» »

Ideja

Ideja

minca ::

Problem je naslednji.
Imam določen text določene oblike, dodati mu moram header in footer (dve slikici) vse skupaj mora biti avtomatizirano.
Delam v VB.
Zanima me v kakšen format naj vse skupaj spravim??

Thomas ::

Jest bi reku HTML.

Ker tega potem zastopijo vsi. Tudi *nixoni, tudi Wordarji ... vsi.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

minca ::

gre za naročila dobaviteljem.
Prej se je to izpisovalo na papir, imamo predizpisane obrazce, kjer je že natiskan logo itd, potem pa naprej na fax.
Zdej je pa treba vse spravit v elektronsko obliko, da bi lahko naročila poslali po mailu.
Text dobim iz informcijskega sistema, in potem moram textu prilimat še logo in še nekatere stvari. V wordu vse skupaj pride par mega to je mal preveč. V htmlju pa ne morem vsega točno določit (pozicijo glave in noge)

Thomas ::

Točno to smo naredili! Kontroliran HTML. Samo (še) ni dost user friendly, da bi ti poslal.

Smo pa izumili nek languge za to.

Dam primer:



BEGIN FORMA

fieldname: IME_IN_SEDEZ
top: 3.6cm
left: 3.5cm
width: 16.0cm
height: 1.0cm
font-family: comic sans serif
font-weight:
font-style:
font-size: 0.5cm
text-align: left

fieldname: IME_IN_PRIIMEK
top: 8.3cm
left: 5.2cm
width: 10.0cm
height: 1.9cm
font-family: comic sans ms
font-weight: bold
font-style:
font-size: 1.0cm
text-align: left

fieldname: DATUM_ROJSTVA
top: 10.4cm
left: 5.1cm
width: 5.5cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left


fieldname: KRAJ_IN_DRZAVA_ROJSTVA
top: 10.4cm
left: 14.0cm
width: 6.0cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: STEVILKA_MATICNEGA_LISTA
top: 11.2cm
left: 6.4cm
width: 3.5cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: RAZRED_ODDELEK
top: 11.2cm
left: 12.2cm
width: 3.5cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: SOLSKO_LETO
top: 11.2cm
left: 17.4cm
width: 3.0cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: OPISNA_OCENA_SLOVENSCINA
top: 15.0cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 5.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

fieldname: OPISNA_OCENA_MATEMATIKA
top: 22.0cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 5.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

pagebreak

fieldname: OPISNA_OCENA_LIKOVNA_VZGOJA
top: 1.2cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 4.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

fieldname: OPISNA_OCENA_GLASBENA_VZGOJA
top: 6.4cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 4.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

fieldname: OPISNA_OCENA_SPOZNAVANJE_OKOLJA
top: 11.5cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 4.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

fieldname: OPISNA_OCENA_SPORTNA_VZGOJA
top: 16.5cm
left: 1.5cm
width: 17.0cm
height: 4.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: justify

fieldname: OPOMBE
top: 21.4cm
left: 2.7cm
width: 12.0cm
height: 1.0cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: STEVILKA_DELOVODNIKA
top: 22.4cm
left: 4.2cm
width: 4.0cm
height: 1.0cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: NAPREDUJE_DA
top: 22.4cm
left: 10.0cm
width: 4.0cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.5cm
text-align: left

fieldname: NAPREDUJE_NE
top: 22.4cm
left: 18.0cm
width: 2.0cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.5cm
text-align: left

fieldname: RAZREDNIK
top: 24.2cm
left: 1.8cm
width: 5.0cm
height: 1.0cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: RAVNATELJ
top: 24.2cm
left: 13.5cm
width: 6.0cm
height: 1.0cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.4cm
text-align: left

fieldname: KRAJ_IN_DATUM
top: 25.2cm
left: 3.4cm
width: 5.0cm
height: 0.5cm
font-family: arial
font-weight:
font-style:
font-size: 0.3cm
text-align: left


END FORMA

BEGIN CONSTANTS

$NAPREDUJE_DA ____________
$NAPREDUJE_NE __________

END CONSTANTS

BEGIN FIELDSGLOBAL

IME_IN_SEDEZ
RAZRED_ODDELEK
SOLSKO_LETO
RAZREDNIK
RAVNATELJ
KRAJ_IN_DATUM


END FIELDSGLOBAL

BEGIN DATAGLOBAL
Osnovna šola Zali Log, Cesta talcev 2, Breznik
1. a
2003/2004
Marija Metaxa
Marica Golob
24. Junij 2004, Breznik
***
END DATAGLOBAL

