» »

Prodaja pametnih telefonov dosegla najnižjo rast doslej

Prodaja pametnih telefonov dosegla najnižjo rast doslej

X-Bit Labs - Kot ugotavljajo v analitski hiši Gartner, je prodaja pametnih telefonov v tretji četrtini letošnjega leta dosegla najnižjo raven rasti doslej. Glede na enako obdobje lani se je v svetovnem merilu prodaja povečala za zgolj 11,5%, kar pripisujejo neugodnim gospodarskim kazalcem. Čeprav poskušajo ponudniki mobilne telefonije cene naprav znižati z večjimi subvencijami, pa to ponavadi pomeni dvoletno vezavo in drago mesečno naročnino, ki presega potrebe povprečnega uporabnika, razlaga Roberta Cozza iz omenjene hiše.

Od skupno 36,5 milijona prodanih naprav največji tržni delež še vedno beleži Nokia z N serijo s trdnimi 42%, sledita pa Research In Motion (proizvajalci Blackberriejev) s skoraj 16 in Apple z malo manj kot 13%. Slednji beleži tudi največji porast prodaje glede na enako obdobje lani, kar je posledica prodaje nove različice iPhona, iPhona 3G, na več svetovnih trgih (med katerimi žal še vedno ni Slovenije), in sicer 327%, sledi mu RIM z 81%, Nokia pa prvič doživlja skupen padec prodaje, ki znaša 3,1%.

Pri operacijskih sistemih je slika podobna. Nokia, RIM in Apple obvladujejo približno 75% trga, kjer ima Nokia skoraj 50% skupni delež, RIM 16 in Apple 13%. Glavni trg je še vedno Severna Amerika, kjer je Mac OS X prvič prehitel platformo Windows Mobile. Podrobnejše podatke in nekaj špekulacij, kako naj bi trg izgledal naslednje leto, pa na X-bit Labs.

55 komentarjev

«
1
2

shubell ::

Mogoče še niso dejeli da imajo pametni tulifoni umejeno ciljno skupino v nasprotju z navadnimi tulifoni.

techfreak :) ::

Kaj preveč omejena ciljna skupina pa tudi ni ...

Drugače pa super, da je Mac OS X prehitel Windows Mobile.

stuff ::

Haha in pol 5 novic kako je apple še samo za Nokio!!! BB je zakon =)

Dr_M ::

Kljub temu, da je WM se vedno najboljsi telefone (Symbian je bolj igraca, kot OS), ga je OSX prehitel. Se vidi kaj dela dober marketing :)
Se pa strinjam, MS se bo mogu hudo potrudit z WM 7, ce bo slo tako naprej kot je trenutna situacija, je bolje, da se umaknejo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

techfreak :) ::

WM je najboljši za telefone? Ne se hecat.

Šteka bolj kot Windowsi (če je to sploh mogoče).

Dr_M ::

peedvidevam, sa nisi vidu se wm telefona blizje kot v izlozbi.
mam omnio 2 mesca in custom rom gor, pa stvar dela perfektno. z novejsimi romi se pa stvari samo se izboljsujejo.
ja ees rabi mal vec pozornosti sa dela dobr, tako kot linux za desktop.
podobnosti med win in wm pa ni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

techfreak :) ::

Ni podobnosti ... razen tega, da:
- šteka enaka ali verjetno še bolj kot Windows
- ima podobno število virusov
- ko rabiš nikoli ne dela
- je od MS (kar je vzrok za zgornje posledice)

Rauby ::

Omnia je za moje pojme samo slaba kopija iPhona.

smash ::

kaj za vraga je PAMETNI telefon? imamo kje kako definicijo?

Tomi ::

kaj za vraga je PAMETNI telefon? imamo kje kako definicijo?


Je tako težko malo zguglati?
metrodusa.blogspot.com

squngy ::

Kolkor je men jasno je telefon pameten če ima "pameten" OS gor, kar je pa trenutno več ali man samo: WM, linux, Android (ki temelji na linuxu če se ne motim), tist kar ma iPhone (kao wanabe mac OSX) in seveda symbian.

