» »

Galaxy S IV bo predstavljen 14. marca

Galaxy S IV bo predstavljen 14. marca

Android Central - Če je bilo pred leti običajno, da so proizvajalci svoje novosti predstavljali na velikih sejmih (CES, CeBIT, E3, MWC in podobno), se danes od te navade vedno bolj oddaljujejo. Z lastno prireditvijo na datum, ki si ga izberejo sami, namreč dobijo boljšo pokritost, saj jim ni treba tekmovati z desetimi najavami svojih konkurentov, ki predstavljajo bolj ali manj enake novosti. Temu trendu že nekaj časa sledi tudi Samsung, ki za 14. marec tako pripravlja predstavitev nove generacije svojega najpopularnejšega mobilnega telefona, Galaxy S IV. Predstavitev se bo zgodila v New Yorku, razlog za ameriško prireditev pa naj bi se skrival v pritiskih ameriških operaterjev, naj Samsung novost predstavi pri njih.

Po spletu so nedavno začele krožiti še govorice, da bi s 4. generacijo Galaxy S-a lahko videli nekaj sprememb. Vsi trije predhodniki so do sedaj uporabljali zaslon AMOLED ter Samsungov sistemski čip, vsaj v primeru mednarodne različice. Za Galaxy S IV se govori, da bi lahko uporabljal približno 5-palčni zaslon LCD z ločljivostjo 1080p. Samsungove tovarne LCD-jev naj bi bile na proizvodnjo pripravljene že dolgo, oddelek za zaslone AMOLED pa naj bi bil s konkurenčnim panelom v težavah. Uporabljen naj bi bil še Qualcommov sistemski čip iz serije Snapdragon 600 (štirijedrni Krait), kar bi lahko pomenilo, da Samsungovi osemjedrni procesorji za v telefone še niso nared. Po drugi strani bi lahko pobegnile informacije o enem izmed ameriških modelov, ki mora imeti povezljivost z LTE-jem. V Tem primeru bi različica, naprodaj v Sloveniji, še vedno lahko imela Samsungov čip.

Točno bomo izvedeli že čez dobra dva tedna.

190 komentarjev

«
1
2 3 4

FlyingBee ::

verjetno je za ZDA ta model s qualcomm-om, ki pa je s snapdragonom 600 kar je presenetljivo, saj je ZTE tokrat prvi z snapdragonom 800 (grafiko ima 330 in malo višje frekvence CPU-ja)http://www.engadget.com/2013/02/25/zte-...

očitno pa bodo vsi high-end-i s FHD, zaenkrat AMOLED-a še ni omenjenega, IPS-jev pa je na tone

Zgodovina sprememb…

sirotka ::

IPS-ja nočemo, Samsunga kupujem delno tudi zaradi (po moje) boljših zaslonov. Si pa ne predstavljam tako visoke resolucije na tako majhnem ekranu.

Dr_M ::

Lcd je boljsi, ce ne drugega, bolj vzdrzljiv. Je pa jasno, da bo amoled tezko prenesel tako velik dpi.

Jaffa ::

Jaz upam, da aparat vsaj fizično ne bo večji od S3, ker ne vem, kako naj potem to v žep dam. Se pa ravno odločam, da menjam S1, tako da upam na najboljše.
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

FlyingBee ::

SLCD3 recimo je super, že SLCD 2 je bil ... tudi LG s IPS+ ni daleč

sammy ima PLS ... Applove retine so iz teh tovarn (in SHARP seveda), tako da je veliko odvisno tudi od SW

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Jaffa je izjavil:

Jaz upam, da aparat vsaj fizično ne bo večji od S3, ker ne vem, kako naj potem to v žep dam. Se pa ravno odločam, da menjam S1, tako da upam na najboljše.


