» »

NATO odobril vojaške napade na hekerje

NATO odobril vojaške napade na hekerje

The Verge - Kot kaže, imajo zahodne sile počasi dovolj vladno sponzoriranih hekerskih napadov (cyber warfare), zlasti s Kitajske in Rusije. Že nekaj časa se aktivno branijo s svojimi lastnimi heki, npr. zoper iransko infrastrukturo za bogatenje urana, zdaj pa bi radi na vladne hekerje začeli tudi streljati. Vsaj taka je vsebina novih in obsežnih pravil kiberbojevanja (ti. Talinnska pravila, po estonski prestolnici), ki jih je pri ekipi uglednim mednarodnih vojaško-pravnih strokovnjakov naročila zveza NATO.

Pravila tako dovoljujejo obrambo s konvencionalnim orožjem, če je napad le povzročil resno škodo za človeško življenje ali kritično infrastrukturo. Hekerji so v tem primeru povsem legitimne tarče, tako kot bi bil vsak tuji sovražni vojak.

Sicer piše še, da se sme napadati le države, s katerimi je država članica NATA "v oboroženem konfliktu", vendar to dandanes več ne pomeni veliko. Ameriški droni na veliko napadajo "osumljence terorizma" širom Bližnjega in srednjega Vzhoda, več kot 1000 njih, med žrtvami pa se velikokrat najde nič hudega sluteče civiliste. Niso več tako daleč časi, ko se bodo hekerji morali zares bati vpada Hellfire rakete naravnost v njihovo hišo.

90 komentarjev

«
1
2

lovrenca ::

Amerika spet suflira?

black ice ::

Unicef je že sporočil, da bodo začeli zbirati sredstva za zaklonišča za pobegle hekerje.

Gavran ::

Wifi priklop na odprto omrežje ameriške ambasade - to bi bilo smeha...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

OK.d ::

LPOK.d

Relanium ::

Zdaj pa niti slučajno več ponujat okrog Wifija, preverjat sistem če ne služi kakemu botnetu in preverjat mrežno opremo, tud če nisi heker.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

ozbolt ::

Am, kaj ni bila par tednov nazaj novica, da so Americani dalec najhujsi, kar se tice cyber warfare?

Tarzan ::

Me zanima, kaj bi bilo, če bi ustrelil script kiddyja ki bi me napadal. Če bi bil George iz Texasa bi verjetno dobil še kako medaljo. :)

carota ::

Niso več tako daleč časi, ko se bodo hekerji morali zares bati vpada Hellfire rakete naravnost v njihovo bajto.

Še bolj pa nedolžni civilisti. "Shoot first, ask questions later" ... no comment.

A to pomeni, da bi lahko tudi Iran "pravnomočno" napadel Izrael zaradi Stuxneta?

Pluser ::

Sami so si krivi .Nesposobni hekerji naj delajo tako da jih ne bodo našli.

joze67 ::

carota je izjavil:

A to pomeni, da bi lahko tudi Iran "pravnomočno" napadel Izrael zaradi Stuxneta?


Seveda ne, razen če se pred tem priključi zvezi NATO.

ScumbagSteve ::

OK.d je izjavil:

http://whatismyipaddress.com/ in kabum8-O


Mhm, 100% natančnost. V mojem primeru samo 200km vstran od dejanske lokacije. Malo močnejša atomska in bo
Scumbag Štefko

Poldi112 ::

carota je izjavil:


A to pomeni, da bi lahko tudi Iran "pravnomočno" napadel Izrael zaradi Stuxneta?


Ne vem, kako lahko smatraš Stuxnet kot napad, če ti v novici lepo piše, da je šlo za obrambo :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

morbo ::

Kot kaže, imajo zahodne sile počasi dovolj vladno sponzoriranih hekerskih napadov (cyber warfare), zlasti s Kitajske in Rusije. Že nekaj časa se aktivno branijo s svojimi lastnimi heki, npr. zoper iransko infrastrukturo za bogatenje urana,...

Branijo? A je "iranska infrastruktura za bogatenje urana" napadla ameriške računalnike, al kako? Kr neki logika. V tem primeru so ravno američani napadalci.

