Forum » Zvok in slika » Samogradja Subwooferja!!!!!
Samogradja Subwooferja!!!!!
graver ::
Jst sm se odloču da bom doma naredu pasivni subwoofer! Jst sm kr dost začetnik, naredu sm že en zvočnik sam pri wooferju pa še nism ! Neki sm probavou v WinIMP zračunat sam mi ni ratal! Vgradu bom pa tale zvočnik PODROBNOSTI
Če ne pa saj kšn link dj te da bom prbližn vedu kuko to naredit! Pa to bi bil pasivni torej brez ojačevalca pa kretnic pa tega!! Kuko bi pa pol bas prkluču na ta vhod!! A bi rabu kšne kondenzatorje, varovalke... Pa rd bi naredu z 2 basrefleksnima cevkama, torej tko da bi zvočnik vn gleou pod njem pa bi bili te cevki! Kok dolge bi pa pol bogu nardit! A je bolš z eno cevje oz. nobeno, kje bodo bolš udarni basi!!
Hvala za vso pomoč!
LP Nejc
Če ne pa saj kšn link dj te da bom prbližn vedu kuko to naredit! Pa to bi bil pasivni torej brez ojačevalca pa kretnic pa tega!! Kuko bi pa pol bas prkluču na ta vhod!! A bi rabu kšne kondenzatorje, varovalke... Pa rd bi naredu z 2 basrefleksnima cevkama, torej tko da bi zvočnik vn gleou pod njem pa bi bili te cevki! Kok dolge bi pa pol bogu nardit! A je bolš z eno cevje oz. nobeno, kje bodo bolš udarni basi!!
Hvala za vso pomoč!
LP Nejc
- zaklenil: CaqKa ()
Tomay ::
Možnosti je ful.
Malo pogooglaj.
Jaz sem naredil push/pull SW za v avto. 2x200W pioneer nizkotonca.
Kretnice so skoraj nujne, vsaj dve tuljavi moraš spredaj dat, da ti visoke tone poreže.
Malo pogooglaj.
Jaz sem naredil push/pull SW za v avto. 2x200W pioneer nizkotonca.
Kretnice so skoraj nujne, vsaj dve tuljavi moraš spredaj dat, da ti visoke tone poreže.
Voodoo 4Ever
filtr ::
hm....ej mene tut zanima ja...kva je zj stemu s kretncam pa... jes tut delam na tem da bom naredu 2 stereo zvočnika, pa m,e zanima za woofer morm nujn dat kretnco notr?? K to bom prklopun na stolp, a poj mi bo sam nizke tone igraou bas? Kva pa tuljava nardi, kam jo morm dat? ja no sm bl začetnik kpa ne tko da ne se jezat ce kj nevem
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
filtr ::
aja sej res kupu bi pa tale komplet A je tale woofer slucajn isti kot tale ja kjle bi ubavu ja, jes upam da bo kr fajn sekal tole
Aja pa iz kerga materjala je najbols nardit boks? En mi je reku ce mas res orng woofer da je bols iverka kokr les, ker ti lohka les poc? a je to res? a je se ksn material bols? a ma slucajn ze kdo ksne izkusne z temu kompletm iz konrada?
Aja pa iz kerga materjala je najbols nardit boks? En mi je reku ce mas res orng woofer da je bols iverka kokr les, ker ti lohka les poc? a je to res? a je se ksn material bols? a ma slucajn ze kdo ksne izkusne z temu kompletm iz konrada?
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
Tomay ::
Poglej, če se ti ne splača bolj enega kupit.
Za izdelavo ohišja si moraš glede na zvočnike izračunat prostornino. Iverica je kar v redu material, ampak naj bo najmanj 2 priporočeno pa 3 cm debela. Jaz sem uporabil fo 30 cev za kanalizacijo in 2,5 cm debelo vezano ploščo. Malo premalo kišto sem naredil, ker nisem vračunal, da nekaj prostora zavzame tudi izolacija, ki jo moraš dat not.
Brez kretnice bo woofer igral vse tone od basov do visokih tonov. Kretnica pa poreže višje tone. Najboljše, da kupiš eno narejeno, gotovo jih imajo v conradu.
Pa nujno prej pogooglaj in si oglej par strani, kjer imaš opise samogradnje s slikami.
p.s. malo pouka slovenskega jezika ti ne bi škodilo.
