» »

Prva Microsoftova Lumia je 535

Prva Microsoftova Lumia je 535

Microsoft Lumia 535 v celotnem naboru razpoložljivih barv

vir: AnandTech
AnandTech - Microsoftova predstavitev Lumie 535 predstavlja mejnik v zgodovini Nokie, nekdaj finskega giganta med mobilnimi telefoni, od katerega je Microsoft kupil prav mobilno divizijo. Lumia 535 je namreč prvi mobilni telefon iz družine Lumia, ki ne uporablja več znamke Nokia, to nadomesti kar Microsoftov logotip. Poteza sicer ni presenetljiva, o njej smo že pisali, a je vseeno močan pokazatelj smeri, v katero se pomika znamka Nokia, vsaj kar se tiče pametnih mobilnih telefonov. Kot smo že pisali, napis Microsoft vidimo nad zaslonom ter na zadnji stranici, kjer je prisoten še moderen Microsoftov logotip iz štirih kvadratkov.

Microsoft Lumia 535 sicer po specifikacijah ni pretirano presenetljiv telefon, saj gre za izdelek srednjega cenovnega razreda. Telefon, na katerem teče Windows Phone 8.1, vsebuje štirijedrni procesor Qualcomm Snapdragon 200 (vsebuje jedra ARM Cortex A7), 1 GB delovnega in 8 GB podatkovnega pomnilnika (prisotna je reža za kartico microSD), 5-palčni zaslon je LCD IPS z ločljivostjo 960 x 540 pik, nad zaslonom se nahaja kamera s kar 5 milijoni točk za zajem slike, sledeč popularnosti selfijev (snema le do ločljivosti 848 x 480 pik), zadnja ima prav tako 5 megapikslov in je opremljena z LED bliskavico, sicer pa so ostale lastnosti običajne za ta cenovni razred. Pokrovček zadnje strani je na voljo v naboru pisanih barv in je zamenljiv, baterija ima kapaciteto 1905 mAh, sprva bo na voljo model z le eno SIM režo, kasneje še izvedenka z dvema, povezljivost je le do standarda 3G, cena pa bo ugodna, okrog 110 € brez davkov in subvencij operaterjev.

Lumia 535 bo na voljo na izbranih trgih še v novembru, a ni še jasno, če bo družina Microsoft Lumia razširjena še letos. Dejstvo je le, da letos ne bomo videli novega paradnega konja, ki bi nadomestil Lumio 930.

94 komentarjev

«
1
2

Apple ::

Zdaj naj se še MS potrudi podpreti PPTP in L2TP...
LP, Apple

medenko ::

izraz presenetljjiv, kaj je hotel OP s tem povedati? Da ni oh in sploh? Pa saj ima quada, rama in diska dovolj, zaslon in kamera čisto dovolj, ter ceno super.

||_^_|| ::

Tole je špica smartphone za nezahtevne uporabnike.

jimmb0 ::

Edino kaj mi manjka na moji Lumniji 520 je bliskavica. Lumia 535 problem solved :D

GTX970 ::

Novice >> Windows Mobile >> bi lako že preimenovali v Windows Phone, kajti Mobile je že več let pokopan.

Windows Mobile @ Wikipedia
Latest release 6.5.3 / February 2, 2010; 4 years ago

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

trnvpeti ::

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

||_^_|| ::

GTX970 je izjavil:

Novice >> Windows Mobile >> bi lako že preimenovali v Windows Phone, kajti Mobile je že več let pokopan.

Windows Mobile @ Wikipedia
Latest release 6.5.3 / February 2, 2010; 4 years ago


Mogoče pa naziv Windows Mobile spet aktualen:
 Bo windows phone spet windows mobile?

Bo windows phone spet windows mobile?



trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur


Glede na to kako se teleray obnaša, je to čisto možno, bomo pač kupovali čez mejo.
Primer: Lumia 735 na telerayu 330€, na amazon.de pa 217€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ||_^_|| ()

Invictus ::

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&xf=102...

Od 119 EUR naprej ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

trnvpeti ::

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&xf=102...

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

vostok_1 ::

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.

trnvpeti ::

Sporting a quad-core 1.2GHz Qualcomm Snapdragon 200 processor and a 5-inch 960x540-pixel display, the phone is decidedly aimed at the lower end of the market, although it is running the latest Windows Phone 8.1. The price of just €110 makes it pretty affordable even for developing countries -- that translates to roughly $135, ?85 or AU$155, although expect final local prices to vary with taxes and subsidies.

