Slo-Tech - Spotify je danes sporočil, da bo prihodnji mesec podražil naročniške pakete. Zadnja podražitev se je zgodilo lanskega julija, letos pa bo na vrsti še ena. Osnovni paket bo v ZDA po novem stal 12 dolarjev mesečno (doslej 11), družinski 20 dolarjev (doslej 17) in tandemski 17 dolarjev (doslej 15). Povišanja utemeljujejo z nadaljnjim investiranjem in inovacijami na področju funkcionalnosti in uporabniške izkušnje. Uporabnike bodo o spremembi obvestili osebno - torej z elektronsko pošto, ko bodo dobili tudi možnost preklica naročnin, če se ne strinjajo s podražitvami. Brezplačna verzija sicer ostaja enaka in brezplačna.
Lani je Spotify dražil, ko so dražili tudi njegovi konkurenti. Letos tovrstnega pritiska nima, poizkuša pa prvič v zgodovini poslovati z dobičkom. Spotify sicer s podražitvami nabere več denarja, a predstavljajo dvorezen meč, ker ima v številnih pogodbah zapisan delež prihodkov, ki ga mora nameniti založbam za odkup avtorskih pravic. Povišanje naročnin zato neposredno poveča odhodke.
Spotify si letos prizadeva poslovati z dobičkom. V ta namen so tudi v minulih letih uvedli številne nove storitve, od avdioknjig do podcastov, a nikoli niso zares osvojili velikih množic. Številni uporabniki niso le indiferentni, temveč izrecno zahtevajo zgolj glasbo. Spotify je v preteklosti kakšno četrtletje sicer že sklenil z dobičkom, celega leta pa še ne. Odkar je Spotify na borzi, so interesi seveda precej jasnejši.
V Sloveniji osnovna naročnina ostaja pri 6,5 evra, tandemska pri devetih evrih in družinska pri 11 evrih.
Novice » Ostale najave » Spotify se bo podražil
mtosev ::
Kul, da v Sloveniji ostaja ista cena.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
FireSnake ::
Premalo.
Za faktor x10 naj podražijo.
Da folk skapira, da gre za izčrpavanje.
Za faktor x10 naj podražijo.
Da folk skapira, da gre za izčrpavanje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Machete ::
Kupim/ukradem - downloadam/zripam.
4EVER
4EVER
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mtosev ::
A free nima reklam?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
apcm ::
Androidno aplikacijo vam lahko patcha program http://xmanagerapp.com in s tem omogoči premium funkcionalnost tudi brezplačnim računom. Sam to uporabljam za spotify na telefonu.
Kaj ne deluje:
* offline poslušanje komadov
* komadi z lossless kodekom (vse dobiš lossy encodano)
Priporočam!
P. S.: program je odprtokoden in prost pod GPL 3: https://github.com/Team-xManager/xManag...
Kaj ne deluje:
* offline poslušanje komadov
* komadi z lossless kodekom (vse dobiš lossy encodano)
Priporočam!
P. S.: program je odprtokoden in prost pod GPL 3: https://github.com/Team-xManager/xManag...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: apcm ()
Ganon ::
Tidal je tisočkrat boljši in še ukinili so najdražji paket. Zdaj ti za 6,5€ mesečno ponujajo najvišjo FLAC kakovost. Če bi rad pretočno storitev, ni kaj razmišljati.
Magic1 ::
Bo treba sprobat. Na koncu je še najbolj pomembno, kako dobro ti sugerira novo musko.
Magic
blackbfm ::
Povišanja utemeljujejo z nadaljnjim investiranjem in inovacijami na področju funkcionalnosti in uporabniške izkušnje.
kakšne posebne inovacije predvajalnik glasbe rabi sploh
Buggy ::
Zakaj bi plačeval za spotify, če dela tudi zastonj?
11€ za 6 uporabnikov naj bi vam bilo drago, a ste sami skrtuni tukaj? Pol se pa se hacking/stealing ljudje javijo...kam smo prisli za ceno dveh kav na avtomatu brez racuna
Premalo.
Za faktor x10 naj podražijo.