Men je bil že S3 prevelik zato sem ostal na S2. Ne razumem kam rinejo v višave ko pa imajo za te segmente druge modele (Note ter tablice). Osebno sem mnenja, da je velikost kot jo ima SG2 ravno sweetspot. Ekran lepo dosegljiv čez celo površino z eno roko, slika ekrana je super, vidni kot takisto in gre lepo v žep.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

FlyingBee ::

4,3" je sweetspot, ampak jaz recimo bi rad še kot tablico uporabljal, namesto, da imam eno tablico doma ... sem raje na PC-ju

Jaffa ::

FlyingBee je izjavil:

4,3" je sweetspot, ampak jaz recimo bi rad še kot tablico uporabljal, namesto, da imam eno tablico doma ... sem raje na PC-ju

Kot je že RejZoR povedal, so za to NOTEi in podobne zadeve...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Bistri007 ::

Jaffa je izjavil:

Kot je že RejZoR povedal, so za to NOTEi in podobne zadeve...

4" je S3 mini - http://www.gsmarena.com/samsung_i8190_g...

Torej:
- 4.00" Galaxy S Mini
- 4.99" Galaxy S običajni
- 5.50" Note Mini (špekuliram)
- 6.30" Note običajni
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

RejZoR ::

S3 Mini je S2 v S3 preobleki. Brezveze. Jezst sem hotel tapravi S3 z S2 dimenzijami. Torej da ima quada, ne dual cora...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Jaffa ::

Sem vedel, da bo nekdo potegnil na dan minija. Naj bo potem hardware od S3, če že ima oznako S3, samo da je manjši ...
www.markosoft.si | www.markoshop.si
GRYPHON Z87|i7-4770k@4200MHz|16GB VENGEANCE 1866MHz
2x SAMSUNG 850PRO 256GB|GTX960|LIAN LI|BENQ BL3201PT 4K

Bistri007 ::

RejZoR je izjavil:

S3 Mini je S2 v S3 preobleki. Brezveze. Jezst sem hotel tapravi S3 z S2 dimenzijami. Torej da ima quada, ne dual cora...

Naj bo elektronika še tako majhna, boljše komponente zavzamejo več prostora. So tudi bolj energijsko požrešne, zato tudi večja baterija.

Bi se pa strinjal, da je bil S3 Mini v prvi vrsti narejen kot cenejša verzija polnega S3 in ne kot njegova manjša verzija. Kako bo v prihodnje, pa ne vemo... Ne skrbi, če je trg za to, bo že kak proizvajalec naredil premium telefon v 4.00" formatu.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

Mufasa ::

Bistri007 je izjavil:

Ne skrbi, če je trg za to, bo že kak proizvajalec naredil premium telefon v 4.00" formatu.


iphone 5? >:D
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

FireSnake ::

RejZoR je izjavil:

Jaffa je izjavil:

Jaz upam, da aparat vsaj fizično ne bo večji od S3, ker ne vem, kako naj potem to v žep dam. Se pa ravno odločam, da menjam S1, tako da upam na najboljše.


Men je bil že S3 prevelik zato sem ostal na S2. Ne razumem kam rinejo v višave ko pa imajo za te segmente druge modele (Note ter tablice). Osebno sem mnenja, da je velikost kot jo ima SG2 ravno sweetspot. Ekran lepo dosegljiv čez celo površino z eno roko, slika ekrana je super, vidni kot takisto in gre lepo v žep.



Se strinjam ... še sedaj se mi kolca po bivšem SGS2 (s trojko v žepu).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Jackass ::

No, jaz sem že pri nakupu S2 zelo dolgo okleval, ker se mi je zdel prevelik. Sedaj ga imam in je res odličen telefon, tudi na velikost sem se povsem navadil.

Še vedno pa mislim, da je 4" oz. maksimalno 4,3" optimalno.

In tako kot ste že nekateri omenili, sem bil precej razočaran nad S3 mini, sem mislim, da bo premium v manjši embalaži, pa se menda odreže celo slabše od S2.

