Forum » Pomoč in nasveti » Maxtorjev trdi disk- kriticna napaka
Maxtorjev trdi disk- kriticna napaka
Dark Angel ::
Zdravo,
Ker do določenih datotek (konkretno dveh) nisem mogel dostopati na svojem Maxtorju 120GB (6y120p0) sem si dal dol iz Maxtorjeve strani PowerMax 4.21 (program za diagnostiko diska). Opravim SMART test in ta javi da je potrebno dodatno testiranje. Še prej je pa chkdsk od Windowsov našel par poškodovanih gruč.
Po dodatnem testiranju mi da 8 mestno kodo in napiše da disk umira in da naj če je možno čim prej naredim backup in disk zamenjam. Na njihovi domači strani piše da je 8 mestna koda za napako tolk kritična da če je še pod garancijo lahko pošlješ disk k njim in ti ga brezplačno zamenjajo.
Zdej me pa zanima naslednje:
Disk je kupljen pri Comtronu pred 2. letoma. Ima 3 leta garancije. Ko sem imel pred slabim letom težave z bootanjem sem ga že nesel na servis kjer so rekli da je z diskom vse v redu (takrat je bil kriv napajalnik).
Jim bo to dovolj za zamenjavo diska al bodo oni sam "ozančli" bad sektorje in rekli da je disk še dober? Je v tem primeru sploh kakšna možnost za zamenjavo? (direktno Maxtorju v tujino se mi res ne da pošiljat diska)
Kolk je to sploh res nevarno za odpoved diska oz. nadaljno izgubo podatkov?
Hvala in LP :)
Ker do določenih datotek (konkretno dveh) nisem mogel dostopati na svojem Maxtorju 120GB (6y120p0) sem si dal dol iz Maxtorjeve strani PowerMax 4.21 (program za diagnostiko diska). Opravim SMART test in ta javi da je potrebno dodatno testiranje. Še prej je pa chkdsk od Windowsov našel par poškodovanih gruč.
Po dodatnem testiranju mi da 8 mestno kodo in napiše da disk umira in da naj če je možno čim prej naredim backup in disk zamenjam. Na njihovi domači strani piše da je 8 mestna koda za napako tolk kritična da če je še pod garancijo lahko pošlješ disk k njim in ti ga brezplačno zamenjajo.
Zdej me pa zanima naslednje:
Disk je kupljen pri Comtronu pred 2. letoma. Ima 3 leta garancije. Ko sem imel pred slabim letom težave z bootanjem sem ga že nesel na servis kjer so rekli da je z diskom vse v redu (takrat je bil kriv napajalnik).
Jim bo to dovolj za zamenjavo diska al bodo oni sam "ozančli" bad sektorje in rekli da je disk še dober? Je v tem primeru sploh kakšna možnost za zamenjavo? (direktno Maxtorju v tujino se mi res ne da pošiljat diska)
Kolk je to sploh res nevarno za odpoved diska oz. nadaljno izgubo podatkov?
Hvala in LP :)
- spremenilo: Dark Angel ()
Myth ::
Če imaš res 3letno garancijo , jo uveljavi. In na takšen prijazen način kot si nam, njim povej kaj si naredil in kaj piše o tem na njihovi strani. Torej da ga tudi zamenjajo!! Če se gre za MB Comtron, ti bi skoraj jamčil za to, a ne upam tolikšne odgovornosti prevzeti nase. (ker jaz sem imel same dobre izkušnje z njimi)
Če pa ne bodo hoteli omeni da boš pisal Maxtorjevi firmi direktno, pa da boš omenil tudi da ti pač tam kjer bi morali to narediti (torej v tem primeru Comtron) niso hoteli (kao v slabi luči prikazal). Boš videl kako bodo hitro se odzvali.
en LP
Če pa ne bodo hoteli omeni da boš pisal Maxtorjevi firmi direktno, pa da boš omenil tudi da ti pač tam kjer bi morali to narediti (torej v tem primeru Comtron) niso hoteli (kao v slabi luči prikazal). Boš videl kako bodo hitro se odzvali.
en LP
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
Dark Angel ::
Ok, hvala za odgovor... Gre se za LJ... Sej nimam nič proti nobeni računalniški firmi (še zaenkrat), sam nazadnje ko sem bil tam sem jih zelo vljudno prosil, da se mi računalnik sploh ne prižge ko imam konkretno ta disk notr. Z drugim mi je delalo. Takrat mi je disk samo 2x kliknil in mašina se je ugasnila. (to sem jim tudi vse prijazno razložil) Zraven sem jih pa tudi prosil da če mi lahko kakor hitro je mogoče povejo če je disk šel al ne. (čez dva dni sem moral imeti seminarsko, ki je bila na disku - tudi to povedal). Da o prijaznosti serviserjev ne bi razpravljal...
In rabili so cel dan da so sploh disk priklopili in mi rekli da je v redu. (takrat je res bila napaka na napajlniku)
Nasplošno imam pa zelo slabe izkušnje z uveljavljanjem garancije pri elektroniki, ki še deluje in kaže kakšno napako, še posebej če gre za serijske napake. Sem že dvakrat pri drugih stvareh moral težit še komu več kot serviserjem, čeprav je bila reklamacija upravičena.
Zdej sem se pa dost razpisal. Jutri pokličem in se zmenim.
LP
In rabili so cel dan da so sploh disk priklopili in mi rekli da je v redu. (takrat je res bila napaka na napajlniku)
Nasplošno imam pa zelo slabe izkušnje z uveljavljanjem garancije pri elektroniki, ki še deluje in kaže kakšno napako, še posebej če gre za serijske napake. Sem že dvakrat pri drugih stvareh moral težit še komu več kot serviserjem, čeprav je bila reklamacija upravičena.
Zdej sem se pa dost razpisal. Jutri pokličem in se zmenim.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6972 (5515) | Seljak |
⊘ | Računalniške trgovine dobre/slabe izkušnje (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 36747 (32778) | Niet1986 |
» | Reklamacija diska maxtor 80GB in zajebancija s strani prodajalcaOddelek: Pomoč in nasveti | 4408 (16) | SepoX |
» | MAXTOR 120G 8Mb ZE drugic skurjen (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 3745 (2534) | M@T |
» | Kateri trdi disk? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 10550 (7735) | Keyser Soze |