Za izdelavo ohišja si moraš glede na zvočnike izračunat prostornino. Iverica je kar v redu material, ampak naj bo najmanj 2 priporočeno pa 3 cm debela. Jaz sem uporabil fo 30 cev za kanalizacijo in 2,5 cm debelo vezano ploščo. Malo premalo kišto sem naredil, ker nisem vračunal, da nekaj prostora zavzame tudi izolacija, ki jo moraš dat not.
Brez kretnice bo woofer igral vse tone od basov do visokih tonov. Kretnica pa poreže višje tone. Najboljše, da kupiš eno narejeno, gotovo jih imajo v conradu.
Pa nujno prej pogooglaj in si oglej par strani, kjer imaš opise samogradnje s slikami.
p.s. malo pouka slovenskega jezika ti ne bi škodilo.
Voodoo 4Ever
dëych ::
Izolacija se ne upošteva pri izračunu za volumen, ampak samo enota (driver) pa cev.
Potem subwufr nikakor ne bo igral visokih tonov (beri več kHz), ker tega ni sposobn in zaradi tega se da spredaj pred wuferjem kretnica, ki "poreže" "višje" frekvence. Sub naj bi nekje igral do 100Hz al nižje. Ostalo odigrajo middbass driverje pa visokotonci.
Pri kretnicah maš možnost izdelave aktivne. Torej ena dva intergrirane vezja pa nekaj uporov in imaš aktivno kretnico. Glej na googlu: active crossover. Prednost je v tem, da lahko (pri nekaterih) nastavljaš rezno frekvenco, fazo, nimaš izgub ipd. in s tem lahko subwofer zvokovno bolj uskladiš z ostalimi komponentami.
Nekaj slo literature o samogradnji: klik
lp
Potem subwufr nikakor ne bo igral visokih tonov (beri več kHz), ker tega ni sposobn in zaradi tega se da spredaj pred wuferjem kretnica, ki "poreže" "višje" frekvence. Sub naj bi nekje igral do 100Hz al nižje. Ostalo odigrajo middbass driverje pa visokotonci.
Pri kretnicah maš možnost izdelave aktivne. Torej ena dva intergrirane vezja pa nekaj uporov in imaš aktivno kretnico. Glej na googlu: active crossover. Prednost je v tem, da lahko (pri nekaterih) nastavljaš rezno frekvenco, fazo, nimaš izgub ipd. in s tem lahko subwofer zvokovno bolj uskladiš z ostalimi komponentami.
Nekaj slo literature o samogradnji: klik
lp
_Dejan_ ::
O kaki izolaciji tle sanjate? V škatlo se ponavadi da ovčjo prejo ki ti navidezno poveča volumen škatle pa tut une pene pa to ti povečajo volumen.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
filtr ::
kpa nardi tale pena? a je to slucajn ksn drgacn bas poj al pa kj??? bl mehk bl trd?? a je tale pena dobra? klik
lp
lp
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
zlobcek ::
z izolacijo se lahko izračunani volumen pomanjša za 10-20%. Če boš kupoval izolacijo u conradu, pojdi rajše u Filc u mengeš po filc, ker je zelo podoben in dosti cenejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
jRk0 ::
skoraj nujno pa je treba za portane skatle dat aeroport, ne kar samo kanalizacijsko cev.
You fuck up once, you loose two teeth.
_Dejan_ ::
Tako kot je napisal zlobcek je treba skatli odštet volumen porta in wooferja da dobiš pravo litražo škatle. In kot je napisal jRk0 je priporočljiva uporaba aero porta s katerim se znebimo "žvižganja" zraka skozi port. pa pomembna je tudi pravilna površina porta in da je škatla dovolj nizko tunana.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
zlobcek ::
Um to je pomoje dost odvisno od tega, kakšen woofer bo dal not. 15" pri orenk nabijanju pomoje edini rabjo not aeroporte, ker kakor je dejan reku - žvižga zrak. 12" niti ne da tolk od sebe, čeprov je odvisno kateri.
_Dejan_ vidim, da precej obvladaš. Si spravil kakšno dobro zadevo skup že? Jest sm glih končal z izdelavo dveh samostoječih zvočnikov. Vsak ima dva srednjetonca (deklarirana 120W), en visokotonc (80w), in po dve kenwood 10" najcenejše enote. gon jih pa home made feršterker s tda 7294 u bridge. No največja ironija zdej pa je, da pojma nimam kaj nej s tem počnem, razen žurk.
