» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
73 / 73
»
»»

Okapi ::

Lahko bi Amazon od trgovca zahteval, da ustvari en tak naslov, do katerega bi imel tudi Amazon dostop. Ne rečem, da tako je, lahko bi pa bilo. Kar na pamet reči, da Amazon do tega naslova nima dostopa, je govorjenje na pamet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Samael ::

Seveda nima :) A res misliš, da Amazon pobira dostop do e-mail naslovov trgovcev na platformi? Stvari ne delujejo tako...

To so naslovi, kot so sales@mercator, okapi@mercator, racunovodstvo@mercator, javnirazpisi@mercator ... itd ali pa preprosto catch-all naslov - nekaj, kar uporablja čedalje več ljudi, ki tako vedno vedo s katere strani je prišel kakšen račun, spam, karkoli.
Samael != Samuel

MrStein ::

polozweii je izjavil:

Pred 3 leti sem na amazonu kupil par stvari in zdaj ko sem želel načet nek artikel spodaj opazim da je imel že ob nakupu potečen rok trajanja.
Da pogledam kdo je prodajalec sem se prvič po treh letih logiral na Amazon.de ampak že ob vpisu emaila in gesla se odpre Contact Customer Service. Kaj hočejo?

Zgleda imaš zaklenjen račun.
To se zadnje čase dogaja (ali se dogaja ves čas le opazil sem seje zdaj).
Pokliči na telefon in se zmeni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

polozweii ::

Okapi je izjavil:

polozweii je izjavil:

V tem sta dva e-maila:
- info@vitabay.net ....nahaja se tudi na spletni strani prodajalca v nemčiji.
- amazon@vitabay.net

amazon@ pomeni da ima dostop do sporočil tudi Amazon? Potem je za pritožbe bolje uporabit tega?

Poročaj, kako je uspela pritožba po treh letih od nakupa.


Nemc je ponudil da mi pošlje artikel z nepotečenim rokom trajanja.

Ko sem se po par letih spet logiral na amazon.de se je najprej pojavilo okno Contact Customer Service..
Kaj jih zanima? Potebujem samo headset ali tudi kamero?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: polozweii ()

MrStein ::

N-tič: telefon

Zvočnik in mikrofon.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

vinkop ::

v petek sem oddal naročilo, oziroma plačal za nakup stvari, ki jih običajno nabavljam na amazonu, ampak sem dobil datum dostave 11.6. Ponavadi sem dobil datum max 7-8 dni od dneva plačila. Ali lahko storniram to naročilo in dobim vrnjeno kupnino in potem ponovno naročim, če bo kaj bolje ?

velikBrokoli ::

Lahko prekličeš naročilo.

vinkop ::

velikBrokoli je izjavil:

Lahko prekličeš naročilo.

sem odstranil sporen artikel iz nakupa. Zdaj bo prišlo 16.5. Ali mi bojo vrnili sedaj razliko za odstranjeni artikel ?

velikBrokoli ::

Kaj misliš?

tikitoki ::

Ne. Denar obdržijo za kazen.

vinkop ::

ne vem, zato sprašujem, ker nisem še imel tega primera.

tikitoki ::

Celo po dostavi, ti omogočajo zastoj vračilo in povrnitev celotne kupnine.

Furbo ::

Saj ne da ti piše datum dostave še preden oddaš naročilo.. ampak biti pismen je problem dandanes..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

vinkop ::

Furbo je izjavil:

Saj ne da ti piše datum dostave še preden oddaš naročilo.. ampak biti pismen je problem dandanes..

pred naročilom za sporni artikel, je pisalo datum dostave 16.5., ko pa sem plačal, oziroma zaključil naročilo, pa je napisalo 11.6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vinkop ()

mat11 ::

Zaradi tega, ker si verjetno dodal en artikel, ki je imel dostavo takrat.
mat

velikBrokoli ::

Ne, ne, ne, vinkop ne laže, Amazon ima bug v sistemu, 100%, majketi.