Sicer lahko Ameri ležerno in enostavno streljalo le kozje pastirje v opankah. Vsaka država ki ima potencialno nevarne hekerske zmožnosti, ima tudi zmožnost učinkovite obrambe pred droni.

Hayabusa ::

morbo je izjavil:

Kot kaže, imajo zahodne sile počasi dovolj vladno sponzoriranih hekerskih napadov (cyber warfare), zlasti s Kitajske in Rusije. Že nekaj časa se aktivno branijo s svojimi lastnimi heki, npr. zoper iransko infrastrukturo za bogatenje urana,...

Branijo? A je "iranska infrastruktura za bogatenje urana" napadla ameriške računalnike, al kako? Kr neki logika. V tem primeru so ravno američani napadalci.

Sicer lahko Ameri ležerno in enostavno streljalo le kozje pastirje v opankah. Vsaka država ki ima potencialno nevarne hekerske zmožnosti, ima tudi zmožnost učinkovite obrambe pred droni.

Ja a ne veš da se Amerika zadnjih 200 let samo brani pred zlobnimi napadalci ??

List of wars involving the United States @ Wikipedia
Military history of the United States @ Wikipedia
Covert United States foreign regime change actions @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Blinder ::

morbo je izjavil:

Kot kaže, imajo zahodne sile počasi dovolj vladno sponzoriranih hekerskih napadov (cyber warfare), zlasti s Kitajske in Rusije. Že nekaj časa se aktivno branijo s svojimi lastnimi heki, npr. zoper iransko infrastrukturo za bogatenje urana,...

Branijo? A je "iranska infrastruktura za bogatenje urana" napadla ameriške računalnike, al kako? Kr neki logika. V tem primeru so ravno američani napadalci.

Sicer lahko Ameri ležerno in enostavno streljalo le kozje pastirje v opankah. Vsaka država ki ima potencialno nevarne hekerske zmožnosti, ima tudi zmožnost učinkovite obrambe pred droni.


ti si res želiš, da uni muslimani z ahmadinejadom na čelu dobijo v roke atomsko bombo? USA pa USSR in cel svet se dogovorili za zmanjšanje jedrskega orožja, zdaj pa iran pa S korea te dogovore kršijo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mr.B ::

Blinder , druga tem.. ampak, veš danes ti spustijo bombico v prezarevalni jašek, tako da danes res ne rabiš megatone za uničenje določene tarče. Včasih je bilo to to.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

smash ::

problem bo k bo heker uporabil kak ip naslov od nekoga drugega, in bo potem ta drugi zagledal hellfire raketo

nurse013 ::

Hm, tako dolgo se bodo igrali z temi atomskimi bombami da bo res nekomu prste potrgal...
:)
you gotta be kidding me...

Šimpanz ::

USSR ni več, si zgleda prespal ene 20 let. Iran in Koreja imata enako pravico do jederskega orožja kot ZDA, UK, Francija, Rusija, Kitajska, Pakistan pa še kdo. Če si proti jederskemu orožju se bori proti tistim ki ga imajo največ.

Izi ::

Šimpanz je izjavil:

USSR ni več, si zgleda prespal ene 20 let. Iran in Koreja imata enako pravico do jederskega orožja kot ZDA, UK, Francija, Rusija, Kitajska, Pakistan pa še kdo. Če si proti jederskemu orožju se bori proti tistim ki ga imajo največ.

Kar pravi nick si si izbral.
Do sedaj so imeli dostop do atomskega orožja samo politiki, ti bi ga pa sedaj dal v roke verskim fanatikom. Ko se enkrat vera dokoplje do atomskega orožja se bo človeštvo poslovilo iz tega planeta.
Trenutno so Američani pravzaprav edini, ki se trudijo, da vera ne dobi v roke uničujočega orožja. Čeprav izpadejo zlobno, so Američani edino, kar preprečuje raznim "Bin Ladnom", da ne začno naokoli razmetavati jedrskih bomb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Šimpanz ::

Kdo je do sedaj edini odvrgel jedersko bombo-američani, kdo so največji morilci civilnega prebivalstva na svetu-američani, kdo ima največji proračun za orožje-američani, kdo se najbolj izogiba nadzoru svojega orožja-američani.

