Extremetech - Nadvse priljubljena spletna stran z brezplačnimi in preizkusnimi programi Download.com, ki je nekdaj veljala za enega redkih zaupanja vrednih skladišč programov, uvaja za uporabnike sila neprijetno spremembo. Vse nove verzije programov bodo odslej oblečene v poseben Cnetov (lastnik Download.com) namestitveni program.
To pomeni, da bo uporabnik s spleta vsakokrat prenesel namestitveni program (wrapping installer), ki bo šele nato z interneta potegnil želeni program. To uporabniku nalaga dodatno delo in nepotreben ovinek, a sploh ni najslabša stvar. Bolj problematično je, da želi omenjeni generični namestitveni program na vsak način uporabnika prepričati, da namesti tudi nepotrebno orodno vrstico Babylon. Če ta klika Naprej in ne bere oziroma ne spreminja privzetih namestitev, se to zgodi.
Zakaj bi Cnet to sploh počel? Zajec tiči vedno v istem grmu. Mogoče je namreč kupiti plačljiv dostop, ki ponuja programe brez nadležnega dodatnega namestitvenega programa.
Novice » Omrežja / internet » Programi z Download.com oviti v dve plasti namestitve
bluefish ::
Eh, zakaj bi se človek sekiral, ko pa je toliko drugih servisov. Morda res nimajo tako velike zbirke, pa vendar se najde mnogo uporabnih zadev.
wanderer ::
nauk: software prenašaje iz uradne spletnih strani razvijalcev - free ali trial, nima veze
wanderer ::
win 8 pa bo itak menda imel svoje windows stor. verjetno novost iz download.com izvira tudi od tu - služi dokler lahko..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wanderer ()
Afo ::
Tako se ubije še tisto bogo spletno stran, ki jo po sili razmer obiščem enkrat letno. Je pač ne bom več.
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!
Mavrik ::
Eh, zakaj bi se človek sekiral, ko pa je toliko drugih servisov. Morda res nimajo tako velike zbirke, pa vendar se najde mnogo uporabnih zadev.
Zato ker boš TI moral tvojim sorodnikom z računalnika to sranje pucat ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Jst ::
>nauk: software prenašaje iz uradne spletnih strani razvijalcev - free ali trial, nima veze
Jaz sem tudi paranoičen in če najdem program na kakšni podobni strani, prvo pogledam, kdo ga je naredil in potem iz njihove strani povlečem.
Jaz sem tudi paranoičen in če najdem program na kakšni podobni strani, prvo pogledam, kdo ga je naredil in potem iz njihove strani povlečem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
filip007 ::
Verjetno imajo razvijalci free programov nekaj od tega, samo je dodatna ovira za uporabnike.
Gremo mi po svoje
Filehippo, Softpedia...
Gremo mi po svoje
Filehippo, Softpedia...
Trevor Philips Industries
Sheteentz ::
"Če ta klika Naprej in ne bere oziroma ne spreminja privzetih namestitev, se to zgodi."
Hja, to je pa problem lenobnega uporabnika.
Hja, to je pa problem lenobnega uporabnika.
MrStein ::
Ne, to je problem vseh.
--------------
A to so ravno zdaj uvedli? Sem hotel downloadati CoreTemp, pa gledam kot tele v nova vrata, kaki čuden installer je to.
Sicer na home page je podobno, ZIP downloada ni za videti nikjer, imajo tudi nek installer. The world is going down...
--------------
A to so ravno zdaj uvedli? Sem hotel downloadati CoreTemp, pa gledam kot tele v nova vrata, kaki čuden installer je to.
Sicer na home page je podobno, ZIP downloada ni za videti nikjer, imajo tudi nek installer. The world is going down...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Spc ::
To danes delajo vsi programi.
Inštaliram javo pa mi zraven ponuja chrome in open office.
Če bom to potreboval si bom že rajši sam chrome inštaliral ne pa da firme vsiljujejo nekaj.
Inštaliram javo pa mi zraven ponuja chrome in open office.
Če bom to potreboval si bom že rajši sam chrome inštaliral ne pa da firme vsiljujejo nekaj.
Invictus ::
Poglejte malo ninite.com
Tam si lahko narediš svoj instaler, ki ti snme in tiho inštalira vse zaželjene programe.
Zelo dobro za nekoga ki veliko reinštalira računalnike.
