» »

Dell spet Dellov

Dell spet Dellov

Dell - Dellov ustanovitelj Michael Dell je dokončal prevzem podjetja, za katerega si je prizadeval že od začetka leta. Prevzemnih ponudb je bilo več, a na koncu je zmagal Michael Dell, kar je septembra potrdil tudi Dellov upravni odbor. Transakcija je sedaj dokončana.

Vsi Dellovi delničarji bodo dobili 13,75 dolarja za delnico, hkrati pa so upravičeni do izredne dividende v višini 0,13 dolarja, ki jo prejmejo lastniki na presečni datum 28. oktobra letos. Skupno to postavlja vrednost kupčije na 24,9 milijarde dolarjev, kar predstavlja 30-odstotno premijo glede na januarsko ceno pred začetkom špekulacij o prevzemu.

Prevzem bo seveda pomagal financirati sklad Silver Lake, del pa je prispeval Microsoft s svojim posojilom. S tem je Dell premagal Carla Icahna, ki se je vmes vmešal v boj za podjetje in zanj ponudil 13,69 dolarja za delnico.

Michael Dell je že takoj po potrditvi prevzema napovedal, da bo Dell na veliko vlagal na trg osebnih računalnikov in tablic, saj želijo okrepiti svoj pozicijo. Trenutno je Dell tretji največji proizvajalec računalnikov na svetu, a se to utegne kmalu spremeniti, saj jim je tržni delež samo v zadnjem četrtletju skrčil za štiri odstotne točke. Dodatna težava je krčenje trga osebnih računalnikov, ki naj bi se prihodnje leto zmanjšal za 10 odstotkov, saj jih čedalje bolj izrivajo mobilne naprave. Dell bo moral zavihati rokave.

29 komentarjev

bobby ::

saj jim je tržni delež samo v zadnjem četrtletju za štiri odstotne točke

kaj šlo gor al dol?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

RejZoR ::

Men ni jasno kaj folk dela s tablicami, da tolk izpodrivajo sicer superiorne računalnike. Jezst osebno ne vidim na njih popolnoma nič uporabnega. So švoh, manjko tipkovnice jo naredi neuporabno za tipkanje več teksta, nič ne moreš downloadat, ne moreš poganjat stioritev ala Steam/Origin.

Glih včer sem na šihtu handlal eno hudo tablico od Prestigia s quad procesorjem in vsem, pa je zadeva kul in me je priznam iz firbca vleklo, da bi si jo kar kupil, pol pa sem mal študiral kaj bi sploh lahko počel z njo. Nič. Imam telefon z Androidom, pa imam par stvari gor ampak še vedno se ne morem ločit od superiornega laptopa oz za proper gaming od desktopa. Če ne drugega niti proper dolgega blog posta en bi mogu natipkat na ouch tipkovnico.

A folk resno samo še visi na Facebooku in maže po ekranu ter drkajo špile z nagibanjem tablice? Just wondering...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

nekikr ::

In kaj je tu narobe? Prej so viseli za računalnikom in brskali po spletu ter igrali "primitivne" igre, sedaj pa to počnejo na cenejši in bolj prenosni napravi. Kar na kavču recimo. Če ne bi bilo tržno zanimivo se ne bi prodajalo. Vseh pa pač ne smeš soditi po sebi.

On-topic: zanimivo. Vse je kazalo, da mu ne bo ratalo...

spirit ::

NA večino tablic lahko daš tipkovnico za lažje tipkanje, je bolj prenoslijva, baterija zdrži dlje in ja večina ljudi ima računalnik za maile, brskanje po spletu in podobne malenkosti, za kar je tablica čisto dovolj dobra, pa še poceni n kot rečeno na kavč gre.

filip007 ::

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

DarkSite ::

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.


Popolnoma se ne strinjam s to trditvijo.

Poženi mi tole na tablicah, phonih ali konzolah ... da o drugih zadevah niti ne govorim.

mihec87 ::

Tablica je za net,mail,youtube,e-reader itd.. lepo na kavču(ja telefon to zmore samo je za daljši čas rahlo neprijetno bulit v mali ekran napram tablici)..Ja to zmore tudi prenosni pa še več samo je tudi cena višja ter sam računalnik je težji,večji itd..medtem ko tablico porineš v torbico pa si... Za igre itd.. pa že ima vsak povečini stacionarni računalnik...

Definitivno pa ni konec PC-jev

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

keitai ::

RejZoR je izjavil:

Glih včer sem na šihtu handlal eno hudo tablico od Prestigia


Kakorkoli obrneš, huda tablica in Prestigio v istem stavku ne gresta skupaj.

