Novice » Znanost in tehnologija » DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce
vostok_1 ::
Zaenkrat pač še ni na nivoju out of the box thinkinga.
Ampak to je vsekakor prelomnica.
Kombinacija takega AI in human playerja bo naslednjih nekaj desetletji močna kombinacija, pa ne samo v Starcraftu, ampak RL nasploh.
To bo idealno za generale. Ves micromanagement bodo prepustili AIju, oni pa se posvečali strategiji.
Ampak to je vsekakor prelomnica.
Kombinacija takega AI in human playerja bo naslednjih nekaj desetletji močna kombinacija, pa ne samo v Starcraftu, ampak RL nasploh.
To bo idealno za generale. Ves micromanagement bodo prepustili AIju, oni pa se posvečali strategiji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
invisuu ::
Ja, definitivno je kul videti nekaj, kar se ne obnasa pac kot en bot, ampak dejansko reagira na situacije. Boti v sc recimo sploh ne znajo odreagirati na liberatorje trenutno, tako da so zelo neumni.
Mene samo moti to, da ce bi temu alphastaru odvzel moznost perfektnega micromanagementa, bi ga vsak spodoben igralec povozil. Perfekten micro pa noben clovek ne more igrati, ze zato ker je omejen na mis in tipkovnico. Tako da definitivno ne gre za enakovredne pozicije. To je kot da bi v tenisu igrala en z loparjem, en pa z bejzbolko.
V realnih aplikacijah, recimo v vojski, bi to bilo brezpredmetno. Perfekten micro vsakega vojaka posebej iz sekunde v sekundo bi bila ogromna prednost.
Mene samo moti to, da ce bi temu alphastaru odvzel moznost perfektnega micromanagementa, bi ga vsak spodoben igralec povozil. Perfekten micro pa noben clovek ne more igrati, ze zato ker je omejen na mis in tipkovnico. Tako da definitivno ne gre za enakovredne pozicije. To je kot da bi v tenisu igrala en z loparjem, en pa z bejzbolko.
V realnih aplikacijah, recimo v vojski, bi to bilo brezpredmetno. Perfekten micro vsakega vojaka posebej iz sekunde v sekundo bi bila ogromna prednost.
vostok_1 ::
To trdim že nekaj časa.
Take sorte AI bo več kot odličen za vojsko.
Tisto "oh dear, autonomous kill robots" je moot point.
Operater takega drona bo zgolj določil parametre, ki jih mora dron upoštevat as in: pazi na mimoidoče, če imaš manj kot 60% možnosti zadetka ne streljat itd.
On pa bo take care of the details. Po možnosti bo svoj načrt real time nazaj sporočal.
Ali je avtonomno izvedel strel je že trenutno povsem irrelevantno, ker namreč smart bombe že sedaj imajo svoj "avtonomnen" algoritem.
Vse pathway-je, formacijo itd. bo fural tak AI.
Treniranje takega AIja pa je otročje lahko.
Komot se naredi simulacijo okolja kjer bo tisoče let treniral.
Prihodnost...could have been amazing, but it will be shit.
Tako moč, se enostavno ne bi smelo dati v roke opicam.
Take sorte AI bo več kot odličen za vojsko.
Tisto "oh dear, autonomous kill robots" je moot point.
Operater takega drona bo zgolj določil parametre, ki jih mora dron upoštevat as in: pazi na mimoidoče, če imaš manj kot 60% možnosti zadetka ne streljat itd.
On pa bo take care of the details. Po možnosti bo svoj načrt real time nazaj sporočal.
Ali je avtonomno izvedel strel je že trenutno povsem irrelevantno, ker namreč smart bombe že sedaj imajo svoj "avtonomnen" algoritem.
Vse pathway-je, formacijo itd. bo fural tak AI.
Treniranje takega AIja pa je otročje lahko.
Komot se naredi simulacijo okolja kjer bo tisoče let treniral.
Prihodnost...could have been amazing, but it will be shit.
Tako moč, se enostavno ne bi smelo dati v roke opicam.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
XLapse ::
To trdim že nekaj časa.
Take sorte AI bo več kot odličen za vojsko.
Tisto "oh dear, autonomous kill robots" je moot point.
Operater takega drona bo zgolj določil parametre, ki jih mora dron upoštevat as in: pazi na mimoidoče, če imaš manj kot 60% možnosti zadetka ne streljat itd.
On pa bo take care of the details. Po možnosti bo svoj načrt real time nazaj sporočal.
Ali je avtonomno izvedel strel je že trenutno povsem irrelevantno, ker namreč smart bombe že sedaj imajo svoj "avtonomnen" algoritem.
Vse pathway-je, formacijo itd. bo fural tak AI.
Treniranje takega AIja pa je otročje lahko.
Komot se naredi simulacijo okolja kjer bo tisoče let treniral.
Prihodnost...could have been amazing, but it will be shit.
Tako moč, se enostavno ne bi smelo dati v roke opicam.
jaz sam upam da v bodočnosti bodo 'umirali' roboti , namesto ljudje. Vojna suxx. Da bi se samo roboti 'klali' pa bi blo ql.
alien technology
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XLapse ()
invisuu ::
Tu se lepo vidi kako glup je ta "AI" v resnici. Se komentatorji so se norcevali, da igra kot navaden bot. Mana mu je dropnil 2 immortala v bazo, je poklical vso vojsko nazaj. Ko so prisli, je hitro pobegnil. To je pocel znova in znova. Kot sem rekel, odvzames mu perfektni strojni micro, pa ga zgazi vsak ko ima pet minut prevec casa.
Sicer pa temu AIju je vseeno proti komu igra, kaksno kompozicijo enot ima, itd. V vsakem primeru bo massal stakerje in jih s perfektnim mikrom uptrejdal. Tega si noben clovek ne more privosciti, ker bi izgubil takoj. To ze samo po sebi pove, da sta clovek in bot igrala dve razlicni igri.
