Intel - Intel je na Intel Developer Forumu najavil zbirko ukazov SSE4, ki jo bodo podpirali prihajajoči procesorji. Gre za najnovejšo posodobitev leta 1999 prav s strani Intela uvedenih ukazov Streaming SIMD Extensions (SSE), dopolnjeno s petdesetimi novimi ukazi. Nove ukaze bodo podpirali prihajajoči procesorji, izdelani v 45 nanometrski tehnologiji, ki naj bi luč sveta zagledali konec prihodnjega leta.
Več o tem na Intelovi spletni strani.
Novice » Procesorji » Prihaja SSE4
Spc ::
SSE4 ?
Sej pa koliko sem opazil ima SSE4 že Dual Core2 ?
Ali mogoče CPUZ narobe kaže ?!
Bom postal sliko tukaj.
Sej pa koliko sem opazil ima SSE4 že Dual Core2 ?
Ali mogoče CPUZ narobe kaže ?!
Bom postal sliko tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
Izi ::
To je v bistvu napaka oz. zmeda za katero je kriv kar Intel.
Intel Core 2 uporablja SSSE3, kar pomeni "Supplemental Streaming SIMD Extension 3" to je dopolnitev SSE3 z nekaj novimi ukazi.
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/SSSE3
Preden je Intel oznanil uradno ime, in sicer SSSE3, se je za te ukaze uporabljalo kar ime SSE4 in od tu tudi napaka v programu CPU-Z
Razlog za uvedbo SSSE3 je, da se je Intel poskušal približati AMDjevemu 3DNow! za katerim je navadni SSE3 kar precej zaostajal.
To mu je tudi uspelo in sedaj je SSSE3 nekako primerljiv z 3DNow! (tako pravijo na CPU-Z forumu).
Še vedno pa marsikje uporabljajo za SSSE3 ukaze kar ime SSE4, kar se bo moralo od včeraj, ko je Intel uradno naznanil prihod resničnega SSE4 počasi nehati.
O SSE4 pa še ni kaj dosti znanega, ker ga je Intel šele včeraj prvič uradno naznanil.
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/SSE4
Govorice pravijo, da naj bi šlo za 50 novih ukazov. To pa je tudi vse kar je znano, pa še to so samo govorice
Intel Core 2 uporablja SSSE3, kar pomeni "Supplemental Streaming SIMD Extension 3" to je dopolnitev SSE3 z nekaj novimi ukazi.
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/SSSE3
Preden je Intel oznanil uradno ime, in sicer SSSE3, se je za te ukaze uporabljalo kar ime SSE4 in od tu tudi napaka v programu CPU-Z
Razlog za uvedbo SSSE3 je, da se je Intel poskušal približati AMDjevemu 3DNow! za katerim je navadni SSE3 kar precej zaostajal.
To mu je tudi uspelo in sedaj je SSSE3 nekako primerljiv z 3DNow! (tako pravijo na CPU-Z forumu).
Še vedno pa marsikje uporabljajo za SSSE3 ukaze kar ime SSE4, kar se bo moralo od včeraj, ko je Intel uradno naznanil prihod resničnega SSE4 počasi nehati.
O SSE4 pa še ni kaj dosti znanega, ker ga je Intel šele včeraj prvič uradno naznanil.
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/SSE4
Govorice pravijo, da naj bi šlo za 50 novih ukazov. To pa je tudi vse kar je znano, pa še to so samo govorice
MrStein ::
SSE3 je zaostajal za 3DNow! ?
Zakaj potem "čakanje", da končno Atlhoni tudi podpirajo SSE3 ?
A gre le za to, da večina softvera podpira SSE3, ne pa 3DNow! ?
Zakaj potem "čakanje", da končno Atlhoni tudi podpirajo SSE3 ?
A gre le za to, da večina softvera podpira SSE3, ne pa 3DNow! ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
balocom ::
Točno tako, večina jih dela za SSE3
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zheegec ::
Jap, saj 3DNow je tudi bil prej zunaj kot SSE (SSE je malo izboljšan 3DNow), samo ni bilo supporta s strani programov - kdo bo pa se matral z extensioni katere podpira 15% procesorjev na trgu!?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Izi ::
3DNow! in SSE sta v osnovi precej podobna zadeva, saj je Intel v tem primeru kopiral za AMDjem
Gre se enostavno za instrukcije (navodila) kako izvesti določen ukaz.