Drugače pa ogromno uporabnikov potrebuje dejansko le nek terminal za net, mail, fb, youtube + še kak casual špil in to je to. In recimo, da migrira 15 - 25% potencialnih kupcev novih pc-jev k tablicam + pc-ji so že nekaj let tako močni, da jih ni potrebno več kupovati za vsake 2-3 leta + finančna kriza in dobiš stagnacijo oz minus prodaje pc-jev. Nasplošno so tablice cca od 300 - 400 eurov, dokaj dober nov pc je takoj 800 - 1000e. Če ne igraš iger ali uporabljaš konkretnejših programov, ti sedaj še vedno zadostuje 8 let star comp, raje kupiš tablico in je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: keitai ()

Nummy ::

keitai je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Glih včer sem na šihtu handlal eno hudo tablico od Prestigia


Kakorkoli obrneš, huda tablica in Prestigio v istem stavku ne gresta skupaj.

Drugače pa ogromno uporabnikov potrebuje dejansko le nek terminal za net, mail, fb, youtube + še kak casual špil in to je to. In recimo, da migrira 15 - 25% potencialnih kupcev novih pc-jev k tablicam + pc-ji so že nekaj let tako močni, da jih ni potrebno več kupovati za vsake 2-3 leta + finančna kriza in dobiš stagnacijo oz minus prodaje pc-jev. Nasplošno so tablice cca od 300 - 400 eurov, dokaj dober nov pc je takoj 800 - 1000e. Če ne igraš iger ali uporabljaš konkretnejših programov, ti sedaj še vedno zadostuje 8 let star comp, raje kupiš tablico in je to to.

hec je v tem, da za razvoj in izdelavo programov za tablice pa še vedno potrebuješ powerfull PC-je :) Tak da 100% ne bodo šli v pozabo, razen če nekdo pogrunta super duper cloud computing (in ne samo 5GB placa pa en virtual namizje).

skika ::

DarkSite je izjavil:

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.


Popolnoma se ne strinjam s to trditvijo.

Poženi mi tole na tablicah, phonih ali konzolah ... da o drugih zadevah niti ne govorim.


tole laufa na TELEFONU, in to taksnem, ki gre v zep.

DarkSite ::

skika je izjavil:

DarkSite je izjavil:

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.


Popolnoma se ne strinjam s to trditvijo.

Poženi mi tole na tablicah, phonih ali konzolah ... da o drugih zadevah niti ne govorim.


tole laufa na TELEFONU, in to taksnem, ki gre v zep.


Slaba grafika. Sploh se ne more primerjati s PCjem.
Za igranje na phonu ti pa priporočam, da si nabaviš eno lupo.

nekikr ::

Grafika je fantastična, še posebej za žepno napravo.
Lupe pa večina ne rabi, če imajo AirPlay pa sploh ne.

RejZoR ::

Ne vem, jezst imam laptop v dnevni, pa isto visim na sedežni. Sicer nisem razvlečen kot krava ampak ga pa imam tam na klubski mizici in je čist fajn. Tko da ne vidim razloga zakaj bi rabil tablico.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

ciki57 ::

PC ni mrtev, ampak za ogromno opravil je tablica povsem dovolj.

Recimo za branje novic, knjig, mailov, youtube je meni osebno iPad mnogo boljši, udobnejši in predvsem enostavnejši kot pa laptop. Za resno delo pa seveda še vedno uporabljam PC.

filip007 ::

Saj veš kako je PC, sod brez dna. Zdaj bodo že 4k saloni pa 240Hz, pa G-Sync, pa 3D očala...
http://news.softpedia.com/news/Foris-FG...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

RejZoR ::

A vsake 4 mesce nova ful kul boljša tablica pa ni sod brez dna?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mihec87 ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem, jezst imam laptop v dnevni, pa isto visim na sedežni. Sicer nisem razvlečen kot krava ampak ga pa imam tam na klubski mizici in je čist fajn. Tko da ne vidim razloga zakaj bi rabil tablico.

Predpostavljaš da imajo vsi laptope doma

Če imaš stacionarca pa rabiš nekaj prenosljivega za net,fb,mail,youtube itd..je tablica super, ker tablica za 200 ali še manj zadovoljivo opravi delo....

RejZoR je izjavil:

A vsake 4 mesce nova ful kul boljša tablica pa ni sod brez dna?


