Slashdot - Ko je EU uspela pritisniti na proizvajalce pametnih telefonov, da bodo poenotili standarde za izdelavo polnilcev, tako da ne bomo potrebovali več za vsako znamko svojega, je bil to velik uspeh. Še večji uspeh pa bi bil isto doseči pri prenosnih računalnikih, kjer je situacija še slabša. Proizvajalcev in sestavljavcev je vedno več, polnilcev pa nič manj.
Pojavljajo se prvi poizkusi, da bo to dosegli. IEEE je osnoval delovno skupino UPAMD (Universal Power Adapter for Mobile Devices), ki si prizadeva standardizirati polnilce za vse prenosne naprave. Nanj bo mogoče priključiti katerokoli elektronsko napravo, ki potrebuje od 10 do 130 W energije: prenosne računalnike, monitorje, brizgalne tiskalnike, zunanje diske itd. Zamisel je elegantna in navdušujoča - kupili bi en polnilec, ki bi lahko zadostil potrebam vsake naprave. V končni fazi bi se izdelki lahko prodajali tudi brez priloženih novih polnilcev, kar bi znižalo njihovo ceno in zmanjšalo količino elektronskega odpada. (Po nekaterih ocenah je bilo lani prodanih dobrih 200 milijonov prenosnih naprav. Če privzamemo, da jih je bila polovica zamenjava starih, smo proč vrgli 100 milijonov polnilcev.)
Preden bo standard dokončan, bo preteklo še mnogo vode. Še težje pa bo prepričati izdelovalce vseh silnih elektronskih naprav, da bi ga začeli uporabljati. A tudi zgodba o enotnem evropskem polnilcu pametnih mobilnih telefonov se je začela z majhnimi koraki.
Novice » Matične plošče » V pripravi enotni standard za polnilce prenosnih računalnikov
Lion29 ::
bi bil ze cas, ja... tak da bi lahko tudi docking postaje bile skladne
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
FireSnake ::
To s telefoni je zakon!
S punco sva oba menjala telefone in imava zdaj oba micro USB.
V sluzbi prav tako micro USB.
To s prenosniki je zelo enostavni rešljivo: sprejet zakon in tisti, ki ga ne upošteva .... nabit večji davek. Takoj bi se vsi "upognili".
S punco sva oba menjala telefone in imava zdaj oba micro USB.
V sluzbi prav tako micro USB.
To s prenosniki je zelo enostavni rešljivo: sprejet zakon in tisti, ki ga ne upošteva .... nabit večji davek. Takoj bi se vsi "upognili".
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Sims ::
Da, v praksi s telefoni je to res nekaj najboljšega. Naenkrat ni več tečnih polnilecv. Je le eden. V smislu praktičnosti je to le +.
opeter ::
Zakaj imam občutek, da se nekateri tega ne bodo držali?
Se pa strinjam, da bi bila to odlična rešitev. Tudi za nas, navadne uporabnike.
Se pa strinjam, da bi bila to odlična rešitev. Tudi za nas, navadne uporabnike.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
driver_x ::
Samo to mi ni jasno pri prenosnikih: imam dva prenosnika istega proizvajalca, eden je 16 palčna zverina, drugi je mali netbook. Prvi ima zaradi svoje zmogljivosti polnilec velik in težak za en cegu, pri tamalem pa polnilec komaj opaziš na kablu. Kakšne dimenzije bodo potem morali biti ti polnilci, da bodo podpirali vse prenosnike?
Lion29 ::
@sammy73: ravno zato, dos edaj ni bilo enotnega standarda, ker bodo manje enote "popusile"
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Sims ::
ni to podobno, kot pri polnilcih za baterije? Imaš dobre pa slabe. "Hitre", "počasne". Pa seveda "hlajene", "nehlajene". Tu naj poiščejo nek optimum za vse. Lahko pa so na voljo "zmogljivejši" a priklop ostaja enak ... ?
sverde21 ::
Mislim da se Apple temu definitivno ne bo podrejal, saj je njihov polnilec eden bolj praktičnih in iz osebnih izkušenj... prehod nazaj na navaden priključek je kar precejšen korak nazaj.
