» »

Galaxy S III bo imel štiri jedra v SoC

Galaxy S III bo imel štiri jedra v SoC

AnandTech - Galaxy S II je izšel pred dobrim letom in posledično Samsung razkriva specifikacije njegovega naslednika Galaxy S III. Uradno ga bo predstavil v Londonu prihodnji četrtek, a so javnost že zdaj dodobra vznemirili s potrditvijo, da bo imel štiri jedra. Procesor je že v masovni proizvodnji.

Galaxy S III ali S3 (o imenu se Samsungov marketinški oddelek še ni izjasnil) bo imel štirijedrni procesor Exynos 4412 Quad (ARM Cortex A9), ki bo zgrajen v 32 nm-tehnologiji. Današnji modeli, na primer tisti v Galaxy S II ali iPhone 4S, so še vedno v 45 nm. Poraba energije bo zato za 20 odstotkov nižja, pravijo. Jedra bodo tekla z 1,4 GHz, mogoče pa bo tudi kakšno jedro izključiti in aktivno jedro naviti, ko bo telefon poganjal aplikacije, ki s paralelizacijo ničesar ne pridobijo. O grafičnem procesorju še ni podatkov, se pa neuradno omenja ARM-jev Mali-400 MP4, ki ga najdemo že v Galaxy S II. Snemanje in predvajanje filmov v ločljivosti 1080p bo gladko. Poleg tega bo imel naslednji galaxy bržkone še kamero z 12 milijoni točk in 4,7-palčni zaslon, ki bo prikazoval ločljivost 720p. Povezljivost LTE v Evropi žal ne bo na voljo. Več pa bomo izvedeli prihodnji teden.

96 komentarjev

«
1
2

Maxl ::

Galaxy S II je izšel šele pred dobrima dvema mesecema


Resno?
S2 je zunaj že eno leto...

para! ::

Ja, napaka, GT-I9100 (Galaxy SII) je zunaj že od začetka 2011, torej več kot eno leto.

Poraba energije bo zato za 20 odstotkov nižja

Bi lahko torej naredili šibkejši, dvojedrni CPU v 32nm tehnologiji izdelave in s tem bistveno podaljšal avtonomijo smartphoneov? Tale SIII je sicer korak v to smer, ampak sklepam, da na račun manjšega procesa pridobljeno avtonomijo, skurita dve dodatni jedri?

lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

mtosev ::

quad phoni. nekak smešno se sliši:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Isht ::

Hm, HTC One X že ima quad procesor z 1,5GHZ... Samsung zaostaja.

Invictus ::

Kot da to rabiš.

Naj optimizirajo softver ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WamPIRe- ::

Isht je izjavil:

Hm, HTC One X že ima quad procesor z 1,5GHZ... Samsung zaostaja.

One X ima Tegra 3 torej 4+1 jedro. Pa tale Samsungov čip je najbrž hitrejši od tegrinega.

Mavrik ::

Maxl je izjavil:

Galaxy S II je izšel šele pred dobrima dvema mesecema


Resno?
S2 je zunaj že eno leto...


Napaka popravljena :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Zheegec ::

Naj nekdo proba Nokia Lumina 800 (AFAIK) z 1-jedrnim procesorjem deluje bolj tekoče, kot Galaxy S2. Zelo presenetljivo.

WamPIRe- ::

Zheegec je izjavil:

Naj nekdo proba Nokia Lumina 800 (AFAIK) z 1-jedrnim procesorjem deluje bolj tekoče, kot Galaxy S2. Zelo presenetljivo.

Ni treba jabolk pa hrušk primerjat.

Zheegec ::

Saj jih ne, sta zelo podobna smartphona.

Jaka83 ::

Zheegec je izjavil:

Naj nekdo proba Nokia Lumina 800 (AFAIK) z 1-jedrnim procesorjem deluje bolj tekoče, kot Galaxy S2. Zelo presenetljivo.


Če daš pa na Galaxy S2 ICS AOSP ROM, bo pa tudi S2 deloval občutno bolj tekoče. Podobno je s HTC napravami, kjer je Sense kot zelo bloatan vmesnik samo v breme zelo dobremu hardware-u.