LP I.
Tam si lahko narediš svoj instaler, ki ti snme in tiho inštalira vse zaželjene programe.
Zelo dobro za nekoga ki veliko reinštalira računalnike.
LP I.
lymph ::
Za vsako Babylon inštalacijo se trenutno plačuje $0.5-$1.5.
Se pravi, bojo kar dobro zaslužili s tem, glede na to da okoli 20-30% uporabnikov nasname toolbar.
Se pravi, bojo kar dobro zaslužili s tem, glede na to da okoli 20-30% uporabnikov nasname toolbar.
"Belief is immune to counter example."
opeter ::
Sam osebno bom večkrat uporabljal kar FileHippo.
Res pa je, da sem dosti prenašal z CNET Download.com, a izgleda, da bo s tem konec. V preteklosti sem občasno prenašal preizkusne in brezplačne programe tudi z Versiontracker, vse dokler slednjega ni kupilo podjetje CNET.
Je pa to žalostno, v kakšno smer se premikajo te zadeve ...
Res pa je, da sem dosti prenašal z CNET Download.com, a izgleda, da bo s tem konec. V preteklosti sem občasno prenašal preizkusne in brezplačne programe tudi z Versiontracker, vse dokler slednjega ni kupilo podjetje CNET.
Je pa to žalostno, v kakšno smer se premikajo te zadeve ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
gzibret ::
Mah... sej s temi toolbari te posiljujejo na vsakem koraku. Najbolj nadležen je gugl, ki hoče na vsak način naložit chrome. Pa z yahoo toolbari je tudi podobno.
Pol pa mi nekateri sodelavci jamrajo, da jim računalnik deluje počasi, imajo pa na kupe teh smeti (recimo zmagovalec do sedaj je imel polovico ekrana v IE nafilanega s toolbari).
Pol pa mi nekateri sodelavci jamrajo, da jim računalnik deluje počasi, imajo pa na kupe teh smeti (recimo zmagovalec do sedaj je imel polovico ekrana v IE nafilanega s toolbari).
Vse je za neki dobr!
Bor H ::
Men so najbolj zabavni ljudje ki iz novega IEja nočejo odstranit googlovega toolbara, ker ne dojamejo da isto search okence ima browser že po defaultu not. Če brišeš je pa cel kažin.
opeter ::
Pa Apple, ko namestiš QuickTime standalone in vklopiš opcijo, naj te opozarja o posodobitvah, želi dodatno poturiti še Safari in iTunes ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
technolog ::
Na linux namizjih zaenkrat še ne počnejo teh svinjarij (instalacija programske opreme brez tvoje vednosti). Koliko časa še, je vprašanje, čeprav je to zelo omejeno s tem da ima user po defaultu omejene pravice.
RejZoR ::
apt-get install xy, ne pa tole drkanje v glavo...
Ja, klofanje po ukazni vrstici je rešitev ja. Osemdeseta so že davno mimo mkay?
Glupa poteza, začnite preusmerjat znance na SoftPedia, FileHippo in SnapFiles. Mnogo boljše strani brez nepotrebne navlake in bistveno bolje organizirane od Download.com. Sploh SnapFiles mi je vedno prva postaja kadar iščem kakršenkoli freeware program.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
morbo ::
Ja, klofanje po ukazni vrstici je rešitev ja. Osemdeseta so že davno mimo mkay?
Sori, ampak zato da nekaj naklofam v konzolo porabim manj časa kot ti da se na netu prebiješ skozi par forward linkov do .zip fajla, vmes zapreš par spammerskih oken s penis enlargment pillsi in ko ti končno zdownloada ter hočeš instalirat, moraš še poklikat katere navlake vse nočeš zraven... In če imaš srečo, ti ne prikrito instalira nekaj česar nisi zahteval
Sej če nočeš klofat po konzoli, greš pa v package manager in enostavno klikneš instaliraj program.
Ideja da tipkanje sodi v osemdeseta je LOL, btw...
Cold1 ::
Ideja da tipkanje sodi v osemdeseta je LOL, btw...
Ne ni, je kvečjemu premalo drzna - tipkanje sodi v '70 ali morda celo v '60 leta.
Dandanašnji imamo na voljo GUI-je, ki so učinkovitejši od CLI-jev; pa če se na glavo postaviš.
