» »

Na kaj pazit, ko delaš vodno hlajenje!!!

Na kaj pazit, ko delaš vodno hlajenje!!!

1
2
3

Jackass ::

No sej lepo je rečt, pozanimi se, k se pa tle v tej temi, že en tedn zanimam zato, kje lohk v Ljubljani kupm L in T člene z 12mm premera, ni nism še dubu zanesljivga odgovora! Sej ne vem, a ste tle sami mariborčani, al pa res ni v LJ za dobit teh členov.

Dons sm biu v Baumaxu in Bauhausu. V Baumaxu sploh nimajo nč primernga, v Bauhausu majo pa clo T člene pravega premera, sam so tolk mejhni, da se js bojim, da bom bl težko tja gor cev natknu in jo pričvrstil z objemkami. v Merkurju, Astri, Metalki pa tut nimajo.

Torej... Kje ste ljubljanski slo-techovci, ki mate vodno, dubl te člene?

Sicer pa... žvim v LJ, v bloku... nimam delavnice, ni ostankov bakra, po predalih se mi ne valajo cevi, objemke, vijaki... vse je treba kupt. Ni mašine za lotat, ni nč. Vse je treba nekak si prislužt. Ne živim na vasi, kjer bi mel sosed avtoodpad, drug sosed pa obrtne delavnice.

Da mi je en polotu nastavke na radiator, povrtu kišto, pa vezu rele na pumpo, sm nesu, k enmu na drug konc Slovenije, v zameno sm jim pr njih doma pošrimu tri računalnike, sam v Astro pa ne morm jit delat za 3 ure, da bom odslužu cev!;)

No, dejstvo je, da če žviš v urbanem naselju, te še enkrat dražje pride, da si nardiš doma npr. tist za spreminjat vrtljaje ventom, kot pa če preprosto to kupš!

No ampak zdej so bistvo T in L členi, ker brez njih nekak ne morm sestavt vodnga!:|
jAcKaSS

TribesMan ::

T člen sem jest kupil v Bauhausu na Bratislavski v Lj... Moj T člen je plastičen. Našel sem pa ga na oddelku za vrtno orodje (cevi za zalivanje, pumpe za vodomete, in podobne reči so tam zraven) ko prideš v trgovino je to čisto na desni 3 ali 4 stelaža po vrsti... sej boš vidu tam k majo raztavljene cevi za zalivanje...
No imajo 2 modela 12mm in 16mm... jest sem vzel oba in nato ugotovil da ima 12mm zelo majhen notranji premer in sem zato raje uporabil kar 16mm T člen (ki ima notranji premer 12mm)... res da gredo silikonske cevi gor le stežka ampak pri slilkonski ceni ni problema se raztegne ko gumica iz gat...

No zadeva je zdej v uporabi že doooolgo časa in se obnese super... pa še poceni je okoli 300sit se mi zdi...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

The B ::

Jst sm vse člene kupu v merkurju. Najdu sm in T in L člene (bakrene) z notranjim premerom 13 in zunanjim ene 15-16. Stanejo pa okrog 30 SIT za dva.

B
The End Is The Beginning Is The End...
http://blaze.sopca.com/

frenk ::

jest sm kranjčan in sm jih kupu v kranjskem merkurju(gradbinka)

DimmniBurek ::

Sam neki me zanima zakaj pa ni dobro dat T-člena na odvodno cev? pr men čis lepo laufa in mehurčki gredo po 3min zajebavanja ven! In nobenih problemov nism (še) mel
There Is No Stronger Drug Than Reality

DejaVu ::

jaz vsem iskreno priporocam da si nabavite rezervar, ker preprosto tistega jebanja z zrakom ni vec!

ce pa nimate dnara pa si ga naredite, tako kot sem si ga jaz. kaj rabite? da nastejem: plasticno posodo (recimo kaksna 250ml posodica od sampona ali mila), 2x L clen (bakren), toplotno lepilo.

v posodo zvrtate dve luknji, pritrdite L clena in s toplotnim lepilom zalijete.

sam sem naredil, in dela kot je treba! vglavnem rezervar za skoraj 0 sit :p

TribesMan ::

Tud jest bi najraje šaltal na rezervoar.... pa me zanima če kdo ve kej dobiti prozorno pleksi cev z zunanjim premerom od 5cm do 6cm...debelina stene pa nej bo okoli 3mm... rabim okoli 30cm velik kos... Any ideas?