Da folk skapira, da gre za izčrpavanje.
tole pa itaq ne stekam...bos pojasnil?
apcm ::
Premalo.
Za faktor x10 naj podražijo.
Da folk skapira, da gre za izčrpavanje.
tole pa itaq ne stekam...bos pojasnil?
Po mojem komentator misli reči, da hoče, da bi spotify toliko podražil svoje storitve, da bi uporabniki ugotovili, da plačujejo preveč in da so preveč plačevali tudi prej. Če kot sedaj počasi dvigujejo cene, pa uporabniki težje opazijo, da jih z navijanjem cen vlečejo za nos. Upam, da sem dovolj dobro pojasnil.
Utk ::
11€ za 6 uporabnikov naj bi vam bilo drago, a ste sami skrtuni tukaj?
Marsikaj je "poceni", pa zato še ni treba plačevat vsake neumnosti.
Če že kaj poslušamo, delamo to samo v avtu. Vsi naenkrat kolk nas je not, ne vem zakaj bi rabili 6 računov. To lepo in zastonj dela preko android auta.
Pol časa smo na itak na radiu.
11 evrov za to, pa 12 za youtube, pa 12 za netlix, hbo, disney, vse kar se nekdo spomne prodajat...nazadnje pa itak gledaš politično s tanjo gobec, kaj pa češ drugega.
Buggy ::
No ja, malce discipline pri teh servisih ne skodi, se strinjam. Vsekakor pa je Spotify kot glasbena klnjiznica zame odlicna zadeva, sploh glede tega kje vse je podrta. Poslusam jo pa v avtu in v home office za background prek Mini Nesta. Lepo mi tudi predvaja daily mix-e zdej, ko ze pozna moj okus. Zena ma zadevo na telefonu, ko chillaksa na terasi ali na kolesu, mulci pa furajo spet vsak svoje playliste preko slusalk in na compu. Dve sem pa senkal prijatelju in sodelavcu, ce se bojo mogl pa pridt zaradi geolokacije pofockat, bomo pac tolk prej na rostil kej vrgli
bLoL ::
Zakaj bi plačeval za Spotify, če je YouTube Premium 7,19 in dobiš Music zraven?
Edino prednost vidim v tem, da imajo dober API in integracijo z nišnimi napravami.
Edino prednost vidim v tem, da imajo dober API in integracijo z nišnimi napravami.
Machete ::
A se da na kateri streaming storitvi za glasbo, album kupiti oz. downloadat? (Razen Bandcamp, ki ga poznam in je malo bolj alt.).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
feryz ::
Še ena stvar, ki me ne zanima ali gane. Kul.
Če hočeš eno in isto stvar non stop poslušati imaš itak radio 1 đabe.
Edino če dronyx pusti miši pri miru in začne ustvarjati glasbo, bi se mogoče naročil na storitev.
Če hočeš eno in isto stvar non stop poslušati imaš itak radio 1 đabe.
Edino če dronyx pusti miši pri miru in začne ustvarjati glasbo, bi se mogoče naročil na storitev.
Machete ::
Mislim, da ni to zate feryz. Pusti teme, ki te ne zanimajo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Dario25 ::
11€ za 6 uporabnikov naj bi vam bilo drago, a ste sami skrtuni tukaj?
Marsikaj je "poceni", pa zato še ni treba plačevat vsake neumnosti.
Če že kaj poslušamo, delamo to samo v avtu. Vsi naenkrat kolk nas je not, ne vem zakaj bi rabili 6 računov. To lepo in zastonj dela preko android auta.
Pol časa smo na itak na radiu.
11 evrov za to, pa 12 za youtube, pa 12 za netlix, hbo, disney, vse kar se nekdo spomne prodajat...nazadnje pa itak gledaš politično s tanjo gobec, kaj pa češ drugega.
To ko pišeš in govoriš, bi moral pisat v ednini in za sebe. Ker tko si želel povedat nekaj pametnega pa v resnici ni tako.
Nas je doma 5 in vsak svoje posluša, vsakemu svoje predloge generira, na fitnesu, sprehodu, v avtu skratka kjer koli glede na okolnosti vsak po svoje posluša.