Vsekakor pa upam, da bo Samsung v prihodnosti kakšno sekundo razmisleka namenil tudi kvaliteti svojih naprav. Zadnje tablice delujejo že kar kičasto plastične. Obup!
jAcKaSS

floyd1 ::

Jackass je izjavil:

No, jaz sem že pri nakupu S2 zelo dolgo okleval, ker se mi je zdel prevelik. Sedaj ga imam in je res odličen telefon, tudi na velikost sem se povsem navadil.

No, tudi jaz sem z nakupom S3 zelo dolgo okleval, ker se mi je zdel prevelik. Sedaj ga imam in je res odličen telefon, tudi na velikost sem se povsem navadil. ;)

Šalo na stran, se popolnoma strinjam, da je to postalo že malo hecno, pri vsaki generaciji tako povečevati zaslon - tako ali tako imajo toliko modelov, da bi lahko s tem to reševali. Se pa še prav dobro spomnim debat, ko so tudi vsi jabolčni trdili, da je 3,5" "sweetspot". Sweetspot je po mojem tista velikost, ki se je (še lahko) navadiš. In dokler stvari ne začneš uporabljati, tega ne veš. Na trojko sem šel iz enke in večje velikosti sploh več ne opazim (oz. ni moteča, seveda pa je super pri uporabi neta).

FlyingBee ::

širina prvega Note je že precej moteča za prenašat, tako da je najpomembnejša širina pri izbiri večjih telefonov ... jaz osebno ne jokam zaradi večjega mobitela, ker itak me noben ne sili kupit, je pa res, da ne posvečajo dovolj pozornosti 4" modelom kar je recimo omenjena S3 mini dober primer ... HTC One je že primer zadržanosti na velikosti 4,7" (čeprav so top komponente v njem), kar je za mojo roko in žepe v jaknah/torbah še OK, v hlačnih žepih pa ne nosim mobitela od kar nimam več SE k750i

Zgodovina sprememb…

Bananovec ::

sirotka je izjavil:

IPS-ja nočemo, Samsunga kupujem delno tudi zaradi (po moje) boljših zaslonov. Si pa ne predstavljam tako visoke resolucije na tako majhnem ekranu.

Zakaj ne? V bistvu dobiš sliko z več detajli.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

FlyingBee ::

to ne velja za RGB Amolede, ampak so redki

FHD AMOLED še čakamo pa bomo videli

Bellzmet ::

14. marca bo predstavitev. Kdaj pa naj bi prišel na police v Slovenijo?

Dr_M ::

Bellzmet je izjavil:

14. marca bo predstavitev. Kdaj pa naj bi prišel na police v Slovenijo?



32. marca ob 19.37.42

Bellzmet ::

Pameten odgovor ni kaj...

FlyingBee ::

Ga ni junaka, ki bi mu lahko ugovarjal, to bo! Dr M je car.

glede na lansko leto za S3, ki je bil maja predstavljen junija pa pri Mobitelu, zna biti tokrat podobno, torej enkrat v aprilu

Dr_M ::

Bellzmet je izjavil:

Pameten odgovor ni kaj...



Oprosti, moja kristalna krogla neki zajebava...

c00L3r ::

Sem šel pred kratkim iz 3.7" na 4.0" HTC Desire X in mi je že ta ekran zelo velik. Komaj še sežem s palcem čez cel ekran, če hočem uporabljat telefon z 1 roko. S3 je absolutno prevelik telefon. Ne razumem tega, da mora highend telefon imet tako velik ekran. Razumem pa, da izdajo izdelek tipa Note, ki je highend telefon z večjim ekranom za tiste, ki iščejo nekaj med telefonom in tablico. Ampak naj bo osnovni highend 4.0".

Če ne moreš mobilnega telefona uporabljat z 1 roko, je preprosto prevelik.

PrimozR ::

IMO je IPS boljši od AMOLEDa, čeprav je res, da 720p AMOLED izgubi minuse pentile razporeditve subpixlov (RGBG namesto RGB). Na Desire je bil ta problem kar opazen, sploh pri rdeči barvi.

