» »

S programsko opremo NSO Group vdrli v iphone na ameriškem zunanjem ministrstvu

S programsko opremo NSO Group vdrli v iphone na ameriškem zunanjem ministrstvu

Reuters - Izraelsko podjetje NSO Group, ki razvija programsko opremo za vdiranje v pametne telefone, si je minuli mesec prislužilo Applovo tožbo. WhatsApp je enako storil že pred dvema letoma, v ZDA pa je NSO Group tudi na črnem seznamu podjetij. Da se njegova programska oprema uporablja za prisluškovanje ameriškim državnim funkcionarjem, ni paranoja. Reuters poroča, da so neznani napadalci z opremo NSO Group vdrli v iphone vsaj devetih uslužbencev na ameriškem zunanjem ministrstvu. Vdori so se zgodili v minulih mesecih in so merili na uslužbence, ki so v Ugandi ali pa se ukvarjajo z njo.

To je prvi znani primer, da so z opremo NSO Group vdrli v telefone ameriške vlade. Že v preteklosti smo poročali poizkusih prisluškovanja telefonom ameriških funkcionarjev z opremo NSO Group, a ni bilo jasno, ali jim je uspelo in kako razširjena je praksa. Iz NSO Group so sporočili, da nimajo nobenih informacij o zadnjem vdoru in da bodo na podlagi objav v medijih preiskali dogajanje. Če bodo potrdili očitke, bodo stranko, odgovorno za vdor, odslovili in ji odrekli gostoljubnost tudi v prihodnosti. Spomnimo, da je Izrael nedavno skrčil seznam držav, ki jim prodaja tovrstno programsko opremo. NSO Group tako ali tako trdi, da prodaja le državnim organom. Apple medtem trdi, da bo obveščal uporabnike, ki so tarča napadov.

21 komentarjev

mtosev ::

OK tole pa je že šlo predaleč. Američani verjetno niso preveč zadovoljni s tem.
Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Mr.B ::

mtosev je izjavil:

OK tole pa je že šlo predaleč. Američani verjetno niso preveč zadovoljni s tem.
Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej vem da osebno pregledaš izvorno kodo na telefonu, itd… Če nočeš da te spremljajo, rabiš imeti kitajski telefon s kitajsko opremo. Ok ampak potem bodo kitajsi vedeli malo več o tebi, ter boš intzeresanten za zahod. Bodimo resni, če si tematiko začel ….Jaz na srečo nisem zanimiv…. potem se s tvojimi podatki Kitajska partija še toliko bolj ne bodo mogla pomagat… No malo sarkazma pa le more biti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.G. ::

Men pa ni nekej čist jasno....
Če nočeš, da ti vzamejo-ukradejo denar, ga po Ljubljani, pač ne kažeš naokoli(kakršnakoli podobnost ali imenovanje je zgolj naključno).
Če nočeš, da te nategnejo z catch the cash, ne poslušaš Brajdiča iz Dolenjske( da nau kdo zameru!).
Če nočeš, da te nategnejo na servisu za (katerikoli) avti, menjaš olje sam(razn v garanciji).
Če nočeš, da ti sred Lj....eh!, sorry,....Voždovca(Srbija), pljunejo avto, potl tja dol ne greš z Golf 1,2,3,4,5,6,7(in zravn napišeš...Ajde, momci, ko ima muda?), potl, pač ne greš v Voždovec al pa greš z Z-101.
Tukej se pa govori od nekih (po moje) še kar pametnih dečvah ali pejbih, ki so, pač, spisal en programček, ki ti odklene marsikaj.
O.K. ....lohk tud več programčkov.
To sam pomeni da so te osebe še kar brihtne in bi moral vsi ostali butlni mal bolj poskrbet za varnost naprav, ki jih izdelujejo.
Kaj so zdej tile(ta brihtni) krivi?
Iz tega sklepam, da, po nekih svetovnih merilih je boljš bit kreten(kar je v neki raziskavi res), kot razmišljujoč človek z kepico sivine za očmi.