Da dejstva, da bomo za potrebe vnašanja besedila kmalu prešli nazaj na pisanje, saj bodo povsod prisotne na dotik občutljive površine, sploh ne omenjam.
TESKAn ::
Cold1, kako boš v iskalnik z miško hitreje naklikal iskalni niz, kot s tipkovnico?
Glede inštalacije ima zadnji Ubuntu lepo - klik na aplikacije, vtipkaš ime aplikacije, klik na "install" in je.
Glede inštalacije ima zadnji Ubuntu lepo - klik na aplikacije, vtipkaš ime aplikacije, klik na "install" in je.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
RejZoR ::
Ja, klofanje po ukazni vrstici je rešitev ja. Osemdeseta so že davno mimo mkay?
Sori, ampak zato da nekaj naklofam v konzolo porabim manj časa kot ti da se na netu prebiješ skozi par forward linkov do .zip fajla, vmes zapreš par spammerskih oken s penis enlargment pillsi in ko ti končno zdownloada ter hočeš instalirat, moraš še poklikat katere navlake vse nočeš zraven... In če imaš srečo, ti ne prikrito instalira nekaj česar nisi zahteval
Sej če nočeš klofat po konzoli, greš pa v package manager in enostavno klikneš instaliraj program.
Ideja da tipkanje sodi v osemdeseta je LOL, btw...
To tvojo iz riti povlečeno izjavo ti rešuje zgolj centraliziran repository. Zato lahko natipkaš špaget dolg par črk. Če pa bi moral naklofat 4 ali 5 vrstic nekih ukazov pa bi te minilo. Oz po tem da ti to odgovarja bi verjetno še zagovarjal kot prednost. Z ukazno sem delal na Commodore C64 II in kasneje v DOS-u, leta 2011 pa nekako nima več želje tipkat nekih ukazov, če je GUI driven nadzor neprimerno boljši v vseh pogledih. Še tisto kar morem preko ukazne si najraje naredim batch fajle, ki jih nato poklikam.
Moj repository je npr SnapFiles kjer je vse lepo po kategorijah, gor ni nobene navlake in če installer vsebuje karkoli dodatnega je to naveden na strani. Teh tvojih famoznih reklam za penis enlargement nisem videl že uh nekje od leta 2000 naprej ko sem si na takratni IE namestil nek proxy web filter, ki je filtriral ven vso spletno navlako. Kasneje je AdBlock vse to samo še poenostavil... Mogoče ne bi škodilo če zapreš črnobelo ukazno vrstico in si enkrat za spremembo ogledaš barvito sedanjost, ki je zelo drugačna od te, ki si jo imaginarno predstavljaš ti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
morbo ::
Če bi moral, bi, če, morda...
Uporabljam konzolo in GUI-je. Za ene stvari je konzola hitrejša, za druge ne.
Moja prvotna izjava pa se sploh ni vezala na konzolo ali tipkanje. Ampak na to da je v Linuxu neprimerno manj boleče poiskati in instalirati utility ("freeware") programček kot v Winsih. Konzole ti sploh videti ni treba, ker imaš package manager.
Uporabljam konzolo in GUI-je. Za ene stvari je konzola hitrejša, za druge ne.
Moja prvotna izjava pa se sploh ni vezala na konzolo ali tipkanje. Ampak na to da je v Linuxu neprimerno manj boleče poiskati in instalirati utility ("freeware") programček kot v Winsih. Konzole ti sploh videti ni treba, ker imaš package manager.
morbo ::
Da ne omenjam tega da je v Winsih treba lazit po netu in iskati 3rd party programje po dvomljivih straneh za najbolj osnovne stvari, kot je recimo arhiviranje, branje/pisanje .iso fajlov, peko CD-jev... Niti md5 checksuma datoteke ne moreš opravit brez da bi za to moral instalirat dodaten program... Potem pa je Linux konzola tista kao nepraktična zadeva iz prejšnjega tisočletja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
opeter ::
Ja, klofanje po ukazni vrstici je rešitev ja. Osemdeseta so že davno mimo mkay?
Sori, ampak zato da nekaj naklofam v konzolo porabim manj časa kot ti da se na netu prebiješ skozi par forward linkov do .zip fajla, vmes zapreš par spammerskih oken s penis enlargment pillsi in ko ti končno zdownloada ter hočeš instalirat, moraš še poklikat katere navlake vse nočeš zraven... In če imaš srečo, ti ne prikrito instalira nekaj česar nisi zahteval
Sej če nočeš klofat po konzoli, greš pa v package manager in enostavno klikneš instaliraj program.
