Prijavi se z GoogleID

» »

premalo moči na apriliji rs125

premalo moči na apriliji rs125

divx man ::

Zdravo!!!

Pred kratkim sem si kupil rabljeno aprilijo rs125. ker je bila še zaprta na 11kw sem jo zrihrtal in sedaj bi morala iti 180. vse kar sem dodal je nek plavajoči ventil ki se med pospreševanjem odpira in zapira. vendar pa gre 160 in še to le če ležim na njej, lufta pa mam še za 300 obratov na minuto. zanima me zakaj ji zmanka moči v 5 in 6 prestavi, ker v nižjih vleče zelo dobro (5 sek. do 100). Najprej sem razmišljal o poliniju vendar so mi serviserji rekli da se mi ne splača ker potem motor rado zalije (zariba) torej kaj naj naredim. hotel sem tudi zamenjati zobnike vendar bom potem izgubil na hitrosti. kaj torej narediti da bom na hitrosti zgubil čim manj in da bom motor lahko spravil do konca.8-)

jRk0 ::

zalije in zariba ni enako! zalije motor ce je prevec bencina, in pol samo svecko zamenjas;) ce zariba pa bat prime k steni cilindra...

zamenjal si rave ventil al kak se ze temu rece, se mi zdi. s tem ne bos boga za jajca prijel;)

polinijevi kiti so zlo vzdrzljivi in ce bos lepo segreval hladno masino ti NE BO kar tako zlepega zaribala, pa ce bos pametno vozil in dobro olje tankal, sploh.

za 180 na uro bos pa moral trenutno zamenjat se kaksno dizo za vecjo, fergazer kar celi najrajsi. pa kaksen filter in podobno.

www.motosvet.com pa si poglej, je dosti o tem ze napisanega:)
You fuck up once, you loose two teeth.

Daedalus ::

Če motor zaliva, menjaš dizo, ne pa svečko;) Drugače pa so tele 125 kobilice lahko precej nevarne pri 180 km/h, tak da raje razmisli, če to sploh rabiš... Bi blo bolj smiselno nabavit kaj večjega, kot pa pilit to kobilico:D

Če pa že morš, pol pa kak polini kit, menjat uplinjač, na novo nastavit vžig, drug filter pa izpuh. Pa bo nekaj učinka:) Pa predvsem po pameti vozit, da te ne bojo kdaj pakirali v črno vrečo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jRk0 ::

ce smo natancni:

jaz sem uporabil dovrsni glagol zalije, ti pa nedovrsnega zaliva...
ce motor zalije, je lahko to tudi posledica tega da predolgo kurblas pa z gasom prevec caras...in takrat menjas svecko, ne? :D

drugace pa ce zaliva lahko tudi fergazer malo boljse nastavis, sem pa spada tudi menjava dize, drug filter, kolko zraka naj potegne fergazer, visina igle...

drugace, izpuh je za 2T masino najpomembnejsa stvar. brez izpuha je 2T masina mrtva takorekoc, ker nima ventilov ki bi dovajali bencin in ga potiskali ven, se to vse dogaja zaradi resonance, in tlakov ki jih ustvari izpuh. bolje je izpuh optimiran za neko masino, vecji je izkoristek le te...pol pa je tudi odvisno pri izpuhu al bi rad mel res racing stvar, ki je uporabna samo v visokih obratih (bos kuplungo hitro skuril) al neko bolj umirjeno verzijo ki vlece v vseh obmocjih...to je pac stvar odlocitve.

v glavnem: za 2T, dober cilinder (polini kit), dober izpuh (ne vem kaj so eni za rske...), vecji fergazer. to je glavno. pol pa razne manjse dodelave.
You fuck up once, you loose two teeth.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj o mini moto crooss

Oddelek: Na cesti
293957 (1927) renejek
»

Friziranje avtomatika

Oddelek: Loža
3813276 (9150) Frane75
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7813092 (9358) overman
»

aprilia rs 125 in turbo

Oddelek: Loža
142511 (2343) IceIceBaby
»

Gllera Runner Izpuh Help

Oddelek: Pomoč in nasveti
393669 (3270) KamikazA

Več podobnih tem