» »

Philips bo zaradi manjšega dobička odpuščal

Philips bo zaradi manjšega dobička odpuščal

Guardian - Največji evropski proizvajalec zabavne elektronike in največji svetovni proizvajalec svetil, nizozemski Philips je objavil poslovne rezultate za tretje letošnje četrtletje. Zaradi hudega padca dobička, ki se je skrčil za 85 odstotkov, so napovedali množična odpuščanja.

V zadnjih treh mesecih se je v primerjavi z enakim obdobjem lani prodaja povečala za šest odstotkov, a so skupni prihodki zaradi negativnih tečajnih razlik upadli za en odstotek na 5,4 milijarde evrov. Čisti dobiček se je z lanskih 448 milijonov evrov zmanjšal na 76 milijonov evrov, predvsem zaradi višjih stroškov materialov, tečajnih razlik, izgube iz nekaterih dejavnosti v ukinjanju in stroškov prestrukturiranja.

Philips je zato že napovedal, da bodo odpustili 4500 zaposlenih, kar predstavlja slabe štiri odstotke vseh zaposlenih. Poleg tega bodo odprodali večino svoje proizvodnje televizorjev hongkonškemu podjetju TVP. Skupno želijo z odpuščanjem in prestrukturiranjem privarčevati 800 milijonov evrov letno.

44 komentarjev

mjk ::

super, če pa prodajo še vso ostalo delovno silo, pa sploh ne bo stroškov s proizvodnjo :P

Te rešitve krčenja "stroškov" in prestrukturiranja mi vedno "polepšajo" dan, ker se jih spomni nekdo, ki ne vidi dalj od 1 četrtletja in gleda samo na svoj božični bonus, ki se izračuna samo na elementu, koliko je bilo "prišparanga"

Poldi112 ::

Ja, mar bi se zgledovali po naših zgodbah o uspehu, kot je recimo Mura.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

RejZoR ::

Najbolj žalostno v vseh firmah je, da je delovna sila v proizvodnih obratih (torej potrošni material) prva stvar, ki jo vedno črtajo pri zmanjševanju stroškov. Namesto da bi debeli kravatarji pomedli pred svojim pragom, šele nato pa stran dajali delavce.

Tud ni mi jasno kaj točno hočejo doseči s tem, da se bojo znebili LCD segmenta. Mogoče je zdele mal krize, ker je roko na srce folk brez denarja. Pol pa se bojo stvari spet izboljšale se bojo pa tepli po glavi zakaj so odprodali celotno proizvodnjo LCD-jev. Razen če imajo namen potem preko TVP-ja prodajat OEM LCD-je rebadgane z imenom Philips.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

opeter ::

mjk, ali kaj hodiš v kinu? Si slučajno videl film Kapitan Amerika?

Sicer zadeva, narejena po stripu, a občasno je nekaj zanimivih prizorov in trenutkov. Ena je bila sledeča:

V filmu je glavni negativec, ti. Rdeča lobanja oz. g. Johann Schmidt (lik igra Hugo Weaving), ki v enem prizoru reče svojemu pomočniku, naj dvignejo hitrost in količino proizvodnje za 60%. Njegov pomočnik, profesor Dr. Arnim Zola (igra ga igralec Toby Jones) mu odgovori, da so delavci oz. vojni ujetniki že izčpani in da jih ni dovolj, če od utrujenosti umrejo.

Odgovor g. Scmidta je bil sledeči: "Vedno se najde delovne sila. Vedno."

Nazaj na novico ...

Korporacije se selijo v tiste države, kjer je:
- poceni delovna sila
- po možnosti jim določeno obdobje ni treba plačat davkov
- dobijo subvencije za zaposlitev
- dobijo brezplačno nepremičnino in po možnosti subvencionirane javne in druge storitve (voda, elektrika itn.)
- od koder lahko po hitrem postopku pobegnejo (če pride do določenih problemov)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

RejZoR ::

Philips ima tovarne za evropo na Poljskem in Madžarskem. Ne bi rekel, da je delovna sila tam blazno draga. Lahko bi uvažal iz azije samo potem pa bi imel ogromne transportne in carinske stroške...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

zmaugy ::

V zadnjih letih sem kupil kar nekaj od Philipsa in večina je bila na kratek/srednji rok sranja. Tako da se ne čudim, da ima to posledice na daljši rok - mene vidijo samo še s kakšnim brivskim aparatom vsakih 5-10 let.

nsignific ::

Če koga zanima, na točno tole temo se odvijajo protesti po celem zahodnem svetu ta trenutek.