acoustis ::

@Mr.G.:D
Do stoenke sem se razumel oz. mislil, da vem, kam pelje, potem si me pa zgubil. Zgleda da sem krepko v kreten kategoriji brez kepice. 8-O But happy, true! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: acoustis ()

Mr.G. ::

acoustis....
Ma nee. Nisi ti tam.
S tistim sm mislu naslednje:
Enkrat sm bral, zakaj so nesposovni vedno na višje pozicioniranem delovnem mestu(no, vsaj večina).
Kreteni se zarad svojega zavedanja nesposobnosti zelo radi povezujejo.
Več kot jih v skupini je, bolj so vplivni.
Bolj kot pametni in inteligentni.
Zakaj?
Če bi pametnemu dovolili, da opravi samo svoje delo, potem bi kmalu ugotovili na kakšnemu nivoju so.
Tako pa mora pameten opravit še njihovo delo(če ne bo tako ali drugače kriv ker nič ne gre).
Pameten, ker se tega zaveda, opravi delo in to tako da so kreteni tiho.
Tukej mormo vedet da so kreteni največkrat njemu nadrejeni.
Zaradi obilice dela(ker je pametn in sposoben), se oseba posveti delu/nalogam(da bo mir pred kreteni).
Nima se časa ukvarjati z kreteni.
Zato je pa v neki deželici pod alpami, tako kot je.

WhiteAngel ::

Um... tole se bere tako, kot da ti lahko "kar na daljavo" brez poganjanja ali odpiranja česar koli kar prisluškujejo (prek katerega omrežja ali aplikacije?). A ima kdo kaj več informacij, kako je v resnici potekal napad?

Zgodovina sprememb…

TESKAn ::

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

FastWIND ::

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Mr.B ::

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Obstaka cel kup skečev na temo, ko pacianert preden pride do dohterja zaradi googla ve več kot dohter...
Poleg teg google točne ve, kaj in katere tablete kupuješ, katere multivitaminske nepotrebne pripravke iščeš in koristiš.....
Prav tako iščeš zase ali za otroke ali za bližnje, simptome in njihovo povezavo...

Kaj ti resno misliš da google plačuje applu mijarde zato da ti lahko prodajajo točno to kar rabiš ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

CaqKa ::

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

recimo s podatkom, ki ga dobi od tvoje mastercard kartice in vidi, da kupuješ nadpovprečno količino čipsa.

puščal bi jo v oblaku, zato, ker bi ponavadi prišla z servisom, ki mi da boljši vpogled v moje zdravje. Ker je ponavadi še v ozadju big data in AI, ki mi daje ogromno vrednost in diagnozo o mojem zdravju, kot pa če so samo pri enem zdravniku. Tisti en zdravnik pa mi diagnozo dal zelo različno glede na to, ali je danes sonce ali dež, ali je zjutraj jedel biftek, ali pa samo prepečenec, ali pa če sta se skregala z partnerjem...
pod črto puščamo stvari v oblaku zaradi komforntosti in zaradi dodane vrednosti.
redki razmišljajo o zasebnosti in morebitni dolgoročnih posledicah, kako bi take podatke, nekoč lahko uporabljala zavarovalnic. Ki pač roko na srce, si teh podatkov že dolgo želi. Le pravni okvir jo trenutno omejuje pri tem.

widj3098dj32 ::

Mr.B je izjavil:

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Obstaka cel kup skečev na temo, ko pacianert preden pride do dohterja zaradi googla ve več kot dohter...

https://www.cnbc.com/2018/02/22/medical...

Se spomnite 2019 ko so imeli lockdown v USA zaradi slabih diagnoz? Ne, seveda ne.

Mr.B ::

widj3098dj32 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Obstaka cel kup skečev na temo, ko pacianert preden pride do dohterja zaradi googla ve več kot dohter...

https://www.cnbc.com/2018/02/22/medical...

