Forum » Loža » Moja naivnost in JAE k****
Moja naivnost in JAE k****
Karaya 52 ::
lp
V začetku septembra mi je crknila grafična 6800GT. Nesel sem jo na servis, kjer so mi zagotovili da jo bodo zamenjali v najkrajšem roku. Prišlo je do težav, ker tega modela ni več na trgu, zato so mi ponujali 7800, ki pa je jaz ne morem imeti zaradi AGP vodila. Čez dobrih 5 tednov so mi sporočili da je kartica v Celju (kaj se je dogajalo teh pet tednov je druga zgodba...). Podpisal sem prevzemnico, nisem dobil nobenega računa. Zdaj imam samo še račun prve kartice, ki ji poteče garancija čez 14 dni, in pa prevzemnico. Doma sem ugotovil da je kartica ista, spremenili so samo serijsko številko, in še to samo za eno cifro navzdol. Ali mi še pripada garancija ali sem se za**** ko sem podpisal prevzemnico. Cena kartice pa je bila visoka, tako da...
V začetku septembra mi je crknila grafična 6800GT. Nesel sem jo na servis, kjer so mi zagotovili da jo bodo zamenjali v najkrajšem roku. Prišlo je do težav, ker tega modela ni več na trgu, zato so mi ponujali 7800, ki pa je jaz ne morem imeti zaradi AGP vodila. Čez dobrih 5 tednov so mi sporočili da je kartica v Celju (kaj se je dogajalo teh pet tednov je druga zgodba...). Podpisal sem prevzemnico, nisem dobil nobenega računa. Zdaj imam samo še račun prve kartice, ki ji poteče garancija čez 14 dni, in pa prevzemnico. Doma sem ugotovil da je kartica ista, spremenili so samo serijsko številko, in še to samo za eno cifro navzdol. Ali mi še pripada garancija ali sem se za**** ko sem podpisal prevzemnico. Cena kartice pa je bila visoka, tako da...
- premaknil iz Pomoč in nasveti: gkovac ()
zbogi ::
če ti zamenjajo celo kartico, začne garancija tečt znova. Pa a nimajo Leadtekove grafične 3 leta garancije?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
http://www.oc-lab.si/
bobby ::
če ti menjajo kartico z drugo, potem ima kartica novo serijski številko in ti začne kgarancija veljati od začetka.
mislm, pa sej to je logično, ali pač,..
mislm, pa sej to je logično, ali pač,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
farko ::
Glej če maš prevzemnico pojdi tja kjer so ti jo dali in pokaži račun od stare kartice ter jim povej takole:Jes sem stvar prinesel na servis vi ste tist kar bi morali narediti menda še bolj pokvarl tako kartico zahtevam kot sem jo imel ker je pa pod garancijo mi boste dali pa isto novo ker v kolikor se ne da dogovorit se bomo pa na sodišču nekdo bo odgovarjal ker to je eden od trgovcev kriv ali pa njegov nadrejeni .to ti je edini način dosečt svojo pravico.
farko
MyStur ::
Glej z garancijami je takole. Garancije se štejejo od dne prvega nakupa in trajajo tako dolgo kolko jih pa proizvajalec za določen izdelek nudi. Tako da če so ti grafiko menjali še ti rok vedno velja od dne nakupa prve kartice. Torej če si kartico kupil aa.bb.2004 in garancija velja npr 3 leta torej do aa.bb.2007 in če so ti jo menjali (grafiko mislim) cc.čč.2005 še ti garancija vedno velja po prvem računu do aa.bb.2007.
Se razumema?? Drugač pa mislim da imajo vsi vse artikle zavedene pod serijskimi številkami tako da tud nobenga problema ni te zadeve poiskati.
Se razumema?? Drugač pa mislim da imajo vsi vse artikle zavedene pod serijskimi številkami tako da tud nobenga problema ni te zadeve poiskati.