V obeh so bolj ali manj isti ukazi samo vsak izvršuje te ukaze čisto po svoje.
Tako, da programi niso pisani za 3DNow ali SSE. V programu je samo ukaz in na procesorju je kako ga bo izvršil ali pa ukaza sploh ne bo prepoznal, če pač procesor ne podpira tiste instrukcije.
Tukaj ne gre za neke ključne ukaze, da bi se program enostavno ustavil, ker procesor ne bi znal izvršiti ukaza. Gre se samo za dodatne ukaze, ki pohitrijo določene zadeve.
Bolje je če procesor podpira čim več teh dodatnih instrukcij, ker so programi, ki vsebujejo te ukaze potem hitrejši.
Z Athlonom XP so programerji ugotovili, da lahko HKRATI uporabljajo 3DNow! in SSE, tako da je najbolje če procesor podpira oboje, ker je tako lahko hitrejši.
Najprej je bil leta 1998 3DNow!, potem čez eno leta pa ga je Intel kopiral in naredil SSE.
Tudi 3DNow! se je nadgrajeval. Dobili smo "Enhanced 3DNow!" imenovan tudi "Extended 3DNow!" ali 3DNow+ in nato še druga posodobitev imenovana "3DNow! Professional".
Vse SSE1 instrukcije so vsebovane v samem 3DNow! tako, da dodatne podpore ni potrebne. Leta 2003 pa so dodali še SSE2 in leta 2005 še SSE3, tako, da je bil AMD vedno bolj napreden glede teh dodatnih instrukcij kot Intel, ker je podpiral nekatere instrukcije, ki jih Intel ni podpiral in so jih sedaj dodali v SSSE3 tako, da naj bi sedaj nekako enakovredno podpirala vse funkcije. To sem hotel povedati.
Sedaj pa je Intel začel pospeševati in čez kako leto bo Intel naredil procesor z podporo SSE4, ki bo seveda bolj napreden kot AMD, ker bo podpiral 50 dodatnih ukazov.
Ali bo AMD kaj nadgrajeval 3DNow! ali pa bo kako leto kasneje samo dodal SSE4 v svoj procesor pa bomo še videli
Gre se enostavno za instrukcije (navodila) kako izvesti določen ukaz.
V obeh so bolj ali manj isti ukazi samo vsak izvršuje te ukaze čisto po svoje.
Tako, da programi niso pisani za 3DNow ali SSE. V programu je samo ukaz in na procesorju je kako ga bo izvršil ali pa ukaza sploh ne bo prepoznal, če pač procesor ne podpira tiste instrukcije.
Tukaj ne gre za neke ključne ukaze, da bi se program enostavno ustavil, ker procesor ne bi znal izvršiti ukaza. Gre se samo za dodatne ukaze, ki pohitrijo določene zadeve.
Bolje je če procesor podpira čim več teh dodatnih instrukcij, ker so programi, ki vsebujejo te ukaze potem hitrejši.
Z Athlonom XP so programerji ugotovili, da lahko HKRATI uporabljajo 3DNow! in SSE, tako da je najbolje če procesor podpira oboje, ker je tako lahko hitrejši.
Najprej je bil leta 1998 3DNow!, potem čez eno leta pa ga je Intel kopiral in naredil SSE.
Tudi 3DNow! se je nadgrajeval. Dobili smo "Enhanced 3DNow!" imenovan tudi "Extended 3DNow!" ali 3DNow+ in nato še druga posodobitev imenovana "3DNow! Professional".
Vse SSE1 instrukcije so vsebovane v samem 3DNow! tako, da dodatne podpore ni potrebne. Leta 2003 pa so dodali še SSE2 in leta 2005 še SSE3, tako, da je bil AMD vedno bolj napreden glede teh dodatnih instrukcij kot Intel, ker je podpiral nekatere instrukcije, ki jih Intel ni podpiral in so jih sedaj dodali v SSSE3 tako, da naj bi sedaj nekako enakovredno podpirala vse funkcije. To sem hotel povedati.