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Keyser Soze ::

Hm, jaz bi tudi rad dobil en lep rezervarček iz pleksija. Sem enkrat nekje zasledil, da ti steklar lahko zlepi skupaj več plasti pleksija in bi dobil eno masivno kocko iz pleksija. Samo zanima me koliko ti spoji zdržijo??

P.S.: Pa še eno mimo grede vprašanje. Ker so se mi v blokih zaredili mali zeleni sem jih razkužil z etanolom. In moram reči, da so se kar lepo očistili. Samo en problem je nastal. Preprosto mi je razpokal pleksi pokrov od bloka. Kot da bi ga vrgel po tleh. Se komu sanja zakaj se je to zgodilo?
OM, F, G!

K0K0 ::

Sam razmišljam da v ta namen uporabu tavelko inekcijo sam ne vem če ma dost debele stene morm it enkat ko bo cajt pogledat v kakšnih merah se jih kej dobi.

Jackass ::

Skor zihr Alkaida! Zdej ma svoje še med algami...:D

Bom šou js pogledat še v druge ___Max-e in ___Haus-e in Merkurje, k zdej sm biu v BTC-ju.
jAcKaSS

DimmniBurek ::

Škatla od Mobitel GSMov! Sam mal silikona daš po dnesu na pokrov dve luknje in je!
There Is No Stronger Drug Than Reality

BaRtMaN ::

Tisto je preveliko in preširoko. In neprozorno. :P

K0K0 ::

Včeri sm dubu hydor L30 in ker sm firbec sem jo seveda mogu takoj sprobat in zdej ne vem pumpa je zelo glasna in to brez vsakih blokov na 12mm cevi a je to normalno? Sem pa pumpo potopil v pod vodo tko da mislim da nebi smelo bit problemov z zrakom.

DejaVu ::

meni je tocno tako glasno, kakor da bi bila potoplena v vodo. torej proti ostalim ventilatorjem popolnoma neslisna. dela zelo dobro.

samo pazit mors da ni zraka v sistemu, ker drugace se res dere.

Jackass ::

No končno je zahvalujoč vsem slo-techovcem, ki ste mi pomagal z odgovori na moja vprašanja, postala tudi moja kištica hlajena z vodo.

Slike bodo verjetno konc poletja, ker me zdej skor nč ne bo doma.

Sam sm pa mal razočaran, ker sem mel z zračnim hlajenjem temp. okol 50°C med normalnim delovanjem in 55°C med polno obremenitvijo. Sedaj pa jih imam normalno 41°C, med polno obremenitvijo pa 43°C.

Pričakoval sem temperature okoli 30°C.

A je to v redu, a je to slabo, oz. bi vas prosil, če mi lahko napišete svoje temp. procesorja!
jAcKaSS

Eddy ::

30°C imaš dons skor temperaturo zraka...
Samo če še nisi prebral nobenga posta ti povem da svojih temperatur ne moreš primerjat z drugimi, saj so sistemi različni in predvsem matične plošče z merilci temperatur.
www.ekwaterblocks.com

Jackass ::

Sm prebral že dost postov, sam nikol si jih nism tolk zapomnu, ker seveda zame to še ni blo pomembna. Vem sam, da ma folk ponavad dost nižje temp.

Najprej, dokler je v kišti 27-29°C (v sobi imam 27°-28°C) tut temp. proca ni visoka (narašča počas do 40°C), sam problem nastane k se pumpa segreje. Ta rata pa po uri do uri pa pol svinjsko vroča. In pol mam temp. v odprtem ohišju 33°-37°C. Temp. proca ma pa pol nekje 10°C več kt ohišje, čeprov se hladilnik hladi z zunanjim zrakom. In ko na trenutke doseže proc. 46°C se vprašama, kje je point vodnega hlajenja?!

Aja pa procesor mam nenavit.

Athlon 1200. (okol 65W toplote odda).
jAcKaSS

Jackass ::

Še zadnje analize:

Mislm, da zaenkrat kr stalna temp. zraka v sobi je 27°C, v ohišju 29°C, proca 38°C, vode, ko pride iz hladilnika 32°C.

Te meritve so opravljene pri odprtem ohišju, pa oba venta, ki pihata skozi hladilnik sta na 12V. Pumpi pa še mal manjka, da bo zavrela!
jAcKaSS

mazy ::

kera pumpa pa je to?

