» »

Linux dobil podporo za CrossFire in OverDrive

1
2
»

Mavrik ::

Že približno petkrat sem tukaj polinkal članek, ki razlaga, da oko zazna približno 74fps in da je za tekoče igranje večinoma potrebnih 60fps. Prav tako jasno razlaga zakaj to pri televiziji ali kinojih ni potrebno.

A moram res še enkrat?
The truth is rarely pure and never simple.

MrStein ::

Ja, ker jaz še nisem videl tega linka ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jype ::

Na kratko rečeno je to zato, ker so slike v igrah _ostre_. Ko bodo grafične kartice znale rendrat motion blur, bo 30 fps čez glavo dovolj.

Mavrik ::

The truth is rarely pure and never simple.

Volta ::

(slika bo dovolj dobra, ko se bo folk zaletaval v ekran, ker bo mislil, da je res travnik pred njim, ne le slika travnika)

Ubijalska izjava :) Sem se kar pošteno nasmejal poleg.

darksamurai ::

25 FPS, ampak je hkrati pri nižjem FPSju potrebna še navpična sinhronizacija, da bolj tekoče teče.

Vlady ::

Na kratko rečeno je to zato, ker so slike v igrah _ostre_. Ko bodo grafične kartice znale rendrat motion blur, bo 30 fps čez glavo dovolj.

To omogočajo že zdavnaj, vsaj v DX-u je to sila enostavno narediti. Primerček: Oblivion. Tam lahko omogočiš v konfiguracijski datoteki dodaten blur in je potem špil kot da bi špilal v sanjah...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

jype ::

Vlady> To omogočajo že zdavnaj, vsaj v DX-u je to sila enostavno narediti. Primerček: Oblivion. Tam lahko omogočiš v konfiguracijski datoteki dodaten blur in je potem špil kot da bi špilal v sanjah...

Nisem govoril o bluru temveč o motion bluru.

Mavrik ::

Na kratko rečeno je to zato, ker so slike v igrah _ostre_. Ko bodo grafične kartice znale rendrat motion blur, bo 30 fps čez glavo dovolj.


Grafične kartice že nekaj časa znajo to renderirat in nekatere igre to tudi uporabljajo. Sam nastane majhen problemček... "risanje" motion blura je strojno zahtevno, zato ponavadi FPS tako zelo pade zaradi tega efekta, da na koncu ni neke koristi.
The truth is rarely pure and never simple.

jype ::

Hja, od treh motion blurov, ki sem jih do zdaj videl, je samo en (v Crysis) bil približno podoben pravemu, pa še tam je zgledal grozljivo sintetičen.

Vlady ::

Vlady> To omogočajo že zdavnaj, vsaj v DX-u je to sila enostavno narediti. Primerček: Oblivion. Tam lahko omogočiš v konfiguracijski datoteki dodaten blur in je potem špil kot da bi špilal v sanjah...

Nisem govoril o bluru temveč o motion bluru.

Oboje v DX-u deluje BP.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Vlady ::

Hja, od treh motion blurov, ki sem jih do zdaj videl, je samo en (v Crysis) bil približno podoben pravemu, pa še tam je zgledal grozljivo sintetičen.

Ti si vesoljc...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

jype ::

Vlady> Oboje v DX-u deluje BP.

Show me.

Vlady ::

Vlady> Oboje v DX-u deluje BP.

Show me.

Vrž si gor kak motoGP3 UHT ali kaj podobnega. Priporočam pa DX10.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

jype ::

Nezadovoljivo.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

Vlady ::

Nezadovoljivo.


Ti si res vesoljc...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Jst ::

To sploh mi motion blur, ampak bolj blur. Polje/objekt v FOV ni zabluran pri premikanju. Primer: po avtocesti se voziš 150 in cestninska postaja pred tabo ni zablurana.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MrStein ::

Realističen blur je precej težko "izkalkulirati", zato so povečini pibližki.

Najbolj preprosto je gonit sliko na visokih FPS (preko 60) in bo oko samo naredilo motion blur. Seveda to tudi ne bo enako kot realni blur.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Vlady ::

Dokaj real motion blur se opazi v zgoraj omenjeni igri, kjer se furaš z motorjem in je okolica okoli tebe zamegljena, pojavi pa se tako imenovani "tunelski vid".
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

MrStein ::

Zadnje verzije Need for Speed tudi imajo neke blur-e, če koga zanima...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Na tisti sliki zgoraj so vidni tri table tam zgoraj ob pisti... To je en drek od blura...

Vlady ::

Na tisti sliki zgoraj so vidni tri table tam zgoraj ob pisti... To je en drek od blura...

To niti ni pognano pod DX10... Aja eni ne morejo, ker ga nimajo. Ups.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

jype ::

Vlady> To niti ni pognano pod DX10... Aja eni ne morejo, ker ga nimajo. Ups.

Ti ga verjetno imaš. Torej nalimaj screenshot.

Utk ::

Na tisti sliki zgoraj so vidni tri table tam zgoraj ob pisti... To je en drek od blura...


Tebi optične varke niso nič znane, a? Ne moreš po eni sliki rečt, če je dobro ali ne. Morda na sliki ni, pa v igri je, ko se vse skup premika. Probaj sliko ustavit na dvd-ju med neko eksplozijo, boš tudi rekel, kakšen drek od eksplozije je to.

jype ::

CrniE> Tebi optične varke niso nič znane, a? Ne moreš po eni sliki rečt, če je dobro ali ne.

Na DVDju je edini potencialni problem lahko prepletenost posameznih sličic.

Tri slike hkrati se nikoli ne pojavijo.

