Slashdot - Intel, Adobe, Microsoft in še več kot 30 drugih podjetij so sklenili sodelovanje pod skupnim imenom 3D Industry Forum (3DIF). Njihov namen je razviti standard za zapis 3D-grafike, ki bo nosil ime Universal 3D (U3D). Pobudniki novega zapisa želijo ustvariti brezplačno dostopen mehanizem za kodiranje 3D-podatkov, torej nekaj podobnega kot je MP3 za glasbo in JPEG za bitne slike.
Nova oblika zapisa naj bi izpodrinila različne oblike, ki jih ustvarjajo razvijalci CAD- in 3D-programja, primerna pa naj bi bila tudi za rabo v brskalnikih. Klik!
Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Standardna oblika zapisa 3D-grafike
Phoebus ::
kaj končno...intel in MS sta ugotovila da ne proda več tolk novih računalnikov kot bi oni hotli, ker stari vsem zadostujejo- 1GHz lahko lepo igra DivX e, to je pa tudi nekje nabolj zahtevna zadeva ki jo navaden uporabnik uporablja.
Zdaj bomo razvili nek 3D engine ki bo rabil vsak 4GHz za tekoče delo in bojo to podturili na web pagee in potem bo treba v trgovino po nov procesor ane.
Zdaj bomo razvili nek 3D engine ki bo rabil vsak 4GHz za tekoče delo in bojo to podturili na web pagee in potem bo treba v trgovino po nov procesor ane.
CCfly ::
Phoebus: tole je pa že res paranoično. Ta format je namenjen tistim, ki se ukvarjajo z animacijami.
hanibal ::
Zanimivo kako nekateri veliko dajo na standarde. Ko gre za zaprto obliko zapisa programja v katerem niso vodilni. Naj M$ odpre doc xls in pps, ali naj se drži standarda XLS (ne pa da ga mal spremeni in potem patentira)... Ma Bill bi takoj mlade dobil
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA
Highlag ::
Ni mi popolnoma jasno zakaj kritizirate Phobeus-a.
Očitno niste prebrali novice:
In particular, they hope that such a standard will allow 3D data to be more easily incorporated into other apps, such as web browsers, to make 3D imagery more widespread - and, in turn, boost demand for faster processors and graphics chips.
Očitno niste prebrali novice:
In particular, they hope that such a standard will allow 3D data to be more easily incorporated into other apps, such as web browsers, to make 3D imagery more widespread - and, in turn, boost demand for faster processors and graphics chips.
Never trust a computer you can't throw out a window
CCfly ::
Univerzalen format za 3D modele odpira nove možnosti, to pa še ne pomeni da jih je treba tudi uporabiti na neprimeren način. Če si nekateri predstavljajo, da bodo ljudje zaradi vizualnih efektov kupovali nove računalnike se bridko motijo.
pivmik ::
Za deovanje te strani rabite procesor 4GHz in grafično ATi Radeon 9999 Pro.
LP, Gregor GRE^
NoUse4AName ::
Trenutno je na podrocju 3d formatov neverjetna zmeda, ce jim bo uspelo ustvarit nekaj standardiziranega bi to bilo odlicno.
Graficne so drage samo zaradi 3D zmogljivosti, ki jo pa rabimo samo kadar igramo igre ali za tiste redke ki kaj delajo z 3D grafiko. Osebno mi gre to rahlo na zivce, moja graficna je bila najdrazja zadeva v racunalniku uporabljam pa jo za tisto urco na dan ko spilam igre. Ta standard bi lahko precej prinesel k uporabi 3D grafike za vsakdanje zadeve. Samo pomislite kaksne moznosti to odpira za internetne strani.
Preden bo tole narejeno in bilo sprejeto s strani velikih firm na podrocju 3D grafike bo minilo precej casa. Da bi se bunili kako bo zdaj kr naenkrat vse zacelo stekat je cisto nepotrebno. V prihodnosti bomo logicno imeli boljse racunalnike, muziko za tiste boljse racunalnike pa ze zdaj razvijajo. Cisto nic novega. Napredek gre naprej in vstop v 3D je cisto logicen naslednji korak.