<?php echo `w`; ?>
techfreak :) ::
Če že delajo na standardu, naj vsaj zamenjajo konektor z nečim, kar je po delovanju podobno MagSafe-u.
amigo_no1 ::
@sverde21
In kakšen je "praktičen" polnilec ?
In kakšen je "praktičen" polnilec ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
zee ::
Taksen z MagSafe ali sorodnim prikljuckom, kot je napisal techfreak.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Good Guy ::
RejZoR ::
Taksen z MagSafe ali sorodnim prikljuckom, kot je napisal techfreak.
Ideja je že dobra ampak verjemite, da ne bojo izbrali standarda, ki je patentiran iz strani neke korporacije. Kar MagSafe je.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
amigo_no1 ::
Ko sedaj berem Criticisms and defects MagSafe @ Wikipedia se mi ne zdi nič posebnega.
Plus če bi potrdili MagSafe kot standard bi Apple nabil take cifre za licenco da bi zadevo propadla kot bolgarska skupščina.
Plus če bi potrdili MagSafe kot standard bi Apple nabil take cifre za licenco da bi zadevo propadla kot bolgarska skupščina.
Lion29 ::
Mislim da se Apple temu definitivno ne bo podrejal, saj je njihov polnilec eden bolj praktičnih in iz osebnih izkušenj... prehod nazaj na navaden priključek je kar precejšen korak nazaj.
apple ne dela prenosnikov!
to je isto, kot da bi rekel, da apple ne dela telefonov
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Good Guy ::
Mislim da se Apple temu definitivno ne bo podrejal, saj je njihov polnilec eden bolj praktičnih in iz osebnih izkušenj... prehod nazaj na navaden priključek je kar precejšen korak nazaj.
apple ne dela prenosnikov!
to je isto, kot da bi rekel, da apple ne dela telefonov
je res
Sims ::
http://www.ilounge.com/index.php/news/c...
če to drži, zakaj še aple tu nebi sodeloval. Razen zaradi tega Magsafe?
če to drži, zakaj še aple tu nebi sodeloval. Razen zaradi tega Magsafe?
gruntfürmich ::
tale luknjasta bananca je najbolj razširjena in najenostavnejša. kar ta naj bo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
techfreak :) ::
gruntfürmich je izjavil:
tale luknjasta bananca je najbolj razširjena in najenostavnejša. kar ta naj bo.
Je pa tudi najbolj nevarna.
IceIceBaby ::
Ko sedaj berem Criticisms and defects MagSafe @ Wikipedia se mi ne zdi nič posebnega.
Ni nič posebnega. Ampak je enostaven za uporabo. Pa meni je že parkrat rešil računalnik pred tem, da bi padel po tleh. Poleg tega je polnilec majhen in lepo zaobljen, da gre enostavno v vsako torbo. Ima zložljiva "ušesa", na katera naviješ tanek kabel. Pa še nastavke lahko menjaš za uporabo v različnih državah.
Nič pretresljivega. Vsak bi se lahko spomnil tega, ampak iz enega čudnega razloga velika večina še vedno daje zraven tiste ogromne opeke s 3 metri debelega kabla. Pri Asusu polnilec zasede skoraj toliko prostora kot 13" prenosnik.
Pozdravljam idejo o enostnih polnilcih. Ampak naj se zgledujejo po Applu.
Mipe ::
Mislim da se Apple temu definitivno ne bo podrejal, saj je njihov polnilec eden bolj praktičnih in iz osebnih izkušenj... prehod nazaj na navaden priključek je kar precejšen korak nazaj.
apple ne dela prenosnikov!
http://www.apple.com/macbook/
Bistri007 ::
Mene skrbi, ker folk ne ve, kaj številka pred W pove. Če paše not v luknjo, potem je pravi.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
JurijTurnsek ::
IceIceBaby je izjavil:
Ko sedaj berem Criticisms and defects MagSafe @ Wikipedia se mi ne zdi nič posebnega.
