» »

Šokantno: zaradi ponaredkov in piratskih kopij v državah G20 letno 125 milijard dolarjev škode

Šokantno: zaradi ponaredkov in piratskih kopij v državah G20 letno 125 milijard dolarjev škode

30 slovenskih BDP-jev

vir: Heise
Heise - Mednarodna trgovinska zbornica (ICC) je objavila rezultate študije o kvantitativnih vplivih digitalnega piratstva in ponarejanja izdelkov na gospodarstvo, ki jo je zanjo izvedel Frontier Economics. Poročilo je nadgradnja izsledkov Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj, ki je leta 2008 ocenila vrednost piratskih in ponarejenih izdelkov, ki se vsako leto premikajo v mednarodni trgovini, a ni kvantizirala njihovih vplivov na gospodarstvo.

ICC na podlagi podatkov iz leta 2008 ocenjuje, da je ekonomska vrednost letno ponarejenih oziroma prekopiranih izdelkov 650 milijard dolarjev. V mednarodno trgovino zaide manj kot polovica teh izdelkov, med 285 in 360 milijardami dolarjev je njihova vrednost, medtem ko se preostanek porabi v državi porekla (140 do 215 milijard dolarjev) ali predstavlja digitalno piratstvo (od 30 do 75 milijard dolarjev). Zaradi piratstva naj bi bilo uničenih 2,5 milijona delovnih mest, letna škoda za gospodarstva držav G20 pa znaša 125 milijard dolarjev. Največja izguba so seveda manjši davčni prihodki, saj države tod izgubijo 77,5 milijard dolarjev, za 25 milijard stroškov nastane v boju proti kriminalu, 18 milijard so stroški zaradi smrti pri ponarejanju. Drugi stroški so še stroški zdravljenja poškodovanih zaradi uporabe ponaredkov in upad tujih investicij v državo.

V drugem delu študije so ocenili, koliko bodo te vrednosti znašale leta 2015. Tedaj naj bi bila vrednost piratskih in ponarejenih izdelkov med 1,2 in 1,8 bilijona dolarjev.

In kaj boste storili vi, da avtorji ne bodo več lačni? Ovadite se še danes.

100 komentarjev

«
1
2 3

Aston_11 ::

Najprej naj poskusijo dokazati, da bi vse, kar je bilo piratsko prenešeno itd., bilo namesto tega kupljeno. Zase vem, da nič od prenešenega ne bi kupil. Glede softwera pa ubuntu rocks. Tako da naj ne natolcujejo preveč.

Rippy ::

Oprosti ampak te študije so manj natančne, kot sončna ura ponoči. Tudi če so podatki o vrednosti ukradenih del natančni je nemogoče oceniti dejansko škodo, ki nastane zaradi tega. Sicer verjamem, da je škoda velika ampak, če ji avtor/* poda vrednost je telček.

maketa ::

Ponaredki 99%
Piratske kopije 0.01%

linuxdady ::

Joj! Zdaj vsaj vemo, od kod kriza.

Takale raziskava je seveda bedarija vseh bedarij. Tudi, ko bi vsi tatiči plačali vse, kar snamejo z medmrežja, bi bil celoten promet maloprodaje približno enak, prav tako pobrani davki. Kupna moč ni neomejena in ljudje za isti denar kupijo to ali ono, ne pa obojega. Na celotno gospodarstvo medmrežno rabutanje ne more imeti omembe vrednega vpliva. Če se proda več filmov in muzike, se pač proda manj burekov in gat. Skupen promet potrošnih dobrin je pa enak.

125 milijard dolarjev? Od kod le?

joebanana ::

Definitivno ni vse črno in belo. Koliko pa je koristi zaradi piratske opreme, ki jo drugače ljudje ne bi kupili?

5er--> ::

Neposreden link za samoprijavo.