The Microsoft Lumia 535 is set to debut in November in Russia, Ukraine, China, Indonesia and the Philippines, while those living in Australia, Vietnam, Thailand and unspecified countries in Africa will see this phone in December. January will see the Lumia 535 sold in Latin America as well, while Microsoft has promised it will come to the UK in the first quarter of 2015. There are no plans for a US launch.

Motion ::

vostok_1 je izjavil:

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.

Zakaj nebi?

Mordecai ::

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Apple ::

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.


Upam, da se bodo razvijalci lotili razvoja aplikacij tudi za to platformo... Ni vse samo iOS in/ali Android :)
LP, Apple

PrimozR ::

trnvpeti je izjavil:

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&xf......

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

Več. 110 € je priporočena cena, to malce znižaš, dodaš 19 % davka (Nemčija) in si na 119.

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Kdo pa mar še uporablja programe tipa PC Suite? Oblak je ja bolj praktičen, backup imaš na voljo vedno in povsod, tudi brez PC-ja. Še Apple je že v iOS 5 precej skenslal iTunes (opcija sicer še vedno obstaja). Razen če si paranoik, potem ti pač ni pomoči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

trnvpeti ::

PrimozR je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&am.........

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

Več. 110 € je priporočena cena, to malce znižaš, dodaš 19 % davka (Nemčija) in si na 119.

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Kdo pa mar še uporablja programe tipa PC Suite? Oblak je ja bolj praktičen, backup imaš na voljo vedno in povsod, tudi brez PC-ja. Še Apple je že v iOS 5 precej skenslal iTunes (opcija sicer še vedno obstaja). Razen če si paranoik, potem ti pač ni pomoči.

spet slabo napisana novica(PR podjetja) in cena je kr nekaj napisana(prepisana)
110eur je priporocena cena brez davka v nekaterih drzavah(in to ne bo v nemciji in avstriji)
in potem nekdo linka 1 dan star izdan telefon s ceno(kjer je opozorilo, da se ga ne da dobiti oz da je cena samo okvirna) na nekem portalu v nemciji/avstriji, katera drzava po informacijah dobi telefone v Q1 2015

krneki0001 ::

Malo prevelika. Jaz bi bil zadovoljen z 4", 4 ali 8 jedrnim procesorjem in 2GB rama in notranjim diskom 32 ali 64GB ter režo za sd kartico.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Tilen ::

vostok_1 je izjavil:

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.


Nehaj že podtikat, če ne znaš uporabljat.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

PrimozR ::

krneki0001 je izjavil:

Malo prevelika. Jaz bi bil zadovoljen z 4", 4 ali 8 jedrnim procesorjem in 2GB rama in notranjim diskom 32 ali 64GB ter režo za sd kartico.

To seveda potem ni več telefon srednjega razreda.

trnvpeti ::

trnvpeti je izjavil:

the phone is decidedly aimed at the lower end of the market

Mordecai ::

PrimozR je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&am.........

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

Več. 110 € je priporočena cena, to malce znižaš, dodaš 19 % davka (Nemčija) in si na 119.

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Kdo pa mar še uporablja programe tipa PC Suite? Oblak je ja bolj praktičen, backup imaš na voljo vedno in povsod, tudi brez PC-ja. Še Apple je že v iOS 5 precej skenslal iTunes (opcija sicer še vedno obstaja). Razen če si paranoik, potem ti pač ni pomoči.


Po tem, ko je naš Samsung Ativ S bil posodobljen na 8.1, se ne da več vpisat v microsoftov račun. Tako zdaj ne morem uporabljat pol telefona. Rešitve omenjene na netu ne delujejo. Hard reset ne pride v poštev, ker ne morem narediti temeljitega backupa, ker je backup pač povezan z uspešno povezanim microsoftovim računom. Torej stojim nemočen v pesti microsofta in čakam na morebiten fix. Če bi pa mel nek 3rd party backup, ali pa vsaj backup na micro sd, kot je to imel ničvreden symbian, bi naredo backup in stvar zresetiral. Potem bi se tu hipotetično še en loop ustvaril za high end lumia users (z izjemo 1520)...high end lumias don't have micro sd cards. They rather rely on clouds. The irony: a shitstorm appears if your phone is reporting clear skies. Ha,ha. Buhu.
The point being, ne moreš biti odvisen samo od ene zadeve. Ko pa si, si pa helpless.