Edit: aja pa blackberry-i majo neko svojo zadevo, pol se pa počas res že ustav...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: squngy ()

tec ::

Jaz uporabljam WM že verzije 2002 in če pogledamo GUI od 2002 in 6.1 je opazit dokaj malo razlik. Glavni problem je predvsem to, da potrebuješ za večji del uporabe stylus, kar je sedaj že iz mode in predvsem je zamudno. Seveda obstajajo GUI nedomestki, ki so fingerfriendly ampak še vedno morajo za večino nastavitev ali npr. mailov, potegnit ven stylus. Tukaj ima apple veliko prednost, saj je iphone zelo userfriendly in tako dostopen večji množici. Microsoft je pač predolgo zanemarjal trg dlančnikov in sedaj ga vsi prehitevajo. Čeprav je zame wm še vedno najboljša izbira za nadomestek računalnika, ker lahko dobim večinoma vse programe, ki jih potrebujem.
Po drugi strani, pa ga nikoli ne bi uporabljal kot telefon, ker preprosto ne zaupam temu, da bom vedno dosegliv in da bo telefon delal tudi takrat, ko ga bom hitro rabil. Zato raje uporabljam symbian. Je bolj "telefonsko naravnan" in dosedaj še nisem imel težav. Pa ga uporabljam že od prve verzije.

Raje nosim dve ali tri naprave in da točno vem kaj od kakšne pričakujem, kot pa da bi vse imel v eni napravi (telefon, dlancnik in gps), pa da nikoli ne vem kaj lahko gre narobe.

Dr_M ::

šteka enaka ali verjetno še bolj kot Windows

1.Odvisno od sposobnosti uporabnika.

- ima podobno število virusov

2.Aja? Mas ksn dokaz?

- ko rabiš nikoli ne dela

3.Bero prvo tocko.

- je od MS (kar je vzrok za zgornje posledice)

4. Kar pomeni, da seveda ni popolno, ampak se vedno najboljse kar lahko dobis. Vsekakor pa se vedno rabi malo dodelave.


Omnia je za moje pojme samo slaba kopija iPhona.

Nevem ce se sploh trudi bit kopija. Res je, da ni najbolj prakticen telefon, vsekakor pa bolj uporaben kot iPhone.
iPhone je samo igracka za tiste, ki ne vedo kar bi radi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

techfreak :) ::

iPhone je zelo uporaben in ima vsekakor boljši OS kot pa je WM.

Za njega se dobi zelo zelo veliko programov in težko najdeš kaj, česar ni.

Sesuje se tudi ne, WM se mi je večkrat. In ni vsega uporabnik kriv.

Jst ::

Ko sem imel na probi nekaj dni Windows Mobile telefon, se mi je baterija izpraznila super fast in na nekaj ur sem moral zadevo resetirati. Kot v win95 časih. To je bilo ene 4 leta nazaj, verjamem pa, da se je stanje izboljšalo, vendar grenak priokus ostaja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

_Dejan_ ::

Sam uporabljam MW telefone že 3 leta in nikoli ne kupim več kakšne nokie ali podobnega sranja...
Kar se tiče omnie mi je žal da tak telefon spada v skupino VM telefonov... Na testu sem ga imel 1 dan in ga tudi zastonj nebi imel... Moj HTC Tytn II je počasen ampak omnia pa je še bolj počasna, da sam meni start odpre rabi cca. 1-2s haloo, občutljivost touchscreena moram tudi pograjati ker včasih je potrebno večkrat pritisniti katero stvar da se izvede...
Virusov za WM mislim da ni več kot za Simbian oz pomoje jih je za Simbian več ker so bolj razširjeni. Naj povem da na Wm telefonu še nisem dobil virusa na Simbian pa sem ga že ko sem imel vklopljen BT...
Kar se tiče zmrzovanja telefona se mi je dokaj pogosto dogajalo na WM2003SE telefonu ki pa je bil tudi v zelo slabem stanju. Na WM6 in WM6.1 se mi to ne dogaja in imam telefon prižgan tudi po več kot mesec, ponavadi ga resetiram ker kakšna aplikacija ob inštalaciji potrebuje ponovni zagon...
@tec:Kar se tiče zaupanja WM telefonu te ne razumem kaj si mislil z tem, jaz še nisem imel problemov da kadar sem želel koga poklicati da ga nisem mogel oz. da on ni mene mogel...
V večini primerov je za sesuvanje sistema kriv sam uporabnik...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

borchi ::

> 1.Odvisno od sposobnosti uporabnika.

