrekar1 |
» | Zakaj so električne ladje prava stvarOddelek: Znanost in tehnologija | 6614 (2747) | multivac |
» | Avtomobili na parni pogonOddelek: Znanost in tehnologija | 6076 (5969) | OwcA |
» | signal za nižjo tarifoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4322 (3820) | SaXsIm |
» | Test zanesljivosti Priusa II (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 10191 (8888) | Stepni Volk |