Forum » Zvok in slika » 3DMark2001 problem
3DMark2001 problem
VASkO ::
Ne vem ce je to problem samo v 3dmarku ali nasploh. Stvar je ta, da naenkrat testi, ki uporabljajo vertex shaderje, ne delajo vec tako hitro kot treba, to so Game2 (Dragothic) in pa vertex shader test. V prvem na high detail doseze 6FPS, v drugem pa 7FPS. Ne vem, kaj je narobe. Imam Geforce2MX, stvar je delala lepo, ko pa sem dal gor det 12.41 WHQL pa je po nekaj cajta prislo do tega problema. Probal sem ze zamenjati vse gonilnike od det 6.50-12.60, vendar nic, nakar sem na novo nalozil sistem (winME) in je spet lepo delalo, prvi test s 17FPS, drugi test pa 31 FPS. Potem sem malo igral Hidden&Dangerous in pognal se enkrat 3dMark, pa je spet ta problem. Aja, drugi testi delajo cisto vredu. Se ima kdo take probleme? Pa mi lahko nekdo pove, kaj mu napise pod system information pod display driver, ktera je verzija vertex shaderja? Meni napise N/A (not available), prej pa nisem pogledal, tako da ne vem, ce je vredu tako. Pa napise se mi max vertex blend matrices 0. Ne vem ce je to normalno. V glavnem: 3dmark mi ne prepozna 3d lastnosti. Kaj naj naredim (razen nanovo naloziti sistema)?
Senitel ::
V 3D Marku praktično večina scen vsaj delno teče preko vertex shaderjev, ki pa jih GeForce ne podpira (razen seveda GF3).
Je pa zanimivo, da reče "max vertex lend matrices" 0 (meni tudi)... Čeprav caps viewer v DirectX 8.0 SDK povsem lepo pove 2... Sem pa se mi zdi nekje zasledil, da NVMax povzroča probleme, kar se vertex shaderjev tiče in, da če imaš ta program gor, da pomaga samo clean install.
Je pa zanimivo, da reče "max vertex lend matrices" 0 (meni tudi)... Čeprav caps viewer v DirectX 8.0 SDK povsem lepo pove 2... Sem pa se mi zdi nekje zasledil, da NVMax povzroča probleme, kar se vertex shaderjev tiče in, da če imaš ta program gor, da pomaga samo clean install.
OrlyTM ::
Ja, tale 3dMark 2001. Včeri sm se lotu jet testirat Kyro2 in ugotovim, da mi sploh ne pride do konca ... čist po randomu je nekje najdu napako (niti enkrat na istem mestu, al je reku, da je corupted jpg, alpa da je kartici rama zmanjkal alpa krneki). In pol se ubijat kaj je narobe. Po nekaj poizkusih ugotovim, da težave povzroča WindowBlinds, ki ga uporabljam. Ko sem unloadal windowblinds nastavitve je pa zadeva zlaufala normalno.
Po kratkem razmisleku domnevam, da windowblinds za svoje delo uporabljajo spomin grafične kartice, ali mogoče kak drug razlog ???
lp
OrlyTM
Po kratkem razmisleku domnevam, da windowblinds za svoje delo uporabljajo spomin grafične kartice, ali mogoče kak drug razlog ???
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
VASkO ::
Senitel, samo zakaj kar naenkrat test tece 4x pocasneje? Drugace dobim 2450 pik (200/200), zdaj pa samo 2000 zaradi pocasnih dveh testov, Game2 in vertex shader test (ko tisti moziclji lecejo in se streljajo). To dela tako pocasi, da ni res, okoli 7FPS, drugace pa 32FPS!!!
Nic, jaz bom nanovo instaliral windowse pa bo. Zdaj pa se to povej, ce ves, kako lahko kar naenkrat dela 4x pocasneje?
Nic, jaz bom nanovo instaliral windowse pa bo. Zdaj pa se to povej, ce ves, kako lahko kar naenkrat dela 4x pocasneje?
VASkO ::
evo me nazaj, sistem sem na novo postavil, ne upam pa vec igrati H&D, ker bo pomoje spet vse po starem, ne zaupam prevec obnovitvenim tockam (system restore) in si ne upam sprobat, vem pa, da ta igrica unici windowse.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Počasna fx 5900 lx (WinFast A350LX) ?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1360 (889) | nAVID |
» | GF FX 5700 Ultra in 3DMark 2001SE build 330Oddelek: Pomoč in nasveti | 952 (880) | ERGY |
» | Križi z benchmarkiOddelek: Novice / Grafične kartice | 2660 (2660) | reXor |
» | 3D Mark 2001SE Nature na DX7 hardveru!Oddelek: Strojna oprema | 1272 (911) | _Mortal_ |
» | Uporabnikov test DetonatorjevOddelek: Novice / Grafične kartice | 2203 (2203) | tejo |