PS: Zgleda, da ta BSA zastopa samo določena (večja) podjetja. Dol jim visi, če imaš piratiziran Winamp pro... (tega ne moreš izbrat pri obrazcu)

Highlag ::

Če kakšno stvar snamem s spleta še zdaleč ne pomeni, da sem zanjo kadarkoli pripravljen plačati. Torej nihče nebi nihče nič zaslužil. Od kje raziskovalcem ideje da bi ljudje v nasprotnem primeru vse sneto plačali mi ni jasno....
Celo bi rekel, da je popolnoma neumno. Kot bi rekel, da bodo vsi ljudje, ki gredo na testno vožnjo sigurno kupili avto, ki so ga preskusili. Koliko denarja šele avtomobilska industrija zgubi..... kr neki..
Never trust a computer you can't throw out a window

donfilipo ::

Je že tako.

Če kdo mora krasti, je praktično takojšen in human arest, neverjetno humana solucija.
Prijavilo bi se jih miljone.
Tako pa....

Je pa res. Če si cigan boš pač kradel in nimaš nobene posebne šanse, da boš pravilno cenil kako avtorsko delo. In se zapreš v začaran krog, ki ga resno in humano, ne prebija niti BSA niti gestapo. Le mencajo in plenijo:))

Ampak kot je rekel nek star naci. Tudi cigane se da vzgojiti, le znati je treba. Sicer se je malce v konkretnem primeru po adolfovsko obrnjeno samonategnil, ampak v načelu je imel pa kar prav!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

sakkra ::

Večina tegale, kar je vštetega v zgoraj omenjene miljarde se drugače nebi kupilo. Pripomore pa k razširjenosti in prepoznavnosti izdelka. Tako da je to tudi za idelek pozitivno. Slabi pa brezplačne alternative s tem ko ga slabo zaščitijo pred nepooblaščeno uporabo.

Glede gospodarske škode ozeroma koristi pa je tudi težko ocenit. Tejle vidjo to kot škodo. Ljudje denar, ki bi ga porabili za te stvari, ne vržejo stran! :)) Davkov se potem ne nabere nič manj 8-) Potrošijo ga pa verjetneje za stvari, kjer je "manjša dodana vrednost" in z tem več delovnih mest. Več delovnih mest (žal ponavadi slabo plačano) je več potrošnikov. Več potrošnikov ni recesije :) :). Tako bi naprimer nek film prodali v 10 miljonov izvodov tlačenk več. Njihov zaslužek pa se z delitvijo in potrošnjo prelije v zelo malo delovnih mest. In to je škodlivejši scenari kot pa je sedaj.

Relanium ::

Največja bedarija je, da ponaredke in nelegalno kopiranje mečejo skupaj. Pač najvrjetneje na škodo kopiranja, čeprav trgovce to bol malo briga, sam da se stvari prodajajo.

Tak kot je linuxdady rekel, če se proda več filmov in muzike, se proda manj burekov.
Torej trgovci kao profitirajo glede na to raziskavo

Ojejej, ti ubogi trgovci.........

Izi ::

LOL, in več kot 2,5 milijona ljudi je brez službe zaradi tega, ker tam neki Kitajci in Rusi prodajajo ponarejene Windows 7 v trgovinah. Le kje vidijo povezavo. Le kje bi bili zaposleni ti 2,5 milijona ljudi, če ne bi bilo piratstva. A bi imel Microsoft 3 milijone zaposlenih?
Vedno pa pozabijo, da če ne bi bilo piratstva bi imele pa hardwaresko usmerjene firme enako izgubo, kot jo tukaj pripisujejo softwareskim firmam, pa se vse pogliha.
In že za leto 2015 so vse lepo in natančno izračunali. Se pravi, da moramo čim več piratizirati, da ne bomo pokvarili te preroške napovedi.

gruntfürmich ::

torej smo ljudje prihranili 650 miljard $. pomeni da 125 miljard $ prasci pri koritu manj pokradejo.
NICE!!!:)) ste mi že polepšali dan :))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Programi bi morali imeti neko vrsto takšne zaščite, da bi delovali le na osnovi DNK ipd. :D Seveda pa bodo vedno hekerji, ki znajo obiti še tako komplicirano zaščito.

Osebno vidim največji problem v piratski programski opremi ravno v tem, da onemogoča uporabo brezplačnih alternativ.