-----------------------------
Style
-----------------------------
SkIDiver ::
Vzem mene zraven Ko začnem jz ropotat vsi bežijo
Upoštevaj nasvet farko-ja in zraven omeni še tržni inšpektorat
Upoštevaj nasvet farko-ja in zraven omeni še tržni inšpektorat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
perci ::
MyStur:
Ne pisat bedarij, če ne veš o čem govoriš. Jasno je, da garancija ob zamenjanem izdelku ali ob zamenjanem bistvenem delu izdelka, začne teči znova. Če je izdelek normalno popravljen, se garancija podaljša samo na zamenjani oz. popravljen del.
Tako da Master, ce naj bi bila kartica zamenjana, potem ti zacne garancija znova teči od dneva prevzema kartice (kar lahko menda dokazujes tudi z dobavnico).
Ne pisat bedarij, če ne veš o čem govoriš. Jasno je, da garancija ob zamenjanem izdelku ali ob zamenjanem bistvenem delu izdelka, začne teči znova. Če je izdelek normalno popravljen, se garancija podaljša samo na zamenjani oz. popravljen del.
Tako da Master, ce naj bi bila kartica zamenjana, potem ti zacne garancija znova teči od dneva prevzema kartice (kar lahko menda dokazujes tudi z dobavnico).
bobby ::
Kupiš nov avto, po 6mesecih ga pelješ na servis in tm se jim iz nekega razloga ne da z tvojim avtom ukvarjat in ti dajo kar ključe od enga kao identičnega avta. a bi se strinjal z zamenjavo??? jst vem da se nebi ker jst hočem MOJ avto in ne nekega, za katerga ne vem, kako zgodovino ima. ali pa pamenjavo avta, s katero zamenjavo BI SE JAZ STRINAL!!! jae bi te mogu v prvi vrsti poklicat, pa rečt, da so grafiko menjal z drugo in v to bi mogu ti privolit! pa na nalogu bi moralo pisati, da je bila grafika zamenjana in s tem velja garancija od začetka in se NE nadaljuje!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
je važno!!! ČE se ne da popraviti(banalno:menjava rama na grafiki in ker vemo, da to nikjer noben servis ne dela, ker je lažje samo menjati komplet grafiko, manjša izguba cajta), je logična posledica zamenjava artikla!! in s tem ko zamenjaš artikel, MORAŠ dat garancijo od začetka!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Matev ::
Kupiš nov avto, po 6mesecih ga pelješ na servis in tm se jim iz nekega razloga ne da z tvojim avtom ukvarjat in ti dajo kar ključe od enga kao identičnega avta. a bi se strinjal z zamenjavo??? jst vem da se nebi ker jst hočem MOJ avto in ne nekega, za katerga ne vem, kako zgodovino ima. ali pa pamenjavo avta, s katero zamenjavo BI SE JAZ STRINAL!!! jae bi te mogu v prvi vrsti poklicat, pa rečt, da so grafiko menjal z drugo in v to bi mogu ti privolit!
mislim da serviserju ni potrebno klicati naročnika če se strinja z zamenjavo z enakim
bobby ::
ja recimo da mu ni potrebno klicati ampak v tem primeru, bi želel, da se moja garancija prične od začetka ker nisem dobil nazaj istega izdelka kot sem ga prinesel na servis, ampak zamenjavo. torej garancija od začetka.
no v gbistvu to ni moja želja, ampak tako piše v zvp
no v gbistvu to ni moja želja, ampak tako piše v zvp
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
roscha ::
torej garancija od začetka. no v gbistvu to ni moja želja, ampak tako piše v zvp
Ni res! To piše v obligacijskem zakoniku. 483 člen.
Veselo branje!
bobby ::
Podaljšanje garancijskega roka
483. členi
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
kaj piše tle????
483. členi
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
kaj piše tle????
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
ok, a zdej ne veš kaj hočem povedat oz o čem je zadnje par postov pogovarja al si ***** ****** *****??
glej drugo točko tega člena. torej, če so modelu, ki je odpru ta post, zamenjal grafiko z drugo grafiko, torej mu začne garancijski rok potekati od začetka in se ne nadaljuje.
