» »

Windows 11 izidejo 5. oktobra

Windows 11 izidejo 5. oktobra

The Windows Blog - Microsoft bo Windows 11 lansiral 5. oktobra - oziroma s tem pričel, kajti posodabljanje bo do uporabnikov vnovič prihajalo postopno in naj bi trajalo do sredine prihodnjega leta. Na štartu tudi še ne bodo na voljo Androidne aplikacije.

Ko so v Redmondu junija najavili Windows 11, so izid nedoločeno postavili nekam v jesen, a že takrat smo zaradi kopice namigov vedeli, da je najverjetnejši datum v oktobru. Včeraj so potrdili, da končna različica prispe 5. oktobra, toda kot je praksa v zadnjih generacijah operacijskega sistema, ne bo vsem na voljo na isti dan, obenem pa takrat tudi ne bo vsebovala vsega, kar so sprva najavili. Oktobra se tako brezplačne nadgradnje z desetke lahko nadejajo imetniki najnovejših naprav, nakar naj bi postopno prihajali na vrsto še tisti s starejšimi in šibkejšimi, vse do nekje sredine leta 2022. Kdaj približno bomo na vrsti, lahko poizvemo skozi funkcijo Windows Update ali prenovljeno aplikacijo PC Health Check. Prav vsi pa bomo še čakali na Androidne aplikacije v okenski trgovini, ki bodo pozneje jeseni dosegljive šele preizkuševalcem v programu Insider, kar pomeni, da bodo zmogljivost verjetno uradno lansirali v začetku prihodnjega leta.

Še beseda o poganjanju Windows 11 na starejših napravah. Pred dnevi so v Microsoftu najprej naznanili, da bo mogoče z ISO sliko OS nameščati tudi na računalnike, ki ne zadoščajo osnovnim zahtevam, le da v tem primeru ne bomo deležni podpore uporabnikom. Toda kmalu nato so v podjetju zaostrili jezik in namignili, da bodo v tem primeru "morda odtegnili" tudi posodabljanje sistema, in to nemara celo varnostne popravke. Ker točnih pojasnil niso želeli podati, gre očitno za neke sorte mehko prisilo, da bi ljudje vendarle presedlali na novejše naprave. Ob istem času so nekateri testerji tudi pričeli poročati, da jim stare naprave, na katerih teče preizkusna različica enajstice, Update skuša vrniti na desetko. V Redmondu trdijo, da je Windows 10 za te računalnike pač primernejša opcija in poudarjajo, da jih bodo posodabljali vsaj do oktobra 2025. Toda sedaj bi se res že spodobilo, da se nehajo obnašati kot zafnane najstnice in povedo, kako reči stojijo, in pika.

66 komentarjev

«
1
2

mtosev ::

Fajn. Zame bo win 11 očitno kmalu na voljo zaradi relativno novega hardware. 10900X ni še niti 2 leti star.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

ZigaZiga ::

Toda sedaj bi se res že spodobilo, da se nehajo obnašati kot zafnane najstnice in povedo, kako reči stojijo, in pika.

Hvala za tole :D
Je pa čisto res. In mislim, da se ne da tega bolje napisat.

Anney ::

Drugače pa že zdaj na preview buildu (22000.168) delajo gladko. Je pa kar drugače kot win 10 sploh vmesnik. Uporabljam par dni.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Meiniken ::

M$ že mal preveč serje z windows 11. Naj že nekdo naredi linux distro kjer bo vse delalo kot na M$-jevem OS-u. Ga ITjevci pohopsajo v sekundi :D

Ijus ::

jst jih 'mam že k'r neki časa

ps/edit: sem napisal, k' da jih 'mam že 3 leta lol. ene dva meseca pa res al' ko'k' že
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ijus ()

acookook ::

mtosev je izjavil:

Fajn. Zame bo win 11 očitno kmalu na voljo zaradi relativno novega hardware. 10900X ni še niti 2 leti star.

Še v kolko tem to misliš not napisati? 8-O

filip007 ::

Ne rabim jih, Ubuntu zadošča. Družinski prenosnik, jih pa bo dobil, bom videl kako bodo sprejeti.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Tody ::

A da bo update z novimi ikonami pravite? Res tega se vsi veselimo.

widj3098dj32 ::

Zgleda solidno ampak taskbar ter Start meni pa sta sla nekaj korakov nazaj z omejitvami ter prakticno nobeno pridobitvijo. To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.