PrimozR ::

Hja, ne vem, pri Googlu zadeve funkcionirajo ;)

Olórin ::

Mordecai je izjavil:


Po tem, ko je naš Samsung Ativ S bil posodobljen na 8.1, se ne da več vpisat v microsoftov račun. Tako zdaj ne morem uporabljat pol telefona. Rešitve omenjene na netu ne delujejo. Hard reset ne pride v poštev, ker ne morem narediti temeljitega backupa, ker je backup pač povezan z uspešno povezanim microsoftovim računom. Torej stojim nemočen v pesti microsofta in čakam na morebiten fix. Če bi pa mel nek 3rd party backup, ali pa vsaj backup na micro sd, kot je to imel ničvreden symbian, bi naredo backup in stvar zresetiral. Potem bi se tu hipotetično še en loop ustvaril za high end lumia users (z izjemo 1520)...high end lumias don't have micro sd cards. They rather rely on clouds. The irony: a shitstorm appears if your phone is reporting clear skies. Ha,ha. Buhu.
The point being, ne moreš biti odvisen samo od ene zadeve. Ko pa si, si pa helpless.


shrani kar maš za shranit, od ostalega pa se pač poslovi in zresetiraj telefon. ti čakanje ne koristi nič ker tudi če boš kupil nov, delujoč telefon, ne boš mogel nič pametnega narediti s cloudom.

pa saj verjetno se da naredit nek backup če stvar povežeš z usb kablom na računalnik in skopiraš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Motion ::

Mordecai je izjavil:

PrimozR je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&am............

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

Več. 110 € je priporočena cena, to malce znižaš, dodaš 19 % davka (Nemčija) in si na 119.

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Kdo pa mar še uporablja programe tipa PC Suite? Oblak je ja bolj praktičen, backup imaš na voljo vedno in povsod, tudi brez PC-ja. Še Apple je že v iOS 5 precej skenslal iTunes (opcija sicer še vedno obstaja). Razen če si paranoik, potem ti pač ni pomoči.


Po tem, ko je naš Samsung Ativ S bil posodobljen na 8.1, se ne da več vpisat v microsoftov račun. Tako zdaj ne morem uporabljat pol telefona. Rešitve omenjene na netu ne delujejo. Hard reset ne pride v poštev, ker ne morem narediti temeljitega backupa, ker je backup pač povezan z uspešno povezanim microsoftovim računom. Torej stojim nemočen v pesti microsofta in čakam na morebiten fix. Če bi pa mel nek 3rd party backup, ali pa vsaj backup na micro sd, kot je to imel ničvreden symbian, bi naredo backup in stvar zresetiral. Potem bi se tu hipotetično še en loop ustvaril za high end lumia users (z izjemo 1520)...high end lumias don't have micro sd cards. They rather rely on clouds. The irony: a shitstorm appears if your phone is reporting clear skies. Ha,ha. Buhu.
The point being, ne moreš biti odvisen samo od ene zadeve. Ko pa si, si pa helpless.

A to je un bug ki se je pojavu pr tistih ki so imeli enkripcijo vklopljeno?

Mordecai ::

Nebi znal. Telefon ima 14 letnica, sam pa nisem nič vklapljal.

@PIPI
Na android ne grem, pa če internet neha existirati. Sem mu dal šanso, sem kupil tablico Prestigio prime duo in če bi našteval probleme v enem postu bi se slotech sesul.
Če pa že kaj, bi pa mel nexusa. Je zgleda še najčistejši.

Mordecai ::

Olórin je izjavil:

Mordecai je izjavil:


Po tem, ko je naš Samsung Ativ S bil posodobljen na 8.1, se ne da več vpisat v microsoftov račun. Tako zdaj ne morem uporabljat pol telefona. Rešitve omenjene na netu ne delujejo. Hard reset ne pride v poštev, ker ne morem narediti temeljitega backupa, ker je backup pač povezan z uspešno povezanim microsoftovim računom. Torej stojim nemočen v pesti microsofta in čakam na morebiten fix. Če bi pa mel nek 3rd party backup, ali pa vsaj backup na micro sd, kot je to imel ničvreden symbian, bi naredo backup in stvar zresetiral. Potem bi se tu hipotetično še en loop ustvaril za high end lumia users (z izjemo 1520)...high end lumias don't have micro sd cards. They rather rely on clouds. The irony: a shitstorm appears if your phone is reporting clear skies. Ha,ha. Buhu.
The point being, ne moreš biti odvisen samo od ene zadeve. Ko pa si, si pa helpless.


shrani kar maš za shranit, od ostalega pa se pač poslovi in zresetiraj telefon. ti čakanje ne koristi nič ker tudi če boš kupil nov, delujoč telefon, ne boš mogel nič pametnega narediti s cloudom.

pa saj verjetno se da naredit nek backup če stvar povežeš z usb kablom na računalnik in skopiraš?


