Forum » Loža » Nakup preko Amazon-a.
Nakup preko Amazon-a.
Temo vidijo: vsi

Okapi ::
Lahko bi Amazon od trgovca zahteval, da ustvari en tak naslov, do katerega bi imel tudi Amazon dostop. Ne rečem, da tako je, lahko bi pa bilo. Kar na pamet reči, da Amazon do tega naslova nima dostopa, je govorjenje na pamet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()

Samael ::
Seveda nima :) A res misliš, da Amazon pobira dostop do e-mail naslovov trgovcev na platformi? Stvari ne delujejo tako...
To so naslovi, kot so sales@mercator, okapi@mercator, racunovodstvo@mercator, javnirazpisi@mercator ... itd ali pa preprosto catch-all naslov - nekaj, kar uporablja čedalje več ljudi, ki tako vedno vedo s katere strani je prišel kakšen račun, spam, karkoli.
To so naslovi, kot so sales@mercator, okapi@mercator, racunovodstvo@mercator, javnirazpisi@mercator ... itd ali pa preprosto catch-all naslov - nekaj, kar uporablja čedalje več ljudi, ki tako vedno vedo s katere strani je prišel kakšen račun, spam, karkoli.
Samael != Samuel

MrStein ::
Pred 3 leti sem na amazonu kupil par stvari in zdaj ko sem želel načet nek artikel spodaj opazim da je imel že ob nakupu potečen rok trajanja.
Da pogledam kdo je prodajalec sem se prvič po treh letih logiral na Amazon.de ampak že ob vpisu emaila in gesla se odpre Contact Customer Service. Kaj hočejo?
Zgleda imaš zaklenjen račun.
To se zadnje čase dogaja (ali se dogaja ves čas le opazil sem seje zdaj).
Pokliči na telefon in se zmeni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

polozweii ::
V tem sta dva e-maila:
- info@vitabay.net ....nahaja se tudi na spletni strani prodajalca v nemčiji.
- amazon@vitabay.net
amazon@ pomeni da ima dostop do sporočil tudi Amazon? Potem je za pritožbe bolje uporabit tega?
Poročaj, kako je uspela pritožba po treh letih od nakupa.
Nemc je ponudil da mi pošlje artikel z nepotečenim rokom trajanja.
Ko sem se po par letih spet logiral na amazon.de se je najprej pojavilo okno Contact Customer Service..
Kaj jih zanima? Potebujem samo headset ali tudi kamero?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: polozweii ()

MrStein ::
N-tič: telefon
Zvočnik in mikrofon.
Zvočnik in mikrofon.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

vinkop ::
v petek sem oddal naročilo, oziroma plačal za nakup stvari, ki jih običajno nabavljam na amazonu, ampak sem dobil datum dostave 11.6. Ponavadi sem dobil datum max 7-8 dni od dneva plačila. Ali lahko storniram to naročilo in dobim vrnjeno kupnino in potem ponovno naročim, če bo kaj bolje ?

vinkop ::
velikBrokoli je izjavil:
Lahko prekličeš naročilo.
sem odstranil sporen artikel iz nakupa. Zdaj bo prišlo 16.5. Ali mi bojo vrnili sedaj razliko za odstranjeni artikel ?

Furbo ::
Saj ne da ti piše datum dostave še preden oddaš naročilo.. ampak biti pismen je problem dandanes..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

vinkop ::
Saj ne da ti piše datum dostave še preden oddaš naročilo.. ampak biti pismen je problem dandanes..
pred naročilom za sporni artikel, je pisalo datum dostave 16.5., ko pa sem plačal, oziroma zaključil naročilo, pa je napisalo 11.6.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vinkop ()

BlackHole ::
Meni so zadnje naročilo razdelili na 4 pakete, pa so jih poslali s samo enim dnevom zamika. Bilo pa je morda 7 artiklov.
LP Marko

fikus_ ::
Da.
Poglej še Italijanski in Španski Amazon, imajo tudi nižje cene za nekatere artikle.
Poglej še Italijanski in Španski Amazon, imajo tudi nižje cene za nekatere artikle.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

lolipop2 ::

mtosev ::
Jaz rabim pohvaliti Amazon de. V torek sem naročil stuff in danes je že prispelo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

LeQuack ::
Kupim lahko ustno vodo Listerine brez alkohola, če pa hočem z alkoholom pa pravi da ni možna dostava v Slovenijo. Totalen fail.
Quack !