Se spomnite 2019 ko so imeli lockdown v USA zaradi slabih diagnoz? Ne, seveda ne.

In koliko bi s tem zavarovalnice zaslužile ali izgubile, a ti resno misliš da imajo zavarovalnice hipokratova obavezo, ki jih drži odgovorne... Ne skrbi, lahko da pri sprejemanju odločitve, zavarovalnica sprejme odločitev gleden na mnenje doktorjev s hipokratova obavezo, toda odločitev sprejme "uradnik" / lastnik katerega bonus je odvisen od zaslužka nad taki malim človekom, ki bo zaradi skrivanja zakonske podlage raje delil podatke z zahodom, kot nekom, ki si s temi podatki ne more pomagat.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

mtosev ::

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.

Eh se ne sekiram zaradi tega. Kolk vem nismo v ameriki, da ti lahko zavarovalnica več zaračuna glede na tvoje zdravstveno stanje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

IgorCardanof ::

Tale zanimiv video sem gledal nekaj casa nazaj. Itak se nas ne tice, ker smo nepomembni, ampak se pa tice tistih, ki so res pomembni. Ce se kaka skupina res sposobnih ljudi spravi nate, ti bodo najbrz lahko vdrli v tvoje naprave.

Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

49106 ::

NSO Group tako ali tako trdi, da prodaja le državnim organom.


Katera država torej vdira ameriškim politikom :))



Mr.B je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Obstaka cel kup skečev na temo, ko pacianert preden pride do dohterja zaradi googla ve več kot dohter...

https://www.cnbc.com/2018/02/22/medical...

Se spomnite 2019 ko so imeli lockdown v USA zaradi slabih diagnoz? Ne, seveda ne.

In koliko bi s tem zavarovalnice zaslužile ali izgubile, a ti resno misliš da imajo zavarovalnice hipokratova obavezo, ki jih drži odgovorne... Ne skrbi, lahko da pri sprejemanju odločitve, zavarovalnica sprejme odločitev gleden na mnenje doktorjev s hipokratova obavezo, toda odločitev sprejme "uradnik" / lastnik katerega bonus je odvisen od zaslužka nad taki malim človekom, ki bo zaradi skrivanja zakonske podlage raje delil podatke z zahodom, kot nekom, ki si s temi podatki ne more pomagat.


Ti si res posebne sorte tic. Dal ti je povezavo, ki govori o tem, da zdravniki zakrivijo smrtnih napak za eno covid pandemijo letno, ti pa nabijaš o zavarovalnicah in Kitajski.

Brez zamere, ampak nisi najbolj bister.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

FastWIND ::

CaqKa je izjavil:

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

recimo s podatkom, ki ga dobi od tvoje mastercard kartice in vidi, da kupuješ nadpovprečno količino čipsa.

puščal bi jo v oblaku, zato, ker bi ponavadi prišla z servisom, ki mi da boljši vpogled v moje zdravje. Ker je ponavadi še v ozadju big data in AI, ki mi daje ogromno vrednost in diagnozo o mojem zdravju, kot pa če so samo pri enem zdravniku. Tisti en zdravnik pa mi diagnozo dal zelo različno glede na to, ali je danes sonce ali dež, ali je zjutraj jedel biftek, ali pa samo prepečenec, ali pa če sta se skregala z partnerjem...
pod črto puščamo stvari v oblaku zaradi komforntosti in zaradi dodane vrednosti.
redki razmišljajo o zasebnosti in morebitni dolgoročnih posledicah, kako bi take podatke, nekoč lahko uporabljala zavarovalnic. Ki pač roko na srce, si teh podatkov že dolgo želi. Le pravni okvir jo trenutno omejuje pri tem.

Tudi če bi kupoval čips se to na mastercardu ne vidi ampak na računu, ki mastercardu ni viden.

Tako da to so neumnosti.

