» »

Kitajska mladina spozna Microsoft

Kitajska mladina spozna Microsoft

Izrčpane delavke

vir: TG Daily
TG Daily - Tak je naslov poročila (PDF), ki ga je izdelal Nacionalni komite za delo v ZDA. V njem obravnavajo problematiko mladih delavcev, ki delajo v računalniških tovarnah na Kitajskem. Zahodna podjetja so ogromno delovno intenzivnih nalog prestavila na Kitajsko in v druge azijske države, kjer je delovna sila cenejša. Zatrjujejo nam, da so tam življenjski stroški in standard toliko nižji, da kljub nižjemu plačilu delavci normalno preživijo. Poročila, kot je tole, kažejo drugo plat resnice. Zaposlitve ne definirajo samo juani, ampak tudi čas, kakovost delovnega okolja, zdravje in osebne svoboščine. In ti so bolj podobni modernemu suženjstvu kakor prostovoljnemu delovnemu razmerju na papirju enakovrednih partnerjev.

To pot so si ogledali tovarno Kye, kjer pretežno 16- in 17-letniki delajo 15-urne delavnike šest ali sedem dni v tednu, čeprav je mnogo tudi mlajših. Delo se začne ob 7.45 in konča ob 22.55. Ti "študentje" v povprečju delajo tri mesece. Druga velika skupina so redno zaposlene ženske, stare med 18 in 25 leti, ker se jih lažje nadzira in obvladuje od moških. V povprečju delajo 83 ur na teden (na delovnem mestu skupaj s predpripravo in čiščenjem preždijo 97 ur tedensko) in zaslužijo 0,52 dolarja na uro po odbitkih za prehrano. Večinoma spijo v majhnih sobah, podobno kot naši gradbeni delavci v samskih domovih, kamor jih natlačijo štirinajst, medtem ko lahko območje tovarne izven delovnega časa zapustijo samo ob posebej določenih terminih. Njihova norma je brutalno preprosta: za dvanajst delavcev je to 2000 izdelanih Microsoftovih mišk v eni izmeni, kar pomeni, da so stroški dela za eno miško približno pet centov. Te iste miške nekaj dni in nekaj tisoč kilometrov kasneje stanejo od 43 dolarjev, medtem ko delavci sploh ne vedo, za koga delajo in kdo je Microsoft.

Odveč je poudariti, da so omenjene prakse in zahteve nelegalne tudi na Kitajskem, a tam kar mrgoli podjetij oz. "švicfabrik", ki se nanje požvižgajo. Microsoft, za katerega v Kye delajo miške, je po objavi poročila dejal, da bodo preverili podatke o delovnih pogojih na Kitajskem in omenjeno tovarno prihodnji teden tudi obiskali.

Na Kitajskem sindikati v pravem pomenu besede na obstajajo. V tovarni Kye še nihče ni nikoli spregovoril besede sindikat. Stavka je bila do leta 2008 na Kitajskem kaznivo dejanje.

52 komentarjev

«
1
2

mrTwelveTrees ::

KITAJSKA.... to pove vse, na žalost.

MrStein ::

Tolažimo se z mislijo, da se to dogaja nekje daleč stran...

(IF SARCASM NOT DETECTED THEN ACTIVATE SARCASM_HELPER)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

nekikr ::

Microsoft? In čemu je omenjen Microsoft? Ker vsa ostala globalna podjetja izdelujejo produkte v svojem okolju in delavce plačujejo celo več kot bi morali?

MrStein in prvi: to ni daleč stran, to je tudi tukaj pri nas, v prelepi in idealni podalpski deželici, kjer si celo politična elita sama plačuje kavice. Da bom dokončal srednjo šolo in nato fax sem se odločil, ko smo šli v Iskro na ekskurzijo. Kakih 30 žensk je skrivljeno sedelo za mizami in tiho in žalostno, predvsem pa vdano v usodo sestavljalo potenciometre. Ko bi videl kakšno monotono in brezvezno delo je to bilo. In to za bivših 70 jurjev. Nekaj malega kitajske imamo tudi tu, v naši prelepi deželici kjer se cedita mleko in med.

poweroff ::

Ja, se strinjam. Našo "kitajsko" bi morali humanizirati. Se je pa treba boriti tudi proti pravi Kitajski.