(glej drugi odstavek tega člena.)
kaj zdej teb ni jasn al ti ne znaš brat??
glej drugo točko tega člena. torej, če so modelu, ki je odpru ta post, zamenjal grafiko z drugo grafiko, torej mu začne garancijski rok potekati od začetka in se ne nadaljuje.
(glej drugi odstavek tega člena.)
kaj zdej teb ni jasn al ti ne znaš brat??
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Šimpanz ::
V našem podjetju smo imeli podoben primer pred tremi leti. Stranki se je pol leta pred iztekom garancije računalnika pokvarila matična plošča. Plato smo zamenjali, in čez približno 8 mesecev stranka spet pride v servis ker računalnik zmrzuje. Ugotovili smo napako na matični plošči in popravilo seveda hoteli zaračunati stranki, ker je bil PC že izven garancije. Stranka se s tem ni strinjala in je pripeljala inšpektorja. Ta nam je pokazal isti 483 člen obligacijskega zakonika in razsodil, ne samo da moramo stranki brezplačno zamenjati matično ploščo, temveč da ji začne šteti garacija (2 leti) za matično ploščo znova od začetka (kot piše v OZ).
Swen F@tt ::
@ Master D., nisi edini ki ima pri jae težke probleme z grafiko 6800GT (leadtek)!!! Omenjeno kartico sem imel že 7x v garanciji in vedno je trajelo približno en mesec da so mi jo vrnili. Kartice letos še praktično nisem imel doma. Vsega skupaj 3 tedne mogoče. Tudi meni so rekli da nimajo več 6800GTjev na AGP, pa sem prosil, če bi mi lahko menjali na 7800GT PCI-Express, in so rekli da ne bo problema. Potem ko sem se jim oglasil, pa so rekli, da to ni mogoče, ker za zamenajvo 6800GT in 7800GT, bi moral prinesti original škatljo in vse dodatke ki sem jih dobl zraven. Vendar originalne škatle nimam več, ker so mi jo na servisu zgubili!!!11 No sedaj mi nova 6800GT (še) lepo dela. In upam da bo tako tudi naprej. Če mi še sedaj crkne, grem s fotrom do šefa v ljubljani! Ne preostane mi drugega... Ker očitno ne zaleže, če jih sam prosim in klicarim kot budala. Mutijo pa kot nevem kaj. V Celju mi rečejo da so grafiko že poslali na servis, kličem v Ljubljano čez dober teden, mi rečejo, grafike še niso dobili. Potem kličem na servis čez teden dni, in vprašam kako je stanje, pa mi reče da nima časa se menit, ker ima gužvo iter pravi naj pokličem čez 5 minut. 4x kličem, vedno reče naj pokličem kasneje, kličem ta petič, se na servisu noben ne javi. Kličem šestič, v trgovino jae v lj, mi pravi da ima serviser malico. Mislim totalna neorganizacija. Lahko bi si vzeli 5 min, časa za stranko..
WingMan ^^
strictom ::
Morš pa začet klet ko nor zraven da te folk začne resno jemat. Grozit, ... Nabija kak slab odnos majo do strank, da boš slabo reklamo jim začel delat (tega se bojijo ko hudič križa), ...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
MyStur ::
perci:
Ja saj maš po eni strani prav.
bobby
Vidim da se še je nekdo drug neke hihital preko nekega zakonika itd. No poglejmo naslednje
imaš npr garancijo 3 leta, stvar crkne (po 3 tednih) če lahko tako povem, aha oni ti menjajo z drugo stvarjo ampak ta ima
garancijo 1 leto - no pa potem povej kaj je boljše???
Pa ne mi z nekimi zakoni no. Zakoni kot vsi vemo imajo večjo luknjo kot bilokaj drugega. Še tisti ko jih pišejo ne vedo kaj pišejo.
Pa ne da bo kdo kaj zameril ampak če pogledamo mal bolj resnično tako je.