_Dejan_ vidim, da precej obvladaš. Si spravil kakšno dobro zadevo skup že? Jest sm glih končal z izdelavo dveh samostoječih zvočnikov. Vsak ima dva srednjetonca (deklarirana 120W), en visokotonc (80w), in po dve kenwood 10" najcenejše enote. gon jih pa home made feršterker s tda 7294 u bridge. No največja ironija zdej pa je, da pojma nimam kaj nej s tem počnem, razen žurk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
_Dejan_ ::
Zdele sem gledal pdf za ta zvočnik(25cm) in ni kaj prida, firma je Tonsil. A si lahko privoščiš 12" (32cm) zato ker ta 10"ka ma dost visok FS=38Hz (resonančna frekvenca).
zlobcek: Jst sicer v sobni akustiki nism kej preveč vešč in mi je avtoakustika bolj pri srcu Jah kaj sem sku spravil? SUB 12" z 500W rms v 54litrski škatli z dvema fi 10cm portoma dolžine 54cm in gor 2,5kW rms Spredi pa mam dva visokotonca(100w rms) 2 sdenjetonca (120w rms) 2 mid basa(80w rms)
zlobcek: Jst sicer v sobni akustiki nism kej preveč vešč in mi je avtoakustika bolj pri srcu Jah kaj sem sku spravil? SUB 12" z 500W rms v 54litrski škatli z dvema fi 10cm portoma dolžine 54cm in gor 2,5kW rms Spredi pa mam dva visokotonca(100w rms) 2 sdenjetonca (120w rms) 2 mid basa(80w rms)
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Dejan_ ()
filtr ::
kva zj kompresijsk al basrefleks kva je bols????
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
_Dejan_ ::
basreflex bolj prbije sam je portebno več računanja, za izračune lahko uporabiš tudi WIN ISD kjer maš full velik možnosti. Pa kompresijska(zaprta) skatla more bit full dobr zadihtana da nikjer ne pušča(piha).
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
zlobcek ::
_Dejan_ nice . Jest mam u avto trenutno en 12" sub, spredi 17cm v vratih z visokotonci pod sipo, zadi pa 2x17 v original luknah. Do uradno svojga avtomobila bo to to.
Bassreflex kista mora bit narjena tocno po merah (ojacitve, razdelni kosi odsteti od volumna itd.), cev vsajena na optimalnem koncu, pavilne oblike, premera in dolzine.
Zaprta kista kakopak ni tolk problematicna. Volumen lahko malo prilagajamo.
Basreflex, kot je ze Dejan reku, da od sebe bolj poudarjene nizke frekvence. Zaprta da bolj trd bass. Ubistvu je tud tako, da se da izračunat, za kakšno ohišje je zvočnik bolj primeren.
Za notranjo uporabo se splaca mal povohad tud bandpass ohisja. Te se uporablja pri vecini racunalniskih sistemov in vecini kino sistemov. Sam sem naredu eno tako ohišje, samo sem ga nekje pofrčku orenk in je čuden zvok. Sub zdej čaka na drugo ohišje. Ne priporočam za prvi sub.
Bassreflex kista mora bit narjena tocno po merah (ojacitve, razdelni kosi odsteti od volumna itd.), cev vsajena na optimalnem koncu, pavilne oblike, premera in dolzine.
Zaprta kista kakopak ni tolk problematicna. Volumen lahko malo prilagajamo.
Basreflex, kot je ze Dejan reku, da od sebe bolj poudarjene nizke frekvence. Zaprta da bolj trd bass. Ubistvu je tud tako, da se da izračunat, za kakšno ohišje je zvočnik bolj primeren.
Za notranjo uporabo se splaca mal povohad tud bandpass ohisja. Te se uporablja pri vecini racunalniskih sistemov in vecini kino sistemov. Sam sem naredu eno tako ohišje, samo sem ga nekje pofrčku orenk in je čuden zvok. Sub zdej čaka na drugo ohišje. Ne priporočam za prvi sub.
_Dejan_ ::
Uh bandpasssm pozabu, ja prvo se raj lotite bassreflex sele pol bandpass k je mal težje naredit dobro bandpass škatlo. In če mal sfališ pol bo bassreflex bolš špilala.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
filtr ::
a stekam se prau bols da nardim bassrefleks skatlo...ja sej ponavad a ni tko da ze zravn suba dubis nacrt za izdelavo kiste?
saj pri nekaterih ane...
saj pri nekaterih ane...