Eden mojih znancev je ravno prejšnji teden prosil za nasvet, kateri program naj poskusi za obdelavo fotografij: priporočal sem Gimp in tudi Paint.net (ker ima itak piratske Windowse). Rekel je, da mu Gimp ni všeč in se mu zdi neuporaben, Paint.net je na pogled sicer v redu, ampak si je na koncu namestil Photoshop, ker se itak govori le o tem programu v vseh medijih in je obenem na internetu brezplačno dosegljiv.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

SavoKovac ::

Verjetn mislijo škodo, ker tisti k' si nagrabi za 1000€ igrc, čeprav bi si lahko kupil eno za 20€, potem ni družbeno produktiven in ne prispeva h gospodarski rasti, ker časa nima.

Shegevara ::

SavoKovac je izjavil:

Verjetn mislijo škodo, ker tisti k' si nagrabi za 1000€ igrc, čeprav bi si lahko kupil eno za 20€, potem ni družbeno produktiven in ne prispeva h gospodarski rasti, ker časa nima.


Kaj bi pa mulc delal potem drugega? Jaz vem: drogiral bi se ob prostem času s travo s frendi, pa vsak petek se ga napil ko mina.

Kurzweil ::

"šokantno" tole je v stilu novice na 24ur...

Sicer pa kdor verjame v objektivnost teh številk je zelo naiven... mimogrede opažam da je govora o izgubljanih delovnih mestih zaradi tega :)) ...to da so bile pred recimo Napsterjem nekatere korporacije res dobro služile gre verjetno najbolj v nos, za laične ljudi naj povemda so ob boku z porastom piratizacije začele resti tudi cene vstopnic za glasbene skupine/kinematografe, tako da se ni za jokat oz. stvar ni niti slučajno šokantna 8-O

Kot je znano imamo v računovodstvu debet/kredit ali aktivo/pasivo, kar hočem povedat, kolikor korporacije manj zaslužijo ostane ljudem v žepu, s temi podatki pa se prikazuje tako kot da je piratizacija krivec za recesijo :) ...če prištejemo še senzacionalen naslov zraven...

Premnogokrat me moti na Slo-techu ker se novice samo prepisujejo iz slashdota med drugim, avtorskih člankov praktično skoraj ni, tale naš Matej Huš pa se mi zdi da razen galerijo slovenskega jezika, ko mora v vsah 3. stavek napisati besedo, ki jo je slučajno bral v slovarju slovenskega knjižnega jezika , kar seveda ni težko, verjetno pa ima občutek da je zaradi tega večji strokonjak a članki so že vedno prepisani...

Z vsem spoštovanjem do pisanja njegovih člankov in avtorskih pravic, ki jih podpiram, ko govorimo o intelektualni lastnini

ahac ::

Osebno vidim največji problem v piratski programski opremi ravno v tem, da onemogoča uporabo brezplačnih alternativ.

Ne samo brezplačnih. Onemogoča uporabo vseh alternativ.
Gimp ti ni kul? Photoshop je predrag? Če ne bi bilo tako lahko piratizirat, bi med tema dvema obstajalo še cel kup plačljivih (ampak cenejših) stvari. Torej bi imel dost več izbire, več delovnih mest, itd.
Jaz mislm, da piratstvo naredi največ škode, ker onemogoča konkurenco (in pomaga vodilnim na trgu). Ampak tega razni antipirati ne bodo priznal, ker konkurence si pa sigurno ne želijo. Oni rajš seštevajo neke nore številke, ki nimajo veze z realnostjo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

LuiIII ::

Ha, ha, ha ko bi vedeli koliko škode vsak dan naredimo gospodarstvu tudi ko dihamo čist planinski zrak! Če že govorimo komu dela piratstvo največ škode potem je to na prvem mestu in daleč pred vsemi odprta koda, linux,... Ker če bi bilo 50% manj piratstva nisem prepričan, da bi bile tudi cene softwara veliko nižje, gotovo pa bi bilo veliko več uporabe odprtokodnih rešitev. Pa še to, kateri normalen človek pri nas, ki ima izbiro, bi uporabljal MS Office, Photoshop,...?
Drugače je pri bolj specifičnem softwaru. Sam opažam pri uporabi profesionalnih programov, ki stanejo >10kEUR, da tisti katerih ne morem "stestirati" tudi nikoli ne bomo nabavili. Nikoli! Demo verzije so dostikrat omejene tudi na demo podatke, začasne licence za testiranje so redke in jih ne dobiš kar tako,... Nabavimo programje pa vedno ker je biti legalen pač neka normalna norma v podjetništvu. Seveda vsi ne mislijo tako. Vendar imajo taki velike težave z izobraževanjem, supportom in razvoj softwara ne upošteva njihovih želja.