BEGIN FIELDSLOCAL

IME_IN_PRIIMEK
DATUM_ROJSTVA
KRAJ_IN_DRZAVA_ROJSTVA
STEVILKA_MATICNEGA_LISTA
OPISNA_OCENA_SLOVENSCINA
OPISNA_OCENA_MATEMATIKA
OPISNA_OCENA_LIKOVNA_VZGOJA
OPISNA_OCENA_GLASBENA_VZGOJA
OPISNA_OCENA_SPOZNAVANJE_OKOLJA
OPISNA_OCENA_SPORTNA_VZGOJA
OPOMBE
STEVILKA_DELOVODNIKA
NAPREDUJE_DA
NAPREDUJE_NE

END FIELDSLOCAL

BEGIN DATALOCAL
ana konda # 22.7.1997 # Breznik, Slovenija # 10/3
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo.Tvori krajši in preprostejši opis. V pogovore se redno vkljuèuje, a težje poèaka, da pride do besede. Veèkrat ne sledi pripovedovanju sošolcev. Razume vsebino pravljice, ki jo obnovi s pomoèjo vprašanj in jo ilustrira v skladu z vsebino. Pove svoje mnenje o pravljici in ga na kratko utemelji. Pesem recitira s prekinitvami, za nadaljevanje potrebuje izhodišèno besedo. Po razmisleku najde nekaj asociacij ob tematski besedi, pri rimah pa je še negotov. Prepozna zaèetni glas v besedi. V zapisanih besedah prepozna enake èrke in v skupini besed prepozna enako zapisani besedi. Obvlada osnovne poteze za pisanje èrk in številk.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. Pri orientaciji na ploskvi in na ravnini je še nezanesljiv pri uporabi leve in desne strani. Prepozna osnovna geometrijska telesa, jih opiše in pravilno poimenuje. Pozna geometrijske like, pri poimenovanju nekatere zamenja s telesi. Šteje do 20 in katero število med 15 in 20 še izpusti. Do 10 sešteva in odšteva z manjšimi napakami ob uporabi konkretnih ponazoril. Predmete, like, telesa in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti in razvrstitev prikaže z diagramom.
Poimenuje in pozna barve. Pri izbiri motiva veèkrat ni samostojen in ga poišèe pri sošolcih. Pri ustvarjanju vztraja krajši èas. Pri likovnem izražanju uporablja likovni spomin in domišljijo. Pozna razliène likovne tehnike, pri ustvarjanju z nekaterimi potrebuje dodatno motivacijo. Izdela kip iz odpadnega materiala. Pri ustvarjanju in dokonèanju izdelka pa potrebuje pomoè in nekaj dodatnih vzpodbud. Po predstavljenih postopkih izvaja nekatere preproste likovne tehnike. Na lastnih likovnih izdelkih in na izdelkih vrstnikov prepozna nekatere pravilnosti izvedene likovne naloge po oblikovanih merilih.
Naèrtovanega izbora ljudskih in umetnih pesmi še ne obvlada v celoti, ker besedila pesmic še ni utrdil. Raje poje v skupini kot pa sam. Petje in ritmièno izreko ustrezno spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti. Ob poslušanju krajših skladb se rad gibalno izraža. Ob poslušanju prepoznava posamezne glasove in inštrumente. Glasbena doživetja izraža gibalno in plesno.
Kratkotrajno usmerjeno opazuje ob dodatni vzpodbudi. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna nekatera osnovna pravila pešcev, ki veljajo v prometu, a jih vedno ne upošteva. Predstavi se s polnim naslovom in s pomoèjo vprašanj opiše pot do šole. Prepozna in samostojno opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med mlajšimi in starejšimi družinskimi èlani in nekatera razmerja med njimi pravilno poimenuje. Našteje veèino dejavnikov, ki vplivajo na zdravje in dobro poèutje in jih opiše. Pove ime šole in našteje veèino prostorov na šoli in pozna njihov namen. Razlikuje in samostojno pripoveduje o razliki med preteklostjo in sedanjostjo v njegovem življenju. Poimenuje in uporablja osnovne èasovne enote.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spreten in hiter. Spretno ravna z veèino športnih rekvizitov, nekaj težav mu povzroèa ravnanje z obroèem. Hiter je pri premagovanju težav v štafetnih in tekalnih igrah. Skaèe z enonožnim odrivom, pri sonožnem ima še težave. Zelo spreten je pri podajanju, lovljenju in vodenju žoge. Žogo poda z eno roko, pripravi se na ulov in jo skoraj vedno ulovi. Ritmièno pravilno zapleše preproste otroške plese. Pri tem uporablja nekaj svojih gibov, dogovorjene izvaja nejasno. Zapleše ob vzpodbudi uèitelja ali v skupini. Razume pravila elementarnih iger, a jih vedno ne upošteva. Pozna primerna športna oblaèila in obutev, a svojo športno opremo vèasih pozabi.
# 496/3 # $NAPREDUJE_DA #
***
ana konda # 26.1.1997 # Breznik, Slovenija # 10/5