FlyingBee ::

ja, HTC se je že brzdal, ko je na 4,7" dal FHD ... bo pa bilo dobro videtivsaj nekaj high-end telefonov s 4" in 720p, poleg iphone 5 seveda

Nummy ::

Pri samsungu so face. Prej dajo nov telefon ven, kot pa novo verzijo OS-a za starejše modele... Potem ko izdajo nov telefon pa gor tlačijo en star OS pa obljubljajo pol leta in še več da bo kmalu zunaj nova verzija vmes pa praktično pol funkcij ne deluje kot bi moralo... Kupu sem Galaxy Note-a pa me je pošteno razočaral. Šele sedaj, ko sem ga shekal na 4.1.1 baterija zdrži več kot 2 dni, pa še to ne smem uporabljat preveč (poleg tega da imam CPU downclockan na 800MHz in ekran na najnižjo možno vidno svetlobo).

M-XXXX ::

In zdaj povej EN dober razlog zakaj bi moral telefon zdržat več kot 1!!! dan, kaj šele 2 dni?
Ponoči polneš in je to to..

Nove baterije so pa po ene 7€ komad, če si lahko telefon za 500€ kupiš boš pa še za baterijo al pa 10 dal če te tako moti!

GGGGG ::

Zato, ker nekateri tudi kam gremo občasno. Malo tečno je, da mi telefon crkne, če sem 8 ur na letalu recimo. Ali pa ga pozabim polniti čez noč pa mi takoj drugi dan crkne. Dodatne baterije pa ne mislim nositi sabo.

Kar se velikosti tiče je pa vse relativno. Jaz sem se po 14 dneh povsem navadil na Note2, pa imam majhne roke. V žep gre normalno, tudi z eno roko se da preveriti maile in poklicati, sicer so za hitro klicanje voice komande ali bluetooth v avtu. Trenutno sem na 4,3" in mi nekaj manjka. Enostavno premajhno.

Upam, da bo SGS4 imel konkreten ekran z manj roba. Pa predvsem konkretno baterijo, kot note2.

M-XXXX ::

Zato, ker nekateri tudi kam gremo občasno. Malo tečno je, da mi telefon crkne, če sem 8 ur na letalu recimo. Ali pa ga pozabim polniti čez noč pa mi takoj drugi dan crkne. Dodatne baterije pa ne mislim nositi sabo.

Potem pa razširjena baterija...

Rešitev je miljon, izgovorov pa ravno toliko... Nekje je pa treba črto potegnit. Vendar recimo: če se ponoči pozabi dat polnit je tukaj kvečjemu problem v uporabniku in ne telefonu...

Halfdead987 ::

Fail..
Ubistvu bo enakovreden Nexusu 4,le 2x dražji bo ter bo imel 1920x1080...In prevelik zaslon.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

PrimozR ::

Pa custom skin čez sicer IMO enega anjlepših UI-jev med telefoni ta moment. Pa f00 updejte. Pa zajebavanje z odklepanjem, brisanjem števca neuradnih flashev, itd... Proces zamenjave recovery img-ja za CWM na Nexus 4 zgleda takole: odpreš CMD, CD-jaš do SDK folderja, priklopiš telefon v bootloaderju, napišeš fastboot oem unlock ter fastboot flash recovery recovery-image-file.img in fastboot reboot recovery, to je to. Samo še naložiš ROM in flešaš tako, kot vedno :)

matejdro ::

Proces zamenjave recovery img-ja za CWM na Nexus 4 zgleda takole: odpreš CMD, CD-jaš do SDK folderja, priklopiš telefon v bootloaderju, napišeš fastboot oem unlock ter fastboot flash recovery recovery-image-file.img in fastboot reboot recovery, to je to. Samo še naložiš ROM in flešaš tako, kot vedno :)


Proces zamenjave recoveryja za Samsunge pa podobno, še celo lažje je (ne rabiš nič tipkat, samo klikaš). Daš telefon v download mode, odpreš Odina, izbereš PDA, poiščeš image na disku in klikneš Start.

M-XXXX ::

Halfdead987 je izjavil:

Fail..
Ubistvu bo enakovreden Nexusu 4,le 2x dražji bo ter bo imel 1920x1080...In prevelik zaslon.

