» »

Nova anketa: ali uporabljate več monitorjev hkrati

Nova anketa: ali uporabljate več monitorjev hkrati

Slo-Tech - Po več letih vas ponovno sprašujemo, ali uporabljate več monitorjev hkrati na enem računalniku.

Rezultati ankete leta 2006:

Sliko iz mojega primarnega računalnika mi prikazuje:
1 zaslon79%
(834)
2 zaslona15%
(160)
nevronski vmesnik5%
(51)
3 zasloni1%
(10)
4 zasloni1%
(7)
Skupaj glasov: 1062


67 komentarjev

«
1
2

kuglvinkl ::

Dva, od kar pomnim. Doma in v službi.

Jst ::

Odvisno kje. Entertainment računalnik enega (TV excluded). Prenosnik, na katerem programiram, priklopim še en zaslon.

Razmišljam pa o nabavi treh monitorjev, ko si uredim kotno mizo za računalnik. (Aja, pa sedaj kupujem nov Ivy Bridge, v bistvu celoten računalnik, z ohišjem vred, kar nisem že ene 10let, ampak sem samo nadgrajeval: Matična+Proc+Ram, Disk/SSD, Grafična, Napajalc...)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Zdaj več ne. En čas sem, pa sem ugotovil, da mi je en zadosti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zheegec ::

2, ne morem brez. Razmišljam o treh :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Sparrow ::

Dolgo časa sem uporabljal dva in ugotovil, da sem potem invaliden če sem primoran delati samo na enem. Zdi se mi tudi, da na dveh nisem pretirano bolj produktiven kot na enem.

ender ::

Doma dva, v službi štiri.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

ripmork ::

Doma je en zadosti, na delu bi pa kar gagal brez pomoči še enega.

kamuee ::

Doma 1, glih kar kupu komplet nov komp, razmišljam o nakupu še enega monitorja. V služvi dva monitorja, razmišljam o tretjem. Skratka dva minimum skorajda nepogrešljivo sploh za profesionalno delo.
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)

Netrunner ::

več monitorjev kot je bolje je :) ... imam dva in še eden bi pasal ... ne zaradi boljše produktivnosti, ampak zaradi lažjega in preglednejšega dela.

je pa tudi res da je odvisno od dela koliko doprinese dodaten monitor.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Tac20 ::

Dva doma (2x22), eden v službi (24)

Vesoljc ::

2 doma, 2 v sluzbi. doma sta mi 2 zadosti, v sluzbi bi mi pa pasal se tretji
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

fireice ::

Samo en enkran. Ceprav bi v sluzbi veckrat prisel prav se eden. Bi pa bil cisto pohabljen brez vec virtualnih namizij.

Mesar ::

Dva je res minimum...
Your turn to burn!

Poldi112 ::

Jaz odkar imam 3 sploh ne uporabljam več virtualnih namizij.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

bluefish ::

Zaenkrat enega (17"), bi pa pasal večji dodatni.

Maxtor2000 ::

22+17"

Zmajc ::

Dolgo sem doma in v službi uporabljal 2 monitorja nakar sem ugotovil da mi vse skupaj ne pripomore čisto nič k večji produktivnosti in sem prešaltal nazaj na enega. V službi in doma ...

Po novem pa uporabljam za monitor kar en 32" HDTV ... dosti bolje kot dva mala crap monitorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

kuglvinkl ::

Zmajc je izjavil:

Dolgo sem doma in v službi uporabljal 2 monitorja nakar sem ugotovil da mi vse skupaj ne pripomore čisto nič k večji produktivnosti in sem prešaltal nazaj na enega. V službi in doma ...

Po novem pa uporabljam za monitor kar en 32" HDTV ... dosti bolje kot dva mala crap monitorja.


Odvisno kaj delaš...

Gizm0 ::

20" +30" +20" (PLP konfiguracija 4960*1600) + še en dodaten monitor na vrhu.

Tac20 ::

za grafiko je super program na enih strani, recimo bridge/illustrator/ipd. na drugi

Tear_DR0P ::

zadnje čase samo enega. na žalost nimam prostora za dva :/ (mansarda pa to)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

jacal ::

Po potrebi priključim dva, treh nisem še nikoli. Da življenje ni enostavno, imam pod tremi zasloni tri računalnike, takole treh generacij, in nekako v povprečju sta dva vključena in že kaj počneta. No, pa prenosnik in mali netbook sta pri roki. Je pa res, da so pri hiši še drugi tipi, ki se radi narišejo v sobo in kaj brkljajo. Videti je kot kakšna mala šolska računalniška učilnica. Pa v psihiatričnih ustanovah imajo najbrž tudi kaj podobnega.