skika ::

Lol @ "šokantno"

ALT ::

a nobenega ni zmotilo tole:

18 milijard so stroški zaradi smrti pri ponarejanju. Drugi stroški so še stroški zdravljenja poškodovanih zaradi uporabe ponaredkov


mislim wtf? zaradi uporabe nelicencnega offica je nekomu razneslo ekran in ga ubilo/pohabilo? :))

oziroma kitajcek je umrl pri peki dvdja, nek bosancek pa se je nato porezal pri rokovanju z prevec ostrim ponarejenim dvdjem? really? :8)

bluefish ::

Verjetno ta del cilja na izdelavo ponaredkov produktov kot so čevlji, oblačila,... V vsakem primeru pa hecna cifra.

PaX_MaN ::

Če kakšno stvar snamem s spleta še zdaleč ne pomeni, da sem zanjo kadarkoli pripravljen plačati. Torej nihče nebi nihče nič zaslužil.

Ne, to pomeni, da ker si jo ukradel, to de facto pomeni, da zanjo nisi plačal, kar pomeni, da si de facto oškodoval avtorja, založbo, trgovca, državo pa še koga. Kaj bi bilo, če bi bilo, če bi bila Merkur in Venera poravnana, in če bi bil hodil v spanju, nima pri tem niti za burek veze.

MrStein ::

Aston_11 je izjavil:

Najprej naj poskusijo dokazati, da bi vse, kar je bilo piratsko prenešeno itd., bilo namesto tega kupljeno. Zase vem, da nič od prenešenega ne bi kupil. Glede softwera pa ubuntu rocks. Tako da naj ne natolcujejo preveč.

Če sem prav razumel, gre tu za fizične izdelke.
In tega se kar nekaj kupi.
Ponarejeni Adidas, anyone?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

teoo ::

Fakin šokantni kot 24ur.com. Huš, nalepi še kak člank o urški čepin prosim
defying gravity

simnov ::

Brigajo me dobički že teko imajo polne kupe denarja.Važno , da mi normalni ljudje vsaj nekaj lahko dobijo zastonj.

gruntfürmich ::

ALT je izjavil:

a nobenega ni zmotilo tole:

18 milijard so stroški zaradi smrti pri ponarejanju. Drugi stroški so še stroški zdravljenja poškodovanih zaradi uporabe ponaredkov


mislim wtf? zaradi uporabe nelicencnega offica je nekomu razneslo ekran in ga ubilo/pohabilo? :))

oziroma kitajcek je umrl pri peki dvdja, nek bosancek pa se je nato porezal pri rokovanju z prevec ostrim ponarejenim dvdjem? really? :8)


vidim da nisi sposoben dojeti napisanega in da ni govora samo o programski opremi.
govora je tudi o fizičnih stvareh, kot je recimo črpalka za servo volan. če ti bo odpovedala pri 180kmh bi znal tudi ti prispevat k tej statistiki...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SavoKovac ::

Shegevara je izjavil:

SavoKovac je izjavil:

Verjetn mislijo škodo, ker tisti k' si nagrabi za 1000€ igrc, čeprav bi si lahko kupil eno za 20€, potem ni družbeno produktiven in ne prispeva h gospodarski rasti, ker časa nima.


Kaj bi pa mulc delal potem drugega? Jaz vem: drogiral bi se ob prostem času s travo s frendi, pa vsak petek se ga napil ko mina.


K' bojo tepen mali dilečki bodo jamral bol kot pa rakavi poštenjaki, to mš prou.

pss-m ::

opeter je izjavil:

Osebno vidim največji problem v piratski programski opremi ravno v tem, da onemogoča uporabo brezplačnih alternativ.