dokaz je openoffice 3.0 ;-)
l'jga

vojko20 ::

sam uporabljam iphona že kake 3 tedne, nikoli več ne kupim nokie in podobnega sranja

sith ::

joj folk, kr neki kurcate WM OS, 90% vseh težav s tem OS je zaradi uporabnikov, ki pač ne znajo uporabljat tega OSa... kot bi jest govoril da majo BMWji slabo mašino ker sem uničil že tri, v bistvu pa ne znam šaltat v drugo prestavo oz. zamenjat olja....
WM, je super operacijski sistem ČE GA ZNAŠ UPORABLJAT! Ti telefon dela počasi? Zamenjaj svoj 6 mesecev star ROM z novim,.... je občutljivost zaslona premajhna, spremeni treshold v registryju in stvar je rešena...., ti manjka kaka aplikacija? lahko si jo tudi sam napišeš... Bi rad kazal prijateljem fancy igrice in plačeval vsako stvar oz. ne veš o čem govorim v prejšnjih stavkih? kupi iPhone

c00L3r ::

Kaj še ne veste, da vse kar Apple naredi je najboljše v vseh pogledih? Apple ima najboljši telefon, najboljše računalnike in najboljše mp3 predvajalnike. Če piše gor Apple je popolnoma nesmiselno primerjat z konkurenčnimi (cenejšimi) produkti. :)

Zdaj pa malo resnosti. Apple iPhone ima zelo, zelo dober multitouch vmesnik, ki je res izpiljen v nulo. Super deluje s prsti in je intuitiven. Prav tako je eden izmed najlepših telefonov in ima zelo dober mp3 predvajalnik vgrajen. Če je to skupaj vredno 500+€ je vprašanje "imiđa".

Ampak trditev, da je iPhone OS enako ali celo bolj funkcionalen kot WM pa je absurdna. Z WM telefonom se da delat, dosti, dosti več stvari. Vprašanje je, kaj se da delat z iPhone-om, kar ne gre z WM?

Ni podobnosti ... razen tega, da:
- šteka enaka ali verjetno še bolj kot Windows
- ima podobno število virusov
- ko rabiš nikoli ne dela
- je od MS (kar je vzrok za zgornje posledice)


-Šteka? Meni nič ne šteka. Razen če maš zagnanih 20 aplikacij naenkrat, te pa si neumen.
-Virus dobiš, če nameščaš čudne programe iz nepreverjenih virov. Jaz tudi ne jem hrane iz sosedove kante za smeti.
-"ko rabiš nikoli ne dela". Meni zdaj dela telefon, pa po mojem bi jutri tudi, al kaj?

techfreak :) ::

No povej mi kar ne moreš delati na iPhone OSu in lahko delaš na WM? (Poleg tega pa se pripravlja port Androida na iPhone)

noraguta ::

povezava z exchangeom za začetek? no ja sedaj nekaj muijo na približno. pa še marsikaj bi se našlo. sploh če gre za namenske programčke.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

_Dejan_ ::

Na HTC TyTn2 so že spravl Androida...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

c00L3r ::

No povej mi kar ne moreš delati na iPhone OSu in lahko delaš na WM? (Poleg tega pa se pripravlja port Androida na iPhone)

-copy&paste -> zelo uporabna stvar :)
-GPS turn-by-turn navigacija
-pošiljanje datotek preko bluetooth
-uporaba telefona kot modem
-video snemalnik (mislim, da še ni nič konkretnega na appStore)
-... naj še drugi dopolnijo ;)

Nekatere od teh stvari se da rešit, če jailbrake-aš iPhone. Potem pa je vprašanje kako z garancijo... Tako, da ne vidim zakaj bi dal par 100€ več, če na koncu dobim manj funkcionalnosti. Da sploh ne omenjam, da se moram v ITA pelat po telefon :O Ampak OK, to je težava v SLO.

Rauby ::


Nevem ce se sploh trudi bit kopija. Res je, da ni najbolj prakticen telefon, vsekakor pa bolj uporaben kot iPhone.
iPhone je samo igracka za tiste, ki ne vedo kar bi radi.

Zelo podoben design, kot je na iPhonu.
WM tako predelan, da je zelo podoben Mac OSu, amak je veliko bolj počasen. Razen widgeti, ki so vsaj zame zelo dobra stvar (To bi si lahko tudi Apple umislil :) )
Efekti identični, vendar veliko počasnejši, manj "dovršeni".

techfreak :) ::

- copy & paste je res manjša težava, vendar niti ni tako pomembna
- to za GPS se strinjam
- telefon težko uporabiš kot modem ... logično, saj smo v letu 2008, kjer se analogni modemi ukinjajo ... in nevem zakaj bi bili na telefonih - GPRS/EDGE/HSDPA je dovolj.
- video snemalnik ne more biti zaradi tehničnih omejitev, vendar je v večini primerov useless

Kje je pa povezava jailbrake in garancije? Garancija je na telefon in ne na programe.

