Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Novi Applov sistem zablokira stare macbooke pro (2013, 2014)
freetard ::
Meni na Windows 10 še ni nikoli brickalo sistema. Sem pa doživel bsod pri upgradu samo mi je pol napisalo reverting changes made to your computer, rebootal je in Windows je seveda delal. Čez par dni je update bil upgrade uspešen.
Men sta bla pa dva laptopa v bootloopu vsaj ene 2 dni ob W10 updateih...na enga sem potem dal Mint in zadeva brez enga problema laufa že 3 leta.
NejcSSD ::
Macbook Air MID 2013 dela bp
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti
klinker ::
Je pa zanimivo videt, kako ti prav prihaja ob tej novici in prav cvetis od skodozeljnosti ter sovrastvu do nekega branda....kr bolano v glavo ce ne mene vprasas
...
Itak da ne, samo enim se fuzla, ko vidijo jabuk na neki napravi
Ne.
Apple naprave so čisto v redu. Mimogrede, Mace sem včasih tudi fizično šraufal (nadgradnje, popravila), naredil sem si virtualko z MacOS, MacOS kar poznam... in točno vem kje so te naprave v redu in kje ne.
Problem so - ste - verniki. Te pa z veseljem provociram.
Ko sem recimo nekajkrat spraševal kako rešit kakšno težavo, so me Apple verniki napadali, da napake ni, da sem si jo izmislil, itd. (In to se ni dogajalo samo meni). Ljudje, ki naletijo na kakšen problem pri Appli morajo dokazovati, da je težava resnična (z zaslonskimi posnetki, itd.). In še potem jih fanboyi obtožujejo, da lažejo... na koncu pa ti celo rečejo "da pač Applove naprave niso zate" (se pravi je problem v tebi).
No, tokratni zajeb je pa tako fenomenalen, da se ga ne da zanikati. Čeprav nekateri to celo skušajo, kar sem opisal na začetku.
In tukaj pa priznam, vas fanboye z veseljem mrcvarim.
Pa ne iz hudobije. Zgolj zato, da bi mogoče komu začeli delati možgani.
Ce komu tu ne delajo mozgani, si to edino ti. Kje sem jst kaj zanikal? Od Apple-a nimam ene stvari, razen OS-a v dual bootu zaradi Logic-a in me oznacujes za fanboja aja, imam tudi win in linux, vsak za svoje namene, fon pa androida od ever, razen 1x sem imel ajfona cele 3-4 mesece.
Ne rabis ti meni razlagat kaj je ok in kaj ni, ker sravfam vse zivo in vse zivo ima svoje faile. Nenazadnje ravno z winsi najboljse sluzim, saj z vsako vecjo posodobitvijo dobim par racunalnikov za postimat, do win 8.1 je bla pa res revscina s tem, 10ka pa je top za moj zep, z Apple-i in hackintoshi pa bolj slabo sluzim, ker overall delajo u nulo in jih dobim k vecjem za kako nadgradnjo ali vecjo posodobitev OSa na hackintoshu
Najhujsi psihoti ste lih taki, ki ostale oznacujete za fanboje in ob nekem failu nekega branda imate trdega, ker se vam ob babi verjetno niti ne dvigne vec, ko ste tako zaplankani na dolocene brande, oz. proti dolocenim brandom.
Zrelo za psihjatra
::
Master_Yoda je izjavil:
Če prav razumem, ti je nadgradnja Opensuseta sesula računalnik do stopnje, da se ga ni več dalo zbootat niti iz zunanjega medija, niti se ni dalo do podatkov?
Ja, potem je OpenSuse definitivno šalbajzerski izdelek.
Mislim da je spregledal to v novici, da update masine totalno brickne. Ali pa ignorira ta fact.