smash ::

Šimpanz je izjavil:

Kdo je do sedaj edini odvrgel jedersko bombo-američani, kdo so največji morilci civilnega prebivalstva na svetu-američani, kdo ima največji proračun za orožje-američani, kdo se najbolj izogiba nadzoru svojega orožja-američani.


pravice oz enakopravnosti na svetu ni, ker človek ni sposoben biti enakopraven

zatorej je zaenkrat še edino normalno, da vsak brani svoj svet, svoje vrednote, interese - ti in jaz sva del zahodnega sveta in nama je v interesu, da zahodni svet ohrani primat na teh področjih

lepo se pa sliši ja, kako bi lepo bilo, da bi bili vsi na svetu enakopravni - sam to je samo teorija, tko kt komunizem

ProGo ::

Imeli so 2 jedrske, obe so morali "stestirati" na živih primerkih. Lahko bi eno vrgli 2 km od Tokya v morje, bi bil rezultat identičen. Ampak testirat je vseeno treba ane?

Šimpanz ::

Dajstvo je da so največja grožnja miru ZDA ne pa Iran ali Koreja. Iran ravno zaradi možnosti napada ZDA in Izraela razvija jedersko orožje. Do sedaj Iran ni napadel druge države za razliko od ZDA.

nekikr ::

Če je to dejstvo, potem ga definitivno lahko konkretno razložiš? In to tako, da ne izpadeš bebec?

Blinder ::

ProGo je izjavil:

Imeli so 2 jedrske, obe so morali "stestirati" na živih primerkih. Lahko bi eno vrgli 2 km od Tokya v morje, bi bil rezultat identičen. Ampak testirat je vseeno treba ane?


Krneki. Prvo atomsko bombo so testirali v puščavi v USA. Za več testiranja pa ni bilo časa. Vsak nadaljni dan zamude je stal življenja vojakov pa tudi civilistov. Zahvaljujoč se atomskim bombam so uspeli prej zaključit drugo svetovno vojno. Reci hvala atomskim bombam tudi zato, da ni prišlo po ww2 do tretje svetovne vojne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Šimpanz ::

Preden ti izpadeš bebec recimo preveri katera država je v zadnjih 100 letih napadla največ drugih držav. Verjami mi da Irana tam ne boš našel.

Blinder se strinjam da so ravno atomske bombe preprečile vojno med ZDA in SSSR. Ravno zaradi tega pa ne nasprotujem temu da imajo tudi druge države atomsko orožje. Samo to lahko vzpostavi ravnotežje. Dokler ga ima samo ena stran je možnost konflikta večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Šimpanz ()

smash ::

vera je zelo močen faktor...od zahodne cerkve v zadnjih 100 letih (da se ne bo kdo spotaknil pri križarskih pohodih) ni bilo nekih klicev po eliminiranju nevernikov, kar ne moremo reči za vzhodni svet...samo predstavljaj si močen iran z enakim jedrskim arzenalom in njihovim sistemom, kjer lahko v določenem trenutku na oblast pride ekstremistična opcija, mogoče kakšna bolj versko usmerjena, da ne bom reku fanatična

enostavno si kaj takega zahodni svet ne sme dovolit

predstavljaj si S. korejo z enakimi zmogljivostmi kot zda - misliš, da bi čakali na poletje?

predstavljaj si palestince z enakim arsenalom kot izraelce - sirija, egipt, palestina, ... bi jih izbrisal s planeta

problem so njihovi sistemi, ki nimajo dolgoročne demokratične podlage, nimajo enakih vrednot in so pod močnim verskim vplivom

se pa strinjam, da je zda napadla največ držav po 2. svetovni vojni, samo hej, zda je na naši strani - predstavljaj si da bi nek močni iran ali S. koreja harala po evropi

Blisk ::

Za američane je že vsak tarča nima veze kaj počneš, tale diktatura, ki jo peljejo jih bo tudi pokonćala!

Šimpanz ::

Smash saj ima Pakistan že vsaj 10 let jedersko orožje pa ni problemov. Pa ne moreš trditi da tam ni skrajnežev.