Lahko na WM poganjaš Apache? Ne moreš, torej je iPhone boljši - več podpira.
Imaš ob nakupu na WM kakšno aplikacijo za predvajanje glasbe/filmov/videov? Ne. (Razen če tisto skrupocalo od WMP šteješ)
Hitrost? Veliko slabša od iPhone. Vsaj na vseh WM telefonih, ki sem jih do zdaj imel v roki.
Touch screen? Wanna Be, ampak zaenkrat še ni.
Potem imaš WM še tisti zanič brskalnik datotek ... da misliš, da uporabljaš Win 3.1, ne pa nek WM OS iz 21. stoletja.

sakkra ::

Le mala peščica ljudi rabi dodatno kramo na telefonih. Tej telefoni so pa "pametni" saj znajo drago prodat tisto kar se ne rabi. Tukaj z naskokom prednjači Apple. Mogoče bo pa recesija prinesla več pametnih uporabnikov in manj pametnih mobitelov:D!

techfreak :) ::

Kaj misliš, da ti pametni telefon ne nudi tisto za kar si ga kupil?

Se štejem med pametne uporabnike in ne kupuje bedarij, ampak samo tisto kar potrebujem in zaradi tega uporabljam pametni telefon, ker v nasprotnem primeru bi potreboval telefon in še dlančnik.
Zakaj imeti dve napravi, če lahko imaš vse v eni?

_Dejan_ ::

@DejanL15 :
- copy & paste je res manjša težava, vendar niti ni tako pomembna

Ker nimaš te funkcije ne veš kako uporabna je

- telefon težko uporabiš kot modem ... logično, saj smo v letu 2008, kjer se analogni modemi ukinjajo ... in nevem zakaj bi bili na telefonih - GPRS/EDGE/HSDPA je dovolj.


Nisi razumel kaj ti je želel povedati, še enkrat preberi. Torej WM telefon lahko uporabiš kot GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA modem. Ti je sedaj bolj jasno? Telefon preko BT alu USB priklopiš na prenosnikm ali računalnik in uporabljaš internetno povezavo ki jo vzpostavi telefon. Zelo priročno če si kje na terenu, in ne želiš gledati strani na malem displayu...

Lahko na WM poganjaš Apache? Ne moreš, torej je iPhone boljši - več podpira.

Misliš apache server? Ne vidim poante da bi na telefonu imel server... Če misliš client potem ti povem da php, java, AJAX ne dela nobenih problemov...

Imaš ob nakupu na WM kakšno aplikacijo za predvajanje glasbe/filmov/videov? Ne. (Razen če tisto skrupocalo od WMP šteješ)

Seveda imaš Windows Media Player z katerim lahko poslušaš mp3-je, gledaš filme... Potem je zraven še Streaming media, z katerim lahko gledaš internetne filme recimo Mobilna TV pri mobitelu, internetni radio, z enim dodatkom tudi youtube filmčke...

Touch screen? Wanna Be, ampak zaenkrat še ni.

Če iPhone nima touchscreena ne vem ker ga nimam vendar WM telefoni ga imajo.

Potem imaš WM še tisti zanič brskalnik datotek ... da misliš, da uporabljaš Win 3.1, ne pa nek WM OS iz 21. stoletja.

Naložen je File manager ki je za osnovne stvari dober, lahko pa naložiš tudi total comander ali kakšen drug file manager...

Imaš tudi winzip da lahko odpiraš zapakirane datoteke, office(word, excel, powerpoint), PDF...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

techfreak :) ::

Saj iPhone lahko uporabljaš kot modem, brez problema.

Ja je poanta v Apache strežniku. Drugače pa client nima veze s phpjem.

O WMPju raje ne bi izgubljal besed. Največja beda.