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori preprosto in smiselno besedilo. V pogovore se redno vkljuèuje, vedno pa ne sledi pripovedovanju sošolcev. Razume vsebino pravljice in jo samostojno in natanèno obnovi. Pravljico tudi primerno ter v skladu z vsebino ilustrira. Pove svoje mnenje o pravljici in ga utemelji. Samostojno recitira pesem in zazna njeno zvoènost. Ima bogat besedni zaklad, saj ob tematski besedi naniza veliko asociacij. Najde mnogo besed, ki se rimajo. V izgovorjenih besedah prepozna število zlogov, zaèetni in konèni glas. V zapisani besedi ali v besednih dvojicah prepozna enake èrke, v skupini besed pa prepozna enako zapisani besedi. Obvlada poteze, potrebne za pisanje èrk in številk, samostojno tudi že zapisuje povedi.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. Pri orientaciji na ploskvi in v ravnini se hitro in pravilno orientira. Prepozna osnovna geometrijska telesa in like, jih opiše in pravilno poimenuje. Hitro in natanèno šteje do 20 in obratno. S konkretnimi ponazorili hitro sešteva in odšteva v obsegu do 10. Predmete, like, telesa in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti. Razvrstitev utemelji in jo prikaže z diagramom.
Poimenuje in pozna barve. Pri izbiri motiva je samostojen, z njim pokrije celotno likovno površino. Izdelek dokonèa v celoti, vèasih je z njim hitro zadovoljen. Pri likovnem ustvarjanju uporablja likovni spomin in domišljijske predstave. Pozna in se ustvarjalno izraža v razliènih likovnih tehnikah. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Izdelek dokonèa v celoti, ob pomoèi uèiteljice. Po predstavljenem postopku izvede likovno tehniko. Na lastnih izdelkih in izdelkih vrstnikov najde veèino pravilnosti izvedene naloge po danih merilih.
Naèrtovan izbor umetnih in ljudskih pesmi ustrezno melodièno in ritmièno izvaja. Rad prepeva in nastopa pred skupino. Petje in ritmièno izreko ustrezno spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti. Ob poslušanju glasbe se težko umiri, ob njej se rad gibalno izraža. Ob poslušanju prepoznava posamezne glasove in inštrumente. Glasbena doživetja ustvarjalno izraža glasbeno, plesno in besedno.
Samostojno opazuje, opazi veliko podrobnosti. Podatke opažanj zna utemeljiti. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna in se ravna po pravilih, ki veljajo za pešce v prometu. Predstavi se s polnim naslovom. S pomoèjo vprašanj pravilno opiše pot do šole. Prepozna in pravilno opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med starejšimi in mlajšimi èlani in poimenuje razmerja med njimi. Opiše in našteje dejavnike, ki vplivajo na zdravje in dobro poèutje. Pove ime šole, našteje prostore v njej in pozna njihov namen. Opiše njegovo preteklost in sedanjost. Pravilno poimenuje in uporablja osnovne èasovne izraze, tudi dneve v tednu.
Pri izvajanju osnovnih oblik gibanja je spreten, nekaj težav ima še s koordinacijo. Spretno ravna z nekaterimi športnimi pripomoèki, pri ravnanju z obroèem ima še manjše težave. Vztrajen je pri teku na krajše razdalje. Skaèe z enonožnim in sonožnim odrivom. Pri podajanju in lovljenju žoge je spreten. Žogo poda z obema rokama, pripravi se na ulov žoge in jo skoraj vedno ulovi. Ritmièno pravilno zapleše preproste otroške plese. Izvaja ustrezne in dogovorjene gibe. Zapleše popolnoma samostojno. Razume pravila elementarnih iger, a jih veèkrat ne upošteva. Pozna in redno uporablja primerna športna oblaèila in obutev.
# 496/5 # $NAPREDUJE_DA #
***
ana kondar # 22.10.1997 # Breznik, Slovenija # 10/16
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori kratko, enostavno, smiselno besedilo. V pogovore se redko vkljuèuje in pogosto ne sledi pripovedovanju sošolcev. Pravljice pozorno posluša in razume vsebino. Govorno jo samostojno obnovi. Pove svoje mnenje o pravljici in ga utemelji. Vsebino pravljice dopolni z izmišljenim koncem. Pravljico delno ilustrira v skladu z vsebino. Samostojno recitira pesem. Pove mnogo asociacij ob tematski besedi. Enostavne rime najde ob konkretnem primeru. V izgovorjenih besedah prepozna število zlogov in zaèetni glas. V zapisanih besedah prepozna enake èrke in v skupini besed prepozna enako zapisani besedi. Obvlada poteze, potrebne za pisanje èrk in številk. Pri zapisu je natanèen.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. Pravilno se orientira na ploskvi in v prostoru. Pri prepoznavanju geometrijskih teles v svoji okolici še ni popolnoma zanesljiv, pravilno pa jih opiše in poimenuje. Prepozna geometrijske oblike in jih pravilno poimenuje. Hitro in zanesljivo šteje do 20, tudi obratno. Do 10 hitro in zanesljivo sešteva in odšteva s konkretnimi ponazorili. Predmete, telesa, like in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti in razvrstitev prikaže z diagramom.