Sicer pa: komunizem pa tak. Stavka prepovedana z zakonom. Človek bi rekel, da se Lenin obrača v grobu, pa striček s svojimi idejami seveda ni mislil resno.
sudo poweroff

BaToCarx ::

"Njihova norma je brutalno preprosta: za dvanajst delavcev je to 2000 izdelanih Microsoftovih mišk v eni izmeni,"

Lahko da sem prebral narobe ampak 15 ur je izmena za 2000 misk, pri dvanajstih delavcih. (en delavec ~12 misk na uro?) ?

Dajte raje dobit kake norme so pri nas, pa potem govorite o brutalnosti.

Ko sem bil v osnovni (7 do 8 razred pocitnice) sem preko studenta delal na Iskri alternatorje, tekoci trak, pa tezka stvar ne naki plastik miska, pa nas je blo na traku recimo 7. za osem al sedem ur smo nastancali puhn kurac alternatorjev. pa je tretji dan sosolec/prijatel "zbolel" od preutrujenosti. Jst nesportnik sem pa delal do konca. Pa nobene menze al pa hrane nism jedel, niti zajtrka ne. Je bilo pa vseeno vsake tolko 5 min odmor, da si tekel vn na cik pa nazaj.

Pdf je propagandno narejen in ni nobena resna insider publikacija. Ni to wikileaks ne. Prej CNN.

In zdej bom kao jokal za kitajcke ki so kalo zlorabljeni v tisti tovarni zato ker dela z dolocenimi podjetji v ameriki? sweetshopov tapravih imajo dol polno, ta tovarna je toplice proti pravem izkoriscanju ki se dogaja tam dol al pa kje drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaToCarx ()

gruntfürmich ::

to se zgodi ko začnejo kapitalisti diktirat tempo državi.

smo pa se ja za to borili, ali ne???

žalostno je to, ker to vsi vodilni odobravajo. samo nam, navadnim državljanom, ki se lahko v takem položaju znajdemo, se zdi to nečloveško

ampak kaj nam bodo kitajci, če slučajno to prepovejo. na takšno delo čaka cela afrika! če ne bo naša (nova) generacija voditeljev to preprečila, ne bo nobeden. ampak se mi zdi, da so naši sovrstniki še bolj debilni od predhodnih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Res ne vem, zakaj je tukaj tako zelo na udaru Microsoft. Resda ima MS večino naročil iz te tovarne, ampak praktično vse velike znamke naročujejo pri tem podjetju. Vključno z Logitech in pa Genius, ki je mislim da celo v lasti tega podjetja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

guest #44 ::

Marsikateri pravi, da je bolje to ko kopat zemljo. Kaj pa vem, kmeti so vedno nasrkali, ker so jih graščaki oddrli pri letini, pa še cerkev seveda. Pomojem, če bi kmet ves pridelek imel zase niti nebi bilo tako nevzdržno. Tukaj pomojem ni kaj dosti drugače, ves dobiček si razdelijo vodilni.

Nedostojno življenje v obeh primerih IMO.

Relanium ::

Zadnje poletje sem si hotu mal zaslužit, pa grem enemu privatniku s fajnim življenjepisom, kar nekaj izkušnjami (razen redne zaposlitve) pa počas končujem Uni. program.
Ko so rabli, so poklicali, delo pa..... skor tak ko tu zgoraj napisano, eno isto stvar skup metak ko fukjen. Še na WC skor nism najdu cajta it.
Plačilo: 3EUR/h, potnih stroškov nič, ker je kao ''recesija''

To je eden najuspešnejših privatnikov tu okrog btw....

WarpedGone ::

Vprašanje je, kdo je odgovoren: sistem al tisti, ki sistem izkorišča?
Zbogom in hvala za vse ribe

Manu ::

Kapitalizem se kot ulit ujame s komunizmom (vsaj na Kitajskem). Ustvarjena sta drug za drugega.