predi ::
Jaz pa sem zadnjič nekaj naročil na Amazon.de (dispatched and sold by Amazon), in je bilo, glede na tracking, poslano iz UK, z avtomatskim carinjenjem. Prvič vidim. Carinski postopek so izvedli v Belgiji brez dodatnih stroškov. Nikjer ni bilo omenjeno, da je izdelek iz UK.

mtosev ::
Zanimivo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Magic1 ::
Amazon ima povezane vse centre v bližini in potem sprot skalkulira od kje se mu splača poslat(oziroma kje ima robo).
Amazon se pač ne zajebava s alkoholom, tudi pijač ne moreš naročit.
Kupim lahko ustno vodo Listerine brez alkohola, če pa hočem z alkoholom pa pravi da ni možna dostava v Slovenijo. Totalen fail.
Amazon se pač ne zajebava s alkoholom, tudi pijač ne moreš naročit.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Magic1 ::
Sej pravim ne zajebava s s alkoholom čez mejo. Sej ima smisel, ko ima vsaka država drugačne trošarine na alkohol.
Magic

mtosev ::
Jaz rabim res pohvaliti Amazon za dober user experience. Že od 2005 kupujem tam in je vse v redu. Enkrat so mi prišle zlomljene škatlice z dvdji, a to ni bil velik problem.

Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

urli ::
Meni je amazon(.de) res zakon. Neprimerno večja ponudba kot v Sloveniji in hitra ter praviloma brezplačna dostava. Edina zadeva, ki me malo skrbi, ker je še nisem koristil, kako je z uveljavitvijo garancije v primeru okvare elektronske naprave? Se jo sploh da uveljaviti brez nekih velikih stroškov oz. kako je s tem? Če je še to lepo urejeno in ne komplicirajo, potem nimam več kaj naročati iz slovenskih spletnih štacun - pa že zdaj skoraj nič več ne.

connel ::
Preko Amazona je tako enostavno da bolj ne more biti. ČE ti kaj crkne v gar. roku jih kontaktiraš, email je v redu, pošljejo ti "nalepko", sprintaš, neseš na pošto, zastonj poštnina. Včasih še vprašajo kaj bi raje, isti izdelek ali keš, pri kešu spet izbira ali nakažejo nazaj ali dobroimetje. Aja, ko oddaš na pošti, preden boš nazaj doma bo že v sistemu, da si poslal.

barakus ::
Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D

Magic1 ::
Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D
Ja pa kaj še. Dobesedno ti Amazon takoj, ko jih kontaktiraš, hočejo vrnit denar. Prav prosit jih moraš, da lahko počakaš. Občasno se zgodi, da jim zaloga kaj zaštrika, ali se izdelek izgubi. Taktat ti seveda ne morejo znova poslati,, če ni zaloge dokler ne dobijo nove pošiljke. Samo takrat ti ne dajo izbire in ti nakažejo denar, ne pa pustijo čakat par mesecev.
Seveda to velja, če je prodajalec Amazon. Za 3rd party sellerje je čist drugo. Upam da ločiš od koga kupuješ na Amazonu.
Magic

lolipop2 ::
Naročil športne copate, pisalo dostava v tednu, sedaj čakam že dva meseca in piše dostava prvi januar. Težim supportu in vsakič rečejo da bi moralo bit v tednu dni. Krneki :-D
meni je pisalo, da od tega in tega datuma lahko zahtevam refund, če ne pride artikel. Prosil takoj tisti dan za refund in mi odobrijo. Pa še pomagali so mi najti enak izdelek drugje, da sem lahko še enkrat naročil
Verjetno tvoj prodajalec ni Amazon ampak 3rd party

telexdell ::
Seveda to velja, če je prodajalec Amazon. Za 3rd party sellerje je čist drugo. Upam da ločiš od koga kupuješ na Amazonu.
Sem kak mesec nazaj preko Amazona kupil izdelek, katerega prodajalec in pošiljatelj je bil nekdo drug. Ker so manjkali neki sestavni deli sem jih kontaktiral preko Amazona. Tudi oni so mi odgovorili preko Amazona. Po nekaj izmenjavah sporočil sem dobil dobropis v višini 30%, sam pa sem drugje kupil kar je manjkalo. So mi pa takoj ponudili možnost, da izdelek vrnem v Nemčijo. Nekaj dni po končani komunikaciji sem od Amazona dobil vprašanje, če je zadeva ustrezno rešena... Tak da- ni glih tako, da si povsem nezaščiten...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Magic1 ::
Nisem rekel, da si popolnoma nezaščiten. Samo odnos je lahko popolnoma drugačen. Načeloma sem jaz od Kitajskih sellerjev na Amazonu dobil nov izdelek brezplačno, ko je bilo nekaj narobe (starega sem lahko kar obdržal). Načeloma hočejo posnetek, kot dokazni material. Včasih je tudi nekaj pregovarjanja. Imaš pa tudi nategune vmes. Pri Amazonu je pa samo vprašanje, kaj bi rad.
Magic