Ampak ja, se strinjam s tabo - hardware ni vse.

Lion29 ::

Ja fajne specifikacije, predvsem mi je vsec 720p resolucija. Hitrejši proc me ne pritefne tolko, glede na to, da se moj SGS2 ne obremenjuje sploh. Je pa dobro vedet, da je manjša poraba, čeprav dvomim glede na večji zaslon.

V bistvu je tako, da sem imel na začetku malo pomislekov na velikost SGS1... pa sem se v parih dnevih navadu... potem pa pomisleke na sgs2... tudi nanj sem se hitro navadu... sploh se nebi branu 4.7'

Ampak mislim, da bom še kako leto lepo vztrajal z SGS2, nimam nobene potrebe po menjavi. Čisto zadostuje mojim potrebam.. bom raje malo prišparal za konkreten tablet, recimo novi transformer prime
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Gregor P ::

Dejansko tisti, ki ima S2 ne rabi razmišljati o nekem prehodu, ali pa da nujno rabi novo še močnejšo napravo; ravno v tem je ves čar S28-) Vsekakor pa je vedno dobrodošlo, da posodabljajo produkte, še malo pa bomo lahko na prenosnih telefonih normalno namestili namizne windowse (abnormalno jih sicer že lahko):D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hojnikb ::

Heh, če se bo tale trend nadaljeval, bomo kmal mel več jeder v telefonu kot na desktopu (heh intel ;) )
#brezpodpisa

smash ::

Snemanje in predvajanje filmov v ločljivosti 1080p bo gladko


a se hecate..to deluje že od nekdaj gladko.....zadosti je tudi eno samo jedro

namesto, da bi z isto baterijo poganjali enojedrni proc 5 dni ...so naredili, da bo treba zdevo zopet vsakodnevno polniti

Mavrik ::

Glede na to da ne kodiranje, ne dekodiranje, ne opravlja nobeno od teh "jeder" je itak jasno da je eno dovolj ;)
The truth is rarely pure and never simple.

gendale ::

para! je izjavil:

Ja, napaka, GT-I9100 (Galaxy SII) je zunaj že od začetka 2011, torej več kot eno leto.

Poraba energije bo zato za 20 odstotkov nižja

Bi lahko torej naredili šibkejši, dvojedrni CPU v 32nm tehnologiji izdelave in s tem bistveno podaljšal avtonomijo smartphoneov? Tale SIII je sicer korak v to smer, ampak sklepam, da na račun manjšega procesa pridobljeno avtonomijo, skurita dve dodatni jedri?

lp

ne bi neki blazno pridobil, glavni porabnik je zaslon pa mreža
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

PrimozR ::

smash je izjavil:

Snemanje in predvajanje filmov v ločljivosti 1080p bo gladko


a se hecate..to deluje že od nekdaj gladko.....zadosti je tudi eno samo jedro

namesto, da bi z isto baterijo poganjali enojedrni proc 5 dni ...so naredili, da bo treba zdevo zopet vsakodnevno polniti

Nihče te ne sili, da kupiš top of the line telefon, ki ti nudi odlične zmogljivosti. Zlahka vzameš Nokio 3310 oz. njenega modernega sorodnika, ki bo prav enojedrni proc uporabljala po 5 dni skupaj. Zmogljivost bo sicer porazna, tako strojna kot programska, ampak dosegel pa boš to, kar si želiš.

Janac ::

kolko je to par razredov zadaj?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: momentum ()

pleomax ::

KHm...Zakaj nekateri vmešavate sedaj lumio noter? Tadva telefona se ne moreta primerjati. Pa ne trdim,da je lumia slaba ali kar koli-galaxy s 2 deluje gladko,gladko in še enkrat gladko! NE vem od kod ti ideja,da lumia deluje bolj gladko. Drugače,ko je že en naisal,da ima htc 4 jedra in vsako jedro 1,5 gigaherca...Samsung galaxy s 2 z 1,2 gigaherca deluje bolj gladko kot htc z dvojedrnim 1,5 gigaherca. Testirano! MAlo poišči-jaz ne bom iskal ker je že dolgo tega ko sem gledal pa tudi to me je prepričalo,da sem marca kupil s 2. Zakaj? Po enem letu je še stalno odličen in če ne bi bil tako dober,potem google ne bi izdal identičnega telefona kot je s 2.
Nikoli bada OS!!!!!
Danes je težko bit nor,ker je konkurenca enostavno prevelika :)

nUUb ::