Kapitalizem je sistem, ki še najboljšega človeka (po srcu in pameti) lahko pripravi do grozovito zlobnih dejanj.

Keyser Soze ::

Ah, kar sem kupil od Philipsa je bilo vedno kvalitetno in dobro. Nimam pripombe. Res ne. Še brijem se z enim ultrastarim štrižnikom od Philipsa, kjer so že zdavnaj crknili aku. vložki, namazan ni bil ama nikoli v vsem tem času, pa še vedno dela ko urca. Nimam srca, da ga stran vržem ker tolk fajn dela.

Ampak distribucijo majo pa totalno usrano, po domače povedano. To, da ne moreš konec leta 2011 dobit v Sloveniji izdelka, ki spada v modelno leto 2011, ker ga še niso uvozili oz. še čakajo da pride k nam, je pa čista katastrofa in zaradi mene lahko propadejo. Ker so gnili, kar se tiče tega.
OM, F, G!

PersonaRuda ::

Hja to pa ti je kapitalizem. So se pri Philipsu vprašali kdo bo sploh kupoval, če bomo vsi nekoč brezposelni.
In kdor ni zadovoljen z 75 milijonskim dobičkom, ali 10 milijonskim,- nekaj tisočim,... ta ni večjega vreden. Namesto, da bi delavce bolj cenili, ker so jim v preteklosti prinašali milijardne dobičke, sedaj pa jih enostavno odpustijo, kot da so kup odpadnega gnoja, pa čeprav podjetje še vedno posluje z dobičkom in za moje pojme zelo velikim.

No dame in gospodje, to je še en dokaz, zakaj ljudje v Svetu vsak dan bolj agresivno protestiramo in da je potrebno ta sistem ukinit in uvesti neko čisto novo alternativo. V nasprotnem primeru, bo pohlep po še več denarje, pa čeprav tega, ki imaš nemoreš zapraviti (govorim o teh milijonarjih) - pokopal človeštvo. Človek je izumil denar, banke, borze,... in te stvari lahko tudi ukine, v kolikor se izkažejo, da škodijo večjemu delu populacije.

Zaključek: Boj združenih 99% ljudi, proti peščici bogatašev 1 %, je torej neizbežen.
Mislim, da so se tokrat Rockefellerji in Rotschildi malo zakalkulirali in niso računali, da se bo ljudstvo začelo združevati in se jim na koncu uprlo (We are the 99%). Oni so računali na New Wrold Order, ki bi nastal iz kaosa, ko bi se ljudje postavili na dve strani - leve in desne in eden drugega začeli gristi, oni pa bi se nam iz odzadja smejali, mi pa bi umirali od rok našega revnega sloja.

Narodi Sveta, so spoznali kdo so glavni krivci za vse več revščine in temu gospodarju so se začeli počasi upirati. Začelo se je z malimi koraki (mirni protesti), ki pa bodo na dolgi rok pripeljale velike spremembe (Revolucijo) in takrat bo narod sodil sam tem pohlepnežem.

Pa še lep dan naprej.

opeter ::

Ampak po mojem ima ta 1% tolikšno moč, da lahko z enim gumbom zradira 99% populacije.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Keyser Soze ::

opeter je izjavil:

Ampak po mojem ima ta 1% tolikšno moč, da lahko z enim gumbom zradira 99% populacije.

Zaenkrat še ne. Ker v 99% večinoma spadajo tudi "vojaki", ki skrbijo za zaščito tega 1%. Ko bo tehnika tako napredovala, da človek kot faktor ne po potreben za obstoj "elite" pa ta komot potisne tistih 99% v meat grinder. Ne vidim ene hude vloge teh revežev v življenju uspežnežev (tu govorimo o ljudeh, ki dejansko merljivo posedujejo določeno svetovno premoženje oz. moč - takšnih ki jih tule gor in še kje drugje ne najdeš).