Ko bo (če bo) komunizma konec na Kitajskem, potem se bodo kapitalisti spominjali, kako jim je bilo lepo v komunistični Kitajski.

Treba je tudi razumet, da smo mi potrošniki z nenasitnimi željami po dobrinah soodgovorni za takšno stanje na svetovni ravni, poleg zaslužkarjev, katerih odgovornost je največja.

Destroyers ::

Jeba...
...They wanna build the prison!...

Pyr0Beast ::

Lahko da sem prebral narobe ampak 15 ur je izmena za 2000 misk, pri dvanajstih delavcih. (en delavec ~12 misk na uro?) ?
Verjetno to ni z 12 delavci. :)

Kapitalizem se kot ulit ujame s komunizmom (vsaj na Kitajskem). Ustvarjena sta drug za drugega.
Nebi mogel bolje povedati :)

Heh. Pa da v trenutnem svetu suženjstva ni več ? Yeah right.


EDIT: Dejansko ni z 12 delavci. 2000 mišk je na enega delavca v eni izmeni ~140 mišunov na uro. 2 na minuto, enega vsakih 30 s.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

nobodyelse ::

Njihova norma je brutalno preprosta: za dvanajst delavcev je to 2000 izdelanih Microsoftovih mišk v eni izmeni.

(12 delavcev * 15 ur v enem dnevu * 0,52 EUR na uro) / 2000 mišunov ~= 0,05EUR

PaX_MaN ::

V bistvu je 2000 mišk norma za 20 ali 30 delavcev v dvanajstih urah.
Evo ga(stran 4 v dokumentu):
Twenty or thirty workers on a line
must complete 2,000 Microsoft mice in 12 hours.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Jeronimo ::

Relanium - Zaradi takšnih kot si ti, se dogaja to kar se. Eni so pokvarjeni do obisti, drugi se puščajo od le-teh izkoriščati. Če takšnih kot si ti ne bi bilo, potem tudi privatnik nikogar ne bi mogel zaposliti za 3EUR/uro.

In tudi neplačil podizvajalcem ne bi bilo, če se VEDNO ne bi našel nekdo, ki bi delal za prihodnjo plačilo. Če bi VSI zahtevali 100 avans, tudi gradbene firme ne bi imele koga zaposliti za delo.

Sicer pokvarjenost kapitalistov ne izvira iz naivnosti ljudi, temveč jo to njihova nrav, vseeno pa bi se dalo z ozaveščenostjo in organiziranostjo marsikaterega "pokvarjenca" onemogočiti pri njegovih zamislih.

LP
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

Pyr0Beast ::

Twenty or thirty workers on a line
must complete 2,000 Microsoft mice in 12 hours.

Iz tega ne moreš razbrati ali jih dela 30 tele miše ali vsak sam.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

PaX_MaN ::

Iz tega ne moreš razbrati ali jih dela 30 tele miše ali vsak sam.

Valjda da lahko. On a line - za tekočim trakom. Še slikce maš not, pa izpoved ene delavke, kako mora 10/12/15 ur popat tiste drseče gumbke na spodnjo stran mišk.

Pyr0Beast ::

Mah. Če nočeš razumeti, nočeš.
Norma 2k komadov je na enega delavca na izmeno. Pika.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

pss-m ::

30 delavcev
2000 mišk
tekoči trak

vsak od teh delavcev da dnevno "čez roke" 2000 mišk. seveda vsak delavec ne naredi miške "iz nule", ampak le svoj del (lepljenje gumbok, šraufanje hišja,...).
kot je nekdo naračunal ima manj kot minuto časa za opravit svoj del na eni miški.
saj ni tako težko razumet.

moderno suženjstvo.

blank3 ::

pss-m je izjavil:

moderno suženjstvo.
Ki ga podpiramo vsi, ki kupujemo poceni Kitajsko robo.
Zelo sem zaposlen. Potreboval bi brezcasje... vsaj za nekaj casa.

pegasus ::

In zdej so kitajci grdi, ker imajo takle. Huh ...
Se sprašujete, zakaj imajo takle? Ker imajo zato finančno motivacijo. Kdo jim jo ustvarja? Poglejmo se v ogledalo, mi potrošniški zahodnjaki.