BaRtMaN ::

Jackass: Da nimaš ti kaj zraka še v pumpi. Malo jo potresi in poglej, če iz nje uidejo kakšni mehurčki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaRtMaN ()

Tugo ::

jackass: mogoče maš pa kje kej zamašeno in je pretok vode tut zelo minimalen. men se je takrat blok zamašil in se je pumpa bolj grela. na srečo je blo to takrat, ko sem še testiral celotno povezavo zunaj PCja. probaj pogledat kakšen imaš pretok vode (če sploh lahko, seveda).

lp, T.

Jackass ::

Mislm, da ni nobenga mehurčka notr, ker dokler so notr mehurčki je pumpa glasna, zdej pa samo tiho brni (se trese). Sm približno zmeru temp. pumpe na vrhu (plastika). Moja pumpa ma 50°C (verjetn še kšno stopinjo več). In če ma pumpa 50°C, pol ni čudn, da so temp. proca in ohišja tolk visoke.

Gre pa za pumpo L30. Nanjo sm vezu rele (oz. ga je vezu električar, z vsemi diodami... po shemi, ki sem jo našel v enem postu na tem forumu).

Glede na to, da vidm, da vas ima velik folka, k mate vodno L30 pumpe, bi vs prosu, če si lohk vzamete 2min, pa mi poveste, če majo vaš pumpe tut po 50°C, ker tole se mi zdi kr velik!
jAcKaSS

Jackass ::

Tugo, kako nej pa preverm, kakšn mam pretok vode?

Lohk sam pošlm sliko mojga vodnega hlajenja, sam zdej je že vse notr. Drgač si pa stvari sledijo takole:

Pumpa, proc, NB, Hladilnik, T člen, (in nato pridemo spet do pumpe).

Zrk je šou v eni uri vs vn, sam mal sm mogu kišto obračat okol, da sm spravu zrk iz radiatorja vn (komore sej veste).

Jah pumpa se je grela tko, že k sm testno sprobu. Sm pustu celo noč, pržgano (cel vodni sistem sestavljen). In je bla zjutri ful vroča, tko kt zdej.

DOkler so bli mehurčki notr, se je vidl, da vod hitr šiba okol. zdej pa če se ne bi pumpa tresla, pa stolpec vode v T členu malce poskakoval (za 1mm), sploh ne bi vedu, da voda krož!
jAcKaSS

Tugo ::

če boš kadarkol razstavlju sistem, potem bi blo fino, če bi zmeril nekako takole: pumpo potopiš v recimo sod (lahko tut kej manjšega ;)
in zmeriš koliko vode si načrpal v neko posodo v recimo 6-10 sekundah. in potem pretvoriš to v litre na uro in imaš. kako bi to drugač naredu ti lahko še kdo drug svetuje.
imam pa občutek, da je brez veze tole delat, ker je 50C tolk velik, da si ne znaš predstavljat in je tvoja temperatura veliko manjša. teh 50C si ocenil a ne? kaj si imel pa referenco, da si tole ocenil?
L30 imam tudi sam in je pa 27W pumpa, ki se greje :) Tako pač je in s tem mormo živet ;)
Postavljen imaš pa sistem enako kot jst :) po vrstnem redu ;)
če bi imel vodo v pumpi se pa zelo lepo sliši :)

imava enaka bloka in pumpo.
kje si kupil T člen? kolk si dal? predvidevam, da si sobil bakrenega? si ga moral kaj predelat al je že lepo narejen?

lp, T.

P.S.: Kaj sploh hladi tvoj sistem? CPU@koliko?

Jackass ::

Tugo:

Na pumpo sm dal termometer, ki ma na skali od -30 do 150°C, drgač sm ga dubu iz enga laboratorija. in sm pč 2min gor držu termometr in je temp. narasla na 50°C, kr pomen, da jih je zihr še ene par več, ker ponavad traja, da doseže točn tisto temp. pol še neki cajta.

Na dotik je pa pumpa vroča, ne topla.

L in T člene (bakrene) sem kupil v neki trgovini za obrtnike, kjer imajo vse za centralno kurjavo. In sem dal za 10 L členov in 2 T člena 540 sit. Drgač sm pa pol vidu v Bauhausu, da stane en kučev T člen 300sit.

