» »

Ostala le Android in iOS, zbogom konkurenca

Ostala le Android in iOS, zbogom konkurenca

Slo-Tech - V drugem četrtletju tega leta se je prvikrat zgodilo, da sta Android in iOS skupaj presegla 99-odstotni tržni delež na trgu pametnih telefonov. Windows Phone je obstal pri 0,6 odstotka, BlackBerry pri 0,1 odstotka, vsi ostali operacijski sistemi pa imajo še manjši tržni delež. V drugem četrtletju je bilo sicer prodanih 344 milijonov pametnih telefonov, kar je za štiri odstotke več kot v enakem obdobju lani. Tedaj sta omenjena prvaka sicer skupno obvladovala 96,8 odstotkov trga.

Med proizvajalci je na prvem mestu Samsung z 22,3-odstotnim tržnim deležem (+0,5 odstotne točke glede na lani), sledijo Apple z 12,9-odstotnim (-1,7 odstotne točke), Huawei z 8,9 odstotki, Oppo s 5,4 odstotki in Xiaomi s 4,5 odstotki. Preostali proizvajalci predstavljajo skoraj polovico trga, torej je situacija tu popolnoma drugačna kot na področju operacijskih sistemov oziroma platform. Razdrobljenost je velika, konkurenca pa huda.

Morda se zdi, da je bilo že od nekdaj tako, a v tehnologiji se trendi in tržna situacija izjemno hitro spreminjajo. Ne tako dolgo nazaj, leta 2010, ko smo na namiznih računalnikih ravno ugotavljali, da bo Windows 7 verjetno boljši od Viste, je bil trg pametnih telefonov videti popolnoma drugače. Najpopularnejša sistema sta bila BlackBerry in Symbian, ki so ga uporabljali Samsung, LG, Motorola in Nokia. Slednja je bila največji proizvajalec telefonov, potem pa je sčasoma zamenjala Symbian z Windows Phone, ostali pa z Androidom. In tako so kupci počasi tudi sami zamenjali Nokio in BlackBerry s konkurenco.

44 komentarjev

opeter ::

Kaj pa trg butastih telefonov? Jaz sem zadovoljen s svojo Nokio 112 :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mare2 ::

opeter je izjavil:

Kaj pa trg butastih telefonov? Jaz sem zadovoljen s svojo Nokio 112 :)


Moja Nokia 97 mini še vedno dela. Na žalost imam sedaj Galaxy S6. :(
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

thed0g195 ::

opeter je izjavil:

Kaj pa trg butastih telefonov? Jaz sem zadovoljen s svojo Nokio 112 :)

Ce uporabnik drzi svoj x let star aparat brez menjave, to ni TRG.

konspirator ::

Se Android gnojni jami obeta kakšna sprememba, v smislu enotnih updejtov os-ja (tipa nexus) za vse aparate in ne, ko/če se operater/proizvajalec spomni ?

Dr_M ::

Posamezni proizvajalci obljubljajo 2 letno podporo za svoje aparate. Kako in kaj vedo pa samo sami.

Mavrik ::

konspirator je izjavil:

Se Android gnojni jami obeta kakšna sprememba, v smislu enotnih updejtov os-ja (tipa nexus) za vse aparate in ne, ko/če se operater/proizvajalec spomni ?


Prav nobena težava ni kupiti Nexusa in rešiti ta problem.
The truth is rarely pure and never simple.

Dr_M ::

Kaj pa ce nocem nexusa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Janac ::

Tako je. Potem lahko kupiš lumio ;)

bobby ::

Dr_M je izjavil:

Kaj pa ce nocem nexusa?


Potem se pac ze ob nakupu strinjas z NEupdejti in ostalimi pomankljivostmi/fičrji
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Mavrik ::

Dr_M je izjavil:

Kaj pa ce nocem nexusa?


