Forum » Na cesti » JVC avtoradio montaža
JVC avtoradio montaža
krho ::
Kupil sem JVCjev avtoradio, pa me je nekaj pri navodilih za montažo zbodlo v oči.
--
This unit is designed to operate on 12V DC NEGATIVE ground electrical systems
If your vehicle does not have this system, a voltage inverter is required, a which.......
--
Kaj za vraga naj bi bilo to?
--
This unit is designed to operate on 12V DC NEGATIVE ground electrical systems
If your vehicle does not have this system, a voltage inverter is required, a which.......
--
Kaj za vraga naj bi bilo to?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
krho ::
Ok našel razlago: Dictionary of Automotive Terms Abbreviations
negative ground:
An electrical system where the chassis is the negative side of the circuit and a separate wire to each component is the positive (hot) line
negative ground:
An electrical system where the chassis is the negative side of the circuit and a separate wire to each component is the positive (hot) line
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Jackal ::
Vidim da si si že sam odgovoril. Točno tako, kot si napisal. Čeprav morem priznat, da do zdaj še nisem videl avtomobila, ki bi imel ti. "positiva ground".
Sem tudi nabavil enega JVCja, pa me bolj skrbi kabel, ki skrbi za zatemnitev (ki naj bi bil napeljan na stikalo za luči) in pa kabel za telefon...
Imam občutek, da bosta ostala kar "v zraku"
Sem tudi nabavil enega JVCja, pa me bolj skrbi kabel, ki skrbi za zatemnitev (ki naj bi bil napeljan na stikalo za luči) in pa kabel za telefon...
Imam občutek, da bosta ostala kar "v zraku"
Azrael ::
Angleški avtomobili pred 30. leti so še imeli plus akumulatorja vezan na maso, Austin (100%), baje tudi Mini.
LP, Azrael
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
jjohny ::
To je pa kar malo čudno, da so imeli +12V na šasiji. Recimo, da bos stojiš na zemlji in se dotakneš šasije avta. Verjetno te bi malo požkečkalo . Naj prosim kdo napiše kaj so prednosti enega in drugega sistema.
lp, jani
lp, jani
Pudding ::
Napetost je razlika potencialov... Ko se ti dotaknes avta, postane razlika okoli 0.00V in tece okoli 0.00A toka.
Prednosti ni. Lahko obrnes tk al pa tk. Eni so mel tk, drugi so mel tk. Dokler se niso skup spravl, pa majo zdej vsi tk.
Prednosti ni. Lahko obrnes tk al pa tk. Eni so mel tk, drugi so mel tk. Dokler se niso skup spravl, pa majo zdej vsi tk.
Jackal ::
Pudding... Še enkrat preberi in premisli kaj si napisal...
Ko (če) se dotakneš (se pravi narediš prevodno pot) neke stvari na določenem pozitivnem potencialu, bo skozi to prevodno pot stekel tok k zemlji (ničelnemu potencialu).
To, da se izenači potencial je pa edino možno takrat, kadar tista stvar, ki se je dotikaš, ni več priključena na pozitivni pol baterije/generatorja in je na njej v bistvu samo še nek naboj, ki povzroča potencial (podobno kot kak kondenzator).
Samo tale s + na šasiji je res malo čudna... sploh če pomislim na kak hud naliv.
Ko (če) se dotakneš (se pravi narediš prevodno pot) neke stvari na določenem pozitivnem potencialu, bo skozi to prevodno pot stekel tok k zemlji (ničelnemu potencialu).
To, da se izenači potencial je pa edino možno takrat, kadar tista stvar, ki se je dotikaš, ni več priključena na pozitivni pol baterije/generatorja in je na njej v bistvu samo še nek naboj, ki povzroča potencial (podobno kot kak kondenzator).
Samo tale s + na šasiji je res malo čudna... sploh če pomislim na kak hud naliv.
Pudding ::
Kaj pa, ce bi ti se enkrat razmislil? :)
Avto je na gumah izoliran od tal. Kako ti bateriji dopoves, da je njen minus pol enak potecialu zemlje? Mogoce ji je pa bl vsec met razliko 25V al pa -36.9V?
Avto je na gumah izoliran od tal. Kako ti bateriji dopoves, da je njen minus pol enak potecialu zemlje? Mogoce ji je pa bl vsec met razliko 25V al pa -36.9V?
Jackal ::
Ok, ok... Ne pravim tega, da je - akumulatorja vedno 0V.
Moja trditev se je nanašala samo na to, da kadar imaš razliko dveh potencialov (napetostnih), bo po prevodni progi med njima vedno stekel tok... in bo tekel tako dolgo, dokler se potenciala ne izenačita.
Moja trditev se je nanašala samo na to, da kadar imaš razliko dveh potencialov (napetostnih), bo po prevodni progi med njima vedno stekel tok... in bo tekel tako dolgo, dokler se potenciala ne izenačita.
T0RN4D0 ::
AM, stresl bi te sam če bi si tistih 12v na jezik napelu pa zemlo tud 12V je drugač precej harmless ;)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
zlabo ::
Oh ja jackal, mal pobrski po netu pa si kej zanimivga o štromu preber.
En primer. Po tvoji logiki bi torej če bi imel eno 1.5V baterijo in eno 9V baterijo in bi povezal oba plusa ali pa oba minusa, ali pa plus od ene in minus od druge, bi potem stekel tok? Mal pomisl.
Da steče el. tok MORA biti tokokrog SKLENJEN!