Manu ::

FastWIND je izjavil:


Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

Tvoja medicinska dokumentacija je že v oblaku v Sloveniji. Vsaj dokumenti zadnjih približno 5 let (e-napotnice, e-recepti, e-izvidi in cepljenja).
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Mr.B ::

FastWIND je izjavil:

CaqKa je izjavil:

FastWIND je izjavil:

TESKAn je izjavil:

mtosev je izjavil:

Jaz na srečo nisem zanimiv, da bi mi prisluškovali.

Sej ni treba, da si zanimiv. Je storage tako poceni, da te bodo pohekal na zalogo. Če ne zaradi drugega pa zato, da bodo tvoje podatke prodali kaki zavarovalnici, ki ti bo potiho udarila +5%, ker boš rizičen za en algoritem nekje.


S kakšnimi podatki bi te zavarovalnica udarila +5?

Zakaj bi svojo medicinsko dokumentacijo puščal v oblaku?

recimo s podatkom, ki ga dobi od tvoje mastercard kartice in vidi, da kupuješ nadpovprečno količino čipsa.

puščal bi jo v oblaku, zato, ker bi ponavadi prišla z servisom, ki mi da boljši vpogled v moje zdravje. Ker je ponavadi še v ozadju big data in AI, ki mi daje ogromno vrednost in diagnozo o mojem zdravju, kot pa če so samo pri enem zdravniku. Tisti en zdravnik pa mi diagnozo dal zelo različno glede na to, ali je danes sonce ali dež, ali je zjutraj jedel biftek, ali pa samo prepečenec, ali pa če sta se skregala z partnerjem...
pod črto puščamo stvari v oblaku zaradi komforntosti in zaradi dodane vrednosti.
redki razmišljajo o zasebnosti in morebitni dolgoročnih posledicah, kako bi take podatke, nekoč lahko uporabljala zavarovalnic. Ki pač roko na srce, si teh podatkov že dolgo želi. Le pravni okvir jo trenutno omejuje pri tem.

Tudi če bi kupoval čips se to na mastercardu ne vidi ampak na računu, ki mastercardu ni viden.

Tako da to so neumnosti.


Res maš, dokler ziviš v pretvezi da web sit, kjer is ikal in izbral čips le tega neo poslal tudi googlu in ostalim. Tako da izvedeno plačilo, kot tako nima v kombinacijami z zugodovino plačevanja, kaj dosti vrednosti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

49106 ::

Nauči se osnov izražanja, ker te je res mučno brati. (Prav imaš, in ne res imaš)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Mr.B ::

49106 je izjavil:

Nauči se osnov izražanja, ker te je res mučno brati. (Prav imaš, in ne res imaš)

Da, ko se je potrebno ponavljati o banalnih zadevah, nekateri še vedno ž mislite, da je profiliranje na zahodu nekje na nivoju ti. serviranja reklam in spam sporočil.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

poweroff ::

Iz NSO Group so sporočili, da nimajo nobenih informacij o zadnjem vdoru in da bodo na podlagi objav v medijih preiskali dogajanje. Če bodo potrdili očitke, bodo stranko, odgovorno za vdor, odslovili in ji odrekli gostoljubnost tudi v prihodnosti.


Haha, nimajo nobenih informacij o zadnjem vdoru in bodo zadevo preiskali... pa koga to farbajo? Kakšen Tomažek Majer bi jim mogoče še verjel, ostalim je pa jasno, da vse prestrežene podatke najprej dobijo Izraelci, šele potem pa stranka, ki je NSO opremo kupila.
sudo poweroff


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tudi Apple toži NSO Group

Oddelek: Novice / Tožbe
258132 (4724) sbawe64
»

Afera NSO Group - vohunjenje vlad za aktivisti, novinarji, odvetniki

Oddelek: Problemi človeštva
81607 (1387) joze67
»

Vohunsko programje firme NSO spet buri duhove

Oddelek: Novice / Varnost
169544 (7556) ezcbd
»

Prek WhatsAppa prisluškovali več visokim uradnikom

Oddelek: Novice / Varnost
105205 (3826) matijadmin

Več podobnih tem