» »

švasanje

švasanje

«
1
2

perci ::

Zadnjič se vsedem v svojga cliota (december 96) in buf nekaj poči. Pogledam spodaj pod sedez in vidim, da je počila tista kovina, ki pritjuje sedež na tračnico.

Zdej bi pa jst rad sedez ven iz avta vzel in zadevo zasvasal.

Prvi problem je dobit pravi torqs ključ ampak to bom že.

Drugi problem je pa to, da še v življenju nisem ničesar zašvasal. Gledal sem že fotra in približen princip mi je jasen ampak...

Zdej me pa zanima a je to ful nevarno, lahko kej orng zajebem, zakurim bajto, elektrificiram sebe. In če ni (ob primerni previdnosti seveda), bi rad en online šnelkurs švasanja.

Sej bi reku fotru, da me nauči, sam jebiga ma firmo in nima cajta za take oslarije.

Če se je zadevo nemogoče naučiti brez, da bi mi nekdo prvič orng asistiral, potem pa povejte, pa bom probu nekoga dobit, da me nauči. Ampak nej bo to last resort.

Hvala!

_Dejan_ ::

Če boš švasov dej z co2 ker če boš na elektrode lahko vso elektroniko pokuriš(akumulator, računalnik, radio...) Naj pa kdo drug kej več pove k ma več pojma kot jst.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

perci ::

švasal bi na elektrode ker na co2 nimam aparata - kaj si pa z akumulatorjem in racunalnikom mislil pa ne vem - ker jst bom sedez vzel ven iz avta in zunaj švasal

_Dejan_ ::

Lej men so rekl da lahko vse zakurim.
Pomoje je tko ti maš na acc +12V in maso, ko švasas daš od švas aparata en priključek na maso druzga pa pol vlečeš po masi in švasaš in švas aparat ima visoko napetost in ti verjetno namesto mase da cca. 80V(ne vem kolk da) na plusu maš pa 12V in je isto kot če bi priklopu vse na 62V in zamenjal polariteto, pomoje elekronika v avtu nebi bla zadovoljna:D Pomoje če odklopiš akumulatorju + in - sponko da pol ni več elektronika ogrožena.


Rajš počaki da kak strokovnjak pove kej več al pa zavari z CO2.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

perci ::

uh, že tretjič - ne bom švasal v avtu

Ali lahko skurim elektronko od avta ce svasam v bajti, avto je pa pred bajto parkiran???? :)

_Dejan_ ::

Ups slabo prebral:8) pol pa itak ni problema. Sm mislu da je na školjki od avta počilo.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

Microsoft ::

Pa naredi prej en poskus, ane. Uzem dva zelezna koca, pa jih poskus zasvasat skupaj pod recimo 45 stopinj. Ce ti rata, svasaj naprej.;)

Drgace pa je lahko avto tudi v garazi, ko bos svasal na tleh al pa na mizi.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

SavoS ::

Hay
Če še nikoli v življenju nisi švasal (slovensko - varil), potem rajši enmu mojstru dej za pir pa ti bo tisto kovino zavaril tako kot se spodobi, beri > zadeva resnično drži, zvar je lep na pogled !

Mislim, da se še na svetu ni rodil junak, ki bi prvič vzel v roke varilno pištolo in še to na elektrode pa di potegnil zvar da bi kolko tolko držal :D

Po tem kar si napisal sklepam, da sedež uporabljaš tudi še za kaj drugega kot samo za vožnjo v avtu >:D Torej mora biti narejeno tako da drži!:D

Lahko pa vzameš več kosov železa in se malo igraš z njimi in varilnim aparatom, da boš videl kako to gre!
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

zlabo ::

Jah zadeva vsekakor ni enostavna, kot nekateri mislijo da samo elektrodo gor prisloniš in je to fertik>:D
Ko sem prvič prijel v roke pištolo elektro švasaparata in zašvasal dve cevi je foter crkavu od smeha ker sem naredil tako umetnijo:D
Sicer sem se mal izboljšal, vendar zadeva še zdaleč ni popolna:8)