Sicer pa temu AIju je vseeno proti komu igra, kaksno kompozicijo enot ima, itd. V vsakem primeru bo massal stakerje in jih s perfektnim mikrom uptrejdal. Tega si noben clovek ne more privosciti, ker bi izgubil takoj. To ze samo po sebi pove, da sta clovek in bot igrala dve razlicni igri.
Aggressor ::
Invisuu, v prazno govoriš tbh. Nihče ne pravi, da boti zdaj totalno nadvladajo človeka, tudi v novici je to poudarjeno. Ampak vsakdo, ki vsaj malo pozna razvoj strojnega učenja, bo znal ceniti ta uspeh (in načine, na katere so ga dosegli) kot stopnico na poti do AI, ki pa bo premagovala ljudi na več mogočih načinov, tudi "poštene". In to ni več daleč.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
49106 ::
Ne, da ne nadvladajo človeka totalno, ampak ga sploh ne nadvladajo brez upper handa, sploh pa ne tam, kjer to zares pomembno, pri strategiji.
Razumem, da so to mokre sanje za marsikoga v tem fohu in hype je potreben, da se v razvoj AI spravi čim več ljudi, ne spremeni pa dejstva, da ima Vostok prav.
Razlika je precej, precej večja.
Razumem, da so to mokre sanje za marsikoga v tem fohu in hype je potreben, da se v razvoj AI spravi čim več ljudi, ne spremeni pa dejstva, da ima Vostok prav.
Tako da razlika v wattih proti možganom je samo še tri velikostne razrede. Če upoštevamo še čas ("200 let igranja v dveh tednih"), verjetno niti toliko.
Razlika je precej, precej večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
invisuu ::
Invisuu, v prazno govoriš tbh. Nihče ne pravi, da boti zdaj totalno nadvladajo človeka, tudi v novici je to poudarjeno. Ampak vsakdo, ki vsaj malo pozna razvoj strojnega učenja, bo znal ceniti ta uspeh (in načine, na katere so ga dosegli) kot stopnico na poti do AI, ki pa bo premagovala ljudi na več mogočih načinov, tudi "poštene". In to ni več daleč.
Osebno sem navdušen nad SC (pa tudi šahom) IN AI razvojem, zato me tema pač zanima in pišem veliko na to temo. Jaz se zelo veselim dneva, ko bo AI premagal proje v SC, samo ne na tak način kot sedaj, ampak ko bosta oba igrala po istih pravilih in omejitvah. Spremljam ta projekt že več let, tako da sem res nestrpno pričakoval kako se bo to razpletlo in sem bil rahlo razočaran.
To zaenkrat še ni to, me pa res zanima kako se bo to razvilo. SC2 je pač bolj kompleksen kot šah ali Go, tako da še bodo morali nekaj časa v to vložiti, sploh če bodo hoteli AI ki obvlada vse match-upe, ter mape.
Me pa zanima če (oziroma bolj za koliko) lahko skrajšajo čas učenja; 1 teden je namreč veliko. Updejt pride enkrat na 1-2 meseca, meta se spremeni. Če se mora vsako kombinacijo učiti en teden, govorimo potencialno o letih učenja za vsak updejt (TvT, PvT, ZvT, ZvZ, PvP, ZvP * število map) oziroma ko se bo naučil aktualnega patcha, bo že zastarel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: invisuu ()
invisuu ::
Mislim AI je zdaj counteral immortale s stalkerji, kar je neumnost. Immortali so Stalkerjem najvecji counter od vseh enot v celi igri med vsemi rasami. Da sta AI in igralec igrala razlicni igri je dejstvo.
neverlucky ::
Definitivno zanimiv projekt, ki ga izvaja DeepMind. Seveda je potrebno omeniti, da je narediti AI, ki igra real time igro neprimerljivo tezje, kot AI za katerokoli turn based igro. Nekaj let bo najbrz se potrebno, da bo lahko pod enakimi pogoji premagal cloveka, a to se bo slej ko prej zgodilo.
Osebno kar me najbolj zanima je, ali bo AI uspel skupaj spraviti strategije, ki so toliko boljse od cloveskih, ali se bo slo zgolj na to, da bo dobro posnemal znane strategije in zaradi boljsega vodenja potem zmagal. Nenazadnje cilj, ki bi si ga zeleli doseci je, da bi nam AI dal poglede, ki jih kot ljudje se nimamo. S tem se dejansko lahko izboljsamo in nekaj naucimo.
Osebno kar me najbolj zanima je, ali bo AI uspel skupaj spraviti strategije, ki so toliko boljse od cloveskih, ali se bo slo zgolj na to, da bo dobro posnemal znane strategije in zaradi boljsega vodenja potem zmagal. Nenazadnje cilj, ki bi si ga zeleli doseci je, da bi nam AI dal poglede, ki jih kot ljudje se nimamo. S tem se dejansko lahko izboljsamo in nekaj naucimo.
Jst ::
Moji pomiseliki:
1. Da so igrali proti petim različim "agentom", ni fer.
2. Videl sem samo eno igro, kjer je "agent" zmagal s strategijo, ko je napadel iz več strani na istem delu mape.
3. Ostale je zmagal z micro-managementom.
Kot navdušenec nad AI, spremljam to področje že 20+ let in je vseeno to lep dosežek, ampak AlphaGo je bil bolj impresiven.
Deepmind je sedaj prvič povedal koliko računske moči so porabili, kar smo jih spraševali pri AlphaGo in niso hoteli povedati. Lahko špekuliramo, da so "diminishing returns" pri 16 "TPU" enotah (kao 50 GPUjev). To je še vedno prva stopnica do agentov, ki se bodo sami lahko naučili katerokoli igro.