Glede touch screena ... WM telefoni ga nimajo ... vsaj ne takšnega kot bi pričakoval.

sakkra ::

Kaj misliš, da ti pametni telefon ne nudi tisto za kar si ga kupil?
Nudi tistim ki vejo zakaj rabit tak telefon. Večini pa to ni potrebno tudi če uporabljajo večino funkcij telefona. Kupijo ga da so in, ker je relativno poceni. Pol pa plačujejo velko naročnino, vezava.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sakkra ()

Ciklamen ::

OK, res nevem, zakaj je takšna blazna hitrost pomembna, pač se morda kak telefon malce slabše odzove, nobena stvar ni TAKO hudo pomembna, da ne bi mogla počakat par milisekund več...

Touch screen...dejanL15...kakšnega pa ti pričakuješ?

WMP...Kaj je pri bogu narobe z njim? Sam ga uporabljam na namiznem računalniku (nisem še imel priložnosti ga izprobati na telefonu) mi je čisto OK, tako da nevem kaj je tebi problem.

Samsung OMNIA naj bi bila "slaba" kopija iPhona? Torej zatrjujete, da je kopija, čeprav ima totalno drugačen dizajn, drugačen OS, drugačne komponente, etc. Jaz si kopijo pojmujem kot nekaj, kar je prekopirano (isti dizajn, komponente, OS, blabla).

squngy ::

@DejanL15

A mi lahko rzložiš kaj ma touch screen veze z OSom?

Kar se pa playeryev tiče pa: če predvaj brez večjih motenj ali zatikanja je za mobitel povsem dovolj

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: squngy ()

techfreak :) ::

Ja pri telefonih je največkrat tako, da je za vsak telefon na voljo samo en OS. In zaenkrat še nisem videl WMja z dobri touch screenom.

WMP pa potrebuje preveč kodekov za delovanje. Potem na koncu pa se vsi kodeki mešajo in nič ne deluje.

_Dejan_ ::

Glede touch screena ... WM telefoni ga nimajo ... vsaj ne takšnega kot bi pričakoval.

In to je? Prosim razloži kaj je narobe z Touchscreeni pri WM telefonih ker me res zanima kaj ima OS pri tem, pa ne zmišljuj si nekih traparij...
Žal mi je da si tako "nesposoben" da si nisi znal predvajati filmov na WM telefonu, drugače pa obstaja tudi TCPMP programček ki ti inštalacija vzame 30s in ima vse kodeke ki jih potrebuješ...

@Ciklamen: Dejan ima iPhone in ga mora hvaliti tako kot mi WM...
Omnia je zelo slab WM telefon...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

ss02 ::

Mislim dejan15, kaj zdaj se boš tu kregal, kaj je boljše, ker tisto kar maš ti je najboljše al kako? Malo si teste preberi, primerja ceno iphona in pa ostalih in ne samo bluzit brezveze.;) So določee svari, ki jih iphone ima in ostali nimajo, in obratno. Druga stvar pa je, če ti te aplikacije ali karkoli sploh rabiš, za kaj maš telofon, da boš lahko reko kolegom jaz pa mam iphona:| ali zaradi funkcjonalnosti.

noraguta ::

Ja pri telefonih je največkrat tako, da je za vsak telefon na voljo samo en OS. In zaenkrat še nisem videl WMja z dobri touch screenom.

WMP pa potrebuje preveč kodekov za delovanje. Potem na koncu pa se vsi kodeki mešajo in nič ne deluje.

ja itunesi(kateri so zadosten razlog da device ne uporabljaš) in ostala gniloba pa podpirajo plejado formatov(po moznosti zgolj applovih).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

techfreak :) ::

Ena izmed glavnih težav pa je odsotnost iTunesa na WM platformi. Tako potem ne bi mogel predvajati glasbe kupljene preko iTunesa.

_Dejan_ ::

Sej pametni telefoni niso namenjeni otrokom ki se jim gre za igranje igric, poslušanje glasbe, gledanje filmov ampak so namenjeni določeni skupini naprimer poslovnežom da jim olajšajo delo...
Tako da tisti ki se jim gre za igrice, izgled in ostale bedarije naj si kupijo nokio ali iPhone. Se pa iPhone skrije v ponudbi dodatnih aplikacij...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

noraguta ::

Ena izmed glavnih težav pa je odsotnost iTunesa na WM platformi. Tako potem ne bi mogel predvajati glasbe kupljene preko iTunesa.


wm zna predvajati tudi m4a.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

borchi ::

WM na telefonih je to kar je linux na desktopu.

vse lahko z njim nardiš, sam nihče ga noče uporabljat?! :D

> wm zna predvajati tudi m4a

drm-jan?
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

techfreak :) ::

iPhone ima zelo veliko ponudno dodatnih aplikacij. Kar poglej si malo AppStore. Pa še vse aplikacije imaš na enem mestu in ne tako kot pri WM, kjer jih moraš iskati povsod po internetu ...