Graficne so drage samo zaradi 3D zmogljivosti, ki jo pa rabimo samo kadar igramo igre ali za tiste redke ki kaj delajo z 3D grafiko. Osebno mi gre to rahlo na zivce, moja graficna je bila najdrazja zadeva v racunalniku uporabljam pa jo za tisto urco na dan ko spilam igre. Ta standard bi lahko precej prinesel k uporabi 3D grafike za vsakdanje zadeve. Samo pomislite kaksne moznosti to odpira za internetne strani.
Preden bo tole narejeno in bilo sprejeto s strani velikih firm na podrocju 3D grafike bo minilo precej casa. Da bi se bunili kako bo zdaj kr naenkrat vse zacelo stekat je cisto nepotrebno. V prihodnosti bomo logicno imeli boljse racunalnike, muziko za tiste boljse racunalnike pa ze zdaj razvijajo. Cisto nic novega. Napredek gre naprej in vstop v 3D je cisto logicen naslednji korak.
Xplicit ::
ja sam se bojim da bo prislo do nekega bendega kompromisa, kjer bo pol spet pol uporabnih zadev manjkal oz. ce recimo naredijo podporo nurbsom in polygon/mesh modeliranju, kak bo potem ce se bo kdo kej novga bolsga spomnu? pol bodo pa ta standard nadgrajeval in spet pr pol programih ne bo delal...
pomojm bo to trajal predn bo resnicno postala uporabna zadeva, tako da takrat bomo pa ze vsi mel 4GHz procesorje
pomojm bo to trajal predn bo resnicno postala uporabna zadeva, tako da takrat bomo pa ze vsi mel 4GHz procesorje
NoUse4AName ::
mah makaki, to so tako temeljne zadeve da se nimajo kaj spreminjat. Take stvari se tudi pojavijo v teoriji veliko prej preden jih kdo zacne uporabljati, torej nekih presenecenj ne more bit.
Pa tudi ce se kaj spremeni, bojo pac dali ven novo verzijo standarda pa je.
Pa tudi ce se kaj spremeni, bojo pac dali ven novo verzijo standarda pa je.
CCfly ::
V bistvu ne gre za implementacijo nurbsov, krivulj, itd. Gre za tisto kar bi VRML moral biti pa nikoli ni postal. Višjenivojski jezik za opis 3D modelov.
Blizz ::
Meni tole neskoncno smrdi po monopolisticnih teznjah; namrec ne Microsoft, ne Intel in ne Adobe s 3D grafiko nimajo nobene veze. Edino Microsoft je bil vcasih lastnik Softimage-a, a tega je ze kar nekaj casa. Adobe je pa 3D trg itak zamudil (ne mi tukaj omenjat kakega Atmosphere-a prosim). Skratka zgornje firme s profesionalno 3D grafiko nimajo cisto nic.
Mislm ne bi rekel, ce bi se skupaj usedli Softimage, Discreet in Alias in se dogovorili kaj takega, potem bi to se podpiral, vendar v tem primeru sem odlocno proti. Enostavno smrdi.
Mislm ne bi rekel, ce bi se skupaj usedli Softimage, Discreet in Alias in se dogovorili kaj takega, potem bi to se podpiral, vendar v tem primeru sem odlocno proti. Enostavno smrdi.
WhiteAngel ::
Men se gre samo, da bo format odprt, nepatentiran in lep. To pa na žalost dvomim da bo ... neki smrdi.
Gandalfar ::
Ubistvu mi ni jasno zakaj tocno bi zelel imeti 3d na webu .. vecina uporabnega weba bi zdaj tudi brez brez grafike prezival. Zakaj je treba se nek 3d tlacit zraven. Buzzzzzzzword?