Jebat ga... Sprijaznit se bo streba s tem da nas zaenkrat še rabijo. Potem ap bomo obsolete.

P.S.: Itak pa tole paše v eno drugo temo.
OM, F, G!

Ramon dekers ::

opeter je izjavil:

Ampak po mojem ima ta 1% tolikšno moč, da lahko z enim gumbom zradira 99% populacije.



kaj bodo pa potem? potem bodo morali sami delati to jim pa ne diši. Ovco se odere ne zakolje.

Keyser Soze je izjavil:

opeter je izjavil:

Ampak po mojem ima ta 1% tolikšno moč, da lahko z enim gumbom zradira 99% populacije.

Zaenkrat še ne. Ker v 99% večinoma spadajo tudi "vojaki", ki skrbijo za zaščito tega 1%. Ko bo tehnika tako napredovala, da človek kot faktor ne po potreben za obstoj "elite" pa ta komot potisne tistih 99% v meat grinder. Ne vidim ene hude vloge teh revežev v življenju uspežnežev (tu govorimo o ljudeh, ki dejansko merljivo posedujejo določeno svetovno premoženje oz. moč - takšnih ki jih tule gor in še kje drugje ne najdeš).

Jebat ga... Sprijaznit se bo streba s tem da nas zaenkrat še rabijo. Potem ap bomo obsolete.

P.S.: Itak pa tole paše v eno drugo temo.



že 30 let nazaj so nam govorili da bo tehnika tako napredovala da ne bo potrebno več fizičnega dela, ampak to ne bo nikoli izvedljivo. Kakorkoli premetavamo vedno bodo delovna mesta in vedno bomo morali delati tako fizično kot mentalno obojega bo dovolj.

Se strinjam s tvojo izjavo, prej nas bodo zradirali kot da nas bi pustili uživati, oz živeti življenje brez dela.

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

sicer pa ali mi zna nekdo povedati kdo vse bo kupoval ta kitajska jajca če na zahodu ne bo denarja. Na Kitajskem je cena vseeno nižja ampak tudi tam imajo trgovci marže, no pri nas gre izdelek skozi več "rok" dobaviteljev + transporta in se nabere. Ampak iphoni tam niso cenejši, tako da tudi ostali izdelki več kot 30% ne morej biti.
Ali res računajo da se jim je/bo standard tako dvignil da bodo prodajali samo še v aziji? Evropa je praktično brez proizvodnje, osnova za pozitivno stanje pa je da je izvoz večji kot uvoz, torej kaj Evropa sploh še izvaža??

gruntfürmich ::

ta izdelava na kitajskem nas že tepe. proizvodnja se masovno seli dol, kvaliteta je porazna. namesto da bi bila proizvodnja tu in kvaliteta odlična; bi pač bili izdelki dražji, ampak zato 'večni'.
ampak ne, vsak od nas hoče najcenejše in potem to hitro zamenjati. in tako si sami v skledo pljuvamo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Em, kdo pa je rekel, da bodo odpuščali ravno kitajski potrošni material?
Jurja štirsto jih bodo, recimo, kar lepo doma:
Of the 4,500 job cuts, 1,400 will go in the Netherlands, but it has not been announced as yet where the remaining 3,100 be lost.

jype ::

Ramon dekers> kaj Evropa sploh še izvaža??

In ker se ti niti sanja ne, kaj je odgovor na tvoje vprašanje, si domišljaš da planet vodi židovski lobi in da je Hitler v red spravil nemško gospodarstvo pred 2. svetovno vojno.

Podjetje, pri katerem delam, iz EU izvaža izpostavljenost.