Sedaj pa je Intel začel pospeševati in čez kako leto bo Intel naredil procesor z podporo SSE4, ki bo seveda bolj napreden kot AMD, ker bo podpiral 50 dodatnih ukazov.
Ali bo AMD kaj nadgrajeval 3DNow! ali pa bo kako leto kasneje samo dodal SSE4 v svoj procesor pa bomo še videli
balocom ::
Najbrš bo kej novga v K8L
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Quikee ::
Tukaj ne gre za neke ključne ukaze, da bi se program enostavno ustavil, ker procesor ne bi znal izvršiti ukaza. Gre se samo za dodatne ukaze, ki pohitrijo določene zadeve.
Kak te to misliš? Če procesor ne pozna ukaza (S)SSE(2,3,4), 3DNow! ali MMX se bo program lepo obesil (razen, če ima program kakšno detekcijo podprtih ukazov).
Večja razlika med 3DNow! in SSE ukazi je, da 3DNow! (in MMX) delujejo na FPU 80-bitnih registrih (od tega uporablja od 80 le 64). SSE pa ima svoje 128 bitne registre. SSE in 3DNow! sta namenjen "floating point" operacijam. Glavna pridobitev SSE2, pa je bila uvedbo "integer" operacij na svojih 128 bitnih registrih, česar pa 3DNow! ne pozna (za to je imel MMX). SSE3 in SSSE3 pa kot zgleda le uvedeta nekaj novih ukazov, samo nasplošno nič revolucionarnega.
Zaradi uporabnosti SSE, SSE2 in 64-bitnih GP registrov bodo (po moje) v prihodnje vrgli ven MMX (za to sem ziher, mislim da v 64 bitnem načinu MMX sploh uporabljat več ne moreš), 3DNow! in verjetno tudi FPU, saj so "obsolete" in nepotrebno povečujejo jedro. Tako, da niti ni res, da je boljše če procesor podpira več ukazov, kot pa manj.
Me prav zanima, kaj bo glavna prednost SSE4 ukazov.. še bolj specifične narave?
Kak te to misliš? Če procesor ne pozna ukaza (S)SSE(2,3,4), 3DNow! ali MMX se bo program lepo obesil (razen, če ima program kakšno detekcijo podprtih ukazov).
Večja razlika med 3DNow! in SSE ukazi je, da 3DNow! (in MMX) delujejo na FPU 80-bitnih registrih (od tega uporablja od 80 le 64). SSE pa ima svoje 128 bitne registre. SSE in 3DNow! sta namenjen "floating point" operacijam. Glavna pridobitev SSE2, pa je bila uvedbo "integer" operacij na svojih 128 bitnih registrih, česar pa 3DNow! ne pozna (za to je imel MMX). SSE3 in SSSE3 pa kot zgleda le uvedeta nekaj novih ukazov, samo nasplošno nič revolucionarnega.
Zaradi uporabnosti SSE, SSE2 in 64-bitnih GP registrov bodo (po moje) v prihodnje vrgli ven MMX (za to sem ziher, mislim da v 64 bitnem načinu MMX sploh uporabljat več ne moreš), 3DNow! in verjetno tudi FPU, saj so "obsolete" in nepotrebno povečujejo jedro. Tako, da niti ni res, da je boljše če procesor podpira več ukazov, kot pa manj.
Me prav zanima, kaj bo glavna prednost SSE4 ukazov.. še bolj specifične narave?
Vesoljc ::
new and innovative string processing - to je ze kul
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | grafična kartica in matična plošca (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Strojna oprema | 12733 (9774) | Gapi |
» | Prihaja SSE4Oddelek: Novice / Procesorji | 3816 (3089) | Vesoljc |
» | COD2 set dedicated 2Oddelek: Igre | 3334 (3189) | Mr.B |
» | Nov računalnikOddelek: Kaj kupiti | 1348 (968) | mtosev |
» | Morgan zunaj 2Oddelek: Novice / Procesorji | 1961 (1961) | Boško |