Če bo octa core zelo verjetno cca 2x boljši procesor
zelo verjetno boljši zaslon
Boljša kamera
SD reža
Več prostora
Boljša grafična (če bo res T678 kar se govori bo ranga 5-10x močnejša grafa
Zelo verjetno boljša baterija

Če pa to ni veliko razlik potem pa ne vem kaj še hočete?

Pa da še enkrat rečem: ČE, ČE!

matejdro ::

Pa hardware tipke. Software tipke so sicer zanimiva stvar, ampak njihove glavne prednosti nexus 4 nima (spodaj, kjer je drugače prostor za tipke je sedaj prazen prostor namesto da bi ekran povečali ali pa ohišje zmanjšali).

Bistri007 ::

Jaz imam S3. Upgrade na S4 zagotovo ne bom delal. Leta 2014 se bom odločil za:
- S5
- Note4
- kak drug Android ali WP8 telefon (japka ne pride v poštev), odvisno od tega, kaj bo kul
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

GGGGG ::

Rešitev je miljon, izgovorov pa ravno toliko... Nekje je pa treba črto potegnit. Vendar recimo: če se ponoči pozabi dat polnit je tukaj kvečjemu problem v uporabniku in ne telefonu...


Če je telefon defekten in ne more zdržat več kot 1 dan definitivno ni kriv uporabnik.

M-XXXX ::

Če je telefon defekten in ne more zdržat več kot 1 dan definitivno ni kriv uporabnik.

Izklopi wifi, daj ga na varčevanje baterije, izklopi mobilno omrežje ter ga postavi v predal.

Zdržal bo več kot en teden. Da kriv je uporabnik, telefon že zdrži!

Halfdead987 ::

M-XXXX je izjavil:

Halfdead987 je izjavil:

Fail..
Ubistvu bo enakovreden Nexusu 4,le 2x dražji bo ter bo imel 1920x1080...In prevelik zaslon.

Če bo octa core zelo verjetno cca 2x boljši procesor
zelo verjetno boljši zaslon
Boljša kamera
SD reža
Več prostora
Boljša grafična (če bo res T678 kar se govori bo ranga 5-10x močnejša grafa
Zelo verjetno boljša baterija

Če pa to ni veliko razlik potem pa ne vem kaj še hočete?

Pa da še enkrat rečem: ČE, ČE!


Octa core še dolgo ne bo v mobilnih telefonih. Zelo dolgo.
Ni nujno. Meni amoled ne sede,ker je na soncu obupen. Je pa ekran praktično nemogoče spraskat.
To je res.
Nimamo vsi SD carda,meni je 16gb dovolj,bom pa nabavil eno,da namestim ubuntu ali debian.
itaq kupiš 16gb pri obema,le da pri s4 po želji dodaš sd card.
o toliko boljši kartici kar sanjaj. Že 2 generaciji je crappy Mali400. Adreno 320 je pa odlična in ni šans da bo 5-10x boljša.

GGGGG ::

Izklopi wifi, daj ga na varčevanje baterije, izklopi mobilno omrežje ter ga postavi v predal.


Super logika. Telefon za 500, 600 eur zdrži 1 teden, samo uporabljati ga ne smeš.

M-XXXX ::

Octa core še dolgo ne bo v mobilnih telefonih. Zelo dolgo.


Objava videa: včeraj. Tale zelo dolgo bo najbrž prišel kar zelo kmalu :)
Nimamo vsi SD carda,meni je 16gb dovolj,bom pa nabavil eno,da namestim ubuntu ali debian.

Nisem rekel, da je to nevem kakšna prednost, je pa definitivno razlika če je ali ni na voljo. Od viška ne boli glava.

o toliko boljši kartici kar sanjaj. Že 2 generaciji je crappy Mali400. Adreno 320 je pa odlična in ni šans da bo 5-10x boljša.

http://www.anandtech.com/show/5077/arms...
http://www.anandtech.com/show/6654/sams...