V avtu tu pa tam kdaj otroci poslušajo kaj z menoj, drugače tudi takrat imajo slušalke ker lahko vsak različno zvrst posluša itd...
Tako da to ker ti ne veš zakaj uporabljati 6 računov, še ne pomeni da analiza podatkov kaže prav nasprotno.
Problem večine je vedno ker gleda samo sebe.
feryz ::
Utk ::
11€ za 6 uporabnikov naj bi vam bilo drago, a ste sami skrtuni tukaj?
Marsikaj je "poceni", pa zato še ni treba plačevat vsake neumnosti.
Če že kaj poslušamo, delamo to samo v avtu. Vsi naenkrat kolk nas je not, ne vem zakaj bi rabili 6 računov. To lepo in zastonj dela preko android auta.
Pol časa smo na itak na radiu.
11 evrov za to, pa 12 za youtube, pa 12 za netlix, hbo, disney, vse kar se nekdo spomne prodajat...nazadnje pa itak gledaš politično s tanjo gobec, kaj pa češ drugega.
To ko pišeš in govoriš, bi moral pisat v ednini in za sebe. Ker tko si želel povedat nekaj pametnega pa v resnici ni tako.
Nas je doma 5 in vsak svoje posluša, vsakemu svoje predloge generira, na fitnesu, sprehodu, v avtu skratka kjer koli glede na okolnosti vsak po svoje posluša.
V avtu tu pa tam kdaj otroci poslušajo kaj z menoj, drugače tudi takrat imajo slušalke ker lahko vsak različno zvrst posluša itd...
Tako da to ker ti ne veš zakaj uporabljati 6 računov, še ne pomeni da analiza podatkov kaže prav nasprotno.
Problem večine je vedno ker gleda samo sebe.
6 zastonj računov se pa ne da naredit?
Mislim, da ni to zate feryz. Pusti teme, ki te ne zanimajo.Res je, prav imaš, se umikam.
Mi je pa fascinantno ko berem, da se cela familja, pet kosov njih, vozi v avtu naokrog in vsak svoje slušalke posluša.
Ga ni čez družinsko življenje.
Ja bog ne daj, da bi pol ure kdo poslušal, gledal ali delal nekaj kar mu ni 100% všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Stari89 ::
Androidno aplikacijo vam lahko patcha program http://xmanagerapp.com in s tem omogoči premium funkcionalnost tudi brezplačnim računom. Sam to uporabljam za spotify na telefonu.
Kaj ne deluje:
* offline poslušanje komadov
* komadi z lossless kodekom (vse dobiš lossy encodano)
Priporočam!
P. S.: program je odprtokoden in prost pod GPL 3: https://github.com/Team-xManager/xManag...
Prej ali slej bojo vsilili reklame tudi na "premium" račune. Ko se to zgodi, instant cancelam naročnino in preizkusim tole! Hvala!
Vsem ostalim: Zrihtajte si disposable kreditne kartice, ki jih lahko instantno prekličete. Pogoltni prašiči lahko kadarkoli spremenijo pogoje uporabe in preklic naročnine komot postane nočna mora skakanja skozi obroče. Ne morejo trgat denarja iz neobstoječe kartice. LP
Mato989 ::
11€ za 6 uporabnikov naj bi vam bilo drago, a ste sami skrtuni tukaj?
Marsikaj je "poceni", pa zato še ni treba plačevat vsake neumnosti.
Če že kaj poslušamo, delamo to samo v avtu. Vsi naenkrat kolk nas je not, ne vem zakaj bi rabili 6 računov. To lepo in zastonj dela preko android auta.
Pol časa smo na itak na radiu.
11 evrov za to, pa 12 za youtube, pa 12 za netlix, hbo, disney, vse kar se nekdo spomne prodajat...nazadnje pa itak gledaš politično s tanjo gobec, kaj pa češ drugega.
To ko pišeš in govoriš, bi moral pisat v ednini in za sebe. Ker tko si želel povedat nekaj pametnega pa v resnici ni tako.
Nas je doma 5 in vsak svoje posluša, vsakemu svoje predloge generira, na fitnesu, sprehodu, v avtu skratka kjer koli glede na okolnosti vsak po svoje posluša.