Poimenuje in loèi barve. Pri izbiri motiva je samostojen. Z njim zapolni veèji del likovne površine. Izdelek dokonèa v celoti, vèasih je z njim prehitro zadovoljen. Pri likovnem ustvarjanju uporablja likovni spomin in domišljijo. Pozna razliène likovne tehnike in se z njimi izraža. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Pri delu je samostojen, a potrebuje nekaj vzpodbud za dokonèanje izdelka. Likovno tehniko izvede po predstavljenem postopku. Na lastnih likovnih izdelkih in na izdelkih sošolcev najde pravilnosti in pomanjkljivosti izvedene likovne naloge po oblikovanih merilih.
Naèrtovan izbor ljudskih in umetnih pesmi delno obvlada, pogosto mu težave povzroèa besedilo. Raje prepeva v skupini kot pa sam. Ritmièni in melodièni posluh se še razvijata. Petje in ritmièno izreko pogosto manj koordinirano spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti. Krajše instrumentalne skladbe posluša ob gibanju. Glasbena doživetja sprošèeno gibalno in plesno izraža.
Kratkotrajno usmerjeno opazuje ob dodatni vzpodbudi. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna nekatera osnovna pravila, ki veljajo za pešce v prometu, a jih ne upošteva vedno. Predstavi se z imenom, priimkom in polnim naslovom. Samostojno opiše del poti do šole. Prepozna in ob pomoèi vprašanj opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med starejšimi in mlajšimi družinskimi èlani in pravilno poimenuje nekatera razmerja med njimi. Našteje nekatere dejavnike, ki pomagajo ohranjati zdravje in dobro poèutje in jih ob pomoèi vprašanj tudi opiše. Našteje nekaj prostorov na šoli in opiše njihov namen. Ob pomoèi vprašanj razloži razliko med preteklostjo in sedanjostjo v svojem življenju. Pravilno poimenuje in v pogovoru ustrezno uporabi osnovne èasovne izraze.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spreten in hiter. Spretno ravna z razliènimi športnimi pripomoèki. Pri premagovanju razdalj v tekalnih in štafetnih igrah je hiter. Skaèe z enonožnim in sonožnim odrivom. Pri metanju žogice v daljino in cilj je uspešen. Zelo spreten je pri podajanju in lovljenju žoge. Žogo poda z eno roko, pripravi se na ulov in skoraj vedno ulovi. Pravilno izvede preproste otroške plese. Izvaja ustrezne dogovorjene gibe in zapleše popolnoma samostojno. Razume pravila elementarnih iger, a jih vedno ne upošteva. Pozna primerno športno opremo in jo redno uporabi.
# GGD9949U8 # $NAPREDUJE_DA #
***
ana konda # 23.2.1997 # Breznik, Slovenija # 10/10
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori krajši, preprostejši opis. V pogovore se redno in smiselno vkljuèuje in vedno posluša pripovedovalca. Razume vsebino pravljice, ki jo samostojno obnovi in jo ilustrira v skladu z vsebino. Pove svoje mnenje o pravljici , ki pa ga redko utemelji. Pesem samostojno recitira in zazna njeno zvoènost. Po razmisleku najde asociacije ob dani besedi. Enostavne rime najde ob konkretnih primerih, vèasih tvori nesmiselnice. Prepozna število zlogov, zaèetni in konèni glas v besedi. V zapisani besedi prepozna enake èrke. V skupini besed prepozna enako zapisani besedi. Obvlada poteze potrebne za pisanje èrk in številk. Pri zapisu je natanèna in že tudi samostojno zapisuje povedi.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. Hitro in pravilno se orientira na ploskvi in v ravnini. Prepozna osnovna geometrijska telesa in like, jih opiše in pravilno poimenuje. Hitro in natanèno šteje do 20 in obratno. Do 10 sešteva in odšteva pretežno na simbolnem nivoju, vèasih se še zmoti pri odštevanju. Predmete, like, telesa in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti. Razvrstitev utemelji in jo prikaže z diagramom.
Poimenuje in pozna barve. Pri izbiri motiva je samostojna in ustvarjalna, z njim vedno v celoti pokrije likovno površino. Je vztrajna in izdelke v celoti dokonèa. Pri likovnem ustvarjanju uporablja likovni spomin, domišljijo in predstave. Pozna razliène likovne tehnike in se z njimi zelo ustvarjalno in pogosto izraža. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Pri delu je samostojna in izdelek vedno v celoti dokonèa. Likovno tehniko izvede po predstavljenem postopku. Na lastnih likovnih izdelkih in izdelkih vrstnikov najde vse pravilnosti in pomanjkljivosti likovne naloge po danih merilih.