Slike in videe lahko backupaš ena po ena. Boljše je če samo označim mapo pa copy. Kar se tiče nastavitev, smsov in stikov backupa za pc ni. So se potrudili, da si povsem odvisen od clouda. Saj verjetno lahko kopiram stike na SIM, ampak spet, ni celostno. Poleg tega so pa tu še application data v vprašanju. Baje se te tudi nekam backupajo. Nočem ga zresetirati še zato, ker sem bral, da tudi po resetu noče delati.

lovro535 ::

Mordecai je izjavil:

Nebi znal. Telefon ima 14 letnica, sam pa nisem nič vklapljal.

@PIPI
Na android ne grem, pa če internet neha existirati. Sem mu dal šanso, sem kupil tablico Prestigio prime duo in če bi našteval probleme v enem postu bi se slotech sesul.
Če pa že kaj, bi pa mel nexusa. Je zgleda še najčistejši.
ni androidova krivda da si imel ti problem na prestigio tablici ampak je kriva tablica
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

MrStein ::

Krivo je, da folk govori o android-u, kot "a thing", potem pa nastanejo taki "nesporazumi".

Nazaj na temo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Mordecai ::

Bi verjel, če ne bi pri hiši še vse ostalo androidovje štekalo.
Pa nisem hater ali fanboy ampak govorim kar vidim:
Pri hiši so xperia u (precej šteka, ampak še najbolj po moje po zaslugi userja, ki je star 11 let), optimus 2x, ki je svojega časa bil top shit tegra, je zdaj super mega štekfest. Tak štekfest, ki ga še nisem videl niti za android, pa niti early symbian (nokia n73) standarde. Potem je tu tablica, ki sicer dela, ampak ima trenutke tipa, Why the hell won't you go back! NOkia 808, ki deluje odlično in ativ s, ki po dveh letih dela isto kot na začetku, razen za ta novi issue, ki je nastal z updatom.

On topic:
Quite frankly, jaz sem namesto 535 pričakoval 1030. Če je že prva "Microsoft" Lumia, bi naj bil večji bang.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mordecai ()

PrimozR ::

Mordecai je izjavil:

Nebi znal. Telefon ima 14 letnica, sam pa nisem nič vklapljal.

@PIPI
Na android ne grem, pa če internet neha existirati. Sem mu dal šanso, sem kupil tablico Prestigio prime duo in če bi našteval probleme v enem postu bi se slotech sesul.
Če pa že kaj, bi pa mel nexusa. Je zgleda še najčistejši.

Vsak po svoje, hočem le povedati, da ponekod te stvari delujejo. Pa sori, če si kupil tablico Prestigio, si Androidu dal VSE PREJ kot pa šanso. No, dal si mu šanso, da ga dodobra zasovražiš. Enako z Xperiami U. Drugič kupi izdelek.

Ni debate, izbira prave naprave da dobiš le-to delujočo JE problem in zahteva dobro, nepristransko svetovanje, v Sloveniji pa žal večinoma še nakup iz tujine. Zato jaz vedno priporočam Moto G v primeru tujine oz. Lumio v primeru nakupa v SLoveniji, če se kupuje poceni telefon. Načeloma bo opcija Android One, ampak bomo videli, če bo sploh na voljo tukaj.

1030 IMO ni simselna, ker je 930 še relativno svež telefon, mu ne manjka kaj dosti (morda nekaj baterije). Pa itak se mi di da Windows Phone bistveno bolje konkurira v srednjem kot zgornjem razredu, ravno zaradi takšnih problemov Androida.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Mordecai ::

Define izdelek. 8 core cpu, 4 gb ram?

1030 ne konkurira 930. 1030 je svoja liga. Tak bi lahko bil tick tock po microsoftovo. Low end lumie prinesejo firmware novosti, high end pa hardware novosti.

PrimozR ::

Ah, 1030 je naslednik 1020. Ne vem zakaj sem imel v mislih linijo 830, 930, 1030. My bad.