Super logika. Telefon za 500, 600 eur zdrži 1 teden, samo uporabljati ga ne smeš.

Zaključek: Telefon ZDRŽI! Uporabnik mu onemogoča to... Jaz ga polnem vsak večer, ne glede ali je prazen ali ni. Res enostavno vse skupaj.

Še enkrat rečem (ker že kar vidim, kako se boste spotaknili v tole): če in še enkrat ČE!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

PrimozR ::

matejdro je izjavil:

Proces zamenjave recovery img-ja za CWM na Nexus 4 zgleda takole: odpreš CMD, CD-jaš do SDK folderja, priklopiš telefon v bootloaderju, napišeš fastboot oem unlock ter fastboot flash recovery recovery-image-file.img in fastboot reboot recovery, to je to. Samo še naložiš ROM in flešaš tako, kot vedno :)


Proces zamenjave recoveryja za Samsunge pa podobno, še celo lažje je (ne rabiš nič tipkat, samo klikaš). Daš telefon v download mode, odpreš Odina, izbereš PDA, poiščeš image na disku in klikneš Start.

Ker so narejena orodja. Ma kakorkoli obrneš, na Nexusu je lažje, ker je zadeva uradna in dovoljena :D

M-XXXX je izjavil:

Halfdead987 je izjavil:

Fail..
Ubistvu bo enakovreden Nexusu 4,le 2x dražji bo ter bo imel 1920x1080...In prevelik zaslon.

Če bo octa core zelo verjetno cca 2x boljši procesor
zelo verjetno boljši zaslon
Boljša kamera
SD reža
Več prostora
Boljša grafična (če bo res T678 kar se govori bo ranga 5-10x močnejša grafa
Zelo verjetno boljša baterija

Če pa to ni veliko razlik potem pa ne vem kaj še hočete?

Pa da še enkrat rečem: ČE, ČE!

Od kdaj je A15 2x boljši od Kraita???

matejdro je izjavil:

Pa hardware tipke. Software tipke so sicer zanimiva stvar, ampak njihove glavne prednosti nexus 4 nima (spodaj, kjer je drugače prostor za tipke je sedaj prazen prostor namesto da bi ekran povečali ali pa ohišje zmanjšali).

Jih lahko izklopiš s Paranoid Androidom (in Pie controls ;). Bezel je pa enak spodaj in zgoraj.

Halfdead987 je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Halfdead987 je izjavil:

Fail..
Ubistvu bo enakovreden Nexusu 4,le 2x dražji bo ter bo imel 1920x1080...In prevelik zaslon.

Če bo octa core zelo verjetno cca 2x boljši procesor
zelo verjetno boljši zaslon
Boljša kamera
SD reža
Več prostora
Boljša grafična (če bo res T678 kar se govori bo ranga 5-10x močnejša grafa
Zelo verjetno boljša baterija

Če pa to ni veliko razlik potem pa ne vem kaj še hočete?

Pa da še enkrat rečem: ČE, ČE!


Octa core še dolgo ne bo v mobilnih telefonih. Zelo dolgo.
Ni nujno. Meni amoled ne sede,ker je na soncu obupen. Je pa ekran praktično nemogoče spraskat.
To je res.
Nimamo vsi SD carda,meni je 16gb dovolj,bom pa nabavil eno,da namestim ubuntu ali debian.
itaq kupiš 16gb pri obema,le da pri s4 po želji dodaš sd card.
o toliko boljši kartici kar sanjaj. Že 2 generaciji je crappy Mali400. Adreno 320 je pa odlična in ni šans da bo 5-10x boljša.

Pogooglaj ARM LITTLE.big in potem govori.
Kaj je pod šipo ni važno, tako AMOLED kot LCD imata čez gorilla glass, ki se ne spraska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Halfdead987 ::

Ok,mogoče pa le bo octa core,ki pa SEVEDA NE BO 2x boljši od quada,kaj je z vami?
In to da bo T658 boljša od Adreno 320 10x lahko sanjaš,Adreno 320 je DOOOOOOOOOSTI boljša od Mali400.