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
_Dejan_ ::
dobiš sam tist je "univerzalna"
Za kaj pa boš rabu SUB? Kino ?Muziko? Kakšno?
Za kaj pa boš rabu SUB? Kino ?Muziko? Kakšno?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
madviper ::
Kolk je men znano, je sam bass zvočnik kretnica, saj ima tuljavo, ki avtomatsko pozeže visoke frekvence, pa še zvočnik sam zaradi svoje velikosti ni (fizično) zmožen predvajati visokih frekvenc! Ampak to je najbolj primitivna pasivna kretnica.
Tuljava pred zvočnikom, kot navadna kretnica se veže zaporedni, ker ima tuljava lastnost, da pri enosmerni napetosti deluje kvečjemu kot upor, pri izmenični (kar pa avdio signal vsekakor je) pa kot sito, ki spusti skozi samo nizke frekvence, ki jih lahko obravnavamo skoraj kot enosmerno napetost, medtem ko pri visoki frekvenci postane odprta zanka oz. ima neskončno upornost.
Medtem ko je s kondenzatorjem ravno nasprotno.
Splača pa se investirat v aktivno, čeprav je z njo malenkost več lotanja. Ni pa je noben problem vgraditi!
Za material je najboljša iverka, debeline od 2 cm naprej. Kot opozorilo: s tem ne mislim na ekstreme ( >> 5 cm)!
Vsekakor, pa je zraven izolacije, ki je nikakor ne kupuj v Conradu (predvsem zaradi previsoke cene, pa še kvaliteta je vprašljiva), primeren dodatek tudi "nogice", ki pomagajo pri prenosu nizkih fekvenc v tla. S tem pridobimo predvsem na občutku tresenja oz. t.i. trdih bassov.
Pri načrtovanju zvočne omarice, je dobro upoštevati tudi notranjo arhitekturo, saj lahko z raznimi prekatami in koti pridobimo na kvaliteti in se izognemo določenim nezaželjenim dodatkom. Vendar je tudi pri tem potrebno opozorilo, da je to dokaj zahtevna naloga, pri čemer je potreban velika natančnost!
Tak da še jaz nekaj dodam , čeprav je od mojega zadnjega načrtovanja zvočnih omaric minilo že kaki dve leti .
Tuljava pred zvočnikom, kot navadna kretnica se veže zaporedni, ker ima tuljava lastnost, da pri enosmerni napetosti deluje kvečjemu kot upor, pri izmenični (kar pa avdio signal vsekakor je) pa kot sito, ki spusti skozi samo nizke frekvence, ki jih lahko obravnavamo skoraj kot enosmerno napetost, medtem ko pri visoki frekvenci postane odprta zanka oz. ima neskončno upornost.
Medtem ko je s kondenzatorjem ravno nasprotno.
Splača pa se investirat v aktivno, čeprav je z njo malenkost več lotanja. Ni pa je noben problem vgraditi!
Za material je najboljša iverka, debeline od 2 cm naprej. Kot opozorilo: s tem ne mislim na ekstreme ( >> 5 cm)!
Vsekakor, pa je zraven izolacije, ki je nikakor ne kupuj v Conradu (predvsem zaradi previsoke cene, pa še kvaliteta je vprašljiva), primeren dodatek tudi "nogice", ki pomagajo pri prenosu nizkih fekvenc v tla. S tem pridobimo predvsem na občutku tresenja oz. t.i. trdih bassov.
Pri načrtovanju zvočne omarice, je dobro upoštevati tudi notranjo arhitekturo, saj lahko z raznimi prekatami in koti pridobimo na kvaliteti in se izognemo določenim nezaželjenim dodatkom. Vendar je tudi pri tem potrebno opozorilo, da je to dokaj zahtevna naloga, pri čemer je potreban velika natančnost!
Tak da še jaz nekaj dodam , čeprav je od mojega zadnjega načrtovanja zvočnih omaric minilo že kaki dve leti .
I'd like to do something crazy!
_Dejan_ ::
madviper: glede material se ne bom s tabo strinjal ker iverka ni dobra za izdelavo škatle, je mediapan boljši(trdnejši) vezana plošča pa še boljša.