Eden mojih znancev je ravno prejšnji teden prosil za nasvet, kateri program naj poskusi za obdelavo fotografij: priporočal sem Gimp in tudi Paint.net (ker ima itak piratske Windowse). Rekel je, da mu Gimp ni všeč in se mu zdi neuporaben, Paint.net je na pogled sicer v redu, ampak si je na koncu namestil Photoshop, ker se itak govori le o tem programu v vseh medijih in je obenem na internetu brezplačno dosegljiv.

da se dela škoda brezplačnim alternativam se strinjam. da pa se dogaja vse to kar v članku piše pa ne verjamem. tvoj znanec je pomoje idealen primer,.. če ne bi mogel photoshopa "dobiti", bi ga kupil ali bi se zadovoljil z paint.net?

mailer ::

Velik problem je tudi cena, predvsem programov in operacijaksih sistemov. Naj bodo cene izračunane glede na povprečne prihodke prebivalcev v določeni državi. Zakaj bi jaz plačal za WIN 7 170EUR, enako kot v nemčiji kjer je povprečna plača 4x višja kot naša. 100EUR bi še dal...

para! ::

mailer je izjavil:

Velik problem je tudi cena, predvsem programov in operacijaksih sistemov. Naj bodo cene izračunane glede na povprečne prihodke prebivalcev v določeni državi. Zakaj bi jaz plačal za WIN 7 170EUR, enako kot v nemčiji kjer je povprečna plača 4x višja kot naša. 100EUR bi še dal...


:>

Nizke plače so problem države in ne proizvajalcev.

lp
Death before dishonor!

valvoline1 ::

Socijala vglavnem dela. Če tko gledamo temu xD.

opeter ::

pss-m je izjavil:

opeter je izjavil:

Osebno vidim največji problem v piratski programski opremi ravno v tem, da onemogoča uporabo brezplačnih alternativ.

Eden mojih znancev je ravno prejšnji teden prosil za nasvet, kateri program naj poskusi za obdelavo fotografij: priporočal sem Gimp in tudi Paint.net (ker ima itak piratske Windowse). Rekel je, da mu Gimp ni všeč in se mu zdi neuporaben, Paint.net je na pogled sicer v redu, ampak si je na koncu namestil Photoshop, ker se itak govori le o tem programu v vseh medijih in je obenem na internetu brezplačno dosegljiv.

da se dela škoda brezplačnim alternativam se strinjam. da pa se dogaja vse to kar v članku piše pa ne verjamem. tvoj znanec je pomoje idealen primer,.. če ne bi mogel photoshopa "dobiti", bi ga kupil ali bi se zadovoljil z paint.net?


Zelo dobro vprašanje.

V tem primeru bi verjetno moral pogoltniti svoj "ponos" in uporabljati Paint.net. Ali pa Gimp. Ali bilokakšni drug programček tipa IrfanView ipd.

Ker kupiti verjetno Photoshopa ne bi, saj svoj denar porabi za avto in avdio opremo.

mailer je izjavil:

Velik problem je tudi cena, predvsem programov in operacijaksih sistemov. Naj bodo cene izračunane glede na povprečne prihodke prebivalcev v določeni državi. Zakaj bi jaz plačal za WIN 7 170EUR, enako kot v nemčiji kjer je povprečna plača 4x višja kot naša. 100EUR bi še dal...


Kaj?

Avtor/proizvajalec/podjetje sam določa in postavlja ceno (seveda so izjeme, ko to določi/jo država) svojim produktom. Te moti njihova postavka? Morda nimaš denarja? Se ti zdi njihovo delo manjvredno?

Pač ne kupuj. Saj imaš vedno neke alternative. Recimo že to, da kupiš zadevo kje v EU-ju (tako kot jaz) ali pa uporabiš npr. katero od distribucij Linuxa kot alternativni OS.

Da pa se zaradi tega krade, ker po tvojem (in še marsikdo je istega mnenja) pač ni toliko vredno in je itak "brezplačno" dosegljivo ... hja, če ne drugo je to moralno sporno. Samo zakaj vam naj jaz piham na dušo. Nima smisla.

Potemtakem lahko napšem, da bi jaz plačal recimo za čisto novi solidno opremljeni Renault Twingo (2011) maks. 2000 €. Pač, nimam velike plače.