Zgodovina sprememb…

LightBit ::

Izgleda precej bolj v Apple stilu. Se že veselim da ga ne bom namestil.

eventyrer ::

>Toda sedaj bi se res že spodobilo, da se nehajo obnašati kot zafnane najstnice in povedo, kako reči stojijo, in pika.

Saj v bistvu so že povedali.

Na vseh novih napravah bo delalo brez problema, na malo starejših bo najbrž tudi delalo (uporabnik lahko poizkusi in v primeru težav downgrada nazaj na Win10), antično starih pa načeloma ne bodo podpirali, lahko pa bodo uporabniki vseeno poizkusili namestiti in probati če dela.
Za zelo stare računalnike je na voljo Windows 10, ki ga bodo posodabljali še do leta 2025. V naslednjih 4 letih pa bo najbrž tudi ta zelo star HW zamenjan z manj starim.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zavajon ()

Jure14 ::

widj3098dj32 je izjavil:

To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.

Desni klik na opravilni vrstici
Izberi "Nastavitve opravilne vrstice"
Odskrolaj dol do "Delovanje opravilne vrstice" in klikni
Ta prva opcija je "Poravnava opravilne vrstice" in izberi iz drop downa.

Se pa strinjam, je kriminalno, da je ne moreš prestavit ob stran ali na vrh zaslona, pa da ne moreš task managerja odpret z desnim klikom, je pa res žalost.
Vsaj klik v desni vogal spodaj (pokaži namizje) so popravili. V začetnih verzijah si se moral 1 pixel levo prestavit, da je doelovalo.

PS: rezan, če si že ti mislil postavitev ob levo/desno stran zaslona navpišno?

eventyrer ::

Jure14 je izjavil:


Se pa strinjam, je kriminalno, da je ne moreš prestavit ob stran ali na vrh zaslona, pa da ne moreš task managerja odpret z desnim klikom, je pa res žalost.



Ali CTRL+ALT+DELETE in nato "open task manager" ne dela več?

Am I too old for this shit?


edit.: heh, še bolje. V Windows 11 so baje naredili to bližnico za odpiranje direktno task managerja:
Ctrl+Shift+Escape

Če ima kdo Win11 lahko proba in javi če res dela.


edit2.: o smeh, ta bližnjica deluje tudi na Windows 10. Didnt know that.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

edit3: ta bližnjica deluje tudi na Windows 7
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Sheteentz ::

Odlično, bom lahko i5-3470 uporabljal vsaj do oktobra 2025!

eventyrer ::

Machete je izjavil:

edit3: ta bližnjica deluje tudi na Windows 7


edit4: odlično.

Še malo pa pridemo do edit11 in Windows 11 bo izšel!


Moram malo prebrati če so še kaj razširili podporo linux podsistema. Ali je še vedno treba ločeno (ročno) zagnati Ubuntu podsistem ali pa je že kaj bolj integrirano?

Vidim da so neke spremembe. V Windows 11 se bodo aplikacije nameščene znotraj Ubuntu podsistema pojavile v Windows 11 start meniju in se jih bo dalo zagnati v GUI načinu direktno iz Start menija. Nevem ali mora takrat Linux podsistem biti že zagnan ali pa se avtomatično zažene ko odpreš bližnjico do aplikacije.
Sicer čisto možno je da to podpira že Win10 pa nisem nikdar opazil. Bom kasneje pogledal.

Zgodovina sprememb…

widj3098dj32 ::

Jure14 je izjavil:


PS: rezan, če si že ti mislil postavitev ob levo/desno stran zaslona navpišno?

To ja, ker na 16:9 monitorjih je to bolj ugodna pozicija.

Za Task manager so pa workaroundi, ampak nevem zakaj bi jemal vstran te moznosti, meni je to step back ne pa upgrade.