T členov nism nič predeloval ker je glih tolk velik, da spravim gor na vsako stran po eno objemko. L členi so pa taki, da majo na konc 12mm, vmes se pa zožajo na 10-11mm. L členov mam 5 v sistemu.
jAcKaSS

Tugo ::

pol se pa opravičujem, ker sm imel narobe.

v kateri trgovini si to kupoval, če ni skrivnost? v Metalki v jami?

na kakšen sistem si povezal oba bloka med sabo? si naredil z dvema L členoma?

si uporabil oba T člena v sistemu al imaš samo enega, tako kot si napisal, da si ga vezal?

kakšen procesor imaš in na kolk imaš navitega, da se ti tolk greje?

lp, T.

Jackass ::

Trgovina se imenuje Svetina & Lazar, je pa na Brnčičevi 29 v Ljubljani. Drgač majo pa tut neki na netu: www.svetina-lazar.si .

Mam Samo en T člen, tako kot sem napisal, med blokoma mam seveda L člena, sam nista zlotana skp, ker sta CPU in NB preveč narazen.

Sej bom posliku vse skp, sam morm si nekje sposodt digitalca.

Proc: Athlon 1200 - nenavit, drgač ga brez odklepanja lohk spravm na 1350 MHz, plata omogoča FSB do 150MHz. Množilnik mam pa 9. Sm mislu, da bom hkrati k sm naredu vodno, še proc odklenu (pr mojmu morm sam povezat s svinčnikom), sam sm pozabu točn na net pogledat kaj je treba povezat, pa si sprintat, pol je bil pa komp že v prafaktorjih.

Drgač je pa še to zafukan, da moram na plati množilnik spreminjat, ker Bios tega ne omogoča. In ja, mam najnovejši Bios gor.

Temp.:
>ohišje: 34°C
>proc: 44°C
>zrak v sobi 29,5°C
>pumpa: ~50°C
jAcKaSS

Tugo ::

hvala za štacuno in link ;)

ko boš posliku, kr vrž sm gor, da bomo kej vidl ;)

se mi pa zdi, da so se tele Athloni kr zlo grel. tko, da tale temperaturo niti ni tolk visoka. mislm vem kolk vroč je lahko Athlon 1.13G :)

lp, T.

VASkO ::

ej pa v sobi imas skoraj 30°C. kak lahko sploh dihas v taki vrocini?

mazy ::

js sm tut naredu en sistem z L30, sicer samo testni (pumpa, radiator, posoda) in se je pumpa res zelo grela. ne morn rečt da 50°je bla pa dost vroča. na radiatorju ni bilo ventov cevi so pa ble kar fino vroče. mogoče se te L30 kar fino grejejo. kolk mate kej drugi temperaturo z L30 pumpami?

K0K0 ::

Mazy kolkšn premer cevi pa imaš?

Jackass ::

Jah kaj nej nardim, zdele mam v sobi 29°C, pa mamo stanovanje na vzhodu.

Aja prej sm pozabu oment še stanje vode v sistemu, ki znaša 36°C.

Dejte no, poročejte še ostali o temperaturi pumpe L30!:|
jAcKaSS

Tugo ::

Jackass naj ti pokomentiram tvoje gretje:
36C je voda, cca 30C pa ozračje. to pomeni, da nimaš dober radiator oz. da slabše oddaja toploto. Razen v primeru, če se radiator nahaja v ohišju, potem je pa to to :)
44C na procu, 36C vode. Razlog za to bi lahko bil slabsi stik med procom in blokom (ce ni dobro, namesti blok gor se enkrat - prevec paste skodi kot pomaga!!!) ali pa velika moc na procesorju, potem je pa to cist normalno.
Glede 30C v sobi: po moje mam jst se vec, ker sm v taki sobi, da je poleti vroce, pozimi pa zelo mrzlo. poleti zal, pozimi jupi (za CPU, zame ne ;)
to je vse na splošno, karkol sm se zmotu, sm se pač zmotu, ampak vsaj pokomentiral sm ;)

lp, T.

mazy ::

Mazy kolkšn premer cevi pa imaš?

cevi so ble 13/17 in so navadne pvc kuplene v merkurju. je blo sam tulk da vidim kok pumpa dela in vseskupi. ampak pomoje se res mal preveč greje, mam pa tisto L30 ko ma neke prebleme, enkrat sm že lepu impeler. a mislte da je bolš impeler zamenjat al kupim kr celu pumpo novo?