Hayabusa ::

samo predstavljaj si močen iran z enakim jedrskim arzenalom in njihovim sistemom, kjer lahko v določenem trenutku na oblast pride ekstremistična opcija, mogoče kakšna bolj versko usmerjena, da ne bom reku fanatična

Sedanji Iran z mulami so ustvarili prav Američani z vpletanjem v 50 letih prejšnjega stoletja...

Izrael so tudi eni težki verski fanatiki, ki uradno jedrskega orožja nimajo, IAEA & VS OZN jih puščata pri miru.

predstavljaj si palestince z enakim arsenalom kot izraelce - sirija, egipt, palestina, ... bi jih izbrisal s planeta

Lahko je s havbicami po komarjih streljati, za fair play fight pa nisi ?


se pa strinjam, da je zda napadla največ držav po 2. svetovni vojni, samo hej, zda je na naši strani - predstavljaj si da bi nek močni iran ali S. koreja harala po evropi

Oni so na svoji strani, Eu je zanje šibak in okoren konkurent, ki ovira sam sebe.
Dotični državi nista nikoli izražala kakih ozemeljskih teženj po Evropi, kar pa ne morem reči za ostale Arabce priseljence, ki bodo Evropsko družbo -> države pojedli od znotraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Blisk ::

smash je izjavil:

vera je zelo močen faktor...od zahodne cerkve v zadnjih 100 letih (da se ne bo kdo spotaknil pri križarskih pohodih) ni bilo nekih klicev po eliminiranju nevernikov, kar ne moremo reči za vzhodni svet...samo predstavljaj si močen iran z enakim jedrskim arzenalom in njihovim sistemom, kjer lahko v določenem trenutku na oblast pride ekstremistična opcija, mogoče kakšna bolj versko usmerjena, da ne bom reku fanatična

enostavno si kaj takega zahodni svet ne sme dovolit

predstavljaj si S. korejo z enakimi zmogljivostmi kot zda - misliš, da bi čakali na poletje?

predstavljaj si palestince z enakim arsenalom kot izraelce - sirija, egipt, palestina, ... bi jih izbrisal s planeta

problem so njihovi sistemi, ki nimajo dolgoročne demokratične podlage, nimajo enakih vrednot in so pod močnim verskim vplivom

se pa strinjam, da je zda napadla največ držav po 2. svetovni vojni, samo hej, zda je na naši strani - predstavljaj si da bi nek močni iran ali S. koreja harala po evropi


Nekateri imate še vedno čisto pro ameriško razmišljanje o tem kaj in kdo je terorist!
Kaj res misliš, da bi nekdo iz čistega mira napadel nekoga kar tako?
Kaj še vedno verjameš v pravljice, da je bil 11/9 res terorističen napad, ko je dokazov miljon, da je to inside job?

Zakaj dejansko so teroristi in iz kje izhajajo bi bilo dobro pogledati malo kak film in prebrat.
Teroristi so zaradi okupacije s strani amerike in izkoriščanja okupiranih ozemlj in njihovih resoursov.
Se pravi, da so bili za nemce tudi partizani teroristi, ker so napadali iz gozda in branili svoje ozemlje, no take danes nazivajo teroristi.

Trenutno se tudi Pakistance označuje za teroriste, ker jim uspe aktivirat na ozemlju, ki je njihovo kako doma narejeno bombo, zato, da bi odgnali okupatorja stran.
V resnici so Izraelci teroristi, ki pošljejo na pakistansko ozemlje kako daljinsko vodeno raketo vrhunske tehnike in sesujejo celo naselje, ga dobesedno zravnajo z zemljo, potem pridejo z buldožerji splanirajo, postavijo novo blokosvko naselje in dajo not svoje ljudi.