Moj namen je bil povdariti, da se zajeb lahko pripeti komurkoli. In en zajeb še ne pomeni, da je cel izdelek ali brand zanič. Razlika je samo v tem, da resne firme priznajo zajeb in ga odpravijo, neresne ga ignorirajo. Je pa zadeva iz novice sila neprijetna.
bbbbbb2015 ::
je izjavil:
Master_Yoda je izjavil:
Če prav razumem, ti je nadgradnja Opensuseta sesula računalnik do stopnje, da se ga ni več dalo zbootat niti iz zunanjega medija, niti se ni dalo do podatkov?
Ja, potem je OpenSuse definitivno šalbajzerski izdelek.
Mislim da je spregledal to v novici, da update masine totalno brickne. Ali pa ignorira ta fact.
Moj namen je bil povdariti, da se zajeb lahko pripeti komurkoli. In en zajeb še ne pomeni, da je cel izdelek ali brand zanič. Razlika je samo v tem, da resne firme priznajo zajeb in ga odpravijo, neresne ga ignorirajo. Je pa zadeva iz novice sila neprijetna.
Se strinjam in sploh bo zanimivo, kako bo to Apple poservisiral. Bral sem novico, da so imeli neke defektne tipkovnice, niso to hoteli priznati dolgo časa, no na koncu so naredili recall. Je pa trajalo. Tukaj je defekt očiten.
pirlo ::
je izjavil:
Master_Yoda je izjavil:
Če prav razumem, ti je nadgradnja Opensuseta sesula računalnik do stopnje, da se ga ni več dalo zbootat niti iz zunanjega medija, niti se ni dalo do podatkov?
Ja, potem je OpenSuse definitivno šalbajzerski izdelek.
Mislim da je spregledal to v novici, da update masine totalno brickne. Ali pa ignorira ta fact.
Moj namen je bil povdariti, da se zajeb lahko pripeti komurkoli. In en zajeb še ne pomeni, da je cel izdelek ali brand zanič. Razlika je samo v tem, da resne firme priznajo zajeb in ga odpravijo, neresne ga ignorirajo. Je pa zadeva iz novice sila neprijetna.
Vedno več je teh zajebov. Včasih jih res ni bilo ko so imeli malo naprav. Zdaj pa se jim vidi da vsak večji update rabi par posodobitev da začne vredu delat. Da ne govorimo še klko softwarea so dodatno breaknili ob zadnjih 3 releasih. Zdaj pa ko bodo še začeli z arm mešat bo pa verjetno še večji kaos. Lepo se čuje da vse naprave isti dan dobijo posodobitev, ampak to je strel v koleno, ko pride do podobnih problemov. Morali bodo po poti Win in Androida s počasnejšim rolloutom in backup A/B particijami da se izvede recovery nazaj ob failu.... tudi rezervni BIOS (EFI) jim ne bi škodil, kot ga ma večina matičnih.
bbbbbb2015 ::
je izjavil:
Master_Yoda je izjavil:
Če prav razumem, ti je nadgradnja Opensuseta sesula računalnik do stopnje, da se ga ni več dalo zbootat niti iz zunanjega medija, niti se ni dalo do podatkov?
Ja, potem je OpenSuse definitivno šalbajzerski izdelek.
Mislim da je spregledal to v novici, da update masine totalno brickne. Ali pa ignorira ta fact.
Moj namen je bil povdariti, da se zajeb lahko pripeti komurkoli. In en zajeb še ne pomeni, da je cel izdelek ali brand zanič. Razlika je samo v tem, da resne firme priznajo zajeb in ga odpravijo, neresne ga ignorirajo. Je pa zadeva iz novice sila neprijetna.
Vedno več je teh zajebov. Včasih jih res ni bilo ko so imeli malo naprav. Zdaj pa se jim vidi da vsak večji update rabi par posodobitev da začne vredu delat. Da ne govorimo še klko softwarea so dodatno breaknili ob zadnjih 3 releasih. Zdaj pa ko bodo še začeli z arm mešat bo pa verjetno še večji kaos. Lepo se čuje da vse naprave isti dan dobijo posodobitev, ampak to je strel v koleno, ko pride do podobnih problemov. Morali bodo po poti Win in Androida s počasnejšim rolloutom in backup A/B particijami da se izvede recovery nazaj ob failu.... tudi rezervni BIOS (EFI) jim ne bi škodil, kot ga ma večina matičnih.