1. Da so igrali proti petim različim "agentom", ni fer.
2. Videl sem samo eno igro, kjer je "agent" zmagal s strategijo, ko je napadel iz več strani na istem delu mape.
3. Ostale je zmagal z micro-managementom.
Kot navdušenec nad AI, spremljam to področje že 20+ let in je vseeno to lep dosežek, ampak AlphaGo je bil bolj impresiven.
Deepmind je sedaj prvič povedal koliko računske moči so porabili, kar smo jih spraševali pri AlphaGo in niso hoteli povedati. Lahko špekuliramo, da so "diminishing returns" pri 16 "TPU" enotah (kao 50 GPUjev). To je še vedno prva stopnica do agentov, ki se bodo sami lahko naučili katerokoli igro.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
neverlucky ::
V sahu je recimo AlphaZero pokazal zelo drugacen nacin igre, kot so jo igrali takratni in tudi sedanji najboljsimi racunalniki. V partiji se je AlphaZero ne glea vec toliko na materialno ravnovesje figur na sahovnici, ampak se mu gre veliko bolj za dobro, napadalno pozicijo, kjer so figure, ki jih ima veliko bolj aktivne od nasprotnikovih, pa ceprav jih ima manj.
Skratka pokazal je "nov" nacin igranja saha. Nacin, ki je zelo lep za gledat in popolnoma v nasprotju kar je do sedaj veljalo za optimalno igro. A vendar tudi nacin, ki ga cloveski igralci (najbrZ) nikoli ne bodo zmozni posnemat.
Skratka pokazal je "nov" nacin igranja saha. Nacin, ki je zelo lep za gledat in popolnoma v nasprotju kar je do sedaj veljalo za optimalno igro. A vendar tudi nacin, ki ga cloveski igralci (najbrZ) nikoli ne bodo zmozni posnemat.
Jst ::
Bom sam sebe quotal:
>To je še vedno prva stopnica do agentov, ki se bodo sami lahko naučili katerokoli igro.
To je namreč Deepmind trdil pred ene dvemi leti na AI/AGI konferenci. To je bolj PR za Deepmind, kot "nova stopnica" v razvoju AI.
>To je še vedno prva stopnica do agentov, ki se bodo sami lahko naučili katerokoli igro.
To je namreč Deepmind trdil pred ene dvemi leti na AI/AGI konferenci. To je bolj PR za Deepmind, kot "nova stopnica" v razvoju AI.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Aggressor ::
... ampak ga sploh ne nadvladajo brez upper handa, sploh pa ne tam, kjer to zares pomembno, pri strategiji.
Jaz se zelo veselim dneva, ko bo AI premagal proje v SC, samo ne na tak način kot sedaj, ampak ko bosta oba igrala po istih pravilih in omejitvah.
Mislim AI je zdaj counteral immortale s stalkerji, kar je neumnost.
Osebno se mi zdijo stališča, da bo AI "res nekaj vreden" šele takrat, ko bo premagal človeka "on even ground" in po pravilih, ki bodo nam všeč, nekam kratkovidna.
Okej - res je težko met nek "fer" dvoboj, ki je zanimiv za gledalce, če AI človeškega igralca v nekaterih parametrih prehiteva po desni, ampak to je bolj stvar ešporta/gaminga, ne pa realnega učinka AI na civilizacijo, kar se mi zdi pomembnejši vidik. Moramo se zavedat, da bo strojna inteligenca prehitevala človeško ne samo zaradi boljše, ampak tudi kratkomalo hitrejše logike, ker je silicijska elektronika pač enostavno hitrejša od biokemične v naših možganih. Ko delavca v tovarni zamenja robot, bolj malo pomaga, če delavec tečnari, da to "ni fer", ker robot ne zna ob siceršnjem delu v tovarni tudi zalivat vrta. Kratkomalo je boljša izbira v določenih zamejenih pogojih neke naloge in to je tisto, kar je važno. Zmaga po določenih izenačujočih pravilih je lahko neka vrednota oz. cilj, ki nam nekaj pomeni zaradi lepšega, ampak se mi zdi, da je na dolgi rok postranska stvar.
Namesto, da se usajamo, kako je bot boljši v micru zaradi sposobnosti paralelnega odločanja, bi nam moralo bit zanimivo, kako bo to dejstvo vplivalo na mnoge druge naloge, ki se jih bo AI lotila v bližnji prihodnosti.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
blackbfm ::
Moramo se zavedat, da bo strojna inteligenca prehitevala človeško ne samo zaradi boljše, ampak tudi kratkomalo hitrejše logike
*in neutrudljive.. V bistvu ze zarad tega bi podpovprecno pameten AI lahko bil boljsi od povprecnega cloveka.
Mato989 ::
Moramo se zavedat, da bo strojna inteligenca prehitevala človeško ne samo zaradi boljše, ampak tudi kratkomalo hitrejše logike
*in neutrudljive.. V bistvu ze zarad tega bi podpovprecno pameten AI lahko bil boljsi od povprecnega cloveka.
Dokler ne zmanjka energije =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
invisuu ::
... ampak ga sploh ne nadvladajo brez upper handa, sploh pa ne tam, kjer to zares pomembno, pri strategiji.
Jaz se zelo veselim dneva, ko bo AI premagal proje v SC, samo ne na tak način kot sedaj, ampak ko bosta oba igrala po istih pravilih in omejitvah.
Mislim AI je zdaj counteral immortale s stalkerji, kar je neumnost.
Osebno se mi zdijo stališča, da bo AI "res nekaj vreden" šele takrat, ko bo premagal človeka "on even ground" in po pravilih, ki bodo nam všeč, nekam kratkovidna.
