» »

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce

1 2
3
4 5

invisuu ::

Aggressor je izjavil:

Bi, ja. Prvič, ker igranje FPSjev ni samo aimbottanje, ne boš verjel. In drugič, ker je tudi zdresirat aimbota skozi strojno učenje zanimiv dosežek.


Ne vem kdaj si nazadnje igral kak FPS, ampak Quake 3 Arena je mrtev (še ga igra kdo razen Rapha in coollerja?), Quake Champions pa ima še glih ene 300 igralcev. Ob začetnih loadoutih je res vseeno kje si, če imaš 100% aim.

Aggressor je izjavil:

Če je AlphaStar tak poden in brez vrednosti, kako da potem AI community to pozdravlja? Očitno industrija, ki je trenutno najbolj vroča v IT branži in beleži najvišje zaslužke zaposlenih, kolektivno bluzi, ali kako trdiš? Pa spet si zignoriral magično besedno zvezo "stopnja na poti". Nihče, niti jaz, ne trdi, da je tole the shit, je pa lep dosežek na poti (ne vem, zakaj moram to že petič ponovit?).


Zakaj so ljudje večinoma odvisni od investitorjev in vladnih financiranj onanirajoči ob najmanjših (ne)uspehih? Uf, tole pa bo pretrd oreh! Rabimo vsaj Sherlock Holmesa da se spomni kakšnega razloga. Sploh glede na to, da se to še nikoli ni zgodilo v preteklosti. Kakšnemu IBMu, na primer. Nope. Nikoli.

Pa prosim ne mi zdaj nabijat kako je DeepMind v lasti Googla (Alphabet) in ni javno financiranje. Korporacije delujejo kot mala podjetja znotraj večjega podjetja, še kako so njihovi rezultati povezani z njihovim financiranjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

Aggressor ::

invisuu je izjavil:

Ne vem kdaj si nazadnje igral kak FPS, ampak Quake 3 Arena je mrtev (še ga igra kdo razen Rapha in coollerja?), Quake Champions pa ima še glih ene 300 igralcev. Ob začetnih loadoutih je res vseeno kje si, če imaš 100% aim.


Kaj ima to sploh veze z najino debato?? Razen če trdiš, da classic FPSji izgubljajo igralce v prvi vrsti zaradi aimbotov (haha oh wow).

invisuu je izjavil:

Zakaj so ljudje večinoma odvisni od investitorjev in vladnih financiranj onanirajoči ob najmanjših (ne)uspehih?


Govoril sem o communityju, torej strokovnjakih, ne financerjih.

Nasploh je v bistvu vsak tvoj post nek strawman, oziroma polaganje besed meni v usta (še vedno nisi citiral, kje naj bi jaz trdil, da je aimbot AI), tako da v nadaljevanju debate ne vidim neke vrednosti. I guess, da bo zgodovina povedala, kdo je imel prav. Pa lep večer.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Mato989 ::

Za mene bo AI premagal človeka, ko bo pred PCjem sedel robot z roko na miški in tipkovnici, katerega AI bo premagal človeka, nič prej.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

invisuu ::

Meni se tudi zdi, da nima smisla nadaljevati, ker sploh ne uspes slediti debati. Se svojih trditev si ne zapomnis, kaj si bos druge.

vostok_1 ::

A res mislite, da so v deepmindu tolk butasti, da se ne zavedajo pomankljivosti in jih ne rešujejo as we speak?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

invisuu ::

vostok_1 je izjavil:

A res mislite, da so v deepmindu tolk butasti, da se ne zavedajo pomankljivosti in jih ne rešujejo as we speak?


Sure, samo to ni debata. Debata teče o prikazanih zmogljivostih v petek.

Mato989 ::

Tole v petek je brezveze... Saj pravim, to bi moral sedet robot pred PCjem na drugi strani pa Mana in ta robot bi moral imet miško in tipkovnico in po njej klikat in izvajat orderje, enako kot Mana... potem pa da vidimo kaj zmore dejansko... to da on komunicira z APIji in lepo lahko nardi dosti vče ukazov naenkrat je pač brezveze...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

invisuu ::

Ajde, bom še enkrat probal.

Aggressor je izjavil:

Kaj ima to sploh veze z najino debato?? Razen če trdiš, da classic FPSji izgubljajo igralce v prvi vrsti zaradi aimbotov (haha oh wow).


Praviš, da FPS ni samo aimbottanje. Trdim, da je to držalo za Q3 in QC (kjer je obvladovanje mape in pickupov bilo zelo pomembno), ne pa tudi tipične moderne shooterje, ki imajo začetne loadoute. Tako ima to direktno vezo s tvojo prejšnjo trditvijo.