Svojčas sem reševal en zajeb na laptopu, ko je laptop crknil med upgradom BIOSa. Kaj točno je bilo, se ne spomnim, mislim, da je bila baterija čist zanič. Mislim, da je bil ASUSov.Takrat so bila navodila, da je imel laptop CD-ROM in če si zapekel rescue CD-ROM z eno posebnim imenom BIOSa, je shadow kopija BIOSa pobrala ta bios, ga zapekla, se rebootala in je bil laptop spet nazaj.
pirlo ::
Rias Gremory je izjavil:
Za premium ceno bi pričakoval premium izkušnjo.
Tole s premium ceno je že znucano kot klošarjeve nogavice, ko primerljive konkurenčne naprave že nekaj časa niso nič cenejše.
No ja, imaš drage Win laptope, ampak ogromno enako kvalitetnih v rangu od 1000-2000e, medtem ko je 15" mbp 2500+
Rias Gremory ::
@Furbo
Glede cene imaš mogoče prav, ne spremljam trga prenosnikov.
Sorči, ker za Apple naprave trobi folk "just werks" in potem dobiš brick po posodobitvi? Saj verjamem, da bojo uredil in vse samo, kje je pa QA hudiča?
Glede na ceno bi morala biti podpora za ta pripetljaj v smislu, da ti pošljejo nadomestni Macbook ali pa pride na dom serviser in uredi zadevo (kar nekako dvomim na trenutno situacijo).
Glede cene imaš mogoče prav, ne spremljam trga prenosnikov.
Sorči, ker za Apple naprave trobi folk "just werks" in potem dobiš brick po posodobitvi? Saj verjamem, da bojo uredil in vse samo, kje je pa QA hudiča?
Glede na ceno bi morala biti podpora za ta pripetljaj v smislu, da ti pošljejo nadomestni Macbook ali pa pride na dom serviser in uredi zadevo (kar nekako dvomim na trenutno situacijo).
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
hr_natakar ::
Ocitno je apple postal odgriznjeno jabolko. No, sej logotip ima tudi tak. Kot da del jabolka manjka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hr_natakar ()
klinker ::
Rias Gremory je izjavil:
@Furbo
Glede cene imaš mogoče prav, ne spremljam trga prenosnikov.
Sorči, ker za Apple naprave trobi folk "just werks" in potem dobiš brick po posodobitvi? Saj verjamem, da bojo uredil in vse samo, kje je pa QA hudiča?
Glede na ceno bi morala biti podpora za ta pripetljaj v smislu, da ti pošljejo nadomestni Macbook ali pa pride na dom serviser in uredi zadevo (kar nekako dvomim na trenutno situacijo).
Pises pa, kot da je to pri njih stalnica. Stalnica je pa dejansko "just it works", obcasno se jim pa zagodi, ja. Pri ostalih je pa bolj obratno.
Je pa res kot je nekdo prej napisal...nobene vecje posodobitve se ne nalaga takoj. Jst se tega drzim in tudi svojim strankam tako svetujem. Enako pri nakupih novih naprav. Danes se vse neki na hitro stanca in so zacetni glitchi ze stalnica pri vseh. Treba vedno pocakat nekaj casa, da se bodisi SW, bodisi proizvodnja dodela. Tu ni izjem pri prav nobenem brandu vec.
FastWIND ::
Rias Gremory je izjavil:
@Furbo
Glede cene imaš mogoče prav, ne spremljam trga prenosnikov.
Sorči, ker za Apple naprave trobi folk "just werks" in potem dobiš brick po posodobitvi? Saj verjamem, da bojo uredil in vse samo, kje je pa QA hudiča?
Glede na ceno bi morala biti podpora za ta pripetljaj v smislu, da ti pošljejo nadomestni Macbook ali pa pride na dom serviser in uredi zadevo (kar nekako dvomim na trenutno situacijo).