Po drugi strani pa vidim da ste vsi tako neočakani, saj razumem da če je nekaj na servisu smo vsi jezni itd. Sam poglejmo si drug spekter
dajte se v njihovo vlogo ko ti 100 različnih ljudi gnjavi in gnjavi, pa saj človeku se more zmešat pri delu. Če se razumemo.
Res dam vsem prav ki pravijo da se morejo razkuriti itd... še kakšne besede uporabiti itd... No zakaj pa potem če vsak meni da ima prav ne pokliče direktorja, pa bo ta debata tukaj končana glede zamenjav in servisov itd. Garacijsko popravilo po zakonu je 45 delovnih dni - zdaj si pa naj vsak človek predstavlja kako dolgo je to ?? dolgo ne.
Glejte včasih pa tud dobra beseda mesto najde. Verjamem da se tud s temi ljudmi na servisu da zelo lepo pomeniti brez kakšnih k.... besed
saj smo pa vsi samo ljudje
Ja saj maš po eni strani prav.
bobby
Vidim da se še je nekdo drug neke hihital preko nekega zakonika itd. No poglejmo naslednje
imaš npr garancijo 3 leta, stvar crkne (po 3 tednih) če lahko tako povem, aha oni ti menjajo z drugo stvarjo ampak ta ima
garancijo 1 leto - no pa potem povej kaj je boljše???
Pa ne mi z nekimi zakoni no. Zakoni kot vsi vemo imajo večjo luknjo kot bilokaj drugega. Še tisti ko jih pišejo ne vedo kaj pišejo.
Pa ne da bo kdo kaj zameril ampak če pogledamo mal bolj resnično tako je.
Po drugi strani pa vidim da ste vsi tako neočakani, saj razumem da če je nekaj na servisu smo vsi jezni itd. Sam poglejmo si drug spekter
dajte se v njihovo vlogo ko ti 100 različnih ljudi gnjavi in gnjavi, pa saj človeku se more zmešat pri delu. Če se razumemo.
Res dam vsem prav ki pravijo da se morejo razkuriti itd... še kakšne besede uporabiti itd... No zakaj pa potem če vsak meni da ima prav ne pokliče direktorja, pa bo ta debata tukaj končana glede zamenjav in servisov itd. Garacijsko popravilo po zakonu je 45 delovnih dni - zdaj si pa naj vsak človek predstavlja kako dolgo je to ?? dolgo ne.
Glejte včasih pa tud dobra beseda mesto najde. Verjamem da se tud s temi ljudmi na servisu da zelo lepo pomeniti brez kakšnih k.... besed
saj smo pa vsi samo ljudje
-----------------------------
Style
-----------------------------
AngelOfDeath ::
@Swen F@tt
če so ti orginalno škatlo na servisu zgubli jim pač lepo poveš da to ni tvoj problem :)
če so ti orginalno škatlo na servisu zgubli jim pač lepo poveš da to ni tvoj problem :)
edit: Slovnica
bobby ::
idim da se še je nekdo drug neke hihital preko nekega zakonika itd. No poglejmo naslednje
imaš npr garancijo 3 leta, stvar crkne (po 3 tednih) če lahko tako povem, aha oni ti menjajo z drugo stvarjo ampak ta ima
garancijo 1 leto - no pa potem povej kaj je boljše???
ne ne, če ti menjajo zadevo, potem mora tudi ta druga zadeva imeti 3 leta garancije! halo, logično!
ja je pa zajebano ko ti maljoon strank sika kako oni ne morejo brez tiskalnika naprimer in ne vem kaj še vse potem pa jim narediš uslugo ker je zadeva padla preko vrste, potem pa ta zadeva čaka naslednji mesec, da pridejo iskat. a dejte no, če se mudi, prideš koj in prec. zato imamo pa mi postavko hitro popravilo. in gre čez celo vrsto, ampak je pač zadeva extra za plačat. sam da strankam to ob prevzemu omenič da to obstaja ampak da je treba plačat, ops, takoj je filter, čez katerega 95% ljudi ostane. in kar naenkrat se ne mudi tako hitro oh in sploh!!
