»

nVidia pripravlja cenejši derivat Titana?

GTX Titan - na ogled je zgolj polovica celotnega 6-gigabajtnega pomnilnika

vir: techPowerUp!
techPowerUp! - nVidiin GTX Titan je nedvomno najzmogljivejša grafična kartica z enim samim grafičnim jedrom na svetu ta trenutek, obenem pa se dodobra približa tudi najhitrejšim, dvojedrnim karticam. A njen glavni problem je izjemno visoka cena, ki znaša okrog 1000 dolarjev oz. evrov, odvisno od strani luže, na kateri se nahaja kupec. Vseeno je kartica, razen cene, doživljala praktično izključno pohvale, saj ima poleg odlične zmogljivosti tudi relativno nizko porabo ter je izjemno tiha. To jo naredi idealno predvsem za sisteme manjših dimenzij (mini-ITX), kjer prinese dovolj zmogljivosti brez minusov, ki takšne sisteme najbolj prizadenejo.

A brez skrbi, če vam je 1000 evrov za grafično kartico preveč, dobrih 500 evrov, kolikor stane GTX 680, pa premalo, nVidia očitno prihaja na pomoč. Predvidoma julija ali avgusta bi...

75 komentarjev

Galaxy S4 v Evropi večinoma brez osemjedrnika

Samsung je podlegel noriji nad LTE-jem

vir: Android Central
Android Central - Na predstavitvi Samsungovega novega paradnega konja v svetu mobilnih telefonov, Galaxy S4, je bila nedvomno ena izmed najbolj osupljivih lastnosti uporab kar 8-jedrnega centralnega procesorja. Sistemski čip hišne zasnove, Samsungov Exynos, namreč uporablja štiri jedra na arhitekturi ARM A15, ko je potrebno zagotoviti veliko moči, ne glede na porabo energije, a uporablja do štiri jedra na arhitekturi ARM A7, ko je potrebno varčevati z baterijo - gre za tehnologijo big.LITTLE, ki ga je pripravil kar sam ARM. Načeloma so sicer vsak trenutek lahko aktivna le štiri jedra, ne pa vseh osem hkrati.

Na predstavitvi je bilo jasno povedano tudi, da bodo nekatere različice na voljo s...

61 komentarjev

Nov Xbox bo verjetno ves čas povezan na splet

Pobegli izsek dokumenta

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Na splet so pobegnili izseki iz dokumentacije, povezane z razvojnim kitom za programsko opremo (razvoj iger) za naslednika Xbox 360, ki ga poznamo pod kodnim imenom Durango. V dokumentaciji najbolj bode v oči podatek, da bo konzola ves čas priklopljena na splet, ne le ko se bo igralo igre v večigralskem načinu, temveč tudi v primeru lokalne uporabe ter v primeru izklopljene konzole (ko je v stanju pripravljenosti). V slednjem bi konzola prenašala in nameščala posodobitve tako svojega operacijskega sistema kot nameščenih iger, medtem ko bi v primeru lokalnega igranja seveda lahko preverjala istovetnost igre ter posodabljala socialna omrežja z dosežki igralca. Ni še povsem jasno, kako bo...

48 komentarjev