The Register - Vsem znano je, da je Nvidia pomagala Microsoftu pri izdelavi DirectX 8.0 knjižice. Očitno je Microsoft spet rabil pomoč.
Pri svojem DirectX 8.1 driverju. Tokrat pa mu je pomagal ATI. ATI je namreč Microsoftu pomagal pri implementaciji Smartshader tehnologije v DirectX 8.1. Če je Nvidia primat pri hitrosti, potem je ATI pri lepoti. Smartshader poizkuša iz navadne grafike (igrice) narediti grafiko podobno filmu. Ta thenologija naj bi bila vgrajena tudi v ATI-jev prihajajoči R200 čip, ki bo domovanje našel na Radeonu 2. Kot pa ATI sam priznava je Smartshader tehnologija, ki ga ima že GeForce3. On ga je le še malo bolj razvil in polepšal. Ampak res zelo malo.
Novice » Grafične kartice » Razmerje moči
Radiant ::
ATI je naredil tocno to kar dokazuje 3dmark 2001 (in se par drugih 3d demotov).
GF3-jeva pixel sharder pipelne je prekratka. Ze par izjav od madoniona to potrjuje. Upam da bo Nvidia v GF3 Ultra vgradila isto mocno pipline kot v X-boxov graficni procesor).Za bolj natancne informancije si poglejte clanke TUKAJ[:\]
GF3-jeva pixel sharder pipelne je prekratka. Ze par izjav od madoniona to potrjuje. Upam da bo Nvidia v GF3 Ultra vgradila isto mocno pipline kot v X-boxov graficni procesor).Za bolj natancne informancije si poglejte clanke TUKAJ[:\]
Radiant ::
DX 8.1 nam smrtnikon z geforci 1 in 2 Radeoni, kryoti 1 in dva noc ne pinese.
baje popravi neke texturne inkompatibilitete (What ever).meni je zafukal cel sistem in zato ga se dolgo nebom not dal!!!!
baje popravi neke texturne inkompatibilitete (What ever).meni je zafukal cel sistem in zato ga se dolgo nebom not dal!!!!
Radiant ::
Najboljse da pocakamo na GF4,Radeon 3,
Kryo X (nimam pojma glede novih kryotov in njihovih tehnologij)
Kryo X (nimam pojma glede novih kryotov in njihovih tehnologij)
Senitel ::
Ni pixel shader pipeline na GeForce-u 3 tisto, kar je prekratko, ampak DirectX 8.0 pixel shader pipeline. In grafični čip na X-Boxu nebo imel nič izboljšanih pixel shaderjev, ampak bo imel samo dva vertex shader pipeline-a, ker poveča hitrost t&l za 2x. Sicer si pa lahko nekaj več preberete tukaj.
Lahko pa se tudi odpravite sem in če ste domači z OpenGL-om ugotovite, da sta NV_register_combiner in NV_texture_shader še vedno naprednejši zadevi tako, da bomo videli kako bo z DX 8.1 pixel shaderji na GeForce 3...
Lahko pa se tudi odpravite sem in če ste domači z OpenGL-om ugotovite, da sta NV_register_combiner in NV_texture_shader še vedno naprednejši zadevi tako, da bomo videli kako bo z DX 8.1 pixel shaderji na GeForce 3...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Grafična za 4x AGPOddelek: Kaj kupiti | 1940 (1403) | dejansan |
» | Mnenje in nasvet za grafičnoOddelek: Kaj kupiti | 1220 (972) | jest10 |
» | MedalOfHonor:PacificAssaultOddelek: Igre | 1375 (1041) | Tilen |
» | Radeon 9000-zakaj mi javi to napakoOddelek: Pomoč in nasveti | 1062 (894) | upirna |
» | Razmerje močiOddelek: Novice / Grafične kartice | 1890 (1890) | ZanzeK_001 |