Zgodovina sprememb…

Ijus ::

app ikonese v taskbaru se dajo prestavit na levo ali na sredo. ne na četrtek. :))
na sredino no.

sam na sredini pride useless če maš mal več app ikonc. tko da ne vem kaj so hotl dosečt s tem da so dal app ikone na sredo.
edin če maš tiste od winsow default appe pa da sam to uporabljaš. al kva?
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

eventyrer ::

Ijus je izjavil:

sam na sredini pride useless če maš mal več app ikonc. tko da ne vem kaj so hotl dosečt s tem da so dal app ikone na sredo.
edin če maš tiste od winsow default appe pa da sam to uporabljaš. al kva?


Pomojem so hoteli doseči macOS način uporabe namizja. Najbrž se bo dalo priljubljene bližnjice "pin-ati" v taskbar, ostale pa se bodo tam pojavljale ob odprtju aplikacije.
Kar je....čisto kul princip. Meni je vseeno kje so ikone aplikacij.

widj3098dj32 je izjavil:

Jure14 je izjavil:


PS: rezan, če si že ti mislil postavitev ob levo/desno stran zaslona navpišno?

To ja, ker na 16:9 monitorjih je to bolj ugodna pozicija.

Za Task manager so pa workaroundi, ampak nevem zakaj bi jemal vstran te moznosti, meni je to step back ne pa upgrade.


no ja. Če ga tako pogosto uporabljaš da je zaradi tega vredno kurcat nov OS ti predlagam da si task manager označiš kot priljubljeno aplikacijo in bo itak pin-an v taskbar. Magari si še nastavi da se bo vedno odprl ob zagonu Windowsev in je to to.
:D :P

Zgodovina sprememb…

widj3098dj32 ::

To da so na sredini je verjetno kak feature za widescreen monitorje s 5k resolucijo.

eventyrer ::

widj3098dj32 je izjavil:

To da so na sredini je verjetno kak feature za widescreen monitorje s 5k resolucijo.


To je zelo uporabno če imaš 27 ali več inčni zaslon bilokakšne resolucije.

widj3098dj32 ::

eventyrer je izjavil:


no ja. Če ga tako pogosto uporabljaš da je zaradi tega vredno kurcat nov OS ti predlagam da si task manager označiš kot priljubljeno aplikacijo in bo itak pin-an v taskbar.

Gre se za operacijo, ki jo naredis podzavestno, se vedno pa niso podali razloga zakaj so te zadeve odstranili. No moje predvidevanje je, da bi "poglupili" vmesnik, da nebo kak frisen consoomer "zmeden".

Ful retard pa ne rabis it, sej ce ljubis big daddy MS, ni pac treba pozret vsega dreka, ki ti ga servira.

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

widj3098dj32 je izjavil:

eventyrer je izjavil:


no ja. Če ga tako pogosto uporabljaš da je zaradi tega vredno kurcat nov OS ti predlagam da si task manager označiš kot priljubljeno aplikacijo in bo itak pin-an v taskbar.

Gre se za operacijo, ki jo naredis podzavestno, se vedno pa niso podali razloga zakaj so te zadeve odstranili. No moje predvidevanje je, da bi "poglupili" vmesnik, da nebo kak frisen consoomer "zmeden".

Ful retard pa ne rabis it, sej ce ljubis big daddy MS, ni pac treba pozret vsega dreka, ki ti ga servira.


To so naredili zato ker ponovno programirajo taskbar in pač tega featerja niso še dodali.

rofl no.

Ljubi boh, počakaj malo pa boš dobil nazaj ta ubogi desni klik.

widj3098dj32 je izjavil:


Ful retard pa ne rabis it, sej ce ljubis big daddy MS, ni pac treba pozret vsega dreka, ki ti ga servira.


nope, sem fully blown linux guy. Imam pa tudi Windowse na enem od PCjev ja. Ker me ne briga nevem kako zelo kater OS laufam (dokler mi ta OS omogoča čisto normalno delo za službo..za domačo rabo je pa res 100% vseeno kater OS imaš).

Zgodovina sprememb…

Ijus ::

no ja no. če maš wide ekran ali večje resolucijski ekran pol je načeloma okey.
meni ne pride prav ker imam laptopa s fhd.

problem so une male ikonce na desni spodaj v taksbaru. k se jih s časoma nabere.
sej se jih da skrivat. sam jaz mam rad da so vidne.

tko da summa met oboje na fhd je mal šitka.