Potem lahko narediš isto kar naredijo ljudje ko hočejo imeti iOS telefon ki ni iPhone ;)

Lahko pa jasno tudi nagrajuješ Samsung in ostale s svojim denarjem ko te silijo v nakup novega telefona za posodobitve. Morda jih bo prepričalo da si premislijo ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Netrunner ::

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.

CyberPunk ::

Dr_M je izjavil:

Kaj pa ce nocem nexusa?

Potem pa daš gor CyanogenMod in je mir. :) Skoraj.

Mavrik je izjavil:


Potem lahko narediš isto kar naredijo ljudje ko hočejo imeti iOS telefon ki ni iPhone ;)

Xiaomi? >:D Pakiranje skoraj identično, alu ohišje, MIUI pa bolj na iOS kot na Androida spominja. Ni "jabolko", je pa "riž".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CyberPunk ()

Dr_M ::

bobby je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Kaj pa ce nocem nexusa?


Potem se pac ze ob nakupu strinjas z NEupdejti in ostalimi pomankljivostmi/fičrji


Glede updejtov se strinjam, to je jeba, ampak ostale pomanjkljivosti? To je kvecjemu pri nexusu, ravno zaradi tega ga nocem imet, ker se moram odpovedat nujnemu "luksuzu", kot je odstranljiva baterija, microsd kartica, lepemu in funkcionalnemu vmesniku ipd...

Potem pa daš gor CyanogenMod in je mir. :) Skoraj.


To sem naredil enkrat, od takrat naprej mi ne dela NFC in fotoaparat/led lucka, tudi na drugih romih ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Qushaak ::

Kolega je ravno pri Nexus 5 (2013) zamenjal baterijo.

Ni ravno hitro, ampak je čisto lepo izvedljivo. Baterijo pa itak zamenjal švečjemu enkrat (pa še to v razmiku 2 ali 3 let) pol pa telefon.
Za razširitvene karice se strinjam, za vmesnik pa kakor za koga. Mene najbolj motijo vsi procesi ki laufajo v ozadju. Android v vanilla obliki pa spet ni več tako koščen kot pred leti. Osebno ne vidim, da bi moral imeti nujno en UI od proizvajalca.

Wega ::

Mare2 je izjavil:

opeter je izjavil:

Kaj pa trg butastih telefonov? Jaz sem zadovoljen s svojo Nokio 112 :)


Moja Nokia 97 mini še vedno dela. Na žalost imam sedaj Galaxy S6. :(

A ni to malo nasprotujoča izjava? Na žalost imeti nekaj kar ne maraš, čeprav tisto, kar imaš rad še vedno dela? 😉
Wega,
lep, postaven, pameten
in skromen.

war-dog ::

Prej telefon menjam, kot pa baterijo. Tako da argument, da baterija ni izmenljiva je bolj tak-tak.
Fragmentacija Androida je kar problem, tukaj ima iOS prednost, saj je software optimiziran za hardware na katerem teče in je tudi bolj dosledno in redovito posodabljanje. Vse za svojo ceno seveda.

Najti neko vmesno rešitev niti ni tako preprosto, enim se zdi CyanogenMod vmesna rešitev, jaz pa si ogledujem OnePlus 3 (če koga zanima: https://oneplus.net/si/3 ) - sicer imajo spet svojo verzijo Androida (neki fork od CyanogenMod se mi zdi - OxygenOS).
Object reference not set to an instance of an object.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: war-dog ()

d4vid ::

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.


Heh, android pokriva preveč trga. Ljudje so ga navajeni. Poznam preveč ljudi, da so šli na WP in iz njega nazaj na android, ker jim WP ni ustrezal.

Sam sem trenutno cca 14 dni na lumia 532 in dokler bo baterija držala 2 dni, ostajam na njej. Prej sem imel Sony Z1, ki je še doma (zaradi počenega stekla ne uporabljam)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d4vid ()

drvo ::

Že kakih 4-5 let na wp in tretji telefon. Zadovoljen, posodobitve redne in pogoste, delovanje dobro. Na vmesnik pa se je pač pri vsakem sistemu potrebno navaditi. Res škoda, da se ne prime. Android mi ni všeč za jabolko pa nisem pripravljen dati 700e, čeprav mi je na ipadu, ki ga imam sistem dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: drvo ()

bluefish ::

Bomo videli, kaj bo s Surface telefonom.