V avtu tu pa tam kdaj otroci poslušajo kaj z menoj, drugače tudi takrat imajo slušalke ker lahko vsak različno zvrst posluša itd...
Tako da to ker ti ne veš zakaj uporabljati 6 računov, še ne pomeni da analiza podatkov kaže prav nasprotno.
Problem večine je vedno ker gleda samo sebe.
Pravi socialnezi ste moram rect
Pol se pa taki primerki kot vi zgrazate kako nazigamo eni igre kjer se dejansko prek voice chata pogovarjamo s folkom ces da smo mi anti socialnezi
Vi pa vsak slusalke gor pa muziko
Epic
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
aerie ::
Pravi socialnezi ste moram rect
Pol se pa taki primerki kot vi zgrazate kako nazigamo eni igre kjer se dejansko prek voice chata pogovarjamo s folkom ces da smo mi anti socialnezi
Vi pa vsak slusalke gor pa muziko
Epic
Eh. To si narobe razumel. Za tebe smo rekli, da si psihopat. S slušalkami ali pa brez.
Seljak ::
Ganon ::
Tidal je tisočkrat boljši in še ukinili so najdražji paket. Zdaj ti za 6,5€ mesečno ponujajo najvišjo FLAC kakovost. Če bi rad pretočno storitev, ni kaj razmišljati.
Če bodo podražili Spotify bom prešaltal na ta Tidal. Pa imajo tudi tako veliko izbiro pretočne glasbe kot Spotify?
Enako, preko 100 milijonov. Tidal je že prej s cenejšim paketom povozil Spotify po kvaliteti zvoka, zdaj dobiš za isto ceno hi-res FLAC, ker so uvedli samo en paket, ki vsebuje vse. Spotify draži pod pretvezo "inovacij", Tidal pa reže ceno in viša kvaliteto. Zdaj bi bil čas za konkreten odliv naročnikov.
zackmccrack ::
In striženje ovčic se je začelo. Najprej povišanja cene, potem znižanje ponudbe, nato oglasi, nato spet višanje cene in vrtenje v neskončnost, ko spotify izgubi dovolj izgub, se preobrazi v nov "moderen servis" in striženje se nadaljuje.
S tem, ko ste privolili v plačevanje za nekaj kar je na internetu zastonj, ste se izkazali za dovolj neumne, da se vas lahko scamma.
Vidim, da druge ovčice govorijo o "drugačnih" storitvah, ki bojo naredile enako. Dejansko pa takoj, ko privoliš, v storitev, kjer si ne lastiš kar plačaš, padeš v enako scammersko razmerje.
In odirali vas bojo na takšen in drugačen način, največja fora pa je, da imam na voljo več glasbe, kot jo imate na voljo sami, plačam nič (razen bandu, na koncert katerega grem, če mi je všeč - scammerji od tega nimajo nič) in dobim vse v flac kvaliteti, ripano iz poljubnega medija, na profesionalni opremi.
Dejansko se mi ovčke prav smilite, da toliko plačujete samo zato, da vam sestavljajo playlisto, ker nimate svojega okusa.
In polovica stvari na playlisti so pravzaprav plačani oglasi za bande, da ste glede glasbenega okusa čim bolj podobni ostalim ovčkam, hkrati pa se hvalite kako "uporabljate Brave browser", da vam odstranjuje oglase.
Karikature.
S tem, ko ste privolili v plačevanje za nekaj kar je na internetu zastonj, ste se izkazali za dovolj neumne, da se vas lahko scamma.
Vidim, da druge ovčice govorijo o "drugačnih" storitvah, ki bojo naredile enako. Dejansko pa takoj, ko privoliš, v storitev, kjer si ne lastiš kar plačaš, padeš v enako scammersko razmerje.
In odirali vas bojo na takšen in drugačen način, največja fora pa je, da imam na voljo več glasbe, kot jo imate na voljo sami, plačam nič (razen bandu, na koncert katerega grem, če mi je všeč - scammerji od tega nimajo nič) in dobim vse v flac kvaliteti, ripano iz poljubnega medija, na profesionalni opremi.