Ali pa, da po mojem mnenju Mac mini ni vreden toliko, za kolikor se prodaja. A zaradi tega ga ne bom ukradel. Ker nimam toliko denarja ali pa nočem toliko porabiti za podhranjen računalnik, kupim neko alternativo. Ali pa sem brez računalnika.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Reycis ::

18 miljard skode ZARADI MRTVIH... come on... tudi ce vrednotijo eno zivljenje na 1m (pa ga ne) lepo vas prosim 18k mrtvih zaradi ponaredkov?!?? Sej razumem, da se zaradi ponaredka v izjemnih okoliscinah lahko umre ampak v taksni vrednosti... pa ne me basat no.

opeter ::

Odvisno ... recimo, pri nas je dokaj velik finančni zalogaj, če umreš (nakup krste itn.). Seveda te lahko zažgejo tudi v krematoriju.
Da o raznih administratorskih stroških sploh ne govorimo.

Saj se spominjate situacij, ko so eksplodirale akumulatorji/baterije v telefonih, prenosnikih ipd. In to od priznanih blagovnih znamk. V srečnih situacijah nastane le materialna škoda.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bluefish ::

Pred leti je bil nekje objavljen članek, koliko naj bi bilo vredno življenje v posameznih državah sveta. Cifre so bile za nerazvite predele izjemno majhne.

Relanium ::

gruntfürmich je izjavil:


vidim da nisi sposoben dojeti napisanega in da ni govora samo o programski opremi.
govora je tudi o fizičnih stvareh, kot je recimo črpalka za servo volan. če ti bo odpovedala pri 180kmh bi znal tudi ti prispevat k tej statistiki...

Če bi ti mel delujočo servo črpalko pri 180, potem pač te vrjetno nebi bilo tule.
Imajo volani še vedno zobato letev, pravzaprav so to tudi predpisi.
Take stvari so vedno narejene z faktorjem varnosti vsaj ene 6 se mi zdi.
Kontrola kvalitete je tudi, že na enostavnih delavniških risbah so vse opozorila.
Ok nevem kako je pri kitajcih, ampak glede tega si noben niti upa ne igrat.

Ok to sm mogu popravit, pa brez zamere :)

nazaj OT
Vseeno je ta podatek IMO preveč napihnjen, tak kot celotna raziskava

bsaksida ::

bluefish je izjavil:

Pred leti je bil nekje objavljen članek, koliko naj bi bilo vredno življenje v posameznih državah sveta. Cifre so bile za nerazvite predele izjemno majhne.


List of sovereign states in Europe by minimum wage @ Wikipedia
Tukaj je cel seznam držav ki prikazuje kok ima minimalno plačo.
Naprimer Nemčija ima 1.466,76€. S to plačo bi se lahko veliko privoščil in imel legalne programe ali igre.
Montenegro pa ima samo 55€ minimalne plače. Pa igre ki prodajajo na Steamu po 50€ pa rečem da je to Luksus in ni druge kot piratizirat ali pa sploh ne imet.

Naj uni distributorji naj dajo realne cene za vsako državo posebej pol bi bilo veliko manj nelegalnih. Pa da z izdelkom ne hitijo ali pa full nezadovolnih folkov . Tisti ki ima denar in ki hoče imet legalno bo že kupu, drugače bo piratiziral vseeno.

sprasujem ::

Zaradi ene piratske kopije windowsov xp je moj brat zihr zagonu 1000 eur za igrce. Ker vsakdo pač ne zna piratskih instalirat.

Majo računico...ne se sekirat.

zee ::

Tukaj je cel seznam držav ki prikazuje kok ima minimalno plačo.
Naprimer Nemčija ima 1.466,76EUR. S to plačo bi se lahko veliko privoščil in imel legalne programe ali igre.


Ta podatek je povsem irelevanten, ker 1466,76 EUR v Sloveniji ali v Nemčiji ni isto.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

FireSnake ::

Šokantno?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

BigWhale ::

mailer je izjavil:

Velik problem je tudi cena, predvsem programov in operacijaksih sistemov. Naj bodo cene izračunane glede na povprečne prihodke prebivalcev v določeni državi. Zakaj bi jaz plačal za WIN 7 170EUR, enako kot v nemčiji kjer je povprečna plača 4x višja kot naša. 100EUR bi še dal...