Kaj se bo zgodilo, ko se bodo armade poceni kitajčkov naužile človekovih pravic, svoboščin tržnega komunizma in zahtevale zahodnjaški standard? Za garanje bodo ostali le še črnčki v nerazvitih delih afrike, verjetno bo pa pred tem planet kolapsnil zaradi pomanjkanja resourcov za vzdrževanje vsega tega standarda.

Preživeli bodo le ščurki in podgane.

Relanium ::

Jeronimo, kaj bi ti naredil na mojem mestu ?
Se odpovedal tistmu zaslužku, kolker ga je bilo ?
Itak bi poklicali naslednjega na spisku, tak da moj upor spet nebi nič kaj pripomogel, sam jaz bi ga še bolj najebal...

Jinto ::

blank3 je izjavil:

pss-m je izjavil:

moderno suženjstvo.
Ki ga podpiramo vsi, ki kupujemo poceni Kitajsko robo.


In če ne bi, bi bilo v Kitajski kaj boljše? A ne bi bilo slabše?

Ljudje delajo to kar lahko, da preživijo. Očitno je to delo v tovarni boljše od tega, kar so imeli prej na razpolago.
Kaj pomaga, da ni takega izkoriščanja v Afriki, če potem ljudje umirajo, ker nimajo za hrano?

Ko bo na voljo boljša alternative, takrat bojo tudi taki poklici bolj cenjeni, ker jih ne bo več noben hotel opravljat. Noben ne bo plačal delavcu za trakom več, če lahko dobi n ljudi, ki so pripravljeni to delo opravljat za nižjo ceno. Nekateri bi radi to reševali z raznimi socializmi, komunizmi, ki zavirajo razvoj trga.

Kaj se bo zgodilo, ko se bodo armade poceni kitajčkov naužile človekovih pravic, svoboščin tržnega komunizma in zahtevale zahodnjaški standard?


Svoboda tržnega komunizma? :)
Dejmo probat Slovenci zahtevat Ameriški standard, bomo vidli kako bo šlo :).

Pyr0Beast ::

Nekateri bi radi to reševali z raznimi socializmi, komunizmi, ki zavirajo razvoj trga.
Ja. Pa še vse moralne vrednote, sodišča in politike treba odstranit ker to zavira razvoj trga. Tudi vse kateri svobodnemu trgu nasprotujejo.


Sarcoff//
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gruntfürmich ::

lol
kakšne debate se razvijajo...

nektiri debilčki se kregajo okoli tega, ali je res 2000 mišk na normo enega, ali na 20 ljudi, ali na 12 ur ali na 2o ur... skratka debilčki...

naktirim japijem pa se zdi ta reč zelo kul. ampak v resnici še sami za burek nimajo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tudi vse kateri svobodnemu trgu nasprotujejo.

V tovarni Kye še nihče ni nikoli spregovoril besede sindikat. Stavka je bila do leta 2008 na Kitajskem kaznivo dejanje.

Kje tle vidite kako svobodo je beyond me...
Zbogom in hvala za vse ribe

Bistri007 ::

Sindikati želijo pošteno plačilo za nedelo in čim manjše delo (plačani redni dopusti, bolniški dopusti...), podpirajo lenobo, žene pa jih zavist. Zato kapitalsko izčrpujejo in uničujejo tovarne, jemljejo denar iz vlaganja v tehnološki razvoj v višanje plač članov sindikata in uničujejo javne finance.

Te nadloge Kitajska na srečo nima, zato jim raste BDP, ljudem se viša življenjski standard, brezposelnost je zelo majhna in imajo vzdržne javne finance. Tega v deželah, kjer so na oblasti sindikati, na žalost ni.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

Kitajska, obljubljena dežela?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zheegec ::

Očitno res, že pripravljamo kufre!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

amigo_no1 ::

Bistri007 je izjavil:

Sindikati želijo pošteno plačilo za nedelo in čim manjše delo (plačani redni dopusti, bolniški dopusti...), podpirajo lenobo, žene pa jih zavist. Zato kapitalsko izčrpujejo in uničujejo tovarne, jemljejo denar iz vlaganja v tehnološki razvoj v višanje plač članov sindikata in uničujejo javne finance.