BlackHole ::

Saj po navadi pošljejo v več paketih, če je kaka stvar nedobavljena takoj.
LP Marko

BlackHole ::

Meni so zadnje naročilo razdelili na 4 pakete, pa so jih poslali s samo enim dnevom zamika. Bilo pa je morda 7 artiklov.
LP Marko

polozweii ::

Se za amazon .com, .de, co.uk uporablja isto geslo?

fikus_ ::

Da.
Poglej še Italijanski in Španski Amazon, imajo tudi nižje cene za nekatere artikle.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

lolipop2 ::

fikus_ je izjavil:

Da.
Poglej še Italijanski in Španski Amazon, imajo tudi nižje cene za nekatere artikle.


samo tam ni gratis poštnine nad 59€

mtosev ::

Jaz rabim pohvaliti Amazon de. V torek sem naročil stuff in danes je že prispelo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

LeQuack ::

Kupim lahko ustno vodo Listerine brez alkohola, če pa hočem z alkoholom pa pravi da ni možna dostava v Slovenijo. Totalen fail.
Quack !

predi ::

Jaz pa sem zadnjič nekaj naročil na Amazon.de (dispatched and sold by Amazon), in je bilo, glede na tracking, poslano iz UK, z avtomatskim carinjenjem. Prvič vidim. Carinski postopek so izvedli v Belgiji brez dodatnih stroškov. Nikjer ni bilo omenjeno, da je izdelek iz UK.

mtosev ::

Zanimivo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Magic1 ::

Amazon ima povezane vse centre v bližini in potem sprot skalkulira od kje se mu splača poslat(oziroma kje ima robo).

LeQuack je izjavil:

Kupim lahko ustno vodo Listerine brez alkohola, če pa hočem z alkoholom pa pravi da ni možna dostava v Slovenijo. Totalen fail.

Amazon se pač ne zajebava s alkoholom, tudi pijač ne moreš naročit.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

LeQuack ::

Saj lahko naročiš, samo ne v Slovenijo.
Quack !

Magic1 ::

Sej pravim ne zajebava s s alkoholom čez mejo. Sej ima smisel, ko ima vsaka država drugačne trošarine na alkohol.
Magic

LeQuack ::

Hočeš reči da Slovenija računa trošarine na alkohol v ustni vodici?
Quack !

mtosev ::

Jaz rabim res pohvaliti Amazon za dober user experience. Že od 2005 kupujem tam in je vse v redu. Enkrat so mi prišle zlomljene škatlice z dvdji, a to ni bil velik problem. :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

urli ::

Meni je amazon(.de) res zakon. Neprimerno večja ponudba kot v Sloveniji in hitra ter praviloma brezplačna dostava. Edina zadeva, ki me malo skrbi, ker je še nisem koristil, kako je z uveljavitvijo garancije v primeru okvare elektronske naprave? Se jo sploh da uveljaviti brez nekih velikih stroškov oz. kako je s tem? Če je še to lepo urejeno in ne komplicirajo, potem nimam več kaj naročati iz slovenskih spletnih štacun - pa že zdaj skoraj nič več ne.

connel ::

Preko Amazona je tako enostavno da bolj ne more biti. ČE ti kaj crkne v gar. roku jih kontaktiraš, email je v redu, pošljejo ti "nalepko", sprintaš, neseš na pošto, zastonj poštnina. Včasih še vprašajo kaj bi raje, isti izdelek ali keš, pri kešu spet izbira ali nakažejo nazaj ali dobroimetje. Aja, ko oddaš na pošti, preden boš nazaj doma bo že v sistemu, da si poslal.

barakus ::

Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D

Magic1 ::

barakus je izjavil:

Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D

Ja pa kaj še. Dobesedno ti Amazon takoj, ko jih kontaktiraš, hočejo vrnit denar. Prav prosit jih moraš, da lahko počakaš. Občasno se zgodi, da jim zaloga kaj zaštrika, ali se izdelek izgubi. Taktat ti seveda ne morejo znova poslati,, če ni zaloge dokler ne dobijo nove pošiljke. Samo takrat ti ne dajo izbire in ti nakažejo denar, ne pa pustijo čakat par mesecev.
Seveda to velja, če je prodajalec Amazon. Za 3rd party sellerje je čist drugo. Upam da ločiš od koga kupuješ na Amazonu.
Magic

lolipop2 ::

barakus je izjavil:

Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D


meni je pisalo, da od tega in tega datuma lahko zahtevam refund, če ne pride artikel. Prosil takoj tisti dan za refund in mi odobrijo. Pa še pomagali so mi najti enak izdelek drugje, da sem lahko še enkrat naročil

Verjetno tvoj prodajalec ni Amazon ampak 3rd party

telexdell ::

Magic1 je izjavil:


Seveda to velja, če je prodajalec Amazon. Za 3rd party sellerje je čist drugo. Upam da ločiš od koga kupuješ na Amazonu.

Sem kak mesec nazaj preko Amazona kupil izdelek, katerega prodajalec in pošiljatelj je bil nekdo drug. Ker so manjkali neki sestavni deli sem jih kontaktiral preko Amazona. Tudi oni so mi odgovorili preko Amazona. Po nekaj izmenjavah sporočil sem dobil dobropis v višini 30%, sam pa sem drugje kupil kar je manjkalo. So mi pa takoj ponudili možnost, da izdelek vrnem v Nemčijo. Nekaj dni po končani komunikaciji sem od Amazona dobil vprašanje, če je zadeva ustrezno rešena... Tak da- ni glih tako, da si povsem nezaščiten...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::

Nisem rekel, da si popolnoma nezaščiten. Samo odnos je lahko popolnoma drugačen. Načeloma sem jaz od Kitajskih sellerjev na Amazonu dobil nov izdelek brezplačno, ko je bilo nekaj narobe (starega sem lahko kar obdržal). Načeloma hočejo posnetek, kot dokazni material. Včasih je tudi nekaj pregovarjanja. Imaš pa tudi nategune vmes. Pri Amazonu je pa samo vprašanje, kaj bi rad.
Magic

kombinezon ::

Je imel že kdo primer s poškodovanim paketom. Naročim nekaj artiklov ki se razcepijo na več dostav. Kar je iz Nemčije pride brez težav ostalo pa tracking kaže da gre iz IT skladišča. Tracking je bizaren, naročilo v nedeljo, gre že isti dan iz skladišča, v torek že v LJ in poškodovan paket, ki se vrača nazaj ker je poškodovan. Za sledenje je navedena hrvaška pošta?! Zelo podobna zgodba sedaj že pri 2 naročilih. Tega paketa potem enostavno ni, sledi čakanje na refund ki naj bi bil "avtomatičen". Sledi teženje za vračilo denarja. Vse skupaj mi deluje kot da paketa sploh ni bilo iz skladišča.

Furbo ::

Poglej, če so ti sploh že trgali denar.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Magic1 ::

Paranoja much? Pač opice mečejo pakete plači primerno in se dostikrat poškodujejo. Paket se posledično na eni točki obrne. V tistem trenutku lahko kontaktiraš podporo in ti dobesedno vsiljujejo nazaj denar. Je pa italjansko skladišče znano po tem, da kaj izgine. Vendar v vsakem primeru nimaš težav. Ti pošljejo ponovna ali vrnejo denar. Seveda si pa moraš vzet 10min in kontaktirat podporo. Danes ne bi smelo bit težava četudi ne poznaš jezika. Ta AI lahko sprot prevaja komunikacijo.
Magic
««
73 / 73
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8126201 (5775) carlosk1966
»

Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7413456 (8748) Gregex
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
377301 (3585) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8439060 (22180) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1511066 (10152) Robert

Več podobnih tem