BBB ::

Ali res računajo da se jim je/bo standard tako dvignil da bodo prodajali samo še v aziji? Evropa je praktično brez proizvodnje, osnova za pozitivno stanje pa je da je izvoz večji kot uvoz, torej kaj Evropa sploh še izvaža??
Čim prej morajo revni Kitajci, ki dobijo boren zaslužek, zahtevati, višje plačilo, da bodo tako postali napram Evropejcem ter Američanom poslovno manj konkurenčni - bolj enakovredni. Druga opcija je ustvarjanje hiperinflacije (kot posledica masovnega dajanja novega denarja v obtok) in s tem razvrednotenje deviz, ki so si jih pridobili Kitajci z izvozom. Lahko pa Kitajci vlagajo v evropska in ameriška podjetja, kljub temu da bodo ta zaradi nekonkurenčnosti prinašala majhne dobičke (npr. Philips) ali celo izgubo - tu imam v mislih vlaganje praktično nepovratnih sredstev zgolj za ohranjanje simbioze, dokler so še odvisni od izvoza na tuje trge. Dodatna opcija je ščitenje domačega trga z občutnim povečanjem carin na uvoz s Kitajske, kar je bliže embargu. Sicer se nam zelo slabo piše - morda bomo lahko izvažali le še kanon futer.

Ramon dekers ::

gruntfürmich je izjavil:

ta izdelava na kitajskem nas že tepe. proizvodnja se masovno seli dol, kvaliteta je porazna. namesto da bi bila proizvodnja tu in kvaliteta odlična; bi pač bili izdelki dražji, ampak zato 'večni'.
ampak ne, vsak od nas hoče najcenejše in potem to hitro zamenjati. in tako si sami v skledo pljuvamo...



saj vem kaj hočeš povedati tudi jaz si tega želi. Sploh pa veš koliko energije bi privarčevali, koliko manj smeti bi bilo etc, etc...Glup sistem do konca. Sicer pa folk sploh ne ve koliko pomeni 5% bdp-ja na leto, koliko se na teh 5% proizvede...obupno. Mi si mislimo da gre za majhno cifro ampak v ozadju je vse kaj drugega kot to.

jype je izjavil:

Ramon dekers> kaj Evropa sploh še izvaža??

In ker se ti niti sanja ne, kaj je odgovor na tvoje vprašanje, si domišljaš da planet vodi židovski lobi in da je Hitler v red spravil nemško gospodarstvo pred 2. svetovno vojno.

Podjetje, pri katerem delam, iz EU izvaža izpostavljenost.



super, kaj naj ti rečem!

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

BBB je izjavil:

Ali res računajo da se jim je/bo standard tako dvignil da bodo prodajali samo še v aziji? Evropa je praktično brez proizvodnje, osnova za pozitivno stanje pa je da je izvoz večji kot uvoz, torej kaj Evropa sploh še izvaža??
Čim prej morajo revni Kitajci, ki dobijo boren zaslužek, zahtevati, višje plačilo, da bodo tako postali napram Evropejcem ter Američanom poslovno manj konkurenčni - bolj enakovredni. Druga opcija je ustvarjanje hiperinflacije (kot posledica masovnega dajanja novega denarja v obtok) in s tem razvrednotenje deviz, ki so si jih pridobili Kitajci z izvozom. Lahko pa Kitajci vlagajo v evropska in ameriška podjetja, kljub temu da bodo ta zaradi nekonkurenčnosti prinašala majhne dobičke (npr. Philips) ali celo izgubo - tu imam v mislih vlaganje praktično nepovratnih sredstev zgolj za ohranjanje simbioze, dokler so še odvisni od izvoza na tuje trge. Dodatna opcija je ščitenje domačega trga z občutnim povečanjem carin na uvoz s Kitajske, kar je bliže embargu. Sicer se nam zelo slabo piše - morda bomo lahko izvažali le še kanon futer.



nevem kaj prinaša vse skupaj. Ampak fakt je da kljub temu da ima kitajska neke bajne rezerve, ona prosi ameriške korporacije da ostanejo tam. Samo pomisli koliko delovnih mest bi šlo v franše če gre neka tovarna Nike od tam.