... a danes gre ves svet v mobilnost - torej laptopi pa tablice pa to. al kaj?
Corpse & Mrhovina & Jožica, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

zavajon ::

eventyrer je izjavil:

naslednjih 4 letih pa bo najbrž tudi ta zelo star HW zamenjan z manj starim.


Kaj pa, če bo ta zelo star HW takrat še delal? Aja, mora biti rast BDP-ja, pa treba je izkopati še malo litija, pa še malo napolniti smetišče.

eventyrer ::

zavajon je izjavil:

eventyrer je izjavil:

naslednjih 4 letih pa bo najbrž tudi ta zelo star HW zamenjan z manj starim.


Kaj pa, če bo ta zelo star HW takrat še delal? Aja, mora biti rast BDP-ja, pa treba je izkopati še malo litija, pa še malo napolniti smetišče.


Ubuntu, če ti bo to res tak problem predstavljal takrat. Sicer sem mnenja da se zdaj samo pizdiš iz principa in ne zato ker bi tak problem imel. Ker je popularno hejtat MS.

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Ta verzija verjetno ne bo več brezplačna kot je bil Windows 10 za lastnike 7 in 8.x, ali?

LightBit je izjavil:

Izgleda precej bolj v Apple stilu. Se že veselim da ga ne bom namestil.


Jaz čakam tudi na konkurenco, da bodo predstavili macOS Monterey. Upam, da bo imel manj hroščev v primeravi z Big Surom.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Matwic ::

opeter je izjavil:

Ta verzija verjetno ne bo več brezplačna kot je bil Windows 10 za lastnike 7 in 8.x, ali?

Bo na voljo brezplačen upgrade, enako kot je bilo iz 8 na 10. Bo pa ta update se ponudil samodejno po korakih, zna biti še mesece preden ga bodo dobile vse ustrezne naprave. Sem pa prepričan, da tako kot pri 10tki, da bo opcija, da ročno sprožiš posodobitev (verjetno tudi na napravah, ki ne ustrezajo popolnoma hardware zahtevam).

Definitivno pa jaz počakam vsaj pol leta, če ne več, da se odpravijo vsi začetni hrošči. In če gladam novi uporabniški vmesnik (na podlagi beta videov) je praktično kot Android oz. MacOS, tako da to tudi predvidevam, da bo dodelano v roku leta (da bodo dodali možnosti dodatne customizacije za napredne uporabnike).

Tako ali tako pa ima Win 10 podporo do 2025 in tudi plani so, da bo dobil praktično vse nove funkcije iz 11. Nikamor se ne mudi z upgradom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matwic ()

simnov ::

Imam že nekaj časa edina stvar ,ki mi je moteča tisti desni klik.

Zimonem ::

Ko bodo aplikacije zahtevale kake w11 specifične apije. bomo pa menjal. Do takrat je čas za beta testerje.

Matwic ::

simnov je izjavil:

Imam že nekaj časa edina stvar, ki mi je moteča tisti desni klik.

Tako je, desni klik (čisto vse stvari, ki bi bile priročne na desnem kliku so zdaj oddaljene še en klik več). Prisilno grupiranje odprtih programov v taskbaru (in če se ne motim, tudi ni več podpore za neskrčene odprte programe v taksbaru, zdaj kolikor vem so samo ikone?). Start vrstica prisilno na dnu zaslona (to je sicer moja preferenca, ampak vseeno wtf).

Ne uporabniški vmesnik mi je videti še zelo globoko v beta fazi. Ne bom se čudil, če bo kmalu na voljo 11.1, kot je bilo z 8.1.

eventyrer ::

Matwic je izjavil:


Ne uporabniški vmesnik mi je videti še zelo globoko v beta fazi. Ne bom se čudil, če bo kmalu na voljo 11.1, kot je bilo z 8.1.


Te težave pa microsoft kar močno pestijo ja. Preveč iščejo nek dober uporabniški vmesnik in ga spreminjajo in na trg lansirajo nedodelane različice ki jih je naknadno treba še prilagajat.

svecka ::

windows 11 še ena polomija ala Vista, WinMe, Win8,... naj najprej urihtajo update sistem, ne da izdajajo ven update za windows ,ki ti sformatira trdi disk ai popolnoma onesposobi zagon računalnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svecka ()

WizzardOfOZ ::

widj3098dj32 je izjavil:

Zgleda solidno ampak taskbar ter Start meni pa sta sla nekaj korakov nazaj z omejitvami ter prakticno nobeno pridobitvijo. To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.