kombinezon ::
Je imel že kdo primer s poškodovanim paketom. Naročim nekaj artiklov ki se razcepijo na več dostav. Kar je iz Nemčije pride brez težav ostalo pa tracking kaže da gre iz IT skladišča. Tracking je bizaren, naročilo v nedeljo, gre že isti dan iz skladišča, v torek že v LJ in poškodovan paket, ki se vrača nazaj ker je poškodovan. Za sledenje je navedena hrvaška pošta?! Zelo podobna zgodba sedaj že pri 2 naročilih. Tega paketa potem enostavno ni, sledi čakanje na refund ki naj bi bil "avtomatičen". Sledi teženje za vračilo denarja. Vse skupaj mi deluje kot da paketa sploh ni bilo iz skladišča.

Furbo ::
Poglej, če so ti sploh že trgali denar.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Magic1 ::
Paranoja much? Pač opice mečejo pakete plači primerno in se dostikrat poškodujejo. Paket se posledično na eni točki obrne. V tistem trenutku lahko kontaktiraš podporo in ti dobesedno vsiljujejo nazaj denar. Je pa italjansko skladišče znano po tem, da kaj izgine. Vendar v vsakem primeru nimaš težav. Ti pošljejo ponovna ali vrnejo denar. Seveda si pa moraš vzet 10min in kontaktirat podporo. Danes ne bi smelo bit težava četudi ne poznaš jezika. Ta AI lahko sprot prevaja komunikacijo.
Magic

DamijanD ::
Zadnja izkušnja: naročena ena knjiga. Pride mail, da je neka težava s pošiljko in da se naj kontaktira hrvaško pošto. Medtem pa tracking na naši pošti javlja, da je paket že na lokalni pošti in da vročitev ni bila uspešna (glede na to, da smo bili doma, smo bili zihr, da ni nihče niti poskusil vročiti pošiljke). Grem preverit direktno na pošto in so rekli, da majo 2 paketa z isto številko spremnice in da ne morejo drugega kot poslati nazaj...

Matwic ::
Podobno izkušnjo sem imel tudi jaz. Naredili so 1 naročilo, poslali dva paketa potem pa čez nekaj dni dobim obvestilo, da 1 paketa ne morejo dostaviti, ker so nepopolni podatki naslovnika. Ker sem imel tracking kode je bilo videti pa, da je dostava še vedno v normalnem procesu in potem res naslednji dan dobim oba paketa. Izkaže se, da so na 1 paket podali celotni naslov in vse kar mora biti, na drugi paket pa samo neko številko, ki se je ujemala s prvim paketom. Tukaj moram kar pohvaliti nekatere v verigi dostave, da so pogruntali, da ta drugi paket paše k prvemu. Kar se tiče Amazona, pa še vedno misli, da nisem dobil 2. paketa (in bi načeloma lahko celo zahteval denar nazaj).
Druga izkušnja kakšne 2 leti nazaj pa je bila izjemno dobra kar se tiče Amazona. Preko podjetja sem naročil 4TB Samsung EVO SATA SSD cca 200 € in ko ga dobim vidim, da je embalaža od Samsunga prazna (ni diska), ne spomnim se ali je embalaža imela še pečat ali je bil prerezan. Po 5 minutnem online pogovoru z Amazonom mi že pošljejo zamenjavo, prosijo edino, da jim vrnem prazno embalažo (nalepko za vračilo so tudi oni priskbeli).
Med tem je bilo seveda še na desetine drugih nakupov (tako preko podjetja, kot osebno) nikoli nobenih problemov. Je pa res, da nakupujem skoraj vedno direktno od Amazona (Sold by Amazon, Fulfilled by Amazon) oz. izjemoma preko trgovcev, ki prav tako pošiljajo direktno iz Amazona (Sold by XXX, Fulfilled by Amazon). Nikoli pa od third party trgovcev (Sold by XXX, Fulfilled by XXX), to je potem enako kot, če bi iz eBaya naročeval.
Druga izkušnja kakšne 2 leti nazaj pa je bila izjemno dobra kar se tiče Amazona. Preko podjetja sem naročil 4TB Samsung EVO SATA SSD cca 200 € in ko ga dobim vidim, da je embalaža od Samsunga prazna (ni diska), ne spomnim se ali je embalaža imela še pečat ali je bil prerezan. Po 5 minutnem online pogovoru z Amazonom mi že pošljejo zamenjavo, prosijo edino, da jim vrnem prazno embalažo (nalepko za vračilo so tudi oni priskbeli).
Med tem je bilo seveda še na desetine drugih nakupov (tako preko podjetja, kot osebno) nikoli nobenih problemov. Je pa res, da nakupujem skoraj vedno direktno od Amazona (Sold by Amazon, Fulfilled by Amazon) oz. izjemoma preko trgovcev, ki prav tako pošiljajo direktno iz Amazona (Sold by XXX, Fulfilled by Amazon). Nikoli pa od third party trgovcev (Sold by XXX, Fulfilled by XXX), to je potem enako kot, če bi iz eBaya naročeval.