Lonsarg ::

Point Surface telefona tako ne bodo velike prodajne štvilke, ampak navdušiti populacijo in OEMe(ki odločajo o usodi OSov) tako močno, kot jih je navdušil Surface laptop/tablet. OEMi namreč niso navdušeni, če Microsoft preveč sam proda hardwera(Nokia).

opeter ::

thed0g195 je izjavil:

Ce uporabnik drzi svoj x let star aparat brez menjave, to ni TRG.


Moj telefon je star 2 leti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kebo ::

Mavrik je izjavil:

konspirator je izjavil:

Se Android gnojni jami obeta kakšna sprememba, v smislu enotnih updejtov os-ja (tipa nexus) za vse aparate in ne, ko/če se operater/proizvajalec spomni ?


Prav nobena težava ni kupiti Nexusa in rešiti ta problem.


Saj tuni Google ni lih nek svetel zgled. Nexus 5 ne bo dobil updejta na 7.0, pa ni star še 3 leta, medtem ko iPhone 4S iz 2011 laufa na najnovejšem softwaru.

Boobiz ::

bluefish je izjavil:

Bomo videli, kaj bo s Surface telefonom.


nič ne bo, ker bo cena astronomska.
I'm drunk, what's your excuse?

MrNighthawk ::

Mavrik je izjavil:

konspirator je izjavil:

Se Android gnojni jami obeta kakšna sprememba, v smislu enotnih updejtov os-ja (tipa nexus) za vse aparate in ne, ko/če se operater/proizvajalec spomni ?


Prav nobena težava ni kupiti Nexusa in rešiti ta problem.


Jap.

Bi pa blo vredu, da bi lahko kupil uradnega androida in ga namestil na napravo tako kot Windowse na komp :)

PaX_MaN ::

Ostala le,... zbogom konkurenca

Windows Phone je obstal pri 0,6 odstotka, BlackBerry pri 0,1 odstotka, vsi ostali operacijski sistemi pa imajo še manjši tržni delež.

Wow S-T, a kaj še bolj clickbaity yellow nežurnaliznega pa ni šlo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

matijadmin ::

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.

Meni je tudi všečen, a ga ne uporabljam že dolgo več. Naredili so veliko napak (ena večjih je zamera razvijalcem in zaprt API zanje).

V splošnem pa je, tako da če integratorji (proizvajalci OEM naprav) ne poskrbijo za podporo uporabljene odprte in z vsemi ažurnimi popravki javno razpoložljive kode (ki jih razvijalec objavlja), so pač vredni svojega denarja. Se hudovati nad opdrtokodnim OS je ludizem.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Qushaak je izjavil:

Kolega je ravno pri Nexus 5 (2013) zamenjal baterijo.

Na svojem odličnem telefonu (oznaka "dumb" je žalitev) sem menjal baterijo nekje po 10 letih. (delovala je še vedno kot prvi dan, le sumljivo se je odebelila)
Verjetno odvisno od modela, uporabe in okoliščin...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Torej je edina možnost za uporaben (dlje kot eno leto) Android telefon Nexus?
Ali kaki "no-name" kitajec z tveganjem?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kitaj ::

Za začetek bi jih lahko nehali imenovati telefoni. Nedolgo nazaj sem bil dobra dva meseca v tujini in 'telefon' sem, brez lokalne SIM kartice, neprestano uporabljal.

          ::

Kebo je izjavil:

medtem ko iPhone 4S iz 2011 laufa na najnovejšem softwaru.


iPhone 4S ne laufa na najnovejšem softweru, ampak leze. Napram hitrosti, ki jo je ta naprava imela z originalnim softwerom (iOS 5 ali 6?), deluje z zadnjo verzijo čisto invalidno.