Okej - res je težko met nek "fer" dvoboj, ki je zanimiv za gledalce, če AI človeškega igralca v nekaterih parametrih prehiteva po desni, ampak to je bolj stvar ešporta/gaminga, ne pa realnega učinka AI na civilizacijo, kar se mi zdi pomembnejši vidik. Moramo se zavedat, da bo strojna inteligenca prehitevala človeško ne samo zaradi boljše, ampak tudi kratkomalo hitrejše logike, ker je silicijska elektronika pač enostavno hitrejša od biokemične v naših možganih. Ko delavca v tovarni zamenja robot, bolj malo pomaga, če delavec tečnari, da to "ni fer", ker robot ne zna ob siceršnjem delu v tovarni tudi zalivat vrta. Kratkomalo je boljša izbira v določenih zamejenih pogojih neke naloge in to je tisto, kar je važno. Zmaga po določenih izenačujočih pravilih je lahko neka vrednota oz. cilj, ki nam nekaj pomeni zaradi lepšega, ampak se mi zdi, da je na dolgi rok postranska stvar.
Namesto, da se usajamo, kako je bot boljši v micru zaradi sposobnosti paralelnega odločanja, bi nam moralo bit zanimivo, kako bo to dejstvo vplivalo na mnoge druge naloge, ki se jih bo AI lotila v bližnji prihodnosti.
Imas prav, ampak avto je tudi hitrejsi kot clovek, pa ne debatiramo kako je avto superioren v maratonu zaradi tega. Ce hocemo specificno primerjati efektivnost v SC, morajo pravila in omejitve biti enakovredna. Celokupno gledano, je razvoj AIja absolutno impresiven.
49106 ::
če AI človeškega igralca v nekaterih parametrih prehiteva po desni
Tako kot kalkulator?
Moramo se zavedat, da bo strojna inteligenca prehitevala človeško
Po clickbait naslovu sodeč, ga je že prehitela.
da bo strojna inteligenca prehitevala človeško ne samo zaradi boljše, ampak tudi kratkomalo hitrejše logike,
Najprej mora prehiteti človeško inteligenco z boljšo logiko, ne pa tako kot zdaj, ko zanič logiko kompenzira s hitrostjo in ker še to ni dovolj, smo morali človeškega nasprotnika dodatno omejiti.
Namesto, da se usajamo, kako je bot boljši v micru zaradi sposobnosti paralelnega odločanja
Dejstvo je, da je AI boljši samo zaradi tega, pa še to samo v določenih scenarijih. Če mu to omejimo (podobno kot smo omejili človeka), je toliko slabši, da ga ni nikjer.
Tresla se gora, rodila se miš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Aggressor ::
Sorry no, ampak, da se je rodila miš, lahko reče samo nekdo, ki bodisi ni prebral linkane objave na blogu bodisi je ne razume.
Plus, abotno je trdit, da je naslov clickbait, ker kratkomalo opisuje dejstvo. Napisano je, da je bot premagal proja, ne da ga je premagala "superiorna strateška računalniška inteligenca". Kar je dejstvo, kakorkoli obrneš. Da se je to zgodilo prvič (vsaj brez cheatanja v resourcih), je tudi dejstvo.
Plus, abotno je trdit, da je naslov clickbait, ker kratkomalo opisuje dejstvo. Napisano je, da je bot premagal proja, ne da ga je premagala "superiorna strateška računalniška inteligenca". Kar je dejstvo, kakorkoli obrneš. Da se je to zgodilo prvič (vsaj brez cheatanja v resourcih), je tudi dejstvo.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
matobeli ::
Glavno vprašanje je, ali je glede golega logičnega razmišljanja težje igrati GO ali SC.
Go ima veliko manj pravil, izjem in kombinacij kot SC, naj bi bil GO bolj miselna igra, pa vendar je AI superioren v GOju in še ne v SCju, čeprav naj bi ravno bil slabši zaradi pomankanja logike.
Da ni AI v SCju slabši samo zato ker še nima tolk dobro naštudirano kaj paše skupaj, torej, da ga en bio kalkulator nese ker ve več odgovorov na različna vprašanja in ne ker ve boljši odgovor na eno.
Mogoče pa je to AI "vedel" in forsiral tisti aspekt kjer je boljši od človeka.
Go ima veliko manj pravil, izjem in kombinacij kot SC, naj bi bil GO bolj miselna igra, pa vendar je AI superioren v GOju in še ne v SCju, čeprav naj bi ravno bil slabši zaradi pomankanja logike.
Da ni AI v SCju slabši samo zato ker še nima tolk dobro naštudirano kaj paše skupaj, torej, da ga en bio kalkulator nese ker ve več odgovorov na različna vprašanja in ne ker ve boljši odgovor na eno.
Mogoče pa je to AI "vedel" in forsiral tisti aspekt kjer je boljši od človeka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Utk ::
Ko bo šef prišel na tvoj računalnik, zdownloadal nek program in ti rekel, da greš lahko zdaj domov, ker je ta program boljši in cenejši od tebe, ti ne bo pomagalo nobeno jokanje, da je računalnik samo neumen kalkulator, da ni pošteno, da program nima tvojih omejitev in ne vem kaj. Za to se gre, ne pa za igranje igric.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tikitoki ::
@tikitoki
Da. Samo po drugi strani to počnejo tudi human playerji. Čimprej spravit prave enote na pravo pozicijo.
se pa treba zavedat, da v RL je dejansko kup taskov, ki so četudi higher in intelligence, še vedno precej rutinski.
Sem videl video, kjer so imeli prikaz eliminacije tarce z majhnim dronom. Tko nekako, k si ti promoviral v drugi temi.
Pa tisti droncek je zgledal precej poceni, pravzaprav disposable.
tikitoki ::
Sorry no, ampak, da se je rodila miš, lahko reče samo nekdo, ki bodisi ni prebral linkane objave na blogu bodisi je ne razume.
Plus, abotno je trdit, da je naslov clickbait, ker kratkomalo opisuje dejstvo. Napisano je, da je bot premagal proja, ne da ga je premagala "superiorna strateška računalniška inteligenca". Kar je dejstvo, kakorkoli obrneš. Da se je to zgodilo prvič (vsaj brez cheatanja v resourcih), je tudi dejstvo.