Poleg tega obstajata dva načina kako se motion blur izrisuje - eden je t.i. "screen based", kjer kamera izvaja "panning", drugi pa "object based", kjer se dejansko zablura samo objekte, ki se premikajo in samo toliko, kolikor se njegove točke premikajo pravokotno na normalo kamere (ta drugi je potencialno veliko bolj zapleten in tudi bistveno lepše zgleda).

Vlady ::

slikica1


Tukaj je prikazan motion blur efekt na DX9, ampak tu je spet slika zamrznjena. Drugače pa se motion blur efekt dela z množenjem slik in transparenco.

slikca2


DX10 motion blur...

crysis...

"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: madviper ()

BigWhale ::

Zadnja slika bi se nekako bila... ampak tak motion blur vidis samo ce si zadet... :)


Crni,
Kake opticne varke? Tam so tri slike ena cez drugo nalimane vsaka malo bolj transparentna in med njimi je kakih 50 pikslov zamika...

Vlady ::

Zadnja slika bi se nekako bila... ampak tak motion blur vidis samo ce si zadet... :)


Crni,
Kake opticne varke? Tam so tri slike ena cez drugo nalimane vsaka malo bolj transparentna in med njimi je kakih 50 pikslov zamika...

Ja kako pa mislš da narediš motion blur? Samo da ti DX 9 omogoča tja do ene 10 takih textur, DX 10 pa še več in zgleda lepše in bolj gladko.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

PaX_MaN ::

Dvomim, da je pri podeseterjenih texturah igranje bolj gladko, DX 10 gor, DX 10 dol.

BigWhale ::

Vlady, kako se naredi motion blur, meni, ki bi ga rad videl sploh ni pomembno. Tiste table tam zgoraj niso motion blurane... Stvar zgleda kot ponesreceno zrederirana scena.

bibip ::

Kaj vam bo motion blur? To je zafrkavanje samega sebe. FPS-ji grejo pa na polovico, če ne še nižje.

Aja, pa če ima kdo kakršne koli probleme z driverji, pa da je slučajno na kakšnem ubuntu ali iz njega narejenih distribucij (ne vem, kako je na drugih), lahko poizkusi z envyng (inštalira driverje za GPU). Dela tako, kot je treba. Imam dve mašinke, na eni nv, na drugi ati.

jype ::

bibip> Kaj vam bo motion blur? To je zafrkavanje samega sebe. FPS-ji grejo pa na polovico, če ne še nižje.

Z motion blur _ne potrebuješ_ več kot 24 fps, ker je slika kot bi gledal film.

bibip ::

Jah, stvar okusa. Jst tega ne maram.

Vlady ::

Dvomim, da je pri podeseterjenih texturah igranje bolj gladko, DX 10 gor, DX 10 dol.

Dx10 zna uporabljati shaderje 4.0... Že tu imaš na 4.0 za shaderje neomejeno število ukazov na sceno. 3.0 ima omejeno. Pač DX9 je nekako programsko omejen, medtem ko DX10 pač izstisne iz grafe tisto kar pač sama da od sebe.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

jype ::

bibip> Jah, stvar okusa. Jst tega ne maram.

Potem morata pač grafična kartica in monitor zrendrat toliko sličic na sekundo, da motion blur zrendrajo tvoji možgani (~60-100).

Utk ::

Vlady, kako se naredi motion blur, meni, ki bi ga rad videl sploh ni pomembno. Tiste table tam zgoraj niso motion blurane... Stvar zgleda kot ponesreceno zrederirana scena.


Seveda, zato pa moraš stvar videt v akciji in ne gledat sliko po sliko. Menda je jasno, da stvar ne zgleda enako ko se premika.

bibip ::

@jype

U madona. Bog te usliši. Pa še en ventilator si bom naštimal, da mi bo pihal v glavo!

Vlady ::

No očitno sem se še bolj zmotil in se da na DX9-ki tudi narediti prav lep motion blur. XNA 2.0, shader version 3.0, GF7900GT.

slikica

"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Volta ::

Zgleda kar fajn. Pa seveda se da na DX9 narediti lep blur. Že v kakšnem NFSU je bil za moje oči lep.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Volta ()

jype ::

Vlady> prav lep motion blur.

No, takle mora bit, ja. Ampak očitno DX sam ne nudi splošnih orodij za rendranje motion blura, sicer bi bržkone vse igre to znale.

Vlady ::

Fora je v tem, da sem sam forsiral shaderje 3.0 v XNA-ju, zato je tak dokaj lep blur, ter seveda uporabljen je posprocessing efekt za vročino. Vse skupaj pa je ene 100 vrstic HLSL kode. Me zanima, če bo znal XNA 3.0 tole zrendirat na shaderjih 4.0. Mogoč pa v špilih ni forsiran shader 3.0 pač pa 2.0. Dostikrat je treba prav v konfiguracijskih datotekah to posebno vklopiti (Gothic 3).
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vlady ()

BigWhale ::

Na tej sliki ni nikjer tabla trikrat narisana in je stvar precej boljs blurana kot na tisti prejsnji. :)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD (ATI) Catalyst™ (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Zvok in slika
850129510 (39989) ferdo
»

Catalyst Control Center popolnoma prenovljen

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
247176 (6079) bf4ed
»

CrossFire

Oddelek: Strojna oprema
181402 (1402) Liker
»

Novi Catalyst 7.10 gonilniki bi naj prinesli precejšnje izboljšave v zmogljivosti

Oddelek: Novice / Grafične kartice
315248 (3479) SebaR
»

Catalyst 3.9 izšli

Oddelek: Novice / Grafične kartice
322366 (2366) Romčy

Več podobnih tem