Dejansko se mi ovčke prav smilite, da toliko plačujete samo zato, da vam sestavljajo playlisto, ker nimate svojega okusa.
In polovica stvari na playlisti so pravzaprav plačani oglasi za bande, da ste glede glasbenega okusa čim bolj podobni ostalim ovčkam, hkrati pa se hvalite kako "uporabljate Brave browser", da vam odstranjuje oglase.
Karikature.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ganon ()
DamijanD ::
meni je pretočna storitev dober kompromis med bit na komot in vseeno nekaj dati glasbeniku.
Dober dan ::
Tistih 300 komadov k so mi top priljubljeni, imam lokalno na telefonu in kompu. Kdo sploh uspe skonzumirat toliko kontenta?
zax1 ::
meni je pretočna storitev dober kompromis med bit na komot in vseeno nekaj dati glasbeniku.
Kaj blebetaš? Glasbenik dobi 0.003$ na komad, ki ga poslušaš, moral bi ga poslušati 1000x, da bi glasbenik zaslužil 3$ od tebe.
Koliko plačaš Spotifyu?
Če grem na en sam koncert, plačam glasbeniku 10x več, četudi vso glasbo vmes spiratiziram. Ampak, dobi pa potem ves denar za koncert v svoj žep minus stroški. Včasih so bile založbe scam, ki je glasbenikom pobral večino zaslužka, danes so to "pretočne vsebine".
Raje več hodi na koncerte, namesto, da sanjaš kako glasbeniku nekaj plačuješ, dejansko si sponzor Spotifya ne pa glasbenikov.
Tako, da malo razmisli, v kakšnem scamu glasbenikov aktivno sodeluješ in se še, počutiš zaradi tega, nekaj posebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zax1 ()
DamijanD ::
zax1 - vem in se zavedam - zato sem napisal nekaj. Ampak kot sem napisal, tako dobijo vsaj nekaj, brez tega ne bi pa dobili nič. (razen kar kupimo kart in mercha) In to mi je bolj komot, kot da bi na npr. na bandcampu nabavljal posamezne komade in se potem ukvarjal s fajli.
blackbfm ::
S tem, ko ste privolili v plačevanje za nekaj kar je na internetu zastonj, ste se izkazali za dovolj neumne, da se vas lahko scamma.
da je na internetu (vse) zastonj je pač idiotska 90s mentaliteta
Včasih so bile založbe scam, ki je glasbenikom pobral večino zaslužka, danes so to "pretočne vsebine".
in glasbenikov zaslužek je premo sorazmeren s tem da imajo doseg v vsak spodnji duplek na svetu. sicer pa če je vsa logistika tako enostavna, ne razumem čemu potem glasbenik potrebuje založbo, rihta naj si sam kasete, plošče, streaming , koncerte, to bo profit!! aja to pa ne
Youtube premium (brez reklam + YT music) 7,19EUR.
Spotify 6,49EUR.
Se splača imet Spotify?
ne, yt ima večjo dodano vrednost
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
yahve ::
S tem, ko ste privolili v plačevanje za nekaj kar je na internetu zastonj, ste se izkazali za dovolj neumne, da se vas lahko scamma.
da je na internetu (vse) zastonj je pač idiotska 90s mentaliteta
No za nekatere je to sicer 2024 realnost, ovčke pa blejajo in same hodijo pod škarje, ker mislijo, da je samemu sebi delati škodo "cool".
Empirično dokazano dejstvo je, da so se vsebine poslabšale in razdrobile naslednji moment, ko ste jih začeli plačevati.
Kar je logično, ko enkrat dosežeš kritično maso ovčk, ni nobene potrebe po razvoju vsebin ali storitve. Služiš v vsakem primeru.
Včasih so bile založbe scam, ki je glasbenikom pobral večino zaslužka, danes so to "pretočne vsebine".
in glasbenikov zaslužek je premo sorazmeren s tem da imajo doseg v vsak spodnji duplek na svetu. sicer pa če je vsa logistika tako enostavna, ne razumem čemu potem glasbenik potrebuje založbo, rihta naj si sam kasete, plošče, streaming , koncerte, to bo profit!! aja to pa ne
Ne ni premo sorazmeren, včasih so skupine posnele po 10 albumov, danes posnamejo enega in poniknejo, ker ugotovijo, da se jim ne izplača. Izplača pa se imeti koncerte in skupine, ki koncerte imajo (ter seveda zainteresirane obiskovalce) tudi kaj zaslužijo.