Sicer pa se kitajci sočajo z visoko inflacijo:
http://www.bbc.co.uk/news/business-1530...

američani pa bi morali čimprej uvesti zvišanje yuana:
http://www.bbc.co.uk/news/business-1531...

poglejse84 ::

Sej elita ima plan zradirati ljudi do 500 miljonov in le ta vzdrževati. Torej elita izvaja depopulacijo. In potem bo svet tak kot v Orwellov romanu 1984 al pa pbo tak scenarij kotv filmu Equilibrium. Denar je samo fikcija, iluzija, da se ustvari krizo, kontrolo nad ljudi.

Ramon dekers ::

poglejse84 čisto teoritično vprašanje: Če bi bil ti med elito, se pravi imate lepo razporejen svet po koščih, družina tvoja je preskrbljena prav tako njihovi potomci, ukaze daješ neposredno predsedniku on jih daje dalje (torej dejansko nisi odgovoren za nič), ali ne bi ti deloval po enakem princupu?

Jasno je da bo v Evropi nekje počilo, vprašanje je samo kdaj, kje in kako bodo sprovocirali neko vojno.


sicer pa priporočam knjigo: krasni novi svet avtor je Huxley.

Zgodovina sprememb…

Zvezdica27 ::

a jaz to prav berem: še vedno imajo +, še vedno imajo dobiček pa bodo pometali na cesto 4500 delavcev (in ne managmenta?)

zz

PaX_MaN ::

Tri jurje na mesec, kolikor so jih plačevali do nedavnega, ni slaba plača, zato ne vem, kaj jokate.

opeter ::

Saj ni problem v plači. Problem je, da je zdaj prišla noga in te plače več ne bo za teh 4500 ljudi. Četudi je to bila povprečna plača.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

gruntfürmich ::

Zvezdica27 je izjavil:

a jaz to prav berem: še vedno imajo +, še vedno imajo dobiček pa bodo pometali na cesto 4500 delavcev (in ne managmenta?)

zz

ne razumeš modernega kapitalizma. četudi bo to (lahko) dolgoročno večji strošek, čeprav se bo nekaj znanja morda izgubilo, en kup slabih stvari za sabo potegnilo,... cene delnic bodo šle gor!!!:'(
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

49106 ::

Kakšen moderni kapitalizem? Kdaj so bili kapitalisti humanitarne organizacije? In zakaj po tvojem bi morali obdržati 4500 delavcev in štancati robo, ki se ne prodaja? To da je dobiček je pomembno, to da pa 4500 delavcev čačka jajca na šihtu pa ne? Pa ni to karitas no.

V delovnem razmerju morata imeti korist oba, tako delojemalecc kot delodajalec. Brez koristi ni sodelovanja. Vam ni to že jasno?

PaX_MaN ::

opeter je izjavil:

Saj ni problem v plači. Problem je, da je zdaj prišla noga in te plače več ne bo za teh 4500 ljudi. Četudi je to bila povprečna plača.

Sej lahko bi jih pa obdržali in šli naslednje leto v stečaj, pa pol ne bi blo plače za 119.000 delavcev.
A bi blo to uredu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

simnov ::

Imamo lcdtv Philips,Samsung,Lg in povem vam , da je Philips najslabši.

49106 ::

Aja, vsi našteti proizvajalci imajo samo en model tv-ja. Kateri je pa zgoraj najbolši?

Ramon dekers ::

49106 je izjavil:

Kakšen moderni kapitalizem? Kdaj so bili kapitalisti humanitarne organizacije? In zakaj po tvojem bi morali obdržati 4500 delavcev in štancati robo, ki se ne prodaja? To da je dobiček je pomembno, to da pa 4500 delavcev čačka jajca na šihtu pa ne? Pa ni to karitas no.

V delovnem razmerju morata imeti korist oba, tako delojemalecc kot delodajalec. Brez koristi ni sodelovanja. Vam ni to že jasno?



to ni več kapitalizem to je sužnjelastništvo, kitajci itak delajo za pest riža in posteljo. Po možnosti še za posteljo ne in spijo kar v proivzodnji. In ti praviš da je to kapitalizem?Se pa strinjam, da se gre podjetjem samo za dobiček, ampak od tega delavci nimajo nič. Če firma propade gre pač drugam (govorim za Kitajsko kjer je industrije več kot dovOlj).