Zna besedila naèrtovanih ljudskih in umetnih pesmi, melodièni posluh si še razvija. Pri petju je sprošèena. Petje in ritmièno izreko sprošèeno spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti, pogosto še zelo nenatanèno. Glasbo umirjeno posluša. Ob poslušanju prepozna posamezne inštrumente in pevske glasove. Glasbena doživetja ustvarjalno izraža gibalno, plesno, besedno in likovno.
Samostojno opazuje, opazi veliko podrobnosti. Podatke opažanj zna opisati. Razvršèa predmete in snovi iz žive in nežive narave. Pozna in se zna ravnati po pravilih, ki veljajo za pešce v prometu. Predstavi se z imenom in priimkom, pozna ime kraja, polnega naslova pa še ne. S pomoèjo vprašanj opiše pot do šole. Prepozna in opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med starejšimi in mlajšimi èlani in pravilno poimenuje razmerja med njimi. Našteje in opiše dejavnike, ki pomagajo ohranjati zdravje in dobro poèutje. Pove ime šole, našteje veèino prostorov v šoli in razloži njihov namen. Pripoveduje in razlikuje med preteklostjo in sedanjostjo v njenem življenju. Pravilno poimenuje in uporablja osnovne èasovne izraze, tudi dneve v tednu.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spretna. Zna ravnati z razliènimi športnimi pripomoèki. Hitra je pri premagovanju razdalj v tekalnih in štafetnih igrah. Skaèe z enonožnim in sonožnim odrivom. Uspešna je pri metanju žogice v daljino in cilj. Spretno podaja in lovi žogo. Žogo poda z eno roko, pripravi se na ulov žoge in jo skoraj vedno ulovi. Doživeto zapleše preproste otroške plese. Pri tem v celoti ritmièno izvede dogovorjene gibe, ne potrebuje pomoèi. Razume in vedno upošteva pravila elementarnih iger. Pozna primerna športna oblaèila in obutev in jo redno uporablja.
# 496/10 # $NAPREDUJE_DA #
***
Jaka Racman # 9.8.1997 # Breznik, Slovenija # 10/13
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori domišljijsko obarvano zgodbo, preskakuje dogodke. V pogovore se redno, vèasih tudi nesmiselno vkljuèuje. Težko poèaka, da pride do besede in pogosto ne sledi pripovedovanju sošolcev. Pravljice krajši èas zbrano posluša. Vsebino obnovi ob pomoèi vprašanj. Pove svoje mnenje o pravljici, a ga ne utemelji. Ob pomoèi oblikuje izmišljen zakljuèek pravljice. Pravljico ilustrira v skladu z njeno vsebino. Pesem recitira s prekinitvami, za nadaljevanje potrebuje izhodišèno besedo. Po daljšem razmisleku najde nekaj asociacij ob dani besedi. Rime najde ob konkretnem primeru, tudi nesmiselnice. V izgovorjenih besedah prepozna število zlogov in prvi glas. V zapisanih besedah prepozna enake èrke in v skupini besed prepozna enako zapisani besedi. Obvlada poteze za pisanje èrk in številk. Pri zapisu je še manj natanèen.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. Pri orientaciji na ploskvi je zanesljiv, v prostoru pa še menja levo in desno stran. Prepozna geometrijska telesa in geometrijske like, jih opiše in jih veèinoma tudi pravilno poimenuje. Hitro in pravilno šteje do 20, nekoliko poèasneje tudi obratno. Do 10 sešteva in odšteva s konkretnimi ponazorili in se vèasih še zmoti. Predmete, telesa, like in števila pravilno razvrsti in razvrstitev prikaže s preglednico.
Poimenuje in loèi barve. Pri likovnem ustvarjanju veèkrat potrebuje vzpodbude za zaèetek dela in dokonèanje izdelka. Likovni motiv pogosto izbere s pomoèjo sošolca in z njim pokrije del likovne površine. Pri likovnem ustvarjanju najraje uporablja domišljijo. Pozna razliène likovne tehnike, a za izražanje z nekaterimi potrebuje dodatno motivacijo. Po predstavljenih postopkih izvede nekatere preproste likovne tehnike. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Izdelek v celoti dokonèa, po danih pravilih. Na lastnih likovnih izdelkih in na izdelkih vrstnikov najde osnovne pravilnosti izvedene likovne naloge po oblikovanih merilih.
Naèrtovanega izbora ljudskih in umetnih pesmi še ne obvlada v celoti, predvsem mu težave povzroèa besedilo pesmice. Raje poje v skupini kot pa sam Petje in ritmièno izreko rad spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti, a pogosto nekoordinirano. Ritmièni in melodièni posluh se še razvijata. Pri poslušanju krajših skladb se rad gibalno sprošèa. Ob poslušanju prepoznava posamezne inštrumente in pevske glasove. Glasbena doživetja najraje sprošèeno gibalno in plesno izraža.