Uglavnem, veliko vaje, ni treba da te kdo uči, naj ti foter pove ob kosilu osnove in tehnike, potem pa lepo samouk naprej.

dejan: Tudi ČE bi varil v avtu praktično ni prav veliko možnosti za skurjenje, saj bo šel tok po najkrajši poti, torej čez švasaparat.
In pa tudi če bi varil z CO2, potem bi se po tvoji logiki vseeno vse skurlo, saj to je tud elektro varjenje, CO2 je samo zaščitni plin.

LP, zlabo

Daedalus ::

>Če boš švasov dej z co2 ker če boš na elektrode lahko vso elektroniko pokuriš(akumulator, računalnik, radio...) Naj pa kdo drug kej več pove k ma več pojma kot jst.

Lepo te prosim, no. Edino kar moraš naredit je, da z akumulatorja odklopiš plus in minus konektor, pa nima kaj bit. Poleg tega ti največja količina štroma itak teče preko pleha med elektrodo za varjenje in maso, tako da ne verjamem, da čez celotno kovinsko površino teče ~ 100A.

Zdaj pa glede praktičnih nasvetov, kako varit. Najprej si za vajo dobi par kosov kovine, debele približno kot je tračnica sedeža. Boš mogel kar malo vadit, ker kjub temu da švasat ni lih težko, potrebujš vseeno malo občutka. Naslednji korak bi bil ugotavljanje pravilnega toka za varjenje - pri prenizkem toku se ti bo elektroda "lepila" na kovina in je ne boš mogel prepričat, da se začne lepo talit, pri previsokem toku boš hitro stalil preveč materiala, pol boš pa mel problem z brušenjem in izdelovanjem novega kosa nosilca. Od oka probaj nekje z 100 A, pa boš videl, kako in kaj. Masa naj bo prilkjučena čimbližje mestu varjenja, samo ne tak blizu, da bi ti bila napoti. Del, ki ga boš varil, očisti barve in maščobe, drugače se boš nadihal raznih vseprej kot blagodejnih substanc. Ko boš začel variti, je potrebno poskrbet, da se elektroda lepo tali in da nisi prepočasen --> preveč materiala na zvaru, polnega žlindre, kar ni v redu, če si prehiter, pa zvar ne bo držal. Glede na to, da nameravaš variti blizu vnetljivih materialov, obvezno mej v bližini gasilni aparat. Med varjenjem moraš s kladivom, najbolje tanjšim delom vsake tolko potolčti mesto varjenja, da odpade žlindra, ki nastaja med varjenjem. Če tega ne boš naredil, bo zvar porozen - z luknjicami, polnimi žlindre, ko boš potoklo, bo pa padla ven. Tak zvar tud ne drži najbolj.

!!! Vsekakor pa uporabljat zaščitno opremo - rokavice in masko!!! V naspotnem primeru se lahko opečeš in trajno poškoduješ vid. In seveda se na lasten rizik lotuješ zgoraj opisanega početja. Če nisi čisto šur, raje dobi nekoga, pa ti bo za pir tole popravil.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

perci ::

Hvala fantje!

Ste me prepričal, da bom vseen fotra prepričal, da mi pomaga.

Sej bi dal komu za pir ampak je fora, da bi se rad tudi sam nauču švasat + tam na dolenjskem kjer mam dostop do švaspaarata (mamo vikend tam) ne poznam nikogar.

Tko da bom lepo fotru reku, da nej zašvasa nosilec (kurc si bo ž vzel cajt), jst bom pa raje kako cev mal povaril ;)).

perci ::

Aja, Deadalus, tebi pa predvsem hvlaa za praktične nasvete - bodo prišli prav - bom poročal kaj se je izcimilo.