Ne razumem, zakaj tlačijo 4 jedra na telefon. Nebi bilo boljše eno/dvojederni CPU z čimveč MHz (ranga vsaj 2GHz). Pri čem lahko sploh ponucaš 4 jedra na telefonu? Vem da samo Hz-i niso pomembni, Huawei U8800 na 1.6GHz je daleč od Atoma na 1.6GHz po FLOPS-ih.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

usoban ::

pleomax je izjavil:

KHm...Zakaj nekateri vmešavate sedaj lumio noter? Tadva telefona se ne moreta primerjati.

Zakaj ne?

Ce naprava z enim jedrom deluje bolj tekoce od naprave z dvema, potem je kriv OS.

_Enterprise_ ::

Janac je izjavil:

kolko je to par razredov zadaj?
nevem
ivy bridge ima 1400 milijonov tranzistorjev, arm procesorji nekaj deset milijonov

pleomax ::

jaz tudi nisem za 4 jedra. Ampak enojedrni,če bi bili recimo tako kot atom(1,6 gigaherca),bi še šlo,1 giga pa bi bili za high end telefone preslabi. Po mojem. 4 jedra so dobra "šminka" in če pogledaš an fb,ljudje nonstop sprašujejo za htc one x in sgs3. ZAkaj? KEr ma sosed dvojedrnega,on pa ma lahko zdaj 4. Bedarija. Pol pa nekoga z galaxy s 2 v roki vidiš pa ga vprašaš: si si že potegnil kaj aplikacij z android marketa,pa mu ni nič jasno. Pol mu rečeš,da ima android OS,pa mu še bolj ni nič jasno. Zakaj si pa vzel tako drag telefon potem? JA vlki ekran je,pa nihče nima tak dobrega. To pa je res katastrogfa. lumia ne deluje bolj gladko kot s2. ZAgotovo si lastiš lumio,ali pasi jo vsak čas boš. ;) Polovica ljudi ima staro verzijo androida na telefonu...tudi to je razlog. čez leto bo pa lumia že mogoče prešvohna za windows 8...
Nikoli bada OS!!!!!
Danes je težko bit nor,ker je konkurenca enostavno prevelika :)

JerryP ::

Razvoj v mobilni tehnologiji gre po podobni poti kot so šli pcji pred leti, vendar mnogo hitreje. Najprej se je povečevala frekvenca enojedrnih procesorjev, ker to dvigovanje ne more iti v nedogled so se začeli delati večjedrni, ki so čedalje zmogljivejši, paralela s pcji je tudi software ki to strojno moč še dohaja in ne izkorišča popolno.

Predstavljajte si da boste v prihodnje imeli samo eno napravo, ki bi nadomestila tako pc kot vse vmes. Ko boste prišli domov dali v dock in vam bo poganjal desktop os na zunanjem monitorju z dodatno periferijo(miška, tipkovnica, zvočniki itd...), one device to rule them all? ;-)

Glede Nokie in galaxy S2, ter štekanja in neštekanja je pa tako, da je delo z androidi bolj podobno delu s pcjem, kjer lahko po mili volji multitaskaš med programi in ti nadaljujejo od tam kjer si ga pustil. Medtem ko pa na drugi strani WP7 aplikacije suspendira in ne delujejo v ozadju. Multitasking meni pa si tu v večini primerov samo zapomne kateri programi so bili odprti in ne kje si ostal(spletna stran, youtube posnetki, emaili, itd...) Zato je videti da Nokia deluje bolj tekoče, kot pa galaxy 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JerryP ()

Lion29 ::

nUUb je izjavil:

Ne razumem, zakaj tlačijo 4 jedra na telefon. Nebi bilo boljše eno/dvojederni CPU z čimveč MHz (ranga vsaj 2GHz). Pri čem lahko sploh ponucaš 4 jedra na telefonu? Vem da samo Hz-i niso pomembni, Huawei U8800 na 1.6GHz je daleč od Atoma na 1.6GHz po FLOPS-ih.