Te nadloge Kitajska na srečo nima, zato jim raste BDP, ljudem se viša življenjski standard, brezposelnost je zelo majhna in imajo vzdržne javne finance. Tega v deželah, kjer so na oblasti sindikati, na žalost ni.

Aha, zato so ZDA tako v qurcu zadnje čase ? Sindikati na ablasti pa to ;) Itak.
S katerega planeta si ravnokar priletel ?

Jeronimo ::

Bistri007 je izjavil:

Sindikati želijo pošteno plačilo za nedelo in čim manjše delo (plačani redni dopusti, bolniški dopusti...), podpirajo lenobo, žene pa jih zavist. Zato kapitalsko izčrpujejo in uničujejo tovarne, jemljejo denar iz vlaganja v tehnološki razvoj v višanje plač članov sindikata in uničujejo javne finance.

Te nadloge Kitajska na srečo nima, zato jim raste BDP, ljudem se viša življenjski standard, brezposelnost je zelo majhna in imajo vzdržne javne finance. Tega v deželah, kjer so na oblasti sindikati, na žalost ni.


Ti pa si "Bistri" ni kaj.

Sindikati se zavzemajo za tole: John Lewis Partnership @ Wikipedia

Vse ostalo je izkoriščanje delovnega presežka.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

MrStein ::

NEKATERI sindikati.
Eni so zato, da cuzajo višjo plačo in lastniku v rit lezejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Bistri007 ::

amigo_no1 je izjavil:


Aha, zato so ZDA tako v qurcu zadnje čase ? Sindikati na ablasti pa to ;) Itak.
S katerega planeta si ravnokar priletel ?

Seveda so sindikati na ablasti. Pogooglaj malo za "andrew stern white house visits": http://www.google.com/#hl=en&source=hp&...
Planet je pa "Trdna dejstva".




Da ne bomo še o tem, kdo je kriv za debakel Fannie Mae in Freddie Mac:
Seventeen. That's how many times, according to this White House statement (hat tip Gateway Pundit), that the Bush administration has called for tighter regulation of the government-sponsored enterprises (GSEs) Fannie Mae and Freddie Mac. Congress has cooperated only once.
...
Much if not all of that could have been prevented by a bill cosponsored by John McCain and supported by all the Republicans and opposed by all the Democrats in the Senate Banking Committee in 2005. That bill, which the Democrats stopped from passing, would have prohibited the GSEs from speculating on the mortgage-based securities they packaged.

http://www.usnews.com/blogs/barone/2008...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Jeronimo ::

Ve se kdo vleče vse poteze. Finančni oligarhi.

http://www.imdb.com/title/tt1232207/

LP
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

darksamurai ::

Jeronimo je izjavil:


Ti pa si "Bistri" ni kaj.

Sindikati se zavzemajo za tole: John Lewis Partnership @ Wikipedia

Vse ostalo je izkoriščanje delovnega presežka.


+1

Bistri, ali si iz planeta ZDA? V primeru, da bi se tvoj proračun začel pri n x 10^6 €, bi še zastopil takšno pisanje. Stanje v ZDA je že zelo veliko let kritično (že kar nekaj predsedniških mandatov). Njih umetno drži samo močna vojska in pa sporno reguliranje tečaja valute. That's true USA. Če sta Grčija in Španija kritično zadolženi, so ZDA še 3x bolj!

Kot vedno, je wall street ponovno utonil ravno zaradi sindikatov. Smeh! :)). Kitajski pa BDP raste SAMO in SAMO zaradi POHLEPA ZAHODNIH KAPITALISTOV. Če bi microsoftove miške delali v Sloveniji, bi se podražile za največ 10 centov. Za končnega kupca je pri izdelku vrednem 40€ čisto vseeno ali je za 10 centov dražji ali pa cenejši. Da te malo zbistrim, ti bom povedal, katera je najdražja stvar pri serijski proizvodnji: ta čudežna stvar je material. Stroški dela pa so za faktor 10x manjši. To je resnica! Če bi bil v kakšnem večjem podjetju, bi vedel, koliko jih sploh pride ceneje proizvodnja na Kitajskem. V povprečju se s tem dobiček podjetja poveča samo za 5% (dobiček in ne prihodki!).