Aggressor je izjavil:

Govoril sem o communityju, torej strokovnjakih, ne financerjih.


A ta community igra SC2 in sploh ve za kaj se gre? Prebrali so naslov, izzid 10:1 in začeli besno masturbirati.

Aggressor je izjavil:

Nasploh je v bistvu vsak tvoj post nek strawman, oziroma polaganje besed meni v usta (še vedno nisi citiral, kje naj bi jaz trdil, da je aimbot AI), tako da v nadaljevanju debate ne vidim neke vrednosti. I guess, da bo zgodovina povedala, kdo je imel prav. Pa lep večer.

>trdiš, da classic FPSji izgubljajo igralce v prvi vrsti zaradi aimbotov (haha oh wow)

Nisem prav nikjer zapisal. Tako da me obtožuješ tega, kar počneš samo ti v tej temi. Od napadov na mojo službo, do tega koliko zaslužim, itd. itn. Na tako nizek nivo se spuščaš samo ti.

Aggressor je izjavil:

zgodovina povedala, kdo je imel prav.

Kakšna zgodovina, kaj bluziš? Nisem nikjer zapisal, da ne bodo v bodoče tega izpilili. Rekel sem, da zaenkrat to ni to. To sem zapisal že ducat krat, nisem pa prepričan kolikokrat moraš prebrati nekaj da si zapomniš.

Jst ::

>Če je AlphaStar tak poden in brez vrednosti, kako da potem AI community to pozdravlja?

A da? Vljudno so jim čestitali. Bolj je važno, da je Deepmind izjavil, od kolikšne računske moči naprej nima več učinka (16 TPU), kar se sedaj vsi AI Labi po svetu primerjajo. Ko prebijejo "diminishing returns" smo na drugi stopnici. Kako bo izgledala ta, bomo videli. Zadnja je pa potem samo še energija.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

invisuu ::

Tale video v bistvu zelo dobro povzame vse skupaj:


PR stunt za DeepMind.

V bistvu me še najbolj moti kako so predstavljali mehanske omejitve AlphaStara (recimo APM), čeprav so dobro vedeli da zavajajo s tem, ker AlphaStaru EAPM peakne na ~1000, medtem ko najboljši igralci preko 200-300 EAPM ne pridejo nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

BigWhale ::

invisuu je izjavil:

Rekel sem, da zaenkrat to ni to. To sem zapisal že ducat krat, nisem pa prepričan kolikokrat moraš prebrati nekaj da si zapomniš.


Ampak saj to je nekaj kar se razbere ze iz novice same. Zakaj bi bilo to treba ponavljati? Pod dolocenimi pogoji je nek racunalniski algoritem premagal cloveka. Kaj je fer in kaj ni fer in kaksno bi moralo biti tekmovanje, da bi bilo fer, je pa ze rahlo brezpredmetno. Tega bota bodo sedaj sraufali tolk casa, da bo na koncu premagal cloveka tudi pod drugacnimi pogoji.

Sploh debata o omejevanju APM je smesna. Najbrz tudi jaz premagam marsikaterega pro playerja, ce oba igrava z omejitvijo 10 APM. :> Ta omejitev je smesna tudi zaradi tega, ker je uspeh v SC zelo odvisen od micro managementa in od tega kateri igralec je sekundo prej postavil tovarno enot.

invisuu ::

Kaksna neumnost. Ne da se mi. Ce te zanima si bos ze prebral, z vsakim padalcem ki prileti v temo s svojimi neumnostmi pa se tudi nimam casa ukvarjati.

Ce ti ni jasno zakaj je pomembno da oba igrata po istih omejitvah in pravilih pa res bog ti pomagaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

invisuu ::

Aha, so sedaj tudi povedali, da so AlphaStaru dali 2 frejma da odkrije nevidne enote. Brez detektorjev. 2 frejma oziroma 0.017 sekunde, kjerkoli na mapi.

Mi je bilo čudno kako je takoj vedel, v tej temi se da prebrati nebuloze kako je statistično izračunal kdaj rabi detektorje ipd. Nope. Kar lepo built-in cheat ima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

BigWhale ::

invisuu je izjavil:

Ce ti ni jasno zakaj je pomembno da oba igrata po istih omejitvah in pravilih pa res bog ti pomagaj.


Zakaj pa jaz in najboljsi na svetu ne igrava po istih omejitvah? :)

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

invisuu je izjavil:

Ce ti ni jasno zakaj je pomembno da oba igrata po istih omejitvah in pravilih pa res bog ti pomagaj.


Zakaj pa jaz in najboljsi na svetu ne igrava po istih omejitvah? :)


Seveda igrata... oba sedita pred PCjem z miško in tipkovnice, oba sta omejena z tem da sta ČLOVEKA...