Ob dodatni vzpodbudi krajši èas usmerjeno opazuje. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna pravila, ki veljajo za pešce v prometu in se zna po njih ravnati. Predstavi se z imenom, priimkom in polnim naslovom. Pot do šole opiše ob pomoèi vprašanj. Prepozna in opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med starejšimi in mlajšimi družinskimi èlani in veèino družinskih èlanov pravilno poimenuje. Našteje in opiše veèino dejavnikov, ki pomagajo ohranjati zdravje in dobro poèutje. Pozna namen šolskih prostorov. S pomoèjo usmerjanja pove razliko med preteklostjo in sedanjostjo v svojem življenju. V pogovoru pravilno uporabi nekatere osnovne izraze za opredeljevanje èasa.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spreten in hiter. Spretno ravna z veèino športnih pripomoèkov. Pri premagovanju razdalj v tekalnih in štafetnih igrah je hiter. Skaèe z enonožnim in sonožnim odrivom. Pri metanju žogice v daljino ima še težave, uspešno pa z žogico zadeva cilj. Pri podajanju in lovljenju žoge je spreten, nekoliko težav mu povzroèa vodenje žoge. Žogo poda z obema rokama, pripravi se na ulov in jo skoraj vedno ulovi. Sprošèeno zapleše preproste otroške plese, uporabi dogovorjene gibe, ki so koordinirani. Pozna pravila preprostih elementarnih iger, a jih vèasih ne upošteva. Pozna športno opremo in jo redno uporabi.
# 496/13 # $NAPREDUJE_DA #
***
ana konda # 9.7.1997 # Breznik, Slovenija # 10/12
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori kratek in enostaven opis dogodka. V pogovor se redkeje vkljuèi. Prisluhne pripovedovanju sošolcev. Vsebino pravljice zbrano posluša. Vsebino obnovi ob pomoèi vprašanj. Ilustrira jo v skladu z njeno vsebino. Pove svoje mnenje o pravljici in ga utemelji. Pesem samostojno recitira in zazna zvoènost pesmi. Po daljšem razmisleku najde nekaj asociacij ob dani besedi. Enostavno rimo najde ob konkretnem primeru. V izgovorjenih besedah prepozna število zlogov, zaèetni zlog, zaèetni in konèni glas. V zapisanih besedah prepozna enako zapisane èrke, v skupini besed pa vedno še ne prepozna enako zapisanih besed. Obvlada poteze, potrebne za pisanje èrk in številk. Pri zapisu se potrudi.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in jih uredi. Pri orientaciji na ploskvi in v ravnini se hitro in pravilno znajde. Prepozna osnovna geometrijska telesa in like, jih opiše in veèino tudi pravilno poimenuje. Hitro in pravilno šteje do 20. S konkretnimi ponazorili primerno hitro sešteva in odšteva do 20, vèasih se zmoti le pri uporabi števila niè. Predmete, telesa, like in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti. Razvrstitev utemelji in jo prikaže z diagramom.
Poimenuje in loèi barve. Pri izbiri motiva dalj èasa okleva, a je samostojna. Z njim pokrije celotno likovno površino. Izdelki so dokonèani v celoti. Pri likovnem ustvarjanju uporablja likovni spomin in domišljijo. Pozna razliène likovne tehnike in se z njimi ustvarjalno izraža. Likovno tehniko izvede po predstavljenem postopku. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Pri delu je samostojna in izdelek v celoti dokonèa. Na lastnih izdelkih in na izdelkih vrstnikov najde nekatere pravilnosti izvedene likovne naloge po oblikovanih merilih.
Naèrtovan izbor ljudskih in umetnih pesmi pravilno melodièno in ritmièno izvaja. Rada samostojno prepeva. Petje in ritmièno izreko koordinirano spremlja z razliènimi ritmiènimi glasbili. Krajše skladbe umirjeno in zbrano posluša. Ob poslušanju prepoznava posamezne inštrumente in pevske glasove. Glasbena doživetja besedno, gibalno in plesno izraža.