Microsoft ::

Aja, pa mislm, da ko svasas, stran letijo vroci delcki. Ti delcki lahko poskodujejo druge stvari, kot je recimo steklo. Tako, da vseeno bolse, da avto pustis znaj, ko bos svasal.;)


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

_Dejan_ ::

Hja jst lih nimam dost pojma o varenju sam kadar z dedijom variva vedno odklopiva napajanje iz akumulatorja dol ker mi je oprema (avdio) preveč vredna in sem moral orenk garat za njo. Sicer ni spet tok draga(cca 600k Sit) sam vsen preventiva je.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

Slowenc ::

OT: Dejan, kaj ti kar naprej švasaš v avtu, da imaš tolk za povedat okrog tega? Najprej trdiš da nimaš pojma o švasanju, potem pa pametuješ kaj je treba odklopit, itd. Važno da mi vemo da imaš opremo (avdio) vredno 600kSIT.

Perci, vsekakor "povleci za rokav" in prosi nekoga, da ti pomaga pri prvih korakih švasanja. Glede na to da si v avtu vsak dan je pomembno, da je švas dobro narejen. Marsikdo ki je že švasal ve da moraš naredit kar nekaj "kilometrine", da boš znal dobro švasat.
Če pa si želiš švasat, začni pri enostavnih zadevah, ki jih ni škoda.
Skiny gate.

hruske ::

Kot povsod, ne se bat vprašat. Opazuj kako to delajo drugi in vprašaj zakaj tako, in kaj bi blo če bi bilo drugače, recimo zakaj pri acetilenskem varjenju včas razšopa var (ker je prešvoh ogenj za tolikšen var) in podobno.

Umetnost je pokurit malo elektrode in narest lep var. :)
Tako kot s cinom - šparaj s cinom in delaj na lepoti scinjenega. Oz. sešvasanega. :D
Rad imam tole državico. <3

_Dejan_ ::

Slowenc: Jst sm varil samo izpušni lonec in kaj mam jst notr v avtu itak ni važno(zato prosim če moderator zbriše moj prejšni post) Hotel sem samo pomagati in opozoriti da se lahko poškoduje elektronika avtomobila. Nevem pa zakaj ti pametuješ in nč pametnega ne poveš kako naj se nauči varit.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

BigWhale ::

Ma sam naredi... Jebesh, ce nikoli ne probas nikoli ne znas. Jaz sem balkonsko ograjo tudi sam svasal. It was FUN! to je vse kar lahko recem...

Ja, sem ponucal eno elektrodo, pa sem vmes mal razbijal s kladivom po ograji in zagal stran odvecne kose kovine ampak je blo fajn. Se bom to delal, ko bo prilika. ;>

perci ::

Mah jebesh to - sem ugotovu, da nimam cajta za te stose - ker bom zihr porabu precej vec cajta, kot nekdo, ki zna. Pa se v Ljubljani nimam aparata.

A ve kdo za koga v Lj, ki bi mi to zašvasal?

Sem pa ugotovu, da bo zadevo zelo tezko vzet iz avta, tko da bi rabu nekoga, ki bi to znal narest brez, da mi bi sedez zazgal.

Azrael ::

Kaj se je točno zlomilo ali so se samo povečale luknje za vijake in sedaj gre sedež po svoje ? Slednje se velikokrat da popraviti brez varjenja.

Pa še nekaj, če je zlomljen del tanjši od 2 mm bo z elektrodo skoraj nemogoče zavariti, razen če nimaš res veliko izkušenj. Elektrode niso za tam kjer so tanki materiali, tam imaš CO2 in avtogensko varjenje.

Variti v avtu, se da, če ti ni škoda šip, tapet, blaga, prevlek in plastike ali pa vse to odstraniš ali zaščitiš.