Tisti AI pa ne sedi kot robot pred PCjem in ne premika miške in tipkovnice in uporablja APIje da izvršuje ukaze, kar pa človek NE MORE, niti fizično, in zato ni to enakovredni pogoj... to da je en človek hitrejši od drugega, to je pa nekaj drugega, ampak oba imata miško kar AI nima.

To je tako kot bi ti dejal da z Boltom ne tekmujeta po istih pogojih ker on laufa hitreje ampak je primer kot če bi ti bil v Avtu in bi tekmoval z Boltom, to ne bi bil enakovredni pogoj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

invisuu ::

AlphaStar ni človek. Ti in pro že igrata po istih omejitvah. Ne vem če trollaš, ali ti to res ni jasno.

Bi gledal tenis, če bi en igral z loparjem, en pa bi moral igrati z bejzbolko?

Ne vem kako nikogar ne moti, da AlphaStar brez detektorjev vidi nevidne enote in jih zazna v 0.017 sekunde ne glede na to kje na mapi so. Mislim cel kup enot v trenutku postane ničvrednih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

BigWhale ::

Ne najboljsi na svetu ima sesto APM, jaz jih imam pa deset. Povsem mozno je, da sem jaz stratesko precej boljsi ampak me on premaga izkljucno z brute forcem, ker pac hitreje klika?

SC je igra kjer je APM precej pomemben. Strategije ne gre zanemariti ampak v koncni fazi pa pri veliko vecji razliki v APMjih strategija ni vec tako kljucnega pomena.

Primerjava z Boltom je IMO zgresena. Ne tekmujemo v teku ampak tekmujemo v tem ali je racunalnik boljsi v igranju SCja. In pod temi pogoji, kot so tekmovali sedaj, je boljsi. In iz tega se je racunalnik nekaj naucil. Naslednjic bo uposteval se fog of war in ne bo imel pogleda nad celotnim zemljevidom. A bo takrat boljsi ali ne pa se ne vemo. Na dolgi rok, bo skoraj zagotovo boljsi.

nekikr ::

To je tako kot bi ti dejal da z Boltom ne tekmujeta po istih pogojih ker on laufa hitreje ampak je primer kot če bi ti bil v Avtu in bi tekmoval z Boltom, to ne bi bil enakovredni pogoj.

Ampak kdaj pa bosta imela enake pogoje?
Se pravi računalnik ne sme klikati hitreje. Ok. Ne sme v dveh tednih preigrati za 200 let igre ampak real time kot ostali ljudje. Ok. Ne sme imeti hitrejših refleksov. Ok. Ne sme razmišljati drugače kot ljudje (ker potem je to spet goljufanje, če ti tega nisi zmožen). Ok. Gleda lahko samo točkovno na zaslon, kot ljudje. Ok. Kaj pa potem sploh lahko naredi? Če mora biti v vsem enak kot ljudje...potem seveda ne bo nič boljši.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Ne najboljsi na svetu ima sesto APM, jaz jih imam pa deset. Povsem mozno je, da sem jaz stratesko precej boljsi ampak me on premaga izkljucno z brute forcem, ker pac hitreje klika?

SC je igra kjer je APM precej pomemben. Strategije ne gre zanemariti ampak v koncni fazi pa pri veliko vecji razliki v APMjih strategija ni vec tako kljucnega pomena.

Primerjava z Boltom je IMO zgresena. Ne tekmujemo v teku ampak tekmujemo v tem ali je racunalnik boljsi v igranju SCja. In pod temi pogoji, kot so tekmovali sedaj, je boljsi. In iz tega se je racunalnik nekaj naucil. Naslednjic bo uposteval se fog of war in ne bo imel pogleda nad celotnim zemljevidom. A bo takrat boljsi ali ne pa se ne vemo. Na dolgi rok, bo skoraj zagotovo boljsi.


Se strinjam, kar hoče kdo tu dopovedat je, da ti pogoji niso ENAKI pogojem pod katerim igrajo proji na tournamentih med sabo in zato dvomi v legitimnost tega da je AI boljša od playerjev na najvišjem nivoju.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

invisuu ::

Ja ok, kalkulator je tudi pametnejši kot človek ker hitreje množi.

Pa to da vidi nevidne enote brez detektorjev je tudi vseeno. Pa to da lahko izbere enote v tesni grupi - česar človek SPLOH ne more - je tudi vseeno. Pa da lahko vidi celo mapo naenkrat česar človek sploh ne more je tudi vseeno.

Pa vse je vseeno v bistvu. Važno je da je zmagal. Wuhu.