170 EUR za stvar, ki jo uporabljas vec let? A to je prevec denarja? Lepo te prosim no. Bodi realen. Windows XP je zunaj ze 10 let, pa ga nekateri se dandanes uporabljajo.

Ce ste preskrti in/ali prerevni za nakup programske opreme, izvolite ubrati alternativo. Open source! V vecini primerov je prakticno zastonj.

Kaj jamrate?!?

gruntfürmich ::

to kar pišete o alternativah je vse res in 100× prežvečeno. in največjo krivdo sigurno nosi slovensko šolstvo; zastavljeno imajo dobro (linux ipd.), ampak kaj ko tega ne izvajajo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Aston_11 ::

BigWhale je izjavil:

mailer je izjavil:

Velik problem je tudi cena, predvsem programov in operacijaksih sistemov. Naj bodo cene izračunane glede na povprečne prihodke prebivalcev v določeni državi. Zakaj bi jaz plačal za WIN 7 170EUR, enako kot v nemčiji kjer je povprečna plača 4x višja kot naša. 100EUR bi še dal...


170 EUR za stvar, ki jo uporabljas vec let? A to je prevec denarja? Lepo te prosim no. Bodi realen. Windows XP je zunaj ze 10 let, pa ga nekateri se dandanes uporabljajo.

Ce ste preskrti in/ali prerevni za nakup programske opreme, izvolite ubrati alternativo. Open source! V vecini primerov je prakticno zastonj.

Kaj jamrate?!?


Tudi za 1 sekundo ali pa 150 let je 170 EUR preveč. To je kraja z njihove strani, piratiziranje pa z naše. Pa se skompenzira.

BigWhale ::

Aston_11 je izjavil:


Tudi za 1 sekundo ali pa 150 let je 170 EUR preveč. To je kraja z njihove strani, piratiziranje pa z naše. Pa se skompenzira.


Ne, to je kraja in debilizem s tvoje strani. Ce ti je predrago, ne uporabljaj, a si res preneumen, da bi to razumel?

gruntfürmich ::

BigWhale je izjavil:

Aston_11 je izjavil:


Tudi za 1 sekundo ali pa 150 let je 170 EUR preveč. To je kraja z njihove strani, piratiziranje pa z naše. Pa se skompenzira.


Ne, to je kraja in debilizem s tvoje strani. Ce ti je predrago, ne uporabljaj, a si res preneumen, da bi to razumel?


očitno bo potrebno izraza 'kraja' in 'debilizem' ponovno definirati:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Bistri007 ::

Par let nazaj je Economist napisal članek z naslovom BSA or just BS - http://www.economist.com/node/3993427?s...

Sicer pa, ta denar ne izpuhti v zrak, ampak gre nekam drugam, namesto v SW panogo: za živila, zabavo, druge potrošniške dobrine, storitve... Ja, ne-G20 države manj uvažajo iz G20 držav, to je najbrž res. Ampak od Nabije itak ne moreš pričakovati veliko €$£ za SW.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

hruske ::

Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

bluefish ::

gruntfürmich je izjavil:

to kar pišete o alternativah je vse res in 100× prežvečeno. in največjo krivdo sigurno nosi slovensko šolstvo; zastavljeno imajo dobro (linux ipd.), ampak kaj ko tega ne izvajajo...
Kaj ti koristi izobraževanje o Linux sistemih, ko pa večina mladine uporablja računalnik za igranje iger? Zaradi tistih nekaj šolskih ur ali celega leta pri informatiki pa tudi po obdobju, ko jih igranje mine, ne bodo šaltali na "alternativo".

techfreak :) ::

Ker so igre res edini razlog za uporabo Windowsa 7, a ne?;((
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BSA še vedno domišljijsko vrednoti piratstvo

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
3510328 (8551) Gregor P
»

Ameriška vlada priznala, da so ocene o piratiziranju pretirane

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
255939 (4550) Dobrawc
»

BSA izdala letno poročilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
12713452 (10470) opeter

Več podobnih tem