Kar pa dejansko počnete ovčke je, da spotifyu omogočate pozicijo gatewaya v svet glasbe, urejanja kaj se posluša, s čimer uničujejo majhne neuveljavljne skupine, ki nimajo financ, da bi jim za to plačali.
Ergo, kljub temu, da sanjate, da jim nekaj plačujete, delate glasbi več škode kot koristi. Je treba plačevati z glavo, ta pa marsikateri ovčki manjka.
Youtube premium (brez reklam + YT music) 7,19EUR.
Spotify 6,49EUR.
Se splača imet Spotify?
ne, yt ima večjo dodano vrednost
Ne, instaliraš NewPipe, ki ima neskončno večjo dodano vrednost.
https://newpipe.net/
Če plačaš youtubu danes, s tem drviš proti njegovi obvezni plačljivosti v prihodnosti, kar pa ni v tvojem lastnem interesu. Je pa v Googlovem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: yahve ()
blackbfm ::
Empirično dokazano dejstvo je, da so se vsebine poslabšale in razdrobile naslednji moment, ko ste jih začeli plačevati.
to je zato ker si drek vsebine izpred 30 let že pozabil aka rožnata retrospekcija. danes je pa vsebin toliko , da tudi če je 99% šita, imaš tisti 1% kvalitete še vedno več kot si imel kadarkoli v zgodovini
Ne ni premo sorazmeren, včasih so skupine posnele po 10 albumov, danes posnamejo enega in poniknejo, ker ugotovijo, da se jim ne izplača.
taki so bili tudi 30 let nazaj sam nikol nis slišal zanje. zdaj vsaj 1x slišiš lol
Kar pa dejansko počnete ovčke je, da spotifyu omogočate pozicijo gatewaya v svet glasbe, urejanja kaj se posluša, s čimer uničujejo majhne neuveljavljne skupine, ki nimajo financ, da bi jim za to plačali.
kaj ima veze spotify, ti neuveljavljenim itak kradeš intelektualno lastnino
Nikonja ::
Obožujem ko nekateri z manjkom kvalitetne muzike opravičujejo svojo krajo!!!
Ja res je, da izvajalci res ne dobijejo velik, ampak od tistih kateri kradejo, ne dobijejo ČISTO NIČ, tko da vam izvajalci ne bodo hvaležni če s torrentov vlečete muzko!
Sam imam YT premium ker je veliko večja izbira muzike zaradi vseh bootlegov na YT katerih ni na Spotifyu in podobnim. Zraven tega od streaming servisov si pa skačem iz Netflixa na Amazaon Prime, HBO Max, Disney+... vsakega vklopim za en mesec in v vmesnem času se zmeraj nabere nekaj novega za pogledat na vsakem. Ni potrebe za vse istočasno plačevat - na tv-u razen občasno športa in nekaj dokumetarcev na SLO1 skoraj nič drugega ne gledam več.
Ja res je, da izvajalci res ne dobijejo velik, ampak od tistih kateri kradejo, ne dobijejo ČISTO NIČ, tko da vam izvajalci ne bodo hvaležni če s torrentov vlečete muzko!
Sam imam YT premium ker je veliko večja izbira muzike zaradi vseh bootlegov na YT katerih ni na Spotifyu in podobnim. Zraven tega od streaming servisov si pa skačem iz Netflixa na Amazaon Prime, HBO Max, Disney+... vsakega vklopim za en mesec in v vmesnem času se zmeraj nabere nekaj novega za pogledat na vsakem. Ni potrebe za vse istočasno plačevat - na tv-u razen občasno športa in nekaj dokumetarcev na SLO1 skoraj nič drugega ne gledam več.
Seljak ::
Me zanima, če gredo v trgovino in tam tudi kradejo kruh, klobase,... zakaj bi plačevali, če pa kmet itak dobi zelo malo, največ pa trgovci.