Ni nič posebnega. Ampak je enostaven za uporabo. Pa meni je že parkrat rešil računalnik pred tem, da bi padel po tleh. Poleg tega je polnilec majhen in lepo zaobljen, da gre enostavno v vsako torbo. Ima zložljiva "ušesa", na katera naviješ tanek kabel. Pa še nastavke lahko menjaš za uporabo v različnih državah.
Nič pretresljivega. Vsak bi se lahko spomnil tega, ampak iz enega čudnega razloga velika večina še vedno daje zraven tiste ogromne opeke s 3 metri debelega kabla. Pri Asusu polnilec zasede skoraj toliko prostora kot 13" prenosnik.
Pozdravljam idejo o enostnih polnilcih. Ampak naj se zgledujejo po Applu.
moraš se zavedati, da se je Apple odločil za neke vrste kompromis (za katerega bi se lahko odločil kateri koli proizvajalec), ki tebi ustreza in se ti zdi superioren. ne smeš pa zaradi tega biti tako slep, da misliš, da je ta kompromis najboljši za vse na tem svetu. meni običajni adapter ustreza, ker lahko napajalni kabel zelo poceni zamenjam, če pride do poškodbe (kar se mi je že zgodilo) in ne boš verjel, da je precej majhen, pa čeprav je za Asus 13"-tko (tako lahko tudi kupiš krajši kabel, če ne potrebuješ 3-meterskega - freedom of choice)
http://www.slatnaskejta.com
IceIceBaby ::
Katerega Asusa imaš? V zadnjih 2 letih sem imel 2 UL30, pa pri obeh je bil polnilec neroden. Na srečo ima nenormalno dobro baterijo in ga skoraj ni potrebno nositi v torbi.
Kar se tiče menjave kablov in ostalega. Nobenih kompromisov ni, samo Apple se je potrudil med tem, ko drugi spet ne tuhtajo na detajle.
Kabla, ki gre iz polnilca v prenosnik (tanjši kabel) ne moreš zamenjati brez lotanja in rezanja, ne pri Applu, ne pri Asusu. Kabel, ki gre iz polnilca v 220V pa lahko zamenjaš tudi pri Applu. Imaš možnost, da uporabljaš nastavek, ki se direktno vklopi v 220V ali pa podaljšek.
Kar se tiče menjave kablov in ostalega. Nobenih kompromisov ni, samo Apple se je potrudil med tem, ko drugi spet ne tuhtajo na detajle.
Kabla, ki gre iz polnilca v prenosnik (tanjši kabel) ne moreš zamenjati brez lotanja in rezanja, ne pri Applu, ne pri Asusu. Kabel, ki gre iz polnilca v 220V pa lahko zamenjaš tudi pri Applu. Imaš možnost, da uporabljaš nastavek, ki se direktno vklopi v 220V ali pa podaljšek.
JurijTurnsek ::
IceIceBaby je izjavil:
Katerega Asusa imaš? V zadnjih 2 letih sem imel 2 UL30, pa pri obeh je bil polnilec neroden. Na srečo ima nenormalno dobro baterijo in ga skoraj ni potrebno nositi v torbi.
Kar se tiče menjave kablov in ostalega. Nobenih kompromisov ni, samo Apple se je potrudil med tem, ko drugi spet ne tuhtajo na detajle.