Abotno je trditi, da ni click bait. Cisto jasno je, da AI ni zmagal v enakovrednem boju in to je potrebno izpostaviti.
Drugace nekateri mislijo, da je AI sposoben neke napredne strategije, ki je dejansko ni pokazal.
Vse ostalo je pa le laganje samemu sebi in povelicevanje tovrstnih dosezkov.
49106 ::
Sorry no, ampak, da se je rodila miš, lahko reče samo nekdo, ki bodisi ni prebral linkane objave na blogu bodisi je ne razume.
Plus, abotno je trdit, da je naslov clickbait, ker kratkomalo opisuje dejstvo. Napisano je, da je bot premagal proja, ne da ga je premagala "superiorna strateška računalniška inteligenca". Kar je dejstvo, kakorkoli obrneš. Da se je to zgodilo prvič (vsaj brez cheatanja v resourcih), je tudi dejstvo.
To ne pomeni, da je rezultat zanemarljiv, ampak to, da še zdaleč ni takšen kot skušate nekateri prikazati. Zanimivo, da si odgovoril na skoraj vse, razen bistva (pri tistem prispevku):
Dejstvo je, da je AI boljši samo zaradi tega, pa še to samo v določenih scenarijih. Če mu to omejimo (podobno kot smo omejili človeka), je toliko slabši, da ga ni nikjer.
Razlika je precej, precej večja.Razloži.
Človek je stroj, ki hkrati počne še marsikaj. AI tega ne zmore niti z vsemi TPU na svetu. Torej si primerjal neprimerljivo, in pri tem si se hudo zakalkuliral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Aggressor ::
Dejstvo je, da je AI boljši samo zaradi tega, pa še to samo v določenih scenarijih. Če mu to omejimo (podobno kot smo omejili človeka), je toliko slabši, da ga ni nikjer.
Kako ga ni nikjer? Poglej si replay tistega matcha, MaNa je imel ogromno dela z njim. In tudi graf kaže, da se po efektivnosti hitro približuje preostalim botom. Torej, kako "ga ni nikjer"? Plus, človek ni "bil omejen", ker je MaNa igral svojo raso (za razliko od TLOja, ki običajno ne igra Protossov).
Abotno je trditi, da ni click bait. Cisto jasno je, da AI ni zmagal v enakovrednem boju in to je potrebno izpostaviti.
Kakšen naslov bi pa ti dal?
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
gus5 ::
Nadaljevanje...Opažam nek vzorec, da AI dosega impresivne rezultate v umetno ustvarjenih okoljih: promet (samovozeči avti), igrice.
To pomeni, da AI še ni zmožen prepoznavat podobnosti med stotinami različniih okolij, ki obstajajo v realnosti. Mora se naučit potegniti podobne fore iz nekega drugega okolja, ki ga že obvlada. Torej prepoznava podobnosti mu manjka v bistvu.
AI vseh dežel, združi se! Tehnološka singularnost bo videti kot kolektivistčni projekt strojev. Vsak od njih bo vrhunsko usposobljen na svojem področju, skupaj bojo tvorili nepremagljiv organizem, ki bo podvrgel ljudi (ali pa jim skrivoma vladal). Približno tako bo, kot je bilo uprizorjeno v Matrici. ;)
Z merjenjem signalov v posameznih nevralnih omrežjih možganov je moč ugotoviti 'robustnost' in 'zmogljivost' nevralnih komunikacijskih vzorcev. Robustnost je določena s stanovitnostjo oz. zanesljivostjo proženja nevronov v posameznem nevralnem omrežju, zmogljivost pa kot zmožnost ustvarjanja novih, a manj zanesljivih poti oz. vzorcev proženja.
Pri testiranih opicah in ljudeh je bila robustnost komunikacijskih omrežji v amigdali večja od robustnosti v CC, a frekventnost pojavljanja novih komunikacijskih poti (t. j. zmogljivost) v CC je bila večja od tiste v amigdali. Nevralna komunikacija v obeh delih možganov je bila pri človeku manj robustna, a zmogljivejša. Zdi se, da je žrtvovanje robustnosti za bolj pestro ustvarjanje novih nevralnih komunikacijskih poti skrivnost večjega kognitivnega potenciala pri ljudeh.
Strojni sistemi AI, ki jih zaznamujejo 'robustna' signalna omrežja, bojo lahko ta handicap presegli le z 'rojitvijo', rečeno drugače - tehnološka singularnost bo videti kot kolektivistični projekt strojev.
AI sistemi vseh dežel, združite se!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gus5 ()
invisuu ::
AI ne bo kar zamenjal ljudi na delovnih mestih, haha pa kaksne neumnosti tu preberes. Kratkorocno se ne bo spremenilo nic, srednjerocno pa bo AI asistiral pri delu, kot danes recimo racunalniki. To bo samo se eno orodje, ki bo povecalo produktivnost, in bo hkrati omogocilo cel kup novih delovnih mest.
No, delovna mesta ljudi, ki pisejo take kozlarije, mogoce AI bo zamenjal. Konec koncev lahko delovna mesta taksnih ljudi zamenjas z dobro python skripto.
Dolgorocne posledice AI pa je itak neumno napovedovati, ker ne premoremo dovolj domisljije.
No, delovna mesta ljudi, ki pisejo take kozlarije, mogoce AI bo zamenjal. Konec koncev lahko delovna mesta taksnih ljudi zamenjas z dobro python skripto.
Dolgorocne posledice AI pa je itak neumno napovedovati, ker ne premoremo dovolj domisljije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: invisuu ()
Utk ::
Res je, AI ne BO zamenjal ljudi, ampak jih že zamenjuje. Software, pustimo ali je AI ali ne, je že zamenjal en kup prevajalcev in drugih tekstopiscev, pa borznih posrednikov in špekulantov, tipkarc, administratork in podobnih.
invisuu ::
Dejstvo je, da je AI boljši samo zaradi tega, pa še to samo v določenih scenarijih. Če mu to omejimo (podobno kot smo omejili človeka), je toliko slabši, da ga ni nikjer.