Če pa začne kaj goreti je za začetek boljše imeti pomočnika, ki budno opazuje, z nekaj vedri vode, gasilni aparati pa so naslednja stopnja, še naslednja pa gasilska brigada... Prah iz gasilnega aparata je po svoje kar huda svinjarija in lahko narediš z njim veliko škode, če bi začetni požar na vozilu gasil z njim, kot z vodo.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

perci ::

Nene, ni šans brez varjenja, nosilec ki pride na tračnico je na sprednjem delu dvakrat zlomljen in zato navzgor ukrivljen - no way brez varjenja.

Bom pofotkal malo kasneje, zdele se mi ravno nekam mudi.

Debelina kovin je pa ravno kakih 2mm, ampak sej pravim - zdej mi ze bolj disi ideja, da bi jst tole lepo peljal k enmu, ki te stvari zna. Če kdo pozna koga v LJ, z besedo na dan.

zlabo ::

Prah iz gasilnega aparata je po svoje kar huda svinjarija in lahko narediš z njim veliko škode, če bi začetni požar na vozilu gasil z njim, kot z vodo.

Heh, zato pa mamo mi v garaži gasilen aparat na CO2:D ful zakon zadevca>:D

Dej mal pofotki pa bom jaz fotra vprašal če bi on zašvasu za kšn pir;)

LP, zlabo

Loki ::

2mm bi znalo biti ze malo problem variti, ker naj tak zvar prakticno nebi imel nosilnosti. :))
in to velja se za kakovostni var.

nesi k kaksnemu profiju.
poskusi dobiti kaksnega varilca iz kaksne firme, ki dela jeklene konstrukcije, da ti po sihtu to zavari.
(taki morajo imeti licenco oz. certifikat o usposobljenosti).

Tody ::

mogoče bi bilo pametno it vprašat koliko so nove sanke :D

perci ::

Tody, sem že bil na Realu (kup nesposobnežev) in mi niso znali povedat številke, mi je pa povedal, da je treba kupit komplet in da ni poceni ;)).

Evo slikco, da si boste lazje predstavljali. Tole je slikano iz sprednje strani sedeža, na tisti strani, kjer je prestavna ročica.



Zdej, če lahko kdo tole kej pokomentira, bom vesel

P.S. Tam na desni strani matice je tut počeno - sem pozabil označiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

boych ::

Za to pošvasat boš sigurno moral demontirat sedež, če hočeš da bo vredu zašvasano in da ne boš skuril tapet oz. poda v avtu. Vsekakor daj to zašvasat nekomu, ki zadevo obvlada.
Če pa se hočeš naučit švasat pa nekje iz odpada poberi neko 1 cm debelo železo, daj amperažo na švasaparatu na full in probaj švasat. Še najhitrej se boš nauču, če boš enega majstra opazoval skozi masko pri delu, da vidiš gibanje elektrode.
Švasat ni problem, da pa var pol drži pa je druga zgodba, vsekakor kot je že en napisal, rabiš kilometrino za lep in neluknjast var.
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

|Luka| ::

Perci:
če si iz LJ, ti priporočam da greš na Vodmatsko ulico - tam je en "šlosar" ki ti pošvasa vse, od auspuha pa do sank:D . Je takoj na križišču Vodmatske in Pod ježami (Papir servis - Zelena jama). Samo je tip mal muhast in moraš sam kimat pa ti nardi tko k je treba. Je pa to g. Račič Vinko drugač (pa ne delam reklame)

LP Luka

BigWhale ::

Gasenje pozara pri elektrodnem svasanju, z vodo?

Hihihih...