Mato989 ::

nekikr je izjavil:

To je tako kot bi ti dejal da z Boltom ne tekmujeta po istih pogojih ker on laufa hitreje ampak je primer kot če bi ti bil v Avtu in bi tekmoval z Boltom, to ne bi bil enakovredni pogoj.

Ampak kdaj pa bosta imela enake pogoje?
Se pravi računalnik ne sme klikati hitreje. Ok. Ne sme v dveh tednih preigrati za 200 let igre ampak real time kot ostali ljudje. Ok. Ne sme imeti hitrejših refleksov. Ok. Ne sme razmišljati drugače kot ljudje (ker potem je to spet goljufanje, če ti tega nisi zmožen). Ok. Gleda lahko samo točkovno na zaslon, kot ljudje. Ok. Kaj pa potem sploh lahko naredi? Če mora biti v vsem enak kot ljudje...potem seveda ne bo nič boljši.


Za mene je osnova da bo primerljivost v tem, da bo AI sedel pred PCjem enakim kot PRO in bo imel obe roki na miški in tipkovnici in bo klikal... torej ne bo prenašal multiukazov preko APIja ampak preko tipkovnice in miške, kot to delajo playerji, če oz. ko bo igral tako bom rekel da je enakovredno, to če je njegova glava boljša nima veze (meni osebno)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Zakaj si tolk butthurt zarad tega? :)) Ja, zmagal je, kar je za ta AI lep uspeh, zaenkrat. Sedaj bodo pa stvari razvijali naprej in na koncu bo AI verjetno premagal cloveka tudi, ce bo precej bolj omejen kot je sedaj. Ampak ne vem kako ga omejevati je pa spet nesmiselno, ker kaj pa lahko pocne potem AI?

invisuu ::

Igra ima pravila. AI naj igra po pravilih igre. Kaj ti ni jasno?

Greva monopoli igrat, ti začneš z 5000, jaz pa z enim milijonom?

Pizda kake kozlarije tu prebereš.

Te pa mu daj namesto kmetov 8 kraljic v šahu. Saj to je vse OK po tvoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Za mene je osnova da bo primerljivost v tem, da bo AI sedel pred PCjem enakim kot PRO in bo imel obe roki na miški in tipkovnici in bo klikal... torej ne bo prenašal multiukazov preko APIja ampak preko tipkovnice in miške, kot to delajo playerji, če oz. ko bo igral tako bom rekel da je enakovredno, to če je njegova glava boljša nima veze (meni osebno)


Saj ves, da je to kar pravis neumnost, a ne? Ker naslednji hip, ko bi tak 'robotiziran' AI premagal cloveka bi se spomnil se kaj drugega in bi rekel: 'ja sej AI ni boljsi, ker ni nic nervozen pred zacetkom tekme, human player je pa mal zivcen in ma tremo' ...

Sprijazni se s tem, da te bo kmalu zamenjala ena kratka shell skripta, pa nic ne mores ukreniti proti temu. ;>

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Zakaj si tolk butthurt zarad tega? :)) Ja, zmagal je, kar je za ta AI lep uspeh, zaenkrat. Sedaj bodo pa stvari razvijali naprej in na koncu bo AI verjetno premagal cloveka tudi, ce bo precej bolj omejen kot je sedaj. Ampak ne vem kako ga omejevati je pa spet nesmiselno, ker kaj pa lahko pocne potem AI?


Saj AIji so že prej zmagovali, pač so imeli več resourcov in hitrejše build timerje itd... to da AI zmaga ni nič pretresljivega že skoraj od takrat ko obstajajo.... tale pač ni imel prednosti resourcov je pa imel prednosti drugje ki so bile kodirane za to in zaradi teh prednosti pač nekateri dvomijo v legitimnost uspeha zaradi neprimerjave (kot je tista ko AI začne z x5 resourcov ali ima močnejše unite)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

invisuu je izjavil:

Igra ima pravila. AI naj igra po pravilih igre. Kaj ti ni jasno?


Trenutno se AI se uci, zato igra tako kot igra. Ampak, po tem, ko bo igral po pravilih bos najbrz rekel, da je APM previsok in da to ni realno ... Lej Mato ze bluzi o robotih, ki morajo klikat po z misko. Se mal pa bo rekel, da se mora robot obnasat kot tipicen butthurt gamer, ko mu nekaj ni prav, da bo stvar RES realna.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

invisuu je izjavil:

Igra ima pravila. AI naj igra po pravilih igre. Kaj ti ni jasno?