Ideja da tipkanje sodi v osemdeseta je LOL, btw...
Če ne bi bilo GUI-jev, dandanes ne bi imeli ne namiznih in prenosnih računalnikov, niti mobilnih telefonov, kjaj šele tablic. Ker sploh ne bi bilo uporabnikov. Sploh pa se lahko informacijska tehnologija zahvali prav vmesnikom, da se je razširila v skoraj vse pore življenja ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
bluefish ::
Da ne omenjam tega da je v Winsih treba lazit po netu in iskati 3rd party programje po dvomljivih straneh za najbolj osnovne stvari, kot je recimo arhiviranje, branje/pisanje .iso fajlov, peko CD-jev... Niti md5 checksuma datoteke ne moreš opravit brez da bi za to moral instalirat dodaten program... Potem pa je Linux konzola tista kao nepraktična zadeva iz prejšnjega tisočletja...Kljub temu, da je v linux distribucijah večino programja zbranega v programskem centru, je še vedno potrebno poznati ime programi ali pa nameščaš nekaj čisto po naključju.
Če pa poznaš program, potem te Google prav lepo vodi na uradno stran aplikacije in ni strahu pred sumljivimi viri.
Potem so tukaj še strani, kjer so zbrani najpogosteje uporabljani progami. Tam pa imaš linke do razvijalcev.
MD5 pa ni ravno nekaj, s čemer bi se ukvarjal povprečnež.
Skratka, če o programju nimaš pojma, potem boš falil pri obeh načinih iskanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
morbo ::
Skratka, če o programju nimaš pojma, potem boš falil pri obeh načinih iskanja.
Ni potrebno poznati imena progama, le keyword vpišeš v package manager. Torej "cd burn" in dobiš spisek vseh programov ki omogočajo peko cd-jev. Od tu sledi le en klik z miško in stvar je nameščena. Bolj idiot-proof kot tako, ne more bit.
md5 je bil pač le eden od primerov, ki čeprav ni tako pogost gre za zelo trivialno zadevo, za katero pa moraš v Winsih vseeno brskat po netu in instalirat dodatne programe.
bluefish ::
Ni potrebno poznati imena progama, le keyword vpišeš v package manager. Torej "cd burn" in dobiš spisek vseh programov ki omogočajo peko cd-jev. Od tu sledi le en klik z miško in stvar je nameščena. Bolj idiot-proof kot tako, ne more bit.Da, to je res, vendar lahko brez poznavanja določenega programa ali brez branja spremnega besedila (ogromno folka vidi le gumb za prenos, ostalo ignorirajo) namestiš par različnih preden najdeš "všečnega".
Načeloma se sicer strinjam, da je programski center znotraj OS veliko priročnejši. Nekaj podobnega se morda pripravlja za Win8.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
morbo ::
@opeter, jaz sem to dal le kot primer ko v Linuxu zelo hitro, enostavno in neboleče namestit nek utility progam brez dodatne navlake, ne za neko razširjeno zgodovinsko debato o "konzoli". Sploh pa, a bi obstajali GUi-ji, če nebi prej obstajala konzola?
morbo ::
@bluefish, ok, ampak neko minimalno trzanje, na nivoju povoženega kadavra pa vsaka stvar zahteva Če se ti ne da prebrat dveh spremnih stavkov in morda pogledat koliko zvezdic (glasov) ima program, potem ne vem, no... Od-inštaliranje pa je ravno tako hitro.
Druga opcija je bit prepuščen internetu in monožici strani, ki obljubljajo "da best software for absolutely free". Pa se znajdi..
Druga opcija je bit prepuščen internetu in monožici strani, ki obljubljajo "da best software for absolutely free". Pa se znajdi..
MrStein ::
Moja prvotna izjava pa se sploh ni vezala na konzolo ali tipkanje. Ampak na to da je v Linuxu neprimerno manj boleče poiskati in instalirati utility ("freeware") programček kot v Winsih. Konzole ti sploh videti ni treba, ker imaš package manager.
Dokler je iskani program (ali njegova verzija) v repoju. Če ni, pa si na istem (ali slabšem) kot na Windows.