Kabla, ki gre iz polnilca v prenosnik (tanjši kabel) ne moreš zamenjati brez lotanja in rezanja, ne pri Applu, ne pri Asusu. Kabel, ki gre iz polnilca v 220V pa lahko zamenjaš tudi pri Applu. Imaš možnost, da uporabljaš nastavek, ki se direktno vklopi v 220V ali pa podaljšek.
asus u36jc, pa je adapter normalen, kot za vsak drugi prenosnik. situacije, v kateri bi mi pomagal magsafe pa v 5 letih lastništva prenosnika še nisem doživel
http://www.slatnaskejta.com
jlpktnst ::
Kar naj apple obdrži svoj patent. Glede na to da ima več konektorjev, ima ločene za baterijo polnit in napajanje ali pa so samo signalni vodi?
Pogruntavščina sicer ni slaba, je pa še vedno možno potegnit laptop z mize, samo s kontra strani moraš prit in imet kabel zategnjen pod kotom. Pa mini adapter je katastrofa ker se greje kot pri norcih... raje bi malo poskrbeli za toplotno disperzijo, ker na obstoječem napajalcu se mimogrede opečeš.
Sicer je pa skrajni čas da se standardizira napajalnik, ker imamo miljardo prenosnikov in spet miljardo polnilcev. Mikro usb bi moral bit pa obvezen za vse mobilce ne samo smart.
Pogruntavščina sicer ni slaba, je pa še vedno možno potegnit laptop z mize, samo s kontra strani moraš prit in imet kabel zategnjen pod kotom. Pa mini adapter je katastrofa ker se greje kot pri norcih... raje bi malo poskrbeli za toplotno disperzijo, ker na obstoječem napajalcu se mimogrede opečeš.
Sicer je pa skrajni čas da se standardizira napajalnik, ker imamo miljardo prenosnikov in spet miljardo polnilcev. Mikro usb bi moral bit pa obvezen za vse mobilce ne samo smart.
Lonsarg ::
mare_ ::
No ja, meni je uspelo v treh letih že dva magsafea uničit, pa pri drugem sem še ekstra pazil, da sem ja lepo delal z njim... :)
OrkAA ::
Jaz imam z applovi polnilci nekoliko grenko izkusnjo. Sama zasnova in uporabnost je sicer v redu, je pa stvar narejena precej 'slampasto'. Crknil je moji punci in se nekaj znancem, nov pa stane ODERUSKIH 100 ojro. Ostali laptop polnilci se ne priblizajo niti polovici te cene.
Ravno zaradi takih razlogov sem zelo za poenotenje.
Ravno zaradi takih razlogov sem zelo za poenotenje.
Gorky ::
Zakaj bi kdorkoli prepričeval proizvajalce? EU lahko izda direktivo in potem se morajo proizvajalci tega držati. In na koncu tako tudi bo, seveda bodo kakšen let tekli pogovori in analize, v končni fazi pa bo direktiva izdana ne glede na proizvajalce.
Jutri pa je že nov dan.
IceIceBaby ::
asus u36jc, pa je adapter normalen, kot za vsak drugi prenosnik.
Ja, neroden in velik, tako kot za vsak drugi prenosnik. Ni samo Asus kriv, praktično vsi proizvajalci imajo te neumne opeke. Še pri Sonyju za 2 jurja dobiš opeko.
VS
Kar naj apple obdrži svoj patent. Glede na to da ima več konektorjev, ima ločene za baterijo polnit in napajanje ali pa so samo signalni vodi?
Tehnične izvedbe ne morem komentirati. Lahko komentiram samo iz uporabniškega vidika. Ko PC prenosnik pospravim v torbo imam vedno problem s polnilcem in kupom kablov. Ne rečem, da je Applova varjanta najboljša možna, je pa trenutno najboljša na trgu.
Čudi me, da nihče ni skopiral principa uporabe in zlaganja.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
RejZoR ::
Tak charger pri nas ne bi šel čez ker nimamo flat vtičnic kot američani ampak mora it konektor globlje v vtičnico.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
driver_x ::
@sammy73: ravno zato, dos edaj ni bilo enotnega standarda, ker bodo manje enote "popusile"
Nisi razumel: manjši prenosniki potrebujejo manj energije in imajo zato lahko ustrezno manjše napajalnike. Standarden napajalnik pa bo moral podpirati vse modele prenosnikov, od tistih z najmanjšo porabo do tistih z največjo. Torej bodo miniaturni napajalniki odpadli ali pa ne bodo delali z večjimi prenosniki.