Trenutno se AI se uci, zato igra tako kot igra. Ampak, po tem, ko bo igral po pravilih bos najbrz rekel, da je APM previsok in da to ni realno ... Lej Mato ze bluzi o robotih, ki morajo klikat po z misko. Se mal pa bo rekel, da se mora robot obnasat kot tipicen butthurt gamer, ko mu nekaj ni prav, da bo stvar RES realna.


Pa saj AI je že pred to novico premagoval gamerje, tudi proje, samo napisal si mu tam da začne z x1000 resourci in x1000 dmga in shielda in je zmagal. Ni ga bilo proja ki mu lahko parira.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

invisuu ::

Ja potem pa AlphaStar res ni noben dosežek. Boti za micro obstajajo že od leta 2011, napisal pa ga je en tip v kleti svoje mame. Sploh ne vem čemu novica potemtakem?

Razlika je le, da smo te bote do zdaj tretirali kot goljufanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: invisuu ()

invisuu ::

BigWhale je izjavil:

Sprijazni se s tem, da te bo kmalu zamenjala ena kratka shell skripta, pa nic ne mores ukreniti proti temu. ;>


Tebe najbrž res, za mene pa še bo moral ta "AI" pokazati prej kaj inteligence, ne samo sposobnosti rutinskega ponavljanja.

Ne se sekirati, saj plačujem visoke prispevke, boš dobil socialo.

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Pa saj AI je že pred to novico premagoval gamerje, tudi proje, samo napisal si mu tam da začne z x1000 resourci in x1000 dmga in shielda in je zmagal. Ni ga bilo proja ki mu lahko parira.

Cisto nekaj drugega je, ce AI goljufa (dobi neomejeno resourcov) ali pa ce nima enakih "fizicnih" lastnosti, kot clovek. Noben ni impresioniran nad botom v prvem primeru, drugi pa je pozel ogromno pozornosti. Resnicno verjamem, da bi moral tudi laik locevati oba primera.

invisuu je izjavil:

Igra ima pravila. AI naj igra po pravilih igre. Kaj ti ni jasno?

Greva monopoli igrat, ti začneš z 5000, jaz pa z enim milijonom?

Pizda kake kozlarije tu prebereš.

Te pa mu daj namesto kmetov 8 kraljic v šahu. Saj to je vse OK po tvoje.

Slab primer. Dober primer je, da to je enako kot da bi igral sah z normalnimi pravili, ampak bi imel hkrati perfekten spomin, ter moznost gledanje bistveno visjega stevila potez kot clovek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Smurf ::

Pa, da dam komentar se na celotno temo. Teli boti, ki so jih trenirali na specificni mapi za PvP naj bi dosegli okoli 7500mmr. Za primerjavo, trenutno ima najvisje rangiran igralec (Serral) okoli 7200 mmr. Verjamem, da bodo v naslednje pol leta bili spobobni po trenirati vse mape in kombinacije ras, ter naresti genericnega agenta. Verjetno bodo tudi dodali se kaksno omejitev (se nekoliko manjsi apm, to da lahko daje komande le v oknu, ki ga gleda), s cemer se bodo se nekoliko priblizali cloveski igri. Ampak ja nekaterim to ne bo dovolj, ker dokler racunalnik ni clovek, ne velja ;)!

invisuu ::

Za zacetek bi bilo kul, ce ne bi goljufal. Recimo da lahko izbira enote po pravilih igre, da ne vidi nevidnih enot, da ne vidi cele mape naenkrat, itd.

nevone ::

Ker po tvojem je kalkulator pametnejsi od cloveka, ker zna 6 mestne cifre mnoziti med seboj hitreje kot clovek. V glavnem, ne strinjam se s teboj in mislim, da si storil fundamentalno logicno napako, najbrz zaradi pomanjkanja informacij.


Če inteligenco definiraš, kot sposobnost reševanja problemov in nalog, je precej lažje stvari predalčkati.

Kalkulator je na nekem področju boljši, tako kot se človek od človeka razlikuje v raznih sposobnosth, le da ima kalkulator zelo ozek okvir delovanja. Nenazadnje je človeška inteligenca definirana kot inteligenca vseh ljudi skupaj in ne le nekaterih posameznikov, pri katerih je jasno omejena, pri vsakem malo drugače.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Smurf ::

invisuu je izjavil:

Za zacetek bi bilo kul, ce ne bi goljufal. Recimo da lahko izbira enote po pravilih igre, da ne vidi nevidnih enot, da ne vidi cele mape naenkrat, itd.

Mimo fog of wara ni videl. Imel je edino "zoom out". Nevidne enote vidijo tudi igralci (odsevajo v ozadju), ne mores pa jih targetirat.

matobeli ::

invisuu je izjavil:

Za zacetek bi bilo kul, ce ne bi goljufal. Recimo da lahko izbira enote po pravilih igre, da ne vidi nevidnih enot, da ne vidi cele mape naenkrat, itd.