kako zakaj? zaradi veliko bolj racionalne porabe energije
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

pleomax ::

Kolikor zgleda, se žal telefoni tudi vedno bolj kvarijo ker gre razvoj očitno malce prehitro naprej. Žal. Me pa zanima, kaj bodo sedaj tisti rees goreči privrženci appla rekli za s3 ker naj bi ohišje bilo iz aluminija, ki je celo odporno na udarce. Mene plastiak sploh ni motila, pa sem pred tem imel telefoon z alu ohišjem.
Nikoli bada OS!!!!!
Danes je težko bit nor,ker je konkurenca enostavno prevelika :)

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

smash ::

PrimozR je izjavil:

smash je izjavil:

Snemanje in predvajanje filmov v ločljivosti 1080p bo gladko


a se hecate..to deluje že od nekdaj gladko.....zadosti je tudi eno samo jedro

namesto, da bi z isto baterijo poganjali enojedrni proc 5 dni ...so naredili, da bo treba zdevo zopet vsakodnevno polniti

Nihče te ne sili, da kupiš top of the line telefon, ki ti nudi odlične zmogljivosti. Zlahka vzameš Nokio 3310 oz. njenega modernega sorodnika, ki bo prav enojedrni proc uporabljala po 5 dni skupaj. Zmogljivost bo sicer porazna, tako strojna kot programska, ampak dosegel pa boš to, kar si želiš.



trenutne ni opcije pametnega telefona, ki dela 5 dni brez polnjenja...

ne govorim o nokii 33100..ampak o tm, da bi lahko na obstoječe naprave dali boljše baterije in nebi hkrati povečali porabe...to bi se dalo narediti..samo ne..treba je vsako leto met 2x več procev in 3x več megapixlov na kameri

Xserces ::

Janac tale procesor od S3 bo ene 20x bolsi od HD7890 procesorja xD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

bajsibajsi ::

Pfff... kitajski Meizu QC po napovedi cca. 370 evrov za 32GB razlicico; 64GB dobrih 450. S3 bo najverjetneje okoli 600 evrov.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?id...

Zgodovina sprememb…

gendale ::

smash je izjavil:

PrimozR je izjavil:

smash je izjavil:

Snemanje in predvajanje filmov v ločljivosti 1080p bo gladko


a se hecate..to deluje že od nekdaj gladko.....zadosti je tudi eno samo jedro

namesto, da bi z isto baterijo poganjali enojedrni proc 5 dni ...so naredili, da bo treba zdevo zopet vsakodnevno polniti

Nihče te ne sili, da kupiš top of the line telefon, ki ti nudi odlične zmogljivosti. Zlahka vzameš Nokio 3310 oz. njenega modernega sorodnika, ki bo prav enojedrni proc uporabljala po 5 dni skupaj. Zmogljivost bo sicer porazna, tako strojna kot programska, ampak dosegel pa boš to, kar si želiš.



trenutne ni opcije pametnega telefona, ki dela 5 dni brez polnjenja...

ne govorim o nokii 33100..ampak o tm, da bi lahko na obstoječe naprave dali boljše baterije in nebi hkrati povečali porabe...to bi se dalo narediti..samo ne..treba je vsako leto met 2x več procev in 3x več megapixlov na kameri

baterija bi bla lahko velik večja

telefon nardiš še enkrat tolk debel, v dodatno debelino daš baterijo

ampak imajo kupci žal raje tanjše telefone
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

JerryP ::


baterija bi bla lahko velik večja

telefon nardiš še enkrat tolk debel, v dodatno debelino daš baterijo

ampak imajo kupci žal raje tanjše telefone


Htc je pred kratkim delal raziskavo pri uporabnikih česa si želijo, ali boljšo baterijo in debelejši aparat ali obratno. Ugani katerih je bilo več;-) In posledica tega je one serija ekstra tankih telefonov z vgrajeno baterijo :-)

carota ::

Čez pol leta bo izšla nova verzija Androida in bo postal telefon "neuporaben", ker ne bo dobil nadgradnje, ali pa bo treba čakati pol leta. A ni bilo tako z ICS in so vsi jamrali čez proizvajalce?

gendale ::

zato pa maš root
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

listje123 ::

Invictus je izjavil:

Kot da to rabiš.