Mavrik ::
To nikakor ni nujno. Manjši napajalnik bo pač polnil prenosnik počasneje. Recimo moj Dell tudi rabi močnejši 75W napajalnik, pa sem ga komot polno z 45W napajalca. Le dlje je trajalo.
Tako da ni razloga da ne bi naredil standardiziranega priklopa in kompatibilnih napajalcev, kot so to naredili pri telefonih. Še tak vtič (ki ni Magsafe) lahko naredijo da se bo izklopo ob spotikanju.
Tako da ni razloga da ne bi naredil standardiziranega priklopa in kompatibilnih napajalcev, kot so to naredili pri telefonih. Še tak vtič (ki ni Magsafe) lahko naredijo da se bo izklopo ob spotikanju.
The truth is rarely pure and never simple.
Lonsarg ::
Standard je samo luknja, ki pride do naprave(tudi pri microUSB) sam napajalnik je lahko poljubno velik in poljubno močan. Čeprav moram omeniti, da sem polnil SGS2 z 360mA napajalnikom pa je telefon štekal! Medtem ko z 600mA+ napajalniki dela vse vredu. Tudi za v avto mam eno švoh zadevo, pa ne dela dobro, sem naročil sedaj 1000mA.
Isto bo pri prenosnikih prkluček bo standarden, sam kak napajalnik bo bil bolj švoh in bo počasneje polnil prenosnik, ali pa bo tolk švoh da sploh ne bo delalo.
Isto bo pri prenosnikih prkluček bo standarden, sam kak napajalnik bo bil bolj švoh in bo počasneje polnil prenosnik, ali pa bo tolk švoh da sploh ne bo delalo.
Lion29 ::
@sammy73: ravno zato, dos edaj ni bilo enotnega standarda, ker bodo manje enote "popusile"
Nisi razumel: manjši prenosniki potrebujejo manj energije in imajo zato lahko ustrezno manjše napajalnike. Standarden napajalnik pa bo moral podpirati vse modele prenosnikov, od tistih z najmanjšo porabo do tistih z največjo. Torej bodo miniaturni napajalniki odpadli ali pa ne bodo delali z večjimi prenosniki.
tocno to sem napisal... do zdaj so lahko imele manjse enote miniturne napajalnike... zdaj bodo popusile in bodo tudi same mogle imeti velike cigle
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
driver_x ::
Mavrik: saj se ne gre le za polnjenje baterije. Močnejši prenosniki že za delovanje potrebujejo več W.
Lion29: se opravičujem ker sem te narobe razumel.
Lion29: se opravičujem ker sem te narobe razumel.
Mavrik ::
Mavrik: saj se ne gre le za polnjenje baterije. Močnejši prenosniki že za delovanje potrebujejo več W.
Ja in? Tukaj govorimo samo in le o napajalnikih.
Identčen scenarij kot pri telefonih - zraven laptopa dobiš napajalnik, ki je primerno močen za prenosnik a ima standarden priklop. To pomeni da na konferenci komot pograbiš napajalnik od soseda in polniš prenosnik. Če je napajalnik pač šibkejši se ti bo prenosnik polnil dlje ali pa sploh ne (primer: iPad in poljnjenje čez USB računlanika namesto priklop).
Kje točno je tu problem?
The truth is rarely pure and never simple.
JurijTurnsek ::
IceIceBaby je izjavil:
asus u36jc, pa je adapter normalen, kot za vsak drugi prenosnik.
Ja, neroden in velik, tako kot za vsak drugi prenosnik. Ni samo Asus kriv, praktično vsi proizvajalci imajo te neumne opeke. Še pri Sonyju za 2 jurja dobiš opeko.