Mapo bo videl kakorkoli, ker lahko tolk hitro gleda na posamezne konce da je vseeno.

bajsibajsi ::

Aggressor je izjavil:

Recimo - ker sem obenem na to prej čisto pozabil - zgoraj je invisuu omenjal, da mu ni jasno, kako je bot lahko counteral z observerji, domnevno še preden bi lahko sklepal, da mora to sploh počet. Odgovor je lahko precej banalen - da je v procesu učenja pogruntal, da pride na neki točki do DT spama in je gradil preemptively.


Odgovor je res banalen, ampak ne bo tebi pogodu.

AI v procesu ucenja ni pogruntal, da je potrebno narediti observerja, ampak AI goljufa. AI ima vseskozi aktiven pogled na celotno mapo (minus FOW) in je 100% zmozen zaznati nevidne enote, ce so le par ms kjerkoli v njegovem dosegu.

Torej ni nicesar pogruntal, saj v vseh prikazanih igrah AI ni naredil niti ene same tranzicije! Kot ti je ze invisuu povedal, se trenutni AI zanasa le na popolni micro.

Smurf ::

bajsibajsi je izjavil:


Torej ni nicesar pogruntal, saj v vseh prikazanih igrah AI ni naredil niti ene same tranzicije! Kot ti je ze invisuu povedal, se trenutni AI zanasa le na popolni micro.

Mislim, da je imel prav v vsaki igri tudi superiornejsi macro.

invisuu ::

Torej ne igra po istih pravilih. Nastavljeno mu je da vidi nevidne enote v 0.017 sekunde, kjerkoli na mapi so. Do 1000 EAPM igra (~5000-6000 APM). Izbira lahko posamicne enote v clustru (glej kaki snowball so meli phoenixi samo zaradi tega v 4. matchu). Itd.

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Pa saj AI je že pred to novico premagoval gamerje, tudi proje, samo napisal si mu tam da začne z x1000 resourci in x1000 dmga in shielda in je zmagal. Ni ga bilo proja ki mu lahko parira.

Cisto nekaj drugega je, ce AI goljufa (dobi neomejeno resourcov) ali pa ce nima enakih "fizicnih" lastnosti, kot clovek. Noben ni impresioniran nad botom v prvem primeru, drugi pa je pozel ogromno pozornosti. Resnicno verjamem, da bi moral tudi laik locevati oba primera.



Pa saj AI goljufa, ker je spojen z igro do te mere kot človek niti fizično ne more bit... tale BOT igra kot tisti ki v gledališču lutko premikajo vse dele naenkrat ker je tako sestavljena ali pa če bi človek prestavljal vsak del telesa ročno... to je razlika.

AI je v igri in gleda na ploskev in daje ukaze na takem nivoju kot noben človek nikoli ne bo mogel, razen če oz. ko bomo lahko pamet naložili v PC...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Pa saj AI goljufa, ker je spojen z igro do te mere kot človek niti fizično ne more bit... tale BOT igra kot tisti ki v gledališču lutko premikajo vse dele naenkrat ker je tako sestavljena ali pa če bi človek prestavljal vsak del telesa ročno... to je razlika.

AI je v igri in gleda na ploskev in daje ukaze na takem nivoju kot noben človek nikoli ne bo mogel, razen če oz. ko bomo lahko pamet naložili v PC...

To ni goljufanje. To je fizicna prednost AIja.

V nobeni definiciji ni, da je AI boljsi od cloveka, takrat, ko je tak kot clovek.

In fact ocitno je AI ze tako superioren, da se sedaj lahko igramo in mu dajemo nove omejitve, da bo zgledal bolj podoben cloveku. AI vs Human debata v SC2 je pa prakticno koncana. Lahko sicer kdo rece, da ne zna tega ponoviti na vseh mapah z vsemi kombinacijami ras, ampak se verjetno vsi zavedamo, da je to sedaj trivialno dokoncati (zgolj s trenirjao ostale kombinacije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

BigWhale ::

Smurf je izjavil:

V nobeni definiciji ni, da je AI boljsi od cloveka, takrat, ko je tak kot clovek.


Jest hocem videt tekmo s taksnim AIjem k ga bo med tekmo tiscal scat! Pa k se bo mogu med klikanjem praskat po nosu, drgac to ni realno!!111!11onoenoene

Smurf ::

BigWhale je izjavil:

Smurf je izjavil:

V nobeni definiciji ni, da je AI boljsi od cloveka, takrat, ko je tak kot clovek.