no ta primer je bil za izven garancije ker pač garancija ni za plačat, razen če,.. neoriginalne zadeve, napaka stranke oz bolje rečeno neumnost ker so vsi pametni in "berejo navodila!"
itd itd.
je pa res, da zakon je tko napisan, da je možnih več različnih interpretacij tako da,... tist kater ma bolj prepričljivi praktiččno zmaga v nekaterih primerih,..
jebat ga, tko je
imaš npr garancijo 3 leta, stvar crkne (po 3 tednih) če lahko tako povem, aha oni ti menjajo z drugo stvarjo ampak ta ima
garancijo 1 leto - no pa potem povej kaj je boljše???
ne ne, če ti menjajo zadevo, potem mora tudi ta druga zadeva imeti 3 leta garancije! halo, logično!
ja je pa zajebano ko ti maljoon strank sika kako oni ne morejo brez tiskalnika naprimer in ne vem kaj še vse potem pa jim narediš uslugo ker je zadeva padla preko vrste, potem pa ta zadeva čaka naslednji mesec, da pridejo iskat. a dejte no, če se mudi, prideš koj in prec. zato imamo pa mi postavko hitro popravilo. in gre čez celo vrsto, ampak je pač zadeva extra za plačat. sam da strankam to ob prevzemu omenič da to obstaja ampak da je treba plačat, ops, takoj je filter, čez katerega 95% ljudi ostane. in kar naenkrat se ne mudi tako hitro oh in sploh!!
no ta primer je bil za izven garancije ker pač garancija ni za plačat, razen če,.. neoriginalne zadeve, napaka stranke oz bolje rečeno neumnost ker so vsi pametni in "berejo navodila!"
itd itd.
je pa res, da zakon je tko napisan, da je možnih več različnih interpretacij tako da,... tist kater ma bolj prepričljivi praktiččno zmaga v nekaterih primerih,..
jebat ga, tko je
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
zbogi ::
bobby, pa kake maš ti, da morejo za hitro razrešitev reklamacije plačat, pa sej to ni res, kak odnos do strank, a s ti slučajn iz Mlacoma?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
http://www.oc-lab.si/
bobby ::
ma dej piza preber orng no!!
poleg tega je to OPCIJA da filtritaš ljudi ki blefirajo pa hočejo nekaj izsilit!!!
no ta primer je bil za izven garancije ker pač garancija ni za plačat, razen če,.. neoriginalne zadeve, napaka stranke oz bolje rečeno neumnost ker so vsi pametni in "berejo navodila!"
poleg tega je to OPCIJA da filtritaš ljudi ki blefirajo pa hočejo nekaj izsilit!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Sparky69 ::
Jaz sem bil pa doslej z reklamacijami v garancijskem roku pri JAE vselej zadovoljen. Če mi je kaj crknilo (grafa, procesor ali matična), smo vedno našli nek skupni jezik. Jaz mislim, da če se ti normalno pogovarjaš in če je res napaka proizvajalca, da se potem tudi lahko vedno nekako dogovoriš!
World is my playground
Dead_Eye ::
MyStur: če imajo dela čez glavo ni moj problem, naj pač zaposlijo še enega delavca, pa jim bo manj ljudi hodilo po glavi...
Če so kartico zamenjali, garancija začne veljat od začetka. Žalostno je, da moraš včasih res zagrozit z inšpekcijo ali kej podobnega. Meni na srečo še ni bilo treba, zaenkrat je bil dovolj izčrpen opis napake...
Če so kartico zamenjali, garancija začne veljat od začetka. Žalostno je, da moraš včasih res zagrozit z inšpekcijo ali kej podobnega. Meni na srečo še ni bilo treba, zaenkrat je bil dovolj izčrpen opis napake...