@bluefish, ok, ampak neko minimalno trzanje, na nivoju povoženega kadavra pa vsaka stvar zahteva Če se ti ne da prebrat dveh spremnih stavkov in morda pogledat koliko zvezdic (glasov) ima program, potem ne vem, no...
Zvezdice?
Prperičan* sem, da je Bonzi Buddy imel ful svezdic.
* - pa zakaj to besedo Chrome-ov spellčekr ne označi kot napačno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
RejZoR ::
O bog kolk eni radi komplicirate in tle pišete kot da je iskanje programov za Okna nek ful zajeban proces. C'mon, koga slepite no? Že sam Google deluje tko, da bojo neki glupi rezultati nekje na 10 strani katere vemo da skoraj nihče ne pogleda. Poleg tega si folk med sabo svetuje strani. Jezst sem že neštetim uporabnikom svetoval SnapFiles zaradi odlične organiziranosti in sem prepričan, da vsi ti uporabniki še vedno obiskujejo izključno to stran, ker se gor res dobi čist vse kar rabiš. Stran ima lepo urejene kategorije, ločeno plačljive in freeware izdelke, screenshote programa, opis, oceno in komentarje uporabnikov. Sam največkrat iščem po designu in pač preletim screenshote in je to to. Piratske robe sploh ne uporabljam več ker je na SnapFiles toliko dobrih free programov.
Kar pa se tiče toolbarov, ja so "annoyance" ampak nič kar se ne da rešit z 2 klikoma če si slučajno spregledal ob inštalaciji zaradi klikanja po next brez branja. Vglavnem so zraven Ask, Yahoo ali Google toolbar (oz nek derivat slednjega), ki se lepo odstrani preko Add Remove Programs. Časi, ko so se kr eni toolbari nalagali sami so nekako mimo če ravno še vedno ne vstrajaš na IE6, za kar pa si si lahko kriv samo sam.
Bottom line, rabiš poznat samo 4 strani:
www.snapfiles.com - ogromna odlično organizirana baza vsega programja
www.softpedia.com - podobno kot SnapFiles s tem da imajo zelo hitre serverje
www.filehippo.com - ogromen arhiv vseh verzij, tudi predhodnjih (gor še vedno lahko dobiš Firefox 1.0 itd)
www.portableapps.com - verzije različnega programja, ki ne rabijo admin pravic oz inštalacije
Širite to modrost dalje, pa folk sploh ne bo hodil po sumljivih straneh, ker ne bo nobene potrebe.
Kar pa se tiče toolbarov, ja so "annoyance" ampak nič kar se ne da rešit z 2 klikoma če si slučajno spregledal ob inštalaciji zaradi klikanja po next brez branja. Vglavnem so zraven Ask, Yahoo ali Google toolbar (oz nek derivat slednjega), ki se lepo odstrani preko Add Remove Programs. Časi, ko so se kr eni toolbari nalagali sami so nekako mimo če ravno še vedno ne vstrajaš na IE6, za kar pa si si lahko kriv samo sam.
Bottom line, rabiš poznat samo 4 strani:
www.snapfiles.com - ogromna odlično organizirana baza vsega programja
www.softpedia.com - podobno kot SnapFiles s tem da imajo zelo hitre serverje
www.filehippo.com - ogromen arhiv vseh verzij, tudi predhodnjih (gor še vedno lahko dobiš Firefox 1.0 itd)
www.portableapps.com - verzije različnega programja, ki ne rabijo admin pravic oz inštalacije
Širite to modrost dalje, pa folk sploh ne bo hodil po sumljivih straneh, ker ne bo nobene potrebe.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Cold1 ::
@ D3m
Na tistile sliki imaš:
- Windows Visto z IE7 - neposodobljen brskalnik, po vsej verjetnosti tudi Okna
- Izlopljen zaščiteni način - po vsej verjetnosti tudi UAC
- Ikono varnostnega centra, ki kaže na možne težave
- Za povrhu vsega pa niti Aero ne deluje
Nameščene orodne vrstice so še najmanjši problem.
---------------------------
Pa kaj še. Iskanje je enako - Google. Nato se moraš na Linuxu ukvarjati z vtipkavanjem ukazov. Na Oknih pa pač odvlečeš .zip datoteko tja kjer bi rad imel nameščen program, ter izbereš "razširi sem", nato odvlečeš - če sploh želiš - ikono programa v meni start in izbereš "ustvari bližnjico".