En zelo dober film sem tudi prlimal včeraj gor vendar je bil odstranjen zaradi preslabe razlage kaj in kako. No 2 uri filma je preslaba razlaga :)
Govori pa o zaroti, ki se dogaja že od prve svetovne vojne naprej in kako se koga okupira in krade. če kdo želi pogledat je na youtube > Russian TV Exposes Financial Tyranny with David Wilcock

Se pa poraja vprašanje ZAKAJ američani vse več ljudi nazivajo teroristi in jih imajo pravico ubiti? KDO jim daje to pravico? Mogoče si jo jemljejo kot največja vojaška sila?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

morbo ::

Blinder je izjavil:


ti si res želiš, da uni muslimani z ahmadinejadom na čelu dobijo v roke atomsko bombo? USA pa USSR in cel svet se dogovorili za zmanjšanje jedrskega orožja, zdaj pa iran pa S korea te dogovore kršijo

A si ti mogoče heker? Sicer ne vem kako si iz mojega posta uspel ekstrapolirat vse to...

Dejstvo je da so Ameri (+Izrael) napadli Iran in da tega ni možno prepakirat v "preventivno obrambo". Kaj jaz želim nima veze.

In zgornji članek namiguje da naj bi imeli ameriški cyber napadi na Iran kakšno vezo s Kitajskimi hekerskimi srakami.

digitalcek ::

Hebiga.

Leta 1970 so bile vrednote etika, morala (ne kradi) in zdrava pamet.
Danes si frajer in faca, če delaš neumnosti, če si "poseben".

Še mnogo večji frajer pa si, če kaj "hekneš" po spletu, če povzročiš stotim ali desettisočem ljudi slabo voljo, puljenje las, manjše ali večje materialne stroške, itd.

Nič drugače, kot če daš metersko železo na tirnice in upaš, da boš iztiril vlak. Ali z avtocestnega nadvoza s kamnom ciljaš "šofer šajbe" na nasproti vozečih avtomobilih v upanju, da boš kakšno steklo razsul, obenem pa razsul tudi voznika in potnike, da se spitchkajo.

Načelno NI razlike.

Ukrep "ubitja" hekerja zna na nek način biti nesorazmeren, ampak dejstvo je, da so nekateri mentalno POPOLNOMA iztirili. Na spletu, pa tudi širše...

P.S.
Zdaj me pa hitro onemogočit, ker imam DRUGAČNO mnenje, kot večina.

Šimpanz ::

Podobno američani že sedaj delajo, ampak ponavadi umre ''terorist'' pa še ene ducat nedolžnih civilistov. Prav zaradi tega imam ZDA za največje teroriste (izvajajo teror med civilnim prebivalstvom).

digitalcek ::

Šimpanz je izjavil:

Podobno američani že sedaj delajo, ampak ponavadi umre ''terorist'' pa še ene ducat nedolžnih civilistov. Prav zaradi tega imam ZDA za največje teroriste (izvajajo teror med civilnim prebivalstvom).


Se moram strinjati.
Ampak hekerja (če sheka nekaj resenega z posledicami) bi kaznoval tako, da bi moral 5 let vsak dan 8 ur učiti programiranja devetdesetletnike v kakšnem domu za onemogle.

Verjetno bi bila zanj ta kazen še dosti hujša od tega, da ga ubijejo... :D

gazibo ::

'murica

smash ::

Blisk je izjavil:

smash je izjavil:

vera je zelo močen faktor...od zahodne cerkve v zadnjih 100 letih (da se ne bo kdo spotaknil pri križarskih pohodih) ni bilo nekih klicev po eliminiranju nevernikov, kar ne moremo reči za vzhodni svet...samo predstavljaj si močen iran z enakim jedrskim arzenalom in njihovim sistemom, kjer lahko v določenem trenutku na oblast pride ekstremistična opcija, mogoče kakšna bolj versko usmerjena, da ne bom reku fanatična

enostavno si kaj takega zahodni svet ne sme dovolit

predstavljaj si S. korejo z enakimi zmogljivostmi kot zda - misliš, da bi čakali na poletje?

predstavljaj si palestince z enakim arsenalom kot izraelce - sirija, egipt, palestina, ... bi jih izbrisal s planeta

problem so njihovi sistemi, ki nimajo dolgoročne demokratične podlage, nimajo enakih vrednot in so pod močnim verskim vplivom

se pa strinjam, da je zda napadla največ držav po 2. svetovni vojni, samo hej, zda je na naši strani - predstavljaj si da bi nek močni iran ali S. koreja harala po evropi


Nekateri imate še vedno čisto pro ameriško razmišljanje o tem kaj in kdo je terorist!
Kaj res misliš, da bi nekdo iz čistega mira napadel nekoga kar tako?
Kaj še vedno verjameš v pravljice, da je bil 11/9 res terorističen napad, ko je dokazov miljon, da je to inside job?