The one and only
SebaR ::
LOL, jaz sem slutil da te bo enkrat še bog kaznoval ker si šel zmetat denar za to "grafo"
Enivej, zamenji za 6600GT kot si mi omenil.
Pa LP!
Enivej, zamenji za 6600GT kot si mi omenil.
Pa LP!
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
asgard2.0 ::
Kdor ne proba v vlogi serviserja in trgovca ne bo nikoli mirno počakal v vrsti za reklamacijo.Je pa tako da vsakemu se pač ne more ustrežti. Nej mi samo en reče ka dela z hardewerjem de je pa računalništvo lahek in lep biznis.Aja de se ne bom odaljil. Kaj tarnate za 3 tedne garancije (ki je itak mal dolga no sam moralno ne zakonsko). Če zadeva ni popravljena v 45 dneh itak dobite novo pa de se jebe štacuna. Kolkokrat jih poslušam de kako dolgo so stvari na servisu. Jah jebat ga ane to je tako ka vsaka stranka misle de je sama na svetu. Vrste pa itak ne moreš preskakvat ka čene nastane kaos in je bedarija pol ven. Jaz osebno z Jajetom nisem mel nobenih problemov do sedaj, pa mam Leatek plato in grafo. Dela solidno če le sam poskrbiš de laufa. Če pa računalnik zapreš v mizo brez hlajenja je pa itak tako kot da bi vas kdo zaprl v sod za dihat pa dal slamco od Fructala. Mislim da bi vsakdo krepal prej ali slej. Aja btw baje de Jae zapira svoja vrata. Zdej če je to res ne vem se pa govori okrog.......
.... Je pa res de grem na pir in se malo odpočijem od teh bitov in bajtov in podobnega sranja.
.... Je pa res de grem na pir in se malo odpočijem od teh bitov in bajtov in podobnega sranja.
Šiht, CPU , Hrana, Spanje, Šiht ....
MadMicka ::
Master D., kaj je potem res:
- da imaš isto grafično kartico, kateri so spremenili serijsko?!
- ali da imaš enako grafično kartico, ki ima razumljivo drugo serijsko številko
Če prav razumem vso zadevo, je JAE d.o.o. odreaigral korektno in ti zamenjal grafično kartico, edino kar je problem, da si čakal pet tednov. No, jaz pet tednov pač nebi čakal, zaradi mene mi v vmesnem času lahko dajo rezrevno grafično, ampak iz servisa ne grem brez grafične.
- da imaš isto grafično kartico, kateri so spremenili serijsko?!
- ali da imaš enako grafično kartico, ki ima razumljivo drugo serijsko številko
Če prav razumem vso zadevo, je JAE d.o.o. odreaigral korektno in ti zamenjal grafično kartico, edino kar je problem, da si čakal pet tednov. No, jaz pet tednov pač nebi čakal, zaradi mene mi v vmesnem času lahko dajo rezrevno grafično, ampak iz servisa ne grem brez grafične.
klemen22 ::
BTW.: mene nekaj presneto zanima. Kaj za vraga nekateri delate z računalniki da vozte skoz neki na servis. Od moje 486ke sem zamenjal ene 4 računalnike in mi niti pri enem (!) ni crknilo popolnoma nič.Če pa neki preveč navijate v 3 krasne potem pa itak da sistem ne zdrži. Pa v vseh sem mel ene pocen napajalnike, itd. Skratka ni mi jasno.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Nande ::
Da še jaz svoj piskerček pristavim...
Pred časom sem v omenjeni trgovini kupil Leadtek A6600. Ker sem po mesecu uporabe menil, da nekaj sumljivo hrešči, sem jo odnesel na servis. Rekli so, da je zvok posledica napake na hlajenju, da bo potrebno počakati najmanj mesec dni in da nimajo niti ene enake na zalogi (za zamenjavo)... Imajo pa 6600GT z doplačilom... Ker je bila takrat slednja zelo "in", sem napraskal cekine in jo kupil...
Stvar, ki me zelo nasmeje pa je...hreščanje je bilo še vedno prisotno...Ker je v bistvu hreščal ventilatorček na matični plošči...