Kako ga ni nikjer? Poglej si replay tistega matcha, MaNa je imel ogromno dela z njim. In tudi graf kaže, da se po efektivnosti hitro približuje preostalim botom. Torej, kako "ga ni nikjer"? Plus, človek ni "bil omejen", ker je MaNa igral svojo raso (za razliko od TLOja, ki običajno ne igra Protossov).
Abotno je trditi, da ni click bait. Cisto jasno je, da AI ni zmagal v enakovrednem boju in to je potrebno izpostaviti.
Kakšen naslov bi pa ti dal?
Seveda je bil Mana omejen. Omejen je na mis in tipkovnico, na “obcutek” napadalnega ranga enot, po obcutku ves koliko casa potuje katera enota kam, po obcutku ves kdaj bo katera enota umrla in nesteto drugih stvari. En bot lahko matematicno perfektno umakne enoto vsakic tik preden umre, strelja z enoto vedno v popolni napadalni razdalji, itd. Poleg tega pod APM ne grejo vsi kliki, en bot lahko z 1 APM stori enako, kot clovek porabi 3-4 poteze v resnici za to. Nadalje, vidi celotno mapo naenkrat, cesar clovek ne more. In se enkrat EAPM =/= (!!!) APM.
Kaj menis zakaj nihce na svetu ni tako neumen, da bi igral s stalkerji proti immortalom? AI je proja zgazil s to taktiko. To taktiko je lahko uporabil ne glede na to proti komu igra, kdaj, kje, zakaj. Mah, ponavljam se ze. Ce ti se vedno ni jasno zakaj ta primerjava ni na mestu, mi je zal, ampak ti ne morem vec pomagati.
Aggressor ::
AI ne bo kar zamenjal ljudi na delovnih mestih, haha pa kaksne neumnosti tu preberes.
Hate to break it to you, ampak jih že zamenjuje. V ZDA ljudje v birokraciji že izgubljajo službe, ker jih zamenjuje strojna analitika. Če pogledaš malo v ameriška svetovalna podjetja, so strategije za soočanje s prihodom AI zdaj all the rage, novice že več let pokajo po šivih od takšnih napovedi in Jack Ma blazno rad v svojih govorih napada šolske sisteme, ker ne pripravljajo učencev na sodelovanje s stroji. The future is now, samo v Slo smo malo za časom - kar je v tem primeru mogoče celo v redu.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
invisuu ::
Ja daj odlocita se kaj je AI, ker po vajino je vsaka skripta ze AI. In ce aimbot v shooterjih hitreje meri kot clovek je to ze dokaz, da nam terminatorji trkajo na vrata. Dzizs, no.
Aggressor ::
Ja daj odlocita se kaj je AI.
Ni se treba meni odločat - je stroka že določila. Vse, kar se tiče strojnega učenja, je AI. (Saj meni osebno poimenovanje tudi ni preveč všeč, ampak jebiga.)
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
invisuu ::
O shit, te skripte ko si jih jaz napisem da si olajsam in cim bolj zavtomatiziram sluzbo je kr AI. Breaking news, v Mariboru imamo lead developerja za AI, ker si vzamem kako urco na dan pa par vrstic v pythonu napisem.
Also, aimbot premagal proja v call of duty, AI confirmed!
Also, aimbot premagal proja v call of duty, AI confirmed!
Aggressor ::
O shit, te skripte ko si jih jaz napisem ...
Sem siguren, da jih lahko ... samo ne, jih ne moreš, ker drugače bi vlekel deset tisočakov mesečno v dobro plačani službi, ne pa pisal tule. Resno, malo se razglej po strokovnem čtivu o tem.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
49106 ::
Dejstvo je, da je AI boljši samo zaradi tega, pa še to samo v določenih scenarijih. Če mu to omejimo (podobno kot smo omejili človeka), je toliko slabši, da ga ni nikjer.
Kako ga ni nikjer? Poglej si replay tistega matcha, MaNa je imel ogromno dela z njim. In tudi graf kaže, da se po efektivnosti hitro približuje preostalim botom. Torej, kako "ga ni nikjer"? Plus, človek ni "bil omejen", ker je MaNa igral svojo raso (za razliko od TLOja, ki običajno ne igra Protossov).
Kaj to je, je napisano malo višje (micromanagement). Brez micromanagementa bota ni nikjer. Am I right or am I right?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
invisuu ::
O shit, te skripte ko si jih jaz napisem ...
Sem siguren, da jih lahko ... samo ne, jih ne moreš, ker drugače bi vlekel deset tisočakov mesečno v dobro plačani službi, ne pa pisal tule. Resno, malo se razglej po strokovnem čtivu o tem.
Ni na tebe letelo, ampak na onega simpletona poleg tebe. Ti ze imas pravo idejo, samo se malo cincas ce je aimbot AI ali ne.
Aggressor ::
Brez micromanagementa bota ni nikjer. Am I right or am I right?
Glede na proces njihovega nastajanja, niti ne. Poglej v blog postu tisti graf, ki kaže, kako je raba stalkerjev rasla skozi plezanje po league ladderju. Bot je stalkerje pač abusal zato, ker je v okvirju pravil to lahko počel. Če bi mu to omejili, bi pač našel kaj drugega.
Recimo - ker sem obenem na to prej čisto pozabil - zgoraj je invisuu omenjal, da mu ni jasno, kako je bot lahko counteral z observerji, domnevno še preden bi lahko sklepal, da mora to sploh počet. Odgovor je lahko precej banalen - da je v procesu učenja pogruntal, da pride na neki točki do DT spama in je gradil preemptively.