Ne vem, morda še pride :)

vostok_1 ::

Motion je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.

Zakaj nebi?


Ker da v letu 2014 ni te opcije kljub temu da je bila še na nokii 5000... sem brez besed.

Motion ::

vostok_1 je izjavil:

Motion je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.

Zakaj nebi?


Ker da v letu 2014 ni te opcije kljub temu da je bila še na nokii 5000... sem brez besed.

Zakaj jo pa nebi blo?

GTX970 ::

Motion je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Motion je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Mene pa zanima, če lahko tokrat naredim draft SMSja ali ne. Od tega in podobnih zadev bo odvisno, če bom naslednjič sploh pogledal WP.

Zakaj nebi?


Ker da v letu 2014 ni te opcije kljub temu da je bila še na nokii 5000... sem brez besed.

Zakaj jo pa nebi blo?

Na to je že Mavrik v eni drugi temi repliciral in bil potem raje modro tiho, ko je videl da ne shrani celega drafta.

PrimozR je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

Invictus je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

medenko je izjavil:

ter ceno super.

110eur + davek +
to bo recimo 200eur

http://geizhals.eu/?cat=umtsover&am.........

Od 119 EUR naprej ...

u, samo 9eur davkov na zahodu

Več. 110 EUR je priporočena cena, to malce znižaš, dodaš 19 % davka (Nemčija) in si na 119.

Mordecai je izjavil:

Windows phone se mi vedno manj dopade. Program tipa NOkia pc suite sploh ne obstaja. Backup lahko narediš le v cloud. Poleg tega izsiljujejo: nek rahlo bolj soliden backup obstaja za win 8 a za win 7 je na voljo le zgolj neko sklopucalo.

Kdo pa mar še uporablja programe tipa PC Suite? Oblak je ja bolj praktičen, backup imaš na voljo vedno in povsod, tudi brez PC-ja. Še Apple je že v iOS 5 precej skenslal iTunes (opcija sicer še vedno obstaja). Razen če si paranoik, potem ti pač ni pomoči.

Jaz jih na symbianu in bi jih tudi na robotku.Poleg tega je lažje pisati sms-e na pc tipkovnico kot na touchu.V pc suite si lahko urejal kontakte/koledar, brisal/ dodajal slike/video posnetke, nameščal aplikacije, delal lokalne backup/restore, in updejtal zemljevide/fw, vse praktično offline z izjemo zadnjega.Zakaj bi za taka trivialna početja puščal svojo e-sled na internetih ?
Za oblak mi dol visi, nočem da so moji backupi nekje plaintext v strežniku v ZDA, direktno na NSA hubu.


Mordecai
Prestigio in podobna jajčka so čisti nateg.Ko bi šel na v neki državi na zabavo v dom upokojencev in bi potem govoril okoli, da so v tej državi samo stare tete.

Moto g/e, da se čisto ne skesiraš.Ali kakega spodobnega kitajca quad/octa core kitajca z 1/2 gb rama.Cena pod 200 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Ganon ::

Samo 110 EUR? Po vsej verjetnosti ga bom res kupil. :D

PrimozR ::

GTX970 je izjavil:

Jaz jih na symbianu in bi jih tudi na robotku.Poleg tega je lažje pisati sms-e na pc tipkovnico kot na touchu.V pc suite si lahko urejal kontakte/koledar, brisal/ dodajal slike/video posnetke, nameščal aplikacije, delal lokalne backup/restore, in updejtal zemljevide/fw, vse praktično offline z izjemo zadnjega.Zakaj bi za taka trivialna početja puščal svojo e-sled na internetih ?
Za oblak mi dol visi, nočem da so moji backupi nekje plaintext v strežniku v ZDA, direktno na NSA hubu.

No, torej je v igri paranoja. Samo da smo razčistili. Kako je pri Microsoftu ne vem, ampak na njihovem oblaku imaš en zavihek Messages, prav tako sem prepričan, da lahko v oblaku urejaš stike. Ne verjamem, da to ne bi bilo možno. V primeru Androida potrdim, da to vse je možno, za SMS-e sicer prek dodatkov za Chrome, ali MightyText (namensko za SMS-e) ali pa prek PushBullet (extension/app za deljenje linkov in fajlov, zna na PC-ju prikazati notificatione s telefona ter zna po novem tudi pošiljati SMS-e - prej je bilo mogoče samo odgovarjati). Slike lahko še vedno brišeš prek USB-ja, če si tega RES želiš, spet, vsaj pri Androidu.