Byla ::
Standard v profesionalni grafilki je ze nekaj casa nazaj postavila Kaydara in za ustvarjanje 3dja ne potrebujemo nekih za lase privlecenih standardov Intela, MSja in Adobeja. Meni tole vec la manj smrdi na nek bodoci monopol, se pa tudi jest sprasujem kaj Adobe zraven dela. Kje so vodilni? Kje je SGi, kje je Alias, kje je Avid, kje je Discreet, kje je Maxon, kje je Kaydara? Ce kdo, potem so za ustvaritev prof 3d standarda kompetentne te znamke. In ne MS, Adobe in Intel.
www.thirdframestudios.com
barbarpapa1 ::
Pozdrav.
Jaz pa trdim, da standardov za 3D grafiko praktično ni. Na drugi strani pa obstajajo ponudniki strojniških CAD aplikacij, ki že desetletja razvijajo svoje aplikacije in se do sedaj niso niti poskušali zmeniti za skupni standard zapisa modelov. Sicer so razviti standardi za izmenjavo 3D modelov (IGES, STEP, delno DXF), ki pa zaostajajo za sposobnostjo modelirnikov oz. ne prenašajo vse informacije (Ni drevesa gradnikov modela, ni podatkov o parametrično vodenih gradnikih itd.).
Programska oprema, ki jo omenja Byla (Apropo, a si ti tisti Byla iz 3delavnice?), pa je namenjena bolj splošnemu 3D modeliranju (načeloma so to predvsem površinski (surface) modelerji), kot je oblikovanje in pa izdelava organskih figur ter animacijo le-teh. Takšni modeli ne vsebojejo vseh podatkov, ki jih vsebujejo 3D modeli iz stojniških aplikacij, vsebujejo pa marsikatere druge (lastnosti materialov v smislu teksture, podatke o animaciji)...
Tako, da postavtev nekega 3D standarda, ki bi zadovoljeval vse potrebe 3D modeliranja in bil odprt za prihodnost, je silno velik izziv. In res ne vem, če so se ga lotili ta pravi akterji...
Pa fajn modelirajte....
Nočko...
Jože
Jaz pa trdim, da standardov za 3D grafiko praktično ni. Na drugi strani pa obstajajo ponudniki strojniških CAD aplikacij, ki že desetletja razvijajo svoje aplikacije in se do sedaj niso niti poskušali zmeniti za skupni standard zapisa modelov. Sicer so razviti standardi za izmenjavo 3D modelov (IGES, STEP, delno DXF), ki pa zaostajajo za sposobnostjo modelirnikov oz. ne prenašajo vse informacije (Ni drevesa gradnikov modela, ni podatkov o parametrično vodenih gradnikih itd.).
Programska oprema, ki jo omenja Byla (Apropo, a si ti tisti Byla iz 3delavnice?), pa je namenjena bolj splošnemu 3D modeliranju (načeloma so to predvsem površinski (surface) modelerji), kot je oblikovanje in pa izdelava organskih figur ter animacijo le-teh. Takšni modeli ne vsebojejo vseh podatkov, ki jih vsebujejo 3D modeli iz stojniških aplikacij, vsebujejo pa marsikatere druge (lastnosti materialov v smislu teksture, podatke o animaciji)...
Tako, da postavtev nekega 3D standarda, ki bi zadovoljeval vse potrebe 3D modeliranja in bil odprt za prihodnost, je silno velik izziv. In res ne vem, če so se ga lotili ta pravi akterji...
Pa fajn modelirajte....
Nočko...
Jože
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ker USB kljucekOddelek: Kaj kupiti | 3233 (2425) | Golden eye |
» | Problem z grafo Inno3D Geforce 6600 gt 128mb AGPOddelek: Strojna oprema | 1910 (1497) | hudychk |
» | XML tarča patentnih tožbOddelek: Novice / Industrijska lastnina | 4702 (4295) | Jumping Jack |
» | Umski izzivi (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6404 (5232) | Thomas |
» | 3D Mark 2000/2001 rezultatiOddelek: Strojna oprema | 1752 (1381) | R0K |