Jest hocem videt tekmo s taksnim AIjem k ga bo med tekmo tiscal scat! Pa k se bo mogu med klikanjem praskat po nosu, drgac to ni realno!!111!11onoenoene

Pa, ce izgubi, more po BMjat igralca. Drugace ni inteligenten!

invisuu ::

Valda, aimbot je tudi AI. Pa kalkulator. Pa minesweeper. Pa avto. Pa vse je AI kar ni clovek, banane, ptice in voda.

Torej je dokaz, da je clovek superioren to, da AI ne more plavati v bazenu?

Kaksne primerjave, pa to kozlas.

Ta forum je res en sekret ratal.

Sem po parih letih nazaj prisel, pa vidim da itak isti debili gnojijo po vsaki temi brez slehernega zametka inteligence. Grem spet za par let, ker kaj drugega kot nasvete o zmenkih tu tak vec ne najdes. Slo tech my ass, bilo vcasih. Edino kar je tech debat tu je se par konjeslavov ki ne locijo med monitorjem in racunalnikom.

Ajde.

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Pa saj AI goljufa, ker je spojen z igro do te mere kot človek niti fizično ne more bit... tale BOT igra kot tisti ki v gledališču lutko premikajo vse dele naenkrat ker je tako sestavljena ali pa če bi človek prestavljal vsak del telesa ročno... to je razlika.

AI je v igri in gleda na ploskev in daje ukaze na takem nivoju kot noben človek nikoli ne bo mogel, razen če oz. ko bomo lahko pamet naložili v PC...

To ni goljufanje. To je fizicna prednost AIja.

V nobeni definiciji ni, da je AI boljsi od cloveka, takrat, ko je tak kot clovek.

In fact ocitno je AI ze tako superioren, da se sedaj lahko igramo in mu dajemo nove omejitve, da bo zgledal bolj podoben cloveku. AI vs Human debata v SC2 je pa prakticno koncana. Lahko sicer kdo rece, da ne zna tega ponoviti na vseh mapah z vsemi kombinacijami ras, ampak se verjetno vsi zavedamo, da je to sedaj trivialno dokoncati (zgolj s trenirjao ostale kombinacije).


Definicij ne vem, ampak vem pa to, da more AI uporabljat enak način komuniciranja z igro ki jo igra kot človek da lahko govoriva o superiornosti...

Med človekom in igro je tipkovnica in miška ki sta omejitvi napram APIju ki lahko izvaja multioperacije brez omejitev a razumeš...

To je tako kot bi na šahu ti nardil 1 potezo, AI pa bi lahko pol nardil 6 potez HKRATI...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

nekikr ::

Saj daš lahko omejitve APIju, da je bolj človeški (in to je bilo tudi narejeno). Jaz se strinjam, da AI ni premagal ljudi, ker so bila pravila preveč enostranska, ampak je pa to velik napredek v vsakem primeru in korak stran do tiste prave zmage.

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Definicij ne vem, ampak vem pa to, da more AI uporabljat enak način komuniciranja z igro ki jo igra kot človek da lahko govoriva o superiornosti...

Med človekom in igro je tipkovnica in miška ki sta omejitvi napram APIju ki lahko izvaja multioperacije brez omejitev a razumeš...

To je tako kot bi na šahu ti nardil 1 potezo, AI pa bi lahko pol nardil 6 potez HKRATI...

To je tvoja osebna definicija. Tudi primerjava s sahom je (ponovno napacna). To je tako, kot da bi lahko v sahu premislil 50x vec kombinacij kot cloveka v istem casu, bi bila pravilna. Ali pa, da lahko v sahu povlece potezo v milisekundi. V starcraftu noben ni spreminjal pravil iger, tako kot jih niso v sahu ko so igrali z racunalnikom. V obeh primerih, pa je imel direktni dostop do apija.

invisuu je izjavil:

Valda, aimbot je tudi AI. Pa kalkulator. Pa minesweeper. Pa avto. Pa vse je AI kar ni clovek, banane, ptice in voda.

Torej je dokaz, da je clovek superioren to, da AI ne more plavati v bazenu?

Kaksne primerjave, pa to kozlas.

Ta forum je res en sekret ratal.

Sem po parih letih nazaj prisel, pa vidim da itak isti debili gnojijo po vsaki temi brez slehernega zametka inteligence. Grem spet za par let, ker kaj drugega kot nasvete o zmenkih tu tak vec ne najdes. Slo tech my ass, bilo vcasih. Edino kar je tech debat tu je se par konjeslavov ki ne locijo med monitorjem in racunalnikom.

Ajde.

Definicija AIja je znana, in ni odvisna od tega, kdo glasneje cepeta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Definicij ne vem, ampak vem pa to, da more AI uporabljat enak način komuniciranja z igro ki jo igra kot človek da lahko govoriva o superiornosti...