Zgodovina sprememb…

49106 ::

to ni več kapitalizem to je sužnjelastništvo, kitajci itak delajo za pest riža in posteljo.


Če firma propade gre pač drugam (govorim za Kitajsko kjer je industrije več kot dovOlj).


S tem si zanikal prejšnjo trditev.

Se pa strinjam, da se gre podjetjem samo za dobiček, ampak od tega delavci nimajo nič.


In delavcu se ne gre samo za plačilo? ali je na koncu meseca plačan po dogovoru? Kje je potem problem? Se pa strinjam da imamo težavo, če plačila za delo ni, tako za delavca, kot podizvajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Ramon dekers ::

"S tem si zanikal prejšnjo trditev."

Katero trditev, po čem sklepaš? Če firma propada gre pač drugam, kaj pa boš? Ko je bil cesar poraže, so bili pač njegovi sužnji prisiljeni delati za drugega cesarja. Mi hočeš obrazložiti da ima v tem sistemu delavec možnost izbire? Kakšne že? delaj ali crkni druge opcije ni.

"In delavcu se ne gre samo za plačilo? ali je na koncu meseca plačan po dogovoru? Kje je potem problem? Se pa strinjam da imamo težavo, če plačila za delo ni, tako za delavca, kot podizvajalca."

Še enkrat, gre se za surovo opcijo človeka: "survival mode". Neke floskule kakšne možnosti ima sodobni suženj so brezpredmetne, ker jih nima. Delovne sile pa je uf još pa još. Saj veš ponudba povpraševanje. Torej, se delavca lahko izkorišča do onemoglosti.

Messiah"In delavcu se ne gre samo za plačilo? ali je na koncu meseca plačan po dogovoru? Kje je potem problem? Se pa strinjam da imamo težavo, če plačila za delo ni, tako za delavca, kot podizvajalca."

Poglej si to kontradiktornost, v prvem stavku govoriš o možnosti dogovora, v drugem pa praviš da je narobe če delavec ne dobi plačila (to se dogaja vsak dan, in še bolj se bo). Temu se reče kontradiktornost trditev. Torej je sistem sužnjelastniški in ne kapitalistični.

49106 ::

Survival mode? Vsak slovenec ima avto, lcd tv, avto, telefon, računalnik, internet in verjetno še marsikaj drugega.

Poglej si to kontradiktornost, v prvem stavku govoriš o možnosti dogovora, v drugem pa praviš da je narobe če delavec ne dobi plačila (to se dogaja vsak dan, in še bolj se bo). Temu se reče kontradiktornost trditev. Torej je sistem sužnjelastniški in ne kapitalistični.


Spremembe so potrebne, a jih radi zavračamo na referendumih.

Ramon dekers ::

"Survival mode? Vsak slovenec ima avto, lcd tv, avto, telefon, računalnik, internet in verjetno še marsikaj drugega."

bla, bla, bla te časi so mimo. Katerega dela ne razumeš. Ne moreš konkurirati človeku ki dela za pest riža.

"Spremembe so potrebne, a jih radi zavračamo na referendumih."

Kakšne pa ti bombaš. Veš obstaja majhen otoček blizu Amerike, ki še vedno spada pod ameriško avtoriteto, vendar imajo drugačne zakone. Ker je ta otoček blizu kitajcem, so preselili tja kitajce ki so šivali v ameriki za drobiž (seveda je bila to možnost možna samo zaradi drugačne zakonodaje). Na tekstilu je pisalo Made in us. Ampak, veš problem se pojavi ko takšni delavci ne dobijo plačila, ampak gre to plačilo v roke posrednikom ki so jih pripeljali na otok...Ok da poenostavim da boš lažje rauzumel, delali so zastonj. Tako kot delajo zastonj tudi indijci ko postavljajo nebotičnike.
Daj vzemi te referendume s seboj ko greš spat in uživaj v sanjah, ko se boš prebudil boš videl da svet ni tak kot ga imaš ti v glavi, se pravi stvar nekih dogovorov. Mislim pa da ti še vedno živiš v nekem kvazo social - kapitalizmu ki smo ga bili vajeni.