WM ne zna predvajati DRMjanih m4a, vsekakor ne tistih od iTunesa.

c00L3r ::

WM na telefonih je to kar je linux na desktopu.

vse lahko z njim nardiš, sam nihče ga noče uporabljat?! :D

> wm zna predvajati tudi m4a

drm-jan?

Mislim da bi bilo dobro, da si namestiš Linux na PC in si zadevo ogledaš od blizu. WM, da je na telefonih tak kot Linux na PC? Ne govori beradij. WM je na telefonih tak kot je Windows na PC. Kljub večim proizvajalcem je vmesnik skoraj vedno enak. Ni treba kode prevajat in programi se enostavno nameščajo. Tvoja primerjava je pa totalno zgrešena.

Glede iTunes. Tam ne bi hotel kupovat glasbe, ker je velik del zaščiten z DRM. Še vedno več Apple uporabnikov kupuje glasbe preko amazonmp3.com in potem ročno doda komad v iTunes. Žal pa amazonmp3.com ni na voljo v SLO. Mislim da je pravkar v UK odprl.

borchi ::

> WM je na telefonih tak kot je Windows na PC

za igrce, skratka... :D

> Še vedno več Apple uporabnikov kupuje glasbe preko amazonmp3.com in potem ročno doda komad v iTunes.

mal poglej številke...
l'jga

Poldi112 ::

>Mislim da bi bilo dobro, da si namestiš Linux na PC in si zadevo ogledaš od blizu.

Ti tudi. Vse kar si napisal velja bolj za linux kot za windows, s tem da to sploh ni bila poanta primerjave.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

sith ::

dejte že mir no,.. vsakemu svoje, osebno (govorim zase, o osebnem mnenju) pa vem, da je imel iPhone hirejši uporabniški vmesnik dokler si nisem posodobil ROMa in napravil nekaj tweakov in da ima večji zaslon (in precej slabšo resolucijo) kot moj telefon. povzetek: če bi se hotel postavljati pred svojimi sošolci, bi si nedvomno kupil iPhone... ker sem malo naprednejši uporabnik in ker že dolgo nisem več osnovnošolec iPhone pri meni nima kaj početi, sploh pa tudi zato, ker po dosedanjih izkušnjah približno na 1,5 let zamenjam telefonu baterijo.....

če se kdo čuti užaljenega se opravičujem.

+ še ena sposobnost ki je iPhone nima in se meni osebno zdi kjučnega pomena - multitask

borchi ::

> da ima večji zaslon (in precej slabšo resolucijo) kot moj telefon

a z resolucijo misliš dpi al število pixlov?

> še ena sposobnost ki je iPhone nima in se meni osebno zdi kjučnega pomena - multitask

kot npr.? resno sprašujem. sicer sem totalno nezahtevni uporabnik telefona, ampak na ipod touchu se pri bogu ne morem spomnat kakšen multitasking bi lahko pogrešal...
l'jga

_Dejan_ ::

verjetno je mislil da imaš lahko odprtih več aplikacij na enkrat, torej recimo poslušaš mp3-je medtem si downloadaš z interneta kakšno datoteko in istočasno bereš pdf dokumente. V WM to gre kako pa je z iPhone pa ne vem...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)

borchi ::

hmmm... vse to gre tudi na touchu. no, razen downloada ILovU.exe iz interneta. ampak to ni omejitev multitaskinga pač pa safarija samega... lahko poslušaš muziko, downloadaš update svojih aplikacij iz app store-a in pišeš mail. z lahkoto...

(sej menda nihče ne verjame, da OSX na iPhone-u ne zna multitaskat?)
l'jga
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Applovi poslovni rezultati: prodaja iPhonov še naprej pada (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7028278 (25120) no comment
»

Apple proti Samsungu dosegel Pirovo zmago

Oddelek: Novice / Tožbe
2513469 (11337) FlyingBee
»

Trg pametnih telefonov vedno bolj v rokah Samsunga in Appla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10427564 (23977) Limit-sky
»

Nokia še vedno kraljuje

Oddelek: Novice / Rezultati
164881 (4271) Gandalfar
»

Trg pametnih telefonov oživel, Nokia vodi

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
195892 (5052) KoKi

Več podobnih tem