» »

Gokart na reaktivni pogon

Gokart na reaktivni pogon

več strani - Eh ja, spet ena novička, ki nima opraviti nič z računalništvom. Vendar, ker se naša stran ne imenuje Slo-overclockers, ampak Slo-Tech (tech. abbreviation technical; technics - angleško slovenski slovar), jo bom vseeno objavil. Za kaj gre? Nekateri navdušenci se ne ukvarjajo samo z računalniki, ampak tudi z drugo tehniko. Tip, ki je izdelal to stran, se je specializiral za montiranje reaktivnih motorjev (vsaj mislim tako) na gokarte. Če ste takoj pomislili na reaktivne motorje, ki jih imajo pod krili nameščeni Adriini Airbusi in Canadirji, naj vas pomirim - tip je na gokart namontiral bolj tak mini reaktiven motor, ki omogoča tam do 50 Kg potiska. To je ravno dovolj, da drvi po cestah s hitrostjo 50-60 milj na uro (!), seveda pa ima tudi gokarte s šibkejšimi izvedenkami reaktivnega motorja, ki seveda razvijejo mnogo manjše hitrosti. Ob vsem tem se mi v glavi poraja vprašanje "Zakaj bi na gokart montiiral reaktivni motor, ko pa motorji na bate popolnoma zadostujejo?". Navdušencev včasih kar ne morem in ne morem razumeti. Drugače pa gotovo izgleda kar noro, ko nekdo pridrvi mimo tebe s takim gokartom.

4 komentarji

gorenc ::

da ne govorimo o zvoku:D

bf4ed ::

Kaj pa ko voziš v zaveterju za nasprotnikom da ga prehitiš se ti <'ČELO VUŽGE!!!'>
To je dobro barem te ne more prehitet tisti ki je za tabo!>:D

Boeing ::

no ja, za tiste, ki jih zanima tale "motor": to NI reaktivni motor (lle ti imajo gibljive dele -> stator, kompresor, turbino in pogonski del), ampak je statični motor tipa "pulzar". V sprednjem delu vidimo ventile. Pulzar je sestavljen iz ventilov, komore, prekatnega dela in zgorevalne komore. V komoro se preko trzajnih ventilov dovaja plin, ki se vžge in zgorela masa šine skozi prekat. Takrat se v komori ustvari podtlak, ki potegne vanjo novo mešanico plina. Ventili so dizajnirani tako, ta se zaprejo, ko je v komori še podtlak, tako da zgorela masa plinov pridrvi nazaj čez prekat, zaradi vztrajnosti plinov naredi močan nadtlak in bum, vse še enkrat....
zadeva je originalno mišljena za bencin, ampak je zelo zelo glasna in se strahovito greje (izpuh tudi do 1500* C) in da enormen potisk, priredba z plinom pa je tišja, lažja, hladnejša (nekje do 500* C) in seveda manj močna.
sicer pa mam jaz na svojem gorcu zadaj montirano 5 konjsko boxer mašino in propeler... 95 po ravnini :)

Highlag ::

Boeing ima seveda prav. Prav takšne motorje so imele Nemške rakete V1, s katerimi so med II svetovno vojno >:Dbombardirali London. Kar je gibljivih delov so zaklopke, ki usmerjajo eksplozijo goriva v cevi nazaj.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rektivni dron v Sloveniji?

Oddelek: Znanost in tehnologija
102700 (1801) msjr
»

Ameriško nadzvočno letalo strmoglavilo na preizkusnem letu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5118849 (15823) Jst
»

Rusija gradi vesoljsko izstrelišče v Francoski Gvajani (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6034363 (31052) BigWhale
»

Nov vesoljski turistični raketoplan

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
214087 (3191) sidd

Več podobnih tem