Naj optimizirajo softver ...


Se popolnoma strinjam!

floyd1 ::

carota je izjavil:

Čez pol leta bo izšla nova verzija Androida in bo postal telefon "neuporaben", ker ne bo dobil nadgradnje, ali pa bo treba čakati pol leta. A ni bilo tako z ICS in so vsi jamrali čez proizvajalce?

1. Telefon mi postane neuporaben le, če crkne (ali se sesuva). Tudi s "starim" FW lahko delam praktično vse (celo telefoniram ;))
2. "Top" telefoni po pol leta (in še malo dalje) definitivno dobivajo nadgradnje - celo pri Samsungu. Koliko pa je treba čakati, pa je precej odvisno od tega, koliko se znajdeš (in če si kaj "neuradnega" upaš...). Od tega je precej odvisno tudi to, kako dolgo boš imel aktualne nadgradnje.

BosKo ::

Moj 3GS kupljen avgusta 2009, kmalu bo star 3 leta, je dobil 7 marca 2012 enakovreden nov operacijski sistem IOS 5.1, enako kot nov telefon 4S. In to na isti dan, brez pol letne zamude.
Moja punca z pol leta starim SII pa še vedno čaka na Ice Cream Sandwich, ki je bil izdan že pred dobra pol leta.
Ne vem zakaj ta Samsung rabi toliko časa pri updatih. Samsungu se že po enem letu slatko jebe za uporabnike glede updatov...

Zero0ne ::

BosKo je izjavil:

Moja punca z pol leta starim SII pa še vedno čaka na Ice Cream Sandwich, ki je bil izdan že pred dobra pol leta.
Ne vem zakaj ta Samsung rabi toliko časa pri updatih.


Ne vem, zakaj nekateri uporabniki Samsungovih aparatov še vedno uporabljajo uradne ROMe, če razni custom ROMi nudijo boljši performance in tako rekoč takojšnji upgrade na nove različice Androida.
uname -o

Gregor P ::

Hitre nadgradnje oz. bolje rečeno pravočasne nadgradnje bi morale biti standard nekega podjetja, ne glede na to, da je veliko uporabnikov, ki sploh nikoli ne nadgradijo mobilnika (se niti ne zavedajo, da lahko, ali pa so čisto zadovoljni tako kot je), ali pa da so celo tisti, ki sami "sprogramirajo/optimizirajo" svoj OS do poslednje zmogljivosti naprave; krajše zamude v zvezi z operaterji še nekako razumem, ostalo pa je nedopustno:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

next_byte ::

Kaže da niso še skužili da strojna oprema v mobilnih telefonih (mislim konkretno procesor ram in ne kamera zaslon) nista tako pomebna kot programska oprema. Večina končnih uporabnikov hoče telefon kateri enostavno gladko deluje, brez root-ja spreminjanja nastavitev tega da morajo karkoli nagrajevat. To more bit skrito končnemu uporabniku da se ne zveda čarovnij kateri se dogajajo v ozadju. Pri telefonu je zelo važno da je odziven in stabilen, ter da deluje super! Ne pa je google tolk šlanpast, da google talk nedeluje pravilno in napake že 2 leti ne popravijo zaradi nastavitve časa. Wtf...

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

Malo off, ampak vseeno nekako del teme...
Ravnokar prinesel Galaxy tab 8.9, ga vklopim potegnem meni in animacija seveda "šteka" oz. ni gladka.
Še sama sreča, da ni šel iz mojega denarja.
Nimam Applove tablice, ampak kolikor sem sprobal v trgovini je meni 100 proti 1 in za to ne krivim Samsunga, ampak Android, ki je navadno sranje kar se tiče optimiziranega delovanja. Verjetno je bil cilj čimprej priti na trg in ne imeti dober izdelek.