Blazz ::

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.


WP je mrtev... kako se bo pa prebil, če je microsoft prodal svoje proizvodne kapacitete (foxconnu). Nov lastnik bo pa verjetno štancal androide in čau

http://betanews.com/2016/07/29/windows-...

BivšiUser2 ::

Blazz je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.


WP je mrtev... kako se bo pa prebil, če je microsoft prodal svoje proizvodne kapacitete (foxconnu). Nov lastnik bo pa verjetno štancal androide in čau

http://betanews.com/2016/07/29/windows-...

Bye W10M, you'll be missed. ;(
Napovedi za best android phone v late 2017 / early 2018?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

srnjak ::

war-dog je izjavil:

Prej telefon menjam, kot pa baterijo. Tako da argument, da baterija ni izmenljiva je bolj tak-tak.

S tem se pa sploh ne morem strinjati. To, da menjaš baterijo ne pride prav le takrat, ko ta crkne. Ravno, ko sem bil na morju, sem lepo polnil rezervne baterije v polnilcu na nekem skupnem mestu (kjer telefona raje ne bi puščal), medtem ko sem telefon imel pri sebi. Ko se je baterija izpraznila, sem jo enostavno menjal.

Blazz ::

srnjak je izjavil:

war-dog je izjavil:

Prej telefon menjam, kot pa baterijo. Tako da argument, da baterija ni izmenljiva je bolj tak-tak.

S tem se pa sploh ne morem strinjati. To, da menjaš baterijo ne pride prav le takrat, ko ta crkne. Ravno, ko sem bil na morju, sem lepo polnil rezervne baterije v polnilcu na nekem skupnem mestu (kjer telefona raje ne bi puščal), medtem ko sem telefon imel pri sebi. Ko se je baterija izpraznila, sem jo enostavno menjal.


so tudi druge rešitve, mali powerbanki, taki da pašejo v žep skupaj s telefonom in nič ne motijo. Potem taki coverji telefonov, ki imajo vgrajeno extra baterijo itd. Je pa seveda enostavneje samo zamenjati baterijo, sam moraš pa tel ugasniti :)

srnjak ::

E, bravo... Rabiš še cel kup nekih zadev zraven. Komplicirano. Pa tudi razni powerbanki se nekega dne izpraznijo.
Rezervno baterijo pa polnim medtem, ko se mi tista v telefonu prazni. Aja... moram kupiti potem več powerbankov? To pa že zna biti drago. Spet si na slabšem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: srnjak ()

Blazz ::

res si potrošnik baterije al pa jih maš zanič... poleg tega ta mali powerbanki komot nafilajo telefon 2x , potem pa ga daš filat... tolk komplicirano spet ni... in powerbanki niso nič dražji kot rezervne original baterije... pa še ko tel zamenjaš ne rabiš powerbanka menjat... ti pa svojo baterijo moraš, pa še kak polnilc zanjo... tko da ne bluzi z komplikacijami

          ::

Meni grejo v PowerBank standardne 18650 baterije. Kadar jih ni v banku, so v eni od svetilk ali kje drugje. PowerBank lahko polnim preko microUSB priključka, torej enako kakor večino stvari. Vanj lahko vstavim 1, 2, 3 ali 4 celice, odvisno koliko kapacitete potrebujem. Preko njega pa lahko polnim ne samo telefon, ampak tudi BT slušalke, uro in še kaj drugega. Naročil sem ga iz kitajske ter zanj plačal 8$. Celice sem vzel iz stare baterije od prenosnika - dve sta bili zanič, štiri brezhibne. Tudi če bi mi telefon omogočal menjavo baterije, bi raje imel ta Powerbank.

blackbfm ::

E, bravo... Rabiš še cel kup nekih zadev zraven. Komplicirano. Pa tudi razni powerbanki se nekega dne izpraznijo.
Rezervno baterijo pa polnim medtem, ko se mi tista v telefonu prazni. Aja... moram kupiti potem več powerbankov? To pa že zna biti drago. Spet si na slabšem.