bastadu ::
Zanima me, kako pri vas zgleda, ko na Amazon-u oddate naročilo in kdaj vam dejansko zaračunajo to naročilo na kreditni kartici? Takoj po oddaji naročila ali šele tik preden Amazon odpošlje artikle? Vam je vedno zaračunano v eni celotni ali večih manjših transakcijah (recimo če je odposlano v večih paketih in/ali od več različnih prodajalcev)?
Namreč pri meni je že leta tako, da mi vedno zaračunajo kompleten znesek takoj ob oddaji naročila. Sem kontaktiral Amazon support pa pravijo, da gre to kao samo za rezervacijo oz. avtorizacijo sredstev na kreditni kartici, čeprav jaz tega pri transkaciji nikjer ne vidim in seveda tudi ne morem razpolagati s temi sredstvi, tako da tudi če res gre smo za rezervacijo sredstev, potem je za mene čisto enako, kot če mi zaračunajo kar vse takoj ... Pred leti, ko je pa to še kao dalalo bp, se pa spomnim, da je res bila transakcija opravljena na dan ali dva preden so odposlali, prav tako je lahko bila transakcija razdeljena na več manjših transakcij, odvisno kako so pakete odpošiljali ...
Namreč pri meni je že leta tako, da mi vedno zaračunajo kompleten znesek takoj ob oddaji naročila. Sem kontaktiral Amazon support pa pravijo, da gre to kao samo za rezervacijo oz. avtorizacijo sredstev na kreditni kartici, čeprav jaz tega pri transkaciji nikjer ne vidim in seveda tudi ne morem razpolagati s temi sredstvi, tako da tudi če res gre smo za rezervacijo sredstev, potem je za mene čisto enako, kot če mi zaračunajo kar vse takoj ... Pred leti, ko je pa to še kao dalalo bp, se pa spomnim, da je res bila transakcija opravljena na dan ali dva preden so odposlali, prav tako je lahko bila transakcija razdeljena na več manjših transakcij, odvisno kako so pakete odpošiljali ...

Samael ::
Tako, kot so ti rekli, ob nakupu rezervacija sredstev tudi pri meni.
Ni povsem identično, kot če bi zaračunali, ker ti amazon ponuja še nekaj časa opcijo, da prekličeš naročilo. Če bi ti dejansko zaračunali, bi znalo trajati par dni predno bi ti videl denar nazaj na računu, tako pa se sredstva sprostijo takoj.
Ni povsem identično, kot če bi zaračunali, ker ti amazon ponuja še nekaj časa opcijo, da prekličeš naročilo. Če bi ti dejansko zaračunali, bi znalo trajati par dni predno bi ti videl denar nazaj na računu, tako pa se sredstva sprostijo takoj.
Samael != Samuel

bastadu ::
Tako, kot so ti rekli, ob nakupu rezervacija sredstev tudi pri meni.
Ni povsem identično, kot če bi zaračunali, ker ti amazon ponuja še nekaj časa opcijo, da prekličeš naročilo. Če bi ti dejansko zaračunali, bi znalo trajati par dni predno bi ti videl denar nazaj na računu, tako pa se sredstva sprostijo takoj.
Tudi včasih je bila opcija za preklic naročila in do takrat ni bilo nič zaračunanega ali rezerviranega ...