Zakaj dejansko so teroristi in iz kje izhajajo bi bilo dobro pogledati malo kak film in prebrat.
Teroristi so zaradi okupacije s strani amerike in izkoriščanja okupiranih ozemlj in njihovih resoursov.
Se pravi, da so bili za nemce tudi partizani teroristi, ker so napadali iz gozda in branili svoje ozemlje, no take danes nazivajo teroristi.

Trenutno se tudi Pakistance označuje za teroriste, ker jim uspe aktivirat na ozemlju, ki je njihovo kako doma narejeno bombo, zato, da bi odgnali okupatorja stran.
V resnici so Izraelci teroristi, ki pošljejo na pakistansko ozemlje kako daljinsko vodeno raketo vrhunske tehnike in sesujejo celo naselje, ga dobesedno zravnajo z zemljo, potem pridejo z buldožerji splanirajo, postavijo novo blokosvko naselje in dajo not svoje ljudi.

En zelo dober film sem tudi prlimal včeraj gor vendar je bil odstranjen zaradi preslabe razlage kaj in kako. No 2 uri filma je preslaba razlaga :)
Govori pa o zaroti, ki se dogaja že od prve svetovne vojne naprej in kako se koga okupira in krade. če kdo želi pogledat je na youtube > Russian TV Exposes Financial Tyranny with David Wilcock

Se pa poraja vprašanje ZAKAJ američani vse več ljudi nazivajo teroristi in jih imajo pravico ubiti? KDO jim daje to pravico? Mogoče si jo jemljejo kot največja vojaška sila?


ja v bistvu mislim, da bi zaradi svojih interesov, pa a je to vera ali pa nafta, država napadla neko drugo - pač na oblast pride nek fanatik, si podredi vojsko..malo izscenira napade, propaganda naredi svoje in bum (lej 9/11)

na koncu pride do tega, da je samo vprašanje a si na tisti strani, ko si napaden ali na tisti ki napada

zaenkrat ali pa na srečo smo na tisti, ki še ni fasala

je pa nerealno pričakovati, da bi enakopravnost pri oboroževanju pomenila mir - iz stališča zahoda bi enakopravnost samo povečala verjetno napada iz druge strani..če smo sedaj relativno varni, ker "imamo" močen vojaški stroj, bi to varnost malo izgubili ob popolni enakopravnosti

pa pustimo tu sedaj vse debate o zahodnih vrednotah, kapitalizmu in ostalem sranju ki ga delajo zda.....na koncu dneva šteje to, koliko varen se človek počuti

Mr.B ::

Lahko zadevo obrneš poenostavljeno : Za slabih 3000 svojih državljanov, si dosegel, da so se le ti odpovedali lastnim pravicam + zasebnosti, ki bi je drugače nebi nikoli dovolili, prav tako so dobili brez omejitev kompletni nadzor nad nafto in ostalimi viri. Edino kar jim trenutno ostaja je Iran, pa še tega imajo dobro pod kontrolo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Bistri007 ::

Strokovno se temu reče electronic jihad :D
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

mailer ::

ti si res želiš, da uni muslimani z ahmadinejadom na čelu dobijo v roke atomsko bombo? USA pa USSR in cel svet se dogovorili za zmanjšanje jedrskega orožja, zdaj pa iran pa S korea te dogovore kršijo
Si pa res razgledan. A bi ti rad, da imajo samo določene države dostop do v tem primeru atomskega orožja? Po tvoje imajo lahko samo najbolj razvajen mulci v ulici bicikle, ko jih pa dobi še kakšen od revežev mu ga je pa treba vzet in razrezat, da se pa ja ne bo imel za nekaj več. Če bi ti vedel koliko orožja imajo američani še "neprijavljenega" bi mogoče spremenil mnenje.
Reci hvala atomskim bombam tudi zato, da ni prišlo po ww2 do tretje svetovne vojne.
Bedarija na kvadrat. Ravno atomska bomba lahko pripelje do nove svetovne vojne. Večja možnost, kot če jih nebi bilo.