Dobra, a... Brezhibna vanilla, GT pa tisti čas 'svinjsko' draga...
LP!
P.S. Vem, tudi sam sem kriv, ker se nisem bolje prepričal...
Pred časom sem v omenjeni trgovini kupil Leadtek A6600. Ker sem po mesecu uporabe menil, da nekaj sumljivo hrešči, sem jo odnesel na servis. Rekli so, da je zvok posledica napake na hlajenju, da bo potrebno počakati najmanj mesec dni in da nimajo niti ene enake na zalogi (za zamenjavo)... Imajo pa 6600GT z doplačilom... Ker je bila takrat slednja zelo "in", sem napraskal cekine in jo kupil...
Stvar, ki me zelo nasmeje pa je...hreščanje je bilo še vedno prisotno...Ker je v bistvu hreščal ventilatorček na matični plošči...
Dobra, a... Brezhibna vanilla, GT pa tisti čas 'svinjsko' draga...
LP!
P.S. Vem, tudi sam sem kriv, ker se nisem bolje prepričal...
Tody ::
jest sem tud mislu da mi voodoo piska pa sem enkrat razstavljal mašino in postopoma priklopljal in je ubistvu bil ventilatro na procu
Erazer ::
Ja ni nujno, da bo šel Jae zu grund. Govori se tudi, da je dobil finančno inekcijo. Kljub temu pa se naj bi trgovine zaprle!!
Bomo videli kaj bo z garancijami? (tud moj mlinček je od njih)
Lahko pa da so samo govorice!
Bomo videli kaj bo z garancijami? (tud moj mlinček je od njih)
Lahko pa da so samo govorice!
chucki ::
Jst z JAE nimam slabih izkusenj, vam pa povem da ce mi je kej crknalo ali nagajalo smo se vse zmenl. CE si ti dober in prijazen do njih bodo tudi oni s tabo in vse se da zmenit in morte razumet,da ne morjo vse popravit in menjat v 1 dnevu, ker je veliko tudi odvisno od proizvajalcev, ker nove robe ne dobijo vsak dan.
Azrael ::
Off topic, ampak ko je že govora o garancijah.
V garanciji za Sony Ericsson telefone med drugim piše:
...
2.Če Sony Ericsson izdelek popravi ali zamenja, ima popravilo napake ali zamenjani izdelek garancijo do konca prvotne garancije izdelka ali devetdeset (90) dni po datumu popravila, čeje preostanek prvotne garancije krajši od devetdesetih dni. Izdelek mora biti popravljen ali zamenjan z uporabno enakovrednimi delujočimi deli. Zamenjani deli postanejo last podjetja Sony Ericsson.
...
Še povezava na izvorni pdf dokument.
Torej, zanima me ali ima tudi v takem primeru citirani obligacijski zakonik in njegov 483 člen večjo težo od garancijske izjave podjetja ? Ali je po zaslugi tega zakonika druga točka garancijskih pogojev nična ?
V garanciji za Sony Ericsson telefone med drugim piše:
...
2.Če Sony Ericsson izdelek popravi ali zamenja, ima popravilo napake ali zamenjani izdelek garancijo do konca prvotne garancije izdelka ali devetdeset (90) dni po datumu popravila, čeje preostanek prvotne garancije krajši od devetdesetih dni. Izdelek mora biti popravljen ali zamenjan z uporabno enakovrednimi delujočimi deli. Zamenjani deli postanejo last podjetja Sony Ericsson.
...
Še povezava na izvorni pdf dokument.
Torej, zanima me ali ima tudi v takem primeru citirani obligacijski zakonik in njegov 483 člen večjo težo od garancijske izjave podjetja ? Ali je po zaslugi tega zakonika druga točka garancijskih pogojev nična ?