Ti pravis da je vlacenje polnilca, dodatnih baterij in iskanje vticnice manj komplicirano? Ok vredu je:))

Mas tut vecje powerbanke 20k mah, ce ti manjsi ne zadošča .. Edina stvar ki je bedna je to da so izgube pri pretvorbi napetosti nekje ~30%

MatH ::

Se mi zdi, da gre MSju slabše odkar so prevzeli Nokia telefone. Škoda. Sem imel dva androida a po enem mesecu vsakega sem se vrnil na navaden telefon. Šele Lumio sem obdržal več kot eno leto.
No na koncu sem spet pristal na androidu (kitajskem) zaradi velike baterije in vodotesnosti. Vsaj enkrat na mesec visim na netu in googlam zakaj nekaj ne dela tako kot bi moralo...
Partnerica ima Blackberry Q5, ki dela kot urca a bo BB žal zgubil podporo za whatsapp.
Upam, da prestižni ifon in nezanesljivi android ne bosta edina izbira.
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.

srnjak ::

blackbfm je izjavil:

Ti pravis da je vlacenje polnilca, dodatnih baterij in iskanje vticnice manj komplicirano? Ok vredu je:))

Ne govorim o tem, da so powerbanki zanič. Ampak o tem, da so uporabni v drugačnih primerih uporabe kot zamenljiva baterija. Potrebe so pač različne.

mtosev ::

nisem niti malo presenečen.
mene kot android userja moti, da za moj optimus f5 ni bilo nobene nadgradnje na novejši os kot ko sem ga dobil s preinstalled android jelly beanom
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

andrejus ::

ah ti apdejti za iOS za stare naprave samo škodi.

imam ipad 3 in mi ga je sin updejtal na zadnjin iOS. dela res invalidno.

joj joj joj

boolsheat ::

Blazz je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.


WP je mrtev... kako se bo pa prebil, če je microsoft prodal svoje proizvodne kapacitete (foxconnu). Nov lastnik bo pa verjetno štancal androide in čau

http://betanews.com/2016/07/29/windows-...


WP je mrtev že dolgo... Sedaj je vse osredotočeno na W10, ki obstaja tudi v mobilni različici:
http://arstechnica.com/information-tech...

andromedar ::

boolsheat je izjavil:

Blazz je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Upam da se bo WP le prebil malo bolj na trg, saj bi bilo škoda če ga ne bi bilo več.


WP je mrtev... kako se bo pa prebil, če je microsoft prodal svoje proizvodne kapacitete (foxconnu). Nov lastnik bo pa verjetno štancal androide in čau

http://betanews.com/2016/07/29/windows-...


WP je mrtev že dolgo... Sedaj je vse osredotočeno na W10, ki obstaja tudi v mobilni različici:
http://arstechnica.com/information-tech...


W10 Mobile je mrtev že dolgo. Mogoče MS ne pove na glas in odkrito, da je mrtev, ampak je. Številke, ki jih sami objavljajo, govorijo točno to. V bistvu zaradi šalabajzerskega pristopa sploh nikdar ni živel.
Eh?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpuščanja naznanjajo težke čase za proizvajalce pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
208449 (5294) PrihajaNodi
»

Prodaja pametnih telefonov raste, mobilnih računalnikov pa upada

Oddelek: Novice / Rezultati
3115323 (12652) mtosev
»

Zmagovalci leta 2013: Windows in Internet Explorer (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
14869041 (61655) weezl
»

Windows Phone prehitel BlackBerry, Android še povečal naskok

Oddelek: Novice / Android
4716255 (13378) Gregor P
»

Galaxy S III prehitel iPhone

Oddelek: Novice / Rezultati
4616028 (12928) nekikr

Več podobnih tem