Žalostno, res.

next_byte ::

Ja sej programsko opremo je težko napisat da dobro deluje. Ampak to bi morala biti prioriteta, če bi želeli se kosat z apple. Sej v ipad iphone se tudi kdaj sesujeta, sam naprimer, kot andoroid uporabnik samsung galax-a vidim da je možnosti za izboljšave res .. toliko daj je sramota da ne zrihtajo... miselno da prodaš napravo in potem je to konec zgodbe je mimo.

smash ::

ja prou smešno je, da ne morejo pri androidnih telefonih oz tablicah poštimat tega lag-a

Lion29 ::

jaz na mojem SGSu nimam laga nobenega
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Zheegec ::

cleanac je izjavil:

Malo off, ampak vseeno nekako del teme...
Ravnokar prinesel Galaxy tab 8.9, ga vklopim potegnem meni in animacija seveda "šteka" oz. ni gladka.
Še sama sreča, da ni šel iz mojega denarja.
Nimam Applove tablice, ampak kolikor sem sprobal v trgovini je meni 100 proti 1 in za to ne krivim Samsunga, ampak Android, ki je navadno sranje kar se tiče optimiziranega delovanja. Verjetno je bil cilj čimprej priti na trg in ne imeti dober izdelek.

Žalostno, res.

Transformer recimo deluje super, tako z Android 3.2, kot z ICS. Transformer prime pa samo še lepše seveda...

next_byte ::

Lion29 je izjavil:

jaz na mojem SGSu nimam laga nobenega

jst sem ga mel, potem ga nisem ker sem spremenil, pa potem je spet od ob premiku ure nehal delovat pravilno.

bitlab ::

cleanac je izjavil:

Malo off, ampak vseeno nekako del teme...
Ravnokar prinesel Galaxy tab 8.9, ga vklopim potegnem meni in animacija seveda "šteka" oz. ni gladka.
Še sama sreča, da ni šel iz mojega denarja.
Nimam Applove tablice, ampak kolikor sem sprobal v trgovini je meni 100 proti 1 in za to ne krivim Samsunga, ampak Android, ki je navadno sranje kar se tiče optimiziranega delovanja. Verjetno je bil cilj čimprej priti na trg in ne imeti dober izdelek.

Žalostno, res.


Glede na to, da lahko na to tablico namestiš neuradni rom s katerim teče vse gladko, bi prej rekel, da je težava pri Samsungu oz. njihovi verziji roma, ker je posvinjana z raznimi (bolj ali manj neuporabnimi) aplikacijami. Potem so tu še dodatki, ki jih prispevajo razni mobilni operaterji pri katerih naprave kopujemo (npr. Mobitelov intergal...) in rezultat je pač takšen kot je. Žal
BiTLAB, informacijska tehnologija, d.o.o.

floyd1 ::

next_byte je izjavil:

Večina končnih uporabnikov hoče telefon kateri enostavno gladko deluje, brez root-ja spreminjanja nastavitev tega da morajo karkoli nagrajevat.

Bere se kot Applova reklama za ajfon ;((. Ja, zakaj sploh kakršnekoli nastavitve? Prižgeš "i ima da radi baš tako, kako sam ja to želeo" (je rekel Mujo Fati).

BosKo ::

floyd1 je izjavil:

next_byte je izjavil:

Večina končnih uporabnikov hoče telefon kateri enostavno gladko deluje, brez root-ja spreminjanja nastavitev tega da morajo karkoli nagrajevat.

Bere se kot Applova reklama za ajfon ;((. Ja, zakaj sploh kakršnekoli nastavitve? Prižgeš "i ima da radi baš tako, kako sam ja to želeo" (je rekel Mujo Fati).


Da še naredim malo reklame za Renault.
Grem v salon po nov avto. Kupim, dobim ključe, prižgem in se odpeljem, tako enostavno je to.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

HDMI na telefonih

Oddelek: Mobilne tehnologije
244804 (4551) bosmla
»

Samsung galaxy s3. si res toliko vreden?

Oddelek: Mobilne tehnologije
136706 (5788) Wolvi
»

Samsung GALAXY Beam 2012

Oddelek: Mobilne tehnologije
154045 (3680) CaqKa
»

kupiti samsung galaxy s2 ali počakat s3 - 2012?

Oddelek: Kaj kupiti
278396 (6671) TOP
»

Samsung bo osvežil Galaxy S

Oddelek: Novice / Android
105562 (4736) PrimozR

Več podobnih tem