_IKE_ ::

mailer je izjavil:

ti si res želiš, da uni muslimani z ahmadinejadom na čelu dobijo v roke atomsko bombo? USA pa USSR in cel svet se dogovorili za zmanjšanje jedrskega orožja, zdaj pa iran pa S korea te dogovore kršijo
Si pa res razgledan. A bi ti rad, da imajo samo določene države dostop do v tem primeru atomskega orožja? Po tvoje imajo lahko samo najbolj razvajen mulci v ulici bicikle, ko jih pa dobi še kakšen od revežev mu ga je pa treba vzet in razrezat, da se pa ja ne bo imel za nekaj več. Če bi ti vedel koliko orožja imajo američani še "neprijavljenega" bi mogoče spremenil mnenje.
Reci hvala atomskim bombam tudi zato, da ni prišlo po ww2 do tretje svetovne vojne.
Bedarija na kvadrat. Ravno atomska bomba lahko pripelje do nove svetovne vojne. Večja možnost, kot če jih nebi bilo.



zgleda da nekaterim še vedno niso čisto jasne zadeve....


Arabski svet in atomsko orožje je no go.

Irak - Iran sta v medsebojni vojni veselo uporabljala kemično orožje, kaj bi šele bilo če imela jedrsko orožje.

Pakistan ? Jedrsko orožje je zelo trdno pod kontrolo vojske, le ta pa je še bolj trdno pod kontrolo zahoda, precej podobna zgodba je z indijo.

Izrael? Jedrsko orožje mu hočeš nočeš zagotavlja obstoj, drugače bi ga arabske sosede že zdavnaj izbrisale ( sej ne da tega niso že 3x poizkusile storiti )


Zahodni svet in rusi pa so že zdavnaj dojeli kaj bo se zgodilo, če poleti ena sama "nuke".



On topic: Vojaški napadi na hekerje? Vojskovanje se spreminja, hekerji so tudi vojaki, le streljajo ne z naboji. Zaradi česar pa to ne pomeni da niso legitimna tarča....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

Bistri007 ::

mailer je izjavil:

ti si res želiš, da uni muslimani z ahmadinejadom na čelu dobijo v roke atomsko bombo? USA pa USSR in cel svet se dogovorili za zmanjšanje jedrskega orožja, zdaj pa iran pa S korea te dogovore kršijo
Si pa res razgledan. A bi ti rad, da imajo samo določene države dostop do v tem primeru atomskega orožja? Po tvoje imajo lahko samo najbolj razvajen mulci v ulici bicikle, ko jih pa dobi še kakšen od revežev mu ga je pa treba vzet in razrezat, da se pa ja ne bo imel za nekaj več. Če bi ti vedel koliko orožja imajo američani še "neprijavljenega" bi mogoče spremenil mnenje.
Reci hvala atomskim bombam tudi zato, da ni prišlo po ww2 do tretje svetovne vojne.
Bedarija na kvadrat. Ravno atomska bomba lahko pripelje do nove svetovne vojne. Večja možnost, kot če jih nebi bilo.

Mailer, razumem tvoj sentiment, vendar obstajajo pridne države in malopridne države. Slednje bodo to orožje uporabile še za večjo represijo lastnega prebivalstva in nadlegovanje sosednjih držav.

14. člen - Pogoji za izdajo orožne listine posamezniku
Posamezniku se izda orožna listina za orožje kategorij B in C ter za orožje iz 1. do 5. točke kategorije D v skladu s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz orožne listine in ob upoštevanju pogojev iz tega člena.

Pristojni organ izda posamezniku dovoljenje za nabavo orožja, dovoljenje za nabavo streliva, orožni list in dovoljenje za posest orožja, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
1. da je dopolnil 18 let;
2. da ni zadržkov javnega reda;
3. da je zanesljiv;
4. da ima upravičen razlog za izdajo orožne listine;
5. da ima opravljen zdravniški pregled;
6. da je opravil preizkus znanja o ravnanju z orožjem.