;>

boych ::

Ko že gori ponavadi več ne švasaš, tak da se tudi z vodo lahko gasi!:\
Smartguy!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

BigWhale ::

O pozarni varnosti pa nisi ravno dobro obvescen a? ;)

V prostorih, kjer obstaja moznost, da zagori elektricna napeljava oziroma, da pride do pozara zaradi elektrike je obvezna taksna gasilna oprema, s katero lahko 'gasis elektriko'... Torej, ne voda... :P

In ko ti zadeva zagori, se najprej sprehodis do svas aparata, ga izklopis, potem gres po vodo in jo pljusnes po tistem? Ali samo pljusnes, po moznosti se malo v paniki... ;)

Off topic, me ze ni vec...

zlabo ::

Z gasilnim aparatom na CO2 zagotovo nardiš najmanj škode!

frenk ::

obstaja tud hladno varjenje...dobiš v merkurju za cca. 2k sit, ampak če daš komu to zašvasat bi verjetno cnej skoz pršu:)

boych ::

Ko švasaš ponavadi ne zagori napeljava, ampak kaka vnetljiva stvar, ki se nahaja v bližini!
Če še nisi videl švasaparata od blizu ne govori na pamet!
Sorry za offtopic!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

perci ::

Evo, zdej sem odšraufal sedez (sploh ni tok simpl kot bi si najprej mislu) - in snel sanke s tračnic.

Tkole zgleda zadeva - slabo - tole se mi zdi da bo jeba zašvasat, tko da se zdele odpravljam probat kupit neoriginalne sanke.

A se zmer mislte, da se tole da zasvasat? Treba je tut vedt, da se ne sme navoj na oni matici stopit, ki je pršvasana na oni odlomljeni košček.

MadMax ::

frenk:
"hladno varjenje" je dvokomponentni epoxi, katerega nosilnost je enaka 0. Morda kvečjemu za kakšno luknjo v Al karterju zaflikat. Pa za v Top-Shopu oglaševat.


perci:
seveda se da zašvasat, pa tudi če se matica deformira, navoj popraviš z navojnim svedrom. Big deal.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Daedalus ::

Lepo si tole zlomo, ni kaj... Za luknjo ni tak problem, prej not našravfaš ustrezen šrauf, pri švasanju pa paziš, da se ti na zatali v navoj, pa bi moglo it. Poskusiš lahko popravit/daš popravit, v najslabšem primeru boš pač mogo novo sanko kupit.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

hruske ::

Boych, meniš, da smo vsi, ko smo panični, zelo natančni in z vodo zalijemo samo tisti del, ki se je vnel, ali nam morda uspe zaliti tudi 100A švasaparat? Ne? Ja? Koren iz 2 polovic?
Rad imam tole državico. <3

korenje_ver2 ::

madmax, se cigan nebi popravljal matice. za slovenca pa to sploh ni cenovno smotrno.

perci, kolk si pa tezk da si to zlomu. kr cudno mi je da so v revozu tko slabo poskrbel za varnost. v glavnem to lahko komot zvaris z manjso elektrodo. luknjo z navojem pa popravi z navojnim svedrom.

perci ::

Matica je ostala nedeformirana, tko da ne bomo nič svedral ;)). Smo dal vijak not pa je blo.
perci, kolk si pa tezk da si to zlomu
85 kil - in ne - še v življenju nisem na voznikovem sedežu seksal (je volan napoto) :D.
kr cudno mi je da so v revozu tko slabo poskrbel za varnost
Jah, tko je, cist normalno sem se vsedel na stol in je nekaj počlo. Je pa res, da imam naslonjalo precej nazaj nagnjeno med vožnjo - no pa tut spal sem ze kdaj gor.

Drugač je pa ful butast narjena zadeva. Na sprednjem delu sank (kjer je zadeva najbolj obremenjena) je samo en šrauf, na zadnjem (kjer je obremenitev bistveno manjša) pa dva.

Je pa že mojster zvaril s co2jem - no, boste vi povedal, če je mojster - zadeva zaenkrat dela, če se bo pa še kdaj zlomila bom pa novo kupil.

Je pa tko, da pri renaultu lahko kupiš samo cel komplet - torej levo in desno tračnico, leve in desne sanke + vzvod za premikanje sedeža. No in ta hec te pride na renaultu nekaj čez 15 jurjev - da jih ni sram.

Na odpadu in v štacunah z neoriginalnimi deli pa žal nimajo teh sank.