Ker jo res rabiš menjat...bluzitte z mešanjem pc-ja in tablice

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

klinker ::

Tocno tako. Vas nekaj gamerjev ipd bo pac kuplo kisto/laptop, raja pa za ta mail in malo surfanja ne potrebuje nic vec kot tablice in to je takoreceno 70% folka.
PCji vsekakor ne bojo izumrli, ne se bat...jim bo pa prodaja drasticno vpadla, ker so sodobne tablice ze dovolj zmogljive za splosno rabo home userja.

Rejzor...ce kupujes samsunge ipd srot bo treba, ja, ker nema updateov...ce pa nexusa, ipada ali surface-a, imas pa vsaj 2 leti mir ;)

Nummy ::

skika je izjavil:

DarkSite je izjavil:

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.


Popolnoma se ne strinjam s to trditvijo.

Poženi mi tole na tablicah, phonih ali konzolah ... da o drugih zadevah niti ne govorim.


tole laufa na TELEFONU, in to taksnem, ki gre v zep.

only on appstore... pa še to se zna zgoditi, dabo večina gledala diapozitive in bo tole laufal normalno samo na 5S-ki...

SeMiNeSanja ::

Pa sem ravno zadnjič tuhtal, ko je bila debata okoli učenja računalništva za starejše, če sploh ima to kakšen smisel, če nebi bilo bolj pametno seniorjem pokazati, kako se dela s tablico - kaj več takointako večina njih ne bo potrebovala (mogoče 15" varianto, da lažje vidijo).

Drugače pa čisto odvisno, kaj hočeš delati. Če hočem zgolj pogledati novice, ne bo bootal prenosnika, če imam pri roki tablico. Če bom pa hotel kaj konkretnega napisati, pa to ne bom počel za tablico, ampak bom zagnal prenosnik.

Imam pa še službeno okolje, kjer mašino pod mizo nikoli ne ugašam in bi jo le z veliko težavo odmislil in zamenjal s prenosnikom, ki bi ga priklopil na veliki ekran, normalno tipkovnico, miš,..

Za vsako opravilo pač obstaja orodje, ki je zanj najbolj primerno. Gamer bi bil neumen, če bi kupoval prenosnik, ki je primerljiv s top namizno mašino. Tako tudi romanopisec ne bo lomil prstov na tablici.
Dejstvo pa je, da tablice postajajo vse bolj priljubljene za vsa tista opravila, kjer ni nekega posebnega vnašanja podatkov. Tudi če danes trdiš, da jo ne rabiš, ker imaš že takointako prenosnik in pametni telefon, ti tablica zelo hitro pride v navado, če jo imaš ene par dni v roki.

filip007 ::

Telefon se mi ne zdi kot ena full uporabna stvar razen za klicanje. HD tablice za 100€ in močjo Pentium 4 (Snapdragon 800), potem bodo speljale.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

opeter ::

DarkSite je izjavil:

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.


Popolnoma se ne strinjam s to trditvijo.

Poženi mi tole na tablicah, phonih ali konzolah ... da o drugih zadevah niti ne govorim.


To je tako specifična zadeva, da ni omembe vredna.
Malo preberi članek, zakaj AAA naslovi ne uspevajo v zadnjih časih in z njim povezani problem (dragi razvoj, DLC ipd.):
http://www.polygon.com/2012/10/1/343973...
http://www.thesixthaxis.com/2013/01/21/...

Indie/causal zadeve pa so postajajo vse uspešnejše.

Svet se je močno spremenil, zato obstaja možnost, da bo konzolam Xbox One, PS4 ipd. trda predla.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

filip007 ::

Inovacij ni, razen tapeciranje s teksturami, požrejo vse, nekakšen memory hog.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

BALAST ::

Opeter raje odpri novo temo glede upadanja AAA kvalitetnih iger, ker bi se dalo debatirat o tem in onem kar si pripopal od člankov.

Če obstaja možnost v prid tvoji trditvi, potem obstaja možnost tudi o nasprotnem.

filip007 seveda so inovacije, ampak kot sem že rekel tale Dell tema ni prava za poglablanje teh in onih trditev o razvoju iger.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

RejZoR ::

Sej je lepo vidit noro grafiko, ampak dandanes so vsi totalno obsedeni samo s tem. Gameplay pa se ni premaknil popolnoma nikamor. Če je špil zabaven in zanimiv, folk hitro pozabi na grafiko. Kar so lep dokaz indie špili. Ali pa lep primer je Plants vs Zombies. Flat 2D grafika, ampak je gameplay tko nalezljiv, da ti je nakoncu vseeno. Oz roko na srce, če bi ji odvzeli to, nebi imela istega čara.
Podobno je bilo tud ko so C&C špile iz voxel space grafike presedlali na poligonsko. Meni osebno sta bila Tiberian Sun in Red Alert 2 najboljša ravno zaradi voxlaste grafike, ki jima je dajala en poseben čar, ki ga kasnejši špili kar nekako nimajo kljub oh in sploh grafiki.