49106 ::

In kaj je tu narobe? Razen tega da bi tvoji delavci brez teh posrednikov delali na kitajskem za precej manj. Evropski delavec bi lahko take poteze kapitalistov zavrnil že s tem, da blago narejeno izven EU-ja ne kupi. In če delavec ni kriv, da je kupoval poceni, potem naj velja enako tudi za kapitalista ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Ramon dekers ::

1. Messiah ti ne dojameš in očitno ne boš. Delavcev, ki delajo dobesedno zastonj je ogromno, še več je tistih ki delajo za pest riža. V Sloveniji imaš Srbske prevoznike ki delajo za 100€ na mesec.

2.Eh messiah spet imaš v svojih trditvah kontradiktornosti. Če EU izvaja protekcionizem to ni več kapitalizem...Kaj bi zdaj rad imel konkurenco in kapitalizem ter svobodni trg ali protekcionizem...

jype ::

Ramon dekers> V Sloveniji imaš Srbske prevoznike ki delajo za 100€ na mesec.

Mhm.

Ramon dekers ::

ja jipe, sicer nevem kako kredibilen članek je bil ampak ok, bi mu verjel glede na lastne izkušnjami z logistiko.

jype ::

Jaz delam za 5 evrov na mesec.

Za približno 450 strank.

Ramon dekers ::

to je dobro zate, jaz pa sem delal za firmo ki je v letu 2011 več kot podvojila dobiček, na izplačilo borih 500€ pa sem čakal 3 mesece, da ti ne govorim kako sem jih moral gnjaviti.

49106 ::

katera je ta firma?

jype ::

Ramon dekers> to je dobro zate, jaz pa sem delal za firmo ki je v letu 2011 več kot podvojila dobiček, na izplačilo borih 500€ pa sem čakal 3 mesece, da ti ne govorim kako sem jih moral gnjaviti.

In nisi vložil izvršbe?

gruntfürmich ::

49106 je izjavil:

Kakšen moderni kapitalizem? Kdaj so bili kapitalisti humanitarne organizacije? In zakaj po tvojem bi morali obdržati 4500 delavcev in štancati robo, ki se ne prodaja? To da je dobiček je pomembno, to da pa 4500 delavcev čačka jajca na šihtu pa ne? Pa ni to karitas no.

V delovnem razmerju morata imeti korist oba, tako delojemalecc kot delodajalec. Brez koristi ni sodelovanja. Vam ni to že jasno?


to je vsem jasno. jst samo povdarjam na eno anomalijo ki se dogaja. kaj se pa dogaja pa sem opisal.
še enkrat: dolgoročno zna biti takojšnje odpuščanje za delodajalca dražje kot 'mehke' oblike odpuščanja. ampak za folk na borzi pa to ni pomembno, ker bodo v prvem primeru šle delnice bolj navzgor kot v drugem.
to je point vsega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Ramon dekers ::

jype je izjavil:

Ramon dekers> to je dobro zate, jaz pa sem delal za firmo ki je v letu 2011 več kot podvojila dobiček, na izplačilo borih 500€ pa sem čakal 3 mesece, da ti ne govorim kako sem jih moral gnjaviti.

In nisi vložil izvršbe?



ti morajo istaviti račun oz šs. Šs. jih je potem malo stisnil, ker so se malo usrali da jim ne bi pobrali študentov.
EDIT: Načelom ja pa tak princip dela, verjetno poskušajo da jim ne bi izplačevali zneskov. Oz. se močno trudijo.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel zaradi upočasnjevanja prodaje odpušča desetino zaposlenih

Oddelek: Novice / Rezultati
3717521 (14845) noraguta
»

Elop bo po prevzemu Nokie dobil 25 milijonov dolarjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11626055 (20858) tonylee5566
»

Nokia tretjič zapovrstjo z izgubo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6620884 (17859) bluefish
»

Yahoo začenja masovna odpuščanja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2810865 (9472) Gandalfar
»

Sony Ericsson skromno, a dobičkonosno

Oddelek: Novice / Rezultati
105152 (4688) 49106

Več podobnih tem