Usmerjeno opazuje krajši èas. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna pravila, ki veljajo za pešce v prometu in se ravna po njih. Predstavi se z imenom, priimkom in polnim naslovom. Prepozna in opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med mlajšimi in starejšimi družinskimi èlani in veèino družinskih èlanov tudi pravilno poimenuje. Našteje veèino dejavnikov, ki pomagajo ohranjati zdravje in dobro poèutje in jih opiše. Pove poln naslov šole. Našteje prostore na šoli in razloži njihov namen. Ob pomoèi vprašanj pripoveduje o razlikah med preteklostjo in sedanjostjo v svojem življenju. Razume osnovne èasovne izraze in jih v pogovoru ustrezno uporabi.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spretna. Spretno ravna z veèino športnih pripomoèkov. Pri teku na krajše razdalje je vztrajna. Skaèe z enonožnim odrivom, pri sonožnem ima še težave. Uspešna je pri metanju žogice v daljino in cilj. Pri podajanju žoge je spretna. Žogo poda z obema rokama. Pri lovljenju in vodenju žoge ima še težave. Pripravi se na ulov žoge, a jo redko ulovi. Ritmièno pravilno zapleše preproste otroške plese. Izvaja ustrezne dogovorjene gibe in je pri tem samostojna. Pozna in upošteva osnovna pravila elementarnih iger. Pozna primerna športna oblaèila in jih redno uporablja.
# 496/12 # $NAPREDUJE_DA #
***
ana konda # 7.1.1997 # Breznik, Slovenija # 10/9
Govorno nastopi z vnaprej pripravljeno temo. Tvori smiselno in zakljuèeno besedilo. V pogovore se redno in smiselno vkljuèuje, posluša pripovedovanje sošolca. Razume vsebino pravljice, jo obnovi s pomoèjo vprašanj in ilustrira, vèasih pri tem uporabi veliko domišljije. Svojega mnenja o pravljici si pogosto ne ustvari, rada pa spregovori o svojih obèutkih. Pesem samostojno recitira. Pove nekaj asociacij ob tematski besedi in najde mnogo besed, ki se rimajo. Prepozna število zlogov, zaèetni in konèni glas v besedi. V zapisani besedi ali v besednih dvojicah prepozna enake èrke. V skupini besed prepozna enako zapisane besede. Obvlada poteze potrebne za pisanje èrk in številk.
Številske predstave do 10 ima dobro usvojene, števila pravilno zapiše, prebere in uredi. V prostoru in na ploskvi se dobro orientira, vèasih še zamenja levo in desno. Prepozna osnovna geometrijska telesa in like, jih opiše in pravilno poimenuje. Hitro in natanèno šteje do 20 in obratno. S konkretnimi ponazorili hitro in natanèno sešteva in odšteva v obsegu do 10. Predmete, like, telesa in števila ustrezno razvrsti po dani lastnosti. Razvrstitev prikaže z diagramom.
Poimenuje in pozna barve. Pri izbiri motiva sodeluje s sošolko. Z motivom pokrije le del likovne površine. Ustvarja poèasi, za dokonèanje izdelka potrebuje dodatne vzpodbude. Pri likovnem ustvarjanju uporablja likovni spomin, domišljijo in predstave. Pozna razliène likovne tehnike in se z njimi rada in pogosto izraža. Izoblikuje kip iz odpadnega materiala. Pri delu je natanèna, vztrajna in samostojna. Po predstavljenih postopkih izvaja razliène likovne tehnike. Na lastnih likovnih izdelkih in izdelkih vrstnikov najde pravilnosti izvedene likovne naloge po danih merilih.
Naèrtovan izbor ljudskih in umetnih pesmi izvaja pravilno, ritmièno in melodièno. Rada sama prepeva in nastopa pred skupino. Petje in ritmièno izreko ustrezno spremlja z malimi ritmiènimi inštrumenti. Glasbo umirjeno posluša. Ob poslušanju prepozna posamezne inštrumente in pevske glasove. Glasbena doživetja sprošèeno izraža gibalno in besedno.
Samostojno opazuje, opazi veliko podrobnosti. Podatke opažanj zna opisati. Razvršèa predmete iz žive in nežive narave in snovi. Pozna in se zna ravnati po pravilih, ki veljajo za pešce v prometu. Predstavi se s polnim naslovom in opiše pot do šole. Prepozna in opiše razliène družinske skupnosti. Loèi med starejšimi in mlajšimi èlani in zelo natanèno poimenuje razmerja med njimi. Našteje dejavnike, ki pomagajo ohranjati zdravje in jih opiše. Pozna ime šole, našteje nekaj prostorov na šoli in pozna njihov namen. Pripoveduje in razlikuje med preteklostjo in sedanjostjo v njenem življenju. Pravilno poimenuje in uporablja osnovne èasovne izraze, našteje tudi dneve v tednu.
Pri izvajanju naravnih oblik gibanja je spretna, le pri poskokih je še negotova. Spretno ravna z nekaterimi športnimi rekviziti, nekaj težav ima še pri izvajanju vaj z obroèem. Pri teku na krajše razdalje je vztrajna. Skaèe z enonožnim in sonožnim odrivom. Uspešna je pri metanju žogice v daljino in cilj. Pri podajanju in lovljenju žoge je spretna. Žogo poda z eno roko, pripravi se na ulov žoge in jo ujame. Ritmièno pravilno zapleše preproste otroške plese. Pri plesu v celoti toèno izvaja ustrezne gibe in pri tem ne potrebuje pomoèi. Razume in vedno upošteva pravila elementarnih iger. Pozna primerna športna oblaèila in obutev in jo redno uporablja.
# 496/9 # $NAPREDUJE_DA #
***
END DATALOCAL