Zakaj puščati sled na spletu? Ker so podatki na varnem. Če mi ukradejo telefon, ne ostanem brez imenika in slik. Če mi crkne takisto. Če ga zdajle vržem skozi okno, grem po novega Androida, vtaknem SIM, se prijavim in večina stvari se vrne, skupaj s kupom nastavitev. Kar sem se ukvarjal z backupi telefonov v PC Suite je bilo restore mogoče narediti samo na isto napravo (al velja tukaj identično?). Vsaj v spominu imam, da iz backupa ni šlo restorati imenik na nov telefon (Nokia, drug model). Je pa res da je bilo to že dolgo nazaj.

Pa backup software ti ne pomaga nič, če ne delaš backupov. V oblak se ti shranjuje vse (kar nastaviš) ves čas, takoj. Takole nekako:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Mordecai ::

PIPI je zgleda v oblakih. Come down to earth. :))

Jackass ::

S tem MS logotom zgleda kot nek cenen kitajski ponaredek! 8-O
jAcKaSS

Looooooka ::

Če kupuješ logo gledaš napačen telefon.
Tiste maš v Apple shopih.

IL_DIAVOLO ::

Uff, tole pa je zelo zanimiv telefon...pod 200 evrov zagotovo privlačna ponudba. Podobno kot moto g....tole se bo očitno spet na veliko delalo prometa v tujini :D

Morda tudi jaz ;)

razcepljeni ::

Price/performance definitivno ok telefon, glede designa se pa strinjam z Jackass. Prva asociacija ob besedi Microsoft mi je bluescreen (pa najbrž nisem edini). Bi bilo bolje z napisom Lumia ali pa morda le z Microsoftovim kvadratom na zadnji strani, ne pa ta dolgočasen napis poudarjat na prvi in zadnji strani. Bo čas pokazal kako se bodo prodajali..

PrimozR ::

Hja, če ti je prva asociacija Bluescreen itak nimaš na računalniku Windowsov, torej tudi ta telefon ni pretirano mišljen zate, kajne? Boš verjetno bolj zadovoljen z Androidom, iPhonom oz. čim četrtim.

IL_DIAVOLO ::

razcepljeni je izjavil:

Price/performance definitivno ok telefon, glede designa se pa strinjam z Jackass. Prva asociacija ob besedi Microsoft mi je bluescreen (pa najbrž nisem edini). Bi bilo bolje z napisom Lumia ali pa morda le z Microsoftovim kvadratom na zadnji strani, ne pa ta dolgočasen napis poudarjat na prvi in zadnji strani. Bo čas pokazal kako se bodo prodajali..


Pa koga briga, kaj piše na telefonu, pa tudi če ima najbolj plastic in cheap look...tudi moto g ga ima, pa kaj, telefona nimam za razkazovanje, imam ga za sebe, da lahko delam vse, kar mi paše, brez laaga.

Sem prepričan, da je še veliko takih s podobnim razmišljanjem...lumia se bo prodajala, ker je cenovno zelo dostopna in ima super specifikacije. Motorola(zdaj lenovo) očitno postavila nove standarde, microsoft jim sledi...folk ne nuca top specifikacij, ki navijejo ceno prek 500 evrov.

Je že bil cajt, da se ustavi to napihovanje cen iphona in podobnih.

gddr85 ::

bsod od win8 naprej itak ni več tak, kot je bil prej, je veliko bolj prijazen

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

trnvpeti ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


lumia se bo prodajala, ker je cenovno zelo dostopna in ima super specifikacije.

katera lumia ima super spec in cenovno dostopna?

boolsheat ::

Verjetno misli to v novici?

trnvpeti ::

535 nima super specs, cene pa se ne vemo
tudi ce bo 119eur, ne bo to ok za manj kot 720p na 5"

gddr85 ::

kolk bi pa bila za tebe ok cena, 50eur?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prva Microsoftova Lumia je 535 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
9431287 (26050) Boobiz
»

Prihaja nova Microsoftova Lumia?

Oddelek: Novice / Windows Mobile
84454 (3338) boolsheat
»

Nokia ostaja, prehaja na Android (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
10943211 (35321) boolsheat
»

Na Lumiah se bo bohotil logotip Microsoft (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
6424220 (20217) issak
»

Telefonov Nokia ne bo več (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
12334029 (30209) PrihajaNodi

Več podobnih tem