Glede zvočnika kot kretnice: Vsak elektro-dinamičen zvočnik ima tuljavo in ne samo bass zvočnik. In teorija je drugo praksa pa spet drugo. In če si kdaj probal na woofer spustiti srednje tone si verjetno videl da jih je lepo igral, sicer ne tako kot zvočnik ki je za to namenjen, vendar se slišijo srdnji toni (mogoče tudi visoki), in če bi blo to res pol pač za sube nebi rabu kretnice za mide bi dal sam kondenzatorček(da režeš spodnjo frekvenco), pa za visoke tut samo kondenzatorček.
Kretnice je boljš uporabljat aktivne če si lahko privoščiš toliko ojačevalcev. Jst osebno mam woffer in sprednji sistem med sabo ločen z aktivo(24dB/okt) pol pa mam sprednji 3way sistem ločen z pasivo ker si ne morm privoščiti 3 dvokanalne ojačevalce.
Glede zvočnika kot kretnice: Vsak elektro-dinamičen zvočnik ima tuljavo in ne samo bass zvočnik. In teorija je drugo praksa pa spet drugo. In če si kdaj probal na woofer spustiti srednje tone si verjetno videl da jih je lepo igral, sicer ne tako kot zvočnik ki je za to namenjen, vendar se slišijo srdnji toni (mogoče tudi visoki), in če bi blo to res pol pač za sube nebi rabu kretnice za mide bi dal sam kondenzatorček(da režeš spodnjo frekvenco), pa za visoke tut samo kondenzatorček.
Kretnice je boljš uporabljat aktivne če si lahko privoščiš toliko ojačevalcev. Jst osebno mam woffer in sprednji sistem med sabo ločen z aktivo(24dB/okt) pol pa mam sprednji 3way sistem ločen z pasivo ker si ne morm privoščiti 3 dvokanalne ojačevalce.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
_Dejan_ ::
Avtoakustike že nekaj časa nisem obiskoval drugače pa mam isto _Dejan_
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
zlobcek ::
Sube se večinoma uporablja za frekvence 100HZ in manj. Tam je tudi najboljši zvok. Če nanj ne damo nobene kretnice, potem sicer predvaja poleg basov tudi srednje tone, vendar zelo slabo in čisto neuporabno. poleg tega mu tista čisto majhna nihanja pri višjih frekvencah poberejo nekaj zagona, ki ga potrebuje za bass. Zato tudi bolj buta in je čistejši bass, če damo gor kretnico, ki poreže zvok pri 100Hz.
Kje narediš filter je načeloma relativno vseeno. Boljši je pred ojačevalcem, saj potem ojačevalec ojačuje le frekvence, ki so namenjene subu. Pri navadnih kretnicah ojačevalec ojači vse, potem pa kretnica pobere ven, kar potrebuje za sub. Dela je pa pri obeh približno enako. Če imaš posebni ojačevalec za woofer, se ti splača malo boljšo aktivno, drugače pa itak ne morš.
Kje narediš filter je načeloma relativno vseeno. Boljši je pred ojačevalcem, saj potem ojačevalec ojačuje le frekvence, ki so namenjene subu. Pri navadnih kretnicah ojačevalec ojači vse, potem pa kretnica pobere ven, kar potrebuje za sub. Dela je pa pri obeh približno enako. Če imaš posebni ojačevalec za woofer, se ti splača malo boljšo aktivno, drugače pa itak ne morš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
filtr ::
ql ql...ja sm gledu en woofer samo za sube k ma 2000w, pa 4 kanaln za 4xpo 500w. pa res je biu kumadn, sam za 27 jurjou kao akcija k sta bla sam se dva. tko da neki taga bi k je pocen pa da je sam za sube. drgac pa kolk pride kretnca? k sej ubistvu kretnce nerabm ce am ojacvalc jo ze notr ane?
jah takle mamo, talke se gremo, pa nkar ne porajtj:)
_Dejan_ ::
Če ma ojačevalec že kretnico pol je ne rabiš. Hm sub z 2kW za 27k sit? Nemogoče ker se cene vrtijo okol 100k sit. Maš kakšen link? Pa 4 navitja? Kolk ohmska?
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izdelava zvočnikov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Zvok in slika | 14181 (2318) | gorilla |
» | Domača izdelava zvočnika :-> (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Zvok in slika | 37665 (21124) | čuhalev |
» | vrata in ključavnica s tipkovnicoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2843 (2688) | zlabo |
» | Zvok TV-ja na zvočnike?Oddelek: Zvok in slika | 1769 (1514) | Jan987 |
» | Zvok brezžično iz PCja na HI-FIOddelek: Zvok in slika | 1510 (1387) | IceIceBaby |