Evo, zvarček.

MadMax ::

korenje, a bi rad bil pameten, al kaj?

Nova matica stane par tolarjev, da pa staro odstraniš in novo pripašeš gor porabiš brez problema četrt do pol ure. Pa spet je nova staljena, in kaj pol? Boš menjaval matice dokler ti ne bo uspelo jo zavarit gor brez poškodb? In na koncu še ugotoviš, da zadeva ne paše skup ker je matica malo nagnjena...
Kaj je torej bolj smotrno?

perci:
upam da bo zadeva držala. Če ne, si pa naslednjič oglej na kater konc imaš kaj prostora, pa zadevo spotoma še malo ojačaš.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Azrael ::

Tako od daleč izgleda kar lepo, bo pa uporaba pokazala koliko je zvar dober. Priporočil pa bi, da kar je zavarjenega in pobrušenega prebarvaš, da ne bo rjavelo.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

zlabo ::

Jah sam zvar verjetno nebo počil.
Men foter skoz tumba da dober zvar res nikol ne poč ampak poč zraven zvara8-O

hruske: ti si smesen, zagorelo ti bo v avtu, vodo boš pa zlil na švasaparat:D pa brez zamere:P

LP, zlabo

hruske ::

Amm .. . .. . ne, jz bom uporabu CO2 gasilni aparat.
Rad imam tole državico. <3

perci ::

MadMax: Ja, jst tut upam, da ne bo počlo ;) - sam je pa tko, da ni čist nikjer nič prostora za ojačitve (sem imel drugač tut sam to v mislih).

Azrael: Sam mal temeljne ruknem cez, pa bi moralo biti kul, ne?

Daedalus ::

>Azrael: Sam mal temeljne ruknem cez, pa bi moralo biti kul, ne?

Če češ lahko tud polakiraš, načeloma bo pa temeljna zadost dobra;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

boych ::

Perci
mislim, da bo ta var držal nekaj časa, saj gre z CO2 lepo variti tako tenko pločevino

Zlabo
Ja enim se vzge napeljava, ko švasajo, drugi pa potem, ko se vžge polijejo švasaparat!

Če pred švasanjem poskrbiš, da v radiju 3m okoli mesta švasanja ni vnetljivih stvari, ti nima kaj biti!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

zlabo ::

Sploh pa tud če bi švasaparat polil tud nebiblo tok oh in sploh katastrofa. Pač ne pipaš švasaparat pol:D

LP,zlabo

Highlag ::

Drugače se pa da zvariti objekte tudi brez dodajanja materiala. To omogoča tehnologija TIG.
Bi bilo skoraj idealno za poškodbo, ki jo je utrpel Perci. Zvara se skoraj nebi smelo videti. No razen osmojene barve. :D
Never trust a computer you can't throw out a window

boych ::

Highlag
Tudi pri TIG varjenju se dodaja material (izgleda približno tako kot spajkanje), le da se material okoli vara minimalno segreva in je potem najmanj deformacij.
Je pa dejstvo, da je TIG varjenje dosti dražje, ker je že varilni aparat svinsko drag!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

Dzos ::

Bogdej

Lol kere mate to ane.
O tem,da bo zagorelo,pa ne vam kaj še.
Model vam je povedal, da ne bo švasal u avtu že na začetku.
No, važno je, da je narejeno in služi namenu.
Kar se pa začetkov tiče je pa ponavad najboljš, da probas, tko k pr ženskah.
ajd bog
pilca za nohte ni pila
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri varilni aparat - začetnik (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13941620 (4090) Motion
»

Varilni aparat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9113708 (7162) recmajkemi
»

varilni aparat - kaj kupit? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7924713 (18023) gruntfürmich
»

Inverterski varilni aparat ali CO2?

Oddelek: Loža
618279 (12223) cobrica
»

Pištola za varjenje + nastavki

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
398333 (7557) a13misko

Več podobnih tem