Medtem ko se morajo uporabniki na Linuxu spopadati s načinom dela, ki izvira iz konzole (pa čeprav imajo na voljo GUI masko), lahko v Oknih delajo na popolnoma grafično/prostorski način, ki ga večina mnogo lažje razume.
Na tistile sliki imaš:
- Windows Visto z IE7 - neposodobljen brskalnik, po vsej verjetnosti tudi Okna
- Izlopljen zaščiteni način - po vsej verjetnosti tudi UAC
- Ikono varnostnega centra, ki kaže na možne težave
- Za povrhu vsega pa niti Aero ne deluje
Nameščene orodne vrstice so še najmanjši problem.
---------------------------
...v Linuxu neprimerno manj boleče poiskati in instalirati utility ("freeware") programček kot v Winsih.
Pa kaj še. Iskanje je enako - Google. Nato se moraš na Linuxu ukvarjati z vtipkavanjem ukazov. Na Oknih pa pač odvlečeš .zip datoteko tja kjer bi rad imel nameščen program, ter izbereš "razširi sem", nato odvlečeš - če sploh želiš - ikono programa v meni start in izbereš "ustvari bližnjico".
Medtem ko se morajo uporabniki na Linuxu spopadati s načinom dela, ki izvira iz konzole (pa čeprav imajo na voljo GUI masko), lahko v Oknih delajo na popolnoma grafično/prostorski način, ki ga večina mnogo lažje razume.
morbo ::
@Cold1, V repoju je velika večina FOSS programja (GUI) ki ti bo služilo za vsakodnevno delo. Poiščeš, klikneš namesti in to je to. Kakšno vtipkavanje ukazov neki? In Google? Za bolj eksotične zadeve ali novejše verzije, pa si z uradne strani pobereš .deb / .rpm / .whatever paketek in ga dvoklikneš nakar se namesti. Še lažje kot .zip.
V najslabšem primeru si potegneš tarball s source-om in skompajlaš ter instaliraš, kar je ravno tako enostavno. Ampak tega začetniki ne bodo nikoli rabili počet in bodo povsem enostavno preživeli z osnovnim repozitorijem distribucije, tudi brez potrebe po internetnem iskanju programja.
Sej ko boste Windowsaši z osmico (ali devetko, desetko...) dobili "package manager" oz. "windows app store", boste govorili kako kul in inovativna zadeva da je... ;-)
Bottom line je da je v Linuxu nameščanje utility programja veliko bolj transparentno in boš težje naletel na vire ki ti bodo podtaknili bombo ali te po šerversko je**li v glavo. Uporabljal sem oba sistema (leta) in življenje je IMO na Linuxu varnejše in lažje (pa ne mi spet z nevednimi predsodki o strašljivi konzoli :)
V najslabšem primeru si potegneš tarball s source-om in skompajlaš ter instaliraš, kar je ravno tako enostavno. Ampak tega začetniki ne bodo nikoli rabili počet in bodo povsem enostavno preživeli z osnovnim repozitorijem distribucije, tudi brez potrebe po internetnem iskanju programja.
Sej ko boste Windowsaši z osmico (ali devetko, desetko...) dobili "package manager" oz. "windows app store", boste govorili kako kul in inovativna zadeva da je... ;-)
Bottom line je da je v Linuxu nameščanje utility programja veliko bolj transparentno in boš težje naletel na vire ki ti bodo podtaknili bombo ali te po šerversko je**li v glavo. Uporabljal sem oba sistema (leta) in življenje je IMO na Linuxu varnejše in lažje (pa ne mi spet z nevednimi predsodki o strašljivi konzoli :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Cold1 ::
...pa si z uradne strani pobereš .deb / .rpm / .whatever paketek in ga dvoklikneš nakar se namesti. Še lažje kot .zip.
Ne. nobenega nadzora nimaš nad tem kaj se bo zgodilo .deb so identični installerjem, vse je mogoče, pri .zip drag'n'drop extraxt and run pa, po drugi strani, posledic ni.
V najslabšem primeru si potegneš tarball s source-om in skompajlaš ter instaliraš, kar je ravno tako enostavno.
Izjava desetletja!