Aja, kaj naj obkrožim v anketi?

energetik ::

V službi 2x19" (nepogrešljivo), doma 1x27".

Dr_M ::

2 monitorja ze dobrih 6 let. Trenutno primarni 17" in pomozni 22".

kixs ::

Vcasih (2005) sem imel dva CRT-ja - 2x19". Potem sem pocasi presel na LCD-je (1x19" CRT + 1x19 LCD). Zdaj uporabljam 26" in 22". Tisti, ki imate 3 monitorje, katere velikosti imate? Da bi imel 3x26" si res ne predstavljam, ker enostavno tudi na moji mizi zmanjka prostora. V sluzbi sem pa ze nekaj casa uporabljal 2x20".

lp

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: dejanslo ()

jacal ::

kixs je izjavil:

Tisti, ki imate 3 monitorje, katere velikosti imate?

lp


2 x 24" 16:10 in en 19". "Miza" je pa vezana plošča 80 x 280 cm. In nekako shajam.

Pozdrav!

Poldi112 ::

Jaz imam 27 full hd + 2x 20 4:3. S tem da bom v kratkem na 3x 20 4:3.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Brane2 ::

3 x 20" 1600x1200. Rad bi več.>:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Poldi112 ::

Meni so pa trije ravno prav. Prej ko sem imel dva sem hotel več, zdaj po cca pol leta mi pa še nič ne manjka. Na srečo :). Verjetno se pozna par dodatnih monitorjev na računu za štrom.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

JaVonTech ::

lolol ne vem:D (poglej letošnjo anketo)

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Jest bi imel tri, pa zal nimam placa. Se za dva vecja ni :|

gligoran ::

V službi uporabljam laptop in poleg še en star 17", ki se je valjal po pisarni. Doma pa imam en 24" LCD, vendar pa filme in serije gledam na 47" LED LCD televiziji, ki je nedaleč stran. Tko, da skoz povsod, ob delu na računalniku gledam na 2 zaslona.

Saj bi mi zelo prav prišel še en ekran doma, ker veliko programiram spletne strani (en ekran koda, drugi ekran brskalnik), pa ima moja 24ka resolucijo 1920x1200 in takih več ni veliko. Mimovrste jih ima 9, kar je skor nič proti 109im z resolucijo 1920x1080.

hojnikb ::

Zaenkrat enega, bi pa bolj kot več enkranov meu enega z visoko resolucijo (4K baby ;) )
#brezpodpisa

Rias Gremory ::

Ko bo denar si mogoče omislim drugega. Preglednost pa te fore pa multi-tasking.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

MaTTe ::

Zaenkrat imam doma samo enega ampak razmišljam, da bi šel na dva, ker mi vedno zmanjka prostora :D

kuglvinkl ::

Dejto no... Rabljena 19-ka stane kolk, dve rundi v lokalni oštariji? Al ne rabi bit vse novo :)

dexterboy ::

Bil sem med prvimi, ko sem še na legendarni radeonki 8500 (ja, AGP vodilo :D) priklopil še 15 palčni sonyjev trinitron... Tisto je bilo zgolj demonstrativno, ker je poštena 17-ka bila še čez 100.000 SIT. Vendar pa sem se kasneje navadil na dva in od takrat ne gre več. Se strinjam s tistimi, ki so omenili, da se produktivnost ne poveča kaj več, le preglednost je boljša in delo manj stresno, da ne preklapljaš med programi kot opica...
V službi imam 24 in 17, doma 22 in 19. Želel bi si, da bi tudi doma imel 24 palčnika s pravo rezolucijo, 1920x1200, kot imam v službi, in ne tisti HD, ki je dober za filme, za resno delo pa je čisti glavobol. Ampak se tistih 250 evrčkov nikakor noče prikazati, do božička je pa še doooolga :))

Aja, malo off topic; ker smo trije frendi, ki imajo v mislih kupiti Dell U2412M, me zanima, imajo v Avstriji zopet boljšo robo ali ga lahko nabavimo kar pri nas?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

jlpktnst ::

3 zasloni v službi, en zaslon doma ker sem pisspoor.

Je pa tudi tako da je kar jeba dobit biznis pc ki ima možnost 3 zaslonov. Sploh pa laptop. SEveda ima desktop addon kartice možne, laptop je pa druga štorija. Ampak ga imam, laptop + 2 zaslona torej 3 :) Edin drek da ni 1920x1200 laptopov...

black ice ::

Zakaj bi bilo dobiti tak laptop težko? Moj ima dva priključka - VGA in HDMI, sicer je star že 2 leti pa kljub temu takrat zanj nisem odštel nekega premoženja.