15. člen - Zadržki javnega reda
Zadržki javnega reda so podani (2. točka drugega odstavka 14. člena tega zakona):

– če je posameznik pravnomočno obsojen za naklepno kaznivo dejanje z elementi nasilja, ki se preganja po uradni dolžnosti;

– če je posameznik s pravnomočno odločbo obsojen za prekršek zoper javni red in mir z elementi nasilja.

Če zoper posameznika iz prve in druge alinee prejšnjega odstavka teče kazenski postopek ali postopek za prekršek z elementi nasilja, se odločitev, ali oseba izpolnjuje pogoje, odloži do pravnomočnosti sodbe oziroma odločbe v tem postopku.

16. člen - Zanesljivost
Posameznik je zanesljiv (3. točka drugega odstavka 14. člena tega zakona), če se na podlagi ugotovljenih dejstev lahko sklepa, da orožja ne bo zlorabljal ali ga neprevidno, nestrokovno ter malomarno uporabljal in shranjeval, ali ga prepuščal osebi, ki ni upravičena do posesti orožja.

Posameznik v nobenem primeru ni zanesljiv, če:
– je pravnomočno obsojen za naklepno kaznivo dejanje, zaradi katerega je neprimeren za posedovanje oziroma rokovanje z orožjem ali je od njega mogoče pričakovati, da bo orožje zlorabil;
– mu je bila odvzeta poslovna sposobnost;
– je odvisen od alkohola ali mamil;
– okoliščine, v katerih živi, kažejo, da ni primeren za posedovanje orožja.

Zakon o orožju /ZOro-1/
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

Če bi bile države ljudje, kot slovenski državljani po Zakonu o orožju malopridne države ne bi bile upravičene do orožja, še posebej najnevarnejšega ne.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Hayabusa ::

Irak - Iran sta v medsebojni vojni veselo uporabljala kemično orožje, kaj bi šele bilo če imela jedrsko orožje.

Kdo je že bil dobavitelj :D ?

Imaš v tabeli podpronike obeh:
Iran%E2%80%93Iraq War @ Wikipedia

Bistri007 ::

Hayabusa je izjavil:

Irak - Iran sta v medsebojni vojni veselo uporabljala kemično orožje, kaj bi šele bilo če imela jedrsko orožje.

Kdo je že bil dobavitelj :D ?

Imaš v tabeli podpronike obeh:
Iran%E2%80%93Iraq War @ Wikipedia

V hladni vojni sta se obe superdržavi šli proxy vojne. Veš, da jim jedrskega orožja ne bi dala nobena izmed strani.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

flbroker ::

Koliko maloumnih praznoglavcev v tako majhnem številu sporočil, neverjetno. Človek stalno znova preseneča. Upam da se vzajemno zbombardiramo z atomskim orožjem in preprečimo tej virusni nesnagi da se še naprej širi.

darkotri ::

to je pa absolutno že preveč, pa saj so nori
darko

BigWhale ::

Sam koncept - borba proti kiber-aktivnostim s konvencionalnim orozjem - ni tako zelo zgresen. Na primer imas nekoga, ki ti grozi, da bo onesposobil kontrolo letenja in pristajalni radar in to naredi.

Kaj naredis? A mu posljes SMS in notr: "D00d3, n0 h4x0r!!!!"

?

cryptozaver ::

Pisca bi opozoril na zavajajoč naslov članka. Tallinn Manual se ukvarja s pravnim vidikom odzivanja na kibernetske grožnje. Gre za priporočila, ki pa še nikogar ne obvezujejo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Država: Kakšna zasebnost in varnost na internetih, samo plačajte že davke!!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
20185791 (59986) MrStein
»

NATO odobril vojaške napade na hekerje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
9019750 (15407) nekikr
»

Kitajski hekerji napadajo ameriške časnike in iščejo kitajske vire

Oddelek: Novice / Varnost
97048 (5633) nekikr
»

Spopad hekerjev: Peter Veliki proti Sun Cuju

Oddelek: Novice / Varnost
64287 (2655) Jst
»

LulzSec razpuščen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
6121326 (18427) poweroff

Več podobnih tem