O makroekonomski škodi, ki s tem nastane pa trenutno ne bom pisal.

Jeronimo ::

Darksamurai - se popolnoma strinjam. Pred časom sem delal v proizvodnem podjetju. Izdelke katere smo delali so bili v razponu od cca 3EUR do 300EUR proizvodnih stroškov. Po večih kalkulacijah je bilo ugotovljeno, da bi sicer lahko nekaj prišparali če bi del proizvodnje prestavili na Kitajsko, vendar potem bi bil problem transport izdelkov v SLO (problem so EUR ne logistika, da se razumemo). Tehtnico je premaknilo, da je zadeva ostala v SLO to, da bi reševanje reklamacij bistveno podražilo zadeve kot če vse ostane tukaj.

Material je vseeno kje ga kupuješ na trgu - ali tukaj ali na Kitajskem, delovna sila je bila pri recimo 100EUR vrednem izdelku "vredna" okoli 5-7EUR.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

huelz ::

...da so stroški dela za eno miško približno pet centov. Te iste miške nekaj dni in nekaj tisoč kilometrov kasneje stanejo od 43 dolarjev, medtem ko delavci sploh ne vedo, za koga delajo in kdo je Microsoft.

Kot napisano, stroski dela so 5 centov, eno je pa koncna cena. Kje je tu se tisti famozni razvoj, cena surovine, cena sestavnih delov, pakunge, transport itd. Pa tud ce bi bili vsi stroski 1 cent pa koncna cena miljon dolarjev, kje je tu problem - ce si sposoben za tok prodat? Noben nima tuki nekih dobrodelnih/socialnih vzgibov, ampak le in samo enega - sluzit denar.
Sploh pa, kaj enga kitajcka briga kaj in za koga dela? Bo mel kaj vec od tega?

kitaj ::

huelz je izjavil:

kje je tu problem - ce si sposoben za tok prodat? Noben nima tuki nekih dobrodelnih/socialnih vzgibov, ampak le in samo enega - sluzit denar.
Sploh pa, kaj enga kitajcka briga kaj in za koga dela? Bo mel kaj vec od tega?

Problem je v tem, da dela cele dneve, da nima časa za svoje življenje, da dela v nezdravih pogojih,... Microsoft se seveda izgovarja, da ni nič vedel in da ni nič kriv. Njihov človek, ki skrbi za kakovost izdelkov je seveda zaposlen samo za nadzor plastike, ljudi ne sme opaziti.

huelz ::

Od kdaj je pa Microsoft (ali katerakoli druga firma) ki outsourca delo oz. je narocnik odgovorna za delovne pogoje?

Pyr0Beast ::

Od kdaj pa naj nebi bila, če se takega problema zaveda ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

huelz ::

Vidm da eni mal mesate zadeve. MS v tem primeru ni lastnik fabrke, kjer bi lahko kaj spremenil. Seveda, lahko se obregnejo ob to, pa recejo dejte bogim delavcem posteno placo, skrajsejte jim delovne ure itd. al pa nesemo svoj denar drugam (s tem ko tega ne naredijo, seveda posredno podpirajo delovne pogoje take kot so). Pa ta fabrka bi to clo lahko nardila, samo potem delo ne bi stalo 5 centov ampak dost vec.
Tu gre konec koncev samo za storitev, rabmo eno cungalunga fabrko, k bo delala miske za tolk pa tolk. Kako in kaj, nas pa ne zanima, vazna je samo cena.

edit: typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: huelz ()

Jeronimo ::

Sicer pa mi ni jasno, zakaj mislimo, da so takšni pogoji dela samo na Kitajskem?

Malo se pri nas razglejte - tekstilna industrija, gradbeništvo, proizvodnja podjetja, trgovska podjetja ... Plač ni po več mesecev, dopust - kaj je to?, nadure so, vendar se ne plačujejo, itn.