5er--> ::

Ker zelo, zelo verjetno, 3 zasloni hkrati ne bodo prikazovali slike. (kakšen novejši amd eyefinity ali pa nvidia quadro...)

black ice ::

Bom poskusil ob priliki priklopiti še tretjega.

para! ::

Po novem pa uporabljam za monitor kar en 32" HDTV ... dosti bolje kot dva mala crap monitorja.

32" in 1920x1080 pikslov je _definicija_ crapa, ko govorimo o prikazu računalniške slike. Neuporabno.

lp
Death before dishonor!

Isotropic ::

Gizm0 je izjavil:

20" +30" +20" (PLP konfiguracija 4960*1600) + še en dodaten monitor na vrhu.

kaj pa delas?

BigWhale ::

dexterboy je izjavil:

Bil sem med prvimi, ko sem še na legendarni radeonki 8500 (ja, AGP vodilo :D) priklopil še 15 palčni sonyjev trinitron...


Eh? Jaz sem bil pa med prvimi, ki sem poleg ET4000 v racunalnik vtaknil se Herculesa in laufal dve konzoli! Pa avtocad na dveh monitorjih! Nehi se hvalt no. ;>

dexterboy je izjavil:

Se strinjam s tistimi, ki so omenili, da se produktivnost ne poveča kaj več, le preglednost je boljša in delo manj stresno, da ne preklapljaš med programi kot opica...

Seveda se poveca produktivnost. Ko imas na enem monitorju odprt reference manual, na drugem loge na tretjem pa kodo, vidis, da se drugace skoraj ne da vec delat. In to ti dejansko povecuje produktivnost.

francek1 ::

Doma 2, v službi 5 (en od teh je TV).
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

kuglvinkl ::

BigWhale je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Bil sem med prvimi, ko sem še na legendarni radeonki 8500 (ja, AGP vodilo :D) priklopil še 15 palčni sonyjev trinitron...


Eh? Jaz sem bil pa med prvimi, ki sem poleg ET4000 v racunalnik vtaknil se Herculesa in laufal dve konzoli! Pa avtocad na dveh monitorjih! Nehi se hvalt no. ;>

dexterboy je izjavil:

Se strinjam s tistimi, ki so omenili, da se produktivnost ne poveča kaj več, le preglednost je boljša in delo manj stresno, da ne preklapljaš med programi kot opica...

Seveda se poveca produktivnost. Ko imas na enem monitorju odprt reference manual, na drugem loge na tretjem pa kodo, vidis, da se drugace skoraj ne da vec delat. In to ti dejansko povecuje produktivnost.


Sem absolutno bolj produktiven z dvema monitorjema. Na enem je email client, na drugem delovni dokument. Pri pisanju člankov je na enem grafivo, na drugem članek. Pri obdelavi fotk je na enem fotka, na drugem grid fotk.

Voluharr ::

Samo vprašanje ... če uporabljam synergy in imam skupaj 3 monitorje se to šteje za primarno namizje?
Bistvene razlike namreč ni ali imaš vse monitorje na enem ali pa če imaš vsakega na svojem računalniku. Miška in tipkovnica gre čez vse.
Backup, VPS, kolokacija: https://reavisys.si

SuperVeloce ::

synergy je zanimiva stvarca, ko imaš več računalnikov za furat. in ja, bi rekel da velja enako. Pravzaprav nebi samo v primeru, da imas klonirano sliko na vse monitorje.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Damiani ::

V službi mam dve enaki 22", doma pa eno 22".

v službi zgleda tko, da imam na sekundarnem notepad++ oz. odprt mail, firefox, skype. specifiakacije,... na primarnem pa razvijalsko okolje, excel, word,.... V glavnem tisto kar najbolj uporabljam v tistem obdobju. Za enkrat ne vidim potrebe po še kakšnem dodatnem, no vsej tud prenosnik tega ne podpira.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova anketa: kakšno je razmerje stranic vašega monitorja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ankete
678438 (5668) strictom
»

Nova anketa: Koliko denarja ste odšteli za stol, na katerem sedite pred računalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ankete
779219 (7295) PrimozR
»

Delni rezultati raziskave o uporabnosti spletnih mest

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
383861 (2868) HriBB
»

Najbolj pogoste resolucije

Oddelek: Omrežja in internet
71011 (865) Spajky
»

Nova anketa!

Oddelek: Novice / Ankete
312228 (2228) Jeebs

Več podobnih tem