Razvijalci pa so se vbistvu zaklali sami, ker so ves čas tolk forsiral grafiko na vseh koncih, da folk drugih aspektiov špila sploh ne pozna več. Če se stari mački spominjamo nore interakcije z okolji, kompleksnih zgodb, noro človeški Ai itd, mularija danes pozna samo to kako noro grafiko ima CoD/BF.
Na račun pa prihajajo indie razvijalci in roko na srce, jim privoščim. Grafika ni vedno top notch, so pa špili cenejši in zabavnješi. Imam cel kup indie špilov ob katerih sem se zabaval bolj kot z vsemi drugimis kupaj. Pa še delajo noro lepo tud na kištah za 400-500 EUR, ki jih potem 5 let popolnoma nič ne nadgrajuješ.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Markoff ::

filip007 je izjavil:

PC days are over.

Konzole, tablice in prenosniki.

Točno tako. Kot je radio izpodrinil časopise, TV radio in internet TV. Danes tako obstaja samo en medij. Ne?

Včasih je dobro sprocesirat še kakšno misel več, preden stisneš na gumb "pošlji" in se osmešiš.

keitai je izjavil:

Drugače pa ogromno uporabnikov potrebuje dejansko le nek terminal za net, mail, fb, youtube + še kak casual špil in to je to. In recimo, da migrira 15 - 25% potencialnih kupcev novih pc-jev k tablicam + pc-ji so že nekaj let tako močni, da jih ni potrebno več kupovati za vsake 2-3 leta + finančna kriza in dobiš stagnacijo oz minus prodaje pc-jev. Nasplošno so tablice cca od 300 - 400 eurov, dokaj dober nov pc je takoj 800 - 1000e. Če ne igraš iger ali uporabljaš konkretnejših programov, ti sedaj še vedno zadostuje 8 let star comp, raje kupiš tablico in je to to.

Exactly. Tablice gredo na vrh vse opreme, ki jo že uporabljamo, nadomestila jo bo le v majhnem segmentu. Tablice bi PC v celoti lahko nadomestile samo v primeru, da bi bile enako zmogljive (priklop na docking station, TV / monitor, ... za resnejše / dolgotrajnejše delo), to pa že fizikalno ni mogoče.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

techfreak :) ::

Mogoče je malo pretiraval, še vseeno pa tablice in pametni telefoni nadomeščajo prenosnike za veliko opravil povprečnih uporabnikov. Namiznih računalnikov pa že nekaj časa več ne povezujem s splošnim računalništvom, temveč samo z uporabniki ki potrebujejo performance ter gamerjim.

filip007 ::

Napisal sem kaj je nadomestilo PC kot PC, no res je da je prenosnik tudi lahko PC, in tako naprej.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Atos ::

Markoff je izjavil:

Včasih je dobro sprocesirat še kakšno misel več, preden stisneš na gumb "pošlji" in se osmešiš.

Jp, imaš prav. Svetujem ti enako...

PC-jem je odklenkalo. To ne pomeni, da se jih sploh ne bo uporabljalo več. Enako kot se še vedno uporablja radio pa časopis, vendar niti približno v takšni količini (relativno na druge medije), kot so se takrat, ko so bili na vrhuncu svoje popularnosti. To mislim, da bi vsakemu moralo biti jasno ob pogledu na trenutno stanje razvoja tablic in pametnih telefonov.

Z Windows 8 tablico (ne RT) lahko uredim praktično vse kar moram pa mi niti ni potrebno vžgat namiznega računalnika dokler se ne spravim k bolj zahtevnim opravilom (pač Atom, ni vse za vse). Odgovor na maile, skype konference, brskanje po straneh, branje člankov, včasih, če nisem v pisarni pa je potrebno nekaj nujno urediti, pa se lahko povežem na VPN, zaženem IDE pa uredim tudi na tablici!

EDIT: polepšanje citata

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Atos ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prigode z Dellovim odkupom: stomilijonska škoda zaradi računalniške napake

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
104932 (3378) Zvezdica27
»

Uradno: Dell bo prevzel EMC

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
614125 (13095) opeter
»

Dell po menedžerskem prevzemu odpušča

Oddelek: Novice / Rezultati
187197 (5491) i386
»

Milijardni menedžerski odkup Della

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3411232 (8705) driver_x
»

Dell ima več snubcev

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
74635 (3798) BaToCarx

Več podobnih tem