Furbo ::
in seveda tudi ne morem razpolagati s temi sredstvi, tako da tudi če res gre smo za rezervacijo sredstev, potem je za mene čisto enako, kot če mi zaračunajo kar vse takoj ...
Ja saj, kaj bi bilo pa drugače zate, če bi trgali šele, ko bi poslali?
Denar si praktično že zapravil.
Če bi pa oni trgali šele potem, ko bi poslali, bi pa lahko naleteli na zavrnjeno transakcijo in kaj naj potem? Pulijo paket poštarju iz rok?
Verjetno res rezervirajo, dokončno pa denar odide kasneje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

bastadu ::
in seveda tudi ne morem razpolagati s temi sredstvi, tako da tudi če res gre smo za rezervacijo sredstev, potem je za mene čisto enako, kot če mi zaračunajo kar vse takoj ...
Ja saj, kaj bi bilo pa drugače zate, če bi trgali šele, ko bi poslali?
Denar si praktično že zapravil.
Če bi pa oni trgali šele potem, ko bi poslali, bi pa lahko naleteli na zavrnjeno transakcijo in kaj naj potem? Pulijo paket poštarju iz rok?
Verjetno res rezervirajo, dokončno pa denar odide kasneje.
Saj drugače ni panike, ampak tokrat sem naročil nekaj, kar bo dobavljeno šele čez nekaj mesecev ... saj ni panike, ampak vem da je tole včasih delovali drugače, tudi če sedaj pogooglam, folk po forumih načeloma vedno napiše, da Amazon zaračuna vedno preden odpošlje in ne ob oddaji naročila, pa me je zanimalo, če je morda tako samo pri meni ...

predi ::
Vsaj ena moja banka loči med avtorizacijo in dejanskim odlivom. NLB recimo doda tag "Avtorizacija" pri takšnih transakcijah, sčasoma pa gre to stran. Amazon.de je res nekoč davno tega zaračunal šele ob pošiljanju. Prav tako je lahko vršil več transakcij, ki niso imele ne repa ne glave. Enkrat sem v tej temi opisal, kako je znesek teh razbitih avtorizacij presegel skupni seštevek celotnega naročila. Tega nisem videl že odkar imajo zastonj poštnino nad 59€.

Furbo ::
Saj drugače ni panike, ampak tokrat sem naročil nekaj, kar bo dobavljeno šele čez nekaj mesecev
Upam, da je to fulfiled by Amazon, ker drugače zveni kot scam, kjer bi čez par mesecev, ko bi sprožil alarm, že zamudil vse možne roke za reklamacije.
Par mesecev ni normalna čakalna doba, morda poglej še na ostale amazone, če imajo željen artikel.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()

Samael ::
Za čedalje več "Shipper / Seller Amazon" artikov opažam, da ima "Usually dispatched within 3 to 7 months" ali kaj v tem smislu. Nekaj primerov:
https://www.amazon.de/-/en/ABL-100WEGG-...
FREE delivery 10 November, 2025 - 20 March, 2026
https://www.amazon.de/-/en/Columbia-Atl...
FREE delivery 3 February - 20 March, 2026
https://www.amazon.de/-/en/NF0A52TG53R-...
FREE delivery 3 November, 2025 - 20 March, 2026
Če je cena res okej, pa če se ti ne mudi imeti, recimo en takšen primer je lahko camping oprema za novo sezono, je lahko vseeno to-to.
https://www.amazon.de/-/en/ABL-100WEGG-...
FREE delivery 10 November, 2025 - 20 March, 2026
https://www.amazon.de/-/en/Columbia-Atl...
FREE delivery 3 February - 20 March, 2026
https://www.amazon.de/-/en/NF0A52TG53R-...
FREE delivery 3 November, 2025 - 20 March, 2026
Če je cena res okej, pa če se ti ne mudi imeti, recimo en takšen primer je lahko camping oprema za novo sezono, je lahko vseeno to-to.
Samael != Samuel
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26333 (5907) | carlosk1966 |
» | Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13586 (8878) | Gregex |
» | Amazon.de nakupOddelek: Loža | 7335 (3619) | mtosev |
» | Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 39328 (22448) | AgiZ |
» | Free shipping na amazon.deOddelek: Pomoč in nasveti | 11106 (10192) | Robert |