VS
Kar naj apple obdrži svoj patent. Glede na to da ima več konektorjev, ima ločene za baterijo polnit in napajanje ali pa so samo signalni vodi?
Tehnične izvedbe ne morem komentirati. Lahko komentiram samo iz uporabniškega vidika. Ko PC prenosnik pospravim v torbo imam vedno problem s polnilcem in kupom kablov. Ne rečem, da je Applova varjanta najboljša možna, je pa trenutno najboljša na trgu.
Čudi me, da nihče ni skopiral principa uporabe in zlaganja.
ne bi te ubilo, če bi moral kabel naviti okoli opeke, ne?
http://www.slatnaskejta.com
subby ::
Me zanima, kako bo HP reagiral na to. Iz izkušenj, so HPji najbolj problematični, kar se tiče univerzalnih napajalnikov. Večina jih deluje SAMO z originalnimi.
mojca ::
Meni se je sicer MagSafe res scvrl (in na tistem, ki sem ga dobila v zamenjavo, ni vedno delovala lučka, tako da sem v roku enega tedna zamenjala dva adapterja), pa mi je dizajn in uporabnost kljub vsemu bistveno bolj všeč od ostalih (mislim, da je kar nekajkrat preprečil letenje prenosnika na tla).
jype ::
Eventuelno bi bilo super, če bi vsi konektorji postali mag-safeish - ampak problem je da je kumulativna nosilnost vseh priključenih kablov potem še vedno dovolj, da reč potegneš z mize.
Jaz bi tudi rad univerzalne napajalnike, ker čudaški 19.5V plug ne pelje nikamor.
Jaz bi tudi rad univerzalne napajalnike, ker čudaški 19.5V plug ne pelje nikamor.
driver_x ::
Mavrik: saj se ne gre le za polnjenje baterije. Močnejši prenosniki že za delovanje potrebujejo več W.
Ja in? Tukaj govorimo samo in le o napajalnikih.
Identčen scenarij kot pri telefonih - zraven laptopa dobiš napajalnik, ki je primerno močen za prenosnik a ima standarden priklop. To pomeni da na konferenci komot pograbiš napajalnik od soseda in polniš prenosnik. Če je napajalnik pač šibkejši se ti bo prenosnik polnil dlje ali pa sploh ne (primer: iPad in poljnjenje čez USB računlanika namesto priklop).
Kje točno je tu problem?
Ni problema, pozabi.
MatH ::
Kabel od 360 game pada ima sicer bolj primitivno rešitev od magsafe, a stvar deluje. Kakih 10cm od USB priklopa je kabel spojen s členom, ki se zlahka iztakne. Mi je že enkrat rešil monitor ali pa vsaj USB vtič na monitorju.
Če bojo polnilci kdaj standizirani, bo verjetno predpisana le napetost in priključek medtem, ko si bi jakost (velikost) uporabnik izbral sam glede na potrebe laptopa.
Če bojo polnilci kdaj standizirani, bo verjetno predpisana le napetost in priključek medtem, ko si bi jakost (velikost) uporabnik izbral sam glede na potrebe laptopa.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
techfreak :) ::
Kar naj apple obdrži svoj patent. Glede na to da ima več konektorjev, ima ločene za baterijo polnit in napajanje ali pa so samo signalni vodi?
MagSafe ima 1x signalni kabel, 2x GND in 2x napajanje. Dvojno napajanje potrebuje zaradi tega, da ti ni potrebno skrbeti kako ga moraš obrniti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski parlament podprl enotne polnilce mobilnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 27628 (22709) | Lonsarg |
» | Prihajajo enotni polnilci za prenosne računalnike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 24260 (19698) | Malajlo |
» | V EU enotni polnilci mobilnih telefonov čedalje bliže (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 37008 (27791) | tonylee5566 |
» | Applova skrivnost polnjenja iPhona razvozlanaOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 4800 (3651) | Hardstyle |
» | Apple iPod tudi v avtomobilihOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 6283 (5144) | velikiB |