Še malo, pa bo tudi pri nas Kitajska ...
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

MrStein ::

Poglej moje prvo sporočilo (drugo v temi) :|
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pyr0Beast ::

Pa ta fabrka bi to clo lahko nardila, samo potem delo ne bi stalo 5 centov ampak dost vec.
Pa 10. Še vedno NIČ.

Ali pa bi tako plačilo skrajšalo delo na _normalnih_ 7 ur in pol za isto ceno.

Krvave roke imajo vsi v celotni verigi. Tisti, kateri nič ne ukrepajo in tisti, kateri tako izkoriščanje podpirajo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Poldi112 ::

Podpiramo ga potrošniki, samo izbire itak nimamo. Nizke kitajske cene so ubile praktično vso konkurenco, tako da drugega kot kitajskih stvari skoraj ne moreš kupiti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Jeronimo ::

Krivi smo tudi sami, da se pustimo tako razgaljati. To je igra "povuci potegni", katere smo se učili kot otroci - do kje lahko prestavljaš meje tolerance staršev. Dokler bo velika večina razmišljala kot naš Realnium (če ne bom jaz delal za minimum, bo pa nekdo drug), po pač "povuci" na strani delodajalcev.

Poldi - mislim da tudi potrošniki nismo popolnoma v vsem krivi, ker nas na drugi strani delodajalci z nizkimi mezdami (ta izraz sem uporabil namenoma) prisilijo v varčne nakupe. Jaz si naprimer ne morem privoščiti, da bi kupoval našo drago BIO prehrano, samo "made in EU" in podobno. Enostavno ne gre. Bi rad, vendar ne morem.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

Bistri007 ::

Jeronimo je izjavil:

Poldi - mislim da tudi potrošniki nismo popolnoma v vsem krivi, ker nas na drugi strani delodajalci z nizkimi mezdami (ta izraz sem uporabil namenoma) prisilijo v varčne nakupe. Jaz si naprimer ne morem privoščiti, da bi kupoval našo drago BIO prehrano, samo "made in EU" in podobno. Enostavno ne gre. Bi rad, vendar ne morem.

Tako, retorika razrednega boja!!! Naprej!!!

Mogoče pa je kmet kulak preveč požrešen in noče svoje biohrane prodajati po proletarcu dostopnih cenah???
:O

Delodajalec te plačuje po kompetitivni tarifi. Ker če te ne bi, bi že zdavnaj odšel k drugemu delodajalcu. Če pa misliš, da ima delodajalec ogromen presežek, lahko pa tudi ti postaneš kapitalist.

Denarna vrednost odraža razmerje po katerem si ljudje izmenjujemo blago in storitve. Nič več. To je barter z dodatno abstrakcijsko ravnjo. Nič več. In če regulacijo spremeniš tako, da preferiraš manj učinkovite proizvajalce, potem smo zaradi tega vsi na slabšem.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Jeronimo ::

Bistri - Delodajalec me plačuje po takšni tarifi za katero ve, da ne vem ali bi odšel ali ostal. Ko bo imel občutek, da sem z mezdo zadovoljen, bo takoj ugotovil, da je plačilo previsoko.

Delodajalci pa imajo seveda ogromen presežek katerega po hitrem postopku povlečejo ven iz bilance. Prenesenega dobička pa najraje ne vidijo.

Si si prebral link na wikipediji katerega sem prilepil višje gor? No, le daj.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

FLA: Foxconn hudo krši pravice delavcev, ukrepi do julija 2013

Oddelek: Novice / Ostale najave
277058 (5584) Alexius Heristalski
»

FLA: Razmere v Foxconnovi tovarni ipadov nadpovprečno dobre (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9124976 (22523) Markoff
»

Nokia odpušča in seli vso proizvodnjo v Azijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8019990 (17266) para!
»

Eksplozija v tovarni ipadov v Čengduju terjala dve življenji, proizvodnja ustavljena

Oddelek: Novice / Ostale najave
4813417 (11373) Pyr0Beast
»

Kitajska mladina spozna Microsoft (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5215119 (13096) Ramon dekers

Več podobnih tem