V bistvu je v njihovem obnašanju veliko zanimivih macro detajlov, recimo worker spam in odsotnost wall-ina, kar je zmedlo tudi vse komentatorje, pa se je potem izkazalo, da so boti vseeno nekaj delali prav.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
49106 ::
Brez micromanagementa bota ni nikjer. Am I right or am I right?
Glede na proces njihovega nastajanja, niti ne. Poglej v blog postu tisti graf, ki kaže, kako je raba stalkerjev rasla skozi plezanje po league ladderju. Bot je stalkerje pač abusal zato, ker je v okvirju pravil to lahko počel. Če bi mu to omejili, bi pač našel kaj drugega.
Ključno vprašanje je, ali bi zmagal predvsem zaradi boljšega micromanagementa?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
invisuu ::
Brez micromanagementa bota ni nikjer. Am I right or am I right?
Glede na proces njihovega nastajanja, niti ne. Poglej v blog postu tisti graf, ki kaže, kako je raba stalkerjev rasla skozi plezanje po league ladderju. Bot je stalkerje pač abusal zato, ker je v okvirju pravil to lahko počel. Če bi mu to omejili, bi pač našel kaj drugega.
Recimo - ker sem obenem na to prej čisto pozabil - zgoraj je invisuu omenjal, da mu ni jasno, kako je bot lahko counteral z observerji, domnevno še preden bi lahko sklepal, da mora to sploh počet. Odgovor je lahko precej banalen - da je v procesu učenja pogruntal, da pride na neki točki do DT spama in je gradil preemptively.
V bistvu je v njihovem obnašanju veliko zanimivih macro detajlov, recimo worker spam in odsotnost wall-ina, kar je zmedlo tudi vse komentatorje, pa se je potem izkazalo, da so boti vseeno nekaj delali prav.
Ne, ni res, ker v 10ih tekmah ni gradil observerjev razen v 1 točno v trenutku, ko so DTji bili na poti k njemu. Sicer pa je vmes že uničeval sam svoje disruptorje in kljub temu zmagal. A ti meniš, da je aimbot tudi AI? Ker to posredno sedaj trdiš, translirano na Starcraft.
Sicer pa ko si že omenjal moj šiht, prvič v nedeljo ne delam. Drugič, moja služba je reševanje sistemov milijonv diferencialnih enačb (da se ne spuščam v detajle). Rečiva v rangu do 10 milijonov variabel, ki letijo na 3-5 vozlih superračunalnika z 250 gb rama in 24 cpujev na vozel. Ta software resda najde rešitve ki zadoščajo konvergenčnim kriterijem (včasih...), ampak za pravilnost fizikalnega sistema skrbi uporabnik, poleg tega pa potrebuje toliko podpore iz moje strani, od mojih python skript, do vsega drugega, da je ta software resnično zabit kot žakelj cementa. Poleg tega sploh ne zna validirati smiselnosti rezultatov. Že nekaj tako trivialnega, kot je avtomatska zgostitev integracijskih točk okrog kritičnih rezultatov, je nemogoč cilj in mokre sanje foha že vsaj deset let, odkar se s tem ukvarjam.
Če bi ti videl kar počnemo, bi se ti (očitno?) zdelo da si prišel v leto 2805 in je Skynet že zavzel svet. Meni se zdi, da se ubadam z glorified kalkulatorjem.
Aggressor ::
Ključno vprašanje je, ali bi zmagal predvsem zaradi boljšega micromanagementa?
Če bi mu ga dopustili, skoraj gotovo. Načeloma pač izrabi vse, kar mu je dopuščeno.
A ti meniš, da je aimbot tudi AI?
Kje sem pa trdil, da je v aimbotu kaj strojnega učenja? (Zgoraj sem namreč AI definiral po standardni klasifikaciji kot strojno učen algoritem.)
Če bi ti videl kar počnemo, bi se ti (očitno?) zdelo da si prišel v leto 2805 in je Skynet že zavzel svet.
Glede na to, da sem fizik, me nisi ravno impresioniral. Sploh pa, še enkrat - ne vem, zakaj siliš numerično reševanje diferencialnih enačb v AI, ko smo slednjega lepo definirali kot strojno učenje. Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
invisuu ::
To moras ti meni odgovoriti, to ti trdis, ne jaz. Nimam nobene potrebe po impresioniranju random ljudi na slo techu, tak da ni panike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: invisuu ()
Aggressor ::
Zdaj te pa res ne razumem več. Nič takega nisem trdil.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
vostok_1 ::
@tikitoki
Da. Samo po drugi strani to počnejo tudi human playerji. Čimprej spravit prave enote na pravo pozicijo.
se pa treba zavedat, da v RL je dejansko kup taskov, ki so četudi higher in intelligence, še vedno precej rutinski.
Sem videl video, kjer so imeli prikaz eliminacije tarce z majhnim dronom. Tko nekako, k si ti promoviral v drugi temi.
Pa tisti droncek je zgledal precej poceni, pravzaprav disposable.
It's a marriage made in hell. Odlično se dopolnjujeta.
Trenutno še malo jebe take drončke zmogljivostna percepcija, ampak se dela na tem.
Nobene težave si nimam predstavljat operaterja na varnem in swarm drončkov, ki jih so-upravlja.
Soupravlja as in...za micro poskrbi AI, za broader plan pa operater.
To bo dejansko zgledalo kot SC v real life.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
invisuu ::
Kategorično spregledaš argumente, ki definitivno kažejo tebi v nasprotju. Da poenostaviva, se preseliva v en FPS; če bi se AI strojno naučil hoje po mapi in zbil proje z aimbotom, bi tudi bil navdušen? Ker to se je zdaj zgodilo, translirano na Starcraft. "Inteligenca" AlphaStara je poden, macro je okay at best, z veliko napakami (napačne saturacije, wall-in, itd.). Vse kar ga je rešilo je softversko perfekten micro, ki ga lahko doseže samo program. Zato je tudi bilo vseeno proti komu igra, kakšno kompozicijo enot ima nasprotnik, itd. Massaš stalkerje in jih uptrejdaš. To je to. Vse ostalo je bilo izpeljano izpod nivoja. Aja točno, tu pa tam je šenkal kak Oracle ali pa sam svoje disruptorje pobil. Daj no, lepo te prosim.