Nekoč je bil Slo-tech.
patron ::
klemen22 imaš prokleto srečo da ti nič ne crkuje... veliko je odvisno kaj dobiš. enako kot avto, lah dobiš enga k bo skos na servisu nekdo drug se bo pa z enakim modelom vozil 20let brez problema...
aljazh ::
Azrael:
Če je garancijska izjava drugačna od zakona _na škodo potrošnika_, se neposredno uporabijo določbe zakona in je takšna izjava (oz. njen del, ki je v nasprotju z zakonom) nična. Lahko pa garancijska izjava določa drugače kot zakon, če je to za potrošnika ugodneje.
Če je garancijska izjava drugačna od zakona _na škodo potrošnika_, se neposredno uporabijo določbe zakona in je takšna izjava (oz. njen del, ki je v nasprotju z zakonom) nična. Lahko pa garancijska izjava določa drugače kot zakon, če je to za potrošnika ugodneje.
Utk ::
Na koncu takih garancij ponavadi tudi piše, da ne glede na vse tam napisano, lahko zakoni v posamezni državi določajo tudi še kaj drugega.
Mirč ::
Jaz ima do sedaj dobre izkušnje z JAE(MB).Aprila lani sem kupo celoten komp,pa mi je po 3-4 dni začel PC čudne zvoke spuščat,ugotovil sem,da ventilator na grafični(6600gt).Računalnik sem pustil tam in zamenjali so mi kar celo grafično.Tako,da znjimi nimam slabih izkušenj
lp
lp
Azrael ::
Hvala obema za razlago. Torej, če ne veš vseh fint gladko nasankaš, v nasprotnem pa prideš skozi mnogo bolj ugodno.
Nekoč je bil Slo-tech.
perci ::
Azrael: Čaki mal...tuki gre za neki druzga. Če je izdelek samo popravljen in ni zamenjan oz. popravljen njegov bistven del, nimaš ponovne enoletne garancije za cel izdelek.
freserovski ::
hehe, zanimivo, da po današnjem dnevo vidim to :) Sem šel danes v mariborsko enoto po grafično in naletel na izjemno aroganten odnos od tam zaposlenih in ravno glede tega sma se kregala z enim, ker si je trdil, ko so zamenjali grafično, da mi ne začne garancija tečt znova. Seveda si je človek trdil svoje :)
Zanima me še nekaj...nisem dobil nobenega potrdila in ničesar, da je bila kartica zamenjana, a sem to dolžan dobit?
Zanima me še nekaj...nisem dobil nobenega potrdila in ničesar, da je bila kartica zamenjana, a sem to dolžan dobit?
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!
Azrael ::
To razumem, če je bil menjan na napravi samo nek rezervni del, potem se pač garancijski rok podaljša samo za čas popravila. Npr. če v TV zamenjajo en uporček 2 dni pred iztekom garancije, potem ima ta TV garancije še 2 dni + dnevi popravila oz. kot je napisano v garancijskih pogojih.
Zanimalo me je za primer kadar zamenjajo celotno napravo (npr CPU, RAM in take stvari, ki se načeloma sploh ne popravljajo), ker naši trgovci te stvari zelo radi razlagajo povsem drugače, da so garancijski pogoji nad tem zakonikom.
Zanimalo me je za primer kadar zamenjajo celotno napravo (npr CPU, RAM in take stvari, ki se načeloma sploh ne popravljajo), ker naši trgovci te stvari zelo radi razlagajo povsem drugače, da so garancijski pogoji nad tem zakonikom.
Nekoč je bil Slo-tech.
Utk ::
Cobra, nekaj bi najbrž moral dobit, nabavnico, če računa ni, kakšen garancijski list, če ga kartico ima, karkoli. Brez računa in brez vsega garancija ponavadi ne velja glih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija - menjana matična - prenosnikOddelek: Pomoč in nasveti | 1460 (963) | Ales |
» | Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10569 (9168) | St235 |
» | Kaj bi vi storili?Oddelek: Pomoč in nasveti | 3848 (2970) | drzni86 |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11494 (9036) | čuhalev |
» | Ali je disk nov? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 5978 (4388) | Pyr0Beast |