Miki N ::
Ja samo pri muzki je pogosto fora, da se vleče dol, da se sliši, če je bend za kaj še poleg tistega enega komada - govorimo za tiste manj znane, ki jih odkrivaš. Potem lahko sledi vse od obiskov koncertov do pretočnih cekinov.
Tako da celo če KRADEŠŠŠŠ imajo muzkontarji neki od tebe - ker ti zveš da liki sploh obstajajo. To je dejansko tista prava valuta, za katero se vsi tepejo - prepoznavnost. Taki so časi (bili vedno v tem poslu) Jebemti pa saj eni muzkontarji še PLAČAJO, da folk posluša njihove random komade, kaj šele da bi jokali če jih "kradeš". Ker dejansko una revščina je brez prepoznavnosti brezveze. Ja za prepoznavne pa KRADEMMMM ja.
Kar vprašajte Šintota, če ima kaj proti če mu kradeš komade!
Tako da celo če KRADEŠŠŠŠ imajo muzkontarji neki od tebe - ker ti zveš da liki sploh obstajajo. To je dejansko tista prava valuta, za katero se vsi tepejo - prepoznavnost. Taki so časi (bili vedno v tem poslu) Jebemti pa saj eni muzkontarji še PLAČAJO, da folk posluša njihove random komade, kaj šele da bi jokali če jih "kradeš". Ker dejansko una revščina je brez prepoznavnosti brezveze. Ja za prepoznavne pa KRADEMMMM ja.
Kar vprašajte Šintota, če ima kaj proti če mu kradeš komade!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Groot ::
Tidal je tisočkrat boljši in še ukinili so najdražji paket. Zdaj ti za 6,5€ mesečno ponujajo najvišjo FLAC kakovost. Če bi rad pretočno storitev, ni kaj razmišljati.
Če bodo podražili Spotify bom prešaltal na ta Tidal. Pa imajo tudi tako veliko izbiro pretočne glasbe kot Spotify?
Enako, preko 100 milijonov. Tidal je že prej s cenejšim paketom povozil Spotify po kvaliteti zvoka, zdaj dobiš za isto ceno hi-res FLAC, ker so uvedli samo en paket, ki vsebuje vse. Spotify draži pod pretvezo "inovacij", Tidal pa reže ceno in viša kvaliteto. Zdaj bi bil čas za konkreten odliv naročnikov.
Kaj pa podcasti? Kolikor sem nazadnje gledal je izbire precej manj.
Seljak ::
Sedaj sem primerjal cene med Spotify in Tidal in je slednji dejansko dražji. Je pa res, da sta paketa različna. Jaz imam pri Spotify paket Duo, ker si ga deliva z ženo. Ta paket stane 8.99€, kar je za 1€ dražje, kot Tidal za eno osebo in cenejši od Tidal družinski paket, ki stane 11.99€. Torej za 1x ostajam pri Spotify-u, ker je cenejši, glede na paket, ki ga želim.
Ganon ::
Sedaj sem primerjal cene med Spotify in Tidal in je slednji dejansko dražji. Je pa res, da sta paketa različna. Jaz imam pri Spotify paket Duo, ker si ga deliva z ženo. Ta paket stane 8.99€, kar je za 1€ dražje, kot Tidal za eno osebo in cenejši od Tidal družinski paket, ki stane 11.99€. Torej za 1x ostajam pri Spotify-u, ker je cenejši, glede na paket, ki ga želim.
Ne bo držalo. Spotify Solo stane 6,5€ mesečno, enako kot Tidal. S to razliko, da ti Tidal med drugim nudi občutno boljšo kvaliteto zvoka. Duo, ki ga uporabljaš, stane 9€, Tidal družinski paket, za šest oseb, je natanko evro dražji. Družinski Spotify je evro dražji.
mtosev ::
Jaz bom npr ostal na Spotifyu, ker sem zadovoljen z njim.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spotify se bo podražil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 5889 (2552) | hanuka |
» | Kateri music stream service izbratiOddelek: Loža | 7188 (1576) | OK.d |
» | Spotify prispel v Slovenijo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15142 (7550) | AmokRun |
» | Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 64062 (56189) | nekikr |