Bottom line je da je v Linuxu nameščanje utility programja veliko bolj transparentno in boš težje naletel na vire ki ti bodo podtaknili bombo..
Virusi so že bili na voljo v repo-jih. Na te vire skorajda ne moreš ne-naleteti.
Uporabljal sem oba sistema (leta) in življenje je IMO na Linuxu varnejše in lažje
Živiš v svetu lažne varnosti imenovane security through obscurity, kar pa se lahkosti tiče, pa si sam pokazal, da nimaš prave predstave - ljudje ne marajo vtipkati ničesar in ti omenjaš kompajlanje in besedo "enostavno" v istem stavku... pa ne moreš no.
MrStein ::
Kdor bere mail listo od recimo Pidgin, ve, da linux repo ni ravno Panacea. Primer:
- ne dela mi funkcija X
- a imaš zadnjo verzijo?
- ja, imam linux
- katero?
- x.y.z
- to ni zadnje. Zadnje je u.v.w
- uh, a <insert distro name> ga še nima... kaj pa zdaj?
Z PPA (tisti, ki ga imajo. Je še kaki distro razen Ubuntu?) je malo boljše.
- ne dela mi funkcija X
- a imaš zadnjo verzijo?
- ja, imam linux
- katero?
- x.y.z
- to ni zadnje. Zadnje je u.v.w
- uh, a <insert distro name> ga še nima... kaj pa zdaj?
Z PPA (tisti, ki ga imajo. Je še kaki distro razen Ubuntu?) je malo boljše.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
morbo ::
Ne. nobenega nadzora nimaš nad tem kaj se bo zgodilo .deb so identični installerjem, vse je mogoče, pri .zip drag'n'drop extraxt and run pa, po drugi strani, posledic ni.
Pri poganjanju .exe-jev pa imaš nadzor? V Linuxu imaš tudi binary package, ki je tudi drag'n'drop & run. Posledice poganjanja zadev pa so lahko pri obeh enake. S tem hakeljcem da je v Linux svetu 99.9% programja opensource == transparentnost.
Izjava desetletja!
./configure
make
make install
To se meni zdi zelo enostavno. Itak pa pravim da tega začetniki ne bodo nikoli potrebovali.
Sem mnenja da so distribucije ala Ubuntu lažje (ali nič težje) za začetnike v svetu računalništva kot Winsi. Zato ker imaš vse pri roki, lično zapakirano (nismo več v 90'). Zakaj se Linux ne prime pa je offtopic...
MrStein ::
./configure
make
make install
To se meni zdi zelo enostavno.
Saj tudi je.
Komplicira se v korakih:
- find that dependency
- find that other dependency
- find the dependency's dependency
- make it not conflict with the already installed version
- find out why it gives a compile error
- itd...
Ampak sicer je preprosto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Cold1 ::
Ja, povsem preprosto, in nasplošno neproblematično, prav res.
/tipično angleško sarkastičen smajli
/tipično angleško sarkastičen smajli
morbo ::
@MrStein, ja odvisnosti, ampak na to kar manjka te večinoma opozori configure skripta. Itak pa imaš v README ponavadi naštete knjižnice ki jih rabi program, tako da je stvar le v tem da jih predhodno pobereš. Vsaj jaz nisem imel do sedaj nekih blaznih problemov s kompajlanjem iz izvorne kode, razen pri nekaterih res eksotičnih programih ali zelo starih / novih verzijah. Po mojih izkušnjah se programerji zelo potrudijo skup spravit in dokumentirat zadevo tako da tudi povprečnim uporabnikom kot sem jaz, rata spacat binary.
@Cold1, whatever. Nimaš prave predstave...
@Cold1, whatever. Nimaš prave predstave...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
MrStein ::
morbo: saj nisem rekel, da je težko izvedeti imena potrebnih knjižnic.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izginilo namizje, ikone, start meni prazenOddelek: Operacijski sistemi | 9160 (8445) | k4vz0024 |
» | Download.com še vedno pakira namestitvene programe v trojanceOddelek: Novice / Varnost | 5938 (3139) | Invictus |
» | CNET tožen zaradi ponujanja programa LimewiraOddelek: Novice / Tožbe | 4997 (4151) | ShowDown |
» | Stari mp3.com se poslavlja, prihaja novi (plačljivi)Oddelek: Novice / Ostale najave | 3209 (3209) | para! |