In mimogrede, to je neumnost: "Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?". Na primer v topoloških optimizacijah bi lahko s strojnim učenjem enormno pospešil industrijo.
In mimogrede, to je neumnost: "Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?". Na primer v topoloških optimizacijah bi lahko s strojnim učenjem enormno pospešil industrijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: invisuu ()
vostok_1 ::
Kategorično spregledaš argumente, ki definitivno kažejo tebi v nasprotju. Da poenostaviva, se preseliva v en FPS; če bi se AI strojno naučil hoje po mapi in zbil proje z aimbotom, bi tudi bil navdušen? Ker to se je zdaj zgodilo, translirano na Starcraft. "Inteligenca" AlphaStara je poden, macro je okay at best, z veliko napakami (napačne saturacije, wall-in, itd.). Vse kar ga je rešilo je softversko perfekten micro, ki ga lahko doseže samo program. Zato je tudi bilo vseeno proti komu igra, kakšno kompozicijo enot ima nasprotnik, itd. Massaš stalkerje in jih uptrejdaš. To je to. Vse ostalo je bilo izpeljano izpod nivoja.
In mimogrede, to je neumnost: "Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?". Na primer v topoloških optimizacijah bi lahko s strojnim učenjem enormno pospešil industrijo.
Glej. Res je da trenutni AI ni "samozaveden" je pa odličen asistent, ki lahko zapolni luknje človeka.
Zagotovo še kako desetletje ne bomo videli major breaktrough-ja na tem področju, ampak že današnja tehnologija lahko pride do impresivnih rezultatov.
Glede napak alphaStara...pomojem že pišejo nov mrežo, ki ga bo izučila, kaj ja in kaj ne.
Vrjemi, they won't go quietly into the night.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
invisuu ::
Kategorično spregledaš argumente, ki definitivno kažejo tebi v nasprotju. Da poenostaviva, se preseliva v en FPS; če bi se AI strojno naučil hoje po mapi in zbil proje z aimbotom, bi tudi bil navdušen? Ker to se je zdaj zgodilo, translirano na Starcraft. "Inteligenca" AlphaStara je poden, macro je okay at best, z veliko napakami (napačne saturacije, wall-in, itd.). Vse kar ga je rešilo je softversko perfekten micro, ki ga lahko doseže samo program. Zato je tudi bilo vseeno proti komu igra, kakšno kompozicijo enot ima nasprotnik, itd. Massaš stalkerje in jih uptrejdaš. To je to. Vse ostalo je bilo izpeljano izpod nivoja.
In mimogrede, to je neumnost: "Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?". Na primer v topoloških optimizacijah bi lahko s strojnim učenjem enormno pospešil industrijo.
Glej. Res je da trenutni AI ni "samozaveden" je pa odličen asistent, ki lahko zapolni luknje človeka.
Zagotovo še kako desetletje ne bomo videli major breaktrough-ja na tem področju, ampak že današnja tehnologija lahko pride do impresivnih rezultatov.
Glede napak alphaStara...pomojem že pišejo nov mrežo, ki ga bo izučila, kaj ja in kaj ne.
Vrjemi, they won't go quietly into the night.
Se strinjam in komaj cakam, da bom videl inteligenten AI ki pomete tla s proji! Ampak to zaenkrat ni to. In to je vse kar skusam dopovedati ze ves ta cas.
Aggressor ::
Da poenostaviva, se preseliva v en FPS; če bi se AI strojno naučil hoje po mapi in zbil proje z aimbotom, bi tudi bil navdušen?
Bi, ja. Prvič, ker igranje FPSjev ni samo aimbottanje, ne boš verjel. In drugič, ker je tudi zdresirat aimbota skozi strojno učenje zanimiv dosežek.
"Inteligenca" AlphaStara je poden, macro je okay at best, z veliko napakami (napačne saturacije, wall-in, itd.). Vse kar ga je rešilo je softversko perfekten micro, ki ga lahko doseže samo program. Zato je tudi bilo vseeno proti komu igra, kakšno kompozicijo enot ima nasprotnik, itd. Massaš stalkerje in jih uptrejdaš. To je to. Vse ostalo je bilo izpeljano izpod nivoja. Aja točno, tu pa tam je šenkal kak Oracle ali pa sam svoje disruptorje pobil. Daj no, lepo te prosim.
Če je AlphaStar tak poden in brez vrednosti, kako da potem AI community to pozdravlja? Očitno industrija, ki je trenutno najbolj vroča v IT branži in beleži najvišje zaslužke zaposlenih, kolektivno bluzi, ali kako trdiš? Pa spet si zignoriral magično besedno zvezo "stopnja na poti". Nihče, niti jaz, ne trdi, da je tole the shit, je pa lep dosežek na poti (ne vem, zakaj moram to že petič ponovit?).
In mimogrede, to je neumnost: "Kje je v klasičnih numeričnih sistemih karkoli strojno naučenega?". Na primer v topoloških optimizacijah bi lahko s strojnim učenjem enormno pospešil industrijo.
Zato sem pa napisal "v klasičnih". Nisi dal lih vedet, ali reč teče na nevronskih mrežah.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AI AlphaStar dosegel stopnjo velemojstraOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 4872 (3553) | TheBlueOne |
» | Gromozanski čip za umetno inteligencoOddelek: Novice / Procesorji | 12548 (9895) | pegasus |
» | DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46345 (41817) | TheBlueOne |
» | AlphaGo po treh zmagah že skupni zmagovalec dvoboja v goju proti človekuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16424 (12165) | bMozart |