M-XXXX ::

Ne bom popravljal zgornega posta ampak bom raje novega napisal, da ne bo zmede (vsak svoje popravljal)

Adreno 320 naj bi imel 19.2 flops, Exynos 5 Octa pa 51.1 kar je zdravih 260% pohitritve. No 5-10x ravno ne bo (sem ravno kar zgooglal da ne gredo na mali)

Od kdaj je A15 2x boljši od Kraita???

Ni. Vendar se govori, da naj bi octa lahko uporabljal vseh 8 jeder (informacija oziroma namigovanja izpred enega tedna). Ima kdo kakšne novejše informacije?

Ok,mogoče pa le bo octa core,ki pa SEVEDA NE BO 2x boljši od quada,kaj je z vami?

Mogoče se narobe razumemo z izrazom 1x oziroma 2x boljši (sam nekako to štejem za isto): za še enkrat boljši je 100% pohitritve (oziroma 1+1), dvakrat boljši je tudi za 100% pohitritve (oziroma 1x2). Kakšna je pravilna uporaba pa dejansko ne vem :D
Krait ni čistokrven A15, pa če to prinese ene dodatnih 50%, pa še ostala 4 jedra še ene 50% pa si na 100% oziroma dvakrat hitreje :D
In to da bo T658 boljša od Adreno 320 10x lahko sanjaš,Adreno 320 je DOOOOOOOOOSTI boljša od Mali400.

Dosti je manj kot enkrat. Recimo:
adreno 23 mali 14
adreno 35 mali 14
adreno 19 mali 13.5
adreno 58 mali 55 (tukaj je najbrž max 60 tako da ni realen test
adreno 49 mali 57

Razlike seveda so, vendar niti približno nič revolucionarnega. Z drugimi besedami če dela na mali bo delalo na adreno, če NE dela na mali tudi na adreno ne bo delalo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Halfdead987 ::

Adreno 320 je grafična,Exynos pa SoC...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: M-XXXX ()

M-XXXX ::

Halfdead987 je izjavil:

Adreno 320 je grafična,Exynos pa SoC...

Oprosti ponesreči pritisnil predlagaj izbris!

Da SOC ki bo vseboval PowerVR SGX 544MP3.

nUUb ::

matejdro je izjavil:

Proces zamenjave recovery img-ja za CWM na Nexus 4 zgleda takole: odpreš CMD, CD-jaš do SDK folderja, priklopiš telefon v bootloaderju, napišeš fastboot oem unlock ter fastboot flash recovery recovery-image-file.img in fastboot reboot recovery, to je to. Samo še naložiš ROM in flešaš tako, kot vedno :)


Proces zamenjave recoveryja za Samsunge pa podobno, še celo lažje je (ne rabiš nič tipkat, samo klikaš). Daš telefon v download mode, odpreš Odina, izbereš PDA, poiščeš image na disku in klikneš Start.

Ni lažje na Samsungu (I9000), je lažje na Nexusu (7). Tam imaš pa Toolkit, če se pogovarjamo o klikih.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

Jinto ::

Adreno 320 naj bi imel 19.2 flops, Exynos 5 Octa pa 51.1 kar je zdravih 260% pohitritve.


Kje si dobil te podatke?

Recimo tu so precej drugačni:
http://techreport.com/news/24417/nvidia...

(zadnja slika)
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pixel 2 XL ima težave z zaslonom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5018850 (15769) Machete
»

Samsungove novosti: Galaxy Note 4, Note Edge, Gear S, Gear VR (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7118351 (15050) FlyingBee
»

Prve napovedi o Galaxy S5 Mini

Oddelek: Novice / Android
3316730 (13894) Jackass
»

Galaxy S4 v Evropi večinoma brez osemjedrnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
6125858 (22617) c00L3r
»

Googlova prireditev začasno odpovedana, malha novosti poka po šivih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7117848 (13878) PrimozR

Več podobnih tem