Sploh oh in sploh, pošlatite z mokrimi rokami za 12V in maso, uf kako prasica trese ane, to te sigurn lohk ubije...
En primer. Po tvoji logiki bi torej če bi imel eno 1.5V baterijo in eno 9V baterijo in bi povezal oba plusa ali pa oba minusa, ali pa plus od ene in minus od druge, bi potem stekel tok? Mal pomisl.
Da steče el. tok MORA biti tokokrog SKLENJEN!
Sploh oh in sploh, pošlatite z mokrimi rokami za 12V in maso, uf kako prasica trese ane, to te sigurn lohk ubije...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlabo ()
Azrael ::
Prednost + na sašiji je v tem, da naj bi (teoretično) zmanjšala rjavenje pločevine, isto princip kot geokatodne zaščite. V praksi razlike ni bilo.
Za uporabnike je to nepomembna podrobnost, razen v primeru, ko se posoja štrom iz enega avtomobila v drugega in bi se avtomobila dotikala in bi v tem primeru nastal lep kratek stik obeh akumulatorjev.
Drugače pa avto ni izoliran od tal, gume rahlo prevajajo tudi če so suhe (saje), ko so mokre pa itak in je tako pločevina vozila na potencialu zemlje, le inštalacija v njem ima + ali - 6, 12 ali 24V.
LP, Azrael
Za uporabnike je to nepomembna podrobnost, razen v primeru, ko se posoja štrom iz enega avtomobila v drugega in bi se avtomobila dotikala in bi v tem primeru nastal lep kratek stik obeh akumulatorjev.
Drugače pa avto ni izoliran od tal, gume rahlo prevajajo tudi če so suhe (saje), ko so mokre pa itak in je tako pločevina vozila na potencialu zemlje, le inštalacija v njem ima + ali - 6, 12 ali 24V.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
Jackal ::
Zlabo... poenostavljeno... vzemi en kondenzator... ga nabij, potem pa stakni obe žički.
Nagradno vprašanje - se bo kondenzator izpraznil? Neverjetno, a ne. Skratka potenciala na obeh elektrodah kondenzatorja se bosta izenačila. Pa še ena neverjetna podrobnost - plošči kondenzatorja sta med sabo izolirani (v samem kondenzatorju mislim).
Te je kdaj stresla statična elektrika... bodisi na kljuki, avtu ali kje drugje... pa to pojasni kako je to možno, če pa po tvoje el. krog ni sklenjen?
Pa ne ti peka učit pečt kruha...
Sicer smo pa off-topic.
Nagradno vprašanje - se bo kondenzator izpraznil? Neverjetno, a ne. Skratka potenciala na obeh elektrodah kondenzatorja se bosta izenačila. Pa še ena neverjetna podrobnost - plošči kondenzatorja sta med sabo izolirani (v samem kondenzatorju mislim).
Te je kdaj stresla statična elektrika... bodisi na kljuki, avtu ali kje drugje... pa to pojasni kako je to možno, če pa po tvoje el. krog ni sklenjen?
Pa ne ti peka učit pečt kruha...
Sicer smo pa off-topic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
Pudding ::
Vse rahlo prevaja. Ampak ponavad recemo, da je guma izolator, a ne. Ce se vozs po suhem in nimas tistega traka, k ti z avta statiko odvaja te loh strese tut na 10kV. Ce pa dezuje, pa pac voda pobere vse dol.
@Jackal: pa sej si tocno tist naredu s kondijem, kar ti je un reku da ne narest... dej se mal razmisl no lol
@Jackal: pa sej si tocno tist naredu s kondijem, kar ti je un reku da ne narest... dej se mal razmisl no lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pudding ()
zlabo ::
Jackal, kar se tiče statične elekrike je to lektrični NABOJ in zaradi tega naboja imaš ti potencial na avtu
Jackal ::
Ah.. bom rajši nehal, ker vidim da je kot bi se zaletaval v steno.
Pa svetujem še enkrat branje Azraelovega zadnjega sporočila - je zelo lepo napisal.
Pa svetujem še enkrat branje Azraelovega zadnjega sporočila - je zelo lepo napisal.
jjohny ::
Še vedno mi ni čisto jasno, zato povejte, če je to pravilno.
Pri današnjih avtomobilih gre vodnik iz minus(-) pola akumulatorja na šasijo avtomobila.
Če pa ima plus(+) na šasiji, pa gre vodnik iz plus(+) pola akumulatorja na šasijo avtomobila. Eden pol je vedno na šasiji verjetno zato, da lahko vlečemo samo en kabel do porabnika? V tem primeru torej vlečemo minus.
lp, jani
Pri današnjih avtomobilih gre vodnik iz minus(-) pola akumulatorja na šasijo avtomobila.
Če pa ima plus(+) na šasiji, pa gre vodnik iz plus(+) pola akumulatorja na šasijo avtomobila. Eden pol je vedno na šasiji verjetno zato, da lahko vlečemo samo en kabel do porabnika? V tem primeru torej vlečemo minus.
lp, jani
T0RN4D0 ::
A resno to sprašuješ? Preber temo, sej ni ako dolga
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kabli za vžig (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24263 (3871) | gruntfürmich |
» | Električni tokokrogOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6686 (4790) | lara2 |
» | Boost konverter - pazljivostOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2768 (2010) | gumby |
» | Moje nerazumevanje elektrike (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 34572 (31850) | jest10 |
» | Napajanje discmanaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1902 (1564) | Mikron |