Kako ne? Jaz ga ima prestavljenega na levo stran, kot v W10.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

eventyrer ::

svecka je izjavil:

windows 11 še ena polomija ala Vista, WinMe, Win8,... naj najprej urihtajo update sistem, ne da izdajajo ven update za windows ,ki ti sformatira trdi disk ai popolnoma onesposobi zagon računalnika.


ali se to dejnasko dogaja pri upgradu na win11 ali pa si izmišljuješ neumnosti?

Machete ::

Win 7 je bila kar dobra perfekcija. Res da nisi mogel premetavati in pripenjati oken in desktopow tako prosto (kar itak uproablja pomoje redek). Win7 (uporabniški vmesnik) je kot sponka za papir, so poiskusi, ampak stvar je dosegla optimalno obliko in se težko še izboljša. Ja saj vem rant rant starega milenijca, samo tako se mi še vedno zdi, saj mi je win10 še vedno dokaj neintiutiven. Nikoli ne najdem ničesar iz prve, zato sem si celo neke bližnjice do določenih nastavitev moral dat na desktop. In govorim a povprečnega uporabnika, ki ne uporablja naprednih funkcij osa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

widj3098dj32 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

Zgleda solidno ampak taskbar ter Start meni pa sta sla nekaj korakov nazaj z omejitvami ter prakticno nobeno pridobitvijo. To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.


Kako ne? Jaz ga ima prestavljenega na levo stran, kot v W10.

Taskbar na levi strani kot v Ubuntu, ne ikone taskbara prestavljene na levo stran.

WizzardOfOZ ::

widj3098dj32 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

Zgleda solidno ampak taskbar ter Start meni pa sta sla nekaj korakov nazaj z omejitvami ter prakticno nobeno pridobitvijo. To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.


Kako ne? Jaz ga ima prestavljenega na levo stran, kot v W10.

Taskbar na levi strani kot v Ubuntu, ne ikone taskbara prestavljene na levo stran.



HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StuckRects3.
settings -> Spremeni peti znak iz 03 v 01.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Matwic ::

WizzardOfOZ je izjavil:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StuckRects3.
settings -> Spremeni peti znak iz 03 v 01.

Kot pravim, stvar je še konkretno beta. Bodo to do 5. oktobra uredili? Mogoče, verjetno pa ne. Pač taka enostavna stvar se nima kaj skrivati v nekih obskurnih nizih registra.

FireSnake ::

mtosev je izjavil:

Fajn. Zame bo win 11 očitno kmalu na voljo zaradi relativno novega hardware. 10900X ni še niti 2 leti star.


Kaj boš lahko naredil bolje/hitreje/bolj učinkovito?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

LightBit ::

WizzardOfOZ je izjavil:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StuckRects3.
settings -> Spremeni peti znak iz 03 v 01.

:))

FireSnake ::

eventyrer je izjavil:

V naslednjih 4 letih pa bo najbrž tudi ta zelo star HW zamenjan z manj starim.

Dvomim. Tam, kjer zadeve laufajo se načeloma ne nadgrajuje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

eventyrer ::

FireSnake je izjavil:

eventyrer je izjavil:

V naslednjih 4 letih pa bo najbrž tudi ta zelo star HW zamenjan z manj starim.

Dvomim. Tam, kjer zadeve laufajo se načeloma ne nadgrajuje.


Extended podpora za poslovno rabo je zaenkrat do leta 2029.
Enterprise and IoT Enterprise LTSB/LTSC editions
Long-Term Servicing Channel (LTSC)
Extended support end date
2029-01-09

Vir:
https://docs.microsoft.com/en-us/window...


Če pa za problematične poslovne namene namestite licenco za domačo ali zgolj pisarniško rabo pa je pač do 2025 ja.



Trditi da bo nek hardware ki je že danes smatran kot star še laufal čez 8 let zato da se lahko prepiramo o Microsoftovi odločitvi da prekinejo support takrat je pa malo neresno.