Jackass ::

Tugo:

Glej če hočš, da toplota prehaja iz snovi na snov, mora med njima biti neka temperaturna razlika. Kr se tiče temperaturnih razlik so povsem logične. Zrak v prostoru ma 30°C, proc 43°C, pumpa 50°C, pa še NB tut neki prispeva.

Še ena analiza: Zrak, ki ga vent piha v radiator ima 28°C, ven pa piha zrak z 36°C. To pa pomeni, da radiator dobro hladi, oz. da ni kriv radiator, ampak pretok zraka. Ker če bi bil pretok zraka hitrejši (torej bi se pretočilo več zraka), bi se lahko več toplote iz vode preneslo na zrak. Sam če pa povečam, pretok zraka, pa stvar postane glasna.

Zdej pa če pomislmo: Pumpa ma 27W, glede na to kolk se segreva, gre v segrevanje zihr 20W, proc jih da 65W, na NB-ju je bil pa prej tut en vent v velikosti tistih na prvih pentiumih, ki so požrl nekje 20W. Torej mamo skupi 105W. To pomen, da se vsako sekundo sprosti 105J toplote. No in teh 105J mora hladilnik vsako sekundo odvest. Če jih ne bi, bi se temp. sistema venomer večala.

Sam men se tole računanje nč neizide. Pizda pa fizo mam za maturo!;(

No če se komu da računat, bi mu bil hvaležen!
jAcKaSS

Tugo ::

ne vem kje si dobilzrak na radiotor 28C?! od kje? v sobi imas 29.5C. pa 8C razlike med njima kokr vem niti ni tolk dobr.

glede tistega odvajanja toplote: kokr vem so teli vodni sistemi tako narejeni (vsaj naj bi bili), da bi odvedli krepko cez 100W.
katero psato imas med procem in blokom? kolk velik si jo namazu (prosim za oceno)?
se ena stvar: poglej svoje poste, vsake tolk casa se ti spreminja temperatura na procesorju ;) fajn bi bilo, ce bi mela debato kr na tisto izmero, ko si jo povedal takrat skupaj.
pumpa ima porabo 27W. To pomeni, da jo gre del tega v toploto. ampak 20W v toploto? tolk velik? ima kdo slučajno kkšne točne vrednosti? sicer ne bojo velik povedal, ampak vseeno bi blo dobro vedt, za informacijo ;)

edina možnost bi bila, če bi bile te temperature, ki si jih navedel take, da bi bile enakovredne vsem ostalim temperaturam, ki jih imamo uporabniki. drugač ti lahko tut jst navedem neki temperatur, ampak ne bojo prave, kaj šele primerljive tvojim.

kje si meril tistih 36C in 28C? in kako? s tistim istim merilcem kot vse ostalo?

mazy: zakaj bi menjal celo pumpo? mogoče bi bila edina možnost, da bi šel po novo pumpo (ampak samo, če ne bo nova L30 :) in potem eno obdržiš, drugo pa prodaš. ne vem, če boš karkol pridobil.

lp, T.

Jackass ::

Temp. rahlo niha ker teste izvajam posamično. Sej tkrt k so vsi skupi zbrani so vsi delani istočasno. Drgač pa ja, temp. proca niha tm za nekje 2°C glih tko kt niha temp. v sobi in s tem tut v ohišju.

Vse temp. sem zmeru z mojim že zgoraj opisanim termometrom. Js mam hladilnik pritrjen na notranji strani ohišja tako, da na eni strani en vent vleče zrak od zunaj v radiator, na drugi strani pa še en vent vleče ta zrk iz radiatorja in ga piha v ohišje. Kako sm izmeru temp. zraka pred vstopom v radiator in po iztopu? Preprosto sm držu termometer pred kišto in nato v kišti takoj za ventilatorjem. Seveda sta temp. sobe in temp. zraka, ki ga dovaja ventilator radiatorju enaki. Če sm kje v istm postu napisu drgač, sm se zmotu!
jAcKaSS

mazy ::

js bom kupo nov impeler za to L30 pol pa nej laufa dokler nau crknla. tale impeler zdej je pa iz uno "Sf+++" serije hydorja in sm že limu in izvajo vse na njem da sploh dela.

VASkO ::

impelerji so vsi enaki. jaz imam ze tretjega pa mislim, da bo kmalu spet utrpel poskodbe.