Med človekom in igro je tipkovnica in miška ki sta omejitvi napram APIju ki lahko izvaja multioperacije brez omejitev a razumeš...

To je tako kot bi na šahu ti nardil 1 potezo, AI pa bi lahko pol nardil 6 potez HKRATI...

To je tvoja osebna definicija. Tudi primerjava s sahom je (ponovno napacna). To je tako, kot da bi lahko v sahu premislil 50x vec kombinacij kot cloveka v istem casu, bi bila pravilna. Ali pa, da lahko v sahu povlece potezo v milisekundi. V starcraftu noben ni spreminjal pravil iger, tako kot jih niso v sahu ko so igrali z racunalnikom. V obeh primerih, pa je imel direktni dostop do apija.


Ja ampak AI je lahko v SC2 kontroliral hkrati premik enot na več mestih kar monitorsko ni mogoče ali pa bistveno manj natančno, po domače povedano hkrati je lahko napadel in dal proba gradit bazo, ti kot človek tega enostavno ne zmoreš nardit ker si fizično omejen.

Zato pa da bo enakomerno, mora AI z miško in tipkovnico enako potovat po zaslonu in klikat in uporabljat bližnjice, API je velika prednost.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Smurf ::

Mato989 je izjavil:


Ja ampak AI je lahko v SC2 kontroliral hkrati premik enot na več mestih kar monitorsko ni mogoče ali pa bistveno manj natančno, po domače povedano hkrati je lahko napadel in dal proba gradit bazo, ti kot človek tega enostavno ne zmoreš nardit ker si fizično omejen.

Zato pa da bo enakomerno, mora AI z miško in tipkovnico enako potovat po zaslonu in klikat in uporabljat bližnjice, API je velika prednost.

Ja in kaj pol, ce tega clovek ne more? A ka bo, cez 20 let AI vojska z droni okol lovila bos trdil, da niso mocnejsi zato ka nimajo navadnih pistol v rokah. Ali pa ka bo AI algoritem bistveno boljse trejdal na borzah od cloveka, bos rekel, da to ne steje, ker nima omejitev cloveka? Common. Ves point AIja je, da nima bioloskih omejitev cloveka. To, da je boljsi od cloveka kljub marsikateri omejitvem, je zgolj plus.

nekikr ::

To je odvisno od tega kaj primerjaš. Če primerjaš zgolj pamet potem moraš izključiti vse ostalo. Če primerjaš komplet, potem je dovoljeno vse. In inteligenca nekako ne pomeni, da imaš potem tudi 10 rok s katerimi klikaš in tipkaš.

Mato989 ::

Smurf je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ja ampak AI je lahko v SC2 kontroliral hkrati premik enot na več mestih kar monitorsko ni mogoče ali pa bistveno manj natančno, po domače povedano hkrati je lahko napadel in dal proba gradit bazo, ti kot človek tega enostavno ne zmoreš nardit ker si fizično omejen.

Zato pa da bo enakomerno, mora AI z miško in tipkovnico enako potovat po zaslonu in klikat in uporabljat bližnjice, API je velika prednost.

Ja in kaj pol, ce tega clovek ne more? A ka bo, cez 20 let AI vojska z droni okol lovila bos trdil, da niso mocnejsi zato ka nimajo navadnih pistol v rokah. Ali pa ka bo AI algoritem bistveno boljse trejdal na borzah od cloveka, bos rekel, da to ne steje, ker nima omejitev cloveka? Common. Ves point AIja je, da nima bioloskih omejitev cloveka. To, da je boljsi od cloveka kljub marsikateri omejitvem, je zgolj plus.


Kje sem to trdil, trdim da ni primerljivo, sploh pa ne to kar ti primerjaš, v esports da bo AI superioren bi moral pač met enak playing field ampak bi AI zmagal ker bolje misli, ne pa zato ker premika 64 enot na 6 koncih hkrati, za mene se superiornost AIja kaže v tem da bo strateško zmagal ne pa zaradi načina inputa ukazov itd...

To je tako kot bi rekli, da si pa lahko igralec sprogramira da AIju izklopi elektriko (EMP) in zato zmaga, a je zato superioren?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AI AlphaStar dosegel stopnjo velemojstra

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
64537 (3218) TheBlueOne
»

Gromozanski čip za umetno inteligenco

Oddelek: Novice / Procesorji
2911196 (8543) pegasus
»

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20642214 (37686) TheBlueOne
»

AlphaGo po treh zmagah že skupni zmagovalec dvoboja v goju proti človeku

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4315652 (11393) bMozart

Več podobnih tem