Zgodovina sprememb…

widj3098dj32 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

Zgleda solidno ampak taskbar ter Start meni pa sta sla nekaj korakov nazaj z omejitvami ter prakticno nobeno pridobitvijo. To da ga pa ni mozno prestavit na levo ali desno je pa kriminalno.


Kako ne? Jaz ga ima prestavljenega na levo stran, kot v W10.

Taskbar na levi strani kot v Ubuntu, ne ikone taskbara prestavljene na levo stran.



HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StuckRects3.
settings -> Spremeni peti znak iz 03 v 01.

Mnja to sem videl ter probal, samo je rasfukalo ikone. Trenutno testiram Windows 11 v VM.

Oberyn ::

Machete je izjavil:

Win 7 je bila kar dobra perfekcija. Res da nisi mogel premetavati in pripenjati oken in desktopow tako prosto (kar itak uproablja pomoje redek). Win7 (uporabniški vmesnik) je kot sponka za papir, so poiskusi, ampak stvar je dosegla optimalno obliko in se težko še izboljša. Ja saj vem rant rant starega milenijca, samo tako se mi še vedno zdi, saj mi je win10 še vedno dokaj neintiutiven. Nikoli ne najdem ničesar iz prve, zato sem si celo neke bližnjice do določenih nastavitev moral dat na desktop. In govorim a povprečnega uporabnika, ki ne uporablja naprednih funkcij osa.

Programi kot 7+ Taskbar Tweaker, Ultimate Windows Tweaker in Classic Shell ti desktop zelo približajo win 7 in vsi omenjeni delajo brezhibno na 10. Shutup10 in skripta Tron uredita tudi nekatere druge invazivne izpade desetke. Tako da potem ko jo malo udomačiš, je desetka čist kul. Upam da bodo vse omenjeno razvili tudi za enajstko.

Maximus ::

Oberyn je izjavil:

Machete je izjavil:

Win 7 je bila kar dobra perfekcija. Res da nisi mogel premetavati in pripenjati oken in desktopow tako prosto (kar itak uproablja pomoje redek). Win7 (uporabniški vmesnik) je kot sponka za papir, so poiskusi, ampak stvar je dosegla optimalno obliko in se težko še izboljša. Ja saj vem rant rant starega milenijca, samo tako se mi še vedno zdi, saj mi je win10 še vedno dokaj neintiutiven. Nikoli ne najdem ničesar iz prve, zato sem si celo neke bližnjice do določenih nastavitev moral dat na desktop. In govorim a povprečnega uporabnika, ki ne uporablja naprednih funkcij osa.

Programi kot 7+ Taskbar Tweaker, Ultimate Windows Tweaker in Classic Shell ti desktop zelo približajo win 7 in vsi omenjeni delajo brezhibno na 10. Shutup10 in skripta Tron uredita tudi nekatere druge invazivne izpade desetke. Tako da potem ko jo malo udomačiš, je desetka čist kul. Upam da bodo vse omenjeno razvili tudi za enajstko.


Zakaj bi moral met 3rd party programe, da bi zadeva bila uporabna? Potem imaš težavo, da moraš OS in še program vzdrževat in upaš da bo vse skupaj vredu delovalo.

Ali ne bi bilo bolj smiselno, da imaš možnost vklopa enega izmed namizij oz. delovanj desktopa znotraj osnovnega OS-a.

Vuli ::

ponavadi se vsaka 2. verzija windowsa prime.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

filip007 ::

Mislim, da se jim ne gre za večji tržni delež, zdaj so se spravili na Linux in delno Apple.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

LightBit ::

Meni se zdi bolj da želijo povečati prodajo strojne opreme. Facelift da upravičijo novo verzijo, ker 10 itak dobiva funkcionalne posodobitve.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

[Windows 11] Debate, vprašanja in težave (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Operacijski sistemi
1068175787 (165) k4vz0024
»

Windows 11 izidejo 5. oktobra (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6619975 (14503) KTr1sk
»

Windowse 11 bo mogoče ročno namestiti tudi na starejše naprave

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
3613737 (9434) mtosev
»

Windows: po desetki vendarle enajstica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
10732472 (23698) MrStein
»

Microsoft predstavil osvežitve družine Surface, vključno z novimi slušalkami in Andro

Oddelek: Novice / Ostale najave
2413126 (11235) Mavrik

Več podobnih tem