Pises pa, kot da je to pri njih stalnica. Stalnica je pa dejansko "just it works", obcasno se jim pa zagodi, ja. Pri ostalih je pa bolj obratno.
Je pa res kot je nekdo prej napisal...nobene vecje posodobitve se ne nalaga takoj. Jst se tega drzim in tudi svojim strankam tako svetujem. Enako pri nakupih novih naprav. Danes se vse neki na hitro stanca in so zacetni glitchi ze stalnica pri vseh. Treba vedno pocakat nekaj casa, da se bodisi SW, bodisi proizvodnja dodela. Tu ni izjem pri prav nobenem brandu vec.
Tako razmišljajo modri ljudj. Sploh v teh časih vsesplošnega hitenja. Tudi avtomobila se ne splača kupit med prvimi kupci. Lepo počakaš kakšnega pol leta, da popravijo kar so zajebali in da dobijo povratne informacije dejanskih uporabnikov in potem lepo kupiš popravljene verzije..
poweroff ::
Pises pa, kot da je to pri njih stalnica. Stalnica je pa dejansko "just it works", obcasno se jim pa zagodi, ja. Pri ostalih je pa bolj obratno.
In ti nisi Apple vernik?
Appla sem uporabljal mnogo let. In ne, ni občasno. Je pa res, da je delal včasih Apple večinoma brez težav, ostali pa so imeli same probleme... že na ravni hardwera. Ampak v letu 2020 je tudi pri ostalih večinoma "it just works".
sudo poweroff
c3p0 ::
OK, obstaja možnost, da se matično ploščo priklopi nekam ali odlota čip in ga priklopi na programator... ampak to lahko naredijo samo na servis, uporabnik ne more. Poleg tega tudi vsak "navaden" servis tega ne more narediti.
Če se navežem na debato, ki sem jo imel z enim Apple fanom... trdil je, da je Appl sicer res "nekoliko dražji", ampak v zameno pa stvari kar delajo (kupim prenosnik in takoj lahko začnem pisat), Apple ti ne sledi, itd. pa tudi lepo je dizajniran. Pa tudi stare naprave dobivajo redne posodobitve.
Se strinjam. Ta udobnost odtehta, da stvari kar delajo in vse navedeno vsekakor odtehta višjo ceno.
Ni problema. Ne spoznam se toliko na Apple arhitekturo, ampak verjamem, da je nek bootloader zapečen v ROM in se da vseeno rešit mašino, mogoče preko USB.
Če ne, pa je to še en fail Appla: "oops, we unintentionally obsoleted your old HW, but you can always buy a new one at our Apple Stores worldwide". Rossman bo gotovo kaj dobrega povedal na temo, ali pa je že, moram preverit.
Najbolj zanimivo pri teh OS X vs. WIN debatah je to, da vas dosti komentira, ki nikoli niste poskusili OS x ali Win ( teh je najbrž precej manj). Mi, ki delamo desetletja ali določen čas na enem ali na drugem sistemu oz. ne obeh hkrati smo najbrž tisti, ki najbolj kompetentno sodimo ali ?
Doma imam trenutno MBP, na polici en star Air, v žepu Android flagshipa, v kleti Linux server in ob mizi Win10 kišto, strojno najbolj močno od vseh naštetih. Zdaj pa ne vem ali sem hater ali fanboy in ne vem česa točno. Vse ima svoje prednosti. Morda rabim kake pilule.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
poweroff ::
No, jaz sem pa na firmi skrbel za en Mac server in 12 "navadnih" Macov (stacionarni in prenosniki), poznam seveda tudi Windowse, Linux strežnikov, ki jih vzdržujem sploh ne štejem, Linux pa dnevno uporabljam tudi na namizju (kar ti da drug vpogled v Linux, kot samo vzdrževanje Linux serverjev). Tako da vsaj iz uporabniškega stališča že lahko rečem, da malo poznam kako kakšen sistem izgleda. In katere pomanjkljivosti ima.
sudo poweroff
Xserces ::
Pises pa, kot da je to pri njih stalnica. Stalnica je pa dejansko "just it works", obcasno se jim pa zagodi, ja. Pri ostalih je pa bolj obratno.