Iz tega potem pride perfektno printable HTML. Jasno je da ko popravljaš source, lahko menjaš fonte, velikosti, definiraš nove spremenljivke .... karkoli.

No ja - uporabljali so že.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thomas ()

arch5 ::

Xml z Xsl transformacijo pa je. skoraj nobenega programiranja.

Thomas ::

Ti NOČEŠ oblikovati najprej, potem pa s XALANOM transformirati v HTML.

Ti hočeš imet direktno kontrolo. Prepisat dato v vnaprej znan format.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

minca ::

jap datoteko z tekstom že imam, se mi skopira iz serverja, sedaj pa ji moram dodati še glavo ter nogo, oziroma glava se pojavi na vsaki strani na točno določenem, mestu.
Noga pa samo na zadnji strani. vse to potem shranim kot MHT datoteko, tako, da mi ni treba še slik zraven pošiljat
Html ni fajn če recimo spreminjaš resolucijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: minca ()

minca ::

A res nihče nima nobene ideje kako iz ene navadne txt datoteke, ki ji je treba dodat nogo in glavo avtomatizirano naredit kakšen lep dokument, pdf ali html!

Thomas ::

Sem ti reku, da jest mam program za to.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

kopernik ::


A res nihče nima nobene ideje kako iz ene navadne txt datoteke,
ki ji je treba dodat nogo in glavo avtomatizirano naredit kakšen lep dokument, pdf ali html!


Kakšno idejo pa potrebuješ ?
Če hočeš narediti pdf, si poguglaj za en pdf library in potem v for zanki preberi tekstovno
datoteko, ki jo imaš, ter na vsakih n vrstic (kjer je n število vrstic na stran)
dodaj glavo in nogo. Natančnejših navodil ti ne morem dati, ker je implementacija odvisna od knjižnice za kreiranje pdf dokumentov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

Mercier ::

kopernik, priporočaš kakšno (knjižnico za kreiranje pdf)? (windows, đabe)

kopernik ::

Žal za visual basic ne poznam nobene (prepričan pa sem, da kaka obstaja).
Vem, da obstajajo za javo ( itext), php ( fpdf), C (npr. FastIO).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

Mercier ::

Openoffice.org-i bi lahko kaj v živahtnejši COM obliki napacali. Če bi se z VBS-jem dalo skriptat, bi prav pasalo.

RTF bi prišel v pošev. Lahko gre vse v eno datoteko. Pa niti ni tolko zategu za naredit.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Vse, kar ste si želeli vprašati o CSS, pa si niste upali. (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Izdelava spletišč
1297331042 (55191) htmltroubles
»

Prikaz strani na različni resoluciji-Joomla

Oddelek: Izdelava spletišč
151811 (1539) kr?en
»

poravnava li elementov

Oddelek: Izdelava spletišč
81984 (1849) boss-tech
»

Kontaknti obrazec - potrebujem pomoč

Oddelek: Programiranje
181072 (794) cobrica
»

Lampp problem

Oddelek: Izdelava spletišč
71602 (1505) Slovenia13

Več podobnih tem