Tugo ::

men se zdi L30 čist ok pumpa, tko da je najcenejš, če kupš nov impeler (če te ta zaj...). če pa nisi nič modificiral in ti ne dela (moj je ratal čist trd in tudi mazanje ni pomagalo - poškodba osi), ga reklamiraj in boš dobil novega.

jackass: jst ti svetujem 2 stvari:
1.) razdri in ponovno sestavi vse ali,
2.) pusti tako kot je in bodi zadovoljen, da ni slabše

ko sem imel problem s pumpo in ni delovala, sem imel 2500+@500MHz (ja 500MHz!!). Termperatura je prišla do 60C-65C, potem sem pa ugasnil PC in ga prižgal kasneje, ko se je vseskupi ohladilo.
Pred okvaro in po nje je CPU delal (in dela) zelo lepo na 2400MHz s temperaturo CPUja pod 50C (merjeno z notranjo diodo). Na 2500MHz tudi lepo dela, vendar se začne napajalnik segrevat in ventilator v njem bolj dret (je temperaturno reguliran in se mu povečajo obrati). 2400 dela na 1.75V, 2500 na 1.85V. 100% stabilno. vse temperature so izvedene, ko sta oba 12cm venta na radiatorju delala na cca 5-7V (imam zvezno regulacijo in se ne smeta dret, ker pol ne bi delal vodnega, ampak bi to naredil z zračnim, pa naj se dere kot se hoče :)
še to: tudi na 2500MHz mi še nikoli prišel čez 50C. Kolk moči se troši? pojma nimam! dokler bojo temperature normalne me čist nič ne moti koliko se troši. Lahko si pa sam izračunaš, da boš vedel kolk moči se pa res troši. Ptrenutna=Pdefault*(Ftrenutna/Fdefault)*(Utrenutna-Udefault)^2
Za normalno delo pa mi dela pod 40C na default frekvenci in napetosti 1.4V (manj plata ne omogoča ;)

lp, T.

Nejc Pintar ::

kaj pa če bi malce odmaknil ventilatorja od radiatorja, in naredil DUCT
Lahko je biti prvi, če si edini!

Jackass ::

No kul pol, k vidm da preveč vprašam, z vprašanjem, a so vaše L30 pumpe tut ful vroče, ter kakšno temp. ima vaš proc. (ko imate vodno hlajen še NB)!:|

Očitno bo treba novo temo odpret!
jAcKaSS

VASkO ::

moj proc na 2500mhz, 1.9V, poleg tega se vodno hlajen NB in r9800 mocno navit, radiator lada z 2x12cm venta na 5V, temp prostora 27°C. senzor od abitke nf7-s, bios d24, max temp. 44°C.
imam pa ozke silikonske cevi 12/10 pa pumpa je tudi fajn topla. s sirsim premerom cevi se mi zdi, da je bilo vse boljse.

Tugo ::

jackass: sej jst mam hlajen tut NB :)
ampak konkretne temperature ti ne morm povedat.

lp, T.

e-marko ::

Ja, moja L30 je tudi precej topla. Ne morem reči, da je vroča (ker bi se takrat opekel...).
Hladim pa Athlona 2000MHz (mislim, da je na 1,65V) in grafo (GF Ti4200, volt-mod, trenutno na default).

Plata je Abit NF7-S ver.2.0. NB zaenkrat hladim z neoriginalnim hladilnikom z ventom, ki se komaj vrti.

Temp plate 25 in procesorja 37 stopinj. Sem ravno izmeril z Aido32.

Hladilnik (lada) in vse imam zunaj kište (nekako tako kot HydroCool), v ohišje vodita samo dve cevi do blokov. Na hladilnik imam prislonjena (!) dva 12cm venta, ker se ne morem spraviti zraven in dokončati...
Vente krmilim z regulatorjem (home-made) in so res na minimumu. Imam pa napravljeno tako, da hladilnik leži postrani in na drugo strani je pumpa, tako da tisto malo zraka, ki pihlja skozi rebra premika zrak tudi okoli pumpe. Verjetno to malo pripomore, da se ne pregreje preveč...

Blok za CPU je Morphlingov in za grafo od Eddyja.

Upam, da ti kaj pomaga.

LP
E-marko
...somebody, somewhere...

Jackass ::

Ok, hvala!

Sej sam tolk na približn, da vem! Drgač mam pa tut js dva 120 venta na vsaki strani prključena na 5V.