WTF haha... ti si prilezel iz luknje in mislis da je leto 1995?
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Rias Gremory ::
Mah okej bom nehu "hejtat".
Še zmeraj pa menim, da bi bilo lepo da se višja cena produkta pozna tudi pri boljši podpori pri napakah (ne samo tej).
V smislu, da prideš v njihovo trgovino s tako (ali podobno) napako in odideš z novo ali nadomestno napravo.
Pa lep dan želim vsem!
Še zmeraj pa menim, da bi bilo lepo da se višja cena produkta pozna tudi pri boljši podpori pri napakah (ne samo tej).
V smislu, da prideš v njihovo trgovino s tako (ali podobno) napako in odideš z novo ali nadomestno napravo.
Pa lep dan želim vsem!
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
mtosev ::
Se je Apple že uradno odzval? Me zanima kaj bodo rekli.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Sparrow ::
Sam uporabljam Macbooke odkar sem ga prvič v roke prijel 2014. Zame najboljša izbira laptopa, ker dam rajši nekaj 100€ več in se čimmanj ukvarjam s nastavitvami in setupom. Po mojih izkušnjah glede na ostale OS-e daleč najmanj dela z vzdrževanjem. In "it just works" je čisto na mestu.
Po drugi strani je pa tudi res da če karkoli crkne ali se Apple odloči naresti tvoj laptop obsolete imaš pa zavezane roke in greš lahko samo v nakup novega. Moja (če se trudim objektivna ocena) lastništva Apple prenosnika:
+ najmanj dela z OSX konfiguracijo in nastavitvami. Ista firma dela hardware + software in se opazi
+ zelo dober build quality. ( sicer od leta 2016 - 2019 z crap tipkovnicami) + super baterija
- katastrofalna popravljivost. T2 čip in preverjanje harware komponent, kontrola supply chain-a da se ne da dobiti nadomestnih delov. Trud da se 3rd party serviserje uniči.
- drag ownership in zamenjal ga boš ko se Apple tako odloči.
Po mojem mnenju so Applovi računalniki super izbira za ljudi ki so priravljeni drago plačati to da se je treba minimalno ukvarjati z delovanjem računalnika in maksimalno z vsebino ne njem. Sam sem tudi programer in sem že različne linux distribucije in Windows mašine uporabljal, samo na računalniku osebno rajši služim denar kot pa se ukvarjam z kompatibilnostjo komponent in pripravo okolja za delo.
Vsakemu svoje... je pa definitivno tole fail Apple-a če ne bo reimbusal ljudi katerim je bricknil mašine.
Pa Matthai vidi se ti da si visoko čustveno investiran v debato. Običajno ne sledim veliko komentarjem ampak zgleda iz mojega zornega kota kot da imaš veliko starih ran iz preteklih debat o Apple-u. Pomojem je dokaj nepotrebno in nekonstruktivno metat okrog labele "apple fanboy" in "apple vernik" ker so žaljive do sogovornika in ne morejo rezultirat v nič drugega kot destruktivno debato.
Moje mnenje pa je, da se napake dogajajo. In ni popolnoma nič nenavadnega da se zgodi da upgrade brickne mašino. Fckup pa bo če ne bodo svoje napake popravili ali finančno nadomestili.
Po drugi strani je pa tudi res da če karkoli crkne ali se Apple odloči naresti tvoj laptop obsolete imaš pa zavezane roke in greš lahko samo v nakup novega. Moja (če se trudim objektivna ocena) lastništva Apple prenosnika:
+ najmanj dela z OSX konfiguracijo in nastavitvami. Ista firma dela hardware + software in se opazi
+ zelo dober build quality. ( sicer od leta 2016 - 2019 z crap tipkovnicami) + super baterija
- katastrofalna popravljivost. T2 čip in preverjanje harware komponent, kontrola supply chain-a da se ne da dobiti nadomestnih delov. Trud da se 3rd party serviserje uniči.
- drag ownership in zamenjal ga boš ko se Apple tako odloči.
Po mojem mnenju so Applovi računalniki super izbira za ljudi ki so priravljeni drago plačati to da se je treba minimalno ukvarjati z delovanjem računalnika in maksimalno z vsebino ne njem. Sam sem tudi programer in sem že različne linux distribucije in Windows mašine uporabljal, samo na računalniku osebno rajši služim denar kot pa se ukvarjam z kompatibilnostjo komponent in pripravo okolja za delo.
Vsakemu svoje... je pa definitivno tole fail Apple-a če ne bo reimbusal ljudi katerim je bricknil mašine.
Pa Matthai vidi se ti da si visoko čustveno investiran v debato. Običajno ne sledim veliko komentarjem ampak zgleda iz mojega zornega kota kot da imaš veliko starih ran iz preteklih debat o Apple-u. Pomojem je dokaj nepotrebno in nekonstruktivno metat okrog labele "apple fanboy" in "apple vernik" ker so žaljive do sogovornika in ne morejo rezultirat v nič drugega kot destruktivno debato.
Moje mnenje pa je, da se napake dogajajo. In ni popolnoma nič nenavadnega da se zgodi da upgrade brickne mašino. Fckup pa bo če ne bodo svoje napake popravili ali finančno nadomestili.
shadeX ::
Pa Matthai vidi se ti da si visoko čustveno investiran v debato.
Jap, še eden ki v debato ne prispeva vrednih informacij (Sploh v Apple temah se rad pogosto pojavlja). Vsekakor raje vidim da svoje frustracije spušča na Applove izdelke kakor na koga doma. Sem se že naučil da njegove poste preskočim.
- drag ownership in zamenjal ga boš ko se Apple tako odloči.
Se moram s tem strinjat. V kratkem bom tud svojega moral menjat, ker BigSur ne gre naložiti na njega in tako bo nemogoče gor furat najnovejši XCode. Ampak ok, zadevo uporabljam v poslovne namene tako da je to pač nujno zlo oz. vložek v "posel", ampak mislim da sem dober še za kakšno leto (sploh preden popolnoma preprečijo trenutni verziji XCoda nalaganje aplikacij na Store).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Sparrow ::
Točno to se je tudi meni zgodilo že 2x. XCode-a se ni dalo update-at ker si moral OS update-at. OS-a se pa ni dalo update-at ker je bil hardware prestar. Zanimivo v enem od teh dveh primerov, je Beta verzija tistega XCode-a normalno delala na moji mašini. Ob release-u je bila pa mašina obsolete. Čisti planned obsoleteness.
Invictus ::
če delaš kot XCode developer, si pa že lahko privoščiš enega Mac Minija...
Saj najbrž ni predrag... Drugače delaš prepoceni...
Saj najbrž ni predrag... Drugače delaš prepoceni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Sparrow ::
8 let nazaj sem potreboval x-code za buildanje Unity3D engine based IOS špila, katerega sem sam fundal. In bil sem broke AF.
Eni uporabljajo X-code tudi za štartanje svojega garažnega startupa in takrat vsak dolar šteje. Nov Mac je lahko letna letna zaloga poceni hrane.
Eni uporabljajo X-code tudi za štartanje svojega garažnega startupa in takrat vsak dolar šteje. Nov Mac je lahko letna letna zaloga poceni hrane.
techfreak :) ::
Ponavadi je tudi na nepodprte modele mozno se namestiti kaksno verzijo ali dve macOS-a. Imas na internetu neke patcherje namestitvenega paketa. Sicer mozno da kaj taksnega pri verziji 11 ni mogoce, ampak pri prejsnjih 10.x je naceloma slo.
shadeX ::
Sigurno se da. Še več, OSX lahko kar na virtualko naložiš in od tam furaš svoj digitalni posel.
Ampak .. V tem primeru Apple bo že vedel a si ti build na app store naložil iz virtualke alpa hekanega maca, kar je proti njihovim TOS.
In še preden se obrneš si lahko ob dev. Račun tako da hekanja ne priporočam.
Tbh je vstopna točka za development enostavnejša kot pa odpret nek vaški bar (v finančnem smislu). Kdor je resen mu ne bo težko delat in kupit nekega minija z eno plačo, kjer je potem dober za najmanj 8 let (toliko je star najmlajši obsolete mac danes).
Ampak .. V tem primeru Apple bo že vedel a si ti build na app store naložil iz virtualke alpa hekanega maca, kar je proti njihovim TOS.
In še preden se obrneš si lahko ob dev. Račun tako da hekanja ne priporočam.
8 let nazaj sem potreboval x-code za buildanje Unity3D engine based IOS špila, katerega sem sam fundal. In bil sem broke AF.
Eni uporabljajo X-code tudi za štartanje svojega garažnega startupa in takrat vsak dolar šteje. Nov Mac je lahko letna letna zaloga poceni hrane.
Tbh je vstopna točka za development enostavnejša kot pa odpret nek vaški bar (v finančnem smislu). Kdor je resen mu ne bo težko delat in kupit nekega minija z eno plačo, kjer je potem dober za najmanj 8 let (toliko je star najmlajši obsolete mac danes).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
techfreak :) ::
V 8 letih je Apple Developer licenca (99$/leto) drazja kot vstopni model MacMini.
V tem primeru Apple bo že vedel a si ti build na app store naložil iz virtualke alpa hekanega maca, kar je proti njihovim TOS.Poganjanje macOS v virtualki na Mac napravi je dovoljeno, domneval bi da lahko tudi buildas in nalozis program na ta nacin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Markoff ::
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
shadeX ::
Jah, sam met na 8let starih jajcih virtualko kjer je naložen najnovejši osx, se mi ne zdi ravno dobra ideja, če že predzadnji OS lih da laufa, ampak I get your point :)
Jaz sem mel v mislih Windows mašino kjer laufaš na virtualki osx, to pač ni v skladu z Apple tos. Vsaj men na misel ne pride da bi se igral s tem.
So pa maci delovne mašine. Čeprav so mi iPhoni top, mi na misel ne pride da bi maca mel za primarno mašino. Price/ performance ne pride niti blizu windows mašinam.
Jaz sem mel v mislih Windows mašino kjer laufaš na virtualki osx, to pač ni v skladu z Apple tos. Vsaj men na misel ne pride da bi se igral s tem.
So pa maci delovne mašine. Čeprav so mi iPhoni top, mi na misel ne pride da bi maca mel za primarno mašino. Price/ performance ne pride niti blizu windows mašinam.
111111111111 ::
Pri nas v firmi sem uporabnikom začel kupovati iPhone, ker zdržijo 4+ let in nimam nobenih težav z njimi. Pri telefonih so vsekakor najboljši.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
poweroff ::
111111111111 je izjavil:
Pri telefonih so vsekakor najboljši.
Razen, kadar niso.
Kar niti ni tako redko.
sudo poweroff
shadeX ::
Pri telefonih so vsekakor najboljši.
Sej res niso slabi. Ampak če sem do iOS 13 lahko še trdil da iPhone 7 dela tekoče (kot prvi dan), lahko sedaj potrdim da z iOS 14 ni več tako. Sem kar heavy user (potrebujem odzivnost, ker prekladam med več appi), in se na skoraj 4 leta starem modelu že pozna staranje.
Vzamem v zakup to da je baterija na 82% healtha in tudi ima verjetno že več kot 500 ciklov polnjenja, kar se načeloma šteje že za obrabljeno, tako da je mogoče tudi to krivec. Ampak iOS 13 je deloval top, z updejtom pa se je začel problem "laga".
Ima še kdo podoben problem na iPhonu 7, iOS 14?
s1m0n ::
No, če že iPhoni niso "najboljši" nudijo pa definitivno najboljšo izkušnjo. Kljub temu, da imaš starejši model telefona teče stvar še vedno hitro! Pa fotografije tudi niso kar tak. Pri Android napravah pa je ta kategorija bolj hit%miss, če nisi prav v višjem segmentu naprav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
no comment ::
poweroff ::
Zakaj točno bi battery health vplivala na hitrost delovanja telefona? A daje manj napetosti ven, pa potem vse skupaj počasneje dela, ali kako?
Glede uporabniške izkušnje... huh, to bi se dalo še preceeej izboljšati.
Glede uporabniške izkušnje... huh, to bi se dalo še preceeej izboljšati.
sudo poweroff
no comment ::
Če bi bila baterija toliko iztošena, da ne bi več mogla konstantno zagotavljat 'Peak Performance'. Ampak to bi potem tudi pisalo kot opozorilo v Settings - Battery...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
111111111111 ::
111111111111 je izjavil:
Pri telefonih so vsekakor najboljši.
Razen, kadar niso.
Kar niti ni tako redko.
Izkušnje žal govorijo drugače. Na Mac-e se ne spoznam, ampak 10 letna statistika v firmi lepo pokaže, da uporabniki android telefonov istega cenovnega razreda cca. 700-800€ prej menjajo telefone. Če kupijo apple v tem rangu (ni najnovejši) je večina napak odpravljena in je model bulletproof. Menjam apple na 5 let samsunge pa na 3-4 leta. Pač to so naše številke.
Glede uporabniške izkušnje... huh, to bi se dalo še preceeej izboljšati.
Tako kot androida. Sam prisegam na androida, imam spisanih tudi nekaj lastnih appov, da mi lajšajo življenje in pa tasker je must have + free apps. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
shadeX ::
Verjetno imamo tudi drugačna pričakovanja, kaj "gladko" sploh pomeni. Bom pa vsekakor poskušal priti zadevi do dna.
s1m0n ::
Treba je ločit med hitrostjo odpiranja aplikacij, funkcij telefona in med tekočimi animacijami ter premiki (drsenje, scrollanje...) tu iPhoni zaostajajo, še vedno so na 60Hz zaslonih, če se prav spomnim (vsaj med telefoni).
shadeX ::
Pri telefonih so vsekakor najboljši.
Sej res niso slabi. Ampak če sem do iOS 13 lahko še trdil da iPhone 7 dela tekoče (kot prvi dan), lahko sedaj potrdim da z iOS 14 ni več tako. Sem kar heavy user (potrebujem odzivnost, ker prekladam med več appi), in se na skoraj 4 leta starem modelu že pozna staranje.
Vzamem v zakup to da je baterija na 82% healtha in tudi ima verjetno že več kot 500 ciklov polnjenja, kar se načeloma šteje že za obrabljeno, tako da je mogoče tudi to krivec. Ampak iOS 13 je deloval top, z updejtom pa se je začel problem "laga".
Ima še kdo podoben problem na iPhonu 7, iOS 14?
Nekaj dni po tem postu mi battery health javlja “service”, zdravje pa je padlo na 79% in kaže da je peak performance ampak temu ne verjamem. Telefon šteka kot še nikoli.
Baterija je po skoraj 4 letih odslužila svoje. Jutri naročim drugo.
shadeX ::
Ni bila ta aplikacija free?
Anyway ..
Po benchmark rezultatu zgleda da se CPU še ni upočasnil, ampak telefon je čisto nasprotje kot je bil ko sem pred 3 tedni updejtal na iOS 14.
Anyway ..
Po benchmark rezultatu zgleda da se CPU še ni upočasnil, ampak telefon je čisto nasprotje kot je bil ko sem pred 3 tedni updejtal na iOS 14.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novi Applov sistem zablokira stare macbooke pro (2013, 2014) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 17494 (11138) | shadeX |
» | Macbook pro polit z vodoOddelek: Strojna oprema | 1417 (976) | Veron |
» | Trije routerji v serijiOddelek: Omrežja in internet | 1465 (1094) | bibip |
» | Belkin USB bluetooth adapterOddelek: Pomoč in nasveti | 1771 (1602) | Daniel |
» | RouterOddelek: Kaj kupiti | 1816 (1377) | AlienRex |