Jah vidm, da bom mogu še velik narest na temle kompu, da bo tist kr hočm. Verjetn bo nasledn projekt, to, da bom not ruknu ene obloge za utišanje, pa si vzel cajt, pa diske not z elastikami pritrdil, vidm pa, da čeprov mam vodno, bom mel na konc koncev še več ventov notr, kt pri zračnm!:))

Sam to bo spet keša šlo...

Pismu, sam v prihodnosti, k mislm, še grafo vodno hladit, pa res ne vem, kako bom spelu vse te cevi!:|
jAcKaSS

DejaVu ::

hja jackass, jaz sem tudi pricakoval temp. 30 C, pa sem bil pol malo razocaran, ko mi kaze od 40 do 44 (pri zracnem prej od 48 do 53).

pa tista lada tudi ni dala ne vem kaj poleg, mogoce kako stopinjo ali dve. drugace, cevi so hladne, radiator tudi, blok po moje nima vec kot 35 C, procesor sem ze dvakrat namazal pa je isto (artic silver 3). mam xp2500@3200.

aj, pa se to sem ugotovil. sumim, da mi temp. senzor za proc laze (ker vcasih kr skace iz 40 na 46, pa pol spet nazaj pa take). zato sem lepo pc po ohlajeni noci, in ko je bla sobna temp. nekje 23 C, prizgal in takoj po 3 sekundah v biosu preveril temp. proca - kazala 30 C in cez nekje 10 sekund se povzpela na 31. Tu bi jaz sumil, da mi termometer kaze nekoliko prevec. kaj vi mislite?

Jackass ::

Jah pr vodnem ti ne mors mert temp. takoj po zagonu, ker traja en cajt, da se voda segreje! To traja pa mnogo dalj kot pri zraku (zaradi specificne toplote vode).

Js mam tut takoj po zagonu okol 30 stopinj, pol pa zacnejo pocas rast!

Aja sam ne verjemte tem bucam, k jih je men en na forumu prodou, da je se zrk, ko gre cez radiator segreje samo za stopinjo ali dve, ker to ni res. Zrk k zapusca radiator ma tako temp. kot voda, ko zapusca radiator. To je pa tm nekje 6-7 stopinj!

Tko, da js bom verjetn tko, naredu, da bo v radiator pihal zunanji zrk (to ze zdej) in iz njega pihal tut vn, tko bo ubistvu radiator popolnoma vkljucen v zunanje okolje in ne bo vplival na temp. zraka v ohisju!

p.s.: sumnikov ni, ker pism iz tujine kjer majo ENG tipkovnico!
jAcKaSS

DejaVu ::

jao me nisi razumel! jaz ti ne govorim za temp. vode, ampak temp. proca, ki ga pokaze senzor na plati. logicno bi bilo, da je proc, ki miruje 12 ur segret na temp. okolice, to je recimo 23 C. ko ti vklopis pc, se proc ne more kr v 3 sekundah ogret na 30 C, zakaj? ker potem da pride na 31 C, rabi kaksnih 10 C! vam je jasno kaj govorim? ce bi se v 3 sekundah ogrel na 30, potem bi se v naslednjih 3 sekundah ogrel na kaksnih 35 C, pri meni pa se temp. spremeni samo za 1 C po 10s!

pa jackass, tisti zrak, ki piha iz in v radiator ima sobno temp. torej, okoli 20 C. ne more met 6-7 C lol ;) mogoce se ti to samo zdi. ker se premika.

e-marko ::

Slabo si razumel, kaj je mislil Jackass. Hotel je povedati, da ima zrak 6-7 stopinj več, ko zapušča hladilnik na drugi strani.
Logično, da ne more imeti 6-7 stopinj...:\

Sicer ne vem, koliko je res razlike, ampak to je bil eden od razlogov, da sem sam vse skupaj pustil zunaj kište (pa tudi nisem hotel čisto demolirati ohišja :) ). Dodatni topel zrak bi samo grel notranjost. So že diski in NB dovolj...

LP
E-marko
...somebody, somewhere...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vodno hlajenje in vaši nasveti!!!???

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
382639 (1873) Eddy
»

Vodno hlajenje in prenasanje ohisja -> pomoc

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
91075 (921) WhiteWolf
»

Vodno hlajenje by Japan power!!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
544828 (3318) T0RN4D0
»

Rezervoar VS T-clen

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
311606 (969) Fury
»

(how)LOW cost vodno hlajenje .?. (strani